Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea dostał zielone światło od Atletico

» 5 lutego 2011, 13:20 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Działacze Atletico Madryt nie zamierzają blokować transferu Davida De Gei do Manchesteru United. Młody hiszpański bramkarz musi jednak sam chcieć odejść ze stołecznego klubu.
De Gea dostał zielone światło od Atletico
» David De Gea może latem zastąpić Edwina van der Sara. Koledzy z Atletico już nazywają go "Van de Gea"
Czy David de Gea powinien trafić do Manchesteru United?
Według doniesień prasowych De Gea jest wysoko na liście potencjalnych następców Edwina van der Sara. Holender zawodniczą karierę zamierza zakończyć po tym sezonie.

– Nie będziemy zmuszać go do odejścia. Chcemy, aby De Gea wciąż grał u nas. To od niego będzie zależeć, gdzie będzie występował – mówi w rozmowie z dziennikiem Marca Miguel Angel Gil Marin, dyrektor wykonawczy Atletico.

– Jeśli De Gea poprosi Atletico o zgodę na transfer, to klub nie zatrzaśnie mu drzwi przed nosem.


TAGI


« Poprzedni news
Giggs: Neville wspaniałym asystentem
Następny news »
Sir Alex: Musimy jeszcze wygrać 10 spotkań

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


ziemniak: De Gea jest klasowym bramkarzem ale do neuera czy stekelenburga
troche mu jeszcze brakuje
» 7 lutego 2011, 18:47 #62
lysy1690: de gea i de gea. de gea jest za młody!! najlepiej jakby kupili kogoś z trójki: Neuer, Akinfeev, Adler. w tej kolejności na liście życzeń powinni być. wszyscy są młodzi a jednocześnie doświadczeni
» 7 lutego 2011, 08:35 #61
Klimaa: A tak niedawno mówili że żadnego transferu nie będzie. Jeśli Ferguson będzie chciał konkretnego bramkarza to ten do nas przejdzie. Trzeba tylko wybrać najlepszego i najbardziej pasującego do Anglii kandydata.
» 6 lutego 2011, 17:21 #60
javier10: [link usunięty]
» 6 lutego 2011, 13:39 #59
javier10: bardzo dobraze ze VAN DE GEA przejdzie do nas przynajmniej mu bedzie miało go na bardzo dużo sezonów w meniu w końcu sie oswoji jesli przejdzie oczywiscie heh
» 6 lutego 2011, 13:38 #58
jasiu500: Mi tam obojętnie jakie bramkarza SAF sprowadzi ważne żeby transfer się sprawdził ;]
» 6 lutego 2011, 13:29 #57
Tomasson10: Wolę Llorisa, Neurera, albo Stekelenburga
» 6 lutego 2011, 12:28 #56
IceBox: teraz wszystko zależy od niego De Gea czy chce do nas trafić czy pozostać w Atletico . Czekam jak postanowi ? Albo De Gea albo Maarten Stekelenburg kto trafi do nas !
» 5 lutego 2011, 23:23 #55
19barnaba87: No ja na prawde nie wiem czy bramkarz ktory w tym sezonie w 21 meczach LIGI HISZPANSKIEJ puscił 26 bramek jest taki super jak sobie to ubzduraliscie.
» 5 lutego 2011, 21:48 #54
19barnaba87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2011 23:11

o przepraszam, juz 28 bramek ale mecz 22 kolejki PD jeszcze sie nie zakonczyl :)
» 5 lutego 2011, 23:10 #53
jarek17: Jest on młody, ale Manchesterowi by się bardzo przydał. Ma ogromny potencjał. Broni fantastycznie, a przed nim dopiero tyle lat.
Glory ManUtd.

Wolves-ManUtd-2:1 szkoda, że tak słabo, ale nic się nie stało, jenda porażka to nic..
» 5 lutego 2011, 21:43 #52
jankes9031: moze i talent ma ale wydaje sie za mlody na numer 1 w bramce
» 5 lutego 2011, 19:08 #51
typens95: W MU nie mogą grać sami starzy piłkarze jak Edvin, Giggs, Scholes, Nevill trzeba tez ożywienia wiec jak można napisać że jest za młody??
» 5 lutego 2011, 19:18 #50
raczek1423: Ożywienia szukaj wśród pomocników czy napastników,a nie wśród bramkarzy. Bramkarz musi być doświadczony. Na dłuższą metę młodzi nie dają rady.
» 5 lutego 2011, 19:30 #49
wrobel1992: Mam nadzieję że SAF po niego jedzie po dzisiejszym meczu:D
» 5 lutego 2011, 18:15 #48
ytr654ytr: Oby przeszedł do MU!
Schowajcie wy się wszyscy z tym Kuszczakiem!!
Kuszczak nie przyjął oferty II-ligowego Leicester, gdyż chce latem powalczyć o pozycję numer jeden wśród bramkarzy Manchesteru United. Polak liczy, że to właśnie na niego postawi Sir Alex Ferguson.
Nie ma na to najmniejszych szans! Porównajmy sobie jego statystyki ze statystykami De Gei! Kuszczak poł zycia przesiedział na ławce! De Gea jest fabtastycznym, młodym piłkarzem! Ludzie chcą Kuszczaka, bo jest polakiem, ale pomyslcie trochę o MU! Myślicie, że to wyjdzie klubowi na dobre, gdy w bramce? Mi się wydaje, że nie...
» 5 lutego 2011, 18:01 #47
leonk: Ten Twój De Gea to sie dzisiaj nie popisał, a ta "siatka" którą mu Messi zafundował między nogami pokazuje jak wiele jeszcze musi się uczyć. A że "Ludzie chcą Kuszczaka, bo jest polakiem" to rozumiem. Ty pewnie jesteś hiszpanem.
» 6 lutego 2011, 02:54 #46
Mazak: tak się składa, że oprócz kibicowania United jestem również fanem Atletico i co nie co moge powiedzieć o nim. Moim zdaniem zachowuje się na boisku lepiej (bardziej dojrzale) niż kuszczak i pewnie ten lindegaard razem wzięci... Do Stekelenburga jakoś nie mam zaufania. Oglądałem go wczęsniej i jakos mnie nie urzekł, a to, że wyszedł mu turniej i nagle jego gwiazda rozbłysła to nie znaczy, że jest tak dobry jak VDS jak niektórzy mówią.
DeGea i Kun to moje marzenie w United. Ale zamiast Kuna mamy Hernandeza w sumie
» 5 lutego 2011, 17:36 #45
raczek1423: Każdy się podnieca młodymi bramkarzami z refleksem itp...
Nigdy młodego niedoświadczonego bramkarza! Nie wyobrażam sobie żeby 40letniego vds'a zastąpił jakiś łepek. Może i jest dobry, ma potencjał, ale potrzeba DOŚWIADCZONEGO bramkarza, Co 2 mecz United jest z druzyną, która bez problemu pokonałaby każdą drużynę z ligi hiszpańskiej (może poza dwoma), Więc to że gość broni dobrze w Athletico nie oznacza od razu, ze sobie poradzie tutaj. Tacy jak on spisują się tylko w FM'ie.
Najlepszym kandydatem Jest Stekelenburg, ewentualnie Neuer.
» 5 lutego 2011, 15:54 #44
1993MU: zgadzam się. On ma dopiero 21 lat i za mało doświadczenia na numer 1 w bramce Manchsteru Utd.
» 5 lutego 2011, 15:58 #43
Draciel: Stekelenburg- liga holenderska, "klasa sama w sobie", to jest według Ciebie doświadczenie? Neuer- to samo co wyżej.
» 5 lutego 2011, 16:00 #42
sisinho: Wczorajszym mecz Neuer'a z Borussią przekonał mnie że jest świetnym bramkarzem. Świetnie gra w powietrzu , na przedpolu i gra też dobrze nogami , a jego wczorajsze wyjście na 35 metr żeby przeciąć akcję Lewandowskiego było tak bardzo zwariowane co i fantastyczne.
» 5 lutego 2011, 16:02 #41
raczek1423: Draciel, jak myślisz kto jest bardziej doświadczony 30letni Stekelenburgz ponad 200 meczami na koncie czy 21-letni De Gea który niedawno się przebił do 1 składu Athletico. po za tym Stekelenburh jest bramkarzem w reprezentacji co jest tez cenne. De Gea nie ma na to szans.
» 5 lutego 2011, 16:18 #40
Taurus: A ja Neuer dziś widziałem w meczu i całkiem nieźle sobie radził można powiedzieć że dobrze.
+Dalekie wykopy i wyrzuty piłki.
Albo boisko takie małe albo coś... bo przekopywał nie raz całe boisko a wyrzutem do połowy
» 5 lutego 2011, 16:57 #39
kosciak: ale broni w repr.
» 5 lutego 2011, 19:21 #38
kowal1793: De Gea jest dobry ale po co nam 3 bramkarz nie liczac VDS? ... chyba ze Tomka beda chcieli sprzedac a w to watpie..
» 5 lutego 2011, 15:53 #37
sisinho: Widzę że ktoś tu nie ogarnia.

Ani Kuszczak ani Lindegaard nie są bramkarzami na miarę Edwina , a młody Amos potrzebuje jeszcze wielu lat żeby osiągnąć ten sam poziom co chociaż Kuszczak.

My potrzebujemy bramkarza na miarę najlepszego klubu świata a Kuszczak i Lindegaard może byliby dobrymi bramkarzami ale na miarę takich klubów jak Everton czy Newcastle (nie obrażając te kluby) a nie na miarę Manchesteru United.
» 5 lutego 2011, 16:04 #36
kosciak: widze że ty nie ogarniasz, pewnie ciupiesz w fm czy coś takiego, pewnie da gea ma tam mega fajne statystyki buahaha żal, na szczęście znając SAF nie kupi żadnego gówniarza z madrytu, żadnego niemca ani innych wymysłów prasy i dzieci neo z tego serwisu
» 5 lutego 2011, 19:26 #35
kikson: Ferguson już powiedział, że kupi bramkarza. To nie są żadne dywagacje, a Steele potwierdził, że mają trójkę na oku.
» 6 lutego 2011, 11:52 #34
bober89: cytat ze zczuba:
"- W 1903 najwyższa klasa rozgrywkowa w Hiszpanii liczyła kilkanaście drużyn piłkarskich. W 2011 składa się z dwóch zespołów i efektownego 18-elementowego tła układającego się w napis ''Almeria Pany!''."
» 5 lutego 2011, 16:29 #33
skoda037: Wczoraj Neuer rozegrał rewelacyjny mecz z BVB i gdyby nie on to byłoby 5-0.
Bronił jak w transie, ale nie wierzę w transfer Niemca poza swoj kraj :/
Także o nim raczej nie ma co myśleć.
Angol nigdy nie będzie grał w Niemczech, Niemiec w Anglii (poza małymi wyjątkami)
» 5 lutego 2011, 15:23 #32
Kamil1343: On bronił! Chyba jesteś śmieszny. Gdyby na przeciw niego grali prawdziwi napastnicy, tacy jak w Anglii, wpuścił by te 5 bramek. Przecież zawodnicy Borussi podawali mu wszystkie piłki, na przykład Sahin w drugiej połowie wszystkie piłki elegancko wrzucał mu do rączek. Jak można w 100% sytuacjach trafiać prosto w bramkarza, albo w słupki!? A i Da Gea jest młodszy, więc więcej pożytku możemy mieć.
» 5 lutego 2011, 15:46 #31
Draciel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2011 15:23

Do tej pory nie rozumiem, dlaczego Fergie nie ściągnął Hart-a, jak jeszcze nie było go w City. Byłby to idealny następca Edwina. Było, minęło. Da Gea to klasowy bramkarz, młody i z wielkim talentem, jest idealnym następcą naszego wiarusa rodem z Amsterdamu. Mam nadzieję, że Boss nie przepuści takiej okazji i zakontraktuje Hiszpana. Co do Tomka. Jest to solidny bramkarz, dobry, ale niebłyszczący, a takiego nam potrzeba!
» 5 lutego 2011, 15:22 #30
Tennant: Ja chciałbym Neuera albo Llorisa,bo nie wiem czy w tak młodym wieku sobie poradzi.. Ale jeśli jest odważny(a umiejętności ma) to z chęcią widział bym go w naszych barwach
Glory Glory MU
» 5 lutego 2011, 15:09 #29
Arturek15: De Gea - tak ! tak ! taaaaak!
oby do nas przyszedł - genialny, młody, świetny refleks...
nic dodać nic ująć. Oglądam mecze Atletico czasami i wiem na co go stać !
Musi do nas dołączyć :D
» 5 lutego 2011, 15:06 #28
Lukixp: wg mnie taka kolejnosc: Lloris, Stekelenburg, De Gea.
» 5 lutego 2011, 14:54 #27
Bovver: Nie tak dawno zapowiadał ze z Atletico się nigdzie nie rusza zobaczymy czy mówił prawdę ;)
» 5 lutego 2011, 14:49 #26
cycugunit: Ja osobiście wolałbym Stekelenburga jest rosłym świetnie zbudowanym bramkarzem posiada też trochę więcej doświadczenia od De Gea.Glory Glory Man United!!
» 5 lutego 2011, 14:41 #25
FanaticMU: Oby do nas doszedł ;D jest baaardzo młody i naprawdę dużo sie u nas nauczy i dużo osiągnie...
» 5 lutego 2011, 14:41 #24
Kajdan: Bylem za transferem De Gei po wygraniu przez Atletico LE i Superpucharu bo wtedy spisywal sie fantastycznie. Wiadomo, ze Hiszpan ma duzy talent ale teraz w lidze juz mu tak dobrze nie idzie. Obecnie wg mnie bardziej by sie przydal Neuer, swietne wystepy na MS a to co robi teraz w Bundeslidze to poezja.
» 5 lutego 2011, 14:29 #23
JuliaMUFC: A ja bym chciala Hugo Llorisa albo wlasnie Neuer, widzialam go w akcji i to jest wlasnie bramkarz ktory zasluguje na gre w MU z bluza numer 1!!
» 5 lutego 2011, 14:09 #22
monnie: Wolałabym Stekelenburga, ale on raczej nie odejdzie z Ajaksu, dobrze mu tam. De Gea jakoś do mnie nie przemawia, Neuera jeszcze nie widziałam, ale w wolnej chwili wbiję na yt.
» 5 lutego 2011, 14:06 #21
TheNeviller: dlaczego ma nie odejść , skoro nawet Edwin go poleca SAFowi , po za tym nie chciał by grać w najlepszej drużynie na świecie?
» 5 lutego 2011, 14:17 #20
TheNeviller: Neuer,De Gea ?

Transfery godne FM,Fif i tych innych marnych gier...
» 5 lutego 2011, 14:05 #19
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2011 14:10

Ciekawe niby czemu. Każdy transfer klasowego piłkarza ma być określany mianem "godnego FM i Fif"? Co powiesz o transferze Ferdinanda, który w momencie kupna był najbardziej rozchwytywanym i najdroższym obrońcą świata, albo o transferze Berbatowa, który przychodził do nas ze statusem gwiazdy? Prawda, że na ogół SAF kupuje mniej znanych piłkarzy, ale to nie jest reguła...
» 5 lutego 2011, 14:09 #18
TheNeviller: "Prawda, że na ogół SAF kupuje mniej znanych piłkarzy, ale to nie jest reguła..."
mniej znanych , kierowałem się tym :

Andy Caroll - 35 mln.
Ronaldo 12,4 mln + Van Der Sar 2 mln + Evra 5,5 mln + Chicharito 7 mln + Vidic 7 mln + Owen (wolny transfer) = 33,9 mln.

Kupimy go za 30 mln bo myślisz moze ze mniej krzykną i tyle z zakupów będzie.A można by jeszcze przecież jeszcze usprawnić środek pola , nieprawdaż?
» 5 lutego 2011, 14:13 #17
MarcoUnited: Neur:) Tylko i wylacznie naprawde wczoraj pokazal swietna klase
» 5 lutego 2011, 14:01 #16
Rarian: Spora suma, ale do przełknięcia, jako, że to naprawdę dobry bramkarz, a przede wszystkim, bardzo młody i może grać jeszcze przez kolejnych 16-18 lat. Skoro Jose "The Special One" Mourinho wypowiedział się o nim, że jedynym problemem tego bramkarza jest Casillas (chodziło o grę w reprezentacji) to automatycznie postawił go wyżej od takich bramkarzy jak Reina czy Valdes, którzy też są z pewnością zawodowcami. Neuer też jest dobrą opcją, co prawda jest starszy, ale przez to bardziej doświadczony i pewnie - byłby tańszy. Trzecia opcja czyli Martin Stekelenburg jest dla mnie najgorsza z najlepszych, bo jest on wg mnie minimalnie słabszy od Neuera i mniej perspektywiczny od De Gei, ale, z pewnością lepszy od Tomka (co do Lindegaarda pewności nie ma, no ale to na pewno SAF jest w stanie ocenić). Jedno jest pewne - kogoś trzeba kupić.
» 5 lutego 2011, 14:07 #15
patrykmufc: Nuer niech przejdzie !
Wczoraj pokazał klasę w meczu z Borussia!
Zatrzymywał akcje sam na sam itd!
NEUR NA BRAMKARZA !!
» 5 lutego 2011, 13:55 #14
kocio10: Chcesz go w United a nawet nie wiesz jak pisać jego nazwisko.

Geniusz !!
» 5 lutego 2011, 14:49 #13
Rarian: Ludzie, którzy uważają, że Kuszczak będzie lepszym zastępcą VDSa niż De Gea, Sketelenburg czy Neuer, albo są huraoptymistycznymi patriotami albo nie widzieli nigdy tych bramkarzy w akcji. Kuszczak to bramkarz średni. Ile razy broni mam wrażenie, że "broni na alibi", czyli nie popełnia rażących błędów, ale w sytuacjach gdy ma 30% szans na wyjęcie piłki nigdy jej nie wyjmuje, to są bramki, które co prawda nie obciążają konta bramkarza, ale prawda jest taka, że dużą część z tych klasowych bramkarzy jak Edwin, Casillas, Buffon, Cesar itd by je wyciągnęli, a Tomek tego nie robi. Ostatnią 'boską' obronę w jego wykonaniu widziałem jeszcze w szeregach WBA (ta słynna parada roku na wyspach). Co do Lindengarda to nie mogę się wypowiedzieć, bo nie widziałem go w akcji tyle razy, by móc ocenić jego umiejętności. No, ale my potrzebujemy bramkarza klasy światowej, a De Gea z pewnością takim jest.
» 5 lutego 2011, 13:48 #12
dralex: Jeśli Twoim zdaniem ostatnia "boska" obrona Kuszczaka miała miejsce w barwach WBA to znaczy, że zbyt wielu meczy nie oglądasz - przynajmniej z udziałem Kuszczaka. Choćby jego interwencja uznana za Save of the season z Birmingham, czy zdobycie MotM w kilku meczach świadczą o tym, że jednak od czasu do czasu i w barwach MU zdarza mu się pokazać prawdziwą klasę. A co do wielkich których wymieniłeś - każdy z nich miał tez swoje gorsze mecze i nie chce kuszczaka z nimi porównywać, albo sugerować, że Kuszczak do nich równa, ale ze stwierdzeniem że Kuszczak to bramkarz średni zgodzić się nie mogę - Kuszczak to czołówka Premiership - no ale Manchester powinien mieć czołówkę europejską. Kogoś z kim można by porównać Cecha sprzed kontuzji.

Marzy mi się taki drugi Casillas - zidentyfikowany w 100% z klubem i wierny od początku do końca - ikona. Kuszczak nie ma szans na taką pozycję. Bardzo młody i bardzo utalentowany bramkarz mógłby tego dokonać nawet nie będąc wychowankiem. A że pozycje bramkarza uważam za kluczową, to mam nadzieję, że pieniędzy szczędzić Sir Alex nie będzie.
» 5 lutego 2011, 14:16 #11
grzeho16: jezeli niemożliwym jest aby kuszcak został nr.1 to de gea to chyba najlepszy wybór
» 5 lutego 2011, 13:47 #10
Naesh: Neuer lub Lloris byliby lepszym wyborem, hiszpanie nie pasują do Manchesteru United
» 5 lutego 2011, 13:32 #9
lipinho89: Hiszpanie nie pasują hmmm.... to nie jest dobra wymówka... Brazylijczycy też nie umieli się odnajdywać kiedyś w manchesterze a teraz co mamy 3 dobrych :D to nie zależy od narodowości tylko od mentalności zawodnika i jego aklimatyzacji ;)
» 5 lutego 2011, 13:47 #8
Rarian: To stwierdzenie miałoby jeszcze jakiś sens gdyby nie chodziło o bramkarza, w wypadku których narodowość ma marginalne znaczenie.
» 5 lutego 2011, 13:49 #7
inekk10: Nie wiem czemu ale wolałbym Stekelenburga .
» 5 lutego 2011, 13:31 #6
crash: no właśnie, ja też!
» 5 lutego 2011, 13:52 #5
19barnaba87: Ja wiem czemu.
Bo nie ogladasz ligi Holenderskiej i nie widzisz jakie ten kolo popełnia błedy.
Zobacz sobie ile Ajax ma w tym momecie straconych bramek, przy czym ma najmocniejsza obrone w lidze. Mylisz ze czemu tak jest?
» 5 lutego 2011, 14:37 #4
zoestrike: Kuszczak numerem 1 !!
» 5 lutego 2011, 13:28 #3
javier10: żal mmi cie kuszczak zagrał 2 mecze całkiem nie żle aty go chcesz na 1 bramkarza ŻAL! kuszczak nadaje sie jak jusz to do BOLTONU LUB BLACKBURN NA NR1 ale nie w united oni zasługują na kogos lepszego!
» 6 lutego 2011, 13:42 #2
Klimaa: Kuszczak zawsze miał być drugą(trzecią) opcją. Nigdy nie był dostatecznie dobry by mógł być numerem jeden.
» 6 lutego 2011, 17:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.