Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mancini: Ferguson też dużo wydawał

» 19 sierpnia 2010, 10:44 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
Roberto Mancini nie zgadza się z sir Alexem Fergusonem, który skrytykował kluby wydające olbrzymie pieniądze na transfery. Szkot stwierdził, iż niektóre drużyny kupując nowych piłkarzy działają niczym kamikadze.
Mancini: Ferguson też dużo wydawał
» Według Roberto Manciniego dobry piłkarz kosztuje dużo pieniędzy
Ferguson mówiąc o dużych wydatkach miał głównie na myśli Manchester City. „The Citizens” tylko w tym oknie transferowym wydali 130 milionów funtów. Dla porównania Szkot dokonał zakupów na kwotę 24 milionów funtów.

– Wszystkie inne drużyny wydawały duże pieniądze w przeszłości. Nie mówię tutaj 10 czy 15 lat temu, ale w ostatnich 2-3 latach – odpiera zarzuty Szkota Mancini.

– To normalne, że chcąc kupić dobrego piłkarza musisz zapłacić za niego duże pieniądze. Taki jest rynek transferowy.

– Nie interesuje mnie to co mówi Ferguson. Szanuję jego opinię, ale powtarzam, że Manchester United wydawał wielkie pieniądze w przeszłości, tak jak robi to teraz Manchester City – dodaje włoski szkoleniowiec.


TAGI


« Poprzedni news
Scholes: Nie wiem, kiedy skończę grać
Następny news »
Giggs: Unikałem Fergusona przez dziesięć lat

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


Kingus661: W pewnym sensie ma racje a na drugie to bzdura.
Jasne można się sprzeczać że Manchester też kiedyś(2007 chyba) w okienku transferowym wydał trochę więcej bo jednym słowem potrzebował wzmocnień tyle że mimo wszystko najdroższy transfer ogólnie to 30mln. Porównując z kwotami które teraz płaci City za zawodników to jest niewiele.
W tym roku Fergi za tyle pieniędzy nawet trochę mniej zakupił kilku zawodników. Dlatego słowa wydać" więcej pieniędzy" to dla każdego klubu może mieć inne pojęcie. To że Fergi wypowiedział się na ten temat w ogóle mnie nie dziwi a to że komuś to przeszkadza to już jego sprawa.
Mancini mówi że słowa SAFa go nie obchodzą to wydaje mi się ze z wzajemnością....Każdy ma prawo do swojego zdania...
» 20 sierpnia 2010, 10:39 #50
DevilxDevil: Haha tytuł brzmi jak riposta z podwórka :D "On też się przezywa" Hehe coś w tym stylu.
» 19 sierpnia 2010, 20:21 #49
kckMU: Tytuł to brzmi jak w szkole, "Proszę pani, ale Damian też - coś tam zrobił"
» 20 sierpnia 2010, 03:17 #48
Lil: A morał tej bajki jest krótki
i niektórym znany...

...jak nie umiemy zarządzać klubem,
to innym dogryzamy.

A prawda jest taka, że za Irlanda kibice City chcą jego głowy. I co by nie mówić, długo to on tam nie posiedzi, skoro M.O'Neill jest wolny.
» 20 sierpnia 2010, 08:20 #47
RamirezMUFC: Nic bym nie miał do Manchesteru City dopóki Szejk ich nie kupił. Prawda jest taka, że w tępie błyskawicznym, natychmiastowym chcą się stać kolejną potęgą piłkarską. I to jest denerwujące - City nie czuje żadnej pokory i szacunku do tych prawdziwych klubów angielskich, bo oni i ten cały Mancini, który Fergusonowi może dupę lizać, uważają, że już w tym momencie są jednymi z najlepszych. Prawda jest taka, że za pieniądze nigdy drużyny się nie zbuduje. Potrzebne są lata i tego Mancini nie rozumie. Woli bronić się i bezsensownie stosować riposty-nonsensy w kierunku Sir Alexa. To jest moim zdaniem żenujące, tak samo jak te wszystkie idiotyczne wypowiedzi Kolarova i Toure. Nie wspominam o Tevezie, którego bardzo szanowalem.
» 19 sierpnia 2010, 15:36 #46
poki134: dzieci nie wiem za co go zminusowałyście napisał konkretną wypowiedź na temat więc zatem nie rozumiem skąd te minusy
» 20 sierpnia 2010, 09:12 #45
juras1211: nie zrobił żadnego błędu bo on podał w Funtach a ty w euro
» 19 sierpnia 2010, 14:54 #44
zizi89: Tyle co United wydało przez 10 lat to City wydaje w jednym okienku... co ten Mancini gada... heh przykro słuchać. prawda że kupili kilku pilkarzy za około 30 baniek ale nie wszystkich naraz ...
» 19 sierpnia 2010, 14:46 #43
garycahill1410: United nigdy nie wydawali tak dużych pieniędzy na piłkarzy. Owszem 3- lata temu wydali "trochę" pieniędzy na piłkarzy takich jak: Tevez, Nani, Anderson, czy też hargreaves! Real i City wydają mnóstwo pieniędzy na nowych piłkarzy i jak na razie rezultaty są znikome.
Glory Man United!!
» 19 sierpnia 2010, 14:31 #42
Sajmonito: A o jakich to rezultatach mowa, daj jakieś porównanie ostatnich 10 lat , bo nie za bardzo rozumiem słowa znikome !
» 19 sierpnia 2010, 14:36 #41
Sajmonito: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2010 14:16

W sezone 2007/2008 MU wydało ponad 100 mil Euro,

Anderson - 31.500.000 â‚Ź
Nani - 25.500.000 â‚Ź
Owen Hargreaves - 25.000.000 â‚Ź
Carlos TĂŠvez - 12.700.000 â‚Ź
Tomasz Kuszczak - 4.300.000 â‚Ź
Rodrigo Possebon - 3.500.000 â‚Ź
Manucho - 1.000.000 â‚Ź


Summe: 103.500.000 â‚Ź

hashcod - zrobiłeś parę błędów, ostatnie 10 lat wygląda tak :

Rio Ferdinand - 46.000.000 â‚Ź
Juan SebastiĂĄn Verón - 42.600.000 â‚Ź
Dimitar Berbatov - 38.000.000 â‚Ź
Wayne Rooney - 37.000.000 â‚Ź
Anderson - 31.500.000 â‚Ź
Ruud van Nistelrooy - 28.500.000 â‚Ź
Michael Carrick - 27.200.000 â‚Ź
Nani - 25.500.000 â‚Ź
Owen Hargreaves - 25.000.000 â‚Ź
Luis Valencia - 18.900.000 â‚Ź
Cristiano Ronaldo - 17.500.000 â‚Ź
Louis Saha - 17.500.000 â‚Ź
» 19 sierpnia 2010, 14:15 #40
juras1211: nie zrobił żadnego błędu bo on podał w Funtach a ty w euro
» 19 sierpnia 2010, 14:55 #39
Sajmonito: ale Rio 30 funtów i Berba 30 Funtów to nijak sie ma do 46 euro i 38 euro
» 19 sierpnia 2010, 15:03 #38
Sajmonito: Tak samo Juan 28 funtów w życiu nie jest 42 euro
» 19 sierpnia 2010, 15:05 #37
juras1211: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2010 15:22

Notowania walut nie są stale , patrz na przykładzie złotego rok 2002 lipiec
159/A/NBP/2002 2002.08.19 6.4110 funt
161/A/NBP/2002 2002.08.19 4.0960 euro
» 19 sierpnia 2010, 15:19 #36
Sajmonito: aż tak się nie zagłębiałem w kursy walut itp. podaje co piszą na transfermarkt.co.uk
» 19 sierpnia 2010, 15:27 #35
juras1211: Te notowania z sierpnia są nie z lipca , a ja tez nie mam o tym pojęcia jakby co tak sprawdziłem sobie
» 19 sierpnia 2010, 15:35 #34
gitkolo: Tak tylko my potrafimy kupić J.Hernandeza czy Bebe za 10 melonów a on Ballotellego za 23 i nie kupuje zadnych talentów tylko same gwiazdy:Yaya, Silva, Milner(jak by chciało go Man Utd lub Chelsea to by musiało dać góra 18 mln)
» 19 sierpnia 2010, 13:40 #33
HKS: tak, tak. mancini amator i szacunku do Fergusona nie ma , yhy
szkoda tylko ze My ten szacunek mielismy do niego z 5lat temu, kiedy troche sie nie wiodlo. ile wtedy cierpkich slow na fergusona bylo.
City faktycznie bardzo duzo wydaje bo wzmacnia sklad i tez mi sie to strasznie nie podobalo, ale United jak nie szlo to tez wydawal i kto wie jakby teraz bylo gdyby Manchester nie mial problemow z glazerami, a byl klubem jakiegos szejka z Kataru. :D .
» 19 sierpnia 2010, 13:36 #32
Werker999: Wtedy Manchester United to byłaby zbieranina gwiazdeczek bez taktyki. Wole taki Manchester United niż MU z niewiadomą ilością $$$.
Bo ten Manchester United pokochałem i taki będę kochać.
GGMU!
» 19 sierpnia 2010, 15:16 #31
whoracle: A ja po części zgadzam się z Mancinim.

SAF pokazał, chociażby w 2007 (Hargo 17 mln; Nani 18 mln; Ando 17 mln, wypożyczenie Teveza), że jeżeli dostrzega na rynku transferowym zawodników, którzy:

a) mają nieprzeciętny talent

b) wniosą coś nowego do zespołu, realnie wzmacniając kadrę

c) pasują do koncepcji futbolu wyznawanej przez Szkota

d) uzupełnią braki w wyjściowej 11

...to Fergie nie zawaha się wydać dużych pieniędzy na pozyskanie takiego/takich kopacza/y. Nie wspomnę już o transferach typu Veron; Roo; Rio; Berbatov, gdzie cena oscylowała w granicach 30 mln.

Ktoś może napisać, że 18 mln za Naniego, to żaden wydatek - cena jak za każdego innego, w granicach zdrowego rozsądku - a ja na to... jak na ówczesne warunki, to kwota nie jest mała. Wystarczy prześledzić historię naszych zakupów, [link usunięty] i [link usunięty] a zobaczycie, że United wydawało DUŻO, kiedy skład tego potrzebował. Każdorazowa strata wielkiego, zasłużonego gracza Czerwonych Diabłów, równała się ze sporymi wydatkami żeby zapełnić powstałą lukę.

To co dzieje się dzisiaj, a to co działo się parę lat temu, ZAWSZE warunkował rynek. Jeżeli kluby widziały możliwość zarobienia dodatkowego miliona czy dwóch to korzystały z chwili. Patrz transfer CR7 na SB.

Jedyna różnica pomiędzy United, a Citizen$ czy $realem jest taka, że nasz klub ma skład kompletny, (nooo może mamy jakieś braki tu i ówdzie, ale ewentualne wzmocnienia bd pojedynczymi zakupami - jak chociażby Valencia po odejściu CR7) a pozostałe dwa budują od podstaw. Dlatego mnie nie dziwią te wielkie kwoty. $real chce pozyskać, a np. Getafe chce zarobić (Pedro Leon). To samo ma się naszych sąsiadów. City chciało Milnera, The Villans źle na tym nie wyszli.

Ciekaw jestem waszych reakcji, jak skład opuszczą VdS; Giggs; Scholes; Hargo? i, co oczywiste, trzeba będzie wzmocnić kadrę. Myślę, że SAF i w tym wypadku wyda sporo pieniędzy na nowe twarze. Działo się tak już nie raz nie dwa.
» 19 sierpnia 2010, 13:05 #30
serducho: Popieram! :)
» 19 sierpnia 2010, 14:25 #29
oldtrafford: Sir Alex owszem dużo wydał kasy na transfery , ale przynajmniej coś z tego Manchester United ma np. trzy razy z rzędu zdobyty tytuł mistrza Anglii wiele pucharów w tym najcenniejszy tytuł ligi mistrzów , a City co wielkie zero nic .
» 19 sierpnia 2010, 12:43 #28
Szewc: Dokładnie, a z czego jedna wtopa to Veron. Niektórzy może i trochę przepłaceni, ale większość z nich nadal jest United, a nie zostali sprzedani po sezonie od zakupu.
» 19 sierpnia 2010, 12:55 #27
kris9: no na pewno nigdy tak ogromne pieniądze nie szły na transfery w United jak obecnie w Man City czy zawsze w Realu
» 19 sierpnia 2010, 12:30 #26
Maxey: A już się bałem, że po odejściu Beniteza Premiership dużo straci. Jak widać po tej wypowiedzi, Mancini całkiem nieźle trzyma poziom Rafy. Oj będzie wesoło :D
» 19 sierpnia 2010, 12:27 #25
whoracle: dobry komentarz :D
» 19 sierpnia 2010, 13:42 #24
fan11: Mancini moze i cos w tym prawdy jest, ale tak masz nierowno pod sufitem.
» 19 sierpnia 2010, 12:27 #23
Lukasio19: Fakt wydawaliśmy takie pieniądze, ale były one wydawane z rozsądkiem, i wg. mnie nigdy nie była zawyżana cena za piłkarza. no cóż może zmieniają się czasy ze z każdym nowym rokiem za nawet przeciętnego piłkarza trzeba zapłacić dużą sumę...
» 19 sierpnia 2010, 12:26 #22
dagoberto: Nasze najwieksze transfery to Roo,Berba,Rio,Veron.Ale tez raz o ile dobrze pamietam kupilism Ando,Naniego i Hargo w 1 sezonie za kaszdego dalismy chyba po 17 mln.Ale i tak nie wydalismy na transfery w tamtym sezonie co city teraz
» 19 sierpnia 2010, 12:17 #21
Lil: Fakt Nani, Anderson, Rooney, Berbatov kosztowali sporo, nie można tego odmówić Roberto, ale Manchester nie kupił nigdy w jednym sezonie zawodników za bagatela 100 mln... Jeżeli mieli byśmy tyle wydać to SAF kupił by pewnie z 6 zawodników, a nie 3...

Co jak co, kibice City już skazały Włocha na pożarcie, za sprzedaż Irlanda... to tak jak by sprzedać Fletchera.
Jeżeli nie zdobędzie Mistrzostwa Anglii to już się może pakować...

A i jeszcze jedno... Manchini gada, że Alex dużo wydawał... no niech mu będzie, ale nie na Milnera - 26 mln (hahahah) - dokładnie 18 + S.Irland - tego mu kibice nie wybaczą, a dla mnie to dobrze, przynajmniej A.Villa zyskali kase i gracza.
» 19 sierpnia 2010, 12:14 #20
HarryHH: No tak, zgadza sie kck. A co do Ciebie marku, to nie mam pojecia, naprawde. Mysle, ze gdzies mozna, bo inni pisali gdzies tu aktualne ceny innych pilkarzy.
» 19 sierpnia 2010, 12:07 #19
fat1xd: Paranoja ;|. ManC wydali w jednym okienku tyle co my wydajemy w 3-4 mercato. Do tego trzeba dodać, że nasze pieniądze nie pochodzą od jakiegoś bogatego sponsora. MU musiało przez lata wyrabiać swoją markę aby teraz największe na świecie firmy chciały nam płacić za ich reklamę bądź jaką współpracę. Oni mają podane wszystko na tacy, dostają pieniądze i nawet nie muszą ich oddawać, taki podarunek. Mam nadzieję, że w końcu wejdzie ten przepis, że kupować piłkarzy będzie można jedynie z pieniędzy zarobionych przez sam klub, wtedy City już nie będą tak kozaczyć. Dochody mają w porównaniu z nami, Realem czy Barcą dosyć malutkie. Nakupowali tylu nowych graczy, powielają błąd Realu, Ci piłkarze nie zdążą się zgrać, a już do wymiany idzie pół składu przez brak trofeów. Do tego dochodzi przeciętny trener, czyli nie wróżę wielkich sukcesów Szejkom w tym sezonie ;]. Pomyślcie co by się działo gdyby Ferguson posiadał taki budżet i taki skład? Ciesze się jednak, że Alex ma klasę i nawet gdyby miał to pewnie nie wydawał by takich pieniędzy.
United!
» 19 sierpnia 2010, 11:42 #18
kckMU: Mancini radziłbym trochę szacunku dla kogoś takiego jak ferguson, bo na razie to jesteś trener zero w tej lidze. 30 mln wydane raz na napastnika który bardzo dużo strzelał, dziwne? chyba nie. A tak to wydajemy max do 15 mln i to z korzyścią taką, że sprzedajemy sami wiemy za jakie pieniądze, np. Ronaldo. Ty wydałeś 120 MLN i nawet pod bramkę nie umiecie podejść w tak ważnym meczu jakim jest 1 kolejka. I niestety, z bólem serca powiem, że Liverpool również rozniesie City, poczekajmy do spotkań bezpośrednich, wtedy zobaczymy kto będzie górą,
Po prostu super poukładana drużyna, z wieloma diamentami w składzie, czy kasa arabów i trener który rozpoczął jakiś wątek z niczego aby odwrócić od siebie uwagę
» 19 sierpnia 2010, 11:36 #17
Koryt: kurde wydalismy 100 mln w którym to okienku było :D mu się chyba coś porabalo moze mu chodziło ze tez za duza kasę sprzedajemy :)
» 19 sierpnia 2010, 11:17 #16
Romcio17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2010 11:03

Milner w City !! :/
Teraz czekamy na derby :P
» 19 sierpnia 2010, 11:03 #15
Kordrian10: Ludzie a Anderson i Berbatov ?

Nie sprawdzili się a tyle pieniędzy na nich poszło
» 19 sierpnia 2010, 10:59 #14
Koryt: Berba jak na razie w tych 2 meczach dobrze zagrał (i okres przygotowawczy ) oby tak dalej to może zmienię o nim zdanie :)
» 19 sierpnia 2010, 11:18 #13
blink016: berbie napewno na twoim zdaniu zalezy:)
» 19 sierpnia 2010, 11:22 #12
smolarek20: tylko "duże" transfery United były jeden w sezonie, jakby podliczyć wydaną kase na Berbatowa, Rooneya, Ferdinanda i Verona to i tak jest mniej niż w tym sezonie City wydali
» 19 sierpnia 2010, 10:59 #11
smolarek20: tylko "duże" transfery United były jeden w sezonie, jakby podliczyć wydaną kase na Berbatowa, Rooneya, Ferdinanda i Verona to i tak jest mniej niż w tym sezonie City wydali
» 19 sierpnia 2010, 10:58 #10
oberton23: żaden transfer nie przekroczył 40 mln ob kiedy pamiętam
» 19 sierpnia 2010, 10:56 #9
Antoniusz: Nawet gdyby Rooney, Ferdinand, Veron i Berbatov przyszli do United w jednym oknie transferowym byłoby to nic w porównaniu do tego co się wyrabia w city :-)
» 19 sierpnia 2010, 10:54 #8
Marson: jak mowi ze wydawalismy na transfery duze pieniadze niech poda przyklad bo chyba nie wydalismy w oknie transferowym nigdy wiecej nic 40 mln :O
» 19 sierpnia 2010, 10:53 #7
adriann1986: Rooney 25mln, Rio Ferdinand 30mln, Veron 28,1mln to 3 najdrozsze transfery United
» 19 sierpnia 2010, 10:49 #6
wynk: Jeszcze Berba 30 Mln
» 19 sierpnia 2010, 12:04 #5
HarryHH: 30 mln za Berbatova... TEN JEDEN RAZ... -_-
» 19 sierpnia 2010, 10:45 #4
marekw91: o jeden raz za dużo. można gdzieś sprawdzić ile on jest aktualnie wart?
» 19 sierpnia 2010, 11:56 #3
kckMU: 30 mln również poszło na Ferdinanda :) Ale o nim to nie ma dyskusji, teraz to wart jest co najmniej 2x tyle.
» 19 sierpnia 2010, 12:05 #2
HarryHH: No tak, zgadza sie kck. A co do Ciebie marku, to nie mam pojecia, naprawde. Mysle, ze gdzies mozna, bo inni pisali gdzies tu aktualne ceny innych pilkarzy.
» 19 sierpnia 2010, 12:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.