Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Chelsea - Manchester United: Wielki, wielki, wielki mecz!

» 7 listopada 2009, 21:07 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Chelsea czy Manchester United? Wayne Rooney czy Didier Drogba? Pytania przed niedzielnym szlagierem na Stamford Bridge można mnożyć w nieskończoność. Spotkanie należy przecież do tych z gatunku wagi ciężkiej.
Chelsea - Manchester United: Wielki, wielki, wielki mecz!
» Chelsea czy Manchester United? Wayne Rooney czy Didier Drogba? Pytania przed szlagierem na Stamford Bridge można mnożyć w nieskończoność. Spotkanie należy przecież do tych z gatunku wagi ciężkiej.
Wynik niedzielnego meczu pomiędzy Chelsea a Manchesterem United nie będzie miał decydującego wpływu na przebieg rywalizacji o tytuł mistrza Anglii. Do końca sezonu pozostało bowiem zbyt wiele kolejek do rozegrania, aby mecz na Stamford Bridge nazwać decydującym. Mimo tego nikt nie ma wątpliwości jak bardzo jest on istotny.

- To będzie wielki, wielki, wielki mecz – mówi gracz londyńskiej Chelsea Florent Malouda. Jego słowa doskonale oddają fakt, jak bardzo zażarta stała się w ostatnich latach rywalizacja pomiędzy Manchesterem United a Chelsea.

Słowa francuskiego pomocnika potwierdza Dymitar Berbatow. - Od zawsze uważałem Manchester United i Chelsea za czołową dwójkę naszej ligi. W tym roku nie będzie wyjątku – mówi Bułgar. - W tych meczach tak naprawdę nie ma znaczenia, gdzie grasz. Zawsze masz 50 procent szans – dodaje.

Ze słowami napastnika Manchesteru United nie zgodziliby się jednak futbolowi statystycy. W ostatnich latach Stamford Bridge w oczach piłkarzy „Czerwonych Diabłów” urosło do miana niezdobytej twierdzy. Po raz ostatni zespół sir Alexa Fergusona wywiózł stamtąd komplet punktów siedem lat temu.

- To dość dziwna sytuacja, bo kiedyś w wyjazdowych meczach z Chelsea osiągaliśmy świetne wyniki. Wszystko popsuło się kilka lat temu. Sami na to jednak pozwoliliśmy i teraz musimy się pozbierać – mówi sir Alex Ferguson.

Najbardziej okazałe ligowe zwycięstwo Manchesteru United na Stamford Bridge za kadencji sir Alexa Fergusona miało miejsce w 1995 roku. Po dwóch bramkach Paula Scholesa oraz trafieniach Ryana Giggsa i Briana McClaira „Czerwone Diabły” pokonały londyńczyków 4:1. Aby nie popadać w hurraoptymizm trzeba jednak przypomnieć upokorzenie sprzed dziesięciu lat, kiedy „The Blues” rozbili zespół sir Alexa aż 5:0.

Presja receptą na sukces
W niedzielę ostrego strzelania raczej nie należy się spodziewać, choć w dobrej formie są czołowi strzelcy obu zespołów – Didier Drogba i Wayne Rooney. Napastnik Wybrzeża Kości Słoniowej w tym sezonie ma już 9 ligowych bramek. Anglik jest gorszy o dwa trafienia. Co ciekawe Drogba aż sześć goli zdobył w ostatnich pięciu spotkaniach „The Blues”. Rooney z kolei jest w nieco gorszej dyspozycji niż na początku sezonu.

Sytuacja kadrowa Manchesteru United i Chelsea nie jest najgorsza. W lepszej sytuacji są londyńczycy w szeregach których nie zobaczymy tylko Jose Bosingwy (kolano). Pozostali gracze będą do dyspozycji trenera Carlo Ancelottiego.

Większe zmartwienie od włoskiego szkoleniowca ma sir Alex Ferguson. Szkot nie będzie mógł skorzystać z Rio Ferdinanda, który wciąż nie wyleczył kontuzji łydki. Anglikowi doskwiera również uraz pleców. Oprócz Ferdinanda na Stamford Bridge nie zagrają: Gary Neville (pauzuje za kartki), Park Ji-sung (kolano), Owen Hargreaves (kolano) i Danny Welbeck (kolano).

Ancelotti szans swojej drużyny upatruje nie w osłabionej defensywie mistrzów Anglii. Włoch zamierza uderzyć w serce drużyny, czyli linię pomocy. – Manchester United może cierpieć, jeśli wywiera się presję na ich pomocników. Każdy zespół ma jakąś słabość – zauważa Ancelotti, dla którego wzorowo z „Czerwonymi Diabłami” zagrał niedawno Liverpool (2:0).

- Liverpool zagrał fantastyczny mecz. Wywierał na Manchesterze United sporą presję, przez co „Czerwone Diabły” nie mogły zagrać tak jak chciały – dodaje Włoch.

Czy plan Ancelottiego się powiedzie? O tym przekonamy się w niedzielę. Początek spotkania na Stamford Bridge o godzinie 17:00. DevilPage.pl tradycyjnie zaprasza na Relację na Żywo.


TAGI


« Poprzedni news
Berbatow: Nie ma znaczenia gdzie gramy
Następny news »
Capello: Rio pojedzie, jeśli będzie zdrowy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (226)


SimonHarrison: Number7 spokojnie ^_^, Manchester ZAWSZE gra do ostatniej minuty, nawet tych doliczonych ;).... GLORY ! ! !
» 9 listopada 2009, 01:40 #165
Number7: Jak MU nadal tak będzie grać to już jest koniec wielkiego klubu... To jest masakra co oni robią...
» 8 listopada 2009, 21:54 #164
kojot: zasłużyliśmy na remis Roo nie był na spalonym
» 8 listopada 2009, 19:01 #163
Marto: Brawo sędzia ,nie ma to jak gra fair play prawda Cfelsi?
» 8 listopada 2009, 18:58 #162
kojot: Rozśmieszasz mnie
nani171515 gdyby nie Ferguson to Manchester nie miał by tyle pucharów ile ma a co do Berby to słyszałem od komentatora że ma kontuzje :?
» 8 listopada 2009, 18:51 #161
Pimq3k: nani171515 mówi, że powinni zwolnić Fergusona, bo nie wziął Naniego i Berbatova na mecz :D haha ;D
» 8 listopada 2009, 18:47 #160
mesiu: hehe i dał drogbie kartkę :D
Vidic zadowolony :D
» 8 listopada 2009, 18:37 #159
SwierQ7: Manchester United coraz bardziej nacierają i to mi się podoba :)
» 8 listopada 2009, 18:33 #158
Pimq3k: Gra w obronie wygląda nieźle, szczególnie Browna :O Pomoc też nieźle, ale Rooney potrzebuje partnera, sam nie zdziała nic.
» 8 listopada 2009, 18:20 #157
Grzechu007: wogule sie nie ścina śmiga tak jak powinno ja mam 1,3 mb/s jakby ktoś chciał wiedzieć. Mecz dobry w naszym wykonaniu Rooney najlepszy, obrona mimo że w meczu z CSKA się nie popisała pokazała się z dobrej strony, często za szybko chcą się pozbyć piłki co doprowadza to niedokładnych podań, Anderson na plus gra solidnie tak samo jak Fletch i Carick i dzięki temu mamy więcej miejsca do popisu w środku pola, skrzydła nie za dobrze można by wprowadzić Naniego by rozruszał grę chociaż on jest wielką niewiadoma, a Obertana może zjeść trema, można spróbować z Owenem on jest stworzony do takich meczów ale pod koniec go trzeba wprowadzić. trzeba przyznać Valenica przegrywa większość pjedynków tak samo Giggs nic nie pokazuje;/ Czasami za duż chcieli grać sami gdy mogli podać do lepiej ustawionego kolegi, ale pozatym jestem zadowolony. Tzreba uważać na Anelke bo pokazuje piłkę wysokiej klasy. Sory za długi komentarz i życze nam jak najwięcej emocji oczywiście pozytywnych:D obstawiam 2 : 0 lub 2 : 1 dla United niewiem kto strzeli, ale licze na Roo i naniego gdyby wszedł, albo Anderson zamaist Naniego :D
» 8 listopada 2009, 18:03 #156
psychiczny: [link usunięty]

gramy dobrze,jestem zdziwiony.utrzymujemy sie wiecej przy pilce ale chelsea ma sytuacje bramkowe.jestem na sektorze gosci tzn chelsea.tansze bilety.

87.som.7680-[[';lo9/;,
» 8 listopada 2009, 18:03 #155
kojot: Dla mnie bardzo dobrze gra Brown
» 8 listopada 2009, 18:03 #154
mesiu: nawet komentatorzy przyznali że w I połowie lepszy Manchester.

Za to sędzia zapieprzył gola Rooneyowi.
#^%@!&^#!! jaki spalony??
» 8 listopada 2009, 18:02 #153
pathon: Póki co mecz strasznie drętwy !
Jakby wszyscy mieli grype żołądkową :)
Według mnie I połowa dla Was
» 8 listopada 2009, 17:59 #152
bad15: mesiu-> Chyba inny mecz oglądasz...
» 8 listopada 2009, 17:59 #151
Camrall: Psychiczny .. ty widzisz tylko akcje chelsea .. ;/
» 8 listopada 2009, 17:58 #150
mesiu: na razie gramy bardzo dobrze. Jak tak dalej chłopaki będą zagrywać to w 2 połowie strzelimy bramkę.
Chelsa bezsilna.
Troche Evra się dzisiaj gubi. Reszta na poziomie.
» 8 listopada 2009, 17:58 #149
psychiczny: [link usunięty]

http/:swietna atmosfera na stadionie.sytuacje bramkowe dla chelsea.mecz w wolnym tepie.pozdrawiam ze SB
» 8 listopada 2009, 17:57 #148
PaBBlo1228: U mnie wszystko płynnie ^^
» 8 listopada 2009, 17:57 #147
djklosek123: dokladnie canal + to podstawa u prawdziwego kibica man u lepsze bramka wisi na włosku nio zeby nie pomyłka ze spalonym było by juz na 99% 1:0 dla diabłów mysle ze druga połowa również bedzie dobra i zobaczymy w koncu bramke dla diabłów
» 8 listopada 2009, 17:56 #146
valdrake: Duzo nie celnych podan to mial rooney przez wieksza czesc polowy w sumie moze by byly celne jakby podal na tyle mocno zeby pilka doleciala do zawodnika
» 8 listopada 2009, 17:55 #145
marasisonlyone: no i co z tego ze gramy lepiej od nich jak mamy szanse to wtedy panikuja... nie rozumiem czemu Valencia i Rooney strzelali jak by podali by bylo 1 na 1... a co do spalonego to jest zalosne w takim meczu takie bledy
» 8 listopada 2009, 17:54 #144
miciok94: Ja bym zmienił Giggsa i byłoby spoko.
Dużo niecelnych podań ma Giggs.
» 8 listopada 2009, 17:54 #143
marcin2c17a: jesteśmy lepsi, ale szkoda tych złych decyzji niektórych zawodników w kluczowych momentach, mam tu an myśli andersona i Rooneya którzy nie podawali w dobrych sytuacjach do kolegó. oby tak dalej i na pewno coś strzelimy!
» 8 listopada 2009, 17:54 #142
sierpek92: Najważniejsze że mimo wszystko (sędzia ;) Man Utd był lepszy w 1 połowie
» 8 listopada 2009, 17:54 #141
sierpek92: No i przerwa....
Mecz na razie nie jakoś zbytnio ciekawy....
Poczekamy zobaczymy...
A mi na sopcascie działa ten link od augena, na początku nic sie nie działo ale chwile poczekałem i teraz płynnie leci
» 8 listopada 2009, 17:53 #140
PanTadeusz: Evra mi się nie podoba w tym spotkaniu....
» 8 listopada 2009, 17:52 #139
Camrall: Gramy lepiej od nich ... to jest pewne .. Trochę błędów sędziego nas pokrzywdziło ... Nie jest źle ;)
» 8 listopada 2009, 17:51 #138
ManUnited1878: 0:0 po pierwszej połowie ... W 2 trzeba strzelic gola !
» 8 listopada 2009, 17:51 #137
SwierQ7: Chelsea 0 - 0 Manchester United 1 połowa ;P
» 8 listopada 2009, 17:51 #136
Putek: Tyle niecelnych podań, że ja pi**d****
» 8 listopada 2009, 17:51 #135
koli123: mi na sop caście dochodzi do 37 i spada.
» 8 listopada 2009, 17:48 #134
Davids: Sędzia to sku**y**n.. widać że za Chelsea jest...
» 8 listopada 2009, 17:47 #133
sierpek92: W końcu coś działa dzięki wielkie augen!
» 8 listopada 2009, 17:45 #132
Marto: Chelsea nie gra fer... Leży ich dwóch zawodników oni robią akcje my przejmujemy i chcemy kontrę a sędzia gwiżdże..
» 8 listopada 2009, 17:44 #131
sierpek92: Nie no ja nie wytrzymam.....
KOMPLETNIE NIC NIE DZIAŁA!!
Dobrze że chociaż relacja live jest...
» 8 listopada 2009, 17:42 #130
Pimq3k: sierpek92 -> Żaden... W końcu dojdzie do tego, że kupię c+ i będzie spokój.
» 8 listopada 2009, 17:39 #129
koli123: Kurde da ktoś w końcu jakiegoś linka czy nie!!
» 8 listopada 2009, 17:37 #128
Pimq3k: Ja pi**dole, nie dość, że płaci się za tego neta ponad 60zł, to jeszcze g.... w nim jest :[
» 8 listopada 2009, 17:36 #127
SwierQ7: Spalonego nie było ;/
» 8 listopada 2009, 17:12 #126
koli123: Proszę dajcie jakiegoś linka do meczu!! PLISSS!!
» 8 listopada 2009, 17:12 #125
Camrall: Berbatova nie ma na ławie ? co to za dziwny skład..
» 8 listopada 2009, 17:08 #124
dziani23: czekam na normalnego linka:P glory Manchester UTD:)
» 8 listopada 2009, 17:02 #123
kojot: Zdaje mi sie czy Vidic'ia nie ma ?
» 8 listopada 2009, 17:00 #122
Maxer: Linki do meczu

[link usunięty]
» 8 listopada 2009, 16:56 #121
waddle: Nie gra Vidic! Załamka! Oj nie wiem jak poradzi sobie Evans z Drogbą?? Tu jest luuka niesamowita!
» 8 listopada 2009, 16:44 #120
Maxer: Skład z manutd.com


United XI: Van der Sar, O'Shea, Brown, J.Evans, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson, Valencia, Rooney, Giggs. Subs: Kuszczak, Vidic, Owen, Obertan, Gibson, Fabio, Scholes
» 8 listopada 2009, 16:40 #119
Devil11: Miał wrócić Vidić i Berbatov, a tu niemiła niespodzianka :/ Nie lubię gdy United gra jednym napastnikiem, mam nadzieję, że nie będzie znów tak, że nie będzie komu podać do przodu. Pomoc niezła, to na pewno na plus. Obrona mnie martwi, raczej nie zachowamy dziś czystego konta. Nie ukrywam, że liczę na remis w dzisiejszym spotkaniu, jeśli zdobędziemy punkt będę usatysfakcjonowana. Czuję, że będzie ciężko, ale nie zapominajmy, że to nie mecz o mistrzostwo, zdarzy się jeszcze mnóstwo rzeczy w tym sezonie, nawet jeśli dziś przegramy, nie przekreśla to naszych szans na końcowy triumf w lidze. Glory Glory Man United!
» 8 listopada 2009, 16:39 #118
Marto: Uwierzmy w nas zespół !!
Moscow 2008
OT 3-0
Czas zdobyć SB.
» 8 listopada 2009, 16:32 #117
marcin2c17a: na public sport relacja z canal +
» 8 listopada 2009, 16:29 #116
Werker999: Teraz to tak płaczecie za Berbą jak żle zagrał to już Drewno, Drewnatov,...
A tak na temat to myśle że Inited da radę wg. mnie luźne 1:0
» 8 listopada 2009, 16:28 #115
NaniDevil17: masakra ja sie pytam co robi Gibson na ławie... albo Owen tam powinien byc Berba i Nani
» 8 listopada 2009, 16:26 #114
Smoku: A ja wam powiem że Fergi wie co robi... Wieżę, że w tym meczu Roo pokarze klase :)... Wynik jaki obstawiam to 2:1 Dla naszych przez ta obrone co zapodał Fergi
» 8 listopada 2009, 16:25 #113
Adam11: ElGuaje94 ----> skąd wytrzasnołeś ten skład?? Jeśli to prawda to nie mam złudzeń przegramy z 2:0!! k***a Fergi masz u mnie wielki szacunek ale kiedy się nauczysz, że nie można wystawiać takiego składu przeciwko takim drużyną jak Chelsea!! Gdzie jest drugi napastnik!!?? Boże oby to nie była prawda bo coś czuje, że o 19 będę niezle wnerwiony!!
» 8 listopada 2009, 16:22 #112
marcin2c17a: gdzie Berba i Nani, kurde ławke mamy słabą, obrona w takim meczu to tragedia, więc jedynym atutem jest pomoc i Rooney na szpicy, no zobaczymy co to będzie...
» 8 listopada 2009, 16:21 #111
NaniDevil17: augen lipa nawet Naniego na łąwie nie ma...... porazka naprawde martwie sie o nich Valencia znowu bedzie musiał nam dupsko ratowac....
» 8 listopada 2009, 16:21 #110
augen: Van der Sar; O'Shea, Brown, Evans, Evra; Valencia, Fletcher, Carrick, Anderson, Giggs (c); Rooney.

Zmiennicy: Kuszcak, Fabio, Gibson, Vidic, Obertan, Scholes, Owen.

Tragedia, nawet nie mamy kim postraszyć z ławki :(

SAF wierze w twój geniusz, ale jak patrze na skład Chelsea, to aż mnie zatyka...
» 8 listopada 2009, 16:20 #109
NaniDevil17: ElGuaje94 kurde moze byc ciezko bo Roo sam nie da rady a on jeszcze bez formy.... zeby sie Giggsowi kontuzja nie odnowiła.... bedzie ciezko

BELIVE
» 8 listopada 2009, 16:20 #108
kikson: No... zaskoczenie. Ten skład... ale ja i tak wierzę.
» 8 listopada 2009, 16:19 #107
NaniDevil17: ElGuaje94 powiedz ze zartujesz :) prosze
» 8 listopada 2009, 16:17 #106
augen: ElGuaje94

Chyba żartujesz! Brown? Jezu czekam jeszcze na potwierdzenie tego składu...:(
» 8 listopada 2009, 16:16 #105
DevilFan: Pimek bo u nich jest o 16 idealna godzina dla nich omg...
» 8 listopada 2009, 16:00 #104
dziani23: zapodajcie dobre linki:P
» 8 listopada 2009, 15:57 #103
miciok94: Miejmy nadzieje że ManUtd wreszcie udowodni kto tu jest mistrzem!
» 8 listopada 2009, 15:52 #102
Pimq3k: A Ja zgadzam się z konlanem. Jest to w końcu strona kibiców MU, a nie jakichś innych klubów. Chociaż, jeśli owy "inny" kibic pisze z sensem, to można przymknąć oko. Co innego jak po porażce z LFC czy c Chelsea wejdzie jeden z drugim i :k..., hu.. ci... itd ;D
A co do meczu: Czemu on kurde jest dopiero o 17:00? :D ;/
» 8 listopada 2009, 15:38 #101
DevilFan: konlan - glupi pomysl
» 8 listopada 2009, 15:36 #100
Roo10ney: I znów transmisja na Canal + Sport ;/ Chyba dziś pójdę do pizzeri na mecz :D
» 8 listopada 2009, 14:49 #99
MrKubinho: nie mogę się doczekać tego meczu mam nadzieje że będzie wyrównane widowisko a nie jednostronne spotkanie
» 8 listopada 2009, 14:35 #98
fan11: ja jestem dobrej mysli i wierze ze ten mecz mozemy wygrac ;)
» 8 listopada 2009, 14:21 #97
NaniDevil17: a wracają co dzisiejszego meczu..... moim zdaniem mamy szanse na wygraną... niech Vida sie zajmie didierem a Evans sobie poradzi z Anelką o boczną obrone jestem spokojny wiadomo Evra i O'shea. w pomocy troche lipa powinien grac od poczatku Ando i Darren a na bokach Valencia i Giggs w napadzie Berba i Roo. no a w bramce oczywiscie Edwin i powinno byc niezłe widowisko
» 8 listopada 2009, 14:21 #96
Dulbi7: jest ten mecz w tv oprócz c+?
» 8 listopada 2009, 14:20 #95
DevilFan: No kk off topic
Wszystko wyjaśnione ;]
» 8 listopada 2009, 14:17 #94
NaniDevil17: DevilFan nie mam y wiec skonczmy temat.... ;) ja napisałem co chcialem i wszystko a bluzgałem bo Chelsea to klub ktory mysli ze jest wielki a czasami w meczach z wielkimi druzynami (patrz mecz o TW gdzie grali z UNITED) postępują conajmniej nieodpowiednie ;)
» 8 listopada 2009, 14:15 #93
DevilFan: ND17 - cytat "chociaz w sumie chcialem obrazic chelsea"
to mamy jeszcze o czy gadac ?
Sam sie przyznales wiec mialem racje taka jest polityka
» 8 listopada 2009, 14:12 #92
NaniDevil17: DevilFan o co ci wgl teraz chodzi? napisałem to bo tak czuje i nie chodziło mi o to zeby kogos urazic czy cos.... chociaz w sumie chcialem obrazic chelsea..... i daj sobie spokoj i nie pisz ze wchodze na strony ligowych rywali bo to smieszne.....
» 8 listopada 2009, 14:11 #91
misiek98: Co do transferu:

Rooney mówił zawsze że kocha ten klub i tak długo jak go będą chcieli będzie grał!!
» 8 listopada 2009, 14:03 #90
DevilFan: nanidevil17 - co ty wogole prezentujesz ??
chcesz pokozaczyc ze masz w dupie Chelsea i na nich troche pobluzgasz i bd fajny nie pomysl co ty woole piszesz nie masz szacunku dla Manchesteru i dle Chelsea bo wyzywasz ich tylko nie wierze ze nigdy w zyciu nie byles na stronce innych klubów ograrnij sie troche bo to ci troche szaunku przysworzy i nie kozacz tak bo gowno ci to daje
» 8 listopada 2009, 14:03 #89
maslo: mam nadzieję że wygramy i zostaniemy liderem, a mi wejdzie kupon...:D
» 8 listopada 2009, 13:52 #88
DevilFan: hmm
Ja uważam że Chelsea wygra taka mam nadzieje bo Drogba jest swietnynm Napadziorem
Mimo to chcialbym aby Flether zagral bo on moze cos udowodnic
Skoro Roo mam forme wiec moze cos ustrzeli zamiast berby wole Owena z Rooneyem w napadzie.
Obrona hmm.. Rafael Vidic Brown Evra myslę ze moze cos by dalo szanse zatrzymać Niebieskich
Napewno nie chce Naniego na skrzydle nie nie nie za duzo trickow za malo precyzji Rychu na skrzydle zalatwi sprawe co do drugiego to Flether cos wymysli .
Srodek To chcialbym Andersona i Carricka
Napad Roo i Owen
Bramkarz to Edwin mam nadzieje ze cos zdziala ze nas nie zawiedzie oby wyik byl korzystny dla Diablow ! 3-0 ;d;d

OnE LoVe OnE UniTeD
» 8 listopada 2009, 13:51 #87
NaniDevil17: jeny jak ja bym chciał zobaczyc dzisiaj Naniego od poczatku i zeby swiecił jak na poczatku sezonu...
» 8 listopada 2009, 13:42 #86
Gig5: Na sop cast ogladam wlasnie mecze ale nie zawsze z linku np z kuszo tv mi zalaczy ostatnio ktos podal fajny linka do meczu jak gralismy u siebie z CKS
» 8 listopada 2009, 13:33 #85
NaniDevil17: Terr sory ale nienawidze Chelsea.... mam swoje powody... i nie wiem kto wchodzi na wasze strony i wgl.... a zapewniam cie troche fanow Chelsea napinało sie w tym serwisie....
» 8 listopada 2009, 13:19 #84
kikson: Rooney w Barcelonie? Wolne żarty. W weekend brukowcom się nudzi.
Mam nadzieje, że dzisiaj wygramy. Jesteśmy w stanie to zrobić.
» 8 listopada 2009, 13:13 #83
Miro: Chcialbym nastepujacy sklad: Kuszczak-Brown,Vidic,Evans,Evra-Fletcher,Anderson-Valencia,Schole
s,Nani-Rooney. Powinnismy bronic i grać z kontry. Mamy sile i szybkosc w postaci: Rooneya,Valenci i Naniego. Nie jestesmy faworytem ale jak nie zagra Berbatov i Carrick to uwazam ze bedzie to naszym wzmocnieniem i będziemy w stanie wygrać!
» 8 listopada 2009, 13:03 #82
DjBosiL: nie odejdzie.
Pozatym Glory Glory United!
^^,
» 8 listopada 2009, 12:59 #81
Camrall: Obyś miał rację .. chociaż zdziwiłbym się gdyby Rooney odszedł ..
» 8 listopada 2009, 12:55 #80
DjBosiL: to ok.
Pozatym jak jest zlatan messi tez moze byc napastnikiem i sprowadza Robinho( czy jak sie go tam pisze) to Rooney może czasem grzać ławe a w United ma pewne miejsce w pod. 11 ;]
Gazety piszą bzdury , bo nie mają o czym tyle
» 8 listopada 2009, 12:53 #79
Camrall: Ani mi to w głowie ... Mam tylko widzę podobieństwa w tej sytuacji i to mnie martwi ..
» 8 listopada 2009, 12:47 #78
DjBosiL: Tylko , że Tevez jest idiotą. Pozatym on leciał na Kase.
więc Teveza nie porównuj nawet do Rooney'a
» 8 listopada 2009, 12:44 #77
Camrall: Tevez też kochał United i uważał go za swój dom ..
» 8 listopada 2009, 12:40 #76
DjBosiL: tylko on nie odejdzie od tego zacznijmy. Nie ma 2 takiego zawdonika pozatym:
a) ma małe dziecko więc przeprowadzka nie wchodzi w rachube
b) on kocha united a kibice kochają go
c) SAF sie NIGDY! nie zgodzi
^^,
» 8 listopada 2009, 12:38 #75
Camrall: Jeśli jeszcze Rooney by odszedł to leżymy i robimy pod siebie ..
» 8 listopada 2009, 12:36 #74
DjBosiL: Rooney i Barca? hahahahaha jasne ^^,
To nie realne! to tak jak by w Legi miał grac Messi.
Rooney kocha ten klub i nie odejdzie z niego! Sam mówił , że UNITED to jego dom!;]
a pozatym 95 mln? ee tam ja bym go nawet za 120 nie opylił;]
» 8 listopada 2009, 12:34 #73
ManUtd1010: Glory Glory ManUtd!! A wiecie moze czy bedzie transmitowany na polsaie sport albo polsacie sport exstra albo eurosport ?
napiszcie jak wiecie
pls
» 8 listopada 2009, 12:30 #72
psychiczny: albo plota albo prawda.na bank by MU przyjal taka propozycje.ale w styczniu i tak by to nie wypalilo bo nie mieli by z nie go pożytku w CL.ja tez to czytalem wczoraj w gazetach angielskich.Barca chce sie pozbyc henrego tak pisali w the sun
» 8 listopada 2009, 12:12 #71
pawela93: Dobrze było by wygrać..!
» 8 listopada 2009, 12:09 #70
reddevil1988: a teraz troche z innej beczki słyszeliscie ze barca chce kupic rooneya iwyklada 95mln funtow >?? mam nadzieje ze to plota
» 8 listopada 2009, 12:07 #69
Gogo: Do takich meczów trzeba podchodzić z dystansem, bez żadnych optymizmów, bo w tej chwili Chelsea wraz z Arsenalem to najlepsze drużyny z Premier League.

Wczoraj wyprzedził nas Arsenal także przydałoby się wygrać, no ale czas pokaże jak to będzie. Myślę, że remis byłby dobrym dla nas wynikiem.
» 8 listopada 2009, 12:02 #68
Marto: Dokładnie .. Nie miał bym nic przeciwko aby dziś Ballack parę razy odbił się od Vidica.
Niezależnie czy wygramy czy wygramy jestem dumny ,że jestem kibicem UNITED
» 8 listopada 2009, 11:57 #67
misiek98: pathon -->

Jesteś jedynam (przynajmniej jakiego ja znam) normalnym kibicem Chelsea , przynajmniej trzeźwym
» 8 listopada 2009, 11:56 #66
NaniDevil17: a ja bym chcial zeby Chelsea przegrała za mecz o TW bo wtedy sie nie najlepiej zachowali..... a w szczegolnosci Ballack bym chcial zeby Vidic sie dzisiaj nim zajoł xD
» 8 listopada 2009, 11:52 #65
PaBBlo1228: " D u m n i p o z w y c i ę s t w i e , w i e r n i p o p o r a ż c e "

G G M U !
» 8 listopada 2009, 11:50 #64
kafal139: ...::: Głeboko wierze w zwycięstwo Manchesteru United!! ::::.......... !
» 8 listopada 2009, 11:44 #63
lukas01: Tak samo był0 przed meczem z Liverpoolem też krzyczeliście i typowaliście ile bramek strzeli United a jak się skończyło nie muszę przypominać. Więc droga dzieciarnio proszę się nie podniecać. Ja też jestem fanem United od kilku lat i bardzo bym chciał aby dzisiaj wygrali tyle, że będzie to niezwykle trudne.
» 8 listopada 2009, 11:44 #62
czerwonediablyy: kris9

wes troche pomysl napisalem tylko jaka pomoc bo szybciej napialem jaki skład ;d
» 8 listopada 2009, 11:26 #61
Leny: Patrząc na grę Chelsea, ostatnimi czasy, to wygląda ona naprawdę bardzo dobrze. Ale myślę że jeśli Nasi się sprężą to damy rade.
Mam nadzieje na bardzo dobry mecz. GLORY!!
» 8 listopada 2009, 11:04 #60
Damex111: He... Szkoda ale niby na kanale 247 będzie transmitowany :D Na stacji `N` Jeżeli nie to chyba spróbuje na internecie obejżeć ;]
» 8 listopada 2009, 11:03 #59
Fexo: N nie ma praw do transmisji Ligi Angielskiej , tylko Cyfra Plus ;
» 8 listopada 2009, 11:01 #58
Damex111: Tak czy tak,nie możemy się dać :)
Hmmm. Gdybyśmy grali na Old Traford Manchester by się chyba lepiej czół niż u drużyny przeciwnej
» 8 listopada 2009, 11:00 #57
pathon: mervel--> racja,rok temu nieźle złoiliście nam dupsko !
Myślę że teraz jest idealny moment na rewanż.
» 8 listopada 2009, 10:57 #56
mervel: w końcu jakiś normalny kibic drużyny przeciwnej ;]
patrząc trzeźwym okiem chelsea od dawna nie była takim faworytem... w zeszłym sezonie man utd gładko rozprawił się w dwumecz (3-0 i ledwo wyciągnięty remis chelsea u siebie), ale tym razem będzie bardzo ciężko... liczę na dobry mecz i błysk geniuszu któregoś z napadziorów naszych, a może znów pozytywnie zaskoczy nas Obertan?
godzina zero już niedługo. pozdro
» 8 listopada 2009, 10:52 #55
Damex111: Na jakim kanale będzie relacjonowany mecz bo mam `n` ??
Jeżeli ktoś wie niech napisze! :}
Bo to będzie wspaniały mecz
» 8 listopada 2009, 10:49 #54
pathon: No to Panowie, przychodzi chwila prawdy :) !
Fakt jest taki że porażka któregoś z zespołów nic jeszcze nie przekreśla, ale team który dzisiaj zwycięży zrobi duży krok do mistrzostwa kraju !
Mecze z Wami zawsze są ciężkie, ale mam wielką nadzieję na zwycięstwo The Blues i czuję że właśnie tak się stanie.
NIECH WYGRA LEPSZY ( i bez czerwonych kartek :)
» 8 listopada 2009, 10:46 #53
PaBBlo1228: Kurdee... mamy jedno rozwiązanie ,jeśli nic sie nie pojawi ;]

Kupujemy brAmkostrzelną gwiazde za 50 mil :P
» 8 listopada 2009, 10:34 #52
Damex111: Trzymam Kciuki !!
Manchester Górą!!
WyGRA,:).
wygra!!
;].Trzeba mieć nadzieję tak jak na meczu z CSK już mi się łezki lały ale w ostatnich minutach zdołaliśmy wygrać ;]!

Na jakim kanale będzie relacjonowany mecz bo mam `n` ??
» 8 listopada 2009, 10:28 #51
Adam11: kris9 ----> mam nadzieję jeszcze, że liverpool nie wyjdzie z grupy w LM
:-) A dziś chciałbym zobaczyć przede wszystkim fają walkę. Myślę, że mamy szansę na zwycięstwo, ale tylko wtedy jak ładnie zagramy skrzydłami - mamy przyzwoitą siłę na tych pozycjach. Jak pokazał ostatni mecz Rubina i Barcelony - nawet jak masz wybitnych środkowych to nie możesz być pewien zwycięstwa. Barca grała tak koszmarnie, że się w głowie nie mieści - totalnie bez pomysłu! Nic nie szło jak konstruowali ataki od środka a mimo to nadal pchali się środkiem:-) Henry wszedł wyprowadził jeden atak skrzydłem i od razu piłka spadła pod nogi Ibry. Ale i tak piłkarze Barcy tego nie chwycili i dalej grali swoje waląc głową w mur:-) Nie czarujmy się Chelsea ma lepszych rozgrywających. Jesli chcemy wygrać to dziś środek ma dobrze zagrać w destrukcji przede wszytskim a zagrożenie ma być ze strony świetnie współpracującego duetu Giggs - Evra a z drugiej strony siła ogniowa ma płynąc od Valenci. Ja tak to widzę. W zeszłym sezonie po przegranej z Liverpoolem też wszyscy mówili, że drużyna Scolari'ego, która również zaczęła re-we-lacyjnie sezon wygrywając nawet przewagą 4 bramek jest od nas lepsza a Manchester to już nie ta sama drużyna co w Moskwie wygrywała LM. Okazało się że potrafiliśmy stawić im czoło. Wywalczylismy remis, który w dużej mierze przyczynił się do wygrania całej ligi. No a potem na Old Trafford Chelsea już tylko kwiczała i to trzy razy:-) Wierzę, że dziś wywalczymy remis!
» 8 listopada 2009, 10:27 #50
mesiu: Gloory gloory Man United!!
Nieważne co się ostatnio działo a co nie działo.
Chłopaki dzisiaj wpadają na murawę i udowadniają że co jak co ale w Premier League to My jesteśmy górą!
Wygramy ten mecz!

UNITED UNITED!!
» 8 listopada 2009, 10:22 #49
ManUnited1878: Będzie ciężko ... Ale oby Manchester wygrał :D
» 8 listopada 2009, 10:20 #48
Elninio: Mamy duze szanse zeby wygrac tylko niech nie podchoda do meczu jak z Liver bo bedzie poraszka.Glory Glory MU
» 8 listopada 2009, 10:18 #47
bartonier: Będzie ciężko,ale nawet jeśli przegramy to wielka strata nie będzie (: ! Pożyjemy zobaczymy =]
» 8 listopada 2009, 10:12 #46
Mixtape99: 3 - 2 dla United !! Jesteśmy lepsi i dlatego wygramy, tu nie chodzi o statystyki, czy też o to że Chelsea gra u siebie, to nie jest normalne spotkanie, to bitwa która rządzi się swoimi prawami, mamy ducha walki i serce i mam nadzieję że pokażemy to co w końcówce meczu z CSKA... takiego całego meczu w wykonaniu United bym chciał. Come On United !!
» 8 listopada 2009, 10:04 #45
mateyko44: Nadeszla wielko pomna chwila prawdy kto rzadzi w Anglii
» 8 listopada 2009, 09:58 #44
gaham1: Psychiczny jak masz tak pisac to lepiej tego nie rób. Bo jeżeli jesteś kibicem MU to wierzysz w zwycięstwo swojego klubu w każdym meczu a nie tylko w tych ze słabymi przeciwnikami
» 8 listopada 2009, 09:47 #43
Marto: Wydaje mi się ,że dzisiejszy mecz rozstrzygnie się w środku pola ! Głównym bohaterem tego spotkania będzie Anderson !
» 8 listopada 2009, 09:19 #42
Pindruss: Tylko United innej opcji nie ma ;D
Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce xDD
Glory glory Manchester United
» 8 listopada 2009, 09:15 #41
ToMuS22: Taaa.... xD, Roo na zawsze z United !!
GLORY !
» 8 listopada 2009, 09:11 #40
ToMuS22: Nie ma to jak prawdziwy kibic, niegdy nie traci nadzieji xD
Wedlug mnie mamy szanse wygrac i to wielkie ! nie zapominajcie ze niebiescy w pelnym skladzie walczyli 90 minut z Atletico a wiekszosc naszych lezala sobie brzuchem do gory ;)
Napewno bedzie ciekawy mecz ;) i bedzie na co popatrzec :D
» 8 listopada 2009, 09:03 #39
psychiczny: pisze racjonalnie daje 10 % nam na chociazby remis.Forma i wyniki sie licza a my nie mamy formy i wyniki sa nie za dobre.Jak ogladam w tv albo jak przyjezdzam do manchesteru po zakupy i obrazu na stadion ale rzadko bo bilety drogie to widze jaka forme prezentuje MU w tym sezonie a jakie prezentowal w zeszlych latach.Powiedzmy sobie prawde nie ma ronaldo nie ma wynikow.widac golym okiem,meczymi sie ze sredniakami a z top 4 chcemy wygrac.liverpool nas pojechal,arsenal tez powinien bo byl lepszy a ty wierzysz ze na SB wygramy .resprct
» 8 listopada 2009, 09:00 #38
KawkaManUtd: Będzie ciężko ale WYGRAMY !

GLORY MAN UTD

nie mogę się już doczekać :P
» 8 listopada 2009, 08:59 #37
NaniDevil17: Chelsea! co?! ty ku**o! wygrywamy dzisiaj musze obejzec ten mecz :)
» 8 listopada 2009, 08:47 #36
DjBosiL: ChelseaFan95 jak Manchester wygra to zrob Sb zdj ok:D? chce zobaczyć jak płaczesz po przegranej swoich smerfów!
The best team?
UNITED UNITED MANCHESTER UNITED!!
» 8 listopada 2009, 08:34 #35
gaham1: Xmilkaks. zgadzam się z tobą że nie którzy są pozbawieni wiary. Prawdziwy kibic zawsze wspiera swój klub, a nie pisze że nie mamy szans. Ja mocno wierzę w zwycięstwo united

GLORY!GLORY MANUTD
» 8 listopada 2009, 08:15 #34
MUforever9: psychiczny ty jesteś fanem MU czy chelsea !?
A co do wyniku to pożyjemy zobaczymy już się nie moge doczekać ;]
» 8 listopada 2009, 07:44 #33
valdrake: Kris9 czasami jak sie przez chwileczke pomyli to sie nic nie stanie. Napisal AndersonCarrick czyli albo jeden albo drugi... eh.. co do meczu to remis bedzie dobrym wynikiem
» 8 listopada 2009, 07:27 #32
ILoveMU: Rooney czy Didier Drogba?
oczywiście że Rooney .. a do psychicznego
jesteś kibicem MU ?
to mu kibicuj ,a nie wypisujesz bzdury 'chyba poniesiemy 3 porazke w tym sezonie'
» 8 listopada 2009, 06:45 #31
kris9: czerwonediablyy
to gramy w pięciu jutro??
:)
» 8 listopada 2009, 02:19 #30
Camrall: Mam nadzieję na wydaję mi się obecnie najmocniejszy skład .. VDS O`shea Vidic Evans Evra Valencia Anderson Fletcher Giggs Rooney Berbatov
» 8 listopada 2009, 02:12 #29
kris9: Mecze z Liverpoolem są najważniejsze - powód? Dwa najbardziej utytułowane kluby w Anglii. Jednak dzisiaj, MU i Chelsea są najważniejszymi kandydatami do mistrzostwa Anglii - dzieje się tak od kilku lat. Liverpool w tym sezonie namiesza... w okolicach 4 miejsca :)

Wiem co czujesz Adam11, czuję to samo MU vs Liverpool to najważniejszy mecz, jednak dziś groźniejsza jest mimo wszystko Chelsea... niestety.

Pozdro :)
» 8 listopada 2009, 01:56 #28
czerwonediablyy: kris9

to mialo byc tak:

Valencia Flecher AndersonCarrick Giggs
» 8 listopada 2009, 01:53 #27
Adam11: Dla mnie ważniejszy był mecz z Liverpoolem. Tego zespołu nie lubie dużo bardziej ech. Jestem przekonany, że Chelsea nie utrzyma takiej formy do końca sezonu. Mówiłem to już wcześniej, że dla mnie jutro najważniejsze to nie przegrać tego meczu. Nie wiem co bym zrobił jakbyśmy wygrali... Naprawdę nie wiem... banan na twarzy to mało powiedziane:-) Nieobecność Ferdinanda również mnie nie martwi. Za to niepokoję się o Evansa. Jesli faktycznie będzie grał z kontuzją do konca sezonu to będzie kiepsko. Tak czy inaczej wiem, że jutro za diabły wstydzić się nie będę! Dadzą z siebie wszystko! Jeśli będzie remis to będzie to wielki sukces! Liczę na geniusz Berbatova! Chciałbym żeby to był jego mecz! Żeby strzelił nie jedną a dwie bramki!

...And Peace For All Devil Fans!
» 8 listopada 2009, 01:32 #26
PaBBlo1228: NaniDevil17 --------> Zgadzam sie :) A co do Valenci ,to tylko od niego zależy jakie zwody chce używać... jest to kwestia kilku,kilkunastu treningów ,troche czasu i odrobina umiejętnosci... może drugim Ronaldo nie bedzie ,ale moze stac sie np. drugim Robbenem ,tylko ze bedzie mial 1oo % razy lepsze dośrodkowania ;] Valencia to klasa sama w sobie :P

Pozdroo ^.^
» 8 listopada 2009, 01:03 #25
kris9: czerwonediablyy
w 12 to my raczej nie zagramy :)
» 8 listopada 2009, 01:03 #24
czerwonediablyy: Van Der Sar

O'Shea Vidic Evans Evra

Valencia Flecher AndersonCarrick Giggs

Rooney Berbatov

taki skład obstawiam i stawiam na 2-2 ale wieze w zwyciestwo

::::B::::E::::L::::I::::E::::V::::E::::

Go Go Red Devils

Glory Glory Man United
» 8 listopada 2009, 00:57 #23
PiterParker: k***a zapomniałem wytypować meczów:/ a United wygra!!
» 8 listopada 2009, 00:24 #22
NaniDevil17: manfan95 dokladnie moim zdaniem tez druzyna United jest duzo lepsza jezeli chodzi o technike i panowanie nad piłka wezmy np Berbatova on jak juz dobrze przyjmie potrafi tak uderzyc ze to poezja Nani tez dobry technicznie ale nie zagra pewnie moze i dobrze..... Valencia niby nie pokazuje tylu zwodow co np Nani ale za to jakie dosrodkowanie..... Roo to nie musze mowic chyba :) a taki Anderson to poezja sama w sobie :)
» 8 listopada 2009, 00:11 #21
kris9: manfan95
sercem, zaangażowaniem i umiejętnościami
Wszystko to mamy - więc mamy też zwycięstwo jutro!
Glory! Glory! Manchester United!
» 8 listopada 2009, 00:09 #20
kris9: ChelseaFan95
mam świadomość, że wierzysz we własną drużynę tak jak ja w swoją. Jednak jutro będzie 2-1 dla United :)

Jedno jest pewne - wszyscy nastawiamy się na niezłe widowisko - obyśmy się nie zawiedli!

Wreszcie normalny fan rywala na stronie devilpage - pogratulować :)

Jedno pytanie, wierzysz, że Lampard będzie nadal kluczową postacią Chelsea?

Pozdro :)
» 7 listopada 2009, 23:58 #19
xmilkaax: Widzę , ze większość z Was to urodzeni optymiści .. Łatwo jest napisać ` Chelsea na fali .` ; ` Chelsea wygra ` . Ciekawe tylko , czy ktoś pomyślał dlaczego kibicuje United ? To jest wiara , to jest miłość , to jest pasja . Totalny brak wiary widze gdzie niegdzie . Ładnie , ładnie . W ramach pokuty te `niedowiarki` powinni , jeśli United wygra , zebrać każdą kroplę rosy z murawy Old Trafford . O ile wygra . Bo piłka jest okrągła a bramki są dwie , i nie mówię , że Chelsea nie ma szans . Ale PRAWDZIWI kibice United powinni stawiać zwycięstwo Manchesteru ponad wszystko . I nawet jeśli nie grają wszyscy podstawowi gracze .
Ja tam wierze w zwycięstwo United . Pozostaje mi tlyko czekać , czy wiara przełoży sie na wynik .

Pozdro . :)
» 7 listopada 2009, 23:56 #18
NaniDevil17: GLORY UNITED! musimy to wygrac i potem cwelsy sie zalamie i beda przegrywac! GLORY UNITED
» 7 listopada 2009, 23:49 #17
Aro1989: Akurat w takich spotkaniach United grać potrafi:) nie ważne jaka forma , czy ostatnio wygrywamy czy nie, j**iemy czy jesteśmy j**ani:P takie mecze żądzą się własnymi prawami i wierzę, że United da radę:) musi;] GGMU!!
» 7 listopada 2009, 23:44 #16
mona07: będzie dobrze.. dokonamy niemożliwego.. jak Legia z Wisłą :D (1-0 dla Legii... choć miała przegrać xD)
» 7 listopada 2009, 23:29 #15
ercraft: pożyjemy - zobaczymy.. ogólnie.. - aż mnie nosi..!
» 7 listopada 2009, 23:26 #14
kris9: Wielki, wielki, wielki mecz? Może być wielki, jak również słaby. Na dwoje babka wróżyła. Liga przyzwyczaja, że okrzyknięte szlagierem mecze mogą być meczami co najwyżej przeciętnymi. Może być również tak, że będzie to wspaniałe spotkanie. Pierwsze starcie o mistrzostwo Anglii? Może tak będzie, może nie, biorąc pod uwagę formę Arsenalu na przykład. Rozum oraz statystyki mówią, że jutro faworytem jest Chelsea tym bardziej, że gra u siebie. Jednak nadchodzi czas, aby MU zdobył twierdzę Stamford Bridge. Serce krzyczy United, a intuicja podpowiada - jutro wygramy! Stawiam na 2-1 dla Czerwonych Diabłów, Come On United!

Absencja Ferdinanda mnie nie martwi - a jeśli chodzi o pomocników, jutro będą kluczowi w tym starciu, by zatrzymać The Blues i rozegrać dobre akcje, na co po cichu liczę.

Pozdro dla wszystkich fanów MU :)
» 7 listopada 2009, 23:23 #13
Cassair: jako prawdziwy kibic trzeba wierzyć! :>
» 7 listopada 2009, 23:12 #12
adriann1986: no to porażka... smutne ale prawdziwe :(
» 7 listopada 2009, 23:04 #11
wisnia07: heheh ja mam urodziny w ten dzien co Ferdinand :):)Wszystkiego Najlepszego;p;p
» 7 listopada 2009, 23:03 #10
golinek3: nie wiecie może gdzie to jutro będzie pokazywane w TV?
» 7 listopada 2009, 22:51 #9
shisha009: No cóż jedno jest pewne, faworytem to my nie jesteśmy i to chyba nawet dobrze. Druga sprawa która ma swoje dwa oblicza to pozycja w tabeli, Arsenal już nas "łyknął" więc punkty są niezbędne... Może to być dodatkowa mobilizacja, a z drugiej strony porażka to już jedynie 3 miejsce w lidze to źle wróży. Ja powtarzam od początku wg mnie mamy 2 główne powody naszej bądź co bądź słabej gry i słabych wyników. Pierwszy to zbyt duża rotacja, jak dla mnie zespół nie tworzy monolitu i nie czują siebie nawzajem. W Chelsea rdzeń drużyny jest ciągle ten sam.. zawodnicy rozumieją się bez słów bo grają z sobą co 7dni w meczu o stawkę. Drugi powód to brak lidera w środku pola. Ja najpierw dałbym szanse Andersonowi jako zawodnikowi grającemu bliżej bramki rywala, bo na razie jest tak że Ando zawsze zostaje chronić tyły... A wg mnie ma on umiejętności na kreowanie gry...

Smutne jest że praktycznie wszędzie obecnie jesteśmy od nich słabsi... Jedynie Patrice jest takim zawodnikiem którego może nam zazdrościć cały świat. Vida bez formy, Roo w dorobku strzeleckim i w asystach ma słabsze wyniki od Drogby, Lampard ma lepszą markę od Fletchera itd.

Jak dla mnie jest szansa na wygranie tego meczu... Uważam że jeżeli Ferguson wystawił by skład na wzór czegoś takiego

Fletcher Ando
Valencia Berbatov Giggs
Rooney

To jest szansa na zwycięstwo... Odbiory Fletchera i Andersona mamy raczej na 100% zagwarantowane, może być ich bardzo dużo lub mało ale na pewno będą. To że Anderson potrafi dobrze podać też wiemy... Podczas odbioru piłka idzie na zaledwie 30m do Berby, a ten może swobodnie prostopadłym podaniem obsłużyć szybkiego Wazze. To jak dla mnie jest jedyna szansa na wygranie tego meczu...
» 7 listopada 2009, 22:46 #8
atis700: Ja jestem realistą. Chociaż jestem fanem Manchesteru UTD to myśle ze jutro na Stamford odniesiemy porazke. Oczywiscie gdzies w głębi wierze ze wygramy!

P.S
To bedzie wielki i trudny mecz ;)
» 7 listopada 2009, 22:43 #7
chodnik: Praktycznie to CFC ma przewagę, ale z L'pool'em niby mieliśmy przewagę a przegraliśmy. Futbol zaskakuje i mam nadzieje że wygramy 2:1. Remis też byłby dobry, ale wtedy trzeba czekać na potknięcie Cheslea, jeżeli po drodze my nie złapiemy.
» 7 listopada 2009, 22:25 #6
bonzo2404: wiem ze diabły będą walczyły do końca ale Chelsea jest na fali i raczej przegramy ale minimalnie :) mam nadzieję że na Old Trafford będzie wielki rewanż :)
» 7 listopada 2009, 22:00 #5
Spikee: Będzie trudno ale nic łatwo nie przychodzi a w szczególności fotel lidera w Premiership. Ale Man poradzi sobie wierze w nich :)
» 7 listopada 2009, 21:49 #4
augen: psychiczny

Wszystko na to wskazuje, ale nasi chłopcy lubią zaskakiwać i mam nadzieje, ze tak będzie jutro. Zwycięstwo w jutrzejszym meczu dałoby nam porządnego kopniaka.

Osobiście chyba nie zniosę kolejnej porażki z zespołem TOP4. Niedawno dostaliśmy od LFC, które jest w fatalnej formie, a teraz mielibyśmy dostać od CFC...za dużo złych emocji na tak krótką chwile :)
» 7 listopada 2009, 21:29 #3
cypek: napewno bedzie ciezko ale wierze w red devil ze sie uda... Glory Glory Manchester United !
» 7 listopada 2009, 21:16 #2
psychiczny: chyba poniesiemy 3 porazke w tym sezonie
» 7 listopada 2009, 21:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.