Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Chadwick: Fergie wyda pieniądze zimą

» 2 stycznia 2010, 16:38 - Autor: ManUtdFun - źródło: tribalfootball.com
Eksperci finansowi są przekonani, iż sir Alex Ferguson wyda w styczniu pieniądze, które latem zarobił. Jeden z ekspertów Simon Chadwick uważa, że Szkot w zimę wyda przynajmniej połowę z 80 milionów funtów, które latem poprzedniego roku zarobił. Według Simona, boss United wyda te pieniądze na następcę Ronaldo, którego sobie wypatrzył.
Chadwick: Fergie wyda pieniądze zimą
» Czy zimą zobaczmy na Old Trafford nowego Diabła?
Czy zimą Ferguson sprowadzi na Old Trafford nowego Diabła?
- Ciekawe w tym wszystkim jest to, że Ferguson mając tyle pieniędzy, nie wydał ich. Zamiast zrobić duże zakupy, zatrzymał te pieniądze – komentuje Chadwick.

- W lecie SAF wprowadził inny styl gry. Wydał 12,24 miliona funtów, a zarobił 80. Zdał sobie sprawę, że jego zespół się mocno osłabił głównie pod względem płynności gry. Wydaję mi się, że w zimowym okienku postanowi jednak to poprawić i wyda trochę pieniędzy – dodał Simon.

- Boss „Czerwonych Diabłów” zmienił zdanie na temat rynku transferowego. Mówił, że nie ma potrzeby kupowania zawodników, ale tak naprawdę myśli inaczej. Trudno mu będzie przez miesiąc kogoś kupić. Jestem jednak pewien, że mu się uda.

- Rynek troszeczkę się uspokoił w cenach. Po transferze Ronaldo ceny się bardzo pozmieniały, lecz teraz wracają do normy. Ferguson na to czekał i na pewno to wykorzystał – komentował Chadwick.

- Manchester United walczy o wiele trofeów. Szkot zdaję sobie sprawę, że do wygrania ich potrzebuje świeżej krwi. Alex na pewno coś z tym zrobi – zakończył ekspert.


TAGI


« Poprzedni news
Grayson: Niezwykle ważny mecz
Następny news »
Hulk na celowniku United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (98)


simons: Jeżeli mowicie, ze Higuain nie jest na tyle wielkim zawodnikiem nadającym się do gry w United to się co najmniej kompromitujecie. To jest wielki napastnik, który już wywalczył sobie pierwszy skład w reprezentacji Argentyny i posadził na ławce rozkapryszonego Benzemę. Swietnie strzela, świetnie potrafi pojawić się w miejscu, gdzie napastnik musi być (czego Berbatov nie ma i przez co nie strzela goli). Gonzalo przekłada piłkę z nagi na nogę z taką szybkością, że wkręcał w ziemię i takie tuzy jak Puyol i nie tylko. To jest gwiazdor, ale nie medialny, tylko pod względem talentu. Taki wiek a taka jego doskonałość. To jeden z 5 najlepszych obecnie napastników świata. Nie wiem, czy w tej piątce jest Wazza.
» 5 stycznia 2010, 21:39 #79
kubik14: polonsita97 03.01.2010, 20:34
OUT:Owen,Nani,Brown,Hargreaves,
Kupić:Di Maria/Silva Benzema/Aguero/Higuain
Coś mnie Dżeko nie przekonuje i Hulk również
Najwazniejszy cel:
Wazza musi zostać Na OT
pzdr



Co do Naniego się nie zgodzę, mało gra ale ma ogromny talent
Reszta to tak, Owen gra słabo, Hergreaves ma kontuzje, a Brown... raz gra źle raz dobrze ale częściej źle

Co do zakupów nie zgodzę się z Higuainem, nie jest to zawodnik nadający się na Old Trafford. A Dzeko i Hulk są utalentowani no i młodzi, i takich zawodników powinno się kupywać
» 4 stycznia 2010, 14:41 #78
polonsita97: OUT:Owen,Nani,Brown,Hargreaves,
Kupić:Di Maria/Silva Benzema/Aguero/Higuain
Coś mnie Dżeko nie przekonuje i Hulk również
Najwazniejszy cel:
Wazza musi zostać Na OT
pzdr
» 3 stycznia 2010, 20:34 #77
pierzunio: Boże on nikogo nie kupi te 80mln funtów jest na spłatę chociarz części długów narobionych przez Gllazerów.
» 3 stycznia 2010, 19:51 #76
Jasmin: Jakby miał kogoś kupić to nikomu nie znanego nastolatka :P
» 3 stycznia 2010, 18:18 #75
Mati888: Ja bym dał z 30-35 mln za Silve, ale SAF kupi kogoś mniej znanego np. Di Maria, Ben Arfa. Mógłby też dojść jakiś napastnik.
» 3 stycznia 2010, 13:26 #74
Matek5: Według mnie sciągnie nowego skrzydlowego bo park i nani nie sa w formie a valencia sam nie da rady według mnie to będzie ben arfa lud di maria a snajperow mają przeciesz :)
» 3 stycznia 2010, 12:31 #73
calusxxx: Gozdal >>>>>>>> miejąć 80 mln na wydane sciągnął by jakiegos szczurka ?? wądpie ;D
» 3 stycznia 2010, 12:02 #72
gafciu7: David Villa!;D On potrafi zrobić coś z niczego i takiego nam trzeba napastnika:) a poza tym Welbeck i Macheda mieliby kolejnego dobrego nauczyciela:)
» 3 stycznia 2010, 12:00 #71
calusxxx: zobaczycie że ferguson kupi jakiegoś super smajpera ;D chcialbym bardzo żeby był to Aguero ;)
» 3 stycznia 2010, 11:47 #70
Agusssia: Nie róbcie sobie nadzieji że Fergie kupi Ville albo Silve, bo to raczej niemożliwe.. Jak już to kupi jakiegoś mało znanego, świetnego asa, bo przecież kim był Ronaldo zanim przeszedł do United..


Którego zaczyna się okienko transferowe.?
» 3 stycznia 2010, 10:50 #69
Elwibrator: Ja najchętniej widział bym Chamakha w ataku :P
» 3 stycznia 2010, 10:24 #68
oradek123: angel di maria i juan mata
byłby niezły skład
i do tego zatrzymać rooneya to manchester się nikomu nie da pokonać
» 3 stycznia 2010, 09:52 #67
mkoti6: bad15 :) ale Ty tepy jestes.
» 3 stycznia 2010, 04:49 #66
markos230393: ja myślę albo Ben Arfa albo Di Maria-----> takiego skrzydłowego który nie będzie bał się wejść po między dwóch obrońców, tak jak cr7 czy dawniej Giggs. Więcej nie potrzeba, ważne tylko Rooneya zatrzymać, przed realem(bo wiecie jak z plotkami bywa)
» 3 stycznia 2010, 02:42 #65
Gozdal: panowie piszmy o rzeczach realnych ;]
Żaden Villa, slillva czy aguero do nas nie przyjdą, są za drodzy jak dla Fergusona, on z pewnością jak kogoś ściągnie to młodego grajka, nieznanego nikomu ;]
» 3 stycznia 2010, 02:19 #64
Adi88: Osobiście chciałbym w United Jacka Rodwella i Simona Kjaera, no ale wiadomo że SAF zwykle niechętnie dokonuje zkupów w zimowym okienku.
» 3 stycznia 2010, 01:26 #63
vieri: devils18
Tak zaczytałem się w te Wasze propozycje, jedne mądre inne niekoniecznie, ale w końcu ktoś mnie poderwał do pionu. Di Maria, Silva, Villa, Aguero to super zawodnicy, często o nich wspominacie, ale kurcze wreszcie się doczekałem sojusznika. Zgadzam się z Tobą w 100%. Żeby zainteresowani nie musieli szukać tego co napisał, to powiem Wam, że wspomniał o Juanie Macie. Chłopak niedoceniony przez Real Madryt, u nas miałby dobrą okazję, aby się odegrać i pokazać "wielkiemu realowi", że zrobili błąd wydając prawie 100mln euro na CR7 [*] jak mieli wielki talent u siebie. Eksperci, których na tym portalu nie brakuje wiedzą co to jest sportowa złość. Jednak taka sytuacja miałaby cień szansy dopiero gdyby sprzedany został jakiś sprzydłowy, bo United to nie przechowywalnia skrzydeł, a żaden piłkarz nie chciałby być dopiero 6 miejsca tak jak robi to na dzień dzisiejszy Tosic ...
» 3 stycznia 2010, 01:21 #62
calusxxx: Camrall >>>>>>> bedzie dokladnie jak mowisz
» 3 stycznia 2010, 01:20 #61
Camrall: Prawda jest taka że Ferguson jak kogoś kupi to raczej ktoś nie znany ;P
» 3 stycznia 2010, 01:04 #60
masrzisz: ja tam jestem za klasowym napastnikiem :) np Villa i pomocnikiem Gourcuff
» 3 stycznia 2010, 01:01 #59
kerdupyn: martin86
kup se fife albo fm
» 3 stycznia 2010, 00:35 #58
manutdfan92: jak już wszyscy piszą kogo by chcieli to i ja napiszę. myślę że nie potrzebujemy wielu transferów. ja bym proponował dżeko i coste. no i możnaby jakiegoś młodego utalentowanego środkowego obrońce kupić, ale z tym narazie nie ma pośpiechu.
» 2 stycznia 2010, 23:57 #57
Diablik: No to Nani+Tosic out, za nich dostanie się około 8-10 mln funtów, dołożyć ciut, zakupić Lennona i mamy niezłe skrzydła;)
» 2 stycznia 2010, 23:55 #56
Elwibrator: Najpierw trzeba się kogoś pozbyć bo za dużo mamy skrzydłowych a potem myslec o transferach bo po co mamy miec zawodnikow ktorzy nawet na lawe sie nie nadaja
» 2 stycznia 2010, 23:51 #55
Diablik: bubek27 --- dlaczego tak sądzisz?
» 2 stycznia 2010, 23:44 #54
bubek27: diablik nie opłaca sie lenonanabo valencia lepszy
» 2 stycznia 2010, 23:32 #53
Diablik: 1) Berbatova nie sprzedamy za tyle ile kupiliśmy więc bezsens
2) Higuain mógłby być porównywalny cenowo z Berbą, pozatym Real mógłby przez to jakoś Rooneya wyciągnąć od nas czego się boję
3)Saha nie wiem czy chciałby wracać, wydaje mi się, że dobrze mu w Evertonie
4) Ile weźmiesz za Parka i Haregreavesa patrząc na to, że Hargo jeszcze nie gra?
5) Za Di Marię też musiałbyś niezłą kasę dać
6) Za Silvę jeszcze więcej niż za Di Marię

człowieku wyłącz FM'a.
» 2 stycznia 2010, 23:00 #52
Diablik: Ja stwierdzilem mimo wielkich umiejętności Silvy, że On nam potrzebny nie jest bo nie wiadomo jakby się w Anglii sprawdził, a nie byłby On tanim zawodnikiem. Di Maria nie przejdzie bo jak już ktoś wcześniej wspomniał to ten zawodnik podpisał tydzień temu nowy kontrakt

Co powiedzie o Aaronie Lennonie? Gra długo w Premiership, jest bardzo szybki, technikę też ma dobrą, uderzenie ma niezłe, wrzutki+ogólne podania ma niezłe. Z tego co oglądałem to nawet Pat Evra ma z nim duże problemy, a ten chłopak mógłby być tańszy od wspomnianej wcześniej dwójki.
» 2 stycznia 2010, 22:49 #51
lukinho: Sądzę, że nikogo znaczącego nie kupimy ;) ja najbardziej zadowolony byłbym z Dżeko, Di Marii, Aguero czy Silvy, to tylko moje widzimisię i tak naprawdę ich nie potrzebujemy :) Mamy stałą 11 zmiennicy nam rosną... :P
» 2 stycznia 2010, 21:48 #50
alter: Rooney im zaśpiewa:
Take me home, United Road
To the place, I belong
i po sprawie
» 2 stycznia 2010, 21:46 #49
Jakubek722: Też bym widział Agbonlahora albo Chamakha :) Dżeko jakoś mnie nie przekonuje... Trzeba nam tak jak ktoś napisał rozgrywającego :)
» 2 stycznia 2010, 21:40 #48
pacino123: A po co ktoś nowy?? I tak mamy tłok na każdej pozycji (w składzie jest w sumie 46 piłkarzy) I kilku na wypożyczeniu, do tego ma dojść Diouf, który podobno ma wysokii poziom więc nie widze sensu kupować nowych połkarzy (chyba że kogoś sprzedamy)
» 2 stycznia 2010, 21:18 #47
koli123: Chętnie na Old Trafford zobaczył bym Silvę/Di Maria Villę/Aguero. Myślę że bardzo by nam pomogła jakaś świeża krew w zespole. Jestem przekonany że SAF wie co robi ale na jego miejscu kupił bym jednego lub dwóch zawodników!
» 2 stycznia 2010, 21:12 #46
wsch: jakby chcial obronce polecam mu Federico Fazio mlody argentynski srodkowy obronca mogacy grac na 6 .moim skromnym zdaniem moze byc drugim Redondo, Ayala lub pierwszym soba hehe.ma chlopak potencjal (ogladalem pare meczy z jego udzialem).pewnie duzo by chcieli za niego ale uwazam ze argentynscy pilkarze maja bardzo dobra psychike pilkarska(z wyjatkami) w porownaniu do np. brazylijczykow (z wyjatkami).nie brak woli walki i determinacji .a tak ogolnie to duzo dobrych pilkarzy pojawia sie w malych krajach lub w krajach ktore nie sa w czolowce Fifa.przykladem moze byc Valencia ekwadorczyk.
» 2 stycznia 2010, 20:56 #45
gembus: Do ataku mógłby przyjść albo Chamakh albo Agbonlahor z Aston Villi,ewentualnie Aguero(chociaż podobno marne szanse na transfer).
Do pomocy Di Maria, Gourcuff, albo Kim Kallstroem + Bodmer z OL
» 2 stycznia 2010, 20:54 #44
przemuch88: ehhh nam brakuje klasowego playmakera,ja bym chciał aby gdzieś wyrósł talent na miarę verona,może już gdzieś się kryje w jakimś kraju;)Fakt,u nas się Veron nie spisał ale wg. mnie potrzeba nam właśnie takiego gracza w srodku jak Argentyńczyk za czasów swojej najlepszej formy:)To tyle:)
» 2 stycznia 2010, 20:49 #43
wsch: Jesli mam dyskutowac i bawic sie w jasnowidza kogo kupi to mysle ze kupi bramkarza Fiorentiny Freya,moze obronce jakiegos mlodego.wlasnie tu niektorzy to myla czempa z rzeczywistoscia ktora mowi ze sie inwestuje w szkolenie swoich mlodych zawodnikow a nie sie kupuje po kolei jak leci nazwiska po 50 melonow ktorzy moze i sa dobrzy ale i rownie drodzy.pozatym pieniadze sa prawdziwe i trzeba je wydawac madrze,i tu tez taka kwestia ktora zauwazylicie trzymajac kciuki za ten temu klub ,ze wychowankow ma dobrychi trenerow mlodziezy i oni stanowia glownie o sile i wizerunku klubu.
» 2 stycznia 2010, 20:31 #42
WigdorDevil: Podobno Luis Fabiano chce grać w United. A co do transferów to w pomocy by sie przydały a w bramce Kuszczak sie narazie spisuje bez zarzutów moze by był 1 bramkarzem United już na długi czas. Do pomocy to może Modricia kupic(nie wiem ile kosztuje) albo Silve. Moze jakiegoś talenta, Di Marię(ale bardzo małe szanse na transfer) albo Hazarda z Lile( tylko nie wiem czy on już gdzieś nie jest sprzedany) Ozil też mógłby być. SAF MOŻE kupi dwoch zawodników jak miałby już kupować bo, przecież już mamy dużo młodych talentów w United- bracia Da Silva, Obertan, Evans, Macheda ,Welbeck i Diouf.
» 2 stycznia 2010, 20:25 #41
fan7marcin: Oglądałem parę filmików gdzie w akcji można zobaczyć Di Marie bardzo dobry piłkarz . Fajny jest jeszcze Marouane Chamakh z Giordonis Bordeux. Gdyby w zimowym okienku Man United kupił : Di Marie , Marouane Chamakha, marne szanse ale fajnie by było widzieć Sergio Ramosa ale za miast Ramosa fajnie by było Davida Ville. :)
» 2 stycznia 2010, 19:50 #40
Camrall: Atak mamy pełny brak playmakera.
» 2 stycznia 2010, 19:46 #39
MUFC123: Do a taku tylko niech kupią Ville i wystarczy na lewą pomoc mamy
Naniego!
» 2 stycznia 2010, 19:45 #38
devils18: Ja bardzo chętnie widziałbym Juana Mate
» 2 stycznia 2010, 19:39 #37
MUforever9: No jak to prawda i SAF wyda połowę tej kwoty za Ronaldo to możemy kupić Aguero bo jest wyceniany na 40 mln albo Silve pewnie za jakieś 30 mln ;)
» 2 stycznia 2010, 19:22 #36
Camrall: A mi Bebra bardziej pasuje na ŚPO . Ma on w sobie dużo z rozgrywającego. Jakby poprawił szybkość biegu i strzał z dystansu byłby jak znalazł. Ale w sumie ma on coś w sobie ze snajpera. Tylko szkoda że nie jest takim klasowym snajperem co na jedną akcję jedną wykorzysta :P
» 2 stycznia 2010, 19:19 #35
Koksu: Saber...-Berbatov na środku pomocy...xD no comend.jego wartości i umiejętności techniczne widać gdy gra w ataku a nie gdzieś indziej.lol.pozdro
» 2 stycznia 2010, 19:07 #34
Saber: wyobraźcie sobie taki skład :
Bramka: Kuszczak
Obrona: O'shea Vidić Fredinand Evra
Środek pomocy : Berba i anderson
skrzydła: Silva i Valencia/Nani
Atak Villa i Roo
» 2 stycznia 2010, 18:52 #33
swiety1: adios SILVA I VILA przez $real będą chcieli za nich pewnie z 70 mln euro
» 2 stycznia 2010, 18:35 #32
CRfan: swiety1
Joventic miał oferty z Milanu i Interu, ale mówi, że mimo iż jest z tego powodu zadowolony to narazie nigdzie nie zamierza odchodzic.
» 2 stycznia 2010, 18:21 #31
swiety1: a co myslicie o JOVETICU młody i można NANIEGO W TO WMIESZAC
» 2 stycznia 2010, 18:20 #30
swiety1: a co myslicie o JOVETICU młody i można NANIEGO W TO WMIESZAC
» 2 stycznia 2010, 18:19 #29
adric13: Ja bym chciał Dżeko by bardzo wzmocnił nasz atak ,ale co jak co on umie strzelać!
» 2 stycznia 2010, 18:16 #28
mervel: nieves--- rooney ma już rocznikowo 25 lat ;]
» 2 stycznia 2010, 18:10 #27
Saber: Transfery? Jeżeli już to silva ale i tak mamy skrzydłowych Tosic Nani(Nie wykorzystany talent jak kolega niżej napisał) Giggs Valencia Obertan. Chociaż przydało by się też coś w napadzie np: Aguero ale to nie jest bardzo potrzebne. Ogólnie stawiam Silva Albo Di Maii'a.
» 2 stycznia 2010, 18:02 #26
2Fast4You: reddevil1988
Jest też dość drogi.... Ale lubie jego talent , często oglądam mecze bordeaux i widzę jak gra ale cena jest za duża szkoda że Di Maria podpisał ten kontrakt
chciałbym go za naniego
» 2 stycznia 2010, 17:57 #25
aleex91: ja tam bym nie chciał żadnych transferów. Chciałbym wkońcu zobaczyć więcej Tosica na boisku i szkoda mi naniego bo to jest nie wykorzystany talent...
» 2 stycznia 2010, 17:54 #24
Koksu: david villa czy aguero to jakiś żart.obaj w husteczke drodzy i nie wiadomo czy sprawdzili by się...Manchester nie może sobie na wielkie wydatki tak jak i ryzyko pozwolić...przynajmniej nie ten Manchester. sam nie sprowadzał bym nikogo bo nie jest źle...więcej gry dla młodych.a jeśli miałbym typować kogoś do nas to Ruud Van Nistelrooy bo może za darmo przyjśc z tego co wiem,wzmocnienie typu Owen...nic nie kosztuje a zawsze coś tam pomoże.jeśli chodzi o pomocników to Ben Arfa.nie wiem czy dałby rade ale wiem że 6 milionów to jest mało...a mogło by być z nim jak z Obertanem...bo ten wg.mnie bardzo się rozwiną i rozwinie u nas...ogulnie zobaczymy jak SAF zagra...pozdro
» 2 stycznia 2010, 17:50 #23
reddevil1988: a co myślicie o Gourcuffu z Bordeaaux?? jest dobry
» 2 stycznia 2010, 17:38 #22
bubek27: giovinco,balotelli,dreenthe i.... nikon jevtic 15lat i .... i.... zobaczcie sami :
[link usunięty]
[link usunięty]
» 2 stycznia 2010, 17:36 #21
pixmanek: Pomarzyć s0bie można, więc pomarzę i ja.
David Silva - nie wiadomo czy sprawdziłby się w lidze Angielskiej, aczkolwiek jestem za jego ściągnięciem.
Sergio Aguero - podobnie jak u Silvy. Możliwe, że nie dałby sobie rady w Angielskiej, ale zawsze jest takie ryzyko.
Di Maria - piłkarz niezły, lecz wkurza mnie jego ciągłe używanie tricku "rabona".
Chamakh - zawodnik jest super, ale czy jest wystarczająco dobry na Manchester? Jest tani, tyle wiemy.
Van Nistelrooy - czy sprawdziłby się, jak Larsson?
» 2 stycznia 2010, 17:33 #20
Azian: Nani jest słaby i najprawdopodobniej odejdzie, Giggs jest stary, Obertan gra za mało, Park był dobry w PSV, Tosic to niewypał, a Valencia gra na prawej stronie. Potrzebujemy lewoskrzydłowego.
» 2 stycznia 2010, 17:25 #19
adriann1986: chcieć to Wy sobie możecie, najlepiej kupcie sobie Managera i pościagajcie pół Europy za ciężką kasę. Nazwiska nie grają... kolejny skrzydlowy typu Silva nie jest potrzebny (jest przeciez Nani, Giggas, Obertan, Park, Tosic i Valencia)
» 2 stycznia 2010, 17:23 #18
CRfan: Ej jeśli chodzi o generalnego rozgrywającego to chyba oprócz Xaviego, Kaki i Lamparda, których to transfer jest niemożliwy, jest jeszcze dużo młodszy Cesc Fabregas, tańszy i łatwiejszy do kupienia. Jednak wątpie, żeby SAF kupił go, więc chciałbym widzieć Di Marie i Ben Arfe. A w atak Ville. Jeśli jednak SAF kupi tylko jednego chciałbym Di Marie.
» 2 stycznia 2010, 17:19 #17
swiety1: ja chciał bym zobaczyc jakiegoś króla pola karnego(sępa) jak RVN czy solskjear bo tego nam brakuje mamy mnóstwo sytuacji które trzeba wykorzystac. Jakieś propozycje?
» 2 stycznia 2010, 17:16 #16
Zywo08: dobra chciałbym zobaczyć jakiegoś dobrego grajka ale mimo to wątpię że kogoś w styczniu zobaczymy a i tak najlepiej Liverpool chce się na nas odegrać ściągając van Nisterlooya xd
» 2 stycznia 2010, 17:12 #15
gaham1: Ja bym chciał ujrzec w koszulkach united Di Marie i Aguero
» 2 stycznia 2010, 17:12 #14
zul: Wolałbym Mate zamiast Silvy.
» 2 stycznia 2010, 17:05 #13
Camrall: 26 lat to już piłkarz musi być wyrobiony jeśli chce gdzieś dojść ..
» 2 stycznia 2010, 17:03 #12
maradona10: di maria i przydałby się jakiś obrońca nie miałbym nic przeciwko suboticiowi z bvb
» 2 stycznia 2010, 17:02 #11
cycuu89: danielek z obraniakiem to taki żart ??:D
» 2 stycznia 2010, 17:01 #10
manutd666: A ja sądzę, że nikogo nie kupi! Da za to szansę Gibsonowi, Welbeckowi, Obertanowi oraz braciom Da Silva ! i Tyle!
Po co nam inni zawodnicy.

Jeżeli miałby kogoś kupić to tylko i wyłącznie genialnego rozgrywającego, ale tacy piłkarze rzadko są na sprzedaż, a w tej chwili ich po prostu nie ma.
Może jedynie Xavi i Kaka i Lampard, ale żadnego z nich na 100% nie zobaczymy w MU
» 2 stycznia 2010, 16:57 #9
Azian: Di Maria to zawodnik który jest nam potrzebny jak nikt inny!
» 2 stycznia 2010, 16:55 #8
Camrall: Nie obraziłbym się .. :)
» 2 stycznia 2010, 16:54 #7
bitek66: David Silva moim zdaniem byłby najlepszy
» 2 stycznia 2010, 16:53 #6
Pimq3k: Skąd on może wiedzieć co myśli Ferguson? Nikt tego nie wie.
» 2 stycznia 2010, 16:53 #5
pawlik09: Myślę że kupimy Di Marie i może jeszcze kogoś SAF czekamy :)
» 2 stycznia 2010, 16:53 #4
bartonier: Jam bym bardzo chciał Di Marie :P ale SAF będzie wiedział czy teraz kogoś kupić czy w letnim okienku. Ale może kogoś kupi bo bardzo chciał Benzeme ale nie wyszło :)
» 2 stycznia 2010, 16:52 #3
CRfan: 2 zawodników, ewentualnie trzech i wracamy do walki o mistrza i LM.
» 2 stycznia 2010, 16:51 #2
cycuu89: Silva Silva Silva !!:D Cos czuje ze zobaczymy go w zimie w united :D Valencia potrzebuje kasy a my ja mamy więc nic nie stoi na przeszkodzie;p
Chociaż bardziej prawdopodobny jest transfer Di Marii bo już oferte za niego składaliśmy
» 2 stycznia 2010, 16:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.