W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Wydarzenia z prywatnego życia Wayne'a Rooneya doprowadziły go do utraty kolejnego sponsora. Tym razem z umowy zrezygnował azjatycki browar.
» Rooney nie jest obecnie autorytetem - ani na boisku ani poza nim
The Sun dotarł do informacji, że działająca w południowo-wschodniej Azji marka Tiger nagle przestała emitować reklamę z Waynem Rooneyem. Na tym kontrakcie Anglik zarabiał 300 tysięcy funtów rocznie.
Reklama "The Game Never Ends" (pl. "Gra nigdy się nie kończy") pokazywała Rooneya, wykorzystującego swoje piłkarskie umiejętności, aby zdobyć ostatnią butelkę piwa Tiger, jaka została w barze.
Nie jest to pierwsza zerwana z Waynem umowa. Wcześniej za współpracę napastnikowi podziękowała Coca-Cola, która zdecydowała się nie umieszczać więcej jego wizerunku na butelkach i puszkach. Tym sposobem gracz United stracił kontrakt dający mu rocznie 600 tysięcy funtów.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.