Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson stawia na Fostera

» 25 września 2009, 12:30 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Ben Foster, a nie Tomasz Kuszczak zajmie miejsce w bramce Manchesteru United w sobotnim meczu ze Stoke City. Sir Alex Ferguson nie zamierza przekreślać Anglika, mimo jego niedawnych błędów.
Ferguson stawia na Fostera
» Ben Foster, a nie Tomasz Kuszczak zajmie miejsce w bramce Manchesteru United w sobotnim meczu ze Stoke City. Sir Alex Ferguson nie zamierza przekreślać Anglika, mimo jego niedawnych błędów.
Czy sir Alex Ferguson postąpił słusznie stawiając na Bena Fostera?
Foster zebrał kiepskie recenzje za swój występ w derbowym meczu z Manchesterem City. Anglik zawalił pierwszą bramkę, kiedy pozwolił się ograć Carlosowi Tevezowi. Prasa pisała również, że Foster mógł lepiej zachować się przy drugim trafieniu Craiga Bellamy’ego.

W środowym meczu Pucharu Ligi Angielskiej między słupkami Manchesteru United wystąpił Tomasz Kuszczak. Polski bramkarz spisał się bez zarzutu i wydawało się, że to on wyjdzie na boisko od pierwszych minut w spotkaniu ze Stoke. Ferguson rozwiał jednak nadzieje Polaka.

- Tomasz miał dobrą okazję do gry w środę, ale jutro zagra Ben – przyznał sir Alex Ferguson. - Ben nie ma jeszcze zbyt wiele doświadczenia, ale wszystko powinno być z nim OK.

Sir Alex Ferguson dodał również, że na powrót Edwina van der Sara będziemy musieli jeszcze trochę poczekać: – Będzie pauzował jeszcze trzy tygodnie.


TAGI


« Poprzedni news
O'Shea: Jesteśmy gotowi
Następny news »
Fergie: Dopiero się rozkręcamy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (104)


ravvvv: sprobowal gosc miec wlasne zdanie.
nie wolno!

ja niczego dziwnego w zachowaniu fergusona nie widze.
» 27 września 2009, 09:34 #83
michal66333: A o ostatnim meczu to kto wybronił pięknego wolnego , kto ratował ManU z opresji ?Foster? ta szmata? chyba Kuszczak co nie ! W ogóle Foster to upośledzony .
» 26 września 2009, 19:34 #82
tomajunited: A niech sobie Foster złamie rękę albo nogę albo obojętnie co byleby nie pograł se przez jakiś czas xP
» 26 września 2009, 15:42 #81
ttlbtg: Do furex20 > zrezygnowałem z kibicowania polskiej kadry po przeczytaniu biografii Kazimierza Górskiego w 93roku. Czytałem ja i czytali mnie. Weź w ręke książkę poświęconą wybitnemu polskiemu trenerowi piłki nożnej, pogromcy wszelkich potęg piłkarskich. Oddaj mu cześć skoro jesteś patriotą, niech oddadzą mu cześć Ci którzy szanują historię Polskiej piłki nożnej. Dziś piłkarze nie kierują się wartościami, które motywują ich do osiągania niebanalnych sukcesów. Nikt nie wymagał wygrywać 5:0 ze Słowenią, ale jedna bramka do przodu to było by chyba totalne minimum. W 2000roku bodajże został uznany przez czytelników piłki nożnej za najlepszego polskiego trenera XXwieku! Po on to robił, bo ktoś mu oferował Złote Góry? Nie, robił to tylko dlateto bo miłość do piłki nosił w sercu. Nie cieszę się, że polak jest w United, bo nie mam nic wspólnego z nim i każdym polskim piłkarzem, odności wartości jakimi powinien człowiek się kierować. Może dla Ciebie i wielu z Was, moja wypowiedź jest żałosna, a raczej treść mojej poprzedniej wypowiedzi, ale takie jest moje zdanie na temat polskiego footballu, po Igrzyskach w Barcelonie, jakiś czas po, ostatnim przebłysku bramkarza Woźniaka, środka pola Leszka Pisza i całej reszty ostatniego podrywu i zapału do gry. I sprostowanie dla Ciebie, wielkich mądrości w tym co napisałem nie ma, chyba że dla Ciebie takimi one są. Żeby Ci jeszcze wyjaśnić to nie jestem pyszałkowaty. Wiele we mnie pokory, bo tylko ona rodzi olbrzymów, ale nigdy nie byłem nieśmiałym chłopakiem. Do zadufania mi daleko. Myślę, że sztuką jest nie pisać kropkując co drugi wyraz, ale z klasą umieć przedstawić swój punkt widzenia. W mojej wypowiedzi, wszystkich którzy lubią Kuszczaka nazwałem przeklinaczami koni, a czy to obraza dla kogokolwiek? Czy ja nazwałem Was żałosnymi, czy nazwałem Ciebie przemądrzalcem? Nie przypominam sobie. Nie unoszę się, bo przykro mi ale nikt nie ma najmniejszego wpływu na moje zachowanie, sam o nim decyduję, dlatego puszczam to koło nosa. Ogólnie nie ma żadnej filozofii w tym co piszę, ale słodził nie będę kłamliwie. Moje serce należy do Albionu a zmiana podejścia polskiego kapitału piłkarskiego na boisku była jedynie kroplą, która przelała czare goryczy. Po prostu, kieruję się sercem i patriotyzmem. Ktoś kiedyś mi powiedział, z mojego otoczenia, że jestem piłkarskim antypatriotą. Nie, nie jestem. Odciąłem się od polskiej piłki już dawno temu, a dla mnie patriotyzmem jest to, że na każdej defiladzie przed grobem nieznanego żołnierza, tupałem w pierwszym szeregu. To jest dla mnie patriotyzm. To, kiedy przeszło 100 razy w -30stopniowy mróz pełniłem służbę wartowniczą, żeby cały kraj mógł przysłowiowo spokojnie zasypiać i z radością się budzić. Nie twierdzę, że nie byłeś, a jeśli tak to myślę, że nic dodać nic ująć przez Ciebie, do tego co napisałem. Nie ubliżaj nikomu, bo złość jest symptomem braku kontroli nad własnym życiem, a w konsekwencji świadczy o ludzkiej słabości.

Co do Elninio > nie ćpam, nie pije, nie palę, nie używam. Przeklinam, czy często? Średnio, ale z łatwością. Nie unoszę się, bo biorę odpowiedzialność, za każde swoje słowo i zachowanie. Za każdy pogląd i ocenę. Za wszystkie moje spostrzeżenia i postrzeganie świata, nader obiektywne i realistyczne podejście do życia z lekką nutą optymizmu. Nie przypominam sobie, abym wypowiadał się negatywnie na Twój temat, tak samo jak to Ty zrobiłeś w swojej ostatniej wypowiedzi. Trzeba troszkę postudiować pojęcie patriotyzmu i większość zagadnień z nim związanych. Moje oddanie Angolom, którzy wymyślili komanie jelita cielęcego, jestem oddany na zasadzie mojego patriotyzmu odności oddania się dla piłki jak to Wazza robi. Ich mentalność podziwiam, bo jest taka jak moja. Pełna zapału, oddania, poświęceni, inspiracji, motywacji i niepochamowanej chęci zwycięstwa. To taka moja mentalność, którą miał również człowiek, który otrzymał Złoty Medal Zasługi dla FIFA, i to jemu jedynem oddaję swój hołd. Dla mnie karty historii związane z polską reprezentacją zamknęły się na dobre 15lat temu. A tu oddając się United i Lwom, nie brałem pod uwagę logicznego podejścia do tematu. Może i dla Ciebie to co napisałem, poprzednio jest żałosne, ale prawdziwe jednak. Życzę polskaiej kadrze jak najlepiej, ale tylko i wyłącznie jako bierny obserwator, analizując ich grę swoim chłodnym okiem. To tyle, co mogę za oferować.
I na koniec jeszcze dla porównania. Skoro po udanym meczu z Wolverhampton nie puszczając bramki, albo swoją interwencją zachęcając do jego kupna włodarzy klubu z Old Trafford, zasługuję przez Was i przez Ciebie na miano kogoś kto jest lepszy od Fostera, to może przez interwencję po strzale bramkarza Kolumbii Luisa Enrique Martíneza, wybijającego piłkę z własnego pola karnego – niedotkniętą przez nikogo, która przeleciała w powietrzu przez prawie całą długość boiska, skozłowała i przelobowała zaskoczonego polskiego bramkarza, stwierdzić trzeba, że ta równie jedyna interwencja i parada, określa jego umiejętności. Druga połowa meczu towarzyskiego rozegranego w pod koniec maja 2006roku w Chorzowie na Stadionie Śląskim w ramach cyklu przygotowań reprezentacji Polski do MŚ 2006, po meczu z udziałem polaka przegranego przez narodową drużynę Polski 1:2. Aż jestem ciekaw czy na MŚ 2006 to, że nie zagrał ani minuty, było wynikiem jego genialnego występu w Chorzowie. Nie parzy mnie ani nie ziębi ten zawodnik. Gdyby mienił myślenie o piłce, to pewnie by był wielki, ale jak narazie to może sięgać Fosterowi do połowy prawej kostki. No niestety. Prawda jest okrutna. Bynajmniej jest takim zawodnikiem w oczach Fergusona. A to raczej już nie moja wina. Każdy ma swoje zdanie, ja Wasze szanuje i choć nie wymagam tego samego od was, to jednak kultura tego by wymagała, żeby uszanować opinie wyrażaną przez kibica United. To tyle. Glory United. Reszta bez komentarza.
» 26 września 2009, 14:29 #80
NimAzSwendl: Eh i znowu Sir AF stawia na Fostera, ratunku, ile można, ile jeszcze meczy musi ten Anglo meczy zepsuć, ile szmat wpuścić ?

Jedna odpowiedz się nasuwa, będzie występował do czasu aż E V d S nie wróci :(

Żal Fostera, szkoda Tomka. Trzymaj się Kuszczaczku :P
» 26 września 2009, 14:00 #79
Elninio: ttlbtg w Zyciu nie czytalem wiekszych pi**dol czlowieku pokazdej porasce Kadry mowie ze nie bede ich ogladal a i tak ogladam co z ciebie za Polak jesli wybierasz inny kraj co ty Klose jestes zmien paszport i skancz piac pi**doly.Ze wolisz Fostera cpasz czy meczy nie ogladasz albo moze skroty i nie widzisz roznicy.To skoro jestes fanem od 94 to powinienes wiedziec ze Kuszczak jest najlepszym 2 bramkazem w Angli.Rada o demnie zmien klub wygladasz mi na Liver lub Chel albo nie na Barse i bedziesz szczesliwy czuje to po nerkach.Glory
» 26 września 2009, 12:15 #78
gambit: nie oszukuj my się. Kuszczak nigdy nie będzie bramkarzem nr 1. Miałem nadzieje ze teraz trochę pogra skoro VDS ma kontuzje, stało się jednak inaczej. Stawiają na Fostera bo jest anglikiem to normalne, w każdym kraju spośród dwóch równorzędnych bramkarzy wybierze się swojego reprezentanta (tak wiem ze SAF jest szkotem, nie mniej chce Fostera w angielskim trykocie). Martwię się tylko co się stanie jak Edwin skończy karierę, ponieważ na chwile obecna nie mamy dla niego zastępcy a ani Kuszczak ani Foster nie powinni być podstawowymi bramkarzami Manchesteru
» 26 września 2009, 12:06 #77
Elninio: I napewno on nim nie zostanie predzej pieklo zamarznie.Jest nie udolny i przypomina mi ciagle Barteza tez sobie radzil slabo poraszka ze SAF niechce Kuszczaka robic na numer 1 tu robi blad.
» 26 września 2009, 12:02 #76
STACHU1989: nie no to już jest przesada ile mozna ogladać bledow tego samego bramkarza i dalej na niego stawiac to powoli staje sie żenujące ! przecież ten foster to powinien grać w rezerwach tam gdzie jego miejsce a nie w pierwszej 11 .
» 26 września 2009, 11:59 #75
atq: DogBan, idealnie to ujales. Foster wychodzi w pierwszej jedenastce tylko dlatego, bo SAF chce zeby byl numerem 1 w reprezentacji Anglii, bo im zawsze brakuje dobrego bramkarza...
» 26 września 2009, 11:21 #74
furex20: Do ttlbtg człowieku twoja wypowiedz jest załosna, widze ze uważasz sie za wielkiego znawcę a przede wszystkim chyba nie jestes Polakiem, jezeli piszesz ze zrezygnowales z kibicowania polskiej kadrze na rzecz Anglików - nie zdziwilbym sie jesli to by napisał jakis 13 latek ale podobno Ty jestes od 94 roku za diabłami wiec taka wypowiedz jest chyba nie na miejscu. Poza tym to powinienes chyba się cieszyć ze Polak jest w tak wielkim klubie jak United a Ty go skreslasz i preferujesz Fostera, który w ostatnich meczach nie pokazuje niczego lepszego od Kuszczaka który nie dostaje szansy od Fergusona a w ostatnim meczu pokazał ze nadaje sie na bramkarza nr 2 za VDS. Dlatego przemysl to troche bo zgrywasz sie jak małe przemądrzałe dziecko.
» 26 września 2009, 10:51 #73
ttlbtg: Dla mnie to świetna nowina, że Kuszczak nie pogra. Strasznie ugodowy jest Tomek, ale w tym przypadku to nawet genialnie się składa. Dla mnie wedle mojej opini, ktoś taki jak Polak nie jest potrzebny w United. Tym bardziej, że mentalnie nie różni się niczym od reszty polskiej kadry. Żeby była jasność, to od momentu kiedy w 94tym roku na dobre jestem z Diabłami, tym samym na rzecz kadry dumnych synów Albionu zrezygnowałem z bycia kibicem reprezentacji Polski. To się po prostu czuje. A z roku na rok coraz mocniej, choć mogłoby się wydawać, że mocniej się już nie da tego odczuć wewnętrznie. No ale wracając do tematu, a raczej przechodząc do meritum sprawy. Według mnie Tomek nie ma predyspozycji myśleniowych do gry w tym zespole. Po finale Ligi Mistrzów z Katalonią, powiedział z tego co pamietam (a pamięć mnie rzadko zawodzi), że wszystko będzie zależało od Fergusona - jego występy, miejsce w składzie i numer na koszulce kadry bramkarskiej Manchesteru. Odnosiło się to do Tomka planów transferowych, zależnych od menadżera klubu, a takim jest właśnie głowa zarządzająca wynikami - Sir Aleks Ferguson. Mówił, że będzie z nim rozmawiał i że zdecyduje on sam czy zadowala go miejsce trzeciego bramkarza. A przecież żadną tajemnicą nie jest, że Kuszczak w poprzednim sezonie rozegrał tylko dwa mecze, a to żałosna podstawa do ogrania, zdobycia doświadczenia i ukształtowania sobie mentalności piłkarskiej zawodowego zwycięscy. Ktoś by pomyślał, że przecież w takiej sytuacji, kiedy zależy mu "niby" na grze w tym klubie, powinien pojść na wyporzyczenie. Ale i na takie coś dał jasną odpowiedź. Stwierdził, że dla niego ważne jest być numerem dwa, wśród najlepszych, niż numerem jeden pośród gorszych zawodników. I teraz nasówa się w wniosek. To przecież widać, że czeka na moment, w którym VDS powiesi rękawice na kołku po tym sezonie, a wtedy myśli, że Ferguson postawi na niego w starciu z Fosterem. Myślę, że ten chłopak nie zdaje sobie sprawy z faktu, że Fostera potencjał wybuchnie, w co osobiście wierzę bardzi (z naciskiem na słowo bardzo). Nie bierze Tomek pod uwagę również faktu, że SAF zacznie poszukiwania transferowe kogoś kto pewnie będzie bronił bramki United w najważniejszych meczach. Tu nie chodzi o umiejętności, tzn. to jest ważne, nawet bardzo, ale po pierwsze, godzi się na bycie numerem 3 czy tam obecnie dwa, nie licząc Van der Sara. To nie świadczy o jego ambicjach zbyt dobrze, a to też idzie się dostrzec przez zarząd i trenerów klubu. Wiary we własne umiejętności mu brakuje, a to sprawia, że sam zakłada na siebie blokadę, której teraz nie może zdjąć. Druga sprawa jest taka, że mówiąc, iż woli być numerem dwa, niż jeden, oświadcza, że nie zależy mu na grze (niż numerem 1 wśród gorszych) ale na byciu wśród najlepszych, lecz nie koniecznie aktywnie grając, ale tylko trenując (wolę być numerem dwa pośród lepszych). Logika tu jest, związana z finansami i statusem gracza. Nie ma tej logiki natomiast w pragnieniu regularnych występów pozostając w United. Ogólnie to Ferguson jest tylko człowiekiem i nie zapominajcie, że jak każdy z nas popełnia on błędy. Nie mówie, że popełnia wystawiając Fostera, a nie Tomka, bo tu akurat się z nim zgadzam w stu procentach. Zresztą to on jest z piłkarzami na co dzień, na treningach i poza nimi. Obcuje z nimi ramię w ramię, a nie tak jak wirtualni przeklinacze koni jakimi jesteście Wy, kibicujący na odległość coś około 2000km. Ja się pod względem odległości od Was niczym nie różnie, ale podejściem do tematu, przesadnie patriotycznym to już całkowicie. I na konic Wam coś powiem jeszcze. Sytuacja Kuszczaka jest taka, co tłumaczy, czemu nawet na wypożyczenie go nie ciągnie, by się ogrywać. Nic nie robi, zarabia mnóstwo pieniędzy. Wydaje mu się że złapała Pana Boga za nogi i to tyle w tym temacie. Więc niepotrzebnie się napina, że niby chce grać. Dla mnie Foster to ideał zawodnika na bramce. Zresztą jeszcze będziecie go chwalić pod niebiosa. Wspomnicie moje słowo. I na koniec końców, to nikogo nie pogieło, ani Alexa ani Fostera. Po prostu, może mój i SAFa plan nie jest identyczny odności polityki zarządzania wynikami klubu, ale myślę, że podobny, dlatego jestem spokojny, bo jednak w 70% rozumiem jaki plan realizuje. Pzdr dla Was. Sie rozpisałem.
» 26 września 2009, 09:52 #72
TrishManU07: Taa... a gdyby Kuszczak stał w bramce i puściłby durne gole, standardowo zaczęłoby się usprawiedliwianie... "nie miał szans, nie do obrony" i tego typu pier******e. Nie bronię Fostera, popełnia głupie błędy, ale przez postawę polskich kibiców i komentatorów nienawidzę, gdy między słupkami stoi Kuszczak. Tak poza tym, Polak wcale lepszy nie jest. Tylko puszcza gole w troche mniej żałosny sposób. Tak czy tak, bramkarz jest, jak narazie, naszym najgorszym punktem. Nie ważne czy pochodzi z wysp czy z polski...
» 26 września 2009, 08:21 #71
tomusunique: Angol to angol wiec sie nie dziwcie ze jest faworyzowany
a swoa droga ciekawe co tym razem wymysli kiwanie napastnika bylo wiec moze pojdzie pomoc w ataku
» 25 września 2009, 23:43 #70
KNDaedX: @Adam11, zgadzam się z tobą, ale nie rozumiem dlaczego twierdzisz, że Tomek nie byłby się wstanie wznieść tak wysoko jak Foster.
Tomek grając jeszcze w WBA spisywał się znakomicie, zaliczył nawet jedne z najpiękniejszych interwencji w lidze.
» 25 września 2009, 22:23 #69
grandes: Dla dobra Kuszczaka i reprezentacji Polski. Najlepiej było by gdyby został sprzedany do któregoś z średniaków Premiership lub jakiejś mocnej ligi gdzie byłby podstawowym golkiperem .

Na początku sezonu przy kontuzji VDS łudziłem się ze SAF da mu szanse niestety Foster jefst faworyzowany i co zrobić !!
» 25 września 2009, 21:57 #68
pietro7shesha: nie ktore sytuacje sa nie do zrozumienia ale trzeba tez na to patrzec ze SAF chce wyslac ben10 na mundial do RPA i daje mu grac wszystkie mecze o stawke by Cappello mial powody do zabrania fo na mundial!!
» 25 września 2009, 21:46 #67
maciek4o6: Mówicie, że Foster jest przygotowany na mistrzostwa. Ale przecież Capello nie jest tak głupi i nie weźmie na mistrzostwa bramkarza który miał udział w 90% puszczonych bramek.
Foster nie ma szans na mistrzostwa. A Kuszczak z racji tego, że zmienia się trener w reprezentacji właśnie ma szanse tam wrócić.
Ale Ferguson w tym wypadku jest po prostu głupi. Przez głupie błędy Fostera stracimy wkońcu cenne punkty przez które 4 Mistrzostwo z rzędu stanie się coraz mniej realne.
Już w meczu z City zawalił 2 bramki, (bo przy bramce na 3:3 powinen bez problemu zabrać piłkę Bellamy'emu) w 15 minut popełnił 2 takie same błedy i drugi został wykorzystany.
On nie jest wart tego klubu i Naszych nerwów.
» 25 września 2009, 21:40 #66
SwierQ7: No nie czemu znowu on, jak zaprzepaści jakąś bramkę i jeszcze raz go SAF wypuści na mecz ligowy gdy VSD jeszcze będzie z kontuzją to ja p*******e.
» 25 września 2009, 21:32 #65
matemufc: co tu duzo gadać
Nasz Tomek jest lepszy od Foster ale ferguson robi to dla angielskiej piłki bo kuszczak i tak nie broni w reprezentacji bo obecni i przed obecni trenerzy pOLSKIEJ kadry to patałachy
Ostatnio ferguson mnie denerwuje ,wlasciwie od wtedy gdy oddał ronaldo - najlepszego piłkarza od kilku lat na kilka lat
dziekuje :)
» 25 września 2009, 21:28 #64
VLD: SiwyTSW -->
Racja w 100%
1-3 dla United bedzie bo oczywiscie Foster "" popisze sie niezla interwencja ""
» 25 września 2009, 21:00 #63
volgin: Przeciez wazniejsze jest dobro angielskiej pilki(czyt. bramkarza) niz dobro dla UTD
» 25 września 2009, 20:52 #62
paula99: Nie rozumiem co Ferguson w nim widzi;/ on nie nadaje się do gry na tak wysokim poziomie
» 25 września 2009, 20:37 #61
manooch: gdzie tu jest logika. Foster broni w kratke ze wskazaniem na nie. Kuszczak nie popełnia prawie w kazdym meczu błedow, a Fergie stawia na Fostera. Chciałbym zeby sie raz wypowiedzial dlaczego robi tak a nie inaczej, jakis powod... bo dla mnie to jest troche smieszne. Czy Foster jest lubiany przez kibiców ? obojętny raczej, chodz to Angole siedzą na trbunach. Czy ma talent ? wątpliwe... i czy kiedykolwiek jak to powiedział Fergie : "powinno byc z nim ok". raczej nie bedzie ok.
Podsumowujac ten bramkarz nie umie grac nogami, na przedpolu jest fatalny, kiepsko czyta grę i jest conajmiej sredni w pojedynkach 1 na 1 nie mowiac o tym co Benowi jest obce tzn :"instynkt bramkarza". Mozna go troche pochwalic za gre na lini, ale w tym elemencie Tomek akurat jest bardzo dobry i popisuje sie wiekszym refleksem. Foster parade ma raz na 3 mecze, Tomek czesciej daje do zrozumienia ze jest klasą swiatowa poprzez swoje interwencje. Chodz pewnosc siebie wieksza wypływa z Anglika to w sumie Polakowi nikt do głosu nie dał jeszcze dojsc. Cos na zasadzie : przychodzi uczen do nauczyciela i pyta moge zaliczac ? na co on : czy to jakis zart? i tak nie umiesz...
Glory !
» 25 września 2009, 20:14 #60
SiwyTSW: Brak słów - jutro kolejny stresujący mecz ... Przy tym gościu nawet gdy piłka jest podana od obrońcy tętno podskakuje
» 25 września 2009, 19:53 #59
luk4sz: oby nie skończyło się tak samo jak Roy Carrollem w meczu z milanem :/
» 25 września 2009, 19:48 #58
Naesh: poj**a*a decyzja, szkoda sałaty
» 25 września 2009, 19:47 #57
slowak: wkurza mnie już Foster ;/ stoi o wiele więcej meczy niż Kuszczak a gra o 100 razy gorzej ;/
» 25 września 2009, 19:45 #56
fan11: Tu nie sa wazne unmiejetnosci tylko to, ze SAf przepada za tym "bramkarzem" jakim jest Foster. I jak on ma tu dobrze bronic jak on moze miec wszystko gdzies a tak na nastepny mecz wyjdzie w podstawie...
» 25 września 2009, 19:43 #55
wtfrobert: teraz stawia na Fostera żeby w meczu z Wolfsburgiem Tomka wystawić ;)
» 25 września 2009, 19:25 #54
Andrew07: w morde może i Sir Alex jest znakomitym trenerem ale tutaj się nie mogę z nim zgodzić uważam ,że Kuszczak zasłużył na kolejny mecz ;/
» 25 września 2009, 18:57 #53
bobsley: a ja pytam po co Kuszczak się łudzi ... jak che grac to niech odchodzi chyba że pasuje mu rola bramkarza numer 3 ... pewnie Kuszczak tylko w CC będzie grał
» 25 września 2009, 18:51 #52
Przemoo: ALE!

Ferguson wie co robi! ;)
» 25 września 2009, 18:51 #51
Wookie: Kuszczak ma przesrane z racji narodowości jego rywala. Tomek nie jest w niczym gorszy od Fostera. Dla mnie to bramkarze podobnego kalibru z zastrzeżeniem, że Kuszczak nigdy nie miał tylu okazji do pokazania się, a wiadomym jest, że bramkarz potrzebuje kilku spotkań pod rząd by wejść w odpowiedni rytm.

Moim zdaniem po ostatniej wpadce Fostera i niezłym występie Tomka najuczciwsze byłoby postawienie na polaka. Niestety w związku ze zbliżającymi się MŚ Anglicy potrzebują na gwałt dobrego, wypromowanego bramkarza a w zasadzie jedynym nowym kandydatem jest Ben.
» 25 września 2009, 18:47 #50
ManUTD1878: Ferguson opamiętaj się ! Foster zawalił 2 ważne mecze - z Chelsea o Tarcze i derby z City . Mało ??
» 25 września 2009, 17:50 #49
misiek98: Gdyby wczoraj bronił Foster to byśmy przegrali 4-0
» 25 września 2009, 17:49 #48
SzYnA: niby najlepszey trener na świecie ma ma minusy... kieryje sie czesto nie formą zawodnika i umiejętnościami tylko innymi kategoriami o których większość kumatych wie...
» 25 września 2009, 17:17 #47
Elwibrator: w sumie to Kuszczak nie ma czego już szukać w MU bo jak Edwin wróci do bramki to Tomasz będzie 3 bramkarzem :/ bez sensu
» 25 września 2009, 17:08 #46
mateyko44: SAF wie co robi i on bierze za to pelna odpowiedzialnosc ale ostanio w derbach brakowalo ze Manchester by sie przejechal na jego bledach ale coz nie mnie to oceniac
» 25 września 2009, 16:52 #45
Mateusz0718: Nie no to już lekka przesada . Przeciesz to co pokazał Kuszczak w środę to bije o głowe Fostera. A że Fosterowi dochodzą głupiawe pomyłki i jest słabyszy to broni jutro ...
» 25 września 2009, 16:50 #44
mefiu85: Niestety SAF ma taki właśnie charakter, że tych zawodników, których z bliżej nie znanych powodów, wybitnie lubi, wystawia ich w pierwszym składzie, a innych grających nie raz dużo lepiej sadza na ławce. Sytuacja Fostera to jest najlepszy tego przykład. Na dzień dzisiejszy Foster nie dorasta do pięt Kuszczakowi, a mimo to stoi między słupkami. Kolejny zawodnik - Nani: też zauważyłem, że częściej go daje na mecze o pietruszkę niż ważne. Dlaczego Tisica nie wystawia? Nawet nie chodzi o to, że nie wychodzi w pierwszej 11tce, bo może na tyle dobrym i pewnym skrzydłowym jeszce nie jest, ale wpuszczać go powinien jako zmiennika, dać mu pograć z pół godziny przynajmniej ze słabszymi rywalami. A tu nawet z Wolves nie dał mu pograć ani minuty. Jakby tak pogrzebać w pamięci, to jeszcze by się pewnie znalazło paru poszkodowanych przez głupie kaprysy Fergusona
» 25 września 2009, 16:30 #43
volgin: Juz wolalbym zeby bronil John O'Shea niz Foster:/
» 25 września 2009, 16:28 #42
Marcindst13: Nie no jaki zal... prosze no ...
» 25 września 2009, 16:01 #41
Bohunowa: Dawid7MU--> albo ty my faworyzujemy Polaka...
SAF jest ślepy czy może my zaślepieni? bo już nie łapię ile szans można dawać Fosterowi!
» 25 września 2009, 16:01 #40
KNDaedX: To się ku*wa we łbie nie mieści... :/
» 25 września 2009, 15:58 #39
Dawid7MU: Gdzie Ty Alex masz oczy?!? Kuszczak jest lepszy! A Ty faworyzujesz Anglika :/ szkoda :(
» 25 września 2009, 15:54 #38
DR47: najsłabszy punkt naszego zespoły szkoda szlak mnie trafia jak foster jest na bramce a jak jest przy piłce to się stykam że zara zrobi coś dziwnego fergusona porąbało na starość :/
» 25 września 2009, 15:45 #37
wicuu: FOSTER! ch*j ci na imie, ty ku*wo... ch*j ci na imie!
» 25 września 2009, 15:44 #36
niedzial: Niech sobie Foster broni ale i tak Tomasz Kuszczak będzie jak Sprite:D
» 25 września 2009, 15:34 #35
Diegoo1878: Przyznam szczerze że dziwi mnie to co wyprawia SAF. :/
Nie rozumiem jak można wystawiać zawodnika który w ostatnich kilku meczach gra jak by był 16-letnim amatorem. Foster nie zasługuje na to żeby zastępować Edwina.
A co ma jeszcze biedny Tomek zrobić żeby w końcu w tych meczach grać??
Przecież on w ogóle nie ma okazji żeby się pokazać a jeśli już zdarzy się taki cud to sprawuje się bez zarzutów.
Zaś Foster pokazuje nam w ostatnich meczach że jest wybitnie nieudolny.
» 25 września 2009, 15:25 #34
Chmurus: To jest jakiś żart ;/
» 25 września 2009, 15:23 #33
DogBan: Foster to nadzieja angielskiej piłki na powrót dobrego angielskiego bramkarza, może dlatego SAF wpuszcza do gry więcej Fostera niż Tomka :/ ale jak dla mnie to Tomek powinien stać na bramce zamiast niego :/
» 25 września 2009, 15:10 #32
Kaaayi: Byle do powrotu Edwina.. Bo już mam dość bronienia Foster'a, przy każdym strzela myśleć ,,wpadnie czy nie wpadnie? obroni czy puści?"


edwin wracaj!!
» 25 września 2009, 15:03 #31
NaniDevil17: nooo Tomek powinien bronic ze stoke :/ moim zdaniem tak jest nie tylko w kwesti bramkarza chodzi mi tu o skrzydlowych wydaje mi sie ze powinni grac Nani i Giggs albo Park i Giggs albo Park i Nani a on ciagle stawia na Valencie :/ ale widac ma w tym jakis cel
» 25 września 2009, 14:57 #30
ravvvv: nie slyszalem w angielskich mediach niczego, co mogloby wskazywac na takie 'naciski'. nie zmienia to faktu, ze rzeczywiscie moga byc. i o ile moga- o tyle ja w nie nie wierze. nie mozna mowic, ze anglia aktualnie bramkarzy nie ma. james wprawdzie jest stary, ale zostaje carson i green. to oni w reprezentacji bywaja, nie foster. trudno mi uwierzyc, ze brytyjskie media dopatrzyly sie w fosterze tak wielkiego talentu, ze w dupie maja 2 grajacych w swoich klubach, calkiem niezlych, wciaz powolywanych bramkarzy i na piedestal chwaly wynosza fostera, ktory nie grywa, a jak grywa- robi to przecietnie. smiem w dalszym ciagu twierdzic, ze ferguson po prostu zestawil ze soba przedsezonowe dyspozycje obu swoich bramkarzy i uznal, ze to foster bedzie po przy braku vds'a bramkarzem nr 1. smiem tez twierdzic, ze manchester united to wielka instytucja warta ogromne pieniadze, a saf zbyt czesto podejmowal 'niepopularne' decyzje, by teraz 'ze strachu przed mediami' wystawial 'slabszego anglika'. w moim przekonaniu obaj prezentuja zblizony, sredni poziom. i kazdemu z nich zdarzaja sie naprawde dobre mecze, jak i mecze beznadziejne (mysle, ze gdyby grywali regularnie, na takim poziomie, przy tylu kibicach- szybko osiagneli by stabilny 'dobry' poziom).
Kuszczakowi zycze, by w koncu uznal, ze posiadanie menadzera to nic zlego i by znalazl takiego, ktory usadowi go w srednim/dobrym europejskim klubie, gdzie bedzie na swoim 'dobrym' (ale nic wiecej) poziomie gral. A fergusonowi owocnych poszukiwan klasowego bramkarza.
» 25 września 2009, 14:56 #29
tyka93: Powiem Wam tak jestem wiernym fanem ManUtd ale chciałbym ze by Foster pościł dziś z 5 bramek i wszystkie z jego winy wtedy może Ferguson się opamięta bo ile razy można dawać mu bronic gra jak c*** i tyle oni nie moga się czuć pewnie mając takiego Bałwana na bramce zal!! Kuszczak szkoda mi ciebie idź do innego klubu!!
» 25 września 2009, 14:42 #28
zapermu: Jaki zaaaaal :( Ja juz nie wiem co On musi zrobic zeby nie stal na bramce? :@ Zaaaal
» 25 września 2009, 14:42 #27
piter100000: ludzie Ferguson jest nie do ruszenia w tym klubie!! żadna presja mediów czy innych czynników zewnętrznych nie jest w stanie na nim wymóc decyzji o postawieniu na tego a nie innego piłkarza. SAF ma swoje lata i mam nadzieje że jak najszybciej zmądrzeje bo tak jak już niektórzy pisali kolejne 6 lat bez klasowego bramkarza to 6 lat z minimalna liczbą trofeów. poza tym to że ktoś gra w moim ulubionym klubie to nie znaczy że nie moge go zwyzywać zwłaszcza kogoś takiego. bo na Giggsa, Scholesa czy paru innych to starałbym się to robić z kulturą ale ten PAJAC nie zasługuje na kulture. jeszcze się napinał kretyn przed derbami że City to nic nie znaczy. mecz zweryfikował do czego on się nadaje. 3 wielkie mecz w tym sezonie i w każdym szmata. to jest wyczyn godny reprezentanta Anglii. nic tylko się cieszyć.
» 25 września 2009, 14:37 #26
Adam11: Elwibrator -----> wypożyczenie?? jakie wypożyczenie on powinien spieprzać z tego klubu jak najszybciej! Jestem przekonany, że mógłby grać w dobrym klubie, który rok w rok wychodzi z grupy w LM. Bardzo szanuję Kuszczaka! Imponuje mi! Ale czas już spojrzeć prawdzie w oczy!
» 25 września 2009, 14:35 #25
Roo10ney: Widać że Ferguson go faworyzuje i to mnie wk****ia. Przecież Tomek gra o wiele lepiej niż Foster, co już udowodnił nie raz!
» 25 września 2009, 14:34 #24
Elwibrator: To jest jedna rzecz która mnie wku**ia u Fergusona jesteśmy jego rodakami ale to nie ma nic do rzeczy bo każdy widzi jak gra tomek a jak ben10 w taki razie ja na miejscu tomka poprosił bym o wypożyczenie. Bo szkoda marnować swojego talentu na siedzenie na ławce nawet jeżeli to jest Manchester United.
» 25 września 2009, 14:29 #23
Adam11: Z Fosterem sprawa jest trudna. Osobiście uważam, że faworyzowanie Fostera z racji jego narodowości z całą pewnością ma miejsce. Gdyby Kuszczak był Hiszpanem również byłbym tego samego zdania. Polityka wkrada się w różne miejsca. Wkradła się również do decyzji Fergusona. Cel jest więc w takiej sytuacji jasny. Zbliża się mundial a rewelacyjnie spisującej się reprezentacji Anglii potrzebny jest dobry bramkarz. Gdzie go można znaleźć? Pewnie w klubie, który wypromował już nie jednego piłkarza "bez nazwiska". Problem polega na tym, że Foster to nazwisko ma! Ten gość dla mnie nie powinien grać w klubie, który marzy o trofeach. Powód jest jeden. On jest nieobliczalny. Ta cecha dla mnie dyskredytuje każdego bramkarza bez względu na narodowość. Nie mam zamiaru mu teraz wrzucać i walić w niego obraźliwymi epitetami. Co więcej uważam, że Kuszczak nie jest w stanie wzbić się na poziom jaki prezentował w niektórych meczach Foster, inną rzeczą jest że Polak również nie upadnie tak nisko jak Anglik. Sprawa jest trudna bo faktycznie trener nie powinien co kilka meczy zmieniać bramkarzy. Ale jest jeszcze coś takiego jak "sprawiedliwa" sportowa rywalizacja. Kuszczak na bank usłyszał od Fergusona w pewnym momencie, coś w rodzaju: "Synu dobry z ciebie bramkarz ale popiłniłeś błąd, który nas dużo kosztował musze cię posadzić na ławce". Według mnie Foster powinien usłyszeć dokładnie to samo. Nie porównywałbym Ferdinanda z Fosterem bo ten pierwszy co prawda popisał się katastrofalnym wręcz zagraniem w derbach ale jemu to się zdarzyło może kilka razy w całej karierze - szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy ostatnio... Foster natomiast popełnił już tych błędów bardzo dużo i to w bardzo krótkim czasie. Nie wolmo zapominać o jego re-we -lacyjnych paradach choćby z meczu z Tottenhamem ale czy ten gośc powinien grać dalej? Może w stawianiu na niego jest jakaś metoda w końcu Foster miał na tyle dużo szczęścia, że jego błędy nie przyczyniły się do utraty punktów.... Mimo wszystko ja bym dał szansę Kuszczakowi - byłbym spokojniejszy.
» 25 września 2009, 14:21 #22
MU4live: Foster zostal przekreślony odrazu jak sie urodzil...Masakra !!
» 25 września 2009, 14:08 #21
Przemoo: Bardziej lubie fostera niż Kuszczaka....ale w tej sytuacji się nie zgadzam...kurde Foster robui tyle blędów i gra....nie sprawiedliwe!
» 25 września 2009, 14:05 #20
crash: ravvvv -> nie zgadzam się z Tobą co do NIE faworyzowania Fostera! jeśli chodzi o innych piłkarzy to na każdej pozycji Anglicy mają kilku klasowych graczy więc jeśli któryś nie ma pierwszego składu w swoim klubie to nie ma jeszcze tragedii, ale na bramce w reprezentacji nie mają naprawdę dobrego bramkarza od dawna - więc Foster jest ich nadzieją (choć nie wiem jak można z nim wiązać jakiekolwiek nadzieje...) a na Fergusonie ciąży presja mediów, które trzęsą się nad Benem i co rusz przymierzają go do reprezentacji! tak więc Anglikom zależy żeby grał Foster, a SAF mając do wyboru jego i Tomka stawia na tego popularniejszego... To przykre, ale żeby coś się zmieniło musimy chyba przegrać przez Fostera kilka spotkań, jak zaczniemy tracić punkty to może pójdą wreszcie po rozum do głowy...
» 25 września 2009, 14:02 #19
spOntan: Co za paranoja... :/ Kuszczak uciekaj z United o ile chcesz sobie gdzieś jeszcze pograć.
» 25 września 2009, 13:58 #18
marcin2c17a: chociaż nie powinienem to życze Fosterowi złego spotkania ze Stoke, oby tylko nie odbiło się to na wyniku, szkoda Tomka
» 25 września 2009, 13:55 #17
ManUnited1878: Niee !! Tylko nie ten Foster ! Kuszczak lepszy !
» 25 września 2009, 13:53 #16
b90: Jak Foster to człowiek United? ten gość gra z naszymi rywalami, kolejny napastnik w drużynie przeciwnej. Powinien mieć chociaż honor i nie przedłużać kontraktu cyrkowiec.
» 25 września 2009, 13:40 #15
b90: Foster to bramkarz na miarę naszej 3 ligi, kto chodzi na mecze tak niskich lig to wie. Foster to beztalencie, jaki on ma talent? 26 lat, a gówno potrafi. SAF ślepnie na stare lata, najpierw te transfery, a teraz to.
» 25 września 2009, 13:37 #14
ravvvv: Jak zyje nie widzialem, zeby jakikolwiek trener zonglowal bramkarzami w trakcie ligi. Jeden lige zaczyna i ten sam lige konczy. Chyba, ze pojawi sie kontuzja, kartka czy spadek formy o 3 klasy (ale to sie na tym swiecien ie zdarza). Bramkarz nie moze sobie wystepowac tak na zmiane z innym. Nie moze wyjsc na, co by nie bylo trudny ligowy mecz mimo, ze w trudnych ligowych meczach w ogole nie gral. Vds zlapal kontuzje, wiec obaj mieli szanse sie pokazac przed sezeonem. Lepiej, mimo tego co mysla niektorzy polacy wypadl foster- w razie watpliwosci, sam jestem nawet gotow przytoczyc liczby rozegranych minut i puszczonych goli (uwzgledniajac klase przeciwnikow). Troche obiektywizmu panowie.
A, i bawi mnie teoria o faworyzowaniu go z racji narodowosci. Bawi, bo wypowiadacie sie a propos klubu, ktoremu owo 'faworyzowanie' nie przeszkadza budowac skladu na holendrze, francuzie, serbie, szkocie, ktoryms z irlandczykow. wczesniej jego ostoja byl portugalczyk. teraz maja byc nimi brazylijczycy, rowniez potrugalczyk, ekwadorczyk, bulgar i np wloch. czesc z nich w reprezentacjach nie grywa, a jezeli graja- swoje niezadowolenie regularnie manifestuje saf. legenda zespolu jest walijczyk, a trenerem od 20lat- szkot. zapraszam do zapoznania sie z relacjami np szkocko- angielskimi, jezeli wciaz uwazacie, ze angielski kibic united wielka wage przywiazuje do narodowosci. kluby to spore instytucje, w dupie maja narodowe uprzedzenia. arsenal ma mniej angielskich kibicow od nas? pytam, bo wenger anglikow w skladzie niemal nie ma (z celticiem w pierwszym meczu nie wystapil zaden!). i co tamci kibice maja to w dupie, ale nasi zycza sobie anglika na bramce?
inna sprawa, ze ani foster ani kuszczak to nie jest poziom united i z calym szcunkiem do wszelkich opinii- jestem przekonany, ze po odejsciu vds'a predzej, czy pozniej trafi tu klasowy bramkarz.
» 25 września 2009, 13:34 #13
Tristan: A podobno prywatne ambicje zawodników mają być według Fergusona mniej istotne niż dobro całęgo klubu. sir Alex chyba sam ze sobą jest w konflikcie. Szkoda Kuszczaka nawet pomijając że to nasz rodak ale to że człowiek obdażony talentem musi się marnować... Tomek UCIEKAJ nie bądź Dudkiem!!
» 25 września 2009, 13:31 #12
talir: Ferguson to dobry trener ale nie ma pojęcia o bramkarzach... najlepszy przykład to do, że Schmeichel odszedł w 1999 roku, a van der Sar przyszedł w 2005... 6 lat nie było wtedy dobrego bramkarza, cyrki sie działy wtedy... wkurzałem sie na tą sytuację, jak Edwin teraz odejdzie to obyśmy nie czekali na godnego nastepcę kolejne 6 lat. Moim zdaniem Kuszczak jest lepszym bramkarzem od Fostera. W WBA Kuszczak grał bardzo dobrze. Teraz jak gra w MU to czasem ma gorsze wystepy, ale sie mu nie dziwie, bo jak ma być pewny siebie jak raz na ruski rok gra w pierwszym skladzie. Foster za to pokazal, że mimo szans jaki dostał nie nadaje się na bramkarza United. SAF popełnia bład... biada jak Edwin odejdzie...
» 25 września 2009, 13:30 #11
Radek185x: cO TO KUR.. ma byc ?! Foster-toster. Kuszczak powinien stac a nie Fergi why ?
» 25 września 2009, 13:24 #10
augen: Ten gostek kompletnie nie nadaje się do gry w meczach z najlepszymi...Nie wiem co się SAF'owi dzieje, ale mam nadzieje, że nie przedłuża wakacji Edwinowi tylko z tego powodu, żeby Toster sobie pogral...
» 25 września 2009, 13:19 #9
masmisbl: SAF już mi gra na nerwach!
» 25 września 2009, 13:17 #8
piter100000: mam tylko nadzieje że przez tą łajze nie stracimy punktów bo niestety nie w każdym meczu bedziemy strzelać 4 gole. chociaż może jakbyśmy w końcu przez tą sierote przegrali to boss by zobaczył że on się do niczego nie nadaje. koleś ma 26 lat i jest nikim.
» 25 września 2009, 13:13 #7
tobiasz89r: on wystawia bena bo jest anglikiem i liczy na to ze bedzie dostawal szanse na meczach eliminacyjnych i mś2010 w RPA, wtedy zdobedzie doswiadczenie, bo niewiadomo czy van der sar przedluzy kontrakt, a tomek w polsce i tak nie bedzie gral, ben pogra na mś i jak van der sar nie przedluzy kontraktu to ben bedzie mial juz doswiadczenie zdobyte z kadra i od razu wskoczy do pierszego skladu w nastepnym sezonie, mnie tez to wkurza bo tomek jest lepszy, niezawodny nie robi glupich bledow, jak ten bena z city
» 25 września 2009, 13:00 #6
leito276: a idź pan w ch*j >.>" (bynajmniej nie mówię tego do SAF'a tylko tak sobie powiedziałem :3)... Toster nadaje się co najwyżej do sprzedawania bułek w warzywniaku oO
» 25 września 2009, 12:58 #5
milan: jak tak postanowił, znaczy, że tak będzie dobrze.
dajcie mu szanse, będzie z niego dobry goalkeeper, tylko brakuje mu doświadczenia.

glory Manutd:)
» 25 września 2009, 12:50 #4
marcin1000: znakomita decyzja Fergusona. ciekaw jestem ile jeszcze bramek ten szmaciarz wpuści do powrotu Van der Sara.
» 25 września 2009, 12:48 #3
bialy000: co on widzil w tym Fosterze
» 25 września 2009, 12:42 #2
czerwonediablyy: Kur.. wiedziałem że SAf nie wystawi Tomka :/ szkoda
» 25 września 2009, 12:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.