Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson powalczy o Gutiego?

» 27 listopada 2009, 14:06 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United i Manchester City powalczą w styczniu o pomocnika Realu Madryt – Gutiego.
Ferguson powalczy o Gutiego?
» Czy Guti trafi do Manchesteru United? Na razie intensywnie uczy się języka angielskiego
Hiszpański zawodnik, po kłótni z Manuelem Pellegrinim, jest zdecydowany na transfer z Santiago Bernabeu. Jak donosi „Daily Mail” Guti intensywnie uczy się języka angielskiego. Za 33-letniego piłkarza Real Madryt żąda czterech milionów funtów.

Sir Alex Ferguson zamierza powalczyć o Gutiego, który w zespole „Czerwonych Diabłów” miałby być idealnym uzupełnieniem Paula Scholesa.

Guti po raz ostatni w barwach Realu Madryt zagrał w przegranym 0:4 meczu o Puchar Króla z Alcorcon. W przerwie spotkania Hiszpan został zmieniony, po kłótni z chilijskim trenerem „Królewskich”. Sam Guti, w rozmowach z prasą, określił swoje relacje z Pellegrinim jako trudne.

Oprócz Manchesteru United zainteresowanie zawodnikiem wyraża Manchester City, który kontaktował się z Gutim już podczas letniego okienka transferowego.


TAGI


« Poprzedni news
O'Shea i Evans wciąż poza kadrą
Następny news »
OT100 #16: I nastała światłość..

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


reir: ploooootaaaa... :) plotki, plotki których teraz będzie coraz więcej :)
» 3 grudnia 2009, 19:14 #52
Mati9696: Ferguson zamiast znaleźć jakiegoś gracza żeby zastąpić CR9 to się skupia na jakiś starzykach co Manchester ma być jak drużyna Milanu która może teraz dopiero zaczyna odmładzać skład
» 3 grudnia 2009, 16:31 #51
Marcindst13: wiecie co lubie gutiego i to bardzo ale mamy zbyt wielu graczy na srofek pomocy a jeszcze wruci hergo .... i ma w tym zimowym oknie wpasc do nas serb 20-latek Adem Ljajić nie trzeba nam wiecej srodkowych np
» 28 listopada 2009, 13:10 #50
kamilll1991: Zwykla plota. Ferguson sam mowil, ze nie ma zamiaru wydawac kasy na zimowym okienku.. Ale co do Villi czy Silvy, przydaliby sie nie ma co :)
» 28 listopada 2009, 11:59 #49
Requiem: Sprawa jest prosta odeszlo 2 swietnych pilkarzy Tevez ktorego naprawde lubilem i Ronaldo ktorego nie lubilem ale to co pokazywal na boisku bylo niesamowite. Wiadomo ze MU to wielki klub ale tak jak milan odejsciem Kaki dostal troche po nosie. Kazdy z nas chcial by uslyszec ze z miejsca kupujemy tak znakomitego pilkarza jak Villa ale SAF ma troche inne podejscie. Ja wielkim fanem Owena nie jestem on gra tam gdzie jest kasa a ze przed emeryturka mu sie trafil MU to sie pewnie cieszy ale gdyby newcastle nie spadlo to pewnie tam by leczyl swoje schorowane kosci pod mniejsza presja i za wieksza kase. Powinnismy stawiac na mlodych pilkarzy.
» 28 listopada 2009, 11:35 #48
vald3k: Czego to media nie wymyślą! Boże nawet komentować mi się nie chce....
» 28 listopada 2009, 11:27 #47
mufaneeek: toporminator --> Masz racje, jest wielu napastnikow lepszych i mlodszych od Owena, za ktorych trzeba by wydac okolo 30 milionow. Masz racje, ze dostalismy 100 milionow za Ronaldo. Nie masz racji mowiac, ze to nie FM i nie musimy sie liczyc z tym ile wydajemy. Bo my JESTESMY W DLUGACH! a te dlugi trzeba splacic i co by nie mowic sprzedanie Ronaldo mialo w tym celu pomoc.
Btw mnie Owen nie zawodzi. Nie dziwie sie, ze argumentem wielu jest to, ze przyszedl za darmo, bo dostac tak dobrego gracza nie wydajac przy tym pieniedzy to majstersztyk. Poza tym od kiedy jest w United doznal tylko niegroznej kontuzji, ktora wyeliminowala go z 1 meczu, wiec czyzby jego kontuzjogennosc byla mitem? Mnie tam Owen nie zawodzi, strzela i bedzie strzelal, a takiego jokera bylo nam trzeba.
Co do newsa : Guti to staruch, ktory nigdy nie zablysnal ponad przecietnosc na dluzej niz 2 mecze, w Realu wytrzymal tak dlugo bo jest jego wychowankiem(cos ala Barca i Valdes) i jedyne co potrafi to psuc atmosfere w druzynie. Poza tym mamy juz 7 srodkowych pomocnikow po cholere wiecej?
» 28 listopada 2009, 10:43 #46
toporminator: DevilxDevil -->Gol Owena w meczu z ManCiti? Petarda. Ale patrząc na grę Owena na przestrzeni tych 3 miesięcy, to z mojego punktu widzenia nie za dobre było to posunięcie SAFa. (Widzisz ja też lubię krytykę na którą tymi słowami pewnie się skazuje:P)
Dlaczego? Jestem przekonany że taki Macheda grając tyle co Owen także dałby radę grać na tym samym poziomie, a doświadczenie które zbierałby u boku Roo i Berby byłoby bezcenne.
Najlepszy argument fanów Owena na OT to to, że za darmo przyszedł. Co z tego? Dostaliśmy piękną sumkę za Ronaldo, gówno z tego wydaliśmy... Równie dobrze moglibyśmy kupić jakiegoś klasowego napastnika za cenę 20-40 mil, nie robi. W United są z pewnością świetni analitycy finansowi, którzy bez problemu by taką sumę zadysponowali. Nie bawmy się w managerów z fm-a, jaka różnica, dla nas kibiców, ile klub wyda?
Owen mnie zawodzi, potrzeba nam było trzeciego świetnego napastnika, dostaliśmy już raczej wypalony kontuzjami talent.

"Teraz to sa teksty w stylu "Nie cierpię go" , "hahahahah " itp...a jakby został liderem w United i ciągnąłby grę Diabłów...to każdy by go ubóstwiał."

To zdanie pozbawione jest logiki... Czy nie mogę pojechać żadnego piłkarza którego nie lubię, bo istnieje minimalne prawdopodobieństwo że zostanie bohaterem United? Każdy może nim być... Nie mogę powiedzieć że Possebon to cienias bez szans na grę w United, tylko dla tego że pod mikroskopem widać jego szanse na zabłyśnięcie na OT?
Guti jak dla mnie jest za słaby, za stary i... za tani. I tak mamy tłok w środku pomocy, a żaden z tego tłoku się nie wyróżnia. Guti kreatorem gry? Raczej nie. Pozdrawiam
» 28 listopada 2009, 10:05 #45
augen: Jak można dać 4 mln f za gracza, który ma 33 lata i nie gra w klubie gorszym od MU?
» 28 listopada 2009, 08:38 #44
goghetta: za Scholesa ?! chyba go posrało jak Guti ma 33lata!! nie potrzebujemy takich staruchów ! Scholes to wychowanek i tylko dlatego go SAF nadal trzyma a Guti się nie nadaje wikiem do nas :/
» 28 listopada 2009, 08:38 #43
Mafioski: s2pac- młodzi przynajmniej z Manchesteru... już pokazali na co ich stać :) i nic z tego nie wyszło, totalne dno jak na poziom który powinni reprezentować grając w tak wielkim klubie... co do transferu to mam mieszane uczucia z jednej strony mógłby sie dobrze prezentować i wszyscy nagle by byli za nim a jak by coś spieprzył to pojazd jak zawsze na Devilpage... a sam transfer to kwestia wyboru Fergusona o ile nie jest to plotka
» 28 listopada 2009, 01:16 #42
ArtDeRue: "rzygać" jak coś :D Co do reszty się zgadzam :)
» 28 listopada 2009, 00:35 #41
Requiem: Sprzedajemy realowi CR7 a kupujemy gutiego heh
» 27 listopada 2009, 23:03 #40
mateyko44: tylko nie ten parowczak ja go nie chce w Man United
» 27 listopada 2009, 22:59 #39
DevilxDevil: Ale macie wypowiedzi .. ;/ .. A podobno człowiek uczy się na błędach !? Przypomnijcie sobie gol Owena...w meczu z ManCity...i co wtedy było?!
Nie mogliście się powstrzymać od chwalenia Anglika...

Teraz to sa teksty w stylu "Nie cierpię go" , "hahahahah " itp...a jakby został liderem w United i ciągnąłby grę Diabłów...to każdy by go ubóstwiał.

Oczywiście nie do wszystkich te uwagi...

PS. Lubię krytykę, więc walcie śmiało...
» 27 listopada 2009, 20:45 #38
koli123: nieeee!! Wolałbym Silvę po pierwsze jest młody i utalentowany!!
a on 33 lata na karku! nie jestem za tym transferem już lepiej gdyby SAF dał 20 milionów więcej i kupiłby Silvę!!
Bo chciałbym żeby Silva do nas trafił!!
» 27 listopada 2009, 20:35 #37
wojak90: marcin. jak silva, jak villa? czy jestes az tak glupi zeby myslec ze SAF ich kupi? w zyciu. zapomnij o tym. z reszta nie wiem skad w glowach ludzi piszacych komentarze na tej stronie wzieli sie ci pilkarze. poszla jakas plota i teraz wszyscy chca silve i ville..
» 27 listopada 2009, 20:22 #36
Marcindst13: wiecie co do kupna jak dla mnie to Guti , Villa , silva i jakis obronca a do do zarobienia na Foster .. hm.. jak by dali 3 mil to odrazu go sprzedac .. hehe
Nani - dac mu szanse do konca sezonu ale niech zacznie grac ...
» 27 listopada 2009, 19:35 #35
lordpietro: Ferguson sam powiedział, że będzie kupował tylko młodych zawodników. Więc to jest tylko plotka. Transfery na linii Manchester - Real, to transfery jedynie w kierunku Madrytu.
» 27 listopada 2009, 19:05 #34
gafciu7: =>toporminator
masz racje.....nie ma u nas zawodnika który w trudnych momentach brał na siebie ciezar gry jak krystyna robil......myslalem ze rooney to bedzie robil ale jak narazie mnie zawodzi pod tym wzgledem.....
» 27 listopada 2009, 19:03 #33
wolfmanjack: Guti ma na drugie Maria- nie chce kobiety wśród czerwonych diabłów
» 27 listopada 2009, 18:30 #32
lawek: jeszcze Ronaldo, Figo i Zidan by się nam przydali!
» 27 listopada 2009, 18:20 #31
toporminator: Wielu z was piszę: "4 mil? Dobry interes".
Powiem tak: mam już ku***sko dosyć dobrych interesów. Bo co? Bo tanio? Czy potrzebny nam jest kolejny pomocnik nie wyróżniający się? Carrick, Fletcher, Anderson, Gibson, Scholes, Hargo, Possebon... Nam nie potrzeba kolejnego środkowego pomocnika, nam potrzeba gwiazdy! Piłkarza który będzie w stanie pociągnąć drużynę. Bo jak dotychczas to mamy sporo piłkarzy co najwyżej "dobrych" z których żaden się nie wyróżnia na miarę Gerrarda czy Lamparda. Po co nam więc kolejny "solidny" piłkarzyna skoro takich mamy pod dostatkiem??
» 27 listopada 2009, 18:03 #30
slawek887711: Nie jest to chyba przyszłościowy zawodnik. Po co nam rówieśnik Scholsa?
» 27 listopada 2009, 17:30 #29
Elwibrator: O boże no najgorszy transfer jaki mógł by być nawet kibice realu nie chcą go w zespole bo jest tak beznadziejny ze szok
» 27 listopada 2009, 17:12 #28
murilo: Guti w Manchesterze? Kogos chyba ponosi wyobraznia. Mamy takich srodkowych pomocnikow: Anderson, Carrick, Scholes, Fletcher, Hargo, Giggs, mlody Gibson. Gdzie tu widzicie miejsce dla Gutiego? Troche rozsadku, nie trzeba zamieszczac kazdego idiotycznego newsa typu Man Utd walczy o pilkarza X.

Chetniej bym poczytal o bardziej przyziemnych sprawach, jak np. kwestia zadluzenia Manchesteru, dalszej plynnosci finansowej klubu, czyli generalnie o jakichs faktach, sprawach ktore sa naprawde wazne.

Śledze newsy w tym serwisie od kilku miesiecyi z przykroscia musze stwierdzic ze coraz bardziej zaczyna on przypominac marna kopie angielskich bulwaruwek, a tzw. target userzy to osoby w wieku 9-15 lat, ktore zyja takimi ploteczkami

Mam nadzieje, ze tworcy strony racza czytac czasami komentarze do artykulow i wyciagna trafne wnioski. Jestem przekonany, ze znajdzie wielu uzytkownikow strony, ktorzy by mnie poparli.

Chyba ponad polowa newsow to wlasnie informacje w stylu X na celowniku Man Utd. Bardzo dobrze, informacje sa potrzebne. Ale czy musza one zupelnie zdominowac dyskusje o klubie do postaci wypowiedzi: ooo suuper bierzemy w ciemno albo: nie X mi nie odpowiada, wezmy Y ten to dopiero wymiata.

Osattnio na jednym z blogow czytalem o dosc kontrowersyjnym problemie zwiazanym z Man Utd: mianowicie legendy klubu maja stracic darmowe wejsciowki na stadion w imie ciecia wydatkow. Dlaczego ta informacja nie pojawila sie na ,,najwiekszym i najlepszym'' polskim serwisie o Czerwonych Diablach? Generalnie jest naprawde malo artykulow dajacych do myslenia, autorzy strony ida na latwizne i kolekcjonuja userow w wieku , powtorze to, 9-15 lat, a powazny kibic czuje sie dosc mocno zawiedziony.
» 27 listopada 2009, 17:02 #27
Marcindst13: Ja go lubie i 4 mil to fajna okazje ale on juz jest stary .. eh... maskra .. wloabym dac szansy innym np gibson ... ale jesli przejdzie guti do nas nie bende zly
» 27 listopada 2009, 16:32 #26
xdxd: ManUtdFun powiedzial ze nei bedzie sciagal DROGICH zawodnikow po 25 roku zycia..

co nie zmienia faktu ze Guti jest niepotrzebny
» 27 listopada 2009, 16:08 #25
czerwonediablyy: nie chce go w Mu niech idzie do city
» 27 listopada 2009, 16:06 #24
Diegoo1878: Pachenko ---->
Mylisz się. Granica wiekowa odnosiła się tylko do wydawania wielkiej kasy. Te 4mln to jeszcze nie jest aż tak wielka kwota, a to jest wartościowy doświadczony zawodnik.
» 27 listopada 2009, 15:56 #23
jari13: Trzeba przyznac, ze nikt tak jak Guti nie podaje do tylu. Potrzeba nam ofensywnego pomocnika. ale Gourcuff bylby lepszym rozwiazaniem.
» 27 listopada 2009, 15:54 #22
Pachenko: samo to już że ma 33 lata xD
SAF go nie kupi bo mówił o granicy wiekowej a on się do niej nie łapie :P
» 27 listopada 2009, 15:51 #21
Matheo7: On był dobry , lecz teraz tego nie pokazuje. Jest już starszym zawodnikiem a my mamy dobrych środkowych i wydaje mi się że nie jest potrzebny, choć 4 mln to nie dużo, ale jak dla mnie to plota.
» 27 listopada 2009, 15:43 #20
2Fast4You: na jakim oni świecie żyją ? ;p buhhyhyhahahaha xD
» 27 listopada 2009, 15:37 #19
Aro1989: Nie świrujcie, że Guti jest słaby;] bo to nieprawda;] ale kupić go to jak skupować złom;] SAF na pewno tego nie zrobi;] plota:) na szczęście:)
» 27 listopada 2009, 15:35 #18
BroneK1878: moze jeszcze braci Inzaghi ?
» 27 listopada 2009, 15:35 #17
psychiczny: dobry jest jakby byl cienki nie grałby w realu tyle lat a real przeciez najbardziej utytułowany klub na swiecie
» 27 listopada 2009, 15:33 #16
Benio95: Man Utd to nie Milan..
» 27 listopada 2009, 15:30 #15
OWEN7: niech SPier***** ... jest tak slaby ze szok .
» 27 listopada 2009, 15:27 #14
DoDo12: taka cipke to my na pewno nie chcemy!
» 27 listopada 2009, 15:22 #13
marcin1000: mam nadzieję, że to głupi żart
» 27 listopada 2009, 15:22 #12
kk8191: znow media szaleja z plotami
» 27 listopada 2009, 15:07 #11
ManUtdFun: ehe już to widzę
Jak to SAF powiedział " Nie będziemy sprowadzaćzawodników powyżej 25 roku życia". Oki Berba ma 27 a Owen 29 ale 33 to przesada. To ma być drużyna młodych ostrych Wilków a nie zgromadzenie światowego starostwa!
Nie ma opcji żeby przyszedł !!
» 27 listopada 2009, 15:07 #10
Bartoosh21: ale ktoś ma dziwne sny ;
» 27 listopada 2009, 15:00 #9
Jakubek722: ogorek racja ja go nie cierpię ;/ ;d
» 27 listopada 2009, 14:45 #8
ogorek: jakby ten transfer doszedl do skutku to bym sie załamał. Guti to jeden z niewielu pilkarzy których szczerze nie cierpie, przeciez on jest cienki jak dupa weża a dodatkowo strzela gorsze fochy niz kryska. Ferguson by z nim nie wyrzymal 3 dni nawet
» 27 listopada 2009, 14:38 #7
Jakubek722: Nie chce go w United a co zrobi Ferguson to nie wiem
» 27 listopada 2009, 14:29 #6
mufaneeek: To chyba zart Daily Mail, po cholere nam on? Ja bym nawet z doplata Realu go nie bral.
» 27 listopada 2009, 14:29 #5
kikson: News trochę dziki. Nie sądzę, żeby Ferguson chciał się użerać z Gutim. On jest dość... swobodny i mało zdyscyplinowany.
» 27 listopada 2009, 14:29 #4
Fenek: buahahaha xDDD ( i tyle w tym temacie)
» 27 listopada 2009, 14:28 #3
misiek98: wiem że to bajka, ale guti za 4 mln to dobry interes (chyba...) :)
» 27 listopada 2009, 14:16 #2
s2pac: Już lepszy Van Der Vaart. Chociaż wolałbym Gourcuff'a.
Uważam, że nei potrzebujemy Gutiego. Lepiej dać szansę młodszym.
» 27 listopada 2009, 14:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.