Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Berbatow: Jestem tylko Dymitarem

» 2 października 2009, 19:41 - Autor: Bart - źródło: The Sun
Dymitar Berbatow przyznaje, że jego pierwszy sezon na Old Trafford był porażką. Stres spowodowany przejściem do Manchesteru United powodował bezsenność u bułgarskiego napastnika.
Berbatow: Jestem tylko Dymitarem
» Dymitar Berbatow przyznaje, że jego pierwszy sezon na Old Trafford był porażką, głównie z powodu dużej presji, która spoczywała na jego barkach. Teraz jednak Bułgar czuje się silniejszy i lepiej zgrany z zespołem.
- Pierwszy rok byłem zawiedziony swoją postawą. Muszę to przyznać. Ciążyła na mnie dużą presja i być może dlatego zawiodłem. Chciałem zbyt mocno udowodnić swoją wartość przed kibicami. Trzeba pamiętać, że przede mną grali tutaj Best, Charlton czy Cantona. Ja jestem tylko Dymitarem.

- Udaje mi się zaliczać mnóstwo asyst, jednak muszę strzelać więcej goli. Czasami nie wiem co robię źle. Może to szczęście, może to ja… kto wie? Nie spałem nocami rozmyślając o tym, że mogłem zrobić na boisku coś innego. Zbytnio się denerwowałem i to było moim błędem.

- Przyznam szczerzę, że krytyka wpłynęła na moją grę, jednak nie w negatywny sposób. Spojrzałem na nasze statystyki i odkryłem, że jestem dopiero na 9. miejscu, jeżeli chodzi o przebiegnięte kilometry w trakcie meczu. Może zbyt długo się im przyglądałem, ale do końca sezonu awansowałem na 4. lokatę. Może w tym sezonie będę pierwszy. Taki mam styl gry, nie biegnę do piłki bez powodu. Zawsze jednak jestem czujny i gotowy.

Berbatow wie, że nie wszyscy fani zaakceptowali go, mimo, że od transferu minęło sporo czasu. Bułgar tłumaczy: - Wiem o tym, to moja wina, nie ich. To jest coś, co muszę zmienić. Manchester United to ich klub. Odkąd tutaj przybyłem traktują mnie bardzo dobrze.

- Ogólnie jestem bardziej zadowolony z początku obecnego sezonu, niż poprzedniego. Czuję, że zintegrowałem się z drużyną. Jestem też silniejszy i sprawniejszy. Nadal jednak chciałbym strzelać więcej goli.

Dymitar zauważa, że spora presja skupiona wokół jego osoby jest skutkiem wysokiej ceny, jaką Czerwone Diabły zapłaciły Tottenhamowi: - Kto sprostałby takim oczekiwaniom? Nikt. Gdy myślę o tych pieniądzach, dla mnie jest to nienormalne. Nie mogę w to uwierzyć.

- Jestem piłkarzem grającym w najlepszym klubie świata. Gram z takimi legendami jak Scholes, Giggs czy Rooney. Jestem trenowany przez sir Alexa Fergusona. Jak mógłbym nie być szczęśliwy?


TAGI


« Poprzedni news
Fergie chwali starego rywala
Następny news »
Campbell wierzy w zwycięstwo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


Usek24: Berba jest świetny co do tego nie mam wątpliwości. Co z tego ze nie strzela skoro zalicza asysty. Według was lepiej uderzyć i nie trafić czy podać na doskonałą pozycje dla innego zawodnika? Odpowiedzcie sobie na to. Chcieli byście żeby Berba biegał za piłka jak Rooney. Ale nie każdy zawodnik musi bardzo szybko biegać. Bebra nadrabia to Techniką. Radze oglądać mecze a nie czytać : Rooney zdobywa bramke! Bo to nie o to chodzi:)
» 4 października 2009, 21:10 #42
mufa07: MU4live
adriann1986
RealMadryt15 i inni waszym zdaniem Berba powinien strzelać bramki bo jest napastnikiem ? Ronaldo był pomocnikiem i teoretycznie powinien asystować a strzelał więcej niż nasi napastnicy więc według waszej logiki był kiepskim pomocnikiem bo nie robił tego co robić powinien ? Prawda jest taka że dzisiaj potrzebni są piłkarze kreatywni potrafiący podać zgubić obrońców wykreować sytuacje gdy trzeba strzelić kilka bramek i berba ma te wszystkie cechy . Prawda często wydaje się leniwy nie widoczny ale taki ma styl np Tevez którego wy uwielbiacie biegał przez cały mecz od bramki do bramki bez sensu i prawie nic to nie dawało berba biega przez 45 minut i jest w stanie wykreować więcej sytuacji niz Tevez przez 3 mecze i tyle :)
» 4 października 2009, 20:32 #41
simonsimon: life7 --> przecież ta informacja o Berbatovie i fajkach jest z zeszłego roku...

[link usunięty]
v-swagger-echoes-Cantona-Fergie-8217-s-30m-man-art-loving-loner.h
tml
» 4 października 2009, 15:04 #40
simonsimon: EroManUtd -->

ja też się cieszę, że pojawiły się takie a nie inne komentarze napisane przez kerpin09, enzo, ttlbtg i innych - bo szczerze mówiąc ja już mam dosyć pisania tego samego - a teraz ktoś inny napisał to co ja bym napisał (i to co już wiele razy pisałem...)

i naprawdę - Berba nigdy nie był maszynką do zdobywania goli (wystarczy prześledzić jego zdobycz bramkową gdy grał dla Spurs - 15 i 12 bramek w 2 sezonach - ale po 11 asyst w każdym)

i w sumie tak mi się wydaje, że te wszystkie osoby od drewna, etc. mają chyba po prostu jakiś żal do Bułgara za to, że według nich przez niego musiał odejść z United Carlos "prawdziwy diabeł" Tevez - i w sumie nic innego nie robią tylko wszędzie piszą o tym samym - i tak się zastanawiam, czy ich w ogóle interesuje kibicowanie United, czy tylko pisanie wszędzie i gdzie się da jaki to Berba jest kiepski...

a w ogóle jak przeczytałem komentarze pod newsem na temat meczu z Volfsburgiem, że Berba to drewno, etc - to na początku myślałem, że ktoś ma wielkie poczucie humoru, ale po zobaczeniu nicków komentujących okazało się, że to jednak nie jest ironia - tylko po prostu chyba jakaś chora nienawiść
» 3 października 2009, 18:18 #39
kerpin09: berbatov to jeden z najlepszych zawodnikow united. ludzie ktorzy nie rozumieja jego stylu gry i nie zauwazaja jego swietnych podan, opanowania to dopiero dęby i inne klody
» 3 października 2009, 13:15 #38
Hokejode: LUDZIE DAJCIE SPOKÓJ. LICZY SIĘ TYLKO JEDNA DRUŻYNA

GLORY GLORY MAN CITY!!
GLORY GLORY MAN CITY!!
» 3 października 2009, 11:57 #37
mateyko44: powiem szczerze myslem ze w pierwszym sezonie bedzie tylko stzrela bramki ale sie przeliczylem bo pokladalem wielkie nadzieje w nim bo co jak co ale Manchester wielkie pieniadze za niego wydal ale powiem takuwielbiam wszytskich pilkarzy ktorzy grala dla Man United i nie ma znaczenia czy strzela bramki czy nie gra w Manchesterze w najlepszym klubi ena swiecie i tyylko to sie liczy tworzy legendę Manchesteru ps nie cieprpie Barcelon:P J.... Barcelone
» 3 października 2009, 10:42 #36
Manutd777: Berbatov duzo widzi umie sie ustawic i doggac piłeczke do kolegi wy umiejetny sposob to ze nie strzela to juz trudno no w tottenhamie czy wczesniej w leverkusem był gwiazda i kazdy grał na niego bo wiedział ze berbatov cos zdziała strzeli... nie mówie ze tu tak nie jest ale tu juz nie jest bogiem tylko jednym z aniołów:)
NO ale jak sam berbatov powiedział nie ważne kto i jak ważne są wygrane mecze i tego się trzymajmy:D
» 3 października 2009, 10:36 #35
jacomanufan: zgadzam sie z enzo w 100 %...pozdro ziomek;)
» 3 października 2009, 10:31 #34
mkoti6: wszystko fajnie tylko czemu on bramek nie strzela?? a i sam sobie nie potrafi stworzyc dogodnych sytuacji berba out!
» 3 października 2009, 09:47 #33
kch23: Ja też wieże w Berbatova jest bardzo dobrym piłkarzem i jak chce to umie strzelić bramke.
» 3 października 2009, 09:35 #32
jacomanufan: MU4live mam małe pytanie...lubisz Rooneya? Jak tak to przypomnij sobie okres w ktorym nie strzelił ani jednej bramki a zaliczył mase asyst. Berba sie jeszcze rozkreci i jak kazdy porzadny fan wierze w niego:) i bedzie git:D
» 3 października 2009, 09:03 #31
ttlbtg: No dokładnie przegląd pola ma niesamowity ten chłopak. Jest z niego ogromny pożytek. No dziś mecz, nie ma co w dalszym ciągu obstawiam trzema.
» 3 października 2009, 08:58 #30
Kaaayi: Ten zawodnik przyda nam się jeszcze sporo czasu! Nie swoimi bramkami, choć miło by było, ale swoją grą. Miło patrzy się, kiedy ogrywał zwodem z podwórka klasowego obrońcę. On ma to coś :)
» 3 października 2009, 08:36 #29
glanden: ENZO - zgadzam się. Miałem napisać coś podobnego ale widzę że są dojrzali i inteligentni ludzie na tym formu - pozdrawiam wszytkich
» 3 października 2009, 07:48 #28
bobsley: strzelaj asystuj a i tak zostaniesz zjechany przez znawców z dp ;)

gdyby wykorzystali jego koledzy to co im wypracował chociażby z Wolfsburgiem to Bułgar miał by minimum 3 asysty a poza tym to chyba po jego wejściu ożywiła się gra ;)

co do samego newsa - Berbatow pokazuje jak w pełni jest nie tylko ukształtowanym zawodnikiem ale dojrzałym człowiekiem
» 3 października 2009, 07:27 #27
art20: patrzcie co wyrabia ferguson w FM 2009 ^^

[link usunięty]
» 3 października 2009, 00:28 #26
ttlbtg: P.S. Co do tych ostatnich porażek Niebieskich i Czerwonych, to adekwatnie z Wigan i Fiorentiną, adekwatnie BPL i ostatni mecz (w tym przypadku CL).
» 2 października 2009, 23:38 #25
ttlbtg: Skoro tak na niego się napinacie to z pewnością wiecie, że Berbatov nie ma jasno sprecyzowanej roli na boisku i jego pozycja napastnika jest nieokreślona? Pewnie wiecie, że pozycja ta ma określone trzy funkcje i tylko jedna zobowiązuję do posiadania większej ilości bramek od asyst? Dimitar nie jest przypisany oficjalnie zadnej z nich. Swoje dwie dotychczasowe bramki, z Wigan i Stoke, strzelił wtedy, kiedy jedynie w tych dwóch meczach spędził całe dziewięćdziesiąt minut na boisku. Można dopatrzyć się zależności. Tylko czy każdy umie je dostrzec. W pozostałych pięciu meczach nie dane mu było grać pełnych 90 ciu minut, co jak najbardziej go usprawiedliwia. Statystycznie 2mecze po 90 minut = dwie strzelone bramki = 100% skuteczności. Myślę, że SAF już się dopatrzył tej prawidłowości, a jeśli nie, to z pewnością się jej dopatrzy w niedługim czasie. Według mnie 38,5 mln jakie nas kosztował to mądrze wydane pieniądze. Nie mam w naturze skreślania kogokolwiek na straty nie przeanalizując korzyścia jakie niesie posiadanie danego gracza, lub w życiu prywatynym (i nie myślę tu o korzyściach materialnych) posiadanie danej znajomości. Wystarczyą chęci by kogoś poznać i móc coś powiedzieć na jego temat. Ja już mogę. Dimitar Berbatov to tur o jakim usłyszy świat jeszcze, a już teraz dla mnie ma status napastnika kompletnego. Przy okazji to tekstów typu "powiesił i wrzucił do pobliskiej rzeki", "napastnik, który nie strzela bramek nie ma prawa bytu" lub "niech się zabiera na złote piaski do Bułgarii, gdzie nie będzie musiał biegać za piłką" nie powinno się rzucać od tak sobie, że tak powiem nawet. Nie dopatrujecie się jego zasług? Wymagacie od niego statystycznie wiecej bramek niż rozegranych meczy? MU4life nie koniecznie masz rację. Może to nie ta funkcja, która odpowiada wyłącznie za zdobywanie bramek. Piłka nożna to nie tylko 11zawodników, z których jeden broni bramki, kilku dostępu do niej, kilku pomaga w obronie i w atakowaniu, a jeden dwóch ewentualnie sporadycznie trzech atakuje bezpośrednio bramkę we współpracy z pozostałymi. Nie zawsze nakazem dla napastnika jest zdobycie bramki, ale to już się miści w jego kompetencjach i przeglądzie gry. Myślę, że najważniejsze jest to, że ten mecz może być kolejnym, bo już 9tym wygranym z rzędu (a może się myle?). Meczem kolejki będzie z pewnością, mecz na Stamford Bridge. Po dwóch ostatnich klęskach obu drużyn tylko jedna może przerwać swoją złą passę, a najlepiej jakby podzieliły się punktami z korzyścią dla United. Arsenal myślę, że pociśnie a City z Aston stracą kolejne punkciki w BPL i powrócą na swoje miejsce w szeregu. Way to glory - United! Berba jesteś świetny.
» 2 października 2009, 23:28 #24
xmilkaax: Sądzę , że zmienił się od początku swojego pobytu . Tak jak kiedyś narzekałam na brak zaangażowania i słabą grę Bułgara , tak teraz zrozumiałam , że taki ma styl, to raz ; a dwa , ze w gruncie rzeczy on odwala kawał niezłej roboty . W tym sezonie Berba wziął się za siebie i już w meczach przedsezonowych pokazal co nieco . Treaz jego gra z meczu na mecz staje się coraz lepsza i dojrzalsza . Już są z niego ludzie . ! Chcialabym tylko żeby lepsza była jego wspólpraca czy to z Rooneyem czy to Owenem . Ale to jest tylko kwestią czasu .
» 2 października 2009, 23:28 #23
Mafioski: Mu4live- po czesci na pewno masz racje tzn tylko z tym ze napastnik powinien strzelac ale w pilce noznej chodzi o zwyciestwo a nie o to kto jest krolem strzelcow a Berba nie watpliwie sie do zwyciestw przyczynia chocby rozegraniem czy w koncu asystami a tak wgl to zastanow sie nad swoim stwierdzeniem nazywania go drewnem bo chyba nie jest to dobre okreslenie dla zawodnika swietnie wyszkolonego technicznie :)


Co do twojej wypowiedzi life7- to tobie pasuje ta siodemka bo to chyba twoj wiek twoja wypowiedz mow sama za siebie...dno...
» 2 października 2009, 23:27 #22
MU4live: ON jest napastnikiem i powinien zdobywać gole
» 2 października 2009, 23:19 #21
Pawlo: MU4live-------> Tak od strzelania goli, ale jeżeli tak często asystuje, to nie mam nic przeciwko, aby to ktoś inny strzelał bramki.

Prawdziwi kibice szanują i wspierają każdego zawodnika swojej drużyny, a patrząc co na niektórych to zwykłe sezonowcy.Mnie też czasem irytuje jego "zaangażowanie" czasem w meczu, ale gośc coraz bardziej się stara i wykonuje bardzo dobrą robotę i mam nadzieję, że z biegiem czasu będzie grał coraz lepiej i zdobywał więcej bramek.
» 2 października 2009, 23:13 #20
Hokejode: Powiem wam jedno co sie liczy tak naprawde...

GLORY GLORY MAN CITY!!
GLORY GLORY MAN CITY!!
» 2 października 2009, 22:35 #19
MU4live: Mafioski


Od czego jest napastnik ?? Asystowania czy Strzelania Goli ??
Mi sie wydaje że musi robić obydwie rzeczy lecz głównie strzelać gole...A on robi tylko to pierwsze
» 2 października 2009, 22:30 #18
Mafioski: Mu4live - ty wgl obejrzales jakis mecz z Berbatov'em? bo cos mi sie wydaje ze czytasz tylko w wyborczej kto strzelil bramke. jak mozna nie dostrzegac jego dobrej gry? moze i nie strzela za duzo bramek ale ma ogromny udzial w ich zdobywaniu, bardzo przydatny na boisku...
» 2 października 2009, 22:20 #17
Petrozza52: MU4live - ty umiesz czytac ze zrozumieniem czy jesteś za płytki na to? Pisze że na koniec sezonu był 4 co do ilości przebiegniętych kilometrów, więc się nie kompromituj i nie ekscytuj się danymi z połowy sezonu.

Dobrze że Bułgar ma świadomośc że musi się poprawic, ale co jest w tym złego, że zaliczy w meczu np. 2 asysty... gdyby nie te asysty, wielu meczy byśmy nie wygrali, więc to jednak doceńmy zamiast narzekac.
» 2 października 2009, 22:11 #16
MU4live: Jak sie ma kołki zamiast nóg to jest się 9 na liście piłkarzy którzy więcej przebiegli...pewnie VDS więcej przebiegł niż on.
Ja nie jestem szczęśliwy że on gra w United.
"Czasami nie wiem co robię źle. Może to szczęście, może to ja… kto wie?"
Jak on nie wie co robi źle to niech się mnie spyta to ja mu mnóstwo rzeczy wymienie co do tego.

Pozdro dla twojego kochanka BERBATOVFAN
» 2 października 2009, 22:01 #15
Fenek: Berba ma znakomite asysty, prowadzenie piłki, przegląd pola, podania a co do bramek hmm jeśli będzie strzelał więcej nie będzie źle ale trzeba pamiętać że gra cała drożyna i wszyscy maja swój wkład w zwycięstwo.
» 2 października 2009, 21:18 #14
novak: Jak dla mnie to Berbatow powinien grac na pozycji cofnietego napastnika lub pomocnika. To co on potrafi zdzialac z pilka w polu karnym to jest istna poezja. Prawie kazde podanie na czysta pozycje lub w tempo. Wystarczy spojrzec na ostatni mecz w lm , podanie do valencii lub carricka
» 2 października 2009, 21:04 #13
Elwibrator: 2 ostatnie mecze w wykonaniu bulgara to byly genialne to musze przyznac nokm ale zobaczymy co dalej
» 2 października 2009, 20:41 #12
wejder666: bar -święta prawda,zgadzam się w 100%,a poza tym Berba to świetny zawodnik i bardzo potrzebny MU. GLORY GLORY MU!!
» 2 października 2009, 20:38 #11
bar: bezpodstawna mania prześladowcza to początki choroby psychicznej, ślepa miłość, uwielbienie jednej osoby to to samo... zwracam się wiadomo do kogo, panowie znajdźcie złoty środek i bd szczęśliwi, a wzajemne obrażanie, wyzywanie z tak błahego powodu jest przynajmniej dziwne;] śmiem wątpić czy jesteście kibicami United, dlaczego? hmm jeden z was jest slepo zapatrzony w jednego zawodnika praktycznie nie dostrzegając innych, drugi z kolei nienawidzi jednego z zawodników swojego ulubionego, ukochanego klubu, coś się tu gryzie, nie sądzicie?

pzdr
» 2 października 2009, 20:27 #10
Roo10ney: Wiadomo że presja ciąży po przejściu do wielkiego klubu ;) Ja wierzę, że to będzie sezon Berbatov'a i Rooney'a :]
P.S.: Tytuł news'a rozwala ;P
» 2 października 2009, 20:14 #9
PaBBlo1228: adrian ,a mnie denerwują tacy ludzie jak ty ?

Sam grasz lepiej ,Berba jest chyba po Giggsie najbardziej doswiadczonym ,jeżeli chodzi o podania zawodnikiem ,wiec sie poprostu zamknij !

Powodzenia Berba !
» 2 października 2009, 20:14 #8
Krystian1224: Jaki skromny zaczyna mi si►e coraz bardziej podobać I sądze że w tym sezonie pokaże swoja wartość :D
» 2 października 2009, 20:08 #7
piotrz7: LOL "Spojrzałem na nasze statystyki i odkryłem, że jestem dopiero na 9. miejscu, jeżeli chodzi o przebiegnięte kilometry w trakcie meczu". Szczerze to ja bym powiedzial ze Vidic wiecej biega i niewiem jak Berba moze byc tak wysoko jesli chodzi o bieganie:P Ale fakt faktem technike ma bajeczna, duzo asystuje, ale zeby jeszcze wiecej strzelal.... Powodzenia Berba :)!!
» 2 października 2009, 19:57 #6
adriann1986: Sam zaczynasz i jak tu się nie denerwować ? Takich jak Ty to bym z chęcią powiesił i ciało wrzucił do pobliskiej rzeki, następnym razem nie komentuj po każdy będzie po Tobie szmato jechać. Frajerstwo się szerzy na szeroką skale, zmień klub i zabierz go ze sobą.
» 2 października 2009, 19:47 #5
MrKubinho: BERBA to mistrzu jeżeli chodzi o przegląd pola i podania :)....
» 2 października 2009, 19:47 #4
Marto: Strzelaj więcej bramek i będzie w porządku :)
» 2 października 2009, 19:46 #3
Maxer: Dopiero zaczyna się październik więc ma czas by zabłysnąć instynktem strzeleckim.
» 2 października 2009, 19:45 #2
BerbatovFan: DYMITAR BERBATOV,DYMITAR BERBATOV!!

j**AĆ KRYTYKÓW !
» 2 października 2009, 19:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.