Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Guardiola chce pracować na Old Trafford?

» 30 listopada 2010, 16:09 - Autor: JoJo - źródło: mirrorfootball.co.uk
O talencie obecnego szkoleniowca FC Barcelony - Pepa Guardioli chyba nikomu nie trzeba mówić. Swoją klasę udowodnił on chociażby podczas wczorajszego meczu z Realem Madryt, gdzie Królewscy przegrali aż 0-5.
Guardiola chce pracować na Old Trafford?
» Może to właśnie Guardiola zastąpi Fergiego?!
Według najnowszych doniesień z Katalonii, Guardiola planuje już niebawem przenieść się na Old Trafford.

- Wszystko na to wskazuje, że Pep naprawdę chcę pracować u bosku sir Alexa. Jeśli oczywiście byłoby to możliwe. Praca pod okiem Fergusona była by wielkim wyróżnieniem - powiedział jeden z przedstawicieli hiszpańskiego klubu.


TAGI


« Poprzedni news
Amos gotowy do walki
Następny news »
Buffon: Nigdzie nie odchodzę!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (88)


m4ci3k: Nie rozumiem was,dlaczego go tak nie lubicie,ja bym go chciał u nas.
» 3 grudnia 2010, 15:49 #79
jasienowiec: Czemu tak chcecie Mourinho? Przecież on trenował Chelsea, to samo w sobie go dyskredytuje. Niech lepiej siedzi w Realu po wsze czasy i przegrywa kolejne pojedynki z Barceloną.
» 2 grudnia 2010, 21:01 #78
SEBEKMU: nie chce go jedynym kandydatem jest Jose Mourinho :)
» 2 grudnia 2010, 20:42 #77
Pietro95: Ale my nie chcemy pracować z Guardiolą
» 2 grudnia 2010, 12:22 #76
bin14: 1. plotka poszla i jest to news rodem z wp

2. Pep nie odejdzie bo go nie puszcza a sam ma FCB w sercu, a nie ManU

3. Dewagacje na temat nastepcy SAFa trwaja juz od lat, a gdy emerytura stanie sie faktem wybor padnie na trenera malo/srednio znanego/utytulowanego. zdaje sie, ze Mourinho marzy o karierze podobnej do SAFa a nawet wiekszej, znajac jego ambicje.

4. prosilbym o nie nazywanie geniuszami trenerow ktorzy sa na dorobku i sa dopiero na poczatku swojej kariery, gdyz biorac kryteria paru osob to Rafa B. jest wiekszym geniuszem taktycznym od Pepa. geniusz to cos wiecej niz wyzej przytoczone kryteria.

5. trzymajmy kciuki za zdrowie SAFa to i do 100 dociagnie w ManU :)
» 2 grudnia 2010, 03:45 #75
poki134: wszystko tylko nie ManU
tak trudno dodać td
man utd ne jest obraźliwe
» 3 grudnia 2010, 17:45 #74
Olo: NIE! Nie nie i jeszcze raz nie! Guardiola nie zna ligi angielskiej, nie poradzi sobie w takiej drużynie jak MU!! Już nawet nie chodzi o to że nie mamy Messiego, bez którego Guardiola nie widzi ŻADNEJ taktyki, ale tylko o to że zrobi z nas cyrk... Nie. Ja go tu nie chcę.
» 1 grudnia 2010, 23:19 #73
jasienowiec: Pep dostał samograja? Niedorzeczna myśl. Benitez w waszym toku myślenia też dostał samograja, drużynę doskonalę ustawioną przez Mourinho. To dlaczego Inter nie wygrywa w tym sezonie wszystkich spotkań?
» 1 grudnia 2010, 10:33 #72
grandes: No dobrze ale co on wie o lidze angielskiej ?? Ładnie ustawił zespół ale pamiętajmy że ma w drużynie chyba najlepszego zawodnika w ostatnich latach (mimo iż za Messim nie przepadam trzeba mu oddać co cesarskie) i obecnych mistrzów świata. Bagatelizowanie tego jest błędne moim zdaniem ale każdy ma prawo do wyrażania opinii.

Pozdrawiam.
» 30 listopada 2010, 23:39 #71
Lordscorpio4: hmn, kiedys SAF mówił że ze wszystkich klubów, oprócz Manchesteru chciałby prowadzić Barcę, może mała zamiana trenerów się szykuje ?? chociaż szczerze w to wątpie ;p
» 30 listopada 2010, 21:13 #70
wrobel1992: Mam dziwne przeczucie że to kolejny źle przetłumaczony artykuł...
» 30 listopada 2010, 20:53 #69
johna95: Jest 2 gości.
1.SAF
2.Murinho
» 30 listopada 2010, 20:15 #68
johna95: gafciu7- popieram twoje zdanie .
» 30 listopada 2010, 20:11 #67
Powell: Kiedyś ktoś fajnie napisał "Że Guardiola jest dobry tylko w Barcy". Tu zawodnicy pokazali klasę, a nie Guardiola. Chciałbym zobaczyć jakby dostał klub gdzie trzeba trochę więcej pomyśleć. W Barcy zmienia się tylko linia ataku od czasu do czasu. Po drugie Mourinho praktycznie przejął klub w fatalnym stanie i już po krótkim czasie widać ogromne postępy. Innym faktem jest uzależnienie się FCB od Messi'ego. P.S Nie kibicuje Realowi ani Barcy i nie chcę Guardioli na stanowisku trenera Man United. Barca a United to inne światy. Guardiola niech zostanie w tym z Katalonii.
» 30 listopada 2010, 19:32 #66
gafciu7: a Guardiola to niby dostał Barce w idealnym czasie tak?? on stowrzył Sergio i Pedro. On ich wylansował.On stworzył zespół, który zlał nas w finale LM.

Wiec nie gadaj bajek, że Mourinho przegrał bo dostał posypan zespół. Z Realem nigdy nie powtórzy z tego co z Interm czy Porto. Nie udało mu sie to z Chelsea, mimo wielkich nakładów finansowych, gdyż liga angielska jest za silna i tylko odpowiednia rotacja w zespole moze to spowodować.W lidze włoskiej i portugalskiej nie miał za bardzo z kim walczyć, tak wieć mógł całe siły skupić na LM.


Jeśli ktoś miałby kontynuować pracę SAF to Pep jest jednym z niewielu który by to potrafił.
» 30 listopada 2010, 20:00 #65
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2010 19:30

Jak sprawdzi się w innym miejscu niż Barca to możemy wrócić do tematu... O jego talentach taktycznych niewiele można na razie powiedzieć, bo Barcelona takim systemem jak teraz gra już od dobrych kilku lat.

Guardiola wprowadził do składu kilku młodych zawodników. Wprowadził także świetną atmosferę do zespołu. Można powiedzieć, że scalił szatnie. Świetny motywator i dyplomata. Na tym jego zalety się kończą.

A jego roszady taktyczne to nic nowatorskiego. W gazetach piali, że kiedyś tam zaszachował rywala wystawiając Messiego jako wysuniętego napastnika lub innym razem rozgrywającego. No nikt inny by pewnie na taki "genialny" ruch nie wpadł. W trójce środkowych pomocników raz wystawia dwóch od zadań defensywnych a innym razem tylko jednego. Znów niebywałe ruchy. Czasem też wystawi Inieste na skrzydło. No, ale są to jedynie drobne roszady. Drużyna gra ciągle jednym i tym samym ustawieniem wałkowanym od nastoletniego smarka... Nie jeden był artykuł o la masia, w którym pisano jak wyglądają zajęcia w tej szkółce. 15-letni chłopak już wie jaką ma pozycję i jakich zachowań musi się uczyć żeby bezboleśnie się w przyszłości wprowadzić do pierwszej drużyny.

Jaka w tym wszystkim zasługa Pepa?

Swoje genialne pomysły taktyczne pokazał rok temu w dwumeczu z Interem gdy stał jak słup soli i patrzył jak Barca wali głową w mur... w końcu wprowadził w rewanżu na boisko 3ciego skrzydłowego (nie zapominając jeszcze o strasznie ofensywnym Alvesie), a do ataku "wieżowca" Bojana... to już było naprawdę genialne zważywszy na to, że Krkić wszedł za Ibrahimovicia...

w United włodarze mogą mu poskąpić grosza na takie mądre zachcianki jak Ibrahimovic za Eto (+ gruba gotówka) czy Czychrinski albo Macherano.
» 30 listopada 2010, 19:26 #64
Powell: 100 % racji. Guardiola przejął stary system i wprowadza małe zmiany w ataku, które genialne ani odważne nie są ;)
» 30 listopada 2010, 19:36 #63
Martin: Zdecydowanie najlepszy komentarz w temacie - plus jak się patrzy. Dodam, że moim zdaniem przy takim zespole jak Barca obecnie to nawet Michał Probierz mógłby "zaistnieć" bo to Xavi i Messi odwalają całą robotę a nie menedżer. A no i najważniejsze - na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie tego pana na ławce United. Z niecierpliwością czekam raczej na naszego Solskjaera a do tego czasu jak najbardziej Mourinho lub Moyes.
» 3 grudnia 2010, 15:50 #62
NaniRedMU17: co do EL CLASICO sie nie wypowiadam...;///
ale zapraszam Go do Nas...
» 30 listopada 2010, 19:23 #61
MpawulonU: ale pomyślcie SAF odejdzie to kto bd trenował ?? no kto ? a tak Guardiola przyjdzie na asystenta SAF potrenuje jeszcze z 5 lat i (życze mu więcej) i bd dobrze bo bd juz trener a tak by musieli szukac i Guardiola zna sie co pokazał wczoraj rozbijajac Real 5-0
» 30 listopada 2010, 19:20 #60
Powell: Jak jesteś tak wielkim fanem "talentu" Guardioli to nie ma nic na przeszkodzie, aby zacząć kibicować Barcy ;)
» 30 listopada 2010, 19:38 #59
MUforever9: Guardiola prędzej nie już wole Mourinho :)
» 30 listopada 2010, 19:06 #58
mikrofalowka: nie rozumiem tego zdania. Chyba miało brzmieć tak: "Nie chcę Guardioli, wolę już Mourinho"
» 30 listopada 2010, 19:11 #57
Bovver: SAF na pewno nie zrezygnuje, a ja nie przypuszczam ze tak znakomity i utalentowany trener przeniesie się na OT z Barcelony która jest jedną z potęg piłkarskich, tylko po to zeby być drugim trenerem albo asystentem Fergiego. To wielu trenerów powinno chcieć pracować u jego boku. Kolejna plotka mam nadzieje ze obalona... przez moja osobę ;)
» 30 listopada 2010, 19:04 #56
b90: Nie bądź śmieszny. Guardiola ma swoją filozofie gry, która się sprawdziła i grają według jego taktyki. Co ważne trzyma trzon drużyny i robi tylko lekkie przemeblowania co sezon.
» 30 listopada 2010, 18:55 #55
bober89: w drugim meczu z Interem w półfinale LM pokazał, że jest jeszcze żółtodziobem, nie potrafił nijak zareagować na taktykę Murinho, a nawet zdjął jedynego piłkarza na którego wrzutki miały minimalną szansę powodzenia po czym nadal jego drużyna próbowała dośrodkowań. Inter się wtedy dobrze bronił, ale to co oni robili miało zerową szansę powodzenia.
w większości meczy wystarczyła by taktyka mniej więcej taka:
Pique, Puyol Mascherano/Keita/Busquets tylko bronią, boczni obrońcy bronią i biegają do przodu,
Xavi, Iniesta, Villa, Pedro/Bojan - podają do Messiego i biegną w pole karne
Messi -strzela bramki a jeśli ma kaprys asystuje
i tak wygląda ich myśl taktyczna:P
» 30 listopada 2010, 19:06 #54
Powell: bober89 - Dokładnie. Nie sprawdziło się pierwsze założenie i pupa ! "Kapitulacja" Pepa na froncie Włosko - Hiszpańskim ;)
» 30 listopada 2010, 19:41 #53
manutdfan92: "O talencie obecnego szkoleniowca FC Barcelony - Pepa Guardioli chyba nikomu nie trzeba mówić" - mi chyba jednak trzeba. Nie widzę w Guardioli nic co cechowałoby wybitnego trenera. Po prostu ma ekipę świetnych piłkarzy, którzy mają wpojoną taką filozofię futbolu od dziecka, a on musi tylko dobrać odpowiednią jedenastkę na mecz i czasem wygłosić jakąś motywacyjną mowę. O Rijkaardzie też mówiło się jako o geniuszu, a obecnie jest z tego co wiem bezrobotny, więc chyba nie ma co się nim podpalać Guardiolą.
» 30 listopada 2010, 18:17 #52
b90: Od kiedy to piłkarze ustalają sobie taktykę? To trener wszystkim zarządza. Czy w Manchesterze miałby gorsze warunki i gorszych piłkarzy? Na pewno nie więc i tu mogłaby się sprawdzić jego filozofia.
» 30 listopada 2010, 18:58 #51
bober89: "Czy w Manchesterze miałby gorsze warunki i gorszych piłkarzy?"

hyym.
tak jak zacząłem analizować i dochodzę do wniosku, że składy mamy na podobnym poziomie. Jednak Barca ma Messiego Xaviego i Iniestę, którzy robią większą siekę we 3 niż nie raz nasze ataki 5-6 zawodnikami.
może się mylę, ale wydaje mi się, że szczególnie z tyłu mamy dużo szerszą i bardziej wyrównaną ławkę.
» 30 listopada 2010, 19:14 #50
manutdfan92: b 90
Nie wiem czy filozofia wymiany 50 podań przed strzałem na bramkę sprawdziłaby się w lidze angielskiej w której często akcja ogranicza się do 3-4 szybkich podań z kontry.
Ponadto wątpię, żeby Guardiola mówił zawodnikom na treningach jak mają się przemieszczać po zagraniu do kolegi. Oni wynoszą taką wiedzę ze szkółki i robią to machinalnie bez żadnych niuansów taktycznych, które ograniczałyby swobodę gry. Uważam więc że rola Guardioli w drużynie jest mocno ograniczona pod tym względem.
Zgadzam się że nie mamy gorszych piłkarzy w MU, ale często w angielskim klubie w dobieraniu zawodników trzeba kierować się wytrzymałością czy siłą piłkarza, a lekko na bok odstawić technikę, która jest niezbędna do grania w stylu Barcy. Anglia to nie Hiszpania uważam że Pep zginąłby na boiskach PL.
» 30 listopada 2010, 19:58 #49
Merguson: Z wielu postów doczytałem tego, że nie lubicie Guardioli... A dlaczego, bo prowadzi FC Barcelonę, a jest na przykład przeciwnikiem Realu? Jeśli tak to sorry, ale w tej chwili myślicie o tej porażce 5:0 Realu, a nie o tym, iż mógłby w przyszłości doprowadzić nasz klub wysoko jak SAF. Wiadomo, że były by minusy... Piłka Angielska różni się od Hiszpańskiej, musiałby zdobyć trochę doświadczenia jak się wybiera zawodników w takiej lidze... Ale są też plusy, trener ma doświadczenie, jak nasz SAF, i na pewno gdyby się trochę podszkolił, to by mu się udało zdobyć sporego doświadczenia, i prowadziłby kiedyś MU jak SAF od tych dwudziestu paru lat.
» 30 listopada 2010, 18:13 #48
Fenek: Wolał bym aby on pod okiem SAF jeszcze trochę się podszkolił i później zastąpił SAF'a niż Mourinho. Guardiola chociaż nie zmienia klubów jak rękawiczek a o tym że sensownie potrafi poukładać drużynę już kilka razy udowodnił. Po za tym była by to strata dla Barcy za która nie przepadam.
» 30 listopada 2010, 18:00 #47
emKRU: Ja daje Fergusonowi 2-3 sezony max . Przecież on choruje , ma problemy zdrowotne . Trzeba wybrać dobrego trenera . Mourinho , Guardiola ? Może jeszcze ktoś inny , ale lepszych nie widzę , chyba , ze ktoś taki jak Scholes , Giggs przejdą na emeryturę i zostaną trenerami .
» 30 listopada 2010, 17:59 #46
dominoza93: Scholes Giggs etc. najpierw by musieli popracować jako asystenci itp. aby nabrać doświadczenia.
» 30 listopada 2010, 18:12 #45
buku1: dobrze umi wytrenowac zespol,widac to w grze barcy ladnie pierwsza pilka i barca nie do zatrzymania.i tak SAF mowil ze nie dlugo a odejdzie na emeryture,z adrino zrobil gwiazde z alvesa z pique taki trener bylby dobry aby zastapic Alexa Fergusona
» 30 listopada 2010, 17:55 #44
LoveMUFC: Nie mam szacunku do Pepa wiec nie chce go na OT.
» 30 listopada 2010, 17:49 #43
Cleverley: dlaczego?
» 30 listopada 2010, 17:59 #42
piaskun223: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2010 18:30

Nie dawaj minusów bo zapewne Twój. Każdy ma prawo do swojej opinii, trzeba być tolerancyjnym kolega i pamiętaj, że żyjemy wdemokratycznym kraju.
» 30 listopada 2010, 18:30 #41
Cleverley: Rok temu 6:1. ;d
» 30 listopada 2010, 18:00 #40
michalk86: a nie 2:6 ?:P
» 30 listopada 2010, 18:19 #39
Lil: Ja wiemy Pep jest (stał się) bardzo dobrym szkoleniowcem, moim zdaniem za Alex'em, Muo i Huddinkiem jest na 4 miejscu.

Czy jest on w stanie poprowadzić United? Tak.
Czy poprowadzi United? Nie.

Guardiola ma wspaniały zespół, który działa jak jeden organizm.
Nie ma co, po meczu z Real'em widać było, że Barcelona jest lepszym zespołem niż ten który w 2009 roku pokonał Man United w Rzymie.

Manchester zaczyna robić to co Barcelona (tzn. zaczyna robić to na tak dużą skalę)... tyle, że w Barcie Frank to zapoczątkował (w końcu grał w drużynie która wyszkoliła najwięcej mistrzów - w Ajaxie) - chodzi o wdrażanie młodych - Nani, Anderson (który gra świetnie!!), Smalling, Evans... chodzi o to, że mamy masę graczy młodych którym już się powierza odpowiedzialne zadania.

Przyszłość należy do Arsenalu, Barcelony i United... i nikt (nawet pieniądze Reali czy City) tego nie zmienią.

Czy Pep będzie trenerem United? Nie... Katalonia to jego dom - szacunek mu za to, bo Pep i Barca jako jedyni dzisiaj są w stanie obrać za cel dogonienie żywej legendy jaką jest Sir Alex Ferguson i Manchester United.
» 30 listopada 2010, 17:04 #38
MrKubinho: - Wszystko na to wskazuje, że Pep naprawdę chcę pracować u bosku sir Alexa.

powinno byc chyba u boku sir Alexa
» 30 listopada 2010, 17:03 #37
laurent32: Ha ha on na OT śmieszne.Nie chcę go tutaj,niech zostaje w tej swojej Barcelonie!
» 30 listopada 2010, 17:00 #36
MarianHAHA: Ty go nie chcesz zastanów się nad tym co mówisz jest jednym z najlepszych managerów na świecie. I jest młody wiec mógł by długo zabawić na OT. I co najważniejsze nie jest kontrowersyjny jak Jose porostu pracuje a nie skupia się bardziej na mediach. Więc jeśli jesteś fanem United to nie pierdo l takich głupot bo sam nie wiesz co mówisz.
możecie mnie zminusować sram na to
» 30 listopada 2010, 17:07 #35
masterbm2: co ty za smieci gadasz chłopie jaki z niego trener Frank Rijkaard tez był rewela a jak barca rozwiazała z nim umowe to słuch o nim zaginoł w barcelonie zadzi Cruijff a ci smieszni trenerzy to tylko marjonetki
» 30 listopada 2010, 19:10 #34
WR8: na cale szescie ty nie posiadasz decydujacego glosu.
» 30 listopada 2010, 19:21 #33
DONPABLO: hehe ja tam pepa lubie barcelone ani lubie ani nie lubie brat kibicuje barsie a ja ciesze sie z przegranej realu tak pep dostal by dodatkową wiedze i pomogl by united w dalszych sukcesach " kazda pomoc jest na wage zlota"
» 30 listopada 2010, 16:59 #32
Tennant: Pachnie mi tu plotką...
Glory Glory MU
» 30 listopada 2010, 16:59 #31
mati30143: Moim zdaniem Guardiola nie powinien być trenerem Manchesteru bo się nie nadaje.Najlepszy jest Ferguson do puki on nie odejdzie to nie powini szukać innego trenera
» 30 listopada 2010, 16:58 #30
b90: Było by świetnie jakby pracował u boku Fergusona, a za 2-3 lata kiedy SAF skończy prowadzić MU przejął po nim posadę. Jest tak młody, a już nabrał tyle doświadczenia i zdobył tyle trofeów.

P.S. Nie wiem za co można nie lubić Guardioli, bo prowadzi Barcelonę? a jej pewnie nie lubicie bo m.in obok MU ma najwięcej fanów na świecie? ehh
» 30 listopada 2010, 16:55 #29
JuliaMUFC: No co ty ... bo wygrali z nami w LM !! xD

Jestem ciekawa jak poradziłby sobie Pep w lidze angielskiej ?!
» 30 listopada 2010, 17:07 #28
Devan93: no jak to jak, przyszedłby do MC, przegrał raz czy dwa i by go zwolnili.
» 30 listopada 2010, 17:09 #27
Martin: P.S. Nie wiem za co można nie lubić Guardioli, bo prowadzi Barcelonę? a jej pewnie nie lubicie bo m.in obok MU ma najwięcej fanów na świecie? ehh

Fanów? Ludzi, którzy zakochali się najpierw w Ronaldinho a teraz w Messim nazywasz fanami? To śmieszne.. Ale spójrz na nasze DevilPage jak często w komentarzach wspominamy swoje legendy, jak często mówimy o Schmeichelu czytając newsy o bramkarzach, jak często wychwalamy wspaniały duet "Yorke i Cole" sprzed lat.. myślisz, że wśród "fanów" Barcy jest to samo? Człowieku.. tam 80-90% ludzi nie kojarzy składu Barcy sprzed czasu Ronaldinho. Gardzę czymś takim... Druga sprawa - Barca odebrała nam tytuł mistrzowski w Lidze Mistrzów więc z niecierpliwością czekam na rewanż.
» 3 grudnia 2010, 15:37 #26
damianz5: fest trener dostal gotowy klub i zgarnia sukcesy niech sprobuje zrobic cos z niczego tak jak murinho
» 30 listopada 2010, 16:53 #25
Martin: Lub jak nasz Ferguson, który dostał przeciętne Aberdeen, zespół, który wcześniej tylko raz w historii wywalczył mistrzostwo Szkocji i zwyciężył z nim w lidze trzykrotnie.
» 3 grudnia 2010, 15:26 #24
FiFlaK: A teraz na serio. Śmiejcie się. Wyśmiewajcie mnie i Pepa. Ale wyniki nie biorą się znikąd. Pep ułożył Barcelone pod swój styl gry i to co katalończycy prezentują to bardzo dobry futbol.

Tak naprawdę nie śmiejecie się z Guardioli, tylko z Barcy. Nie lubicie barcy, ok, ja też ich nie lubię. To jak zachowują się na boisku, bo jak przewraca się Messi to wielki faul o boże, a z niego większy symulant niż Ronaldo, tylko wszyscy tak się tym leo podniecają, że obiektywnie sytuacji ocenić nie potrafią, tak samo i wy, swoją nienawiścią do Barcelony nie potraficie obiektywnie spojrzeć na trenera, który jest świetnym szkoleniowcem i bardzo mi imponuje.

Guardiola to dobry trener i jeśli miałbym go widzieć na Old Trafford za rok ? Nie ! Za 4-5 lat, tak.
» 30 listopada 2010, 16:51 #23
b90: Chyba jedyny normalny komentarz pod tym artykułem :)
» 30 listopada 2010, 16:59 #22
Wielbicielka: Śmiać to moim zdaniem można się z tych co piszą, że dostał gotowy skład i tyle. Przeciez to istna bzdura. Ja tam Go doceniam, nie wiem jakby się nadał do MU ale szczerze go szanuje.
» 1 grudnia 2010, 08:39 #21
AFCAMUFC: eh zrobi z United zakompleksionych dupków jakimi jest barca.
» 30 listopada 2010, 16:50 #20
b90: Sam jesteś dupkiem. Pochwal się swoimi osiągnięciami. Pod jego wodzą Barcelona gra najpiękniejszą piłkę na świecie i tego się nie da ukryć. Trzeba być obiektywny w niektórych sprawach, a nie się przechwalać.
» 30 listopada 2010, 16:58 #19
Devan93: najpiękniejszą - bardzo subiektywne pojęcie. mi sie gra barcy wcale nie podoba. przepełniona arogancją, są pod taką protekcją że ledwo ich dotkniesz i sędzia faul odgwizduje.
» 30 listopada 2010, 17:11 #18
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2010 15:25

@b90
Ja bym stwierdził, że Barca gra najpiękniejszą piłkę pod wodzą Xaviego czy Messiego a nie Guardioli. Ten trener to amator bez doświadczenia i nie mówcie mi, że tak nie jest.
» 3 grudnia 2010, 15:23 #17
Leon: ahahaha - on , pokazal jaka ma klase wyrzucajac Ronaldo piłke !!
do pieca z nim !!
SAF nie odejdzie , a jak juz odejdzie to Mourinho przyjdzie ! ;D
» 30 listopada 2010, 16:47 #16
aveiro123: Ale jedno jest pewne Real POkazał wczoraj KLASE hahahahah xD
psuje tylko statysktyki Mou bo to taka pierwsza poraża ,tak wysoko !! hahah
» 30 listopada 2010, 16:46 #15
FiFlaK: Wiecie co. W sumie brakuje gości od podawania ręczników :) A gdy Mourinho przeniesie się na Old Trafford, Pep mógłby swobodnie być drugim szkoleniowcem United ;]
» 30 listopada 2010, 16:41 #14
Robsio3: @kolio9

Czy ty myślisz że trener takiej klasy jak Guardiola zechce zostać asystentem, jeżeli już tyle osiągną. Nie przepadam za nim, myślę że Mourinho będzie dobrym następcą Sir Fergusona. Ale jeszcze Boss'a nie wysyłajmy na emeryturę, chłop się świetnie trzyma - póki jeszcze żuje energicznie gumę będzie dobrze.
» 30 listopada 2010, 16:35 #13
ericcantona93: Zaufaj mi, że u kogoś takiego jak SAF każdy chciałby być asystentem.
a to w przypadku Guardioli byłoby przygotowaniem do zostania szkoleniowcem MU, bo to jest wielki klub, a przyszły trener musiałby wpierw się dużo nauczyć o jego funkcjonowaniu (właśnie jako asystent). To nie Real gdzie co sezon wymienia się trenera
» 30 listopada 2010, 16:47 #12
gitkolo: Ja go tutaj nie chcę.Chociaż moje zdanie sie nie liczy to i tak go tu nie chce. Poza tym SAF dogadał sie juz z Mou.Jest jeden powód dla którego nie chciałbym go tutaj:
Guardiola preferuje ładną piłkę-w angielksiej tak sie nie da.
Guardiola byc moze chce przejść tutaj tylko po to aby sie nauczyć i wrocić do Barcy
Mou zna styl Premier Leauge i jestem pewien ze szybko by sie odnalazł.
A jeśli chodzi o Mou to jestem pewien że Mou odegra sie na SB Barclonie, zapewne nie w Lidze ale w LM czy Copa Del Rey gdzie wyeliminuje Barce i to będzie dla Barcy największym upokorzeniem.
» 30 listopada 2010, 16:31 #11
ericcantona93: hashcod
trochę źle zinterpretowałeś wypowiedź 'gitkolo'
generalnie chodzi o styl gry - zobacz, że zawodnicy propagowani przez Pepa (Messi, Xavi,Pedro,Iniesta) gdyby grali w Anglii i mieli toczyć pojedynki z zawodnikami typu Richards, Huth, Shawcroos, Dawson to każdy mecz byłby dla nich walką o przeżycie.
» 30 listopada 2010, 16:54 #10
Devan93: nie mówiąc o scholesie, vidicu czy rooneyu :D
co do newsa Guardiola niech siedzi w hiszpani, od anglii wara.
» 30 listopada 2010, 17:08 #9
b90: Nie da się grać ładnej piłki w Anglii ^^ Widać że fanem MU jesteś od niedawna. To MU jeszcze niedawno bo jakieś 4-5 lat temu grało piękną dla oka piłkę. Zmieniło się to po kilku trefnych transferach Fergusona. Przecież z 6-8 lat temu MU czy Real to grały futbol totalny jaki gra teraz Barca, inny styl ale równie skuteczny i piękny. Teraz już takiego MU nie oglądamy bo jest za dużo zmian w składzie, SAF nie daje im pograć. Za dużo indywidualności typu Nani, za mało piłkarzy którą tą filozofie gry pamiętają najlepiej czyli Giggs czy Scholes. Manchester United to nadal wielki klub i nie się nie zmieniło ale nie gra tak pięknie jak kiedyś.
» 30 listopada 2010, 19:04 #8
OnlyRedDevils: Ja też dużo rzeczy chce, a nie mogę jemu też się nie uda..
» 30 listopada 2010, 16:29 #7
LovellyUnited: Ja też zbytnio za nim nie przepadam,tak jak za całą Barceloną.
» 30 listopada 2010, 16:27 #6
Elventar: ja go lubie tylko że on raczej nie stawia na młodzież tak jak to robi saf tylko odrazu kupuje jakies gwiazdki ;/ ale i tak go lubie ;]
» 30 listopada 2010, 16:23 #5
Cleverley: Pedro , Jeffren , Busquets ..
» 30 listopada 2010, 18:03 #4
b90: Guardiola akurat bardzo duzo stawia na młodzież. Wyżej Cleverley wymienił trójkę. Można dorzucić do tego jeszcze Bojana :) W Pucharze Króla też daje pograć młodzieży.
» 30 listopada 2010, 18:51 #3
koli09: Guardioli chyba się kończy kontrakt po tym sezonie o ile się nie mylę, więc nie mam nic przeciwko temu by na początku został asystentem, a potem zastąpił Fergiego. Szacun oczywiście dla niego za wczorajszy mecz :)
» 30 listopada 2010, 16:20 #2
DjBosiL: jakoś za nim nie przepadam ;/
» 30 listopada 2010, 16:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.