Zapowiedź spotkania: West Ham vs Manchester United

» 29 listopada 2010, 15:50 - Autor: JoJo - źródło: news.bbc.co.uk
Po rosnącej formie Manchesteru United w lidze i zapewnieniu sobie awansu do fazy pucharowej Ligi Mistrzów przychodzi czas na ćwierćfinał Carling Cup, w którym to West Ham United zmierzy się z United na Upton Park.
Zapowiedź spotkania: West Ham vs Manchester United
» West Ham United - Manchester United
Która z drużyn awansuje do półfinału?
W składzie Młotów nie ma żadnych nowych kontuzji. Obrońca Lars Jacobsen z pewnością nie wystąpi w tym pojedynku jednak Kieron Dyer po wcześniejszej kontuzji pachwiny pewnie zagra o półfinał.

Znając sir Alexa Fergusona, w składzie Czerwonych Diabłów będzie znaczna roszada względem ostatniego meczu w lidze.

Javier Hernandez, Chris Smalling i Wes Brown liczą na występ od pierwszych minut meczu. Nie wiemy natomiast kto zastąpi van der Sara w bramce. Nasz rodak Tomak Kuszczak czy Ben Amos.

Zapowiedź spotkania

Weekendowe zwycięstwo West Ham w lidze z pewnością zdjęło trochę presji z Avrama Granta. Odbudowanie psychicznej pewności przed meczem z United jest bardzo ważne. Rozpędzające się z meczu na mecz United, grające nawet w częściowo rezerwowym składzie nie będzie łatwym przeciwnikiem.

Teoretyczne pokonanie Młotów przez United z pewnością nie będzie tak wielkim powodem do radości dla sir Alexa, jak chociażby mecz z Chelsea w finale Ligi Mistrzów. Londyńczyków jak doskonale pamiętamy prowadził w tamtym meczu właśnie Grant.

Każdy inny wynik niż wygrana United i awans do półfinału będzie wielką niespodzianką. Jeśli piłkarze z Old Trafford utrzymają dyspozycję z meczu z Blackburn Rovers to chyba możemy być spokojni o wynik tego meczu.

Fakty meczowe

Bezpośrednie pojedynki
* United wygrało ostatnie sześć spotkań przeciwko West Ham. Wszystkie pojedynki rozegrano w lidze, a w pięciu z nich, gracze Fergusona nie stracili bramki.
* Do tej pory obie drużyny spotkały się w Pucharze Ligi tylko raz. Było to w 1985 roku. Czerwone Diabły wygrały 1-0 po bramce Normana Whiteside'a.

West Ham United
* Sobotnia wygrana z Wigan 3-1 zakończyła passę pięciu spotkań bez zwycięstwa.
* Od pięciu spotkań, nikt na Upton Park nie był w stanie pokonać gospodarzy.
* Zwycięzcy tego pucharu z lat 1966 i 1981 mają nadzieję na ósmy awans w historii do półfinału i pierwszy od sezonu 1989/90.

Manchester United
* Czerwone Diabły są wciąż niepokonane w tym sezonie. Osiem remisów i piętnaście zwycięstw to dotychczasowy dorobek podopiecznych Fergusona.
* United aż trzykrotnie w pięciu ostatnich sezonach sięgało po ten puchar.
* Zwycięstwo dałoby United trzynasty awans to półfinału tych rozgrywek.


TAGI


« Poprzedni news
Hodgson: To trochę za wcześnie
Następny news »
Mecz rezerw odwołany

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (417)


WigdorDevil: Rozumiem przegrac 2:0 ale 4:0 to juz lekka przesada , Evans i O'Shea nie wiem czy oni sa ludzmi w ogóle skoro takie rzeczy wyprawiają.No coż DUMNI PO ZWYCIESTWIE , WIERNI PO PORAZCE! Niech sie ci rezerwowi gracze pozbieraja po tej porazce , a podstawowa jedenastka w takiej dobrej formie powinna wygrac z Blackpool. Niech zawodnicy zrozumieją , ze zawiedli fanów , a porazka bardzo boli.
» 30 listopada 2010, 22:50 #111
JasnaLiryka: Popieram.
Jak wcześniej już wspomniałem to WHU powinien być płotką do zjedzenia a nie sprawiać problemy.
Zaraz zacznę być nie uważany za kibica MU bo śmie stwierdzić ,że nie rozumiem polityki SAFa. Albo po prostu on od początku olewał sobie ten Puchar i liczył na słabą grę WHU - czyli na farta.

Zimne prysznice to oni mają od początku sezonu jak dają sobie strzelać w ostatnich minutach Evertonowi, Fulham czy gonić zaciekle Aston... no ludzie.

W sumie nie ma co rozpaczać bo to Carling Cup jednak większość słusznie zauważyła,że za nie długo niektórzy mają prezentować poziom ekstraklasy a nie podwórkowych chłopców do bicia. I mimo,że to był puchar to właśnie jako Manchester grający rezerwami nie powinni dopuścić do tak wysokiej przegranej.

Tyle ode mnie.

P.S
widoklublin - emano z os. Czuby xD
» 1 grudnia 2010, 08:01 #110
manutdfan92: Bezdyskusyjna porażka, ale przynajmniej obnażyła prawdziwy poziom naszych rezerw. Co nie zmienia faktu że kilku grających dzisiaj piłkarzy widzę w przyszłości w pierwszej 11 naszego klubu np. Smalling, Macheda czy Chicharito. Przykro ogląda się takie mecze, ale w końcu młodzież musi gdzieś się uczyć. Liczę że większą wagę przyłożymy do Pucharu Anglii którego dawno nie wygraliśmy. GG Man Utd!!
» 30 listopada 2010, 22:47 #109
Paps: Wszystko rozumiem,mozna przegrac,to tylko Curling Cup,ale przegrac
0-4 z West Hamem?Sory,ale to nie przystoi,mimo wszystko spory wstyd,oddali mecz bez walki.
» 30 listopada 2010, 22:43 #108
mikrofalowka: ja zaliczam tą porażką jako wpadkę w pracy. Liczę że w meczu z Blackpool ManUtd potwierdzi moje słowa. O meczu się nie będe wypowiadał bo takiej żenady nie da się opisać.
» 30 listopada 2010, 22:41 #107
cLouxXx: "Gramy rezerwami, bo od tego jest ten puchar" dobrze powiedziane donniedarko
» 30 listopada 2010, 22:41 #106
Matikus12: Ja rozumiem 1:0 no 2:0 jeszcze bym przebolał ale 4:0
no trudno było mineło
» 30 listopada 2010, 22:40 #105
Majek: Szkoda, że nie strzelili chociaż honorówki ;/ Nie smuci mnie wynik, ale raczej brak zaangażowania naszej drużyny. Tak niezliczonej ilości niewymuszonych strat chyba nigdy nie wiedziałem ;(
» 30 listopada 2010, 22:40 #104
manutdfan92: RedDragon
Cole z West Hamu i Cole-była gwiazda United to dwie różne ;)
» 30 listopada 2010, 22:52 #103
Klimaa: Puchar Ligi Angielskiej wygrywaliśmy często w ostatnich latach..więc nic się nie stało że przegraliśmy. Możemy równie dobrze skupić się bardziej, na bardziej prestiżowym FA Cup. Byle ten mecz nie wpłynął zbytnio na morale i najbliższy weekendowy mecz został wygrany przez Diabły.
» 30 listopada 2010, 22:37 #102
cLouxXx: Dobra nie wypłakiwać nad tym meczem przed nami CL i PL głowy do góry !!
Pozdrawiam.
» 30 listopada 2010, 22:36 #101
Majek: hahaha ja też rozpływam się nad jego grą...
» 30 listopada 2010, 22:35 #100
Antol: Mam nadzieje, ze juz nie bedziecie plakac: "Obertan do pierwszej 11!"
Jeeeny, szkoda tego ogladac.
» 30 listopada 2010, 22:30 #99
dominoza93: Świetny prezent na urodziny! :(
Mam tylko nadzieję, że ten wynik ich czegoś nauczy.
» 30 listopada 2010, 22:29 #98
MatiMU10: Jak to jest ze przegrywamy 3:0 i zmieniamy obrońców?
Przegrywamy 4:0 i zmieniamy następnych obrońców. My tu mieliśmy wyniku bronic?
» 30 listopada 2010, 22:24 #97
cLouxXx: do tej rezerwy wpuścił by jeszcze Berbatova ...
» 30 listopada 2010, 22:20 #96
wojtas666: to ma być przyszłość formacji defensywnej Manchesteru United? To może lepiej, żeby Ferdinand z Vidiciem do 50 lat grali?
» 30 listopada 2010, 22:20 #95
karwocha: pierdo***** wszyscy. Przed meczem skład mi ewidentnie pasował i pewnie wielu z was też. Ale z takim wynikiem (i grą) gadacie głupio, że skład zły, po co wystawiać rezerwy?. Ja już wole rezerwy w tym meczu niż w meczu z Valencią, bo jak zajmiemy 2 miejsce i możemy trafić chociażby na barcę z którą z taką grą nie mamy szans
» 30 listopada 2010, 22:19 #94
Antol: Zmiana ala Mourinho. Oby nie stracic wiecej.
» 30 listopada 2010, 22:19 #93
mikrofalowka: to jest niestety kompromitacja. 1 porażka w sezonie ale rozmiary tej porażki bolą bardziej niż 3 przegrane. Całe szczęście to tylko Carling Cup co jednak nie jest wytłumaczeniem bo Manchester powinien zawsze grać dobrze.
» 30 listopada 2010, 22:15 #92
subido: Wstyd,wstyd i żenada:(Najgorszy mecz od dłuzszego czasu !!A Kuszczak tylko prowokuje Fergusona do wystawienia Go na sprzedaż(jeśli ktoś go kupi:/)Porażka!!
» 30 listopada 2010, 22:14 #91
skoda037: Wstyd i żenada to Twoje komentarze.
Pomyśl człowieku zanim coś napiszesz, a najlepiej to trzymaj mordę na kłodkę.
I co z tego, że przegrywają ?
To tylko puchar, to prawie nic nie znaczy.
Średnia składu wynosi ile ?
jak przekroczy 23 lata (dzięki Giggsowi) to będzie nieźle.
To są młodzi chłopcy na arenie piłkarskiej, muszą dostać kubeł zimnej wody, żeby nie myśleli, że będac w United od razu są genialnymi piłkarzami.
na wszystko przyjdzie czas
» 30 listopada 2010, 22:16 #90
lukaszzasko: evans sie nadaje do okręgówki
» 30 listopada 2010, 22:14 #89
cLouxXx: 7:1 wygraliśmy 4:0 przegrywamy tak już jest ... ;D
» 30 listopada 2010, 22:13 #88
karwocha: czemu schodzi fabio, a nie O'Shea? Evans najgorszy piłkarz, nic mu nie wychodzi, 4:0 pieknie!!
» 30 listopada 2010, 22:12 #87
H2O1994: Chyba niestety nie.
» 30 listopada 2010, 22:10 #86
mikrofalowka: mecz z Aston Villa nauczył mnie tego że trzeba wierzyć do końca. Ja wciąż wierzę. Wy też powinniście
» 30 listopada 2010, 22:08 #85
kckMU: Sam w to nie wierzysz.
» 30 listopada 2010, 22:09 #84
Addamus: Kolejny kibic za pól grosza.. Podpowiedź : porównaj składy i wartość spotkań.
» 30 listopada 2010, 22:10 #83
Addamus: Kolejny kibic za pól grosza.. Podpowiedź : porównaj składy i wartość spotkań.
» 30 listopada 2010, 22:11 #82
Addamus: Dziwne, ale jakoś coraz mniej jestem zaskoczony wynikiem. Jeżeli miałoby to sprawić, że młodzi będą grać lepiej to mogą nawet przegrać 10-0 ... byleby były z tego korzyści. Jak sami wiemy nie pierwszy nie ostatni raz "rezerwa" gra piach... szkoda po prostu
» 30 listopada 2010, 22:05 #81
cLouxXx: na 1/8 finału czy jakoś tam SAF wykłada na "stół" taki skład ??!! tu powinien być Roo, Berba, Rio, Vidic i Nani !
» 30 listopada 2010, 22:05 #80
manutdfan92: Pozamiatane
» 30 listopada 2010, 22:04 #79
karwocha: moim zdaniem Fletcher to dziś porażka, jeżeli jeszcze mamy nadzieje to niech najszybciej wejdzie Carrick i Park
» 30 listopada 2010, 22:04 #78
Matikus12: Żenada
» 30 listopada 2010, 22:02 #77
cLouxXx: piękna obrona młoty 20 w tabeli a przegrywamy 3:0
» 30 listopada 2010, 22:02 #76
Antol: Dobranoc :*
» 30 listopada 2010, 22:02 #75
osero: 3 : 0
» 30 listopada 2010, 22:01 #74
Matikus12: Moim zdaniem, to rooney powinien być w pierwszym składzie
i wszyscy inni, a ten mecz w lidzie mistrzów co już nam obojętnie czy wygramy bo i tak wyjdziemy z grupy to rezerwa powinna grać
» 30 listopada 2010, 21:57 #73
wander11: przeciez to jest faul .Ale Anderson poszedł tylko mógł strzelac
» 30 listopada 2010, 21:54 #72
JasnaLiryka: Wiadomo SAF chciał dać odpocząć głównym filarom drużyny,ale jakie są tego konsekwencje sami widzimy. Bebe to jest w tym meczu pomyłka i jak dla mnie jest pierwszy do zmiany. Następnie zmiany w ofensywie bo tam nic sie nie dzieje. I poprawa w obronie.

A jak na razie MU to drużyna wzlotów i upadków. Raz się zachwycasz dobrą grą w LM i PL oraz 7 bramkami a raz załamujesz 2 babolami z błędów obrony.
Na własne życzenie przegrają ten mecz jeżeli nie bedzie jakiś roszad w składzie i poprawy gry.
WHU to powinna być płotka do zjedzenia po drodze do finału.
» 30 listopada 2010, 21:42 #71
sprinter07: Jest 2:0 ale nie zapominajmy że gramy rezerwowym składem a według mnie Kuszczak nie zawalił te 2 bramki. bądzmy wierni morze w drugiej połowie sie odblokują!! GLORY GLORY UNITED
» 30 listopada 2010, 21:40 #70
rooney901: masz racje to nie Kuszczak zawalił
tylko nasza obrona
» 30 listopada 2010, 21:47 #69
Addamus: Zasłużone, wszak mieliśmy szanse strzelić jako pierwsi bramkę (trafienie w słupek) to jednak dzięki dziurawej obronie i błędzie Kuszczaka przegrywamy.
» 30 listopada 2010, 21:44 #68
manutdfan92: Fergie aż się bordowy zrobił i to chyba nie od mrozu. W szatni posypie się kilka ostrych słów. oby podziałało, bo jak narazie to biegamy jak laleczki.
» 30 listopada 2010, 21:39 #67
wander11: zmiany zmiany i jeszcze raz zmiany bo bedzie klapa
» 30 listopada 2010, 21:36 #66
Addamus: Ktoś tu zaraz padnie ofiarą suszarki Fergusona...
» 30 listopada 2010, 21:36 #65
Antol: Bebe niech jednak zostanie w rezerwach ...
» 30 listopada 2010, 21:33 #64
osero: imo Bebe zdaje sobie sprawe z szansy jaka dostal w ManU i za bardzo chce sie wykazac a widac ze to jeszcze nie jego sezon
» 30 listopada 2010, 21:37 #63
Atheist: nie ManU!!
» 30 listopada 2010, 21:47 #62
wander11: ten sedezia jest slepy juz bez piłki prosto wnogi aten nic
» 30 listopada 2010, 21:31 #61
Addamus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2010 21:34

Bebe dba aby kibice za bramką WHU nie czuli się bezpiecznie :D
» 30 listopada 2010, 21:30 #60
Antol: 2:4??
» 30 listopada 2010, 21:48 #59
cLouxXx: mam pytanie jak teraz przegramy to manutd odpada z Carling ?
» 30 listopada 2010, 21:26 #58
Addamus: Ta ekipa potrzebuje terapii wstrząsowej... 40' a wy już jesteście pewni, że przegramy. Więcej wiary z gorszych opresji wychodziliśmy.
» 30 listopada 2010, 21:26 #57
subido: witam fanów Red Devils jak widać dostajemy po tyłku dzięki naszej cudownej obronie i ...Puszczakowi -won kolego z Old Trafford!!
» 30 listopada 2010, 21:26 #56
zielony14: Gdyby nie on było by już 3:0... a co do obrony to grają słabo. I won jak już to z tej strony kolego.
» 30 listopada 2010, 21:30 #55
osero: za mocne sie rezerwy poczuły po sobocie
» 30 listopada 2010, 21:26 #54
wander11: Musi wejsc drugi napastnik i musi zejsc Oshea bo tam gdzie on gra tam jest dziura
» 30 listopada 2010, 21:21 #53
indyk: Jak patrze na O'shea ,to nie mogę uwierzyć w to ,że tak słaby zawodnik gra w tak wielkim klubie... W każdym klubie są tak zwane ''zapchajdziury'' - ale w każdym klubie ta ''zapchajdziura'' prezentuje chociaż przyzwoity poziom. Taki Lass w Realu , Ivanović w Chelsea i tak można wymieniać i wymieniać.A w tym przypadku ? Zero , kompletne zero. Środkowy pomocnik z niego żaden - udowodnił to w meczu z Wilkami.Niby doświadczony obrońca, a jak wyskoczył w górę gdy chciał zablokować dośrodkowanie któregoś z zawodników Młotów :) ? Śmiech na sali :) A strzał z 28 minuty w dzisiejszym meczu jest idealnym podsumowaniem mego monologu :)
Pozdrawiam !
» 30 listopada 2010, 21:15 #52
wander11: gosciu na 16 metrze stoi z piłka a ci sie patrzą co on zrobi i bec gol Fletcher te pokrył go jak H**
» 30 listopada 2010, 21:13 #51
Addamus: Błąd zarówno Kuszczaka jak i naszej dziurawej obrony.
» 30 listopada 2010, 21:12 #50
wander11: a powiedz mi co kuszczak miał zrobic w tej sytuacjii Flether nie pokrył goscia i gol
» 30 listopada 2010, 21:15 #49
rvn10: Obrona nie istnieje, oby szybko się pozbierali...
» 30 listopada 2010, 21:10 #48
cLouxXx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2010 21:10

ta jak mamy takiego Bebe co nawet dośrodkować nie umie ...
» 30 listopada 2010, 21:10 #47
grandes: Piłkarze Barcelony też się nie popisali nawet nie podeszli do Messiego tylko od razu do bitki.
» 30 listopada 2010, 20:15 #46
kckMU: Skład na stronie Eurosportu:

Kuszczak,
Brown-Smalling-Evans-Fabio
Obertan-Fletcher-Anderson-Bebe
Macheda - Hernandez
» 30 listopada 2010, 19:12 #45
H2O1994: Fajnie by było gdyby Fabio grał w pierwszym składzie.
» 30 listopada 2010, 19:33 #44
H2O1994: Fajnie by było gdyby Fabio grał w pierwszym składzie.
» 30 listopada 2010, 19:33 #43
cegla87: Myslicie, ze beda grali mocno rezerwowym skladem ??
» 30 listopada 2010, 16:48 #42
rooney717: Wiele bym dał, żeby zobaczyć zwycięstwo Diabłów z Chelsea w tym samym stosunku bramkowym, będąc na Old Trafford!!
» 30 listopada 2010, 15:13 #41
Majek: @Robal
jak można wygrać 0:2 czy 0:3?

@matemufc
w sumie mądrze piszesz, ale nie zgadzam się, że Pep zjadł Mourinho. Guardiola ma samograja i jakiś wielkiej zasługi w tym zwycięstwie nie ma. System gry, w którym gra Barcelona piłkarze wałkują od najmłodszych lat w La Masia. Guardiola tylko wybiera piłkarzy do jedenastki. Kluczem do sukcesu Barcelony było to, że postawiła na wychowanków.
» 30 listopada 2010, 14:35 #40
Majek: @fan11
wczoraj w pierwszym składzie wyszło 8 wychowanków, a gdy Bojan wszedł za Villę było ich aż 9 na boisku.

Villę sprowadzono tylko dlatego, że Bojan ani inny środkowy napastnik jeszcze nie osiągną takiej klasy aby występować co mecz o pierwszej minuty...
» 30 listopada 2010, 18:20 #39
mikrofalowka: Forfiter

za tą wypowiedź to ode mnie byś dostał z 60 + ale mogę oddać tylko 1 głos. Całkowicie się z tobą zgadzam. Po za tym dodam że w Anglii są lepsze ekipy niż w Hiszpanii. Przykład: kompletny beniaminek z Anglii kontra średniak z ligi hiszpańskiej np. Blackpool vs Deportivo La Corouna. Wynik? Wcale Blackpool nie stoi na straconej pozycji. To są typowi fighterzy którzy by gryzli trawę byle by wygrać/zremisować mecz. Fulham w Lidze Europejskiej to pokazało
» 30 listopada 2010, 16:50 #38
Majek: Te całe Gran Derbi to jeden wielki cyrk. Gra Barcelony może była i piękna, ale wszystko inne co widziałem w trakcie wczorajszego meczu budziło we mnie tylko zażenowanie. Dlatego wolę oglądać Premiership. O wiele lepiej mi się oglądało w ten weekend mecz Tottenham-Liverpool.

Skąd takie ciśnienie na meczach Barcy z Realem? a to stąd, że takie mecze są tylko dwa razy do roku... praktycznie nie mają konkurencji. reszta stawki to pionki, które są rozjeżdżane bez wielkich problemów. Jak wygrywasz powiedzmy 14 na 15 meczów to wiadomo, że czujesz się najlepszy. Jednak przeciwnik notuje podobne osiągnięcia. Od początku wraz z kolejnymi wygranymi kilkoma bramkami ten balon tylko się pompował. No i wczoraj musiał pęknąć. podobna sytuacja jest w Szkocji.

W Premiership nie ma takiego problemu, bo tu czołówka jest bardziej wyrównana, a szlagiery to rzecz normalna. Nie ma takiej chorej spiny za to jest ostra, ale zdrowa rywalizacja.
» 30 listopada 2010, 13:31 #37
Olo: Cyrk - doskonałe określenie :)
Tam nie ma prawdziwej "męskiej" piłki, jak w Anglii. Nie bez powodu PL jest uznawana za najlepszą ligę światową!
» 30 listopada 2010, 16:07 #36
Majek: Oj ja będę się spierał. Gdy mówisz bezpodmiotowo to wtedy poprawnie jest np. "Wynik zakończył się wynikiem 0:2." albo "We wczorajszym meczu między Barceloną a Realem padł wynik 6:0"

Natomiast jeśli odnosisz się do konkretnej drużyny to wtedy mówisz np. "Manchester wygrał dziś 2:0 na wyjeździe", bo jak można wygrać 0:2?

Na ustnej maturze z polaka miałem temat związany z językiem prasy sportowej, więc temat troszkę zgłębiłem. ;)

pozdrawiam
» 30 listopada 2010, 18:30 #35
rychu7777: kuszczak
oszi, ewans, smaling, fabio

bebe,anderson,gibson,obertan,

czikarito, macheda
» 30 listopada 2010, 13:00 #34
Olo: Trochę za młody skład jak na mój gust. Taki Scholes albo Carrick zamiast Gibsona i byłoby git.
» 30 listopada 2010, 16:02 #33
ziomboy777: fjoord....w sumie masz racje...zwracam honor . Poprostu po tym co pokazal wczoraj Real nasunela mi sie taka refleksja . Ale fakt powinnismy sie skupiac tylko na swoim klubie i nie obrazac innych dlatego kalam sie w popiele:P pozdro @ll!
» 30 listopada 2010, 12:39 #32
RobvanKlu5i: Zapraszamy Real na Old Trafford :) Piekło gwarantowane!
» 30 listopada 2010, 11:06 #31
masrzisz: cos czuje ze Mourinho tam dlugo miejsca nie zagrzeje :D
» 30 listopada 2010, 09:39 #30
Majek: Kuszczak
Neville-Smalling-Evans-Fabio
Obertan-Gibson-Anderson-Giggs
Macheda-Rooney

Ja myślę, że taka jedenastka wybiegnie na boisko.
» 30 listopada 2010, 00:38 #29
Majek: a zapomniałem o Brownie ! Ale i tak myślę, że Neville zagra, b0 dla niego to nieliczna okazja do gry w tym sezonie. Myślę, że w CC będziemy go często oglądać. Na 90% to jest jego ostatni sezon w karierze, więc Fergi na pewno w meczach takiej rangi mu da zagrać.
» 30 listopada 2010, 13:16 #28
Najkmanus: Ja tam żałuję bo tego nawet meczem nazwać nie można było istna rzeź ale zachciało mi się natomiast jak najszybszego pojedynku z Barcą może 1/4 finału LM
» 30 listopada 2010, 00:53 #27
sssexton90: Trzeba wyjść na wpół podstawowym składzie. Chcemy przejść do następnej fazy a west ham u siebie nie jest taki słaby. Dla nich to mecz o wszystko wiec miejmy się na baczności. Z blackpool wygramy więc nie ma co się martwić umiarkowanym wysiłkiem w pucharze. Jesteśmy w takiej formię teraz, że możemy spokojnie liczyć na 4-5 zwycięstw z rzędu.
» 29 listopada 2010, 23:49 #26
ziomboy777: Gitkolo....dobra ale nie gral na pewno tak jak gral w MU! nie strzelal tylu goli i nie mial az tak duzego wplywu na zespol jak wtedy gdy gral u nas. Poza tym zobacz tez jak potraktowali w tym sezonie LEGENDE $realu Raula ktoremu tak wiele przeciez ten klub zawdziecza! to tak jak by SAF pozbyl sie Giggsa z powodu przepchu na skrzydlach! dla mnie ten klub to poprostu patologia i tyle:)
» 29 listopada 2010, 23:25 #25
manutdfan92: Po Gran Derby Europa (swoją drogą nie rozumiem tego miana dla tego meczu, prędzej nazwałbym tak mecz MU z LFC) powstaje pytanie kto jest w tym sezonie w stanie powstrzymać Barcelonę jeśli nie United. Jak widać Real nie miał większych szans, w Interze już widać rękę Beniteza, Bayern czy Lyon to zdecydowanie nie ta półka, a Arsenal jak co roku jest za młodym zespołem na wygrywanie. A więc tylko Chelsea i my możemy coś zdziałać z Barcą. Naprawdę chciałbym, aby United wrzuciło w końcu szósty bieg i zwyciężyło Barcelonę w LM. Wtedy nikt by nie podważył tego że jesteśmy najlepsi.
» 29 listopada 2010, 23:22 #24
Mikez: "(...) powstaje pytanie kto jest w tym sezonie w stanie powstrzymać Barcelonę jeśli nie United?"

Hercules.
» 30 listopada 2010, 00:13 #23
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2010 23:21

jeszcze jedno....$ralowcy nie dosc ze niszcza pilkarzy to nie maja wogole charakteru... tak mysle sobie teraz...gdzie byl talent i dynamika Robbena jak gral w $realu ktora nas teraz raczy w meczach Bayernu... gdzie jest ten geniusz Kaki ktorym blyszczal byl jak gral w Milanie... lista jest dluga... Beckham , Van Nistelrooy...Owen ktory brylowall w Liverpoolu zanim przeszedl do $realu... nie do pojecia to jest co sie dzieje z pilkarzami ktorzy tam przechodza... obraz nedzy i rozpaczy jak patrzy sie na ten klub... ciesze sie ze mamy swoje diabełki i SAFa ktory tak umiejetnie potrafi zarzadzac nasza ulubiona druzyna! GLORY MU!
» 29 listopada 2010, 23:19 #22
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2010 23:06

po tym meczu tak sobie tez mysle teraz...co ci pilkarze widza w tym smiesznym $realu... (oprocz kasy co wiadome-ale City czy Chelsea tez maja full kasy a wiekszosc klasowych pilkarzy woli grac wlasnie na SantiagoB)... nie rozumiem tego... smieszny to klub jak dla mnie....
» 29 listopada 2010, 23:05 #21
PauloKuhan: dobrze im jak w 80 minucie pokazali pereza na trybunach bez cenne maja kare za wykupywanie pilkarzy MU
» 29 listopada 2010, 23:04 #20
Pomarancz: Guardiola może nie jest genialnym taktykiem ale jego drużyna ma ducha walki i zmietli real jakby był klubem z dołu tabeli.
» 29 listopada 2010, 23:03 #19
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2010 23:03

ale beka ze $realu:P nie wiem czy to Barca jest taka dobra czy $real taki slaby ale na boisku była tylko jedna drużyna... skompromitowali się tym meczem. I jeszcze przegrywać nie umieją (Ramos-no comment). Tak czy inaczej ciężko będzie rywalizować z Barcelona jak trafimy na nich w LM (o ile trafimy-dywaguje tylko) bo graja naprawdę dobry football...
» 29 listopada 2010, 23:02 #18
Pomarancz: Real do domu haha kolejny raz królewscy dali ciała :D
» 29 listopada 2010, 22:58 #17
Antol: Barca ich zdemolowala, ale:
Real nie umie przegrywac
W Barcie pelno symulantow i prowokatorow
» 29 listopada 2010, 22:57 #16
mikrofalowka: zgadzam sie z tobą. Zaczęli kopać, prowokować i odpychać. Typowe frajery
» 29 listopada 2010, 23:02 #15
kckMU: Dawać ich na OT i przywrócić do gry Roya, długo by nie wytrzymali :D
» 29 listopada 2010, 23:13 #14
manutdfan92: A ja chciałbym jeszcze żeby Mancheter zrobił to samo Barcelonie np. w finale LM, ale 5-0 nad Chelsea też bym nie pogardził.
» 29 listopada 2010, 22:57 #13
H2O1994: Jutro ciekawe co mi powiedzą moi koledzy kibice Realu(kiedyś Manchesteru ale po odejściu Ronaldo...).
» 29 listopada 2010, 22:22 #12
WigdorDevil: Dzisiaj Giggs urodzinki ;D Wszystkiego najlepszego , zeby grał tak jak za swoich najlepszych czasów choć i tak bardzo dobrze mu idzie mimo tego wieku. A co do West Hamu powinnismy wygrać 3:0 i licze na przynajmniej 2 gole Roo :D.
» 29 listopada 2010, 22:03 #11
Klimaa: Przyłączam się do życzeń! Niech zdrowie Ryanowi dopisuje! ;d
» 29 listopada 2010, 23:57 #10
Wielbicielka: Większy cwaniak się przymierza do MU.
» 29 listopada 2010, 22:17 #9
Wielbicielka: Ale Camp nou robi wrażenie:)
» 29 listopada 2010, 21:01 #8
1993greg: Ja też myślę że wygramy, ale nie mogę się zgodzić z tym że Berbatov strzeli bramkę..... nie dla tego że coś do niego mam ale po prostu uważam że należy mu się odpoczynek. I zamiast jemu lepiej dać szanse młodym bo to nie jest tak ważne jak Premier league. Ja liczę na to że swoje dwa grosze znowu dorzuci Hernandez do końcowego rezultatu, ale oczywiście liczę że tak jak w poprzednim meczu wszyscy zagrają na 100% !!

No to by było na tyle, dzięki za uwagę i pozdrawiam ;P

GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 29 listopada 2010, 19:51 #7
mikrofalowka: 81 jeśli zagra Groszek :D
» 29 listopada 2010, 19:57 #6
mikrofalowka: Nie wyobrażam sobie innego wyniku niż zwycięstwo ManUtd. Nawet ciekawostka mówiąca o tym że West Ham jest niepokonany od 5 spotkań na Upton Park nie zmieni mojego zdania. Liczę na wynik z przewagą 2 bramek. Wpuściłbym pół rezerwowy skład:
------------Kuszczak-----------
O'Shea,Smalling,Evans,Fabio
Bebe,Fletcher, Carrick,Park
----Chicharito,Macheda------
» 29 listopada 2010, 19:45 #5
lukaszzasko: berby nie ma nawet w kadrze na mecz
» 29 listopada 2010, 19:47 #4
boluse: Liczę na spokojny awans Diabłów;]tak zwoją drogą-wszystkiego najlepszego Ryan!!oby zdrowie mu dopisywalo!!
» 29 listopada 2010, 19:04 #3
Tennant: Fajna ankieta :). Kto awansuje na stronie Manchesteru United
Glory Glory MU
» 29 listopada 2010, 18:57 #2
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.11.2010 16:06

Kuszczak,
John-Smalling-Brown-Fabio
Obertan-Gibson-Anderson-Giggs
Hernandez - Macheda

I jedziemy z gwoździami ;)

Nie da się ukryć, że musi być silna ławka na ten mecz. Nie chcemy przecież odpaść, a przy niekorzystnym wyniku można wpuścić Rooneya czy Naniego.
Lecz absolutnie nie może być nikogo z pierwszego składu (od 1. min), trzeba wygrać z Blackpool, dlatego, że strata punktów The Blues z Evertonem jest całkiem możliwa. A nawet jak wygrają, musimy pokazać, że za darmo lidera nie oddamy.
Wyniku nie ma co typować, bo to jest jeden wielki bezsens. Tym bardziej mecz pucharowy.

Kwiecień?
Jakie Newcastle? Przecież gramy na Upton w środę, w weekend z Blackpool.
Pominąłem coś?
» 29 listopada 2010, 16:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.