Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kolejny gracz Valencii blisko United

» 23 marca 2010, 09:41 - Autor: Biafra - źródło: imscouting.com
Według dzisiejszego raportu The Sun hiszpański pomocnik Valencii, David Silva jest coraz bliżej przejścia do Czerwonych Diabłów w nadchodzącym okienku transferowym.
Kolejny gracz Valencii blisko United
» Czy David Silva zasili w lecie United?
W artykule, który łączy również innego gracza Valencii, Davida Villę z takimi klubami jak Chelsea, Manchester City czy właśnie United, Geoff Sweet twierdzi także, że tranfer Silvy, którego wartość ma wynieść 20 milionów funtów jest bardzo prawdopodobny.

Valencia boryka się bowiem ostatnio z problemami finansowymi i sprzedaż wyżej wymienionych graczy, ma być ratunkiem na załatanie dziury w budżecie.

Sir Alex Ferguson widzi w lewoskrzydłowym Valencii następcę dla kończącego powoli karierę Ryana Giggsa.

Głównym konkurentem do pozyskania Silvy, jest Barcelona. Pep Guardiola chce, aby hiszpański pomocnik zastąpił w jego klubie nie radzącego sobie zbyt dobrze Thierryego Henry.

W obecnym sezonie pomocnik Valencii, zdobył 6 bramek i zaliczył 6 asyst w 28 spotkaniach.


TAGI


« Poprzedni news
Carragher ripostuje
Następny news »
Rozmowy z Joe Colem zerwane!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


mateusz98: Mam wiadomość:
Za 10 milionów ma trafić do nas Ezequiel Garay z Realu Madryt.
» 26 marca 2010, 22:16 #36
CrazyFanManU: Ja bym chciał żeby SAF sprowadził do MU Mario Balotelli-ego ma 19 lat gra w Interze Mediolan i jest bardzo szybki i utalentowany myślę ze tak młody zawodnik i utalentowany mógłby stać się gwiazdą pod opieką United
» 26 marca 2010, 10:31 #35
Krzychu418: On przejdzie do Barcy, nie ma co się łudzić.
» 25 marca 2010, 15:39 #34
testosteron: Hahahaha ! Nikt do nas nie zawita bo SAF nie kupuje drogich gwiazd nie jesteśmy Realem. Więc szykujcie się na młode talenty co za 3-4 lata będą siały popłoch w Europie.
» 25 marca 2010, 09:35 #33
mefiu85: trzeba mieć na uwadze, że SAF do rozrzutnych nie należy. Silvą zapewne sie zainteresuje jeszcze pare klubów i będzie lipa. Tak jak w lecie 2009 przymierzal sie do robena i wiedząc na ile jest wyceniany, złożył ośmieszającą siebie samego ofertę prawie 2krotnie niższą od kwoty wyjściowej. I co? Bayern złożył realną ofertę i pyk robben do bayernu. W ten sposób już nie raz sprzątano nam sprzed nosa zawodników i obawiam się, że tym razem może być podobnie. SAF wydaje głównie grosze na 15latków, a większą kwotę zdarzy mu się wydać raz na 2 może 3 sezony. Więc ja bym się na Waszym miejscu tak nie podniecał i nie robił sobie złudnych nadziei...
» 24 marca 2010, 19:18 #32
RedDragon: 1) The Sun
2) byłoby super, ale raczej mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę zdecydowanie Fergusona i jego chęć do wykładania gotówki...
3) Szkoda, bo pewnie sprzątnie go barcelona
4) byłoby naprawdę super jakby trafił do United ;D


crash z ust mi to wyjąłeś :) Ale trochę bardziej widział bym u nas Gourcuffa :)
» 24 marca 2010, 19:00 #31
pierzunio: The Sun... i wszystko jasne xD
» 24 marca 2010, 18:59 #30
crash: no proszę! ni porównujmy Silvy z Andersonem czy Gibsonem (który jedyne co potrafi to uderzyć z dystansu)
» 24 marca 2010, 14:47 #29
Bartoosh21: moim zdaniem Silva + Villa za 55 mln byliby do wyrwania, gdyby chcieli grac w najlepszym klubie świata jakim jest Manchester United to byłoby super... za rok zrobi nam się mała dziura w drużynie.. pewnie Giggs i Scholes zakończą kariery i zajmą się trenerką podobnie jak Neville, Owen być może odejdzie... Silva to dobry rozgrywający który łączy tą role z grą na lewym skrzydle.. w naszej taktyce 4-5-1 byłby idealny... no chyba że grywałby na pozycji na jakiej grał ostatnio Park czyli w środku pomocy ale jako ten tuż za napastnikiem.. gdyby miał przyjść Villa to nie widzę przyszłości w klubie dla Owena.. niestety są młodzi którzy muszą zostać.. obawiam się tylko że gdyby przyszedł Villa to mógłby zacząć siadać na ławie bo Rooney jest genialny przy ustawieniu 4-5-1 a jego sie na ławce nie sadza...
» 24 marca 2010, 09:51 #28
Adamczik: Ooo, Silva, ten zawodnik przydałby się w United. W przeciwieństwie do Silvy, który moim zdaniem jest w United kompletnie nie potrzebny. Drugim zawodnikiem, którego widziałbym w MU to Akinfeev. Sezon 2010/2011 będzie należał do nas! Akfinfeev- Rafael, Vida, Rio, Evra- Nani, Carrick, Silva, Valencia- Roo, Berba. A na ławie Kuszczak, Fabio, Gary, Hargreaves, Scholes, Evans, Owen.
» 23 marca 2010, 21:05 #27
crash: lisiasty - wiem że park jest TERAZ w formie, ale to mu się nie zdarza zbyt często. Gola mógł strzelić, ale nie strzelił - może ktoś inny na jego miejscu by to zrobił? Co do aklimatyzacji: Silva jest jeszcze na tyle młody że szybko by się przystosował, za transferem Villi nie jestem bo za wiele by kosztował a ma już pod trzydziestkę (może to i najlepszy wiek dla napastnika ale jak długo będzie grał na najwyższych obrotach?). Co do Obertana: hmm, wielkie nadzieję ale jak na razie jest dla mnie wielką zagadką...
» 23 marca 2010, 20:33 #26
mateusz98: Na manusite pisza ze wlasnie David Silva bedzie nastepca Giggsa.
» 23 marca 2010, 20:30 #25
mateusz98: Słyszałem że do nas ma trafić utalentowany hiszpański goalkeeper Atletico Madryt - David De Gea.
» 23 marca 2010, 18:34 #24
crash: najlepszy środek na świecie!? no chyba nie... OwenH zgoda ale musi dojść do siebie, Fletcher jak złapie wiatr w żagle jeszcze ok, ale Park tylko jak jest w formie a tej szukał ostatnie 4 lata... Fakt że solidna formacje ale bym nie przesadzał... A Silva i na lewej może zagrać i na środku, jest wszechstronny i kreatywny.
» 23 marca 2010, 18:26 #23
Antol: Ta fajnie by było, ale albo silva, albo joe cole. A tak w ogóle Silva to ofensywny środkowy pomocnik, a nie lewoskrzydłowy. W valencii na lewym gra mata. The sun...
» 23 marca 2010, 17:36 #22
Tennant: The Sun dziękujemy.. A ja będę do znudzenia powtarzał że chcę Suareza :D
Glory Glory MU
» 23 marca 2010, 15:10 #21
bober89: The Sun - koniec komentarza.
» 23 marca 2010, 14:32 #20
Jasmin: Albo on, albo Joaquin, albo Jesus Navas :)
» 23 marca 2010, 14:27 #19
JoKeR: po co nam kolejny zawodnik na lewej flance??Przecież mamy Nanie,Parka(który może grać też w środku pola) i Giggsa ktory kończy niedlugo kariere.Lepij wziąść Joe Cole'a poniewaz jest darmo i moze grać na każdej pozycji w pomocy...Takie jest moje zdanie :)
» 23 marca 2010, 14:22 #18
crash: 1) The Sun
2) byłoby super, ale raczej mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę zdecydowanie Fergusona i jego chęć do wykładania gotówki...
3) Szkoda, bo pewnie sprzątnie go barcelona
4) byłoby naprawdę super jakby trafił do United ;D
» 23 marca 2010, 13:59 #17
Muaarthinos: Kaczor5454
W tej chwili i tak nie gramy dwoma napastnikami, mimo wszystko obsada ławki (Owen, Berba, Macheda) wydaje mi się świetna. Poza tym Villa mógłby się nie sprawdzić w zupełnie innych warunkach najlepszej ligi świata, nie jest młody, może mieć problemy z aklimatyzacją. Silva to inna sprawa, faktycznie prędzej mógłby się przydać, ale i to nie jest pewne. Różnice pomiędzy Premier League a Primiera Division są przeogromne.

Z drugiej strony 20 mln w dzisiejszych czasach to niedużo jak na takiego zawodnika... ale i tak nie jestem do końca przekonany.
» 23 marca 2010, 12:24 #16
masrzisz: z mila checia widzialbym ich obu w skladzie Manchesteru ale i tak wszyscy wiemy ze raczej jest to niemozliwe .. co najwyzej moze ten Silva bo jst duzo mlodszy ale tez watpie ze SAF go kupi ... jeszcze jak trzeba bedzie sie scigac z innymi klubami to juz raczej po ptokach ..
» 23 marca 2010, 12:22 #15
zielony14: Wolał bym już jego za 20 baniek niż Cola za friko.
» 23 marca 2010, 12:19 #14
Kaczor5454: Muaarthinos
Owen to nie jest napastnik na którym można polegać, tak jak na Rooney'u i oczekiwać od niego choćby połowy z tych goli. Berba już od dawna nie gra jak napastnik, a Macheda jest za młody na regularne występy w pierszym składzie. Ponad to Silva chyba nie jest klasowym napastnikiem, mógłby grać zarówno na śrdoku pomocy jak i na skrzydle (lewym, bo prawe jest zarezerwowane dla Valencii).
» 23 marca 2010, 12:08 #13
Muaarthinos: Z napastników mamy Berbę, genialnego Wayne'a, do składu wróci jeszcze Owen, Macheda... imo Villa nie jest nam potrzebny, lepiej wydać pieniądze na środek pola, kogoś z wyobraźnią, przeglądem pola i kreatywnością. Carrick ostatnio nic nie gra, Fletcher ma inne zadania, a wiek Paula robi swoje i w każdym meczu 90 minut grał nie będzie.
» 23 marca 2010, 11:49 #12
kymani: Podobno Pep Guardiola za wszelką cenę chce sprowadzić Silvę do Barcy. Wydaje mi się że to właśnie tam trafi latem. A co do Villi to zgadzam się że potrzebujemy jeszcze jednego klasowego napastnika , ale nie wydaje mi się że Villa jest właśnie rozwiązaniem naszych problemów. Wolałbym np. K.Benzeme.
» 23 marca 2010, 11:31 #11
Jokerr: JacekP

Zgadzam się z Tobą. Silva jest mniej potrzebny. Nani i Valencia to świetne obstawienie stron. Coś można wykombinować ze środkiem. 2 lata temu carrick i fletcher strasznie mnie wkurzali. Ale fletcher zrobił mega postępy. Patrząc od obrony to chyba nic zmieniać nie trzeba, ewentualnie szukać można konkretniejszego zastępcy Nevill'a. Nani i Valencia też niezastąpieni. Fletchera bym zostawił. Wydaje mi się, że najlepsza zmiana to David Villa za Parka. 4 - 4 - 2 a nie 4 - 5 - 1. Najważniejsze to nie zmieniać zbyt wiele. 2 transfery i tak mogą się okazać za dużą zmianą.
» 23 marca 2010, 11:24 #10
Helmi: Powiem szczerze, że duet z Valencii - Villa i Silva - to byłoby spełnienie marzeń! Panowie Silva w zespole z Walencji gra nie tylko na lewym skrzydle (często na lewej flance biega Mata), ale na środku pomocy. Trzeba pamiętać, że Scholes kończy powoili karierę, a nam brakuje playmakera, bo Carick i Fletcher to piłkarze o nastawieniu bardziej defensywnym. Ma wspaniała technikę i myśle, że pomimo tego, że do mięśniaków nie należy, swoimi umiejętnościami czysto technicznymi radziłby sobie z obrońcami. 20 mln funtów to dużo, ale skłonny byłbym przeznaczyć te pieniądze na Hiszpana.
» 23 marca 2010, 11:23 #9
fabianwow: ville i jego ! zaj**iście sąą :)
» 23 marca 2010, 11:05 #8
anderson5: BroneK1878 zgadzam się z tobą, ponieważ Rooney jest bezkonkurencyjny. I jakby klub kupił tak drogiego napastnika jak Villa i nie mógłby on pokazać wszystkiego ze swojej strony jest to strata kasy. I niech o bramkarzu jeszcze pomyślą. :)
» 23 marca 2010, 11:02 #7
BroneK1878: Wole jego niz Ville, bo jest mlodszy i 20 mln za takiego pomocnika to jest malo.
» 23 marca 2010, 10:52 #6
pizdarek: Bradziej przydałby sie Villa bez dwóch zdań.
» 23 marca 2010, 10:33 #5
Majek: po pierwsze bujda... a po drugie taki zawodnik nie nadaje się do United. Nie wierzę żeby Ferguson się nim interesował... Jak ma przyjść do nas skrzydłowy to tylko Joe Cole !
» 23 marca 2010, 10:30 #4
zul: Chciałbym go u nas to jest geniusz ala Messi przydałby się to by był zastępca na sprzedanego latem 2009 Ronaldo do Realu.
» 23 marca 2010, 10:15 #3
Bochen: Nie twierdze, że by się nie przydał, ale jakoś nie wierze, że tak się stanie...

Swoją drogą na jednym serwisie widzę, żę podobają się newsy z tej strony, bo rżnięte są co do kropki...
» 23 marca 2010, 10:06 #2
sQizz: Wreszcie jakiś hiszpan może będzie w United...
» 23 marca 2010, 09:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.