Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

LM: Pokaz bezsilności na Old Trafford

» 14 września 2010, 22:44 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
W meczu 1. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów Manchester United zremisował bezbramkowo z Glasgow Rangers. Winę za tak słaby wynik ponosi ofensywa Diabłów, która raziła brakiem dokładności, skuteczności i pomysłem na rozegranie akcji.
LM: Pokaz bezsilności na Old Trafford
» W meczu 1. kolejki Ligi Mistrzów Manchester United zremisował bezbramkowo z Rangersami. Winę za tak słaby wynik ponosi ofensywa Diabłów, która raziła brakiem dokładności, skuteczności i pomysłu na grę.
Kto był najlepszym zawodnikie United w tym meczu?
W 10.minucie Wes Brown faulował Stevena Naismitha przed polem karnym. Davis dośrodkował piłkę, David Weir główkował, jednak Tomek Kuszczak nie dał się zaskoczyć. Odpowiedzią Manchester United był strzał Darrena Fletchera chwilę później, zablokowany przez McCullocha.

Swoją szansę miał również Javier Hernandez. Po dośrodkowaniu od Fabio z lewej strony Chicharito oddał strzał głową. Piłka minęła jednak bramkę i kilkadziesiąt centymetrów.

21. minuta to świetna okazja dla Czerwonych Diabłów. Antonio Valencia przejął piłkę, i od razu posłał ją do przodu. Hernandez odegrał do Rooneya. Anglik podbiegł kilka metrów i miał sporo miejsca, aby dograć do niepilnowanego Hernandeza. Wazza jednak podał niedokładnie i piłka odbiła się od obrońcy Rangersów.

Darron Gibson w 34. minucie pokazał, że nadal wie jak uderzać z dystansu. Po podaniu od Rooneya z lewej flanki, młody pomocnik przymierzył i uderzył mocno po ziemi. Piłka minęła słupek bramki McGregora zaledwie o kilka centymetrów.

Parę minut później Gibson miał okazję ponownie strzelać zza pola karnego. Po ładnej akcji Valencii i Parka prawą stroną, Hernandez odegrał piłkę nieco do tyłu. Darron strzelił, lecz tym razem bardziej technicznie. Bramkarz nie miał jednak problemów z obroną.

Tuż po przerwie ponownie o sobie przypomniał Darron Gibson. Akcję rozpoczął Antonio Valencia, dośrodkował z prawej strony, lecz piłka została wybita przez jednego z obrońców Rangers. Do futbolówki dobiegł Darron i uderzył potężnie z woleja. Piłka była skierowana w okienko bramki Szkotów, lecz ostatecznie nie trafiła w światło bramki.

W 53. minucie goście wreszcie postanowili zaatakować. Papac po akcji lewą stroną, dobrze dośrodkował w pole karne. Tam futbolówkę przejął Steven Naismith i uderzył lekko w stronę Kuszczaka. Tomek nie miał żadnych problemów z obroną tego strzału.

Przy jednej z akcji oskrzydlającej, bardzo ucierpiał Antonio Valencia. Wyglądało to na złamanie w okolicach kostki. Na murawie pojawił się personel medyczny, który po opatrzeniu Ekwadorczyka zniósł go z boiska. W jego miejsce na boisku pojawił się chwilę potniej doświadczony Ryan Giggs.

Po wejściu Walijczyka gra bardzo się ożywiła. Większość piłek była rozgrywana lewym skrzydłem i przekładało się to na zwiększenie posiadania piłki w strefie podbramkowej Rangersów. Jedna z takich akcji miała miejsce w 70. minucie. Giggs po skutecznym dryblingu dośrodkował na głowę Rooneya. Wazza zdołał oddać strzał, niestety niecelny.

Widząc, że ataki Czerwonych Diabłów nie przynoszą żadnych rezultatów, gracze Glasgow nieco bardziej się otworzyli i zaczęli próbować swoich sił w ofensywie. Groźnie było w 79. minucie, gdy Lee McCulloch uderzał sprzed pola karnego. Na szczęście United piłka odbiła się od nogi Ferdinanda i spokojnie opadła w objęcie Kuszczaka.

W szeregach Fergusona kolejne zmiany. Owen wszedł za Parka, a Evans za Fabio. Chwilę potem Ryan Giggs zafundował świetne podanie nad głowami zawodników gości, skierowane do Fletchera. Darren jednak nie uderzył od razu, próbował dryblować i stracił dogodna okazję do strzału.

82. minuta, Ryan Giggs znowu rozdaje karty przy konstruowaniu akcji United. Walijczyk wysuwa piłkę po ziemi do Gibsona. Darron oczywiście uderza z całych sił. I tym razem był bliski wstrzelenia się w światło bramki. Niestety, piłka przeleciała tuż nad poprzeczką.

Sędzia techniczny przez długą przerwę spowodowaną kontuzją doliczył aż 6 minut. Z tego okresu warty odnotowania był fakt trzykrotnego zagrania ręką jednego z piłkarzy Rangers podczas walki o piłkę z Giggsem. Sędzia przy linii końcowej, chociaż był zaledwie 15 metrów od całej sytuacji, nic nie widział. Ryan został ukarany żółtą kartkę za kłótnię z arbitrem.

Manchester United 0:0 (0:0) Glasgow Rangers


Man Utd: Kuszczak - Brown, Ferdinand, Smalling, Fabio (Evans 76') - Park (Owen 75'), Fletcher, Gibson, Valencia (Giggs 63') - Rooney, Hernandez

Rangers: McGregor - Broadfoot, Weir, Bougherra, Papac - Whittaker, Davis, McCulloch, Edu, Naismith - Miller (Lafferty 81')


TAGI


« Poprzedni news
"Roo od początku miał zadatki na gwiazdę"
Następny news »
Valencia może stracić sezon!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (192)


Tennant: szkoda tego spotkania,i jeszcze ta kontuzja...
Glory Glory MU
» 16 września 2010, 23:24 #50
kckMU: Milan 2-0 Auxerre
Real 2-0 Ajax
Marsylia 0-1 Spartak
Żillina 1-4 Chelsea
Bayern 2-0 Roma
CFR Cluj 2-1 Basel
Arsenal 6-0 Braga
Szachtar 1-0 Partizan

Dzisiejsze wyniki, The Gunners w formie...
» 15 września 2010, 23:09 #49
sssexton90: ja na razie nasz optymalny skład taki:

VDS

LO da silva
rio
vida (snalling, evans jako zmiennicy)
PO evra

LP nani (giggs)
Fletcher (carrick)
scholes (gibson, obertan,giggs, bebe)
PP Anderson (park)

berbatov (macheda)
hernandez (rooney, owen)


Wbrew pozorom takiego dużego pola manewru nie mamy. Trzeba przyznać, że musimy sprowadzić jakiegoś prawego skrzydłowego jeżeli chcemy liczyć się w walce o najwyższe tutyły. Jednak puki co z takim składem możemy prowadzić równą walkę w lidzę i wyjść z grupy ligi mistrzów. Tak czy owak na styczeń szykują się wydatki i to nie podlega dyskusji.
» 15 września 2010, 22:41 #48
sssexton90: sorki, masz racje... da silva na prawej a evra na lewej :)
» 15 września 2010, 23:23 #47
gaham1: Najgorsza jest kontuzja valenci będzie brakowac nam tego zawodnika.
» 15 września 2010, 18:55 #46
GeorgeBest: przepraszam, ze nie na temat, ale czy macie aktualizacje Typera po ostatniej kolejce PL. Jezeli nie to czy ktos wie kiedy bedzie?? dzieki za odpowiedz.

p.s. co do meczu wczorajszego to lepiej nic nie pisac :) ale licze ze bedzie lepiej. inna sprawa ze forma chelsea jest niepokojaca
» 15 września 2010, 18:44 #45
H2O1994: Sprawdź sobie ranking 4 kojejki, nie chce się chwalić ale jestem 27^^.
» 15 września 2010, 21:43 #44
trojka91: taaa pokazalismy ... 0:0 a ja liczylem conajmniejsz 3:0 ... jak tak dajej pojdzie to nie mamy czego szuakc w LM i PL do tego kontuzja valenci ;x
» 15 września 2010, 18:29 #43
RobvanKlu5i: Ja nie narzekałem na to że Ferguson nie zrobił żadnego dużego transferu w letnim okienku ale w obliczu kontuzji jakiej doznał Valencia, będzie chyba musiał szukać jakiejś dobrej alternatywy na prawą pomoc w zimowym oknie...
Chyba że sprawdzi Obertana i wtedy Nani na prawej pomocy a Obertan będzie miał szanse wykazać się jako lewy pomocnik. Giggs ma swoje lata i raczej to byłoby ponad jego siły grać co tydzien nawet przez 70 minut meczu, mamy jeszcze oczywiście Parka ale rożnie to z formą Parka jest.
Oj ciężko będzie....
» 15 września 2010, 17:51 #42
RobvanKlu5i: 1 września się już zaczął, odrobiłeś lekcje? :)
» 15 września 2010, 19:50 #41
Giggsy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2010 16:43

Kuhwa! Co się z nimi dzieje! Może w meczu z Burassportem niech SAF wystawi rezerwę, co? Takich meczów nie powinniśmy odpuszczać bo może się potem okazać że punkty w tym meczu były akurat potrzebne. Powinniśmy grać do końca i nie odpuszczać rywalom nawet jeśli wygrywamy te 3 lub 4 do 0. Zawodnicy powinni dalej atakować a nie bronić wyniku tak jak z Evertonem. Mogli jeszcze strzelić gola to Nani chciał sam. Na miejscu SAFa to wydarł bym się do piłkarzy do mikrofonu " Gramy do końca! Nie odpuszczamy, jeżeli nawet wygrywamy! "

Antonio trzymaj się i zdrowiej jak najszybciej! Straciliśmy tak zajebistego gracza. Czego kontuzje przytrafiają się najlepszym? Czego akurat tak często zawodnikom United?
» 15 września 2010, 16:41 #40
oldtrafford: To że nie wygrali to jeszcze nic nie znaczy ale bardzo szkoda mi Valencii mam nadzieję że z jego nogą nie jest tak najgorzej
» 15 września 2010, 15:38 #39
kckMU: Zmienić trenera? Pozdrowienia...
» 15 września 2010, 15:34 #38
plus90: dobrze sie czujesz??
» 15 września 2010, 16:21 #37
fan11: kupic*, zmienic*. ogarnij sie, co ty piszesz...
» 15 września 2010, 17:02 #36
listek007: Czy ten remis to aż taka wielka tragedia? Nie sądzę. Tragedią to jest kontuzja Antonio Valencii i nad tym powinniśmy rozpaczać. Ferguson celowo wystawił drugi skład, żeby nasi najlepsi piłkarze odpoczęli przed szalenie ważnym meczem z LFC. My mamy wyjść z grupy, sezon jest długi, a wygrywać z każdym po 5:0 to każdy by chciał. 2 lata temu mieliśmy 2 zwycięstwa i 4 remisy, a potem doszliśmy do finału. Weźcie trochę na luz, nie jest tak źle.
» 15 września 2010, 14:31 #35
fan11: Madre slowa, 1 pkt lepszy o wiele od 0. Gdyby celci wygrali to my mamy 0 a oni 3
» 15 września 2010, 17:03 #34
WigdorDevil: Ludzie , mam do was wielką prosbe , nie jęczcie i nie narzekajcie , ze to juz koniec , nic nie zdobedziemy itp. Prawdziwy fan United w każdej chwili wspiera swój zespół , trzeba byc dobrej myśli ,niepowodzenia powinny nas nakrecac do jeszcze lepszego dopingu i wiary , ze bedzie lepiej, bo w końcu WE ARE UNITED
» 15 września 2010, 13:02 #33
hot: tak jak 2,3 lata temu wszystko zmierzało w dobrym kierunku tak teraz już chyba raczej tak nie jest, sprzedaż Pique, Ronaldo, zakupy przeciętnych piłkarzy jak Berba, Owen, Bebe, Valencia itp, nie wygląda to wszystko na drużynę na Mistrzostwo Anglii..czy tez Puchar Europy, gdzieś się chyba Alex w tym wszystkim pogubił bo było już bardzo dobrze
» 15 września 2010, 12:40 #32
mufc17: Tak to jest gdy się lekceważy rywala .
» 15 września 2010, 11:34 #31
karol90098: Bedzie w koncu jakis temat o Valencji?? Ch.. w ten mecz i tak napewno koniec koncow awansujemy z 1 miejsca.
» 15 września 2010, 10:49 #30
zubrosy: czy was też irytowały te za słabe odegrania rooneya ? i dlaczego on cały czas sie tak głeboko wraca (pewnie dlatego ze nie mamy rozgrywajacego) ale jego rola jest wykanczac a nie rozgrywac.A poza tym że był remis to drużyna mimo wszystko zaprezentowała sie dobrze, rozgrywala dosc szybko pilke tylko nic nie wpadlo. wezmy tez fakt pod uwage ze gralo chyba 10 nowych graczy w porownaniu z evertonem
» 15 września 2010, 09:14 #29
kckMU: co Ty masz do Kuszczaka? On zawinił przy remisie? Nie, to co musiał to złapał nie popełnił żadnego błędu i może grać dalej... Poza tym klauzura Edwina nie zapominaj
» 15 września 2010, 08:00 #28
Wielbicielka: Z całym szacunkiem do Rooneya ale tez bardziej widze przy Berbie Chicharito. A to z prostej przyczyny, że widziałam jak grają razem, i wychodzi im to naprawde dobrze.
» 15 września 2010, 08:56 #27
adrianek1818: ktory to juz remis z taka druzyna w tym sezonie?
» 15 września 2010, 05:04 #26
pilsudczyk: Valencia wypada ze składu, Rooney ma problemy prywatne, które przekładają się na jego grę. No Sir Alex mówił , że ma pełny skład więc pora aby ten skład zaczął grać na miarę Manchesteru United.
Ave Piłsudski!
» 15 września 2010, 01:25 #25
sssexton90: Słaby mecz...jednak mieliśmy szanse na bramkę gdy wychodził rooney z hernandezem 2 na 1. Wtedy Rooney zachował się katastrofalnie i okazja bramkowa przepadła.

Oceny po meczowe:

Kuszczak- 7

fabio-6
rio-7
smalling-6
brown-6
fletcher-6
valencja-6
park-6
gibson-8
rooney-4
hernandez-5

giggs 5
evans-6
owen- brak oceny

Nie ma co ukrywać. Jedynie Gibson w tym meczu coś robił i stwarzał zagrożenie. Szkoda, że mu nic nie wskoczyło...zasługiwał nabramkę :/

Czeka nas ciężki sezon, mam nadzieję, ze to przejściowe kłopoty i z meczu na mecz będzie coraz lepiej. Liverpool też cieniuje na poczatku więc mamy szansę się przełamać.
» 15 września 2010, 00:29 #24
Martin: Oglądając to spotkanie odniosłem wrażenie jakby nasi nie chcieli zrobić krzywdy Rangersom. Nie ma się co przejmować. Najważniejszy jest mecz z Liverpoolem teraz... strata pkt nie wchodzi w grę. Nie możemy sobie pozwolić na to by Chelsea uciekła nam 7 oczek. Czekamy na "derby" :)
» 15 września 2010, 00:21 #23
orion: Co tam remis.....
Antonio przezywa dramat i wypada ze skladu ... i tym sie trzeba martwic a nie remisem......
» 15 września 2010, 00:20 #22
szymc11: Manchester United, to klub z wyższej półki.
Nie powinnismy naszych nadziei wiazac z Andersonem, Hargo, (nie mowie, zeby rozwiazywac z nimi kontrakty) ale sprowadzic na srodek kogos bardziej kreatywnego, ktory rozstrzygnie nijaki mecz.

Carricka i Parka powinnismy sprzedac póki jeszcze jakąś kasę możemy za nich wziąć. Nigdy nie blyszczeli nie wiadomo jak. Ostni sezon ten pierwszy kompletnie zawalil, ten drugi grał w kratkę.

Jeśli ManU nie chce liczyć na łud szczęścia, to powinno robić jak np Barca... Ibrahimovic nie był idealny, do zmiany, nawet za astronomiczną kwotę. Busquets za mało kreatywny (jak u nas Carrick i Flecher), to kupują Mascherano..
To może nie tworzy wielkiej różnicy, ale czasem wystarczy ten drobiazg, albo stworzona konkurencja, zeby np Flecher musial powalczyc o miejsce w skladzie.
» 14 września 2010, 23:57 #21
szymc11: Roszadę SAFa popieram, chciał dodac niektórym zawodnikom pewności, pokazać że stawia nawet na nich w LM. Wiedział, że tego meczu nie powinni przegrać, a remis to nie koniec świata.
Zmianę Rafaela też r0zumiem. To co że potrafił coś zrobić z przodu, jak po jakimś czasie się zmęczył i nie wracał do obrony, gdzie powstawała luka?!
Rangersi faktycznie zagrali dobre spotkanie w obronie i nie panikowałbym z sytuacją w naszym klubie. Po prostu już mnie to nie zaskakuje. Gramy podobnie jak przez ostatnie sezony, tylko że z tą różnicą, że my powoli się staczamy a inne kluby wymieniają tryby i się rozwijają (np. Barca). My gramy solidnie ale topornie. Jak powiedzał Mourinho z takim stylem nie mamy szans na LM i z nim się kompletnie zgadzam. Na nasze podwórko, to jest tak na drugie miejsce, bo przypuszczam że bez formy Rooneya i bez Antonio (tzn. Parkiem na skrzydle) to remisy 0-0 zaczną się nam przytrafiać jeden po drugim.

Co do polityki transferowej szeroko zawsze w komentach opisywanej...
1. Brak nam ofensywenego pomocnika (co już wielu zdążyło zauważyć) i jeśli nie "idzie" na skrzydłach, środkiem nikt nie pchnie gry do przodu
2. Taki klub jak Manchester United, powinien w pierwszej jedenastce mieć na prawdę klasowych piłkarzy. Nasz klub stacza się do poziomu Arsenalu, lub Liverpoolu który też bez wzmocnień zaczyna spadać na dno, gwiazdy uciekają a inne coraz trudniej pozyskać i nawet taki Vdv woli Tottenham od Liverpoolu.
3. Brak nam (na światowym poziomie, bo tylko tacy potrafią wygrywać, te trudne mecze) prawego obrońcy, jakim np jest Daniel Alves. Neville porażka, Rafael jeszcze za młody, Brown, zbyt mało kreatywny. Jeśli gramy skrzydłami, to tacy zawodnicy jak na lewej jest u nas Pat, zupelnie zmieniają obraz gry.
4. Park to porażka. Ani silny, ani dobry technicznie, tym bardziej szybki. Walecznosci mu może nie odmówię, ale co z tego wynika... Dla mnie jest zerem. (Alana Smith też byl bardziej waleczny a nikt po nim nie placze, wiadomo dlaczego).
» 14 września 2010, 23:42 #20
gunnersaurus: No rzeczywiscie Arsenal idzie na dno...
Szczegolnie smieszne jest to, ze konfrontujesz ich z Liverpoolem, ktory juz jakis czas gra totalna padake i w koncu wrocil tam gdzie jego miejsce czyli 5-miejsce
» 15 września 2010, 00:09 #19
putnam: Antonia szkoda... A co do meczu, to proszę o wybaczenie, bo uwielbiam ManU, ale dawno już nie wynudziłem się tak na ich meczu...
» 14 września 2010, 23:27 #18
masrzisz: ale lipa .. ;( nasi byli dzisiaj bezradni : ( a tam z ta reka to i tak 1 pilke reka dotknal Giggs a potem zawodnik rangersow wiec sedzia nie mogl nic gwizdnac .. szkoda Valencii bo to duze oslabienie mam nadzieje ze szybko sie wylize ;)
» 14 września 2010, 23:26 #17
H2O1994: Oni teraz mówią ze jest najlepszym napastnikiem Manchesteru, bo jak na razie najlepiej się prezentuje.
» 14 września 2010, 23:13 #16
manutdfan92: Widzę że nagle wszyscy kochają i kochali Berbatova. To fakt że teraz złapał formę, ale musieliśmy czekać dwa sezony, aby stał się czołową postacią naszego klubu, więc co się dziwić że każdy go na kopach chciał wywieźć i zastąpić Chicharito. Jeśli Bułgar zagra dobrze z Liverpoolem to naprawdę udowodni, że potrafi już grać nawet z trudnym rywalem i sam przyznam że jest nam niezbędny. A to że krytykowałem jego mierną grę w poprzednich sezonach (bo taka była) to nie znaczy że trzeba nazwać mnie sezonowcem. Trochę rozwagi zanim coś napiszecie.
» 14 września 2010, 23:59 #15
masterbm2: dawno sie tak nie zawiodłem na United mecz nudny jak naszej kadry Polski i te same błedy trenerskie nie mamy pewnej jedynastki która by miała zgranie na takim poziomie do jakiego nas przyzwyczajono
» 14 września 2010, 23:09 #14
karwocha: Tak czytam te komentarze i czytam to wynika z nich, że najlepiej będzie gdy zaczniemy do SAF'a wysyłać listy przed meczami ze składem i taktyką oraz jak będzie okienko transferowe, napiszemy kogo ma kupić, a kogo sprzedać, ponieważ my znamy się najlepiej na piłce. Ferguson zaś ewidentnie nie zna się na swojej robocie, w ogóle nic nie umie, widać że nie ma doświadczenie, bo nie trenował nigdy mocnego klubu, a na Old Trafford pracuje przecież od nie dawna i nie poznał dobrze swoich piłkarzy. Co wy na to? Wtedy na pewno Manchester będzie zdobywał po 6 trofeów w sezonie.
» 14 września 2010, 23:09 #13
jaro7291: niema co się martwić oni się rozkręcą . zobaczycie co stanie się z liverpoolem . owszem są zaspoły co zaczeły grę z wysokiego C . A zobaczymy jak skończą
» 14 września 2010, 23:03 #12
dagoberto: Ja powiem tak ogladalem tylko 1 polowe ale z tego co tu czytam to 2 polowa byla tez bardzo cienka. I powiem tylko tyle ze w tym meczu bylo bardzo dobrze widac ze brak nam OFENSYWNEGO SRODKOWEGO POMOCNIKA,i oby nasz Scholes byl w formie bo bez niego w formie ten sezon bedzie bardzo cienki.Moim zdaniem jak Man Utd bedzie gralo Gibsonem w srodku bedzie slabo,nic do chlopaka nie mam ale mysle ze strzaly z daleka to zdecydowanie za malo by grac w Man Utd. Nie jestem typem ktory jest wielkim fanem wielkich transferow ale naprawde zaluje ze SAF nie kupil VDV
» 14 września 2010, 23:01 #11
przemekol12: Pewnie Ferguson przewidział wejście świerzego napastnika Rangersów dlatego wpuścił świerzego Evansa!
» 14 września 2010, 23:02 #10
przemekol12: To właśnie Fabio ciągnął grę do przodu! Gdyby był Nani zapewne było by więcej dograń w pole karne i żywszej gry !
» 14 września 2010, 22:59 #9
zArass: Mam pytanie. Czy padało podczas meczu? Miałem strasznie słabą jakość obrazu i nie mogłem sie dopatrzeć...
» 14 września 2010, 22:58 #8
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.09.2010 23:02

W takim meczu wychodzi że jeśli nie ma Scholesa w składzie brak nam kreatywnego zawodnika do środka pola i nie mówcie że mamy kompletny skład bo tak nie jest! Na dzień dzisiejszy pozostaje 4 skrzydłowych - Nani i Giggs którzy odpowiednio dodają zespołowi finezję i kunszt jest jeszcze słaby i niewiele wnoszący Park i niedoświadczony Obertan... mam wrażenie że taktyka może być lekko zmieniona, zobaczymy.
Mecz bardzo słaby ale po prostu za dużo roszad i do tego grali też zawodnicy którzy po raz pierwszy wybiegli na boisko w tym sezonie bądź grali bardzo mało, taki mecz może się zdarzyć, nam niestety w złym momencie po wpadce z Evertonem. Przed nami arcyważny mecz z Liverpoolem który trzeba wygrać żeby chłopaki nie wpadli w depresję. Na wygranie LM i tak szans nie mamy, należy się skupić na lidze aby mieć 19 trofeum.
Mam nadzieje że Antonio wróci szybko do zdrowia!!
» 14 września 2010, 22:58 #7
kckMU: Ja wam powiem jedno, moglibyśmy się załamywać po tym remisie, jakbyśmy mieli w grupie Real z Ajaxem, ale mamy Buraspor który okazał się rzeczywiście słaby i Valencię, którą na OT możemy ograć, a remis w Hiszpanii to całkiem dobry wynik, z ocenami wstrzymam się do meczu z Liverpoolem, no niestety nie zawsze się wygrywa, mimo wszystko jestem zadowolony z meczu
» 14 września 2010, 22:58 #6
m64: Ferguson totalnie nie miał pomysłu na ten mecz, a może nie chciał zrobić krzywdy drużynie z miasta, w którym się urodził. Chcieliśmy, żeby dał szansę zagrać młodym, ale bez przesady, żeby zmieniać niemal cały skład. Była to wybitna nieodpowiedzialność ze strony Fergusona, a zmiany w drugiej połowie wprowadziły tylko więcej chaosu. Kiedy zobaczymy prawdziwy Manchester United?

Trzymaj się Antonio
» 14 września 2010, 22:54 #5
m64: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.09.2010 23:26

Wiem jak wiele zawdzięczamy Fergusonowi i mam do niego wielki szacunek, ale to nie znaczy, że muszę się zgadzać z wszystkimi jego decyzjami. Chociaż widzę, że uważasz, że wszystko jest OK.
» 14 września 2010, 23:25 #4
Alpinek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.09.2010 22:54

Brak klasowego rozgrywającego, stąd te nie udolne ataki, Scholes nie może grać cały czas nie te lata.
KARNY dla Rangersów powinien być odgwizdany..
» 14 września 2010, 22:53 #3
RobvanKlu5i: Tu nie chodzi ludzie o transfery!
To chodzi o to że jest za dużo roszad w składzie!
Przestańcie płakac nad tym że SAF nie kupił "tego" albo "tamtego"
Zawodników mamy bardzo dobrych tylko problemem jest komunikacja i zgranie, nie wiem może to kwestia czasu, widać że Chicharito dopiero wchodzi do tej drużyny, Fabio nieograny ale ma potencjał, Smalling wygląda na nieco wystraszonego, ale z meczu na mecz powinno być co raz lepiej choć wcale nie musi, ale trzeba wierzyć i ufać trenerowi bo zaufanie to podstawa!
» 14 września 2010, 22:52 #2
maciekc1106: jednym słowem frajerstwo! kiedy w końcu zaczniemy wygrywać??
» 14 września 2010, 22:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.