Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Gibson prowadzi Irlandię do zwycięstwa

» 9 lutego 2011, 12:35 - Autor: Biafra - źródło: manutd.com
Darron Gibson zdobył przepiękną bramkę dla reprezentacji Irlandii Północnej w wygranym 3:0 pojedynku z Walią, który rozpoczął zmagania o Puchar Narodów.
Gibson prowadzi Irlandię do zwycięstwa
» Darron zdobył swoją pierwszą bramkę dla reprezentacji
Pierwszy gol pomocnika Czerwonych Diabłów dla reprezentacji padł po niesamowitym uderzeniu z ponad 25 metrów. Tym samym Gibson otworzył wynik spotkania. Obok Darrona na boisku przez 85 minut przebywał inny piłkarz United - John O'Shea.

Oprócz wymienionej dwójki w meczach reprezentacji wzięli udział także dwaj inni piłkarze United. Will Keane oraz Tom Thorpe w barwach Anglii do lat 19 musieli niestety przełknąć gorycz porażki, bowiem ich drużyna uległa 1:0 reprezentacji Niemiec.




TAGI


« Poprzedni news
Neville: Rafael mnie zastąpi
Następny news »
Coraz dłuższa kolejka po M'Vilę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


2OLEgend: od kiedy Gibson gra dla Irlandii Północnej?
» 11 lutego 2011, 12:19 #51
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2011 05:48

Jestem ciekaw dlaczego jeszcze Real Madryt lub City się po niego nie zgłosili. Przecież już od jakiegoś czasu Darron nie jest żadnym anonimem :P Ech gdyby tak Mourinho 50 mln za niego zaproponował ..

Edit:
Kurde, On ma taki niewinny wyraz twarzy, taki grzeczniutki kawaler się wydaje, że aż mi się smutno robi jak widzę, że wszyscy a właściwie to zdecydowana większość na DP po nim jedzie, hehe :)
» 11 lutego 2011, 05:46 #50
DONPABLO: ja wierze w Darrena on sobie poradzi w UNITED jak by go sprzedali stracili by tak dobrego pomocnika mial slabsze wystepy gdyz moze za malo jest na boisku i ma problemy z komunikacja ale nie raz jak zagra to miodzio
» 10 lutego 2011, 07:39 #49
BlinQQ: Niesamowity strzelec ! Zazwyczaj strzela dlugie piłki ! Wielki podziw !
» 10 lutego 2011, 00:10 #48
SzYnA: daje sobie rękę uciąć że oprócz tej bramki i może 2-3 udanych zagrań nie pokazał zbyt wiele...
» 9 lutego 2011, 22:41 #47
Bovver: Gol niesamowity. Lubię Gibsona, ale o ile idzie mu w reprezentacji to w MU juz nie za bardzo, a szkoda... Może brakuje mu okazji żeby grzmotnąć z dystansu albo brakuje mu pewności siebie. Jak by miał w klubie okazję żeby grzmotnąć z daleka to niecg to robi. Nie musi po tym padać od razu bramka sam fakt żeby postraszyć bramkarza i obronę dużo juz będzie wnosił
» 9 lutego 2011, 21:13 #46
mario8: masz rację!! Ja też go lubię i uważam że chłopina jeszcze się rozegra w United:D
» 9 lutego 2011, 23:15 #45
patrykmufc: Niech strzela !
» 9 lutego 2011, 20:13 #44
Taurus: Ja osobiście Gibsona lubię, w reprezentacji sobie radzi ale u nas trochę słabo.
Fajnie jakby u nas tak strzelał :p
» 9 lutego 2011, 19:38 #43
Lukixp: jak sie nie myle, to na goal.com Darron mial jedna z wyzszych not, nie pamietam dokladnie jaka a nie chce sklamac, ale z tego co czytalem to bardzo ladnie zagral.
» 9 lutego 2011, 18:44 #42
Lukixp: sprawdzilem, nota 7.5, tylko Duff mial taka sama ocene, reszta nizej.
» 9 lutego 2011, 19:28 #41
Macinho: Wszyscy go krytykują, że nic nie robi itp. ;/
A ja jeszcze pamiętam asystę przy golu Berbatova w tym sezonie, nie pamiętam już z kim (chyba Birmingham, ale mogę się mylić), ale liczy się sam fakt że asystował.

A co do strzału to trzeba przyznać, że ma najmocniejszego kopa z MU, a tuż po nim Scholes
» 9 lutego 2011, 18:43 #40
qlop: witek. nie porównuj Andersona do gibsona bo to żenujące jak postrzegasz styl gry... u Andersona widac to cos co jest potrzebne piłkarzowi aby mógł zagrac na wysokim poziomie i pomóc drużynie, a nieraz nawet bardzo dobrze się wyróżnic w meczu. u gibsona jesli to w ogóle występuje to albo bardzo żadko albo tak naprawde nie zagrał jeszcze dobrego meczu i nie wyróżnił sie na tyle aby móc o nim dobrze mówic, a to że czasami odda dobry strzał to nie wszystko i nie świadczy o dobrym piłkarzu...
» 9 lutego 2011, 18:40 #39
witek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2011 19:52

Anderson ma to coś - pytam się co? Dredy chyba no i tatuażyki oczywiście. Anderson jest po prostu bardziej modern i jest bardziej widoczny na boisku, dlatego tak go bronisz. Nawet nie umiesz podać argumentów, no ale ok.

youtube.com/watch?v=Y2f9FbKAatw

O Brazylijczyku takiej kompilacji nie zrobisz bo on po prostu, w swojej standardowej formie czyt. "Przerzut 150km/h po ziemi pod nogi przeciwnika" ma jeszcze mniej do zaoferowania niż Gibson. Takie jest moje zdanie.

Ps. Podkreślam - nie mam uprzedzeń do piłkarzy. Czasami w obronie kogoś trzeba skrytykować kogoś innego. Koniec tematu.
» 9 lutego 2011, 19:52 #38
cycugunit: Przepiękna bramka.Kto jaj kto ale Darren potrafi z dystansu uderzyć .
» 9 lutego 2011, 18:31 #37
Lukixp: moze Darek jeszcze!
» 9 lutego 2011, 18:40 #36
witek: Ja tam lubię Darrona, a już na pewno go szanuję, co na tej stronie, jak i na innych o tematyce United jest raczej rzadkością.

" (...) nic nie robi "
" żeby on jeszcze umiał cokolwiek oprócz tych fenomenalnych strzałów "
"ten zawodnik poza strzałami niema nic do zaoferowania druzynie"
"jest jednym z najgorszych pomocnikow ktorych widzialem"
"Raz na jakiś czas nawet ślepej kurze trafi się ziarno"

Każdy ma oczywiście swoje zdanie i liczę się z tym, ale może trochę szacunku do naszego zawodnika, co? Kilka lat temu Fletcher też nic nie robił, był drewniany, chudy, właściwie nie miał żadnych atutów. Jak jest teraz i kim jest Fletcher chyba nie muszę pisać.

Poza tym nie wiem czy wiecie ale skład w United wybiera Ferguson. Z całym szacunkiem ale chyba menedżer Man Utd ma trochę większe pojęcie od was na temat swoich zawodników? Szkot nie raz wystawiał Darrona w kilku (2,3) meczach z rzędu, co tylko świadczy o tym, że jest z niego względnie zadowolony. Kolejny argument jaki przychodzi mi do głowy to porównanie Gibsona z tak wielbionym przez niektórych Andersonem. Od razu mówię że lubię Brazylijczyka i nie mam uprzedzeń do żadnego z naszych zawodników. Jeśli Irlandczyk rozczarowuje, a Anderson nie, to pytam się : Gdzie tu jest sprawiedliwość? Obiektywizm?

Jak wielu z was pisze - Gibson poza mocnym strzałem nie ma NIC do zaoferowania. Przyjmijmy że się zgadzam. Co w takim razie ma Anderson, który i z podawaniem jest na bakier, i ze strzałami. Nie mówię już o bramkach bo to już inna bajka.

Jak zwykle się rozpisałem i jak zwykle nie wiem po co. Przecież to walka z wiatrakami, bo jak się Polak do czegoś uprzedzi...

Obiektywizmu życzę!
» 9 lutego 2011, 18:21 #35
Mirro: Coby nie mówić od Darronie, pie*dolnięcie ma zacne.
» 9 lutego 2011, 18:09 #34
rafalus: Panowie, strzelił dla IRLANDII. W Irlandii Północnej występują dziś Evansowie którzy zagrają ze Szkocją:)
» 9 lutego 2011, 18:02 #33
Furai: dokładnie, przecież Gibson wraz z O'shea są z Irlandii....
Takie podstawowe informacje to już chyba powinny być poprawne...
Poza tym jaki jest sens tego newsa, jeśli z Walią grała Irlandia, a nie Irlandia Północna..
» 9 lutego 2011, 19:26 #32
mario8: szkoda że w United nie idzie mu tak dobrze. Jednak ja w niego wierze!
» 9 lutego 2011, 18:00 #31
Leon: Czemu On nie strzela takich bramek dla UNITED ?! :/
» 9 lutego 2011, 16:34 #30
przemekol12: Strzelał z Hull, Tottenhamem (2), Boltonem, Bayernem, MLS All Stars i jeszcze z jakąś drużyną w pucharze. Poza tym nic.
» 9 lutego 2011, 17:26 #29
Devan93: no fajnie, strzelił bramke, a jak prezentowal sie podczas reszty spotkania? tego juz nie napisali
» 9 lutego 2011, 16:29 #28
qlop: a i jeszcze jedno. nie wypisujcie takich bzdur typu; tylko on potrafi w United tak mocno uderzyc. i odrazu odpowiadam NIE nie jeden z United potrafiłby uderzyc równie mocno a może nawet i mocniej tylko że Ci zawodnicy mają głowę na karku i wiedzą kiedy warto takiego strzału spróbowac a kiedy nie, do tego musi byc dobra okazja choc czasami tez spróbuje nie jeden z nich takiego strzału od tak. natomiast gibson próbuje tego bardzo czesto i pokazuje przez to swój egoistyczny styl jak i brak zrozumienia co to znaczy gra zespołowa. jak dla mnie to czeladnik.
» 9 lutego 2011, 16:15 #27
witek: Gdybyś oglądał/czytał wywiady z piłkarzami United to wiedziałbyś, że Gibson posiada prawdopodobnie najmocniejsze uderzenie z dystansu. Żeby tak mocno uderzyć piłkę to nie wystarczy kopnąć z całej siły. W uderzenie trzeba włożyć całe ciało, a do tego jeszcze odpowiednio ułożyć stopę. Liczy się więc technika strzału.

Piłkarz typu 190cm wzrostu 90kg wagi wcale nie musi mieć mocniejszego uderzenia od zawodnika o skromniejszych warunkach fizycznych ( np Scholesa ). Poza tym nie uważam żeby Gibson jakoś bardzo często strzelał na tą bramkę, a nazywanie jego gry egoistyczną to sorry, ale przesada. Kim jest Nani w takim razie? Ten to wali - prawa, lewa.
» 9 lutego 2011, 18:30 #26
ess: Ile Nani strzela bramek? Zobacz sobie statystyki. Darron często strzela w bramkarza czy kilka metrów ponad bramką Nani kilka razy pokazał jak umie trafić w prawo, w lewo bramki.
» 9 lutego 2011, 19:17 #25
qlop: zgadzam się w 100% z wiekszością komentarzy do tego newsa, mówiących o tym że może i uderzyc czasami, powtórzę "czasami" mu się uda ale nie zmienia to faktu że na Manchester United to on się nie nadaje i pokazuje to przez swój jakże mierny styl gry jak na klub tej rangi. Ale to jest oczywiście tylko moje zdanie.
» 9 lutego 2011, 16:04 #24
ziomboy777: bramka w jego stylu... ale co z tego... dorby strzal z daleka to za malo na gre w takim klubie jak MU...
» 9 lutego 2011, 15:54 #23
DjBosiL: I tak gra piach i tak. Mocny strzał to za mało
» 9 lutego 2011, 15:51 #22
czerwonydevil: Raz na jakiś czas nawet ślepej kurze trafi się ziarno...
» 9 lutego 2011, 15:29 #21
Devan93: a potem setki zmarnowanych piłek -.-
» 9 lutego 2011, 16:28 #20
czerwonydevil: No właśnie przypomnij sobie kiedy był ten mecz... Napisałem, że RAZ NA JAKIŚ CZAS Mu się uda trafić.

Można by rzec United to " za wysokie progi na jego mocne nogi" ^^
» 9 lutego 2011, 20:36 #19
wladek22: Strzał to może i ma ale co z tego.?,
» 9 lutego 2011, 15:18 #18
Jasiekk93: wieszacie na nim psy, ja go nawet lubię, teraz po prostu ewidentnie ma słabszy okres.
» 9 lutego 2011, 15:10 #17
DjBosiL: i tak odejdzie. ;] wielu tak mówi od np Torres że nigdy nie odejde i co? ;]
» 9 lutego 2011, 15:51 #16
Quba18: Cóż jest dobry, ale płakać, że do nas nie dojdzie raczej nie powinniśmy. A wiadomo może to tylko zwykłe gierki słowne? Mimo to aktualnie jest wielu ciekawych bramkarzy do wyjęcia.
» 9 lutego 2011, 15:54 #15
DjBosiL: odejdzie z Madrytu tak czy siak więc ;]
» 9 lutego 2011, 17:05 #14
Gocha: dla mnie to nie zmartwienie, ja i tak czekam na Neuera. xD
» 9 lutego 2011, 17:25 #13
dagoberto: Gol piekny ale nie zmieni mojego zdania 0 nim.moim zdaniem jest jednym z najgorszych pomocnikow ktorych widzialem w tak wielkim klubie jak Man Utd
» 9 lutego 2011, 14:51 #12
MUforever9: Gol pierwszej klasy ale jak zagrał spotkanie ?
» 9 lutego 2011, 14:43 #11
Made: On nic nie pokaze bo malo gra ale uderzenie ma nawet mocne.
» 9 lutego 2011, 14:17 #10
Quba18: "nawet mocne"? To jestem ciekawy jak dla Ciebie wygląda bardzo mocne uderzenie? :] On ma kopyto w tej nodze, bo jak strzela bramki to tylko piękne z dystansu.
» 9 lutego 2011, 15:52 #9
Bany: Podzielam uwagi Adama11, ten zawodnik poza strzałami niema nic do zaoferowania druzynie.. Jak dla mnie to na odstrzał go.
» 9 lutego 2011, 14:11 #8
kowal1793: uderzenie to on ma ,ale szkoda ze u nas tak nie stzrela ;..
» 9 lutego 2011, 14:03 #7
kambodz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2011 13:51

szkoda, że w MU tak nie strzela;/
» 9 lutego 2011, 13:51 #6
Conrad9311: Co za bramka!! Oby dodało mu to pewności siebie, bo mieć taką nastrojoną armatę w jego nodze w drugiej linii to jest to :D
» 9 lutego 2011, 13:17 #5
iamarctic: próbował, próbował, aż w końcu mu weszło... Ciekaw jestem ile będziemy musieli czekać na podobny wyczyn Gibsona w barwach United. Ja naprawdę mam duży margines tolerancji dla Piłkarzy MU, ale Gibson przechodzi samego siebie, gra ostatnio na poziomie rezerw...
Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
» 9 lutego 2011, 13:13 #4
ManUtd91: dokładnie, żeby on strzelał tak u nas.
» 9 lutego 2011, 12:57 #3
Adam11: Boże, żeby on jeszcze umiał cokolwiek oprócz tych fenomenalnych strzałów...
» 9 lutego 2011, 12:42 #2
Biafra: albo żeby przynajmniej w każdym meczu mu taki wychodził, to wybaczyłbym mu to, ze nic nie robi ;)
» 9 lutego 2011, 12:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.