Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Aston Villa chce Gibsona

» 21 listopada 2010, 11:44 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
Darron Gibson znalazł się na celowniku Aston Villi. Gerard Houllier chciałby mieć młodego Irlandczyka w swoim składzie, ale najpierw musi przekonać do tego sir Aleksa Fergusona.
Aston Villa chce Gibsona
» Darron Gibson ma problemy z przebiciem się do podstawowego składu Manchesteru United
Co powinien zrobić sir Alex Ferguson z Darronem Gibsonem?
Francuski szkoleniowiec widziałby Gibsona w podstawowej jedenastce The Villans. Zdaniem dziennika The Mirror 23-letni piłkarz na Villa Park miałby trafić już w styczniu. W grę wchodzi wypożyczenie jak i transfer definitywny.

Jeśli Villa złoży oficjalną ofertę, to sir Alex Ferguson skłoni się raczej ku pierwszej opcji, gdyż z Gibsonem nadal wiąże spore nadzieje. Niewątpliwą zaletą Irlandczyka jest potężne uderzenie, ale wciąż brakuje mu boiskowego ogrania. Wypożyczenie byłoby więc doskonałą okazją na zebranie doświadczenia w Premier League.

Przez pięć lat gry w Manchesterze United Gibson uzbierał 24 występy dla „Czerwonych Diabłów”. Irlandczyk na swoim koncie ma również dziewięć trafień dla klubu z Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Fletcher spodziewa się gorącej nocy
Następny news »
Nowe kontrakty dla Giggsa i Scholesa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


etcan123: ja bym go jednak sprzedał
» 23 listopada 2010, 07:28 #35
patrykbor: Dokladnie wypozyczenie to najlepsza opcja, poszlifuje swoj talent no i nie bedzie grzal lawy, a sprzedawac nie ma co.
» 22 listopada 2010, 18:55 #34
devil987: Dziwne jak na pomocnika, super-ultra mocny strzał i słabe podania. Ja bym go wypożyczył, może będą z niego ludzie.
» 22 listopada 2010, 18:04 #33
Martin: Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem byłoby wypożyczenie na Villa Park z jakąś gwarancją, że będzie tam grał więcej niż tu bo wypożyczać gracza na ławę do innego klubu nie ma sensu. I później zależnie od tego czy prezentował się w Villi przyzwoicie - zostawić bądź słabiutko - sprzedać.
» 22 listopada 2010, 10:14 #32
blejd7: za 12 mln funtów mogą już mieć super zawodnika a gibson takim nie jest. jeżeli hazard który jest genialnym skrzydlowym lub ofensywnym pomocnikiem kosztuje okolo 20 mln to kto da 12 za gibsona. według mnie nie dostaniemy wiecej niż 5-7 mln zaleznie od klauzuli odsprzedazy. mam nadzieje ze jesli go sprzedamy lub wypozyczymy to wlasnie hazard do nas trafi bo mimo ze defour jest swietnym pomocnikiem to potrzebujemy takiego który bedzie stanowił o sile ofensywy bo od defensywy jest fletcher i carrick a moze niedlugo jeszcze OH wróci wiec bedzie komplet
» 21 listopada 2010, 23:48 #31
Klimaa: Kontrowersyjny zawodnik, z jednej strony ma bombę z dystansu a z drugiej często się gubi. Jest to jednak wychowanek więc człowiek ma trochę sentymentu do niego. Jednak gdyby do zespoły dołączyło paru zawodników do środka pola nie byłoby dla niego miejsca, może oprócz kilku meczów pucharowych.
» 21 listopada 2010, 19:16 #30
Langan124: Dla Gibsona to może być dobra szansa na to aby się ograł w Premier Ligue.
» 21 listopada 2010, 19:10 #29
Durandir: Drugim Keano to on raczej nie zostanie, ale ma pewien potencjał. Najlepiej go wypożyczyć Villi i zobaczyć czego się nauczy.
» 21 listopada 2010, 19:07 #28
adrian93: jest dobry jeszcze nam się przyda,niech go zostawi.
» 21 listopada 2010, 17:36 #27
brazylianwisnia: przestancie pier**lic.To jeden z naszych najlepszych wychowankow.Jak go puscimy to przestaniemy byc klubem o wielkich tradycjach szkoleniowych a staniemy sie klubem budujacym sklad za pieniadze.Scholes tez zaczal blyszczec w wieku 24-25 lat.Wczesniej byl slaby i blyszczal tylko poteznym strzalem z dystansu....
» 21 listopada 2010, 16:31 #26
Cleverley: 23 lata ,a nic nie potrafi tylko potężny strzał z dystansu . ; xxx
» 21 listopada 2010, 15:39 #25
Bovver: Powinien zostać i dostawać częściej szanse od Fergusona choćby zamiast takiego Obretana który gra dość egoistycznie moim zdaniem i traci w głupi sposób piłkę
» 21 listopada 2010, 15:30 #24
Tristan: ta gdzie gibson do obertana haha to jest przepaść, gibsonowi to już można podziękować, man utd potrzebuje zawodników klasy światowej a jak w wieku 23 lat się jest przeciętniakiem ligowym to nie ma czego szukać w klubie o aspiracjach mistrzowskich zarówno w lidze jak i europie
» 21 listopada 2010, 15:41 #23
Lil: Myślę, że z Aston Villa powinniśmy dokonać większego transfery tj.:

D.Gibson + M.Carrick za A.Young'a.
» 21 listopada 2010, 14:57 #22
Cleverley: nie opłaca się ... jak już chcesz Younga to Gibson + $ = Young
» 21 listopada 2010, 15:39 #21
Tennant: Gibson powinien zostać. To moje zdanie
Glory Glory MU
» 21 listopada 2010, 14:36 #20
Devan93: pl.20dollars2surf.com/?ref=196153
» 21 listopada 2010, 13:54 #19
H2O1994: Tak, tylko strzały z dystansu to za mało na ten klub.
» 21 listopada 2010, 13:40 #18
blejd7: zgadzam sie. Gibson ma jedno z najmocniejszych uderzeń w PL ale nic wiecej. jak jest przy piłce to najpierw 3 razy ustawia sobie piłke do podania i zanim poda to przeciwnik zabiera mu piłke. ma dużo głupich strat w środku pola i wiele nie celnych podań. na środkowego pomocnika w United napewno sie nie nadaje. potrzebujemy kogoś kto swoim geniuszem bedzie dorównywał scholesowi. mozemy go wypozyczyc a potem sprzedac za jakies 5 mln funtów :)

a jeśli chodzi o to ile bramek strzela to możemy wziąć roberto carlosa na środek pomocy i też strzeli wiele bramek ale tak jak gibson bedzie miał niewiele asyst...
» 21 listopada 2010, 14:08 #17
czerwonydevil: Wypożyczyć go. W najbliższym czasie dać szansę pokazania się. choc uważam, iż drugiego Scholesa z niego mieć nie będziemy. Obawiam się, że to nie talent na miare United.
» 21 listopada 2010, 13:39 #16
mario8: ja go lubie i wierze w jego umiejętności. Potrafi kropnąć z dystansu miał dobre mecze w tamtym sezonie. Szkoda że ostatnio nie gra. Na pewno więcej wnosi do ofensywy niż Carrick
» 21 listopada 2010, 13:11 #15
blejd7: no wnosi. wiekszosc pilek jakie ma to na 40 metrze to strzaly albo niecelne podania. Carrick za to wnosi solidna gre w defensywie i dobre rozegranie z Fletcherem. już Carrick jest za słaby na United ale Gibson to już całkiem niższy poziom. według mnie może grać jedynie w jakimś angielskim średniaku. u nas jednynie może wchodzić z ławki jak bramkarz rywala ma problemy ze strzałami z dystansu
» 21 listopada 2010, 14:12 #14
devil987: Najlepiej wypożyczyć ;)
» 21 listopada 2010, 13:02 #13
KubaDevil: Żadna sprzedaż nie wchodzi w grę. On cały czas się rozwija i ew. może iść na wypożyczenie. Ma bardzo mocny strzał o czym się już nie raz przekonaliśmy. Musi jeszcze tylko poprawić podanie i spokojnie może grać w United.
» 21 listopada 2010, 12:59 #12
Srut2212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2010 14:30

Ty chłopie chory na głowę jesteś.
Musi jeszcze poprawić nie tylko podania, a: szybkość, przegląd pola, technikę, kondycję, drybling i oczywiście strzał z dystansu (na 10 strzałów jeden trafia w światło bramki). W wieku 24 lat to on za dużo nie poprawi'...
Jak ktoś pisze, że Gibson to przyszłość United to nawet mi się śmiać nie chce!!
Gibson to porażka, zwykły kopacz z B-klasy.
Tyle w temacie!!
» 21 listopada 2010, 14:30 #11
KubaDevil: Ale po co najeżdżasz na mnie? Każdy ma prawo do swojego zdania nawet jeśli ono jest błędne. Pozdrawiam. ;)
» 21 listopada 2010, 22:15 #10
Kele: @ majkelSJZ
"w środku pomocy mamy Carricka, który prezentuje troszkę wyższy poziom od niego, Fletchera, który jest nie do ruszenia z podstawowej jedenastki. Jest jeszcze Scholes, powracający z wypożyczenia Cleverley no i Anderson oraz Hargo, których forma wciąż stoi pod ogromnym znakiem zapytania"

Carrick, Fletcher - zgadzam się
Scholes - wiecznie grał nie bedzie
Cleverey - zobaczymy, taka sama niewiadoma jak Gibson
Anderson - no proszę Cię ;D

IMHO Gibson powinien iść na wypożyczenie i grać więcej. Zobaczymy co z niego wyrośnie :)
» 21 listopada 2010, 12:52 #9
devils18: Można go w styczniu wypożyczyc, żeby się ograł i od nowego sezonu byc solidną postacią Manchesteru United.
» 21 listopada 2010, 12:43 #8
DevilUnited: Gibson to talent i jeszcze się o tym przekonacie . Teraz sprzedac co ? A jak strzelił gola Bayernowi to wiekszość go pewnie przez 15 min wychwalała jaki jest zajebisty .

Ewentualnie wypożyczenie , ale może sie jeszcze przydać.
» 21 listopada 2010, 12:41 #7
majkelSJZ: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.11.2010 12:32

Gibson ma niesamowity strzał, w meczu z Bayernem pokazał, że potrafi gryźć trawę i nie odpuszczać do końca meczu, jednak rozgrywającego z niego nie będzie. Ma tragiczny przegląd pola i jest typowym walczakiem, w środku pomocy mamy Carricka, który prezentuje troszkę wyższy poziom od niego, Fletchera, który jest nie do ruszenia z podstawowej jedenastki. Jest jeszcze Scholes, powracający z wypożyczenia Cleverley no i Anderson oraz Hargo, których forma wciąż stoi pod ogromnym znakiem zapytania. A jak wiemy, środkowych pomocników na boisku zmieści się maksymalnie trzech, więc przy oczekiwanym transferze rozgrywającego, nie ma dla niego miejsca. Jeśli odpowiada mu rola zmiennika, niech zostanie. Wypożyczyłbym go i jeśli nie prezentowałby w Villi jakiegoś nadzwyczajnego futbolu, sprzedał, o ile ktoś byłby nim zainteresowany.
» 21 listopada 2010, 12:30 #6
H2O1994: Wyporzyczenie byłoby najlepszym rozwiązaniem, a jak wruciłby z wyporzyczenia napewno dostawałby więcej szans gry w pierwszym składzie. Ja uważam że już powinien dostawać więcej szans.
» 21 listopada 2010, 12:30 #5
sakjaszfili: Przez pięć lat gry w Manchesterze United Gibson uzbierał 24 występy dla „Czerwonych Diabłów”. Irlandczyk na swoim koncie ma również dziewięć trafień dla klubu z Old Trafford. jak na pomocnika spoko bilnas
» 21 listopada 2010, 12:21 #4
rooneyfan: Myślę, że sprzedaż byłaby głupią rzeczą. Zostawiać go też nie ma sensu, ponieważ nie ma nawet co marzyć o podstawowej 11. Najlepszym zagraniem byłoby wypożyczenie.
» 21 listopada 2010, 12:19 #3
Taurus: Wszystko tylko nie sprzedawać ;)
» 21 listopada 2010, 12:11 #2
mariush91: Dobry jest,ma mocny strzał. Wypozyczenie i nic wiecej.
» 21 listopada 2010, 12:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.