Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kuszczak wykorzystuje swoje pięć minut

» 9 stycznia 2011, 19:44 - Autor: Biafra - źródło: manutd.com
Tomasz Kuszczak po spotkaniu z Liverpoolem był zachwycony zachowaniem czystego konta, gdyż ma nadzieję, iż pomoże mu to przekonać sir Alexa Fergusona do mianowania go następcą Edwina van der Sara.
Kuszczak wykorzystuje swoje pięć minut
» Tomek ma nadzieje, że wkrótce zostanie bramkarzem numer 1
28-letni bramkarz w składzie United posiada nowego konkurenta, którym jest Anders Lindegaard, lecz Duńczyk podczas dzisiejszego pojedynku zasiadł na ławce rezerwowych. Polak po zaliczeniu 90 minut na boisku był nie tylko zadowolony ze swojego występu, ale także z postawy zespołu, która sprawiła, że Czerwone Diabły awansowały do IV rundy Pucharu Anglii.

- Jestem zadowolony, iż tak dobre udało nam się zacząć ten mecz - wyznał Tomek. - To było dobre spotkanie w naszym wykonaniu, szkoda tylko, że nie zdobyliśmy kolejnych bramek. Kontrolowaliśmy grę przez cały czas i wszyscy są bardzo szczęśliwi z pokonania Liverpoolu.

- The Reds w drugiej połowie znacznie poprawili swoją grę i mieli kilka groźnych okazji. Zespoły jak Liverpool, Arsenal czy Chelsea są zawsze bardzo niebezpieczne, gdy posiada się nad nimi tylko jedną bramkę przewagi, nawet kiedy grają w osłabieniu. Mieliśmy swoje szanse, żeby ich dobić jednak nie wykorzystaliśmy ich.

- Ja ze swojej strony zrobiłem to co do mnie należało - zachowałem czyste konto. Było zaledwie klika groźnych uderzeń, które udało mi się obronić, lecz to zawsze miła sprawa, gdy uda się nie wpuścić żadnej bramki. Zwłaszcza po dwóch ostatnich spotkaniach, kiedy dawałem z siebie wszystko, a i tak zdołano mnie pokonać. Niestety czasami tak się dzieje - wyjaśnił Polak.

Kuszczak nie był jednym piłkarzem United, który podczas potyczki z Liverpoolem zaprezentował się z bardzo dobrej strony.

- Jonny [Evans] pokazał dzisiaj klasę - dodaje bramkarz. - Dla niego ten mecz był równie ważny jak dla mnie. Zdaje sobie sprawę z tych wszystkich spekulacji na mój temat. Każde spotkanie ma dla mnie ogromne znaczenie ponieważ chcę udowodnić, że jestem w stanie zastąpić Edwina. Młodzi piłkarze - mówię tak ponieważ mam dopiero 28 lat, a Holender 40! - muszą być gotowi w każdej chwili. Podobnie sytuacja wygląda dla Jonny'ego czy Chrisa Smallinga. Kiedy dostajemy szanse musimy zagrać bardzo dobrze.

- W tak wielkim klubie jak ten jest niesamowita rywalizacja, więc za każdym razem kiedy menadżer na mnie stawia muszę wykorzystywać swoją szansę. To oczywista sprawa, tak to działa w każdej drużynie. Gdy jestem wystawiany to składu to po prostu chce dać z siebie wszystko. Mam nadzieję, że to zagwarantuje mi dobrą przyszłość w United.

Dzięki niedzielnej wygranej taka przyszłość na pewno czeka na Czerwone Diabły w Pucharze Anglii.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku. Dostaliśmy się do kolejnej rudny, w której zagramy przeciwko Southampton. Już nie możemy się doczekać tego starcia - zakończył Polak.

Bardzo możliwe, że Kuszczak podczas pojedynku na St. Mary dostanie kolejną szansę do zaprezentowania swoich umiejętności.


TAGI


« Poprzedni news
Najlepsi piłkarze United: #20 Tommy Taylor
Następny news »
Nierozważne zachowanie piłkarza Liverpoolu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (30)


bzyk027: brawo tomek!! :)
» 10 stycznia 2011, 13:40 #26
wislak: Kuszczak jak dla mnie jest słabym bramkarzem, dużo gorszym od Fabiana. W następnym meczu będzie bronił zapewne VDS lub ten nowy Duńczyk ...
» 10 stycznia 2011, 11:08 #25
kuszczak21: Brawo Tomasz.Zawsze kiedy wchodzi do bramki pokazuje swoje umiejetności i to on powinien zostac nastepcom Van Der Sara.Nie potrzeba sciagac nikogo innego skoro ma sie taki talent w druzynie.
» 10 stycznia 2011, 11:07 #24
benek2411: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2011 09:09

Świetnie Tomek bronił! I wyobraźcie sobie że Rooney nie widzi swojej przyszłości w jednym klubie z Tomkiem:/
» 10 stycznia 2011, 09:09 #23
felix43: Zagrał bardzo dobrze ale mimo wszystko jako 1 bramkarza united widzałbym De Gee lub Akifiejewa
» 10 stycznia 2011, 08:16 #22
levybike: Da Gea ma 20 lat, gdzie tu jakiekolwiek doświadczenie? Na tę pozycję trzeba doświadczonego zawodnika, a nie, żółtodzioba.
» 10 stycznia 2011, 11:34 #21
felix43: Świetnie wybronił strzał z wolnego wyciągnął się jak struna. Mniejmy nadzieje że takich meczy polaka będzie coraz więcej i wkońcu przekona do siebie Fergiego. SZACUN KUSZCZAK

Glory Glory Man Utd
» 10 stycznia 2011, 08:15 #20
grobla95: Na mnie ogromne wrażenie zrobiła obrona rzutu wolnego , strzelał chyba Aurelio jak się nie myle a Kuszczak wyciągnął piłkę z okienka ! SZACUN ...
» 10 stycznia 2011, 01:06 #19
patrykmufc: Moim zdaniem zobaczymy go na Spursy !
GLORY !
» 9 stycznia 2011, 22:01 #18
Bovver: Chciałbym żeby został nr 1
» 9 stycznia 2011, 21:55 #17
Tomasson10: Zagrał nieźle, ale bez fajerwerków.
» 9 stycznia 2011, 21:50 #16
chudy1948: A strzał Aurelio??
Właśnie takie sytuacje sprawiają że zyskuje w oczach SAF'a
» 9 stycznia 2011, 22:42 #15
kikson: Jedna interwencja? Chyba żartujesz. SAF nie widzi w nim numeru jeden. Jest po słowie z Adlerem i nic tego nie zmieni.
» 10 stycznia 2011, 06:19 #14
Cleverley: ten strzał F.Aurelio w okienko z wolnego fantastycznie wyciągnął :)
» 9 stycznia 2011, 21:18 #13
devils18: Oby tak dalej. Mam nadzieje, że uda nam się zdobyć w tym sezonie Fa Cup. Co mnie jeszcze cieszy to to, że zachowaliśmy czyste konto a nie jak w wielu przypadkach bezsensownie traciliśmy gole w ostatnich minutach spotkania. Teraz czeka nas bardzo ciężkie spotkanie w Londynie z Tottenhamem mam nadzieje, że wygramy to spotkanie a w bramce znów ujrzymy Tomka.
» 9 stycznia 2011, 21:13 #12
demon89: tomasz pokazał sie z dobrej strony oby tak dalej i bedzie nr1 w manchesterze i tego mu życzę
» 9 stycznia 2011, 21:01 #11
levybike: W pełni zgadzam się z tytułem, iż Kuszczak bardzo dobrze wykorzystuje swoje, bardzo nieliczne występy. Kolejny występ naszego rodaka, który pokazał się z naprawdę świetnej strony. Dla jego sceptyków, proponuję obejrzeć kilka razy obronę dzisiejszego rzutu wolnego. Jak dla mnie MU nie potrzebuje na chwilę obecną żadnego bramkarza. VDS odejdzie, jest talent Kuszczak. Tomkowi absolutnie nie brakuje umiejętności, a jedynie ogrania, rytmu meczowego i pewności, która jest wynikiem zaufania ze strony trenera. Wystarczy obejrzeć wszystkie mecze MU, w których Polak zagrał od pierwszej minuty i zadać sobie pytanie: Czy Tomek Kuszczak zawiódł kiedyś między słupkami? Odpowiedź jest prosta, przynajmniej dla mnie - Nie. Jeżeli SAF miałby się zdecydować na jakiś transfer bramkarza to w grę wchodzą dwa nazwiska - Buffon i Casillas. Dlaczego te dwa nazwiska? Są to ikony dzisiejszego futbolu o ogromnych umiejętnościach i jeszcze większym doświadczeniu. Wszyscy się ostatnio podniecają nazwiskiem Da Gea. Bramkarz jak najbardziej bardzo dobry, świetne umiejętności, tylko absolutny brak mu doświadczenia. On ma 20 lat i za kilka lat ma szansę stać się jednym z najlepszych. MU nie może pozwolić sobie na taki eksperyment, ponieważ na stanowiska bramkarza potrzeba doświadczenia. Wedługo mnie istnieją dwie drogi do rozwiązania problemu z naszym "Golkiperem" - 1. Kuszczak dostaje swoją szansę, wskakuje do 1 składu, jednocześniej walcząc z Andre (taka rywalizacja może zdziałać ogromne korzyści). 2. Transfer Ikera lub "Gianluidżiego". Pozdrawiam wszystkich.
» 9 stycznia 2011, 20:41 #10
kikson: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2011 20:47

Tak. Zawodził. Przeciętne mecze przeplata niezłymi. To za mało. Z WBA: fatalna gra nogami i akcja z Vidą. Ze Stoke: jeden strzał i jeden gol (do obronienia). Z Liverpoolem nieźle, ale właściwie nie działo się nic złego. Jedna interwencja. Zdecydowanie. Porzućcie w końcu ten pseudopatriotyzm i pomyślcie logicznie. Ja nie chcę takiego bramkarza: youtube.com/watch?v=RoK3JMbP9PU. Poza tym nie ma o czym rozmawiać. Ferguson już powiedział: kupuje bramkarza i sprawa jest zamknięta. Kuszczak jest na liście odejścia w lato.
» 9 stycznia 2011, 20:45 #9
levybike: Z tą grą nogami to się zgodzę, tu masz rację, aczkolwiek z tym golem do obronienia to niezupełnie. VDS przy swoim wieku, a więc mniejszej zwinności, nie wiem czy ruszyłby się z miejsca po tym strzale głową. Trzeba dodać, iż strzał był z niewielkiej odległości i dośc mocny. Jeżeli chodzi o myślenie logiczne, to nie mam problemów, więc nie musisz zarzucać takimi tekstami. Patriotyzm też nie wchodzi w grę, bo zależy mi na sukcesach drużyny, a nie danej jednostki. Wystarczy popatrzeć na przykład Barcy, gdzie o wiele gorszy Valdes, wykorzystał swoją szansę (choć jak dla mnie to najsłabszy punkt drużyny), ale broni na naprawdę przyzwoitym poziomie. Ferguson zrobi, na co będzie miał ochotę, w końcu on jest menedżerem, a ja tylko kibicem.
» 9 stycznia 2011, 20:55 #8
leonk: Pokaż mi mecz w pierwszym składzie, nie w rezerwach w którym Tomek zawiódł. A poza tym nie chodzi o pseudopatriotyzm jak się wyraziłeś ale o uczciwe podejście do sprawy. Z drugie strony nie wiem co masz do patriotyzmu. Sam SAF powiedział że jesli będzie miał dwóch zawodników grających na takim samym poziomie anglika i nieanglika to zawsze wybierze anglika. Więc patriotyzm w wykonaniu anglika jast ok, a w wykonaniu polaka już nie ?
» 9 stycznia 2011, 20:57 #7
kikson: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2011 21:01

Ale liga hiszpańska to nie EPL. Tam Valdes może być bramkarzem. W lidze angielskiej nie miałby szans.Tutaj bramkarz musi być z wyższej półki i mieć nieco inne umiejętności. Kuszczak ich nie posiada. Jest przede wszystkim kiepski na przedpolu i to go dyskwalifikuje. Wspomniana gra nogami, kiepskie czytanie gry. Vida ratuje mu d... Dzisiaj była analogiczna sytuacja z Ferdinandem. Nie można gdybać czy VDS obroniłby strzał ze Stoke czy nie, ale pewnie tak. Podobnie jak duża część bramkarzy.
Owszem. Ferguson nie popełni już błędu sprzed lat. Kupi bramkarza ogranego i perspektywicznego.
Argument z wyborem Anglika i Fergusonem jest z czapy bo SAF chce być odpowiedzialny również za rozwój angielskiego futbolu.
Mecz? Bardzo proszę: w tamtym roku mecz z Wilkami. Po prostu koszmar.
» 9 stycznia 2011, 21:00 #6
levybike: Kikson, jeżeli chodzi o ten link, to każdy może mieć swój gorszy dzień. Przykład: nie tak dawno VDS, więc nie można oceniać kogoś po jednym meczu, czy dwóch. Gol ze Stoke, to jak sam się wyraziłeś - gdybanie, więc zostawmy to, choć jak dla mnie VDS też nie wyciągnałby tego za nic. Gra nogami - przypomnij sobie pierwszy gol w finale LM, którego zdobył Eto'o. Strzał był silny, ale można było go wyjąć. Zasadniczą kwestią, skąd bierze się niepewność Kuszczaka to brak, jak wcześniej wspomniałem, meczowego rytmu. Niby skąd bramkarz ma podnosić swoje umiejętności, jak nie dostaje na to żadnych szans? Nani ile grał sezonów, zanim grał jak teraz? Kolejny jest Anderson, chłopina od swego przyjścia zagrał kilka dobrych spotkań, ostatnio coś się delikatnie przebudził. Przykładów jest wiele. Najsprawiedliwej byłoby dać Kuszczakowi ostatnią, wielką szansę. Wtedy wszystko okazałoby się.
» 9 stycznia 2011, 21:11 #5
kikson: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2011 06:26

United już miało okres, kiedy na bramce stali średniacy bo dostawali swoje szanse. Ten czas minął. Ferguson nie zrobi już czegoś takiego. Powiedział to otwarcie. "Nie zrobię tego błędu. To nie jest koniec zakupów na tę pozycję". Brak umiejętności gry na przedpolu nie da się nadrobić rytmem meczowym. Poza tym chyba jedynie na polskich stronach ktokolwiek chce dawać Kuszczakowi szansę. Siedzę na angielskich forach od lat. Tam każdy wie, że Kuszczak nie będzie numerem jeden i nikt tego nie chce. Kiedy tylko wychodzi na mecz wszyscy mają strach w oczach i chcą aby VDS wrócił. Teraz jęczą aby VDS zdążył wykurować łydkę na Tottenham. Obroną strzału z wolnego nikt się tak nie podnieca. Zwraca raczej uwagę, że w pewnym momencie Ferdinand musiał być bramkarzem. Po odejściu Edwina nie biorą pod uwagę innej opcji niż kupno bramkarza, a jedno z najczęstszych określeń w stosunku do Kuszczaka to average. I co? Cały świat nieobiektywny i uprzedzony do Kuszczaka? Chyba nie. Po prostu to nie jest poziom bramkarza numer jeden na poziomie United.
» 10 stycznia 2011, 06:24 #4
levybike: Dlatego, tak jak wyżej napisałem, SAF powinien dać mu szansę do końca seoznu. Wykorzysta ją lub nie, to sprawiedliwe rozwiązanie. Co do bramkarzy, którzy bronili po odejściu Petera - SAF dopuścił się do porażki transferowej, ściągając tzw. "Klauna" Fabiena. O ile w reprezentacji takich jaj Barthez nie robił, to co działo się w MU, gdy on bronił to każdy pamięta. Jeszcze raz powtórzę, dajmy mu szansę generalną, a on sam przekona nas lub nie, do tego, czy zostanie numerem 1.
» 10 stycznia 2011, 11:39 #3
kikson: Oby VDS wrócił na Tottenham. Nie ma sensu ryzykować rezerwowym, który rozegrał jeden przyzwoity mecz i znowu wydaje mu się nie wiadomo co. Kuszczak nie ma najmniejszych szans na zostanie numerem jeden. Gra tylko wtedy, kiedy Edwin jest kontuzjowany. Gdyby nie kontuzja łydki van der Sara nie byłoby go w bramce. Zresztą... Ferguson jasno daje do zrozumienia, że jak tylko van der Sar wróci do zdrowia to wraca do bramki. Kuszczak był i jest tylko rezerwowym. Został bo Amos chciał iść na wypożyczenie. Ferguson nie wiąże z nim żadnych planów. Powiedział otwarcie, że kupi nowego bramkarza jeżeli Edwin odejdzie. The Times czy Guardian to nie są szmatławce, a wymieniają Kuszczaka na liście do odstrzału i jeden dobry mecz tego nie zmieni.
» 9 stycznia 2011, 20:33 #2
Taurus: Moim zdaniem na meczu z Tottenhamem już nie wejdzie.
SAF sprawdzi Lindegaarda bądź jak zwykle Van Der Sara :)
» 9 stycznia 2011, 19:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.