Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sir Alex Ferguson: Transferów nie będzie

» 21 grudnia 2009, 16:55 - Autor: misza - źródło: MEN
Mimo że, z powodu kontuzji, sir Alex Ferguson ma poważne problemy ze skompletowaniem podstawowego składu, to Szkot nie planuje żadnych zakupów w zimowym okienku transferowym.
Sir Alex Ferguson: Transferów nie będzie
» Mimo że, z powodu kontuzji, sir Alex Ferguson ma poważne problemy ze skompletowaniem podstawowego składu, to Szkot nie planuje żadnych zakupów w zimowym okienku transferowym.
Także forma Manchesteru United nie jest w ostatnim czasie imponująca, bowiem podopieczni piłkarze z Old Trafford w ostatnich trzech spotkaniach zdobyli zaledwie trzy punkty.

Porażka z Fulham FC spowodowała, że strata United do liderującej Chelsea FC wzrosła do czterech punktów, bowiem we wczorajszym meczu The Blues, w derbach Londynu, zremisowali 1-1 z West Ham.

Jednak nie strata punktów, a problemy kadrowe, sprawiają największy problem dla Fergusona, bowiem kontuzjowani są Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Wes Brown, Jonny Evans, John O'Shea, Gary Neville and Rafael Da Silva, którzy występują w bloku defensywnym.

Wypada wspomnieć także o absencji Edwina van der Sara, ale jego brak jest najmniej odczuwalny, bowiem w bramce fantastycznie spisuje się Tomasz Kuszczak.

- Nie planuję transferów - stanowczo zakomunikował sir Alex Ferguson. - Wes Brown wróci do nas w przeciągu siedmiu, może dziesięciu dni. Rio Ferdinand czuje się już coraz lepiej, podobnie Gary Neville. Natomiast Rafeal rozpoczął już treningi.

W tym sezonie piłkarze Manchesteru United wyjątkowo będą mieli w tzw. Boxing Day (Święto Bożego Narodzenia), bowiem swój następny mecz rozegrają dopiero 27 grudnia z Hull City na Old Trafford. Kibice z Manchesteru na następny pojedynek nie będą musieli długo czekać, bowiem 3 dni później 'Czerwone Diabły' podejmą Wigan.


TAGI


« Poprzedni news
Saha chciał zakończyć karierę w United
Następny news »
Ronaldo tęski za Manchesterem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


masrzisz: przydalby sie jakis napastnik z prawdziwego zdarzenia ktory potrafi dobrze przetrzymac pilke pod polem karnym rywala ..
» 23 grudnia 2009, 11:50 #41
Tennant: Dobrze !
Nie potrzeba nam nikogo bo mamy kompletny skład, a kupić kogoś aby później posadzić go na ławce jak "stara kadra" wyzdrowieje jest kompletnie bez sensu.
Glory Glory MU
» 23 grudnia 2009, 10:10 #40
wielkifanMU: obyś Elwibrator miał rację ale myślę że np taki Krasić do zespołu by się przydał bez niego CSKA Moskwa to 1/8 finału LM by nie awansowała Krasić to piłkarz który haruje w obronie , asystuje , strzela miło było by go zobaczyć na Old Trafford. A tak poza tym to Wesołych Świąt bracia Kibice ManU
» 23 grudnia 2009, 09:15 #39
wielkifanMU: Następny mecz pokaże czy MU rzeczywiśćie potrzebuje jakiegoś wzmocnienia czy nie . Muszą wszystkim pokazać że ten mecz z Fulham to tylko wypadek przy pracy !!
» 23 grudnia 2009, 07:42 #38
psychoboby: Bedzie bomba transferowa, nie wierze ze Ferguson tak siedzi spokojnie. Nie chcę zapeszać ale być może chodzi o Silve:):):)
» 22 grudnia 2009, 21:36 #37
CRfan: => Tomi7
Twoj komentarz mnie rozbił poprostu, śmiałem sie dobre 10 minut, aston villa to prawie najslabszy klub w lidze? a widziales moze obecna tabele czy nie wyskoczyła Ci?
a jesli chodzi o transfery to SAF pewnie jak zwykle nas zaskoczy, a jesli nawet nie to chyba on jest tu trenerem(najlepszym na swiecie) i to chyba on wie co jest najlepsze dla klubu;D
Glory Glory Man United
» 22 grudnia 2009, 19:03 #36
Mati888: Przecież nadal mamy kase za ronaldo. Z tego, co wiem jest tego z 60 mln funtów. Spokojnie starczyłoby na 2-3 świetnych piłkarzy. Myślę, że Ben Arfa nie wydaje się takim złym pomysłem, fajnie byłoby kupić Gurcuffa, ale o niego walczy cała Europa. Poza tym pomyślałbym o napstniku, by Rooney miał z kim grać. Przydałoby się też wypożyczyć jakiegoś niekontuzjogennego obrońcę do końca sezonu.
Mam nadzieję, że Ferguson mydli fszystkim oczy i podczas okienka kupi kogoś. Do odstrzału wydaje mi się Nani, bo jest dobry, ale mu się nie chce.
Jednak, jeżeli nikt nie dojdzie to świat się nie zawali.
» 22 grudnia 2009, 18:35 #35
constantine27: kacpii7 dziękowa za poparcie!!pzdr!!
» 22 grudnia 2009, 15:14 #34
michal21031980: A ja wam mówię że zimowy zakup to będzie wielka niespodzianka.
Wesołych Świąt.
» 22 grudnia 2009, 15:08 #33
constantine27: kacpii7 dziękowa za poparcie!!pzdr!!
» 22 grudnia 2009, 14:57 #32
constantine27: Krancjar wydaje mi się niezłym pomysłem!co wy na to??
» 22 grudnia 2009, 14:26 #31
se7en: @Desstin

Tym kimś Jest Mame Biram Diouf :)

Myśle, że może on będzie chociaż częściowym lekiem na brak skuteczności :) moim zdaniem pomocnicy też za mało strzelają... Rooney dwoi sie i troi ale to nic nie daje... Ten chłopak ma naprawdę talent i jest młody... Jeżeli w tym sezonie strzeli chociaż 2 bramki to bęe zachwycony, bo Rooney od razu nie pakował tylu goli do siatki.

Spokojnie pany. Jakoś to będzie. Chelsea też gubi puntky. Poza tym czekam z niecierpliwościa na spotkanie z nimi na Old Trafford

Pozdro i wesołych Świąt!
» 22 grudnia 2009, 14:00 #30
constantine27: SAF wie co robi ale wydaje mi się że przydałby się nam dobry rozgrywający taki gość z dobrym przeglądem pola, zaskakujący i nieprzewidywalny który umie rozpocząć akcje i ją zakończyć!!
» 22 grudnia 2009, 13:58 #29
gafciu7: a ja bym kupił jakis patent na kontuzje....bo gdyby nas omijaly byloby zupełnie inaczej:)
a tak na powaznie to napewno VILLA.ten facet strzela jak na zawołanie nawet gdy ma pół sytuacji na mecz.ostatnio przyjrzałem sie jego grze i naprawde by sie przydał....Berba,Owen, Rooney potrzebuja czasami po kilka sytuacji zeby bramke strzelic....
no i skrzydłowy ktory nie bedzie bał sie kiwac i bedzie wygrywac pojedynki 1 na 1 bo ostatnio krucho z tym...niby tylu skrzydłowych a jakos tylo czasami Valencia kogos minie....obertan ma potencjał ale to melodia przyszłości....rozgrywajacy nie potrzeabny.mamy Andersona,Carricka a do tego jeszcze Scholes Giggs Fletcher i Hargo(gdy wróci) tez swoje potrafia dograc.
» 22 grudnia 2009, 13:25 #28
Jakubek722: Wesołych Świąt ,wszystkim życzę Redakcji DP i Wam drodzy Kibice
» 22 grudnia 2009, 13:03 #27
m4ci3k: Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!
(Pobożni jesteśmy na tej stronie.:))
» 22 grudnia 2009, 12:02 #26
m4ci3k: Trzeba się pozbierać i wygrać mecz z Hull.Do boju Man Utd!
» 22 grudnia 2009, 11:32 #25
adrimag: Ja bym znów chętnie zobaczył w koszulce Manchesteru Giuseppe Rossiego ale wiem że to raczej niemożliwe bo dla Fergusona cena za niego będzie zbyt wysoka ... Chociaż 30 mln za tak młodego piłkarza który tyle potrafi i w krótkim czasie tak się rozwinął to i tak nie dużo. Co o tym myślicie ?
» 22 grudnia 2009, 10:34 #24
wielkifanMU: po tym sezonie mogliśmy kupić Aguero i Ribery i klapa nie wiem na co liczy Ferguson dobszy ale narazie kontuzjowani obrońcy Vidić-Ferdinand i Rooney nie wystarczą nie wiem co on myśli ale to nie rozsądna decyzja ale i tak MU rządzi

Glory Glory ManU
» 22 grudnia 2009, 09:13 #23
Alpinek: Cwienkol

Popieram, niestety większość kibiców w tym temacie gada bzdury, ale to normalne, na każdej stronie dużego klubu jest przewaga "kibiców" którzy są właśnie tak nastawieni kupować kupować kupować - wygrywać, wygrywać, wygrywać, niektórych to tak go boli ze United może nie wygra ligi że ledwo to wytrzymują i pieprzą właśnie takie głupoty, ha śmiać mi się chcę, wy chyba bardziej przezywacie niż kibice United którzy się urodzili w Manchesterze.
» 21 grudnia 2009, 23:28 #22
Cwienkol: Jasna cholera ! Co za banda idiotów podaje się za kibiców United ? Matoły, co to ledwie od ziemi odrosły mądrzą się i bezczelnie mieszają Sir Alexa Fergusona z błotem ! Nie potrzebny mi ban więc wam nie napiszę co o was myślę. Za to gdybym sam miał władzę to bym was wykopał.

Gdybyśmy się po zwycięstwie w Lidze Mistrzów wzmocnili to dominowalibyśmy przez lata? Czyżbyśmy ponownie doszli do finału w kolejnym sezonie? Czy możemy znowu zagrać w finale? Tak. Bez super transferów nie wygramy ligi? A jaka drużyna od trzech lat zdobywa mistrzostwo Anglii? Czy ktoś wcześniej zdominował rozgrywki przez cztery lata z rzędu? Nie. My możemy tego dokonać? Patrząc na tabelę - TAK!

Tępaki, jak śmiecie obrażać człowieka, który zbudował ten zespół i od dwudziestu lat walczy z nim o trofea! Ty tam koleś piszący głupoty o przeszłości - dowiedz się jakie były osiągi United przed przybyciem Fergusona a jakie po jego przybyciu. I nie nazywaj mi najnowszych trzech tytułów z rzędu przeszłością i nawiązywaniem do roku 1974 ala Piechniczek. Chcesz się nazywać kibicem a nie szanujesz chyba nikogo i niczego w tym klubie skoro masz czelność tak się wypowiadać jak się wypowiadasz.

To Sir Alex Ferguson poświęca już dwudziesty rok życia byśmy mogli się emocjonować grą drużyny i cieszyć sukcesami. A wy go traktujecie jak śmiecia! To jego ciężka praca sprawiła, że teraz od United wymaga się sukcesów a nie utrzymania w środku tabeli i ten człowiek doskonale wie co robi, w końcu w ciągu ostatnich dwudziestu lat futbol bardzo ewoluował a Sir Alex i tak utrzymuje drużynę w ścisłej światowej czołówce.

Spadajcie więc patałachy z powrotem do tych dziur, z których wyszliście.

Co do braku transferów - moje zdanie jest takie, że koniecznie potrzebny jest środkowy pomocnik, który rozrusza grę do przodu, ale nie będę marudził jak większość gdy nie będzie transferów zimą. Sir Alex to nie byle jaki menadżer lecz niemal encyklopedyczny przykład wzorcowego menadżera i wierzę w jego umiejętności.
» 21 grudnia 2009, 23:12 #21
mefiu85: Ferguson rzeczywiście to wielki trener, powiedziałbym największy, ale należy się zastanowić nad tym czy jest czy był. Wielkim minusem było niesprowadzenie żadnego klasowego wysuniętego napastnika, bo takim w chwili obecnej MU nie dysponuje. Rooney to gość, który lubi się cofać, pomagać też w defensywie, przydatny w każdym miejscu boisku, więc to co najwyżej cofnięty napastnik, Berba to w ogóle ch*j wie co to jest, niby potrafi ładnie, podać, zgrać z piętki itp, ale to taki łącznik, przedłużacz akcji i tyle. Napastnik z niego ŻADEN. Teraz jeszcze zmagamy się z falą kontuzji, a Fergi nadal postępuje w sposób zupełnie pozbawiony logiki i mówi, że transferów nie będzie. Najgorsze jest to, że jego pozycja w MU jest niepodważalna i co by nie robił, nikt go nie zwali ze stołka...
» 21 grudnia 2009, 22:53 #20
bar: Jedna, drobna, nieskromna uwaga od mojej skromnej osoby;]

"zaczyna sie taka gadka jak z piechniczkiem a wiesz co bylo w 74" - tak po 74 nic już nasze orły nie wygrały(i nie zanosi się na rychłą zmianę)

ale w przypadku naszego Bossa można zapytać: a wiesz co było w ........99, 00, 01, 03, 06, 07, 08, 09?

dlatego z jawną krytyką radziłbym zaczekać. Kontuzje to nie wina Fergiego, dajmy mu czas. Skąd wiecie co tam się kotłuje w tej jego genialnej głowie? Gdybym był trenerem United i miał tyle kasy to bym kupił... i wielu wielu innych. Ale na szczęście nie jestem trenerem United:)

btw. pamiętacie jak Chelsea 'zdominowała' przez dwa sezony PL? Również wieszano psy na Fergim. Ale odbudował United, podniósł i wygrał później kilka nic nie znaczących trofeów. Bo co to tam jakaś Liga Mistrzów czy Premier League?

dlatego nie bawiłbym się w Romana Kołtonia i nie mieszałbym naszego mentora z błotem po dwóch słabych meczach.

tyle ode mnie, pozdrawiam - dobrej nocki:)
» 21 grudnia 2009, 22:30 #19
toporminator: Zmiany są potrzebne, nie oszukujmy się, na dzień dzisiejszy nie mamy kadry na mistrzostwo Premier League. Tak Chelsea jak i Arsenal powinni nas gładko wyprzedzić na koniec sezonu.

Dlaczego? Zespół się starzeje, w podstawowym składzie regularnie grają zawodnicy po 35 lat. Giggs, Scholes, Neville, także Owena do tego grona zaliczyć można - nie grają źle, ale nie można ciężaru rozgrywania pozostawić Scholesowi, na skrzydle nie powinien biegać Giggs, Neville nie powinien być trzonem obrony. Nawet jak grają dobrze, to za sezon/dwa zakończą karierę a my zostaniemy na lodzie bez ogranych zawodników. Jakieś rozwiązanie? Gdzie ci młodzi zdolni których tak SAF lubi sprowadzać? Dlaczego nie grają w podstawowym składzie?

Nani się już skończył, nie oszukujmy się, nic z niego nie będzie. Należy go jak najszybciej wymienić na jakiegoś ogranego na Wyspach gracza. Young, Lennon - wielokrotnie już się o nich mówiło. I nie mówcie mi że to zawodnicy nie do wyjęcia! Obaj grają w mocnych drużynach ale każdy chce grać o najwyższe cele - ani Aston ani Spurs to nie takie drużyny, więc prędzej czy później będą chceli odejść. A wydaje mi się że za te 20 mil z hakiem da się ich ściągnąć. Plus te 10 mil za Naniego (oby choćby tyle!) to wyjdzie całkiem tanio.

Anderson - to już nie pierwszy sezon Brazylijczyka na OT, więc wymagać od niego powinniśmy bardzo wiele. Okres przywyknięcia do gry na Wyspach ma dawno za sobą, a mimo to ciągle gra jakby grał tu po raz pierwszy. Raz zagra genialnie, potem trzy słabsze mecze. No i SAF stawia na Scholesa.

Gibson - oh ah ależ on cudowny... ee czy aby na pewno? Grał ostatnio sporo i miałem okazję dokładnie się przekonać, że prócz młotka w nodze to on nie ma nic. Rozgrywanie piłki, pressing, podania crossowe, prostopadłe... Ile takowych zagrań było w kilku jego ostatnich spotkaniach? Oglądałem wczoraj mecz Valencii z Deportivo. Być może kojarzycie młodego Argentyńczyka. Ever Banega, bo o nim mowa - mimo nierównej gry, to jest typ piłkarza którego nam trzeba. Szybki, agresywny, z dobrą techniką i przede wszystkim szybką, wizjonerską grą. Dostaje już ku**icy jak widzę jak Carrick z Gibsonem, Fletcherem czy też Scholsem (różne kombinacje ustawienia) podają sobie piłkę w środku pomocy, po czym do stopera... wszystko wolno, do bólu przewidywalnie, ZERO polotu, wszystko w ślimaczym tempie.

Liczyłem właśnie, że Anderson będzie zawodnikiem który będzie potrafił zagrać inaczej. Nadal trzeba mu dawać szanse, ale powoli tracę w niego wiarę.

Tosić - co on właściwie robi w United? Może żeby Vidić nie chciał do słonecznej Hiszpanii odejść, sprowadzili mu Serba by ten nosił mu ręczniki? Zoran to piłkarz bez szans na grę, w zasadzie zastanawiam się czy miałby w ogóle na grę w jakimś innym, średnim Angielskim klubie pokroju Wigan? Raczej nie. Nie gra, więc niby nie przeszkadza chociaż. Nic bardziej mylnego. Jak tylko pomyślę że w jego miejsce mógłby się szkolić drugi taki jak Macheda czy Obertan...

Co z innymi graczami? Tacy grajcy jak beznadziejny Park, bezproduktywny Owen czy przeciętny (w porównaniu z innymi na jego pozycji u głównych rywali) Carrick to kolejni do kolekcji.

Największym naszym problemem jest jednak to, że nie mamy zawodnika który by się wyróżniał. Co prawda obronę mamy bardzo mocną (jeśli są zrowi;/) Evra, Vida, Rio, Evans, VDS - to klasa światowa. Ale im dalej w przód, tym gorzej. Na skrzydłach jeszcze jako tako Valencia i Giggs, ale środek pomocy to już klapa. W ataku "wielki" Roo który gra zupełnie nie sprawdza się jako lider.
Berba w kraktę, bo i nieregularnie gra. O Owenie już wspominałem. Jest tu jakiś wybitny gracz? Gdzie jest nasz Gerrard, Torres, Lampard, Drogba, Fabregas?
» 21 grudnia 2009, 22:10 #18
Mariushek1993: Glazerowie maja problemy wiec i klub tez je ma... bez jakiegos konkretnego gracza moim zdaniem nie zdobedziemy mistrza anglii , a co dopiero LM :/ Ci co mysla ,ze wygramy to zyja nadzieja , ale nadzieja - matka glupich... Musi ktos taki trafic do tej druzyny co doda cos do gra bo narazie jest cienko... sam Roo nie bedzie gral :/
» 21 grudnia 2009, 21:34 #17
Number7: Nie ma transferow... Nie ma wygrajen . . . proste ;p
» 21 grudnia 2009, 21:01 #16
Alpinek: I bardzo dobrze nie potrzeba transferów, trzeba sprzedać Naniego i ew. wypożyczyć kogoś np.Tosica, nie potrzeba nam żadnego Villi, nie jesteśmy jak Real, Chelsea i od nie dawna City, mamy bez wątpienia najlepsza młodzież w lidze i to ich trzeba wdrażać do składu, a nie jak w/w kluby wydawać grube bańki co sezon.

Dla mnie duża większą satysfakcja jest fakt że bez wielkich transferów i dodatkowo bez CR i Teveza, United utrzymuje poziom i jest w stanie wygrać z każdym

Zgodzę się jedynie ze przydałbym się nam rozgrywający ale to wszystko.
» 21 grudnia 2009, 20:21 #15
se7en: Mam małe zapytanie... A kiedy dołączy do nas Mame Biram Diouf??

Czy przypadkiem nie 1 stycznia? :)

Mam nadzieję, że pomoże on w pakowaniu większej ilości bramek :)
» 21 grudnia 2009, 20:07 #14
Mati888: Mam nadzieję, że to tylko mydlenio oczu i SAF kupi kogoś. Nie chodzi tu tylko o tę plagę kontuzji, ale też o to, że niektóre pozycje należy wzmocnić. Kupiłbynm silve i jakiegoś napastnika, ale, wierzę, że Fergie podejmie właściwą decyzję.
» 21 grudnia 2009, 19:50 #13
kujawa: to teraz nawet z milanem bedziemy sie meczyc :) jezeli po 18 kolejkach w grze united nic nie zaskoczylo to nie liczylbym na to ze nagle zaczna grac :)
» 21 grudnia 2009, 19:34 #12
mateyko44: Uwazam ze wzmocnienia nie sa nam potzrebane bo mamy i tak mocny sklad a trapia nas tylko kontuzje a potrzebna tylko jeszcze lepsza organizacja dla osob kontuzjowanych (powinna byc jeszcze lepsza aby mogli szybciej wracac do zdrowia)
» 21 grudnia 2009, 19:26 #11
Adamczik: Mnie nie martwi brak transferów. Martwi mnie fakt dlaczego Ferguson mając rzekomo 100 mln funtów na wydatki, wydał 17 na Valencie i od tej pory zapiera się rękoma i nogami przed jakimkolwiek innym zakupem. Bardzo zastanawiające.
» 21 grudnia 2009, 19:20 #10
Koksu: kwiatko1-a kim Ty jesteś aby outować Fergusona? on zna się napiłce jak mało kto na świecie...facet przerabiał takie scenariusze że Steven Spielberg nie dał by rady...bez urazy,czasem mnie też wkurzają zachowania SAfa i skąpość ale to nie po0wód na wyżucanie Go.zresztą na chwile obecną nie da się Go wyrzucić-takie ma poparcie u kibiców....jedynie sam może odejśc..a gyd to nastąpi-wspomnisz Fergusona i zapragniesz jego powrotu gwarantuje Ci to.
» 21 grudnia 2009, 19:10 #9
Koksu: Pimq3k...nie przesadzaj ;plepszy będzie Ibrahimovic,Eto'o i Podolski ;p oprócz tego Ribery i Ronaldinho ;p a na obrone sergio ramos bo chociaż gra słabo to ma nazwisko i w fifie daje rade;p może Milito i Chiellini ;p a na bramke to nawet nie wiem kogo napisać ;p...może Buffon...dobra nie przeginam ;p narazie...i Pimq3k-dzięki że mogłem się pośmiać razem z Tobą z kolegi ;)
» 21 grudnia 2009, 19:01 #8
Koksu: elpajaco93....może jeszcze frytki do tego??...
» 21 grudnia 2009, 18:47 #7
Jakubek722: A Trener Ferguson dalej swoje... ;P
» 21 grudnia 2009, 18:44 #6
masrzisz: najbardziej mnie boli to ze nasza sila razenia w tym sezonie jest taka mala .. ;/ stwarzamy malo sytuacji do strzelenia gola przykladem moze byc mecz z Fulham .. dlatego przydalby sie ktos kto by sie wzial za kreowanie wlasnie takich sytuacjji ...
» 21 grudnia 2009, 18:00 #5
sprinter07: według mnie czeba zaufać Fergusonowi . Mnie też wkurza ze nie robi transferów.ale wierze w SAF.
» 21 grudnia 2009, 17:56 #4
Koksu: KubaDevil - no zgadzam się w stu procentach że Glazzerowie maczali swoje brudne paluchy w transferach a właściwie w ich braku...Obertan to mistrzostwo świata za 3 miliony taki grajek który już podwoił albo potroił swoją wartośc...valencia to samo-super transfer...a owen jak to owen-darmowy więc nie moge stąkać na jego temat...mimo wszytko daje się wyczuć że SAF oszczędza i to dlatego że musi a nie chce...;/ pierzunio - nie martw się...wiesz że SAF lubi po cichy coś załatwiać więc nie jest tak przesądzone że nicnie wyłowi z tego wielkiego marza jakim jest rynek transferowy...może nic nie mówi a tu pach,wyskoczy z jakimś nazwiskiem ni z gruszki ni z pietruszki a za dwa-trzy miechy będzie kolejny dobry grajek..zobaczymy co będzie...pozro dla wszystkich a nawet więcej ;)
» 21 grudnia 2009, 17:34 #3
JoJo: transferów nie będzie = mistrzostwa nie będzie
» 21 grudnia 2009, 17:34 #2
Koksu: KubaDevil-Ronaldo sprzedaliśmy bo chciał odejść...''moim marzeniem zawsze była gra dla realu madryt''...a gdybyśmy go trzymali na siłe to ani kasy ani dobrego gracza by nie było....wkońcu z niewolnika nie ma pracownika...a co do mistrzostwa nie martw się...mamy szanse i to duże...wkoncu Looserpool nie istnieje Arsenal nieźle....no i My i Chelsea bardzo dobrze.Tylko że Chelsea łapie zadyszkę..i gdyby nie nasza obrona a właściwie jej brak odrabiali byśmy straty do lidera lepiej niż to robimy.W każdym razie póki piłka w grze...ja wierzę.pozdro.
» 21 grudnia 2009, 17:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.