Dyspozycja Javiera problemem Rooneya

» 5 stycznia 2011, 12:09 - Autor: Biafra - źródło: goal.com
Sir Alex Ferguson ostrzegł Wayne'a Rooneya, iż po wyleczeniu kontuzji będzie on musiał powalczyć o miejsce w składzie z będącym w wyśmienitej dyspozycji Javierem Hernandezem.
Dyspozycja Javiera problemem Rooneya
» Wobec takiej formy Chicharito Rooney nie może być pewny miejsca w składzie
Chicharito dla którego jest to pierwszy sezon na Old Trafford błyskawicznie stał się ulubieńcem kibiców zdobywając wiele cennych dla United bramek jak choćby tak z wczorajszego pojedynku ze Stoke dająca podopiecznym Fergusona prowadzenie.

Po spotkaniu Szkot przyznał, iż bardzo ciężko będzie wygryźć znajdującego się w takiej formie Hernandeza z podstawowego składu.

- Oczywiście, że decyzja o niewystawieniu Chicharito w wyjściowym składzie będzie trudna, lecz jest to problem, który jest bardzo pożądany przez trenerów - wyznał sir Alex.

- Odkąd sięgam pamięcią napastnicy zawsze przysparzali mi tego typu trudności i wobec takiej dyspozycji Javiera będę miał ciężki orzech do zgryzienia na kogo stawiać w zbliżających się meczach - zakończył Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Najlepsi piłkarze United: #15 Eric Cantona
Następny news »
Nani nie zamierza przegrać

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


hanys517: Jak dla mnie to Berba powinien grzac ławe a Roo i Chicharito to dla mnie podstawowy atak bo Rooney i tak dojdzie do swojej dyspozycji a widze go z Chicharito w ataku dlatego ze Hernandez umie sam sobie wypracowac akcje jest szybki nie boi sie pojedynkow 1 na 1 a berba to nieobrazajac ale czyste drewno nienadaremno ma ksywke DREWNIATOV!! Bo on tylko czeka na okazje ale samemu nic nie umie za bardzo zdzialac brakuje mu indywidualnosci i polotu a pzrede wszystkim tej szybkosci i błyskotliwosci jaką ma Chicharito.
» 6 stycznia 2011, 17:28 #22
Xeravin: Rooney ława, tam jest jego miejsce. Chichartio jest niesamowicie utalentowany i to on powinien wychodzić w wyjściowej 11stce. Pokazuje to w każdym meczu, w którym dane mu jest zagrać!
» 6 stycznia 2011, 14:01 #21
manutdfan92: Jeśli Rooney wróci do formy, którą prezentował przed urazem to chciałbym zobaczyć duet Roo-Chicharito w jakimś meczu. Berbatow nie jest wielkim tytanem wytrzymałości więc dobrze zrobiłby mu jeden mecz przerwy
» 5 stycznia 2011, 20:30 #20
SzYnA: a ja bym chociaz jeden mecz spróbował Hernandez -- Berbatov -- Rooney
oczywiście po powrocie Scholesa żeby miał kto rozdzielać piłki a po bokach Nani i Fletcher lub Anderson. ciekawe jakby to wyglądało. mało defensywny środek pola, ale jak to mówią najlepsza obroną jest atak :)
» 5 stycznia 2011, 19:42 #19
ess: To chyba dobrze.
» 5 stycznia 2011, 18:06 #18
Tennant: Na obecną chwilę atak Javier-Berba jest najsilniejszym zestawieniem
Glory Glory MU
» 5 stycznia 2011, 17:07 #17
Devan93: z obecną formą naszych pomocników, to powinnismy grac 3 napastnikami.
albo 4-3-3 albo z którym cofnietym 4-4-2
» 5 stycznia 2011, 17:07 #16
wrobel1992: Myślę że mimo wszystko i tak będzie grał Roo, ciekawe ile osób wyobraża sobie M U z nim na ławie...
» 5 stycznia 2011, 16:15 #15
ziomboy777: Endo zgodze sie z Toba ale tez z przedmowcami. Ogolnie glupota jest porownywanie Berby do Rooneya. Rooney ma inny styl gry i w niektorych elementach jest lepszy... i Berba ma swoj styl gry i tak samo ma lepsze atuty w innych cechach... Prawda jest jednak taka ze Rooney to nie jest tylko strzelec bramek...to jest nasz motor napedowy. Serce druzyny...on biega za dwoch , cofa sie gdy nie idzie....stara sie cos szarpnac... rozgrywa , podaje a przy tym czasami jest obronca! mimo ze jest nominalnym napastnikiem. A berba to typowy egzekutor! i oby nim byl jak najdluzej byle tylko w takiej formie jak w tym sezonie! pozdro@ll!
» 5 stycznia 2011, 18:24 #14
Hiploo5: Co prawda Bervatov jest ulubieńcem SAFa, ale nie wierze, nawet po tych "przygodach", że kibice pozwolą aby Rooney nie grał.

Jeśli ktoś ucierpi to chyba bardziej Berbatov, bo przeważnie strzela bramki dzięki Roo, z resztą statystyki mówią same za siebie ....
» 5 stycznia 2011, 15:15 #13
cnk: bardziej berba ma problem bo on strzela tylko z podan rooneya w dodatku duzo traci w akcjach w ktorych groszek moglby sie odnalezc i je wykorzystac.
» 5 stycznia 2011, 14:47 #12
Kocisz: Nie gramy 4-3-3 bo z takim ustwawieniem musielibysmy grac z jednym srodkowym pomocnikiem. Jak wiadomo z ta formacja jest najwiekszy problem, bo kogo bys tam postawil? Podstarzalego Scholesa? Moze Andersona, ale w naszym przypadku gra z jednym srodkowym bylaby zla opcja
» 5 stycznia 2011, 15:23 #11
ziomboy777: ano taki , ze grajac 2ma napastnikamy nie mamy srodka pola... co wiec zatem by bylo gdybysmy zagrali 3ma? Odpowiedz: katastrofa. Pozdro.
» 5 stycznia 2011, 14:16 #10
MrKubinho: nie zgodzę się z tobą ponieważ nie widziałem jeszcze żeby Roo i Chicharito obaj "kuli" i nie zapominaj ze Berba ma najwięcej bramek strzelone
» 5 stycznia 2011, 13:35 #9
sisinho: Nikt nie zapomina , ale sam zauważ - Chicharito jak gra to strzela bramki. Gdy jest atak Chicharito/Berbatov to gra tylko ten 1. Gdy jest Atak Rooney/Berbatov to Rooney ostro pracuje (mimo że ostatnio rzadko bramki strzela) a Berbatov je wykorzystuje ale jak widzieliśmy w kilku meczach Sam Berbatov nie daje sobie rady. Nie widziałem jeszcze Ataku Roo-Chicharito więc ciężko powiedzieć że byłaby to najlepsza opcja.
» 5 stycznia 2011, 13:45 #8
ziomboy777: zgodze sie z Toba. Widac , ze uwaznie obserwujesz gre United i znasz sie na rzeczy;)
» 5 stycznia 2011, 14:19 #7
Samuelikson: Ważne jest też to na co zwrócił ostatnio Evra: mianowicie piłkarze zaczynają traktować Javiera jak symbol czy amulet - jak tylko wchodzi Chicharito to wpada bramka. A to strasznie działa na morale a mimo XXI wieku morale to bardzo ważna część gry.

Przypomina to póki co troszkę, ale zawsze, sytuację z Królem Erykiem, też w podobny sposób działał na zespół, wystarczy że był i jakoś lepiej szła gra :)
» 5 stycznia 2011, 13:04 #6
masrzisz: no rzeczywiscie ma SAF ciezki orzech do zgryzienia ale i tak wydaje mi sie ze postawi na Runego ktory ostatnio tez strzelil bramke ;)
» 5 stycznia 2011, 12:51 #5
SzYnA: no i tu sie nasuwa pytanie czy dawac szanse rooneyowi juz 79 miesiąc zeby zaczął strzelac bramki czy wpuszczać w podstawie Hernandeza który pracuje jako napastnik na 10 czyli strzela bramki a roonyowi powiedziec zeby ciezej pracował na treningach i wpuszczac na koncowki plus, puchary. ja bym wybrał to drugie już dawno !!
» 5 stycznia 2011, 12:48 #4
dawid27154: Masz rację ja również widzę atak Rooney-Hernandez ponieważ Berba co by nie powiedzieć gra słabo mimo że strzela ale jest mu potrzebny do tego Roo który mu wypracuję okazję bo sam nie potrafi. A i nawet jeśli Roo mniej strzela to wydaje mi się że i tak więcej daje drurzynie jak Dymitar co do tego nie ma wątpliwości. A i jeszcze ta wspópraca na lini Nani-Hernandez bajka sami rozmontowywali linie obrony Stoke przypomina mi to niektóre mecze i takie zagrania na lini Valencia-Rooney takrze potrafili we dwójkę zrobić świetną okazję.
» 5 stycznia 2011, 12:38 #3
Mikez: To nie jest problem z głowy, druga linia jest najważniejsza i zamiana jednego pomocnika na napastnika to nie jest dobry pomysł. Dlaczego w najważniejszych meczach United gra 4-5-1? Bo klucz do zwycięstwa zawsze tkwi w pomocy.
» 5 stycznia 2011, 12:27 #2
dawid27154: Ciekawy jestem gdzie w takim ustawieniu wstawisz do wyjściowej jedenastki Naniego i Valencie? Da sie ale w tedy będziesz grał jednym środkowym pokocnikiem a wtedy z karzdą drurzyną przegrasz w środku pola.
» 5 stycznia 2011, 12:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.