Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Transferowa karuzela zaczyna się kręcić

» 6 czerwca 2010, 13:21 - Autor: bar - źródło: własne
Lubimy okres transferowy, ponieważ z reguły przygrzewa wtedy słońce. No, w tym roku niestety się nie udało. Poza tym lubimy okres transferowy dlatego, że możemy wtedy podyskutować, pospekulować na temat przyszłych transferów. A więc spekulujmy…
Transferowa karuzela zaczyna się kręcić
» Spekulacje transferowe będą trwały jeszcze przez długi czas
Szaleje Barcelona, szaleje Real Madryt, Chelsea i Manchester City szalały będą na pewno. A co w United? Tutaj bez zmian.

Strategia
Całkiem niedawno świat obiegła informacja, że Czerwone Diabły mają budżet transferowy sięgający 180 milionów funtów. Świetnie! Należy jednak nadmienić, iż rocznie możemy stracić ‘zaledwie’ 25 milionów. Cóż, gdyby wszystkie kluby polskiej ekstraklasy do dyspozycji miały taką kasę, to w naszej rodzimej lidze zaroiłoby się od serbskich czy też białoruskich gwiazd. Ekstraklasa to jednak nie Premiership, a Legia Warszawa to nie Manchester United. Nie trudno zatem wywnioskować, że takie pieniądze to zaledwie kropla w morzu finansowych potrzeb diabelskiego klubu.

Początkowo myślałem, że ściąganie młodych, utalentowanych piłkarzy za relatywnie małe pieniądze jest naszą strategią transferową. Powiem więcej, takie podejście bardzo mi odpowiadało. – A nóż trafi się drugi Cristiano Ronaldo – powtarzałem sobie. Na straży podobnego stanowiska stali sir Alex Ferguson i David Gill . Jednak po doniesieniach angielskiej prasy stwierdzam, iż jest to strategia nie tyle preferowana przez trenera, co wymuszona przez właścicieli. Nie łudźmy się zatem, że na Old Trafford zawitają takie gwiazdy jak Sergio Aguero, Zlatan Ibrahimovic, czy Franck Ribery. Lecz boss na rynku transferowym nie śpi, on działa.

Chicharito!
Nie będę oszukiwał, że podszedłem dość sceptycznie do tego transferu. Jest Latynosem, a jak wiemy piłkarzom z Ameryki Południowej z reguły nie wiodło się w Manchesterze United. Przykłady Juana Sebastiana Verona, Klebersona, czy nawet Andersona mówią same za siebie.

Postanowiłem jednak sprawdzić co to za jeden. Obejrzałem kilka jego spotkań w kadrze oraz w klubie i muszę przyznać, iż chłopak piłkę kopać potrafi. Imponuje świetną skutecznością, jest szybki i nieźle współpracuje z kolegami. Największą jego zaletą jest gra głową. Hernandez nie zalicza się do najwyższych, co nie zmienia faktu, że zdobył sporo bramek właśnie strzałami z główki. Pokładam w nim wielkie nadzieje, jestem przekonany, iż to właśnie Chicharito będzie idealnym partnerem dla Wayne’a Rooneya.

Trzeba działać
Hernandez Hernandezem, ale jakieś zakupy robić trzeba. Fakt, mamy Gabriela Obertana, Mame Birama Dioufa, Chrisa Smallinga, Federico Machedę i kilku innych młodych gniewnych, ale United potrzebuje wzmocnienia „na już”. Jestem pewny, że właśnie pomyśleliście o Yoannie Gourcuffie, Davidzie Silvie, Juanie Macie i innych zawodnikach, w przypadku których negocjacje transferowe zaczynają się od 30 milionów funtów. Tutaj pole do popisu ma Real Madryt i Manchester City.

Bądźmy realistami, aktualnie jest dwóch zawodników z uznanymi nazwiskami, którzy mają szanse na dołączenie do Manchesteru United. Są nimi Joe Cole oraz Rafael van den Vaart. Ten pierwszy jest świetnym angielskim skrzydłowym i jest do ściągnięcia za darmo, co zapewne ucieszy szanownych właścicieli naszego klubu. Drugi z kolei jest niezadowolony ze swojej pozycji w Realu i pragnie jak najszybciej zmienić pracodawcę. Cena za Holendra nie będzie również zbyt wygórowana, bo czym jest marne 20 milionów funtów, w porównaniu z aktualnymi, wywindowanymi cenami za piłkarzy?

Czas rozstań?
Jeśli zapytać kibiców, którego z piłkarzy należałoby przepędzić jak najdalej z Old Trafford, to odpowiedź byłaby jedna – Dymitar Berbatow. Innego zdania jest Ferguson, a jak powszechnie wiadomo to on ma ostateczne zdanie, więc Bułgar zostaje.

Ja pozbyłbym się natomiast jak najszybciej Michaela Carricka. Dlaczego? Ponieważ w tym sezonie grał katastrofalnie. Nie stworzył niczego, a nawet zaryzykuję stwierdzenie, że więcej akcji zepsuł. Nie zmienia to jednak faktu, iż Anglik, na moje nieszczęście, zostanie. Reszta składu jest w zasadzie nie do ruszenia, więc drużyna będzie się tylko poszerzała.

Już wkrótce…
W związku z tym, że jestem urodzonym optymistą, na zakończenie napiszę to, w co naprawdę wierzę. Do klubu trafi Joe Cole, Hernandez stworzy z Wazzą duet marzeń, a nasze młode wilki będą odgrywały coraz istotniejszą rolę w drużynie. Z tak szerokim i utalentowanym składem w następnym sezonie wrócimy i odbierzemy Chelsea to co nasze.


TAGI


« Poprzedni news
Capello: Mamy pływać zamiast grać?
Następny news »
Joe Cole jednak w Arsenalu?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (110)


OWEN7: Vagner Love , Balotelli , VDV , LASS , A.Sanchez i Akinfiejev :D
» 8 czerwca 2010, 00:41 #100
benek2411: Świetnie napisany artykuł! Pełne propsy za niego. Ale oczywiście muszę się do niego odwołać. Po pierwsze w pełni zgadzam się że Berbatov powinien odejść ale Ferguson go nie sprzeda żeby nie robić sobie lipy, wydał na niego kupe szmalu a teraz ma go sprzedać za prawie dwukrotnie mniej? Na pewno nie. Po drugie wiadomo ze Man Utd nikogo nie kupi bo oferty wysyłane do klubów za ich graczy są po prostu smieszne i SAF sam siebie ośmiesza takimi działaniami. A jeśli chodzi o Cole'a i VDV to byłoby fajnie tylko że do tego drugiego ja przekonany nie jestem za bardzo...
» 7 czerwca 2010, 17:06 #99
dagoberto: a ja mysle ze bar ma troche racji ale uwazam ze carricka za bardzo nie doceniasz on jest dobry po prostu mial slabszy sezon ale masz racje ze te 25 mln to troche za malo nawet na man utd ktory nie robi za duzo wielkich transferow i dobrze dlatego kocham man utd ale nie zapominajmy ze rio,roo,berba nie byli tani bez tych pierwszych dwoch tracimy bardzo duzo wiec niekturzy niech nie pisza ze bez duzych transferow byloby tak samo jak z nimi
oczywiscie nie mam na mysli zeby w jednym sezonie kupowac 3 gwiazdorow ale 1 na 2 sezony by sie przydal
» 7 czerwca 2010, 00:18 #98
ercraft: o matko, tu się już nie rozmawia - tu się rzuca błotem...
opamiętajcie się do cholery..
» 6 czerwca 2010, 23:38 #97
barnaba1987: ''Jednak po doniesieniach angielskiej prasy stwierdzam, iż jest to strategia nie tyle preferowana przez trenera, co wymuszona przez właścicieli. ''

ALE TY PIER*OLISZ GOSCIU AZ GLOWA BOLI. Zawsze tak bylo za poprzedniego wlasciciela tez! I za czsow poprzedniego przed poprzednim tak samo wiec nie buduj nagle glupiej teorii o okrutnych Amerykancach ktorzy wymuszaja taka polityke.

Mowisz wszyscy lubimy sezon transferowy? Wlasnie przez takich glupich krytykantow jak ty kazdy ktory mysli nad tym co czyta go nie lubi...
» 6 czerwca 2010, 23:06 #96
bar: krytyka krytyką, ale obrażać się nie będziemy:) jeśli wypowiesz sie na "poziomie" to przedstawię swoje argumenty...
» 6 czerwca 2010, 23:09 #95
barnaba1987: Kiedy to jest wlasnie moj "poziom" :) Tak tak taki ze mnie cham i prostak... obrazac sie nie bedziemy bo ja nie mam najmniejszego zamiaru cie obrazic ,nic do ciebie nie mam. Chodzi mi o to ze glupio gadasz.
Uzalanie sie nad polityka transferowa Manchesteru United ktora opiera sie na kupowaniu mlodych zdolnych w hu graczy byla w naszym klubie od ZAWSZE. Nie rozumiem w jaki sposob chcesz laczyc to z Glazerami..rozumiesz

A co do tego tekstu o tym ze wszyscy lubimy sezon transferowy... Wali mi to typowym tekstem pod publiczke dla dzieciakow ktore nie spia po nocach marzac o tym zeby jakis tam Silva za 30 baniek trafil do nas. Napewno nie spia po nocach ,widac to po ich postach bo pod temantem o naprzyklad transferze Diarry pisza ''ja wole Suareza'' : )
Wiec pytam-DLA KOGO TO? tzn. czy celowo zanizasz poziom artykulow czy to twoj ''poziom''
» 6 czerwca 2010, 23:41 #94
bar: nie przeczę, że preferujemy politykę kupowania młodych, utalentowanych piłkarzy. Niemniej często do tych młodych przychodził ktoś z marką. Nie mówię, że zależy mi na gwiazdach, jednak teraz może i SAF kupiłby kogoś za grubsze pieniądze, ale on tych pieniędzy najnormalniej w świecie nie ma.

co do tekstu o "lubieniu okresu transferowego".

czytasz to co chcesz przeczytać, zaraz później napisałem, że lubimy ten okres ponieważ można wtedy "podyskutować, pospekulować" czy nawet jak napisałeś pomarzyć.

co dla Ciebie jest zaniżaniem poziomu o którym piszesz?

dla mnie zaniżaniem poziomu jest Twoje zachowanie. Dlaczego?

"TY PIER*OLISZ GOSCIU", "Wlasnie przez takich glupich krytykantow jak ty" - to są teksty typu - Ja jestem fajny, Ty jesteś dno.

dlatego napisałem, że czekam na wypowiedź na poziomie z argumentami. opisałeś w miarę przyzwoicie więc możemy wymieniać poglądy, a nie bluzgać się nawzajem.

pzdr
» 7 czerwca 2010, 10:29 #93
ravvvv: a co tu nie jest racjonalne? obaj wiemy, że ten zarzut wziął się z sufitu.
nerwy są świadectwem ludzkich odruchów. nowość?
ich wyrażania boją się ludzie wywyższeni, przekulturyzowani, nienaturalni i Ci, którzy w takowym zachowaniu upatrują ostatnią swoją wyższość nad współrozmówcą.
Nie odzywaj się już.
Bądź kup sobie psa.
Dobrej nocy Ci życzę
» 6 czerwca 2010, 23:04 #92
ravvvv: zrobie sobie dziury w stolec tak czesto walac wen glowa, man.
Ty mi mowisz o luckmanie? co maja liczby do negowania pionierskich tez?
To ja Ci bar anie mowilem pol roku temu rzeczy, na ktore odpisywales mi 'taaak, bo Ty jestes geniusz ze swoimi odkrywczymi teoriami, ktore wyprzedzaja cala cywilizacje'. nie wolno mi bylo slowa powiedziec, jesli nie bylo zgodne z przyjetymi miedzy innymi przez Ciebie cio lku dogmatami. straszne, ze tak bardzo lejesz na swoja hipokryzje. porownywanie takich ludzi do swiata pilki noznej jest smieszne - i dobrze o tym wiesz, man. pilka jest wymiernie prosta, nie trzeba odkrywczych teorii, by zdefiniowac jej zalozenia, procesy w niej zachodzace. dolozenie luckmana do fletchera i stwierdzenie, ze jestem za kuty, bo w przypadku tego drugiego uznaje statystyki za wymierne zrodlo informacji na temat jego gry - jest bez sensu, smieszne, zalosne, przypomina chwytanie sie brzytwy i jest swiadectwem kompletnego braku mozliwosci zlapania sie racjonalnego argumentu. dobrej nocy Ci zycze, rany :)
» 6 czerwca 2010, 22:51 #91
Adam11: Świadectwem kompletnego braku możliwości złapania się racjonalnego argumentu są nerwy i wyzywanie swoich interlekturów od baranów kolego:-)
» 6 czerwca 2010, 22:57 #90
bar: "To ja Ci BAR anie mowilem" - proszę mnie w to nie mieszać:)

a tak na serio to ravvvv faktycznie za bardzo się irytujesz. easy:)
» 6 czerwca 2010, 23:07 #89
ravvvv: Twoja pamiec zawodzi - nazywalem to zarowno anty-footballem, jak i gra dobrze ulozona. jedno drugiego nie wyklucza. i pierwsze nie mialo tak negatywnego odcienia, jakim teraz to widzisz - o czym nie pamietasz. dodam, ze inter pokazal, iz umie strzelac bramki wielki wygrywajac 3:1 - i o tym meczu mowilem, jak nie trudno sie domyslic, bo to w tym barca ulegla.
Respect fletch? jasne. ale porownywanie go do lamparda, xaviego, czy xabieo alonso to juz jest love.
Jakim krytycyzmem, jakiej refleksji? fakty podaje się bez ich kontekstu. wlasnie po to, by tymi faktami byly. Ja Ci mowie 2+2=4, a Ty mi na to 'zakladając, że (...), dowodząć za tym, iż (...), stwierdziwszy takze, że (...) mozna niejako wysunac wniosek, ze (...) . w du pie mam takie rozumowanie. 3:17 28:32. to sa liczby. niestety nikt jeszcze nie wymyslil lepszego sposobu na bezapelacyjne udowadnianie racji niz matematyka. elo & dobranoc, bo marnujemy czas.
» 6 czerwca 2010, 22:24 #88
Adam11: Respect fletch? jasne. ale porownywanie go do lamparda, xaviego, czy xabieo alonso to juz jest love.--- z tym mogę się zgodzić!

"fakty podaje się bez ich kontekstu. wlasnie po to, by tymi faktami byly." --- dzięki Bogu, że nie mogłeś doradzać Kopernikowi i jemu podobnym bo nadal ziemia byłaby płaska, stanowiłaby centrum wszechświata a słońce kręciłoby się wokół niej:-) Mówi Ci coś nazwisko Alfred SchĂźtz ? A Berger i Luckman? Zapewne nie. Gdybyś kiedykolwiek o nich słyszał i coś z ich twórczości przeczytał nie gadałbyś takich bzdur.
» 6 czerwca 2010, 22:37 #87
2Fast4You: Dobry artykuł panie Bar w 100 % zgadzam się z Twoimi poglądami , lecz nie wiem czy tak optymistycznie podchodzić do sprawy Joe Cola ;] Lepiej ściągnąć kogoś młodszego np Edena Hazarda z Lile , ale to tylko moje własne marzenie ;)
» 6 czerwca 2010, 22:12 #86
ravvvv: 'Nie umiesz się przyznać do tego, że źle oceniłeś "siłę" Barcy i wartość Fletcha' - leze. umiesz czytac? do Ciebie naprawde nie trafia zadne rozumowanie. le b skrajnie zaku ty, odporny na fakty.
'"malutkie coś" co usprawiedliwi słabsze wyniki Barcy' - jakie wyniki?! 99 punktow, polfinal pucharu i l, z ktorych odpadla o wlos?
'który niczym nie odstaje od najlepszych klubów w Europie' - 4:0 arsenal, 5:0 bayern monachium, 6:2 real madryt, 5:2 ol. 100 bramek, paru uznanych wirtuozow.
'wiele razy podkreślam i będe podkreślał' - tak, bo nie puscisz swojej racji, chocby ja caly swiat dawno wysmial.
'W zeszłym roku Barcelona również ' - Ty jestes naprawde niedo widz acy. Chelsea, gdyby przeszla byla by uznana za sprawnie ulozony zespol, ale nie ma zadnego porownania do Barcy. Stec pisal, ze w grze defensywnej tez moze byc piekno. to jego zdanie. ale defensywnie dobrze mozna ulozyc niemal kazdy zespol, jezeli ma sie wybitnego trenera. klase przedstawia mourinho, ale nie jego poszczegolni zawodnicy.
'Teraz takim bogiem jest Jose Murinhio więc nie śpij i zacznij wychwalać nowego bożka mediów' -si? nie ja podazam za medialnym okrzykami ma n. Love Fletch!

Niemniej jednak ja wielbic bede mou, Ty wielb sobie Fletchera - ktory z nich w przyszlym roku swieciec bedzie sukcesy - znow sie okaze. wszystkie Twoje teorie procz opinii na temat berby chyba, mozna o kant du pci rozbic. a Twoja defensywa przed tym nigdy nie byla i nie bedzie oparta na faktach, ktorych nawet nie umiesz szukac. i nie chcesz.
Ja tonac w swoich kompleksach, skrajnym niedowartosciowaniu i ogrmonej potrebie zaisteninia w spoleczenstwie dalej glosil bede swoje oderwane od rzeczywistosci torie - tylko prosze Cie bardzo, z calego serca - racz sie do mnie nie odzywac, bo psujesz mi moj zakompleksiiony uklad nerwowy. spij dobrze
» 6 czerwca 2010, 21:45 #85
Adam11: Dobrze by było jeszcze, żebyś te wszystkie "fakty" poddawał choć trochę jakiejkolwiek refleksji i zwiększym krytycyzmem podchodził do informacji jakie do ciebie docierają. Acha i mógłbyś spróbować podążać nie tyle za medialnym okrzykiem "Love Fletch" co raczej: "Respect Fletch" :-) Przynajmniej spróbować:-)

PS. Zastanawiające jest, że kiedy swego czasu dyskutowaliśmy o grze Chelsea z Barceloną w półfianle LM wówczas grę The Blues nazwałeś w zgodzie z narzucaną przez media siatką pojęciową - "anty futbolem". Natomiast drużynę Interu, która obecnie funkcjonuje w mediach pod szyldem "świetnie poukładanej taktycznie" nazwałeś "dobrze ułożoną". Jest to ciekawe o tyle, że drużyna z Mediolanu grała przeciwko Barcie zwłaszcza w drugim spotkaniu po stokroć bardziej defensywnie niż The Blues dwa lata wcześniej.;-) Zabawne prawda:-)
» 6 czerwca 2010, 22:13 #84
Kingus661: To że skład zostaje bez zmian to dobrze.
Mamy bardzo mocne skrzydła do duży +
Artykuł ciekawy godny przeczytania i polecenia w większości przyznaję rację z kilkoma wyjątkami.
Co co Berby to nie chce mi się już powtarzać w koło tego samego zostaje i ok.
Wiem jedno chciałabym zobaczyć u nas L. Suareza wydaje mi się że to byłby bardzo dobry zakup. Co do bramkarza po VDS to chciałabym aby to był
Hugo Lloris. Zresztą trzeba też pamiętać o młodych zawodnikach w nich siła i przyszłość Manchesteru.
» 6 czerwca 2010, 21:39 #83
brutal4: co sadzicie o Diego Buonanotte jako potencialnym wzmocnieniu 2 lini;p?
» 6 czerwca 2010, 21:32 #82
Gjorgiewicz: Jakoś mnie nie przekonuje stwierdzenie, że potrzebujemy playmakera na środku pomocy. Nigdy takiego nie mieliśmy, a głównym motorem wyprowadzania ataku były skrzydła i tak jest nadal.

Wolałbym, żeby rozpoczęła się walka o podstawową jedenastkę właśnie na bokach, gdzie nie ma wielkiej konkurencji. Dokupywanie kolejnych środkowych, których zadaniem w Manchesterze jest tak naprawdę solidna gra i kontrola rozgrywających przeciwników, to tylko marnowanie kasy na wypłaty. Obecnie jest trzech defensywnych pomocników: Carrick, Fletcher i miejmy nadzieję Hargo. Ofensywni: Scholes, Gibson i Anderson - kogo wy jeszcze chcecie?
A boki, oj nie ma rywalizacji: jest Nani i Valencia, Giggs już ma swoje lata i nie będzie biegał od linii do linii, no a Park jakoś nigdy mnie nie przekonywał.

To chyba nie o to chodzi w strategii, żeby wszystko było takie samo wybitnie dobre w każdej płaszczyźnie - tak myślał Pellegrini i znowu sknocił Kurewskich, ale oni to chyba mają w naturze po prostu.
» 6 czerwca 2010, 21:23 #81
Adam11: "Jakoś mnie nie przekonuje stwierdzenie, że potrzebujemy playmakera na środku pomocy. Nigdy takiego nie mieliśmy, a głównym motorem wyprowadzania ataku były skrzydła i tak jest nadal.

Wolałbym, żeby rozpoczęła się walka o podstawową jedenastkę właśnie na bokach, gdzie nie ma wielkiej konkurencji. "


Kolego jak to przeczytałem to się za głowę złapałem!! Naprawdę tak uważasz??

Ja też przez dłuższy czas myślałem, że dobra gra skrzydłami jest tu reemedium, ale mocno się myliłem. Żeby konkurować z najlepszymi potrzbujemy kogoś na środek , kto nie tylko będzie dobrze rozdawał piłki (dużo widział na boisku), ale również piłkarza, którego zamiary odnośnie takiego czy innego podania będą właściwie odczytywane przez resztę zespołu. Słowem solidnego playmakera.
» 6 czerwca 2010, 21:34 #80
chudy1948: Nie zapominaj że jest jeszcze Obertan , Tosic na skrzydło do tego. Fergi jak zapowiedział już dużo wcześniej zamierza wprowadzic do składu Cleverley-a który jest prawym obrońcą i moim zdaniem Neville będzie grał coraz mniej a zamiast niego będą Rafael i O`shea oraz właśnie jako nr.3 Cleverley. na skrzydło przydał by się J.Cole i wg mnie na tym transferów starczy. Wprowadził bym jeszcze Diufa, Machede, Smaillinga oraz pozwalał na częstszą grę Gibbsonowi zamist Scholesa.
» 6 czerwca 2010, 21:49 #79
brutal4: Cleverley to raczej pomocnik skrzydlowy mniej wiecej wynika z moich obserwacji, ale prawda jest fakt ze SAF widzi w nim ogromny talent i zamierza wystawiac go w skladzie. Zgodze sie co do diufa ma fajne warunki fizyczne wiec w PL powinien sie sprawdzic. Jezeli chodzi o Smailinga to nie sadze by ten sezon nalezal do niego, Jezli Defensywa bedzie zdrowa, to raczej nie Wygra rywalizacji z Rio, Vidicem, Brownem czy chocby Evansem., ale przyszlosc nalezy do niego zapewne:)
» 6 czerwca 2010, 21:54 #78
kamilasho: Carricka sie pozbyć tak?! świetne podejście, ten sezon mu nie wyszedl, w poprzednich grał w podstawowym skladnie w finale ligi mistrzow, strzela bramki, jedzie na mundial, poprzednie sezone w miare udane... teraz przyklad Andersona, okolo 70 wystepow jedna czy dwie bramki ten sezon w ogole nie udany, nic nie pokazal... a na Carricka sie najzdza ;o
» 6 czerwca 2010, 21:12 #77
DevilFan: Ja tylko czekam az sie Berbie kontrakt skonczy i zarzad niech nie podpisuje i niech odchodzi za kase lub nie bo te 30mln za niego jeszcze sie nie oplacily a ja nie widzialem we wszystkich meczach w manutd z jego udzialem przeblysku formy ,dynamicznosci, tylko "slowmotion" i celne podania i technika
» 6 czerwca 2010, 20:39 #76
brutal4: Wszystko bym zaakceptowal, marnowanie sytuacji nie strzelanie bramek, byle by byl bardziej aktywny szybszy zywszy i dynamiczny:P Jako Napastnik jest do niczego niestety. jezeli grali bysmy 2 napastnikami to okey jako cofniety niech by gral. ale Nie przepadam za nim, jedna z Pomylek transferowych SAF'a
» 6 czerwca 2010, 20:47 #75
brutal4: Zgadzam sie tylko szkoda utopionych pieniedzy, podejrzewam ze nikt nie wylozy za niego zadowalajacej kwoty. Z drugiej strony zawsze 12 bramek w sezonie jest.
» 6 czerwca 2010, 20:57 #74
ravvvv: 'według mojej skromenj opinii spokojnie mógł znaleźć się w tej 11' - no, a wdlg. mnie zwyczajnie nie.
'Skąd Ty możesz wiedzieć, że tak właśnie było?:-) I co to w ogóle za "danne", które mi przesłałeś?' - a nie wiem. przypuszczam. z duza doza prawdopodobienstwa. bo te '11' ogladam regularnie (kilka lig) i rokrocznie ukladane sa w mysl twardych schematow - m.in. musza sie pojawic zawodnicy czolowych ekip w zrownowazonej ilosci.
'Barcelona ta renoma właśnie została nadana przez media. ' - ciesze sie, ze zgadzasz sie z teza. ale to zdanie mi nie pasuje ewidentnie. w grupie lm zagrali na tyle, na ile trzeba bylo, w fazie pucharowej gromili przeciwnikow dopoki nie zdarzyl im sie jeden, dobrze ulozony przez mourinho mecz. w pucharze odpadli przez jedna malenka wpadke, w meczu, w ktorym powinni mocno wygrac. lige skonczyli w wymiarze historycznym. do tego 8 ich zawodnikow trafilo do reprezentacji reprezentacyjnego mistrza europy, a na mundialu grac bedzie 14 (najwiecej sposrod wszystkich ekip na swiecie). dla mnie ten sezon byl potwierdzeniem, tego co mowilem pol roku temu. i z tu przyznam, ze sprawia to wrazenie nieumiejetnosci przyznania sie do porazki.
'Wiem tylko, że od dawna nie mieliśmy tak udanego wychowanka..' - nie, ale mielismy takiego zawodnika - Carlos Tevez. Ktorego terazniejszosc zna kazdy, a przyszlosc jest przewidywalna. jakies pytania?
'eśli jestem w tym sądzie odosobniony to trudno:-)' - skrajny populizm. czekamy na przyklasniecie?
'Naprawdę wrzuć na luz '- cos Ci wyjasnie. czlowiek, ktory pisze mi z usmiechem, ze zwyczajnie przeginam i powinienem sie przyznac do bledu (jakby uznajac za oczywistosc to, ze sie myle) i jednoczesnie emanuje nadnaturalnym dla internetu szacunkiem do mnie piszac 'Pan' to skrajny hipokryta. a na to mam uczulenie. dlatego bylem podirytowany.
2 sprawy, ktore warto nadmienic przed zakonczeniem rozmowy:
1. Uznajesz, ze fletcher jest diablem, ze ma w sobie wartosci, ktorych za nic nie zdradzi. Teraz powiem w co ja wierze: nie wierze w to , by w pilce ktokolwiek kierowal sie jakimikolwiek wartosciami - ani trenerzy, ani pilkarze, ani wlasciciele. Pilka, gdzie za final lm dostaje sie 170 mln to pilka biznesu, w ktorej raul, fabregas, kaka czy gerrard bez slowa potrafia opuszczac zespoly, do ktorych milosc obwieszczali swiatu przez lata. Dam sobie leb uciac, ze Fletcher zmienilby klub w jednej chwili, gdyby po analizie plusow i minusow takiej rotacji doszedlby do wniosku, ze taka zmiana jest nieoplacalna. napiszesz mi, ze jestes zadowolony ze swojej wiary, z ktorej ja szydze. a ja Ci napisze - przesledz historie operacji w europejskim footballu ostatnich 20 lat, sprwdz wplyw mediow i ksztaltowanie wartosci, w jakie tacy jak Ty wierza (wylacznie po to, by zwiekszyc sprzedaz produktu, jakim jest football) i przeanalizuj swoj poglad. nie bede cenil fletchera tylko za to, ze jest oddany swojemu klubowi, bo to jest ulotne. za to, ze ponoc walczy rowniez nie - bo nie ma tego wyraznych efektow. ja jestem najprostszym z mozliwych kibicow - chce suckesow, asyst, bramek strzelonych, lub przynajmniej skutecznej gry w defensywie. A co mam? fletchera, ktory caly sezon byl w cieniu naniego i valencii.
2. Mowilem, ze barca jest wielka i znowu to udowodni i ze moze siegnac po puchar lm. tak bylo. Tak jak pisalem, tytul by obronili, gdyby nie mourinho i jeden jego magiczny mecz, lige krajowa zdobyli w pieknym stylu, puchar przegrali w polfinale bramka wyjazdowa, w meczu, ktory zdaniem wszystkich mocno powinni wygrac. Maja pilkarzy,k ktorzy stanowia o sile 5 waznych reprezentacji, maja najweicej reprezentantow w rpa ze wszystkich klubow na swiecie, w tym 8 u mistrza europy. dla mnie - potwierdzilo sie wszystko, a przed obrona lm 'uratowal' nas tylko niemal cud. Fletcher, ktorego wynosiles na piedestal chwaly nie dal nam ani bramek ani asyst, asni sukcesow ani takiej liczby bramek, bysmy ich mieli np mniej niz czelsea. nie mowi o nim nikt, procz fergusona i fanow. jest to jeden z niewielu srodkowych u europejskich potentatow, ktorzy nie sa wymieniani na listach transferowych, czy tez listach kandydatow do indywidualnych nagrod. Jezeli mamy jednego napastnika zdolnego do strzelania bramek to trzeba nam pomyslowych srodkowych, z ktorych nawet defensywny w razieczego potrafi strzelic gola lub zaliczyc asyste. tego nie daje rady fletcher. narazie.
» 6 czerwca 2010, 20:15 #73
Adam11: Nie umiesz się przyznać do tego, że źle oceniłeś "siłę" Barcy i wartość Fletcha:-) Cały ten post w obliczu do tego co miało miejsce w ostatnim sezonie jest na to dowodem;-) Bo przecież zawsze będzie jakieś "malutkie coś" co usprawiedliwi słabsze wyniki Barcy (świetnego klubu, który niczym nie odstaje od najlepszych klubów w Europie i na świecie jak to wiele razy podkreślam i będe podkreślał) jak i zawsze znajdzie się jakieś "wielkie coś" co "podważy" zasługi Fletchera w ubiegłym sezonie:-)

PS. W zeszłym roku Barcelona również w półfinale trafiła na bardzo dobrze jak to napisałeś ulożony zespół, ale w skutek skandalicznego sędziowania przeszli do finału. Gdyby nie to to teraz byśmy rozmawiali o Chelsea, Interze albo o Realu Madryt czy jakiejkolwiek inne drużynie, która zostałaby na moment okrzyknięta przez media jako zespół biegających a właściwie latających bogów:-) - na marginesie przyznam , że ta histeria dotycząca Barcelony trwała dość długo... dobrze, że ku strapieniu takich ludzi jak np pan Wojciech Kowalczyk i chyba Ty też:-) wydaje ona już ostatnie "podrygiwania":-)))
Teraz takim bogiem jest Jose Murinhio więc nie śpij i zacznij wychwalać nowego bożka mediów;-)

Pozdrawiam jeszcze raz Panie ravvvv.:-))))))
» 6 czerwca 2010, 21:07 #72
sz4rlej: Ja rozumiem, że wy chcecie dla swojego klubu jak najlepiej i z chęcią byście się pobawili w transfery jak ja w FM 2010 albo 11 ;) Należy jednak się pogodzić z rzeczywistością. Transfery jakie są takie są. Każdy kibic ma swoje typy, jednak ze względów finansowych są one nierealne. Więc radzę przestać pisać teksty sprowadzić tego i tego i jeszcze tego. Sprzedaż Berbatova nie ma totalnie sensu ponieważ kasa otrzymana za niego byłaby naprawdę marna i za nią nikogo sensowniejszego się nie sprowadzi. Lepiej dać mu jeszcze jeden sezon na pokazanie co potrafi, a wierzę, że jeszcze się przełamie. Sprzedaż carricka... hmm sam nie wiem, w sumie dawniej nieźle rozgrywał, może jeszcze się przyda. Problemy Andersona są spowodowane głównie kontuzjami.
» 6 czerwca 2010, 20:04 #71
MU10: Według mnie SAF POWINIEN zakupić Van den vaarta , Yaya Toure i Benzeme bo hernadez jest jeszcze za mlody zeby tworzyc duet z Rooneyem
» 6 czerwca 2010, 20:01 #70
brutal4: Vdv chetnie bym obejrzal u nas w ekipie, toure jest o profilu stricte defensywnym(odpednik naszego fletchera) wiec zakup bezsensu raczej, benzema kocha real m. takiego zawodnika u nas bym niechcial:P choc SAF obserwowal go bacznie w Ligue 1 jesce w OL. pozdro Man Utd!
» 6 czerwca 2010, 20:04 #69
brutal4: Co do Sprzedaży Berbatowa, to jest bezsensu, placilismy za niego cos ponad 30mln a teraz (w kryzysie formy) nie dostaniemy za niego pewnie polowy tej kwoty. jak juz pisalem pod innym newsem, ja osobiscie sprawdzil bym Berbatova jako srodkowego pomocnika, takiego kreujacego gre, duzo widzi dobry technicznie, mysle ze tu moglby sie odnalezc. (wiem wiem nie jestem bossem, pewnie dostane zaraz pojazd ze nie znam sie na pilce itp.) Co do Transferów to bez popadania w przesadyzm. Mysle ze Hernandez bedzie gral (mam nadzieje) na solidnym poziomie i strzeli z parenascie bramek, proponowal bym odwazniejsze stawianie na mlodziez, wg. mnie skoro carrick gra piach to lepszy pozytek bedzie wystawic mlodziaka ktory bedzie sie staral angazowal w gre biegal i probowal, zbieral doswiadczenie itp, moim zdaniem wszyscy mlodzi zawodnicy powinni dostawac regularnie szanse gry, zwazajac na to ze i tak mistrzostwo mamy odebrane, nie mamy nic do stracenia jedynie mozemy zyskac, a mlodzi zawodnicy ktorzy dostana szanse gry beda jesce bardziej sercem za klubem ( w przypadku dlugiego nie grania w pierwszym skladzie, beda chcieli odchodzic i roziwjac kariery, w sumie wcale sie nie dziwie). Natmiast Moim zdaniem Panowie Weterani z Nevillem, Scholesem, i Giggsem(ten ostatni jesce nawet gra) powinni zostac trenarami, bo sa rewelacyjnym autorytetem dla mlodszych. Zaznaczam To moje Zdanie chetni wyslucham innych:) tylko bez bluzgów;p
» 6 czerwca 2010, 19:47 #68
DevilxDevil: Bar, mądrze to opisałeś... i przede wszystkim są to Twoje słowa, więc nie wiem po co te "sapy"? Autentyczne, więc się nie czepiać.
» 6 czerwca 2010, 19:21 #67
NaniXD: "W następnym sezonie wrócimy i odbierzemy Chelsea to co nasze."

No nareszcie jakiś optymista.No ale to nie zmienia faktu że przydałyby się jakieś transfery oto moja lista kogo bym wywalił a kogo ściągnął oczywiście w miarę realna

Gracze do odejścia:
1.Berbatow (Kilka ładnych goli,ale zmarnował mnóstwo akcji po których powinny być gole)
2.Anderson(Nic nie pokazał)

Propozycje transferowe:

1.Joe Cole (Jak nie on to chyba nikt do nas nie przejdzie)
2.Silva (Kosztuje około 20 mln euro czyli tyle możemy wydać) lub Luiz Suarez (kosztuje 25 mln euro,myślę że on z Wazz'ą stworzył by idealny duet)
» 6 czerwca 2010, 19:01 #66
Agusssia: Anderson out? 'Nic nie pokazał' ?? Jakbyś nie zauważył przez większość sezonu był kontuzjowany, zagrał bodajże 19 razy(w tym 1gol i 6 asyst), gdzie Scholes, (32 ) Carrick,
(33) i Fletcher(39), którzy grają na tej samej pozycji i zagrali prawie o połowę w większości meczy, więc czego tutaj oczekiwać od zawodnika, który przez większość czasu był niedostępny?

Mnie osobiście podoba się jego styl, jest szybki, wprowadza do gry wiele dynamizmu i szybkości, potrafi jednym długim podaniem wszcząć groźną
akcje, mam nadzieję że w następnym sezonie pokaże na co go stać bo wydaje mi się że on z Fletcherem tworzyli by jak na ten czas najlepszy środek w United..
» 6 czerwca 2010, 20:56 #65
Adam11: "w tej Fletcher znalazł się tylko dlatego, by nie było sytuacji, że w zespole jest tylko 1 piłkarz United" - Panie ravvvv:

Po1 Nie mówię, że tak nie było - mówię tylko, że sam nie jestem w stanie tego stwierdzić oraz że Fletcher grał w ubiegłym sezonie tak, że według mojej skromenj opinii spokojnie mógł znaleźć się w tej 11

Po2 Skąd Ty możesz wiedzieć, że tak właśnie było?:-) I co to w ogóle za "danne", które mi przesłałeś?:-)

Po3 Twojej teori wbrew temu co może myślisz nie jest dla mnie zupełnie od czapy. Ma tą ręce i nogi. Wiesz czemu tak teraz pomyślałem? - bo, żeś mądrze napisał cytuję: " renomę można albo nabyć, albo może zostać nadana" - Otóż z tym się zgadzam w 100% i od dłuższego czasu stoję na stanowisku, że takiej drużynie jaką w ostatnich dwóch sezonach ma np: Barcelona ta renoma właśnie została nadana przez media.

Po4 Nie wiem czy tak było w przypadku Fletcha może i było. Wiem tylko, że od dawna nie mieliśmy tak udanego wychowanka, wychowanka który jest dla mnie 100% diabłem czyli dysponuje wszystkimi cechami piłkarza grającego dla Manchesteru United i które to cechy sprawiają, że kibicuje właśnie temu klubowi a nie innemu:-) Jeśli jestem w tym sądzie odosobniony to trudno:-)

Po5 Po pierwszych słowach jaki napisałeś: "'Pana' się piszę z dużej, jeżeli się chcesz bawić w tę pseudo grzecznościowe zwroty " można wnioskować, że jesteś podirytowany;-) Naprawdę wrzuć na luz bo ja nie chcę Cię zaczepiać tylko wymienić myśli, i dlatego nie wiem czemu uważasz te zwroty za "pseudo grzecznościowe".

Pozdro!
» 6 czerwca 2010, 18:31 #64
brambor90: No i co z tego. Nie przepadam za gościem a i jego gra nie porywa.
» 6 czerwca 2010, 18:13 #63
Lil: ''Już wkrótce…
W związku z tym, że jestem urodzonym optymistą, na zakończenie napiszę to, w co naprawdę wierzę. Do klubu trafi Joe Cole...''

No i trafił ! Jego nowym klubem jest ... przeczytajcie:
[link usunięty]
» 6 czerwca 2010, 18:10 #62
whoracle: Lil,

jeszcze nie potwierdzone. Na oficjalnej stronie Kanonierów nic nie ma.
» 6 czerwca 2010, 18:39 #61
Koryt: Jak na razie to ja nie widzę takich wielkich wzmocnień.
» 6 czerwca 2010, 18:10 #60
brambor90: Miało być - trzej defensywni pomocnicy w środku pomocy - mój błąd.
» 6 czerwca 2010, 18:08 #59
brambor90: ravvvv z pewnością ten sezon Lampart miał wyśmienity. Ja predzej bym ustawiłÂ tych zawodników koło siebie bo dla mnie nie powinni oni podlegać rotacji tej samej pozycji ale kazdy wie jak to jest z tymi 11 roku (potrafią się znaleźć w środku obrony 3 defensywni pomocnicy). Fletcher patrząc na ostatnie dwa sezony - tak to m.in. dzieki niemu zawojowaliśmy europę. Fletcher to świetny zawodnik. Nie wierzę, że bez niego osiągnelibyśmy takie sukcesy na przestrzeni odstatnich lat.
» 6 czerwca 2010, 18:07 #58
ravvvv: no tak, ja to rozumiem, że ma inne zadania, ale czy rzeczywiście wywiązuje się ze swoich lepiej niż lampard? fletcher ma przede wszystkim wspierać defensywę (którą mamy co najmniej bardzo dobrą), straciliśmy ledwie 4 bramki mniej od Chelsea. Z kolei Lampard ma przede wszystkim grać w ofensywie - i strzelił w samej tylko lidze 17 goli (12-krotnie asystując), do tego jego klub uwalił 20 goli więcej od nas. Czy lampard rzeczywiście jest gorszy? A ktoś na tej stronie swego czasu (palcem nie będę pokazywał) prognozował z determinacją, że zawojuje nie tylko ligę angielską, ale i Europę i że sukcesy nam przyniesie ;)
» 6 czerwca 2010, 18:01 #57
bar: 1. Nie jest to pierwszy 'słaby' sezon Carricka. poprzedni był średni. ten był katastrofalny. Nic, nic i jeszcze raz nic nie pokazał. strzelił 5 bramek? super +. asyst jak na lekarstwo. nie zagrał ani razu tak żebym mógł powiedzieć 'WOW'.

2. Felieton pisałem kilka dni temu, wtedy Cole był jedną nogą w United. Za Cole'a można wstawić nazwisko VDV i też się nie pogniewam.

3. Ja też nie jestem kibicem umiejętności Berby, niemniej chciałem zakreślić, że on i tak nie odejdzie. SAF podkreślał to wielokrotnie.

4. Co do Chicharito to tylko moja sfera marzeń więc zobaczymy.

pzdr
» 6 czerwca 2010, 18:17 #56
brambor90: ravvv nie można tak do konca porównać Fletchera i Lamparta ponieważ pełnią inne role w ustawieniu drużyny. Spójrz na statystyki Fletchera, robią wrażenie. Bramki to nie wszystko, a w przypadku Fletchera to bardzo mało ważna sprawa. On ma zadania defensywne. Chyba że czasem SAF go wrzuci na prawe skrzydlo (nie pameitam czy w tym sezonie to mialo miejsce, ale rok temu gral tak chyba 2 mecze). Fletcher to taki nasz cichy bohater.
» 6 czerwca 2010, 17:45 #55
Klimaa: Bez następnych wzmocnień nie mamy co liczyć na mistrzostwo, nawet druga pozycja wydaje się być zagrożona bo inne klubu działają na rynku transferowym bądź przymierzają się do konkretnych ruchów. Tylko United śpi! Tracimy Cole który raczej na pewno będzie grać w Arsenalu. Może chociaż o VdV powalczymy?
» 6 czerwca 2010, 17:45 #54
brambor90: Niezapominajmy jeszcze o Gibsonie. Podczas meczów w tym sezonie w pierwszym składzie grał dobrze. Warto mu dać szansę.
» 6 czerwca 2010, 17:40 #53
ravvvv: I nie wywołuj. a 'Pana' się piszę z dużej, jeżeli się chcesz bawić w tę pseudo grzecznościowe zwroty Panie adam11. wiesz kto przyznaje te nagrody? Stowarzyszenie Piłkarzy Zawodowych (PFA), czyli wszyscy, którzy grają w PL. I bezdyskusyjnie od lat sugerują się wyłącznie renomą piłkarzy, bo nie mogą postępować wbrew woli kibiców. A tę renomę można albo nabyć, albo może zostać nadana - np. przez najbardziej wpływowego trenera w lidze i największy zastęp kibiców. Żeby była jasność: w '11', o której mówisz ( [link usunięty]) znajduje się ledwie 2 piłkarzy mistrza kraju, tyle co Aston Villi i aż 4 Manchesteru, który w lidze był drugi strzelając blisko 20 bramek mniej. Tu masz ode mnie link do innej '11': [link usunięty] - w tej Fletcher znalazł się tylko dlatego, by nie było sytuacji, że w zespole jest tylko 1 piłkarz United. Mało Ci takich 'danych'? Tu masz kolejną: ' [link usunięty] - w tej Fletchera nie ma w ogóle. Rok wcześniej jego miejsce wdłg PFA zajmował Gerrard , który w tym roku kompletnie się nie popisał, więc to poniekąd tłumaczy rotację z Fletcherem. Dodam jeszcze jedno - PFA wybrała Fletchera odrzucająć między innymi Lamparda - ten pierwszy grał w 30 spotkaniach i strzelił 3 gole, ten drugi w 31 - strzelił 17 goli i zaliczył12 asyst. Ja rozumiem, że Fletcher może grać trochę lepiej w obronie (United stracili ledwie 4 bramki mniej od Chelsea), ale 6krotnie mniejsza liczba bramek jest naprawdę nieistotna? Nie ważne, dla mnie środek pomocy w tym sezonie to delikatnie mówiąc - zdecydowanie poniżej oczekiwań. A Fletcher w Twoich oczach może być obiecującym talentem do 60-tki.
» 6 czerwca 2010, 17:36 #52
Robal: Moim takie działania napisane w powyższej informacji nie są bardzo rosadne.
» 6 czerwca 2010, 17:01 #51
Adam11: Zgadzam się jak nigdy z dużą częścią wypowiedzi pana ravvvva. Oczywiście z pominięciem tego fragmentu o "przeciętnej" grze Fletchera:-) Na marginesie to jest już lekkie przegięcie i nie umiejętność przyznania się do błędu w ocenie - gość trafił do najlepszej jedenastki PL ubiegłego sezonu i wbrew temu co napisał pan ravvvv doceniają go nie tylko kibicie Manchesteru United. Nie chce tu wywoływać dyskusji na temat jego gry. Każdy ma prawo przecież nie darzyć sympatią Walecznego Szkota:-)

Z całą resztą wypowiedzi ravvva mogę się zgodzić. Zwłaszcza z tym, że potrzebujemy środkowego.

Za Carrickiem nie przepadam natomiast jestem w stanie mu wybaczyć jeden słaby sezon. Mam nadzieję, że odzyska formę co jednak nie znaczy, że będąc w najlepszej z możliwych dyspozycji to będzie już to czego oczekuję po grze środkowego. Zakupienie piłkarza na tą pozycję jest dla mnie rzeczą kluczową bo jak pokazał mecz Barcelona Inter mając na środku zawodnika, który jednym magicznym podaniem potrafi otworzyć drogę do bramki, to nawet i obrońcy mogą strzelać świetne gole (których w tym sezonie zabrakło).

Chicharito jest dla mnie wielką niewiadomą, bo czy taki Berbatov też nie spisywał się świetnie przed tym jak doszedł do United?

Jeśli chodzi o nasze młode wilki to takich zawodników jak Welbeck, Gibson czy Macheda nie widzę w pierwszym składzie. Tak naprawdę to jak popatrzeć na wychowanków to tylko Evans i Fletcher nam się udali w ostatnich latach.

Wierzę natomiast w takich piłkarzy jak Rafael i Obertan. Obaj będa dawali na wiele radości swoją grą. Nie zapominałbym jeszcze o młodym zawodniku jakim jest Tom Cleverley. Zorbił na mnie wrażenie w przedsezonowaym meczu z Valencią do tego jest dość uniwersalny bo może grać jako ofensywny pomocnik i lewoskrzydłowy - zaznaczam, że jeśli chodzi o niego to nie mam takiej pewności jak w przypadku Refaela i Obertana.

Czekam więc na ten jeden transfer i mam nadzieję, że będzie to solidny środkowy, który co ważne nie będzie naszą przyszłością za kilka lat, tylko z marszu zacznie rozdawać piękniusie piłki - co najmniej tak dobre jak dośrodkowania Valenci w ubiegłym sezonie:-)
» 6 czerwca 2010, 16:59 #50
pumbiks17: VAN DER VAART !! tyle w temacie !!
» 6 czerwca 2010, 16:58 #49
mero: hhee Roo cofnietym napastnikiem hehhe dobre
Nie badzcie jak te male dzieci i nie ludzmy sie ze rooney do konca kariery bedzie ciagnal MU po pierwsze bramka patrtzebujemy kogos mlodego kuszczak ani amos to nei rzyszlosc MU znacie jakiegos dobrego anglika ktory bvronil w MU?? bo ja nie ofszem inne narodowsci owszem potem obrona tu jestem usatysfakcjonowany Pomoc zaczene od psrawy wterenanow zgadzam sie z twierdzeniem ze nastepca naszego rudzielca jest gibson i tu nie mam watpliwosci a giggs idealnym typowym lewym pomocnikiem jest silva ktorego bardzo lubi jest on dosc uniwersalny gra jako lewoskrzydlowy srodkowy cofniety napastnik i tu was zdziwie widizalem bodajrze 2 lub 3 mecze gdzie gral jako wysuniety napastnik i dotarlismy do napastnikow suarez benzema to swietne zakupy napewno benzema to klasyczna 9 duzo juz takich nei ma np torres a suarez tez bardzo dobry zawodnik takze moje marzenia transferowe to silva i suarez/benzema i mysallem jeszcze o lorisie/neurze ale do tego na 100 nie dojdzie moze w zimei albo za rok
» 6 czerwca 2010, 16:58 #48
spOntan: dokładnie tak jak autor, carrick out.
» 6 czerwca 2010, 16:54 #47
Fenek: Jedyna czego nam potrzeba to klasowy rozgrywający który pokieruje naszymi atakami. Mamy dobrych napastników mamy przede wszystkim Roo, bardzo mocne skrzydła, środek pomocy jest Fletcher ( no i może w końcu Carrick sobie przypomni jak się gra), po za tym sporo młodych. O obronie nawet pisał nie będę bo mamy genialną , bramkę na ten sezon też mamy obstawioną. Więc jedyne co u nas kuleje to pomoc, środek i rozegranie tu trzeba szukać wzmocnień a nie w ataku. Zwłaszcza że my to nie Sreal czy ManC którzy mogą wydawać grube mln.
» 6 czerwca 2010, 16:46 #46
brambor90: Felieton pisał chyba 14sto latek. Hurra optymizm w kwesti Hernandeza, że stworzy "super duet" z Roo w przyszłym sezonie to gruba przesada. No a kwestia Carricka mnie powaliła na kolana. Sprzedaż piłkarza przez jeden nieudany sezon gdy wcześniejsze naprawde wyglądały bardzo dobrze to chyba gruba przesada?
Czy VDV jest taki potrzebny? Nie wiem, zdecydowanie liczę bardziej na transfer Yaya Toure.
» 6 czerwca 2010, 16:32 #45
Fenek: No a niby kogo nam najbardziej w klubie potrzeba?? Defensora czy rozgrywającego?? Popatrz na kilka naszych meczy a się dowiesz że bez dobrego i klasowego rozgrywającego znowu będziemy jak dziecko we mgle jeśli Roo Nani i Valencja czegoś nie zrobią w ataku to reszta sporadycznie zaatakuje i nic nam to nie da.
» 6 czerwca 2010, 16:42 #44
gorgonzola: Przydał by się napastnik środkowy bo Roo i Berba to chyba cofnięci.
» 6 czerwca 2010, 16:23 #43
mero: ja czekam na suraeza i silve to dla mnie swietne 2 zakupy suarez para z rooneyem a silva nastepca dla giggsa
» 6 czerwca 2010, 16:13 #42
krzysiek212mu: 100 % dobra wypowiedz wybrane z konca jezyka ! Myśle że to było dobra skrócona notatka co sie dokładnie dzieje ! FOREVER UNITED
» 6 czerwca 2010, 16:05 #41
JackDaniels: a ja myśle, ze do tego składu trafi jeszcze yaya toure
» 6 czerwca 2010, 15:59 #40
bober89: staram się w miarę możliwości śledzić poczynania Hernandeza obecnie w reprezentacji i powiem wam, że wydaje mi się, że chłopak ma snajperskiego nosa, potrafi się znaleźć w polu karnym, dostawić nogę itp.
jest szansa, że będzie dobrym partnerem dla Roo
» 6 czerwca 2010, 15:48 #39
Prut3r: Myślę, że nie powinno się skreślać Carrica po jednym nieudanym sezonie, bo chłopak na prawde umie grać w piłke. Co transferów, to mam nadzieję, że oprócz Cole'a SAF sprowadzi jeszcze VDV. Wtedy mielibyśmy świetny skład;] A z resztą art się w pełni zgadzam ;]
» 6 czerwca 2010, 15:26 #38
talir: Bardzo fajny artykuł, ładnie zredagowany, jeden z lepszych jakie pojawiły się w ostatnim czasie. Ciekawy i rzeczowy.
» 6 czerwca 2010, 15:10 #37
Ordon: boże... komu wy dajecie pisać te "felietony" ....porażka
» 6 czerwca 2010, 15:07 #36
Roo10ney: Moim zdaniem można by było sprzedać Tosić'a, skoro sam się wypowiada na ten temat za jakieś minimum 4 miliony. Do składu przybywają młodzi zawodnicy, którzy pewnie za dużo sobie w sezonie 2010/2011 nie pograją.
Wątpię co do transferu Joe Cole'a na Old Trafford, raczej trafi do Arsenalu lub Tottenhamu (ewentualnie na nasze nieszczęście do M. City). Mógłby do nas powędrować Van Der Vaart i Suarez, problem ze składem mielibyśmy z głowy. Michael'owi Owen'owi dać numer 39 a 7 zostawić dla kogoś innego... :) Problem jest taki, że mamy w składzie duuużo zawodników, co niektórym dobrze nie zrobi...
» 6 czerwca 2010, 15:04 #35
Roo10ney: Moim zdaniem można by było sprzedać Tosić'a, skoro sam się wypowiada na ten temat za jakieś minimum 4 miliony. Do składu przybywają młodzi zawodnicy, którzy pewnie za dużo sobie w sezonie 2010/2011 nie pograją.
Wątpię co do transferu Joe Cole'a na Old Trafford, raczej trafi do Arsenalu lub Tottenhamu (ewentualnie na nasze nieszczęście do M. City). Mógłby do nas powędrować Van Der Vaart i Suarez, problem ze składem mielibyśmy z głowy. Michael'owi Owen'owi dać numer 39 a 7 zostawić dla kogoś innego... :) Problem jest taki, że mamy w składzie duuużo zawodników, co niektórym dobrze nie zrobi...
» 6 czerwca 2010, 15:03 #34
arlequin: Mnie tam cieszy taka strategia transferowa, niezależnie od tego, kto za nią stoi. Przy geniuszu trenerskim SAFa wychowywanie Młodych Diabłów nie tylko wychodzi ManUtd na dobre, ale wyróżnia spośród innych drużyn. Gdybyśmy brali udział w tym wyścigu szczurów byle tylko dorwać zawodników z pierwszych stron Bravo Sportu, to byłbym zawiedziony.

To właśnie odróżnia ManUtd od Realu, Chelsea czy ManCity - sami budują drużynę, z zawodników na których władze Realu nie raczyłyby spojrzeć w momencie gdy stawiają pierwsze kroki na OT. A po kilku latach gotowi są zapłacić za nich każdą sumę. To dlatego takie ekipy jak ManUtd czy Barcelona są najlepsze na świecie i najrzadziej doznają kryzysów.
» 6 czerwca 2010, 14:54 #33
ravvvv: 1. ' Jednak po doniesieniach angielskiej prasy stwierdzam, iż jest to strategia nie tyle preferowana przez trenera, co wymuszona przez właścicieli. ' - tak? a iluż to my rokrocznie ściągaliśmy uznanych zawodników do klubu za sumy przekraczające 30 czy nawet 20 milionów, przed przybyciem glazerów?
2. 'Jest Latynosem, a jak wiemy piłkarzom z Ameryki Południowej z reguły nie wiodło się w Manchesterze United' - ci podani w przykładach to Argentyńczyk (słyną z gwiazdorskich zapędów, trudnego charakteru) i Brazylijczycy (ci pasują do ligi angielskiej jak pięść do nosa, ile się tu sprawdziło?). I jednych i drugich najwięcej jest i być powinno w Hiszpanii. Natomiast meksyk to inna filozofia. Nie ma z nimi kompletnie nic wspólnego. Kierowanie się stereotypami w takiej sytuacji to szukanie zła na siłę i zaprzeczenie pierwszemu zdaniu ostatniego akapitu.
3. 'jakieś zakupy robić trzeba' - tak? a iluż to my mieliśmy takich sprowadzonych za duże pieniądze, wcześniej sprawdzonych zawodników w składzie, gdy wygrywaliśmy ligę mistrzów, czy ligę angielską?
4. 'pozbyłbym się natomiast jak najszybciej Michaela Carricka. Dlaczego? Ponieważ w tym sezonie grał katastrofalnie' - dla mnie to jest szerzenie pewnej manii. Gdy wiadomym było, że zniknie Ronaldo - w składzie coraz częściej pojawiał się Fletcher. Biegał, walczył, miał zawojować Europę. Sukcesów nie ma, Fletcher strzelał jak na lekarstwo, a jego gra była jak przed sezonem - przeciętna. Jedynymi, którzy kreują go na najlepszego środkowego w lidze są fani United. Równie przeciętnie, jak on spisywał się Carick - różnica jest taka, że ten drugi nie biegał bez sensu, jak opętany. i dlatego regularnie dostawał o 0,5 lub 1 niższe noty, bo w tym klubie trzeba biegać - choćby bez efektu. Ale środkowego nam trzeba - nie dlatego, że Carick jest słaby, a dlatego, że po odejściu Ronaldo nagle się okazało, że reszta pomocników musi na boisku coś robić. A to coś to zdecydowanie za dużo dla większości z naszych pomocników.
5. 'którego z piłkarzy należałoby przepędzić jak najdalej z Old Trafford, to odpowiedź byłaby jedna – Dymitar Berbatow' - racja. wielu w niego wierzyło przed sezonem, ja z resztą też. I może spisałby się w roli wysuniętego środkowego (jak w Leverkusen) ale nam trzeba szybko kogoś, kto zastąpi skutecznie w razie potrzeby Rooney'a. Hm
» 6 czerwca 2010, 14:46 #32
bato24: opamiętaj się Fletcher zagrał super sezon..... i jak to kolega wyżej wspomniał jakby grał przeciętnie nie był by w najlepszej 11 sezonu...
» 6 czerwca 2010, 17:06 #31
kempek: A gdzie moge zobaczyc ta 'jedenastke sezonu' ?
» 6 czerwca 2010, 17:50 #30
bober89: ravvvv, polityka transferowa mówi, że w sezonie nie możemy wydać więcej niż 25 mln na transfery, a nie na JEDEN transfer.
może to skutkować w tym, że będziemy skazani na młodych i niedoświadczonych/podstarzałych ale dobrych (ale takich klub nie chce)/przeciętnych piłkarzy i to może stanowić problem.
nie jestem zwolennikiem sprowadzania piłkarzy za 60 mln euro, ale obecnie rynek wygląda tak, że za piłkarza światowej klasy 40 baniek trzeba wyłożyć. to też jest moim zdaniem zdecydowanie za dużo. ale tak już jest.
a za nasze 25 mln mamy albo 2 średnich/przeciętnych albo jednego niezłego piłkarza. a patrząc na wzmocnienia, które będę robić City/Chelsea/Real/Barca itp może się okazać, że zostaniemy bez niczego przez kilka lat.
» 6 czerwca 2010, 21:38 #29
OWEN7: dawac VDV !! Alexis Sancheza i Akinfiejeva na brameczke i wszystko do nas wroci :) jeszcze cicho marze o LASS z Realu :) co to by byla za pomoc :D
» 6 czerwca 2010, 13:59 #28
fat1xd: Też chciałbym Joe Cole'a jednak z tego co czytałem to jest już w Arsenalu. Podpisać ma jednak umowę dopiero po MŚ więc jakaś nadzieja jeszcze jest. Co do Carricka, jeśli transfer Toure wypali to wtedy można pomyśleć o sprzedaży Michaela.
» 6 czerwca 2010, 13:56 #27
mateuszr20471: Ja bym chcial Gourcuffa i Hazarda, zrozumcie ze nie potrzebujemy napastnika, chyba, ze sprzedamy kogos, zreszta i tak gramy 4-5-1 wiec po co nam 10 napastnikow.
» 6 czerwca 2010, 13:54 #26
se7en: za dużo fify ;)

znakisngvjkldsnikfsgi(30)
» 6 czerwca 2010, 18:30 #25
kikson: W tym okienku potrzebny jest nam napastnik i ewentualnie ktoś na środek. Trzeba wzmocnić siłę rażenia i odciążyć Rooneya. Nie sądzę aby były to wielkie nazwiska. Ważne aby były to udane transfery. W przyszłym okienku transferowym, jeżeli VDS przejdzie na emeryturę, priorytetem stanie się sprowadzenie bramkarza, który będzie numerem jeden. Myślę, że Ferguson zna już to nazwisko i będzie to bramkarz CSKA Moskwa.
» 6 czerwca 2010, 13:52 #24
pawlik09: SAF chce odmłodzić zespół kupując młodych grajków chce ustawić zespół na kolejne lata bo za niedługo zakończy kariere.
» 6 czerwca 2010, 13:50 #23
whoracle: "Endo ma racje , no dawajcie , jedźcie nas i Berbatova za to że jest najlepszym technikiem w MU. "

Technik z niego wybitny, zaiste... ale co mu po tym, jak w 100% sytuacjach nawet TA bajeczna technika na nic mu się zdała - maścił akcję za akcją... ZAPRZECZ.
» 6 czerwca 2010, 16:49 #22
ForeverMU: endo jak jesteś taki mądry to pomyśl. Kibicuję Manchesterowi od 5 lat i jakoś jestm za tym żeby sprzedac berbatova. Gra u nas 2 lata i kompletnie nic nie pokazał.
» 6 czerwca 2010, 13:55 #21
WR8: kibicuje manutd od 9 lat i gorszego napastnika od berbatova nie widzialem w naszym skladzie, no chyba ze forlana, sam Rooney w wywiadzie powiedzial ze potrzebujemy dobrego napastnika, wiec z jego wypowiedzi mozna wywnioskowac ze nie uklada mu sie gra z bulgarem i nie usmiecha mu sie grac u jego boku
» 6 czerwca 2010, 14:36 #20
Drenus: Wróciłeś? znów będziesz wklejał te chore statystyki? Za co, cholera!?
» 6 czerwca 2010, 14:42 #19
talir: 11 lat kibicuję, więc określenie "sezonowiec" do mnie raczej nie pasuje. Berbatow rozczarowuje i to bardzo... Enzo Twój fanatyzm mnie zadziwia, które to konto już?

WR8
Forlan był lepszy niż Berbatow
» 6 czerwca 2010, 15:29 #18
bober89: czemu do cytaty dodałeś coś od siebie?
możesz wprowadzić kogoś w błąd.
ps. nie podnośmy dyskusji o Berbatowie znów, proszę was.
» 6 czerwca 2010, 15:46 #17
gorgonzola: Endo ma racje , no dawajcie , jedźcie nas i Berbatova za to że jest najlepszym technikiem w MU.
» 6 czerwca 2010, 15:58 #16
whoracle: Endo...

łap trochę statystyk :P [link usunięty]

polecam rubrykę "Games played by Dimitar Berbatov in 2009/2010" - zestaw ilość gier i bramek zdobytych. Dużo tych zer, nie? Nie omieszkaj zerknąć na starsze dane ^^"
» 6 czerwca 2010, 16:55 #15
ercraft: znowu jesteś!!:D

enzo/BerbatovFan/FrankyPalmieri/Endo/aftertheburial....itd

matko boska, że tobie w ogóle się tak chce ...:D
» 6 czerwca 2010, 19:38 #14
HarryHH: aftertheBURIAL? Wiesz kto to jest Burial kibicu Berbatova? Nie kalecz tego pseudonimu wiecej, prosze Cie... A co do kibicow Manchesteru nade mna to radze wam, odpuscie se tego zalosnego dzieciaka :) to jest szkoda czasu. Ja wiem, ze jego komentarze moga wzbudzac "zainteresowanie" gdyz, sposob w ktorym sie wyslawia brzmi dosyc powaznie, to jednakze odradzam wam konwersacje z tym oto IDIOTA ^^ byc moze to jakis z fanow Chel$ea badz innego klubu robi se z nas jaja i specjalnie zalozyl konto jako fan Berbatova i go broni ^^ albo po prostu padlo mu juz na leb i naprawde jest fanem wymienionego wyzej pilkarza. Dziekuje i pozdrawiam, Harry.
» 6 czerwca 2010, 21:27 #13
Quba18: gwiazda2010 - Z tego co pamiętam Fergie wypowiadał się, że nasi weterani(czyt. Giggs, Scholes, Neville) w sezonie 2010/11 nie będą już grać tyle co w tym. Mówił również, że nadszedł czas na Gibsona i, że ma zamiar zacząć wprowadzać do pierwszego składu kilku(czyt. 2-3 zawodników) z rezerw. Do tego mówił, że jeżeli tylko mu się uda to trafi ktoś do nas kto będzie mógł od razu wbić się do pierwszego składu.
» 6 czerwca 2010, 13:45 #12
ForeverMU: Nie rozumiem waszego spojrzenia na drużynę i toku rozumowania. tylko kupmy tego kupmy tamtego. Mamy w składzie ponad 40 zawodników + gracze akademii, których z pewnością dużo do pierwszego składu przybędzie. Przez tak dużą ilość zawodników nasz dług się coraz bardziej powiększa oraz dużo młodych zawodników traci szansę do pokazania swojego talentu. skoro zaczęło się okienko transferowe na miejscu fergiego zacząłbym od sprzedania 3-4 zawodników. Na razie odeszli tylko simpson, foster i zieler. Dołożyłbym do tego grona jeszcze berbatova, owena, carricka i bardzo bym się jeszcze zastanowił nad hargo. A jeśli chodzi o zakupy nie kupowałbym więcej niż 2 zawodników i nie przekraczałbym sumy 35 mln. Polecam cole'a gdyż jest dobrym doświadczonym zawodnikiem, który zastąpi scholesa jak nikt inny i w dodatku jest za darmo. Drugim zawodnikiem, którym bym kupił jest dodo lub rodwell, gdyż są bardzo uniwersalni i mogliby grać prawie na każdej pozycji.
» 6 czerwca 2010, 13:45 #11
WR8: za duzo FM kolego ..

(znakiiiiiiiiiasdiiiiiiasiiisiiisadiqweiiiiiweiiiiii)
» 6 czerwca 2010, 14:37 #10
brutal4: Czemu czepiasz sie FM'a ? to co pisze to calkiem niezla strategia, bo po co w koncu to uzdolniona mlodziez, skoro starszyzna (niekoniecznie lepsza) zajmuje miejsce dla nich? popieram FOREVERMU pozdro:)
» 6 czerwca 2010, 21:38 #9
BloodDeviL: [link usunięty]
Joe Cole nie dla Manchesteru United. ;((
» 6 czerwca 2010, 13:35 #8
kalek: daily mail ,mirror to gazety pokroju the sun wiec nie ma w co wierzyc do konca
» 6 czerwca 2010, 16:43 #7
thrall87: AHA I ZGADZAM SIE CO DO CARICCKA:) WON Z MANU
» 6 czerwca 2010, 13:34 #6
ercraft: nikt cię do tej pory nie nauczył, że NIE PISZE SIĘ MANU!!?
» 6 czerwca 2010, 13:38 #5
ercraft: ciekawy artykuł bar i ciężko się z nim nie zgodzić ale z jednym wyjątkiem: Michael Carrick..
nawet nie będę polemizował co do jego formy w minionym sezonie bo mimo że go lubię to fakt - częściej rozczarowywał niż radował. nie zapominajmy jednak, że to jeden taki sezon, w poprzednich sezonach spisywał się naprawdę znakomicie.
osobiście jestem zdania, że warto dać mu jeszcze jeden sezon szansy - może akurat się przebudzi.
co do Berby.. po jaką cholerę on nam potrzebny - to rzeczywiście wie chyba tylko sam Boss (albo i nie;))
uważam że Hernandez to strzał w dziesiątkę a jeśli do tego trafi do nas Cole, wróci Owen - nie widzę miejsca dla bułgara nawet na ławie, no chyba że w Carling Cup.
jak będzie w rzeczywistości - przekonamy się niebawem.
acha - jeszcze co do budżetu - jakoś kupowanie wielkich mega gwiazd nigdy nam na dobre nie wychodziło chyba, że zapomniałem o kimś znaczącym. a polityka kupowania zdolnej młodzieży i pozwalanie ogrywać się im z doświadczonymi zawodnikami odpowiada mi jak najbardziej.
» 6 czerwca 2010, 13:32 #4
gwiazda2010: Po pierwsze bramkarz który przyjdzie w 2011 aby zastapic VDS , chyba nie myslicie ze kuszczak go zastapi ... za słaby na taki klub
pozniej jakis prawy obronca ktory zastapi nevilla i bedzie rywalizowac z rafaelem brown nie ta liga
nie wiem gdzie wy widzicie kogos na skrzydło valencia nani ?? kogo niby zastapi ? bardziej do srodka do fletchera kogos dokupic
no i genialny napastnik do duetu z roo najlepiej suarez badz ... forlan
berbatov powinnien zejsc na dalszy plan a przy dobrej formie machedy czy
Chicharito nie pogra w tym sezonie
duzo zalezy od tego ile pograja gwiazdy scholes giggs no i chyba nie ma sensu sprowadzac cole ktory pogra na ławie ...
» 6 czerwca 2010, 13:31 #3
thrall87: tlyko ze sprostuje twoja wypowiedz:

HERNANDEZ JEST MYKSYKANINEM A MEKSYK NNIE LEZY W AMERYCE POLUDNIWEJ TYLKO W SRODKWOEJ (KTORA OGOLNIE ZALICZA SIE DO AMERYKI POLNOCNEJ!!
» 6 czerwca 2010, 13:27 #2
bar: [link usunięty]

więc jest latynosem, a mieszkańcami ameryki południowej są później wymienieni przeze mnie Veron Kleberson i Anderson:)
» 6 czerwca 2010, 13:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.