Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Ceny są za wysokie

» 22 listopada 2009, 11:44 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson po raz kolejny podkreślił, że nie zamierza wydawać dużych pieniędzy w zimowym okienku transferowym.
Ferguson: Ceny są za wysokie
» Sir Alex Ferguson zimą najprawdopodobniej nie wzmocni składu
Nie ma tygodnia, aby Manchester United nie był łączony z jakimś zawodnikiem. Ostatnio angielskie media spekulowały na temat transferu Jacka Rodwella z Evertonu.

- Jestem w takiej samej pozycji jak latem. Jest wielu zawodników, wycenianych przez kluby na 50 milionów funtów. Żądane ceny nie odzwierciedlają ich wartości – mówi sir Alex Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Carrick: Mogliśmy wbić jeszcze kilka
Następny news »
Rooney dostanie rekordowy kontrakt?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (29)


jari13: Niesty prawda jest taka, ze nie mamy takiej kasy jak Real i jest prob;em ze sprowadzaniem klasowych zawodnikow. A final LM pokazal, ze wzmocnienia sa nam potrzebne, zeby liczyc sie w walce o najwyzsze cele. Potrzeba nam po prostu dobrych pilkarzy, a ich sie da kupic, wychowac lub wyszukac.
» 24 listopada 2009, 18:50 #23
CygaRapGram: suuchy --> prześpij się z godzinę i dopiero weź udział w dyskusji, nie rozumiem twojej aluzji, Kaka nigdy nie był i nie będzie moim ulubionym piłkarzem, podałem go jako przykład, więc czytaj ze zrozumieniem, uwal się i leż!
» 23 listopada 2009, 15:25 #22
Elwibrator: Fludi1988
Jak skład nie ma szans ?? W mordę z meczu na mecz gramy coraz lepsza piłkę nie mowie to o Evertonie ale np o Chelsea. To my byliśmy więcej przy piłce i to my graliśmy ładniej, ale niestety nie wykorzystaliśmy paru sytuacji i przegraliśmy a najfajniejsze jest to ze np Valencia gra z meczu na mecz coraz lepiej nie długo do składu wróci Hargraves, a w zimowym okienku będziemy mieli Ljalicia. Wiadomo ze nie będzie grał fenomenalnie od razu, ale może przyniesie trochę pożytku tak wiec jak najbardziej mamy szanse na mistrzostwo i dojście do finału LM zespól się zgrywa i gra inna piłkę bo nie mamy już CR i nie zapominajmy ze mieliśmy dużo kontuzji w zespole.
» 23 listopada 2009, 09:53 #21
Fludi1988: Sir Alex w zasadzie ma poniekąd racje, bez wątpienia ceny piłkarzy są na dzisiejszy dzień zawyżone, lecz z drugiej strony zadajmy sobie pytanie na co liczy Manchester United w tym i następnym sezonie (bo niewieżę, że Fergi pozyska w letnim okienku kilku klasowych piłkarzy) gdyż obecny skład nie ma żadnych szans o zwycięstwo w Premier Lige i Champions Lige. Z drugiej strony "my" kibice czekamy na nowe nazwiska, które moglibyśmy dopingować. Osobiście uważam, że potzebujemy świetnych pomocników i z jednego napastnika. Strata naszego najlepszego pomocnika jest w zasadzie nie uchronna, chodzi tu oczywiscie o Naniego. Tak wiec przydali by się nowi, nie koniecznie piłkarze najbardziej marketingowi typu Villa czy Aguero.
» 23 listopada 2009, 01:29 #20
valdrake: jest najlepszy bo sie kiwa szybko biega i strzela gole... ale nie ma tego czegos co mial np Ronaldinho tej magi w swoich podaniach drybilingu i wogole Ronaldo nie ma do niego polotu gdy ten byl mlodszy tak samo jak do kaki... takie moje zdanie (taki troche offtop ale musialem odpowiedziec ;)
» 22 listopada 2009, 20:29 #19
suuchy: CygaRapGram ty tam juz nie płacz ze towj ulubiony pilkaz i wzor do nasladowania odszedl (nie zdradzil) do realu bo kazdy to wie tylko lamuski boja sie przyznac ze ronaldo jest byl i bedzie najlepszy
» 22 listopada 2009, 18:48 #18
Elwibrator: zgadzam się nie powinnyśmy kupować za takie ceny transfery w zimowym okienku nie potrzebne!
» 22 listopada 2009, 18:18 #17
CygaRapGram: Szyszku trochę szacunku to po pierwsze a po drugie to Chelsea spekuluje zawsze gdy w grę wchodzi znane nazwisko, przypominam sprawę Kaki, Chelsea licytowała się z Realem. To, że nie kupują nie znaczy, że nie spekulują. Pomyśl jeszcze raz oraz poczytaj co to jest "spekulacja".
» 22 listopada 2009, 17:14 #16
Jakubek722: valdrake moze masz racje
» 22 listopada 2009, 16:34 #15
CygaRapGram: Powiem wam tak, umiejętności to jedno, a wizerunek medialny to drugie. Gdyby cena zależała tylko od umiejętności to Ronaldo kosztowałby 30 mln a nie 80 ! To jest paranoja, nakręcana jak ktoś zaznaczył przez marny Real, Chelsea oraz Man City, oni sieją spustoszenie w głowach i robią z piłki salon marketingowy. Wygląda to coraz gorzej, FIFA powinna zrobić porządek i ustalić cenę zaporową, bo będzie coraz gorzej i drożej !
» 22 listopada 2009, 16:26 #14
Marcindst13: ja wam powiem tyle ja w zimowym oknie tranferowym kupilbym jedynie Lama ... czy jakos tak sie pisze tego niemca
» 22 listopada 2009, 15:11 #13
ttlbtg: Myślę, że poradzimy sobie bez spektakularnego transferu. Jak najbardziej jestem za tym, aby kogoś kupić, lecz jeśli nie kupimy to jak dla mnie zyskamy podwójnie - nie wydamy pieniędzy a mistrzostwo i tak będzie nasze:) Jak dla mnie nie dałbym więcej za piłkarza proporcjonalnie o wysokich umiejętnościach jak 25mln. Zresztą wiem, że SAF więcej za nikogo nie da, dlatego lubię jego podejście. To my musimy narzucić sobie własną politykę, nie ulegać presji fantazyjnej wyceny zawodników. Zresztą nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że posiłkowanie się wielkimi transferami świadczy wyłącznie o słabych zasobach i pozycji danego klubu w hierarchi ogólnej, bez uwzględniania granic terytorialnych. Nie sztuką jest wydać 200mln (np. Real, bądź City niewiele mniej) i wygrać Ligę Mistrzów (co nie do końca i tak jest pewne), ale sztuką jest zarobić blisko 100 mln i przy tym być na dobrej drodze do powtórzenia zeszłorocznych sukcesów (BPL, CL). Powtarzam, że nie dałbym więcej za piłkarza adekwatnie bardzo bardzo dobrego jak 25mln. Nie może być tak, że w klubie takim jak United pragnienie wysokich zarobków i wielkiego transferu przysłania status bycia zawodnikiem drużyny z Old Trafford i tym samym częścią niepowtarzalnej historii klubu. To moje zdanie, wysoka kwota (25mln) za kogokolwiek musi zmuszać ludzi mądrych do tego, aby się zastanowili: kiedy taka droga inwestycja się zwróci, jak szybko się zwróci i czy w ogóle w ogóle się zwróci. WAY TO GLORY!!

P.S. Nie przeczytałem przed wstawieniem, dlatego poprawiony wstawiam raz jeszcze. Przepraszam za zaśmiecenie miejsca poprzednim niezredagowanym komentarzem. Pzdr
» 22 listopada 2009, 14:25 #12
Marcindst13: moim zdaniem jest tak ... G.Obertan i Nani wiecej gry razem z valecja !! jesli nani sie nie otrzasnie to na stepnego sezonu to go sprzedac chlopak ma talent i za naniego bysmy mieli 15 mil doplacic trche wiecej ... i sprubowac kupic silve ... a nie zapominajmy za w tym oknie dochodzi do nas 2-3 nowych graczy !!
» 22 listopada 2009, 14:15 #11
ttlbtg: Myślę, że poradzimy sobie bez spektakularnego transferu. Jak najbardziej jestem za tym, aby kogoś kupić, lecz jeśli nie kupimy to jak dla mnie zyskamy podwójnie - nie wydamy pieniędzy a mistrzostwo i tak będzie nasze:) Jak dla mnie nie dałbym więcej za piłkarza proporcjonalnie o wysokich umiejętnościach jak 25mln. Zresztą wiem, że SAF więcej za nikogo nie da, dlatego lubię jego podejście. To my musimy narzucić sobie własną politykę, nie ulegać presji fantazyjnej wyceny zawodników. Zresztą nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że posiłkowanie się wielkimi transferami świadczy wyłącznie o słabych zasobach i pozycji danego klubu w hierarchi ogólnej klubów, bez uwzględniania granic terytorialnych. Nie sztuką jest wydać 200mln i wygrać Ligę Mistrzów (co nie do końca jest pewne), ale nie zarobić blisko 100 mln i przy tym być na dobrej drodze do powtórzenia zeszłorocznych sukcesów (BPL, CL). Powtarzam, że dałbym więcej za piłkarza adekwatnie bardzo bardzo dobrego jak 25mln. Nie może być tak, że w klubie takim jak United pragnienie wysokich zarobków i wielkiego transferu przysłania status bycia zawodnikiem drużyny z Old Trafford i niepowtarzalną całą jej historię. To moje zdanie, dlatego kwota 25 mln za kogokolwiek musi zmuszać ludzi mądrych do tego, kiedy tak droga inwestycja się zwróci, jak szybko się zwróci i czy w ogóle transfer kogoś wycenionego za tą kwotę jest wart poświęcenia czasu na kupno piłkarza. WAY TO GLORY!!
» 22 listopada 2009, 13:54 #10
Fenek: Dokładnie SAF ma 100% racji.
» 22 listopada 2009, 13:42 #9
valdrake: Co ty jakubek wogole dajesz zaden pilarz nie jest wart nawet 50 mln Ł Messi jest wart okolo 40 mln Ronaldo tez cos takiego Torresa bym wycenil max na 30 mln... jak dla mnie to najlepszym zawodnikiem jest Kaka najbardziej kompletny zawodnik jakiego widzialem...
» 22 listopada 2009, 13:38 #8
danielako1989: Panowie macie może jakis lepszy skrót niż na DW ??:D:D moze nawet 200 mb zajmowac :D
» 22 listopada 2009, 12:43 #7
ILoveMU: No Fergie ma racje... Nic dodac nic ująć
» 22 listopada 2009, 12:21 #6
bartonier: Ma racje ! Żeby mieć Kuna w składzie to trzeba wydać 40-60 mln. euro ... Przesada niedługo będzie news że City chce kupić Rasiaka za 20 mln. euro :)
» 22 listopada 2009, 12:17 #5
misiek98: zgadzam się z adriann1986
nic dodać nic ująć
» 22 listopada 2009, 12:00 #4
Jelon5550: Moim zdaniem MU ma fantastycznych piłkarzy i nie muszą nikogo kupować
» 22 listopada 2009, 11:52 #3
adriann1986: wszystko przez Real, Chelsea i City gdyby nie te żałosne klubiki rynek transferowy wyglądałby inaczej
» 22 listopada 2009, 11:49 #2
Jakubek722: Ferguson ma rację. Torres może jest wart 60 funtów Ronaldo 80 funtów i Messi 70 funtów. Reszta poniżej 50 funtów.
» 22 listopada 2009, 11:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.