Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Birmingham - Man Utd: Oceny pomeczowe

» 29 grudnia 2010, 12:42 - Autor: Xeryas - źródło: MEN, Sky Sports
Dziennikarze MEN wybrali Dymitara Berbatowa najlepszym zawodnikiem United w spotkaniu z Birmingham.
Birmingham - Man Utd: Oceny pomeczowe
» Wydaje się, iż mało kto może zatrzymać tak grającego Bułgara
Oprócz ocen MEN poniżej przedstawiamy również noty wystawione przez dziennikarzy Sky Sports i zapraszamy do wystawiania własnych.

Edwin van der Sar - Solidny występ Holendra, przy strzale Bowyera, nie miał wiele do powiedzenia.
MEN: 7
Sky Sports: 6.

Nemanja Vidić - W pierwszej połowie groźnie faulował Jeromea, po czym spuścił trochę z tonu, w konsekwencji otrzymania żółtej kartki. Niezły występ serbskiego obrońcy.
MEN: 7
Sky Sports: 7

Rio Ferdinand - Rio nie miał wiele problemów z ofensywą Birmingham, jednak kontrowersyjne zagranie Zigica, pozostawia pewien niesmak.
MEN: 7
Sky Sports: 5

Patrice Evra - Pat ponownie nie zachwyca w ofensywie, jednak w obronie nie można mu niczego zarzucić.
MEN: 7
Sky Sports: 6

Rafael da Silva - Wiele groźnych akcji Birmingahm przechodziło właśnie prawą stroną United, ponieważ młodemu Brazylijczykowi często zdarzały się rajdy do przodu, ale nie popełnił błędu.
MEN: 7
Sky Sports: 7

Anderson - To nie był wieczór Andersona, pomocnik nie powtórzył dobrego występu ze spotkania przeciwko Sunderlandowi.
MEN: 6
Sky Sports: 6

Michael Carrick - Solidny występ Anglika. Był bardzo waleczny i zaliczył kilka niezłych odbiorów. Jednak bezproduktywny w ofensywie.
MEN: 6
Sky Sports: 6

Darron Gibson - Włożył w ten pojedynek sporo energii, zaliczył również podanie otwierające drogę do bramki Berbatowowi, który umiejętnie z niego skorzystał.
MEN: 7
Sky Sports: 6

Ryan Giggs - Ryan miał kapitalną szansę zaraz na początku spotkania, ale piłka po jego strzale trafiła w słupek. Ogólnie dobry mecz w wykonaniu Walijczyka.
MEN: 7
Sky Sports: 6

Dymitar Berbatow - Bułgarski snajper jest w życiowej formie. Zdobył piękną bramkę, ale miał też inne okazję, których nie udało się wykorzystać.
MEN: 8
Sky Sports: 7

Wayne Rooney - Widać było, jak bardzo zależy mu na zdobyciu gola z otwartej gry, sporo prób w pierwszej połowie, występ na lewym skrzydle na pewno mu w tym nie pomagał.
MEN: 7
Sky Sports: 6

Zmiennicy

Darren Fletcher (za Andersona 73’) - Wprowadzony, aby uspokoić grę Czerwonych Diabłów, ale nie udało się, utrzymać korzystnego rezultatu.
MEN: 6
Sky Sports: 6

Javier Hernandez (za Gibsona 90’) - Nie miał wystarczająco dużo czasu na zaprezentowanie się.
MEN: 6
Sky Sports: 6


TAGI


« Poprzedni news
Najlepsi piłkarze United: #8 P. Schmeichel
Następny news »
Macheda coraz bliżej Serie A

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (77)


patrykmufc: Berba jest super mam nadzieję ze dzis pokaze klase z WBA !
» 1 stycznia 2011, 10:48 #72
devil444445: Berba jest nie zastąpiony.Można powiedzieć że jest aktualnym bogiem piłki nożnej
» 1 stycznia 2011, 01:53 #71
united666: zgadzam sie z fifa95 ale przecież berbatov był najlepszy
» 31 grudnia 2010, 08:37 #70
Martin: Chciałem to samo napisać. Oczywiście popieram :)
» 30 grudnia 2010, 23:57 #69
tomix: czemu chicharito tak mało gra?? wchodzi na 4 minuty i nic nie moze zrobic bo nawet 100 metrow ni zdarzy przebiec
z ocenami sie zgadzam
» 29 grudnia 2010, 21:42 #68
Powell: Prawda. Że zdobył w taki sposób bramki to nie znaczy, że co mecz będzie wchodził w 90 i ładował bramkę na zwycięstwo...
» 29 grudnia 2010, 22:04 #67
Bartex1309: Tej Xeravin jak cię spotkam to cię zabije ty anty-kibicu MU.
Ty chyba oglądałeś jakiś inny mecz,chyba tą sk***iałą Legie
» 29 grudnia 2010, 20:38 #66
Xeravin: Rooney był beznadziejny, nie wiem jak możesz pisać takie rzeczy. Prawdziwy kibic widzi również błędy swojej druzyny a nie jest ślepo zapatrzony jak krowa w niebo.
» 29 grudnia 2010, 21:17 #65
juras1211: Ronney byl beznadziejny plątały mu się nogi ... gra jak najgorsze drewno
» 30 grudnia 2010, 06:54 #64
Kam69: powiało grozą. pokemonowy 14stolatek grożący śmiercią, materiał na dobry kabaret. strach z domu wychodzić.
» 30 grudnia 2010, 15:21 #63
Xeravin: ROONEY powinien dostać 1 ! był najgorszy i najsłabszy! straciłem do niego cierpliwość
» 29 grudnia 2010, 20:02 #62
kris9: van der Saar - stabilna forma, przy bramce bez szans - 7
Rafael - dobry, odważny występ - 7
Rio - filar defensywy - 7
Vidic - w defensywie solidnie, groźny przy stałych fragmentach - 7
Evra - solidny występ - 7
Gibson - przydał się w defensywie jak i w ofensywie, asysta - 7.5
Carrick - wypełnił swoje zadania jak należy - 7
Anderson - trochę przygasł po dobrym występie przeciwko Sunderlandowi - 6
Giggs - obok Berby i Roo najgroźniejszy piłkarz w ofensywie, dużo groźnych akcji i podań - 8
Rooney - jak zwykle groźny, ale dlaczego nieskuteczny? - 7
Berbatov - jest na fali, gra przemyślanie, pięknie technicznie i co najważniejsze skutecznie - 8.5
Fletcher - niezła zmiana - 6
Chicharito - bez oceny
» 29 grudnia 2010, 20:01 #61
7iverson7: chyba kolega przesadzil z ocenami bo sa zblizone do tych po meczu z Blackburn a wczoraj,byl piach i muł,a nie gra...
» 29 grudnia 2010, 22:56 #60
grobla95: Ej a może mi ktoś powidzieć dla czego Nani nie grał ?? Bo jakoś się nigdzie nie natknąłem...
» 29 grudnia 2010, 19:45 #59
czerwonywilk: chory był
» 29 grudnia 2010, 22:43 #58
grobla95: aaaaaaaa . Czyli nic złego ;)
» 30 grudnia 2010, 01:45 #57
Taurus: Niema co się oszukiwać beznadziejny mecz a co do ocen to nie mam zarzutu co do oceny Giggs'a myślę że zasłużył na ocene o 1 wyższą
» 29 grudnia 2010, 19:07 #56
Tennant: Jedyny + tego spodkania to potwierdzenie wysokiej formy Bułgara
Glory Glory MU
» 29 grudnia 2010, 19:04 #55
FiFlaK: Sami sobie na ten remis zasłużyliśmy, zamiast grać do końca, to gracze United spuścili z tonu i efektem jest 1:1. Szkoda, bo zapowiadało się na 0:2.
» 29 grudnia 2010, 18:50 #54
MenToS0295: Ja liczyłem, że rooney się w konucy przełamie, środek mieliśmy fatalny, nie wiem czemugibsondostał 6 czy tam 7 chyba tylko za tą asyste. A Berbatov poraz kolejny pokazuje, że jest w swietnej formie jest królem strzelców jak na razie i myślę, że pobije swój dotychczasowy rekord bramek.
» 29 grudnia 2010, 16:40 #53
Arturek15: no gdzie wszyscy Ci co nie lubili Berbatova? jest bardzo dobrym zawodnikiem co teraz pokazuje zdobywaniem bramek :)
» 29 grudnia 2010, 17:47 #52
DevilxDevil: Tu jestem :) .
» 29 grudnia 2010, 20:52 #51
Daro13: Jeszcze dodam jedno. wiecie co podoba mi sie w Barcelonie? jesli Ibra mial slaba forme gral za niego Bojan i nikt nie patrzyl na to ze taki wielki pilkarz siedzi na lawie, tak samio jest z Busquetsem) i z mascherano mimo tego wiadomo kto gra w pierwszym skl;adzie a kto grzeje lawe bo jest definytywnie gorszy!! a wczoraj Rooney.. 90min i nie wniosl wiele do ataku jest kompletnie bez formy a mimo wszystko gra w pierwszym skladzie;/
» 29 grudnia 2010, 15:09 #50
Przemas96: ale gdyby nie grał wcale to do końca sezonu by był bez formy:/
» 29 grudnia 2010, 15:47 #49
seth: bzdura..po to jest sztab szkoleniowy żeby odbudować formę u zawodnika..ale jeśli robi się śmieszne zmiany i to w końcowej fazie spotkania to niech się SAF nie dziwi że takie farfocle wpadają..

po co on tego Hernandeza w 90 min wprowadził to ja nie wiem..skrzydłowi kontuzjowani są a on zamiast Obertanem grać wrzuca Roo bez formy na skrzydło i gra 3 srodkowymi pomocnikami, z których dwaj są nominalnie defensywnymi..
» 29 grudnia 2010, 17:09 #48
Tristan: Gibson - gdyby nie ta asysta to bym przeoczył że występował w tym meczu
» 29 grudnia 2010, 15:04 #47
Diegoo1878: Hahaha... Dokładnie! Kurde... Do 35 min nie wiedziałem, że on gra, bo miałem słabą jakość obrazu, a komentatorzy nie mieli jakoś okazji, żeby o nim wspomnieć. ^^
» 29 grudnia 2010, 15:57 #46
przemekol12: W pierwszej połowie był tylko raz przy piłce. Szybko ją oddał. W jaki sposób ? Przerzucił ją przez pół boiska do obrońcy Birmingham. Takich rzeczy się nie komentuje, też nie zdziwiłem się jak komentatorzy momentalnie zamilkli.
» 29 grudnia 2010, 16:01 #45
Powell: Nic dodać nic ując. Ta asysta zaślepiła oczy tym co dawali te oceny... Grał tragicznie. Szybko pozbywał się piłki i to jeszcze oddawał ją za darmo przeciwnikowi. Beznadzieja... Myślałem, że zostanie zmieniony. Dopiero w 90 minucie wszedł Hernandez, ale cudów nie zdziała w 4 minuty. Nie wiem czemu nie dostaje szansy razem z Obertanem. Już chyba wolałbym Bebe od Gibsona...Wiem, wiem to czerwony diabeł, ale szanujmy się.
» 29 grudnia 2010, 22:00 #44
Tristan: No widze że są i tacy co myślą tak jak ja, w ogóle Gibson jak dla mnie sprawia dla mnie wygląd piłkarza, który unika gry, być jak najdalej od piłki, jak najdalej on gry aby tylko nic czasem nie spieprzyć, nic nie popsuć żeby wszyscy dalej myśleli że on coś umie i tak się chowa na boisku że w ogóle go podczas meczu nie widać
» 29 grudnia 2010, 22:55 #43
Daro13: tylko zwaz na to ze ani Gibson ani Carrick nie stanowia o naszej sile w ataku! w ostatnim meczu swietnie to widzielismy ze ani jeden ani drugi nie wyprowadzil zadnego (praktycznie) podania ktore rozbroilo by defensywe rywali. Prosze nie mow ze Gibson mial asyste bo w tym golu 90% braw nalezy sie Berbie. Gibson tylko podal normalnie pilke do niego i to tez niewiadomo jak nie musial sie wysilac. Bulgar rozpoczal i zakonczyl akcje wysmienicie. Tak jestem zwolennikiem Teveza i nadal sadze ze Berba jest od niego gorszy, tak zgadza sie mowilem ze to drewno ALE nigdy nie mowilem ze jesli mi udowodni to ze sie myle to nie powiem ze ejst od niego lepszy. Z checia poczekam az zmieni moje mniemanie o nim. Ehh brakuje nam takiego Xaviego badz Iniesty i niestety jesli Fergi cos nie zrobi z naszym srodkiem pomocy to dalej spadkowicz (Birmingham) bedzie nam pokazywalo zęby. Brakuje nam rudzielca badz Hargo jednak widac teraz co oni znaczyli w naszej pomocy. Porownajcie sobie samo rozgrywanie pili przed 2 laty jak to wszystko plynnie szlo rozgrywanie, mordercze podania czy tez wrzutki a teraz co widac? Carrick badz Gibson (to ze gral na prawej flance we wczorajszym meczu to jakis zart!!) klepia pilka z Ferdinandem badz Vidiciem... Prosze was nie broncie naszych pomocnikow bo jesli zobaczycie nasz pelny sklad to widac jak odstaje od rweszt formacj. FERGI ZROB COS!!
» 29 grudnia 2010, 15:03 #42
MUgloryMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2010 14:52

Gibson na 6 a nie 7 a Anderson na 7 . Ale po za tym dobrze dobrane oceny.
» 29 grudnia 2010, 14:51 #41
michalrewers: Ja to nie wiem czemu Wy wszyscy wyzywacie Gibsona;/ Nie moge tego zrozumieć. Jest bardzo dobry i w ostatnim meczu miał jeden tylko błąd, a najwięcej 2. Ja bym mu dał 7 lub 8.
» 29 grudnia 2010, 14:36 #40
MUforever9: Dla mnie jedynym plus co zrobił Gibson to że bardzo dużo biegał
» 29 grudnia 2010, 14:18 #39
Vampire: Wiesz ale lepiej jest mądrze stać niż głupio biegać:)
» 29 grudnia 2010, 16:36 #38
PK17MUFC1878: jak na moje za dużo kombinacji z pomocą dobrze patrząć to mieliśmy jednego skrzydłowego na prawej stronie a na lewej jak patrzyłem to mnie ściskało albo Berba sie tam wbybierał albo Roo lub Evra przeginka lekka jak na moje gibson nie powinien grać od początku Obertan i 3pkt nasze by były no ale jeszcze 2 mecze zaległe są ;)

Glory !
» 29 grudnia 2010, 13:59 #37
sajla77777: wczoraj zamiast gibsona obertan i byłoby 3 pkt a nie jeden i nudny mecz
» 29 grudnia 2010, 13:53 #36
maciexxo: Obertan za Gibsona? Śmieszny jesteś...
» 29 grudnia 2010, 14:44 #35
federicoo: Haha niektórzy z was są bardzo żałośni .. I myślę, że ci do których to adresuje więdzą, że to o nich mowa ..
» 29 grudnia 2010, 13:51 #34
sajla77777: zobaczcie 89 minute jak gibson chodził sobie na 35 metrze zamiast biegać za przeciwnikiem przez niego przegraliśmy mecz
» 29 grudnia 2010, 13:51 #33
mariush91: przegralismy ? ok :)
» 29 grudnia 2010, 13:52 #32
PiotroV: Przegraliśmy zwycięstwo, pasuje?
» 29 grudnia 2010, 14:01 #31
mariush91: najlepszy był rafael ;)
» 29 grudnia 2010, 13:45 #30
TevezC: Chyba oceniający nie oglądali meczu...

VDS - 6 - więcej nie dam, bo się nie wyróżnił niczym nadzwyczajnym ;) Chociaż jak sobie przypomnę paradę Tomka, z WBA, to wszystko jest do wyjęcia ;) A przy strzale 'lee' to stał i zanim piłka wpadła do siatki już machał do liniowego...

Rafael - 8 - Tyle odbiorów, świetne rajdy do przodu... jeden z najlepszych na boisku. Wracał co najmniej 2x szybciej niż Evra, głowa między jaja i powrót... Świetny mecz!

Ferdinand -6- bez większych błędów, ale to rozgrywanie piłki przed polem karnym, przy pressingu to troszkę przyśpieszało bicie serca ;)

Vidic -7- ładny kopniak w tego murzynka z 10 ;) Po za tym dużo wygranych pojedynków główkowych, dużo odbiorów ;)

Evra -6- Dajmy szansę Fabio... Pat zdecydowanie zasługuje na odpoczynek, bo schodzi po równi pochyłej... coś jak Roo

Giggs -7- W pierwszej połowie przypomniały mu się lata młodości, w drugiej opadł z sił... Za ten słupek w pierwszej połowie... szkoda, że nie wpadło ;(

Gibson -5- na spokojnie przemyślane, bez wczorajszego stresu nadal stwierdzam, że najsłabszy zawodnik na boisku... Berbatov prawie sam sobie asystował :p

Carrick - 5.5- jak babcie kocham, tego człowieka nie widziałem na tym meczu... kilka razy 16 mi się przemknęła... ale człowiek cień...

Rooney - 5.1 -W głowie się po przewracało... wysłać go na sybir, a nie do USA... jak ktoś już powiedział pan ''z takim składem nie widzę szans na sukcesy w przyszłości" zawalił na całej linii.. niech się odblokuje w rezerwach, czy coś.. Gdyby Gibson nie postawił tak wysoko poprzeczki, to by zasługiwał na klopsa meczu...

Anderson -6- Bez błysku... może przemęczony po ostatnim świetnym meczu? nie wiem... tym razem nie zachwycił.

Bebratov -8.5- Człowiek orkiestra? Sam sobie asystował xd Na prawdę jest w gazie... szkoda jego słupka w drugiej połowie :( Ale na prawdę znakomity mecz :)

Fletcher -6- kolejny cień na boisku? No kilka razy się pokazał odbiorem, ale do gry nic więcej nie wniósł...

Hernandez -?- na podstawie czego ocenić tego chłopaka? Za ładne wbiegnięcie na boisko dam mu 6 :)
» 29 grudnia 2010, 13:41 #29
Daro13: nie martw sie tymu co Ci pisza wyzej wymienieni "kibice" radze im przeczytac "Obrone Sokratesa" a zwlaszcza fragment, w ktorym filozof stwierdza ze nie warto przejmowac sie krytyka tlumu (tlum kojarzony z ciemnata) bo jak ktos sie nie zna to jego slowa jest nie warte nic, tak jak tych tutaj. Okreslenie ze "Berbatov sam sobie asystowal" powinno sie znalezc na WikiCytaty bo to szczera prawda a ujete jest cudnie:D ogolnie madze rozdales oceny i szczerze mowiac lepiej niz zrobil to Men (dziennikarze chyba meczu nie ogladali) zas SkySport rozdal tez jak najbardziej poprawnie. moze jedynie Rooneya oceniles zbyt surowo ale szczerze mowiac nei zachwycil mimo wszystko jak przystalo na klasowego napastnika.
» 29 grudnia 2010, 15:26 #28
Daro13: tez jestem fanem Teveza i co z tego? mam wypieprzac do City? Argentynczyk nie przyczynil sie niczym do tego ze odszedl od nas. Staral sie grac jak najlepije i to robil ale jesli ktos chce z nim podpisac kontrakt 2 miesiace (cos takiego) przed jego koncem a wczesniej nie wykazuje nim zainteresowania to nie miejcie do niego pretensji. tym bardziej ze siedzial wiekszosc czasu na lawie. Czemu nie macie pretensji od Becksa ktory odszedl od nas nawet sie nie zegnajac badz do Cantony ktory mowil ze jego pobyt w Fulham (po odejsciu z MUFC jak dobrze pamietam, choc moge sie mylic) byl najprzyjemniejszym w jego karierze. Wszyscy tylko cisna na Teveza...
» 29 grudnia 2010, 15:32 #27
JohnPieklo: W następnym meczu powinien grać Hernandez, a Wayne może SE zostać na skrzydle. Chicharito naprawdę się marnuje.
» 29 grudnia 2010, 13:36 #26
witek: Odczepili się od Berbatova, znaleźli w jego miejsce Gibsona. Na prawdę tak was to boli że Darron w końcówce meczu nie zdołał celnie podać do Berbatova? Jeśli zaliczyłby drugą asystę to pewnie byście go teraz wychwalali. Żal mi was.
» 29 grudnia 2010, 13:29 #25
wander11: to nie chodzi o jedno złe podanie jak oglądałes mecz to widziałes co on robił
» 29 grudnia 2010, 13:43 #24
kanadinol: Czy bym go wychwalał?Hmm, pewnie tak, bo gdyby podał celnie to by mnie zaskoczył - byłaby to odskocznia od jego normalnego poziomu.Chłopak poza kilkoma strzałami z dystansu nie pokazał nic,co by dało podstawy do grania w takim klubie jak United.
To jest chyba normalne,że krytykuje się piłkarza, który gra słabo?
» 29 grudnia 2010, 13:53 #23
przemekol12: Grał strasznie słabo. Kto oglądał mecz widział co On robi, czasami nie było Go nawet widać! Mógł mieć drugą asystę ale nie ma, takiego zagrania lepiej nie oceniać.
» 29 grudnia 2010, 16:05 #22
Bovver: Hernandez 6? za co? nawet nie wiem czy on miał 5 kontaktów z piłką...
» 29 grudnia 2010, 13:10 #21
szelejson: Najlepszy w meczu Rafael no i oczywiście Berbatov , Gibson out
» 29 grudnia 2010, 13:07 #20
wojtek654321: Nie rozumiem ocen zawodników, którzy wejdą na boisko tak jak Hernandez w 90 minucie i dostaną jakąś tam ocene. Nie mają czasu nic pokazać a dostaną wysoką notę 6.
» 29 grudnia 2010, 13:03 #19
wodar14: Bo nota "6" to nota wyjsciowa!
» 29 grudnia 2010, 13:19 #18
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2010 13:06

Wydaje mi się,że te oceny są za wysokie, biorąc pod uwagę tą kopaninę w 1 połowie każdemu obniżył bym o 1 oczko, lub nawet o dwa. Gibbson zdecydowanie najgorszy na boisku.Dziennikarze MEN trochę przesadzili, skłaniał bym się bardziej do ocen SKY z wyjątkiem oceny dla Giggsa, który zasłużył na 7.
» 29 grudnia 2010, 13:02 #17
piter097: najbardziej brakowało w tym meczu Naniego : (
» 29 grudnia 2010, 13:01 #16
Petrozza52: A może zrobimy sondę 'czy Rooney strzeli gola z gry do marca, przed upływem roku'? Ciekaw jestem wyników
» 29 grudnia 2010, 13:00 #15
domekk: jestem na nie
ja tez
niestety tez jestem na nie

3x nie dziekujemy
» 29 grudnia 2010, 13:01 #14
wander11: hahah smieszne te oceny Gibson -7 a Anderson co próbował tworzyc gre -6 nien o oceny jak nic sprawiedliwe
» 29 grudnia 2010, 12:57 #13
BossManchesterU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2010 12:57

Dla mnie zawodnikiem meczu jak dla większości z Was został bedący w zyciowej formie Berbatov. Ogólnie rzeczbiorąc zagraliśmy dobry mecz. szkoda, że straciliśmy bramkę w kontrowersyjnych okolicznościach. Anderson...bardzo słaby występ brazylijczyka, niczym nie przypominał andersona z meczu z Sunderlandem. Carrick...mecz wypadł mu nieźle.
Roo...widać, że bardzo stara się zdobyć bramkę z otwartej gry. Postawa arbitra była fatalna. nie powinien był uznać bramki dla Birmingham.
A wracając do Berby to aktualnie jest dla nas bezcnny. W Premiership strzela jak szalony, ale w Lidze Mistrzów idzie mu zdecydowanie gorzej.
bardzo chciałbymaby Bułgar swoje dobre występy w Lidze, przełożył także na dobre w Lidze Mistrzów. Może ustrzeli nam hat-tricka w meczu z Marsylią, albo z West brom? O tym przekonamy się już niebawem.
berba swoją dobrą dyspozycję pokazuje na boisku i mam nadzieję że utrzyma ją do końca sezonu, gdzie nie będzie można pozwolić sobie na takie tracenie punktów w końcówkach.
A co do meczu z West Brom, to ja typuję następującą jedenastkę:
van der sar
Rafael Vidic Ferdinand Evra
Nani Fletcher Anderson Giggs
Rooney berbatov
Glory, Glory Manchester United!!
» 29 grudnia 2010, 12:57 #12
DjBosiL: gibson - 4
reszta pasuje ;]
» 29 grudnia 2010, 12:53 #11
piokrop: Rooney 7?? Zdecydowanie ławka rezerwowych to jest teraz jego miejsce. Lata po całym boisku jak opętany i żadnego pożytku nie ma z niego. Ma problem z przyjęciem piłki, a strzela albo prosto w bramkarza, albo w trybuny. Swoją miesięczną pensje powinien się zamienić z Berbatowem. Taka podwyżkę dostał, a nie umie od pół roku strzelić bramki z gry. Narzekał, że Man Utd nie ściąga klasowych piłkarzy, a sam forma nie błyszczy delikatnie mówiąc. Mam nadzieje, że zobaczymy w następnym meczu Chicharito...
» 29 grudnia 2010, 12:53 #10
wojtek654321: Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś. Przypomnij sobie jego zagranie w ostatnim meczu do Berby. Wg mnie jego gra nie budzi wątpliwości, po za tym że nie może nic strzelić.

Biegać trzeba na boisku, NA STOJĄCO JESZCZE NIKT MECZU NIE WYGRAŁ
» 29 grudnia 2010, 13:00 #9
piokrop: napisałeś: "po za tym że nie może nic strzelić". Od napastników wymaga się bramek. Gdyby Berba miał taka serię bez gola, to większość juz po 3 meczach domagałaby się jego posadzeniu na ławce. No ale Rooneyowi się wszystko wybacza. A co do ostatniego zdania to lepiej mądrze stać niż głupio biegać. To jest tylko moja opinia. Pzdr
» 29 grudnia 2010, 13:07 #8
prot: WR10 to jakiś socjologiczny fenomen. Mimo iż sam narobił szkód - traktuje się go wciąż jak najbardziej poszkodowanego. Może to jakiś rodzaj akceptacji tego typu działań, co w sumie źle na 'adwokatów' wróży - albo raczej źle wróży dla ich partnerów.

WR10 jest w ogromnym psychicznym kraterze a boisko nie jest kozetką. WR10 wyjdź z inicjatywą do Sir Alex'a żeby posadził cie na ławce bo inaczej to policzek dla Grocha, Machedy i Owena - zachowaj się jak należy, jeśli cokolwiek z tego co nazywasz honorem tobie pozostało.
» 29 grudnia 2010, 13:22 #7
Wazza1994: Masz racje Gibson to że podał to nic nie znaczy każdy zawodnik United to umie zrobić.Ale nie moge mu wybaczyć że nie podał do Berby wcześniej jak już było 1-0 dla nas tylko czekał chyba na gwiazdke.A w 90 min to Rio był faulowany przez Zigica.
» 29 grudnia 2010, 12:47 #6
ManUtd95: za co bigson mial by dostac 7?? a anderson gral lepiej od niego i dostal 6 !?
» 29 grudnia 2010, 12:46 #5
Czarny171: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2010 12:46

Gibson -7? Lekka przesada według mnie, był najgorszym zawodnikiem United na boisku.
» 29 grudnia 2010, 12:44 #4
wodar14: Gibson najgorszym? nie no nie moge....Najgorszy srodek.
» 29 grudnia 2010, 13:21 #3
fifa95: Gibson był najlepszy, gdyby nie on przegralibyśmy 10:0!
» 29 grudnia 2010, 15:19 #2
przemekol12: wodar14 - środek był ..., no właśnie, to wyglądało, jakby środka nie było.
Tyle ode mnie.
» 29 grudnia 2010, 16:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.