Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Cole będzie szukał nowego klubu

» 7 marca 2010, 12:04 - Autor: JSPark - źródło: Sunday Express
Jak donosi Sunday Express, Joe Cole zmieni barwy wraz z zakończeniem tego sezonu. Jego nowym klubem miałby być Manchester United, który pozyskałby pomocnika Chelsea w ramach wolnego transferu.
Cole będzie szukał nowego klubu
» Czy Joe Cole trafi latem do Manchesteru?
Sir Alex Ferguson rzekomo był zainteresowany 28-latkiem już podczas jego pobytu w drużynie młodzików West Hamu, a teraz nadarza się szansa do pozyskania go za darmo.

Negocjacje z Colem nieco się przeciągają, gdyż piłkarz The Blues rozgląda się za ofertami, które mogłyby mu zapewnić pensję większą niż aktualne 80 tysięcy tygodniowo. Nie chce też tracić szans na występy w Chelsea.

Podobno ten doświadczony pomocnik chętnie dołączyłby do drużyny z Old Trafford. Jednak oferta musiałaby przebić te od Liverpoolu, czy Tottenhamu, które również widzą Cole'a w swoich szeregach.

W sezonie 2009/2010 Anglikowi udało się strzelić jednego gola i zaliczyć dwie asysty w 21 spotkaniach.


TAGI


« Poprzedni news
Złoty But pół miliona funtów wart
Następny news »
Siedzenie na ławce znudziło się Kuszczakowi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (66)


mat23: czemu nie, może się przydać
» 13 marca 2010, 13:37 #51
jasienowiec: Według onet.pl Cole dołączy do nas latem.
» 8 marca 2010, 15:51 #50
Adi88: Dawać tego angola do United! Jeszcze za free. Pewnie do nas po sezonie Cole a do CFC Di Maria lub Dzwonnik z Notre Dame (Ribery).
» 8 marca 2010, 15:35 #49
masrzisz: ja bym go ta, chetnie widzial w naszym skladzie bo to bardzo dobry zawodnik ;) jeszcze jak za frikulca ;)
» 8 marca 2010, 10:32 #48
Elninio: Dawac go do nas jest dobrym graczem moze wniesc duzo do nas.Jest szybki i bramko strzeny
» 8 marca 2010, 09:23 #47
tomek7cr: No nie był by to zły pomysł, Cole jest nieprzeciętnym graczem, i na pewno bardziej się przyda niż Nani (jeden dobry mecz na rozegranych 20).

Najchętniej to po zakończeniu sezonu widział bym Ashley Young'a z AV, wtedy mógłby grać prawą stronę Valencia i na lewej Young.
» 8 marca 2010, 04:15 #46
ax1d: dokładnie - zawsze chciałem, żeby J. Cole u nas grał. moim zdaniem jego styl gry jest żywcem zaczerpnięty ze szkoły United. do tej pory przy każdej okazji meczów CFC, w których grał, zawsze mówiłem, że bardzo chciałbym, żeby u nas grał, ale to niemożliwe. nic się nie zmieniło - wiąż jest to jeden z piłkarzy, który najchętniej widziałbym w United i wciąż nie wierzę, że do nas przyjdzie. SAF ma spektakularny talent to psucia bardzo dobrych transferów (patrz chociażby Torres). poza tym znajdą się pewnie kluby, które zaoferują mu więcej, a ja dałbym mu i 110tyś. 20-25mln oszczędzonych na kwocie odstępnego starczy na niecałe 4 lata. tak, jakbyśmy go kupili za 25mln i grałby dla nas 4 lata za darmo... mam wielką nadzieję, że się uda, ale jak wiadomo, "nadzieja matką..."
» 8 marca 2010, 01:50 #45
20LEGEND: Tak takiego piłkarza nam potrzeba . Jego charyzma i waleczność są odpowiednie na piłkarza United . Już dawno powinien u nas grać. Jestem pewien , że jeśli przejdzie do nas nie będziemy tego żałować gdyż będzie chciał coś udowodnić smerfom.
» 7 marca 2010, 21:27 #44
Polipek32: Joe Cole? Za darmo? Panie i panowie ja wziąłbym go z zamkniętymi oczami. To właśnie piłkarz potrzebny na lewym skrzydle. Razem z Antonio roznieśli by całą PL. Alex proszę załatw nam Cola. jestem wielkim fanem jego talentu i to chyba jedyny zawodnik którego lubię w Chelsea. SAF buy Joe Cole :)
» 7 marca 2010, 21:11 #43
ttlbtg: "(...)W sezonie 2009/2010 Anglikowi udało się strzelić jednego gola i zaliczyć dwie asysty w 21 spotkaniach(...)" - nie żebym się sprzeczał, ale ten zawodnik w tym sezonie strzelił fakt jedną bramkę, ale asyst ma 3 a nie dwie (w samej BPL oczywiście). We wszystkich rozgrywkach ma asyst całe 8sztuk. Rozumiem, że błąd spowodowany małym niedopatrzeniem, ale warty poprawy, to jak najbardziej.

Co do transferu za dobrą cenę, na lewe skrzydło byłby dobrym wzmocnieniem. Może być za darmo. Kasy nie dałbym mu więcej niż 85tysięcy. Jak będzie to się okaże. Czas pokaże.

Pzdr _o /
WAY TO GLORY! !
» 7 marca 2010, 20:29 #42
Daanny: Swietna okazja i potrzebny taki waleczny pilkarz!! Jestem jak najbardziej za sprowadzeniem go na Old Trafford i licze ze tak sie stanie:)
» 7 marca 2010, 20:11 #41
H2O1994: Za parka Joe Cole i wszystko jasne za prawym Valencia.
» 7 marca 2010, 19:47 #40
Latar: Co do podeszłego wieku Panowie i Panie to z tego co się orientuję Giggs i Scholes są wychowankami MU i ani z gruszki, ani z pietruszki jest porównywanie Cola do nich. Co do wieku, to nie wiem, ale chyba Owen jest starszy i przyszedł do MU na tych samych zasadach, o których tutaj czytamy.

Co do gaży to należy również rozumieć jedną rzecz - on jest do wzięcia za darmo. Transfer piłkarza takiej klasy z Chelsea przekroczyła by pewno 20 mln funtów. Biorąc tą sumę pod uwagę i rozkładając ją na 4 lata wychodzi prawie 100 tyś. funtów tygodniówki. Bardzo łatwo to policzyć - 20 mln przez 4 (bo na tyle lat) następnie przez 51 (bo prawie tyle jest tygodni w roku) i wychodzi 98 tyś. Takiego zawodnika można również sprzedać w trakcie sezonu i zarobić. Matematyka koledzy matematyka.

Zatem moim zdaniem transfer jest prawdopodobny, a co do "braku miejsca" na skrzydłach przypominam wielu osobom, że Ryan Giggs jest już dosyć stary. Nadal wiele potrafi, jednak coraz bliżej mu trybun niż boiska... niestety...
» 7 marca 2010, 19:36 #39
H2O1994: A co to za różnica czy z chelsea czy z barcelony czy np. z interu najważniejsze jest to że jest dobry.
» 7 marca 2010, 19:30 #38
2Fast4You: Moim zdaniem bez sensu gadacie " Chce Ville " Villa moim zdaniem jest już za stary dla nas ... Możemy ściągnąć napastnika ale jak już coś to w wieku 22 -25 lat . Myślę też że Cole by się przydał ; ]. Ci którzy twierdzą że Diouf marnuje 100 % okazje to robią to w sposób powierzchowny ... LUDZIE ! wczoraj że zmarnował 2 setki to nic nie znaczy , chłopak młody jest ! wyrobi się jeszcze , Tak jak wcześniej , jeśli mamy kupić napadziora to w takim wieku jak pisałem , racja jest w tym że bez Roo nie istniejemy ... Wskazuje to wczorajszy mecz ...Ale myślę że gdybyśmy wyszliśmy taktyką 4-4-2 to byś=my wygrali na luzie bo Berba nie jest klasycznym napastnikiem , on jest technikiem rozgrywającym ... Zwykle gra za Rooneyem i tworzy okazje np dając długie podanie do Valenci ten wrzuca do Roo i gool... Myślę że przydałby się może ten napastnik... Jak tam Fergie to wymyśli :P
» 7 marca 2010, 18:30 #37
oldtrafford: Myślę że J.Cole nawet by pasował do United liczę na jego transfer to dobry zawodnik Alex Ferguson musi o niego powalczyć
» 7 marca 2010, 17:04 #36
Mati94PL: Szczerze mówiąc nie widzę go w Manchesterze jest już w podeszłym wieku. A jestem nie mal że pewny że Tottenham lub City zapewni mu większe zarobki... Jednak mogę się mylić xD
» 7 marca 2010, 17:01 #35
devils18: Ja już na ten temat się kilka razy wypowiadałem i powtórzę to jeszcze raz ja go za bardzo nie chce bardziej cieszyłbym się gdybyśmy Jamesa Milnera z Aston Villi kupili.
» 7 marca 2010, 16:53 #34
mervel: leito276- 29 to będzie miał za prawie rok ! (jest z listopada) więc ma minimum 3-4 sezony gry na najwyższym poziomie, mało? jeszcze by nie trzeba płacić ani grosza za świetnego skrzydłowego...co nie zmienia faktu, że wątpię żeby do nas dołączył

FrankyPalmeri - kolega ma problem ze stronami ? przecież wyraźnie nakreślił że cole na lewym a vlencia na prawym skrzydle ;]
» 7 marca 2010, 16:31 #33
leito276: Bez sensu... Po jaką cholerę nam kolejny "staruszek"... Ludzie! Cole ma 29 lat >.>" Także będzie już miał 30'kę na karku... po co nam ktoś taki.. nie przeczę... Jest bardzo dobry... ale lepsza jest taktyka Arsena Wengera... kupujmy młodych, utalentowanych zawodników których można oszlifować i w przyszłości będą siłą MU, a nie 30'o latków którzy niedługo się wypalą... Bez sensu :)

Pozdrawiam.
» 7 marca 2010, 16:23 #32
Roo10ney: Mógłby dołączyć ale jedynie za darmo, żadnych ofert w wysokości (znając Chelsea) ok. 30 mln. I tak pewnie przejdzie do City albo Liverpoolu, zresztą Tottenham to też dobry klub i ja go właśnie tam widzę, jednak gdyby zasilił pomoc w United to nic by się nie stało ;P
» 7 marca 2010, 16:22 #31
Rydlu7: Dobry, z dużym bagażem doświadczenia zawodnik :) Myślę że jeśli udałoby się go pozyskać, wtedy ktoś inny musiałby wylecieć ze składu, ponieważ mam już kilku skrzydłowych. No chyba że nikt się nie obrazi jeśli będzie grzał ławę. Wymagania ma spore i to jest drugi powód dla którego nie miałby on zawitać na Old Trafford. Ale pożyjemy zobaczymy. Ja go przywitam z otwartymi ramionami ;d
» 7 marca 2010, 15:11 #30
Lil: Przyda się, ale może być tak że za kase pójdzie do City. Już czytałem że mają ofertę przygotowaną na 110 tys funtów....
Ale przydał by się nam ... heh.... Nani - prezentuje taką formę że niekiedy jest lepszy od Ronaldo, a niekiedy nie nadawał by siędo Polskiej Ligi....
Park - najrówniej grający poza Valencią skrzydłowy.
Valencia - nic dodać nic ująć.

A teraz wyobrażmy sobie pomoc:

Cole - Fletcher - ''Hargi #4'' - Valencia

Było by extra
» 7 marca 2010, 15:09 #29
Tennant: Całkiem dobry zawodnik ale te wymagania 100 funtów tygodniowo to przesada.. a poza tym po jego zatrudnieniu nal zawodników np Obertan może drużyna stać się za ciasna, a tego bym bardzo nie chciał..
Glory Glory MU
» 7 marca 2010, 14:59 #28
Mati888: Joe jest moim ulubionym piłkarzem chelsea, podoba mi się jego styl gry. Jestem za!
» 7 marca 2010, 14:56 #27
Latar: erni133 już teraz na podstawie tego prawa można go pozyskać. Tylko, że z jego punktu widzenia to się nie opłaca. Taki piłkarz jak Cole nie będzie miał problemów ze znalezieniem zatrudnienia, a im dłużej negocjacje trwają tym są bardziej owocne;).

Faktem jest również, iż jakby teraz podpisał kontrakt z United to w Chelsea wylądowałby w rezerwach.
» 7 marca 2010, 14:35 #26
erni133: Nie można go pozyksać teraz na prawie bosmana?
» 7 marca 2010, 14:08 #25
Gall88: Moim zdaniem nie pasuje do UNITED. To dobry zawodnik i na pewno coś by do Naszej gry wniósł, ale chce pieniędzy. Tylko i wyłącznie. A tacy gracze po prostu się u Nas nie sprawdzają(patrze Tevez).

Mam nadzieję, że to tylko plotka.
» 7 marca 2010, 13:49 #24
Paps: Nie chce go bo:
- jest z Chelsea
-mamy wielu pomocnikow,jest niepotrzebny
-chce duzo zarabiac,za duzo
-jest dosyc podatny na kontuzje

tyle ode mnie,dziekuje:)
» 7 marca 2010, 13:47 #23
H2O1994: Chciałbym żeby Cole grał u nas jeszcze za darmo, on wymiata.
» 7 marca 2010, 13:44 #22
crash: brać go! trzymam kciuki za ten transfer ;)
» 7 marca 2010, 13:27 #21
wielkifanMU: dawid27154 ---- zgadzam się z Tobą . Na twoim miejscu jak bym był szkoleniowcem Man Utd to bym kupił sobie słowinik ortograficzny a nie Ville
» 7 marca 2010, 13:26 #20
kocisz191: dawid, to zaje*iście, tylko że podaj kilka przykładów ataku, gdzie figurują dwaj bramkostrzelni napastnicy (nie z ligi hiszpańskiej), po za tym liga hiszpańska nie jest tak wymagająca jak liga angielska, nie wiadomo czy Villa sie sprawdzi... Hipotetycznie ściągamy do Manchesteru Ville za 30-40mln funtow i sie nei sprawdza, bo okazuję się, że umie strzlac tylko w lidze hiszpańskiej to mamy kichę.
» 7 marca 2010, 13:19 #19
dawid27154: Jeśli wchodzi w grę wolny transfer to jestem za ale jeżeli ma zarabiać w United durzą kasę i ma sporo kosztować to go nie chce moim zdaniem powinniśmy sprowadzic Ville dlatego że Owen jak to Owen 2/3 mecze i kontuzja. A ostatnio przekonaliśmy się jak stoimy z atakiem wielu powie że mamy duet Rooney-Berbatov i na zmiane Diuf czy wspomniany wcześniej Owen ale Wayne nie morze grać bez odpoczynku cały sezon+reprezentacja w której tez gra całe mecze tak więc w ostatnim meczu z Wilkami widzieliśmy jak wygląda gra bez Rooneya jeszcze kiedy dojdą kontuzje. Berbatov to jest napastnik który nie strzela po 25 goli w sezonie jest to piłkarz który potrafi dobrze zagrać zaliczyć asystę dobrze utrzymywać się przy piłcę no i od czasu do czasu strzelić gola i uważam że jest dobrym piłkarzem tylko to nie jest typowy łowca bramek a jeżeli nie ma Rooneya musi grać sam lub z Diufem bo kiedy Owen jest potrzebny to jest kontuzjowany. A gdyby przyszedł Villa popatrzcie i pomyślcie Villa ma w La Liga obecnie chyba 17 goli a Rooney u nas chyba 23 co daje 17+23=40 bramek i jeżeli w jakimś meczu nie strzeli Wayne to strzeli David Villa i na odwrót do tego jeszcze gra w słabszej drurzynie to strzela mniej wnósł by takrze do drurzyny więcej spokoju bo jest doświadczony już wszystko morzna powiedzieć umie duet Rooney-Villa i zmiennik Berba+młodzi nawet jeżeli nie szło by nam w obronie to w ataku wspomniany duet strzelałby tyle goli że nie było by to problemem takrze w obliczu kontuzji nie było by problemu a tak jak teraz nie ma Wayne i nie ma kto goli strzelać.
» 7 marca 2010, 13:02 #18
wielkifanMU: Fajnie byłoby go zobaczyć na Old Trafford , ale mamy za dużo pomocników tak jak mówił Marson potrzebujemy napastnika takiego co grałby w pierwszym składzie albo takiego co byłby zmiennikiem Berby bo Diouf to "pan od marnowania 100% okazij " Macheda kontuzjowany ciągle a z Welbeckiem to nie wiem co się dzieje.
» 7 marca 2010, 12:59 #17
witek: Cole to świetny zawodnik co już nie raz pokazał, choćby w meczach przeciwko United. Ponadto Joe może grać na kilku pozycjach a tacy zawodnicy są bezcenni. Jak dla mnie ściągnięcie tego wciąż młodego zawodnika byłoby super posunięciem Alexa. I to za darmo!
» 7 marca 2010, 12:58 #16
Marson: cholera mamy za duzo pomocnikow 1 obronca i napastnik potrzebny doswiadczeni ale nie za bardzo max 25-27 lat
» 7 marca 2010, 12:54 #15
fat1xd: To było by świetne posunięcie Alexa. Tak jak już pisał ax1d nasz pomoc i kreatywność to dwie bardzo odległe sprawy, oprócz Scholes'a oczywiście. W dodatku Cole może grać na skrzydle, jako ofensywny pomocnik, a na upartego nawet jako napastnik więc na pewno by nam się przydał, Nie muszę przypominać, że jest Anglikiem i w dodatku za darmo. Pensja 100 funtów myślę, że by starczyła a Joe jeśli jest w formie to na pewno na takową zasługuje. Więc sir Alexie do roboty :)
» 7 marca 2010, 12:50 #14
CCCMU: Pójdzie tam gdzie jest duuużo kasy. Najprawdopodobniej do Manche$teru City. Ale kto wie?
» 7 marca 2010, 12:44 #13
CR97: mamy dużo skrzydłowych : Obertan, Valencia, Nani, Park... niepotrzebny nam
» 7 marca 2010, 12:42 #12
Number7: Gra dobrze... ale on z Cwelsow nie chce go u nas.
» 7 marca 2010, 12:30 #11
oldtrafford: Ferguson musi powalczyć o Cole
» 7 marca 2010, 12:28 #10
jacomanufan: jakoś mnie on nie przekonuje. Atak teraz w sumie daje rade. Ale coś czuje że byłoby podobnie jak z Owenem. Podjara bo zawodnik pierwsza klasa a nic nie bedzie grał. Chociaz...jak zza darmo to można spróbować. Wolałbym żeby Fergie tak nie oszczedzał z kasa i kupił Ville albo Aguero. Di Maria też wymiata. Widziałem pare meczu Benfici i jest fajnie.
» 7 marca 2010, 12:27 #9
MUforever9: Heh fajnie by było jak by przyszedł a jeszcze lepiej jak by przyszedł i strzelił jedynego gola z Chelsea w następnym roku na Stamford Bridge ;)
» 7 marca 2010, 12:25 #8
ax1d: Cole to zawodnik, którego NIE WOLNO nam odpuścić.
jeśli rzeczywiście chce zmienić klub, MUSI trafić do nas,
szczególnie, że w grę wchodzi wolny transfer.
Cole jest świetnym piłkarzem i stylem pasuje do United.
przy naszej dość ograniczonej pod względem kreatywności linii pomocy,
Cole byłby idealnym wręcz dopełnieniem. jestem 100% za!
all in all, myślę jednak, że CFC go nie wypuści, szczególnie,
że kilku z środka ich pola też ma swoje lata..
mam szczerą i wielką nadzieję, że do nas trafi.
» 7 marca 2010, 12:25 #7
matemufc: ja go nie chce , byle ze by nie dołaczyl do mu
» 7 marca 2010, 12:23 #6
DevilxDevil: Jedyny piłkarz Chelsea, którego lubię, ale szanse, że dołączy akurat do Nas, będą zależec od tego jak z nim będą rozmawiąc...a mysle ze u nas mialby spore szanse grania...bo skrzydlowi Manchesteru w obecnym sezonie graja ze zmienna formą... .
» 7 marca 2010, 12:22 #5
barnaba1987: A ja czytalem ze Chelsea nie chce z nim podpisac nowego kontraktu bo Joe zada 120 tys funtow tygodniowo.Nie wierze zeby Manchester dal mu tyle. Nie oplaca sie to nawet w przypadku pozyskania go za darmo, dlaczego? Po przerwie w grze jaka przebyl z powodu powaznej kontuzji Coel nie prezentuje nic, jego "sezonie 2009/10 Anglikowi udało się strzelić jednego gola i zaliczyć dwie asysty w 21 spotkaniach'' pokazuja jednoznacznie ze nie jest wart 40 tys. funtow tygodniowo.
Jestem w stanie zalozyc sie o litra ze jego nowa druzyna to bedzie Man city tylko oni sa takimi frajerami zeby tak przeplacac graczy
» 7 marca 2010, 12:20 #4
cycuu89: Że odejdzie z chelsea to jest bardzo prawdopodobne ale czy dołączy do nas to już troche mniej bo city również chce go pozyskać a ona na wynagrodzenie nie będzie żałować ;/ jedyne co pozostaje to że dla Cola ważniejsze będą sukcesy niż kasa ;p Ale gdyby do nas dołączył było by kapitalnie :D doświadczony ograny na wyspach z ogromnymi umiejętnościami i za darmo :
» 7 marca 2010, 12:13 #3
DevilUnited: oczywiscie taki sam news wysyłałem 1 Miesiąc temu tyle że Moderator nie chciał wrzucić go na strone główną :)
» 7 marca 2010, 12:11 #2
masrzisz: ale by u nas chodzil na flance ;)
» 7 marca 2010, 12:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.