Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Poll: Zabrakło zdrowego rozsądku

» 10 sierpnia 2009, 03:12 - Autor: Arvv - źródło: Daily Mail
Były arbiter Graham Poll komentuje postawę Chrisa Foya, który prowadził spotkanie o Tarczę Wspólnoty.
Poll: Zabrakło zdrowego rozsądku
» Graham Poll uważa, że Chris Foy popełnił jednak błąd
W rozmowie z Daily Mail Anglik wyznaje: - Sędzie Chris Foy mógł zaoszczędzić sobie całej masy przeróżnych problemów, wystarczyło tylko zachować rozsądek.

- Kibice, zawodnicy, menadżerowie, wszyscy oczekują spotkań toczonych w atmosferze fair-play, niestety bierność FIFY w tej sprawie, powoduje, że jest to niekiedy niemożliwe.

- Foy postąpił słusznie, zarządzając przywilej korzyści kiedy po rażącym uderzeniu Ballacka na murawę upadł Patrice Evra a piłka trafiła pod nogi Rooneya. Jednakże Rooney nie był w stanie utrzymać się przy piłce, tym samym arbiter powinien zarządzić przerwę, sprawdzić co z zawodnikiem i ukarać Niemca ostrzeżeniem.

- Obserwatorzy mogą kwestionować postawę obrońców United, jako że są to doświadczeni zawodnicy i powinni grać do gwizdka, jednak kiedy jeden z defensorów, zostaje wykluczony z akcji poprzez faul, sędzia powinien wstrzymać grę, nie doprowadzając do kontrowersyjnych sytuacji - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Hargreaves nie będzie pazuował pół roku
Następny news »
Ferguson broni Fostera

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (20)


funManUtd17: TrishManU07 ---> dokładnie o ten mecz mi chodziło. A najlepsze jest to, że gracze Chelsea są chamscy i tego nie zauważają i twierdzą, że nic się nie stało, a jak tylko im dzieje się krzywda (np. półfinał LM z Barcą) to bluzgają na wszystkich dookoła. Dla mnie to zwyczajni frajerzy. Nie mam do nich za grosz szacunku, którym np. darzę graczy Arsenalu, bo ci swoje sprawy zawsze załatwiają na boisku i nie użalają się nad sobą.
» 10 sierpnia 2009, 13:56 #18
TrishManU07: Zgadzam się funManUtd17... Nie wiem czy myślę o tym samym meczu co ty, ale pamiętam jak przy lini końcowej jeden zawodnik utrzymywał piłkę, "pokryty" przez londyńczyka, po czym przyleciał drugi i kopnął go w plecy, a najśmieszniejsze, że arbiter stał obok i nie zareagował... :/ Dlatego nienawidzę Chelsea... Grają bardzo nieczysto i często nie spotyka ich za to kara...
» 10 sierpnia 2009, 12:09 #17
lukasz1143: Myślę że gdyby był tam Howard Web to bez czerwonej kartki by się nie obyło
» 10 sierpnia 2009, 11:36 #16
pawlak0908: Niech ja tylko znajde flage chelsea to zaraz ja spale :/
» 10 sierpnia 2009, 11:35 #15
witek: Kurcze nawet nie wiedział że pan Paul już nie sędziuje. Szkoda bo był to świetny arbiter. W przeciwieństwie do pana Foya który już nie raz popełniał rażące błędy. Wczoraj przeszedł samego siebie...
» 10 sierpnia 2009, 11:31 #14
funManUtd17: "tym samym arbiter powinien zarządzić przerwę, sprawdzić co z zawodnikiem i ukarać Niemca ostrzeżeniem."
Jakie ostrzeżenie się pytam?! Przecież to było specjalne uderzenie w twarz, w dodatku Evra nawet nie był przy piłce. Ludzie to jest czerwona kartka. Dla mnie to się niczym nie rózni od tego jak Drogba uderzył w twarz Vidica w finale LM. Swoja drogą gracze Chelsea to sku******y. Nie potrafią sięzachować. Rok temu Bosingwa kopnął gracza Liverpoolu i żadnej kary. Takie bydło to powinni dyskwalifikować.
» 10 sierpnia 2009, 11:25 #13
Zed: dkmanu

Lolq... i własnie widać różnicę między kibicami, a kibolami.
» 10 sierpnia 2009, 11:13 #12
dkmanu: przerąbali sobie jak spotkam kogoś z chelsea to tak mu nakopie za to.
» 10 sierpnia 2009, 11:10 #11
mufaneeek: Przy pierwszej bramce nie bylo faulu, to Foster rzucil sie na skaczacego w miejscu Drogbe.
Nie rozumiem o jaki przywilej korzysci chodzi i dlaczego Ballack za uderzenie w twarz nie dostal zoltej kartki, na ktora przeciez zasluzyl? Przeciez od razu stracilismy pilke.. Zreszta to pilka nozna a nie boks.
» 10 sierpnia 2009, 10:56 #10
Marto: Mati888 10.08.2009, 10:31
Zawsze sędziowie mylą się na korzyść chelsea. W półfinale z Barcą i teraz...

W meczu z Barcą sędziowanie było na niekorzyść Chelsea.. natomiast w meczu z MU na korzyść.
» 10 sierpnia 2009, 10:38 #9
Mati888: Zawsze sędziowie mylą się na korzyść chelsea. W półfinale z Barcą i teraz...
» 10 sierpnia 2009, 10:31 #8
czerwonediablyy: Zgodzę się z ym sedzią byłym :]
» 10 sierpnia 2009, 10:25 #7
Gicha7: Ja się nie zgadzam, że powtórki zniszczyłyby piękno piłki. No bo jak gol padnie bardzo nie słusznie i kibice poszkodowanej drużyny akurat myślą `o strzelili nam nie słuszną bramkę, ale piękny jest ten futbol` ... nie wydaje mi sie ... a sędzia..błędy się zdarzają, ale więcej błędów od Foy'a popełnił jednak Ben Foster... to nie materiał na bramkarze #1... jak go oglądam to przypomina mi sie były bramkarz United Roy Carroll.... on to wyczyniał cuda... jak to tutaj [link usunięty]
Na całe szczęście pierwsze mecze będą całkiem łatwe... nawet Arsenal nie wydaje się teraz tak wielkim zawodnikiem...
» 10 sierpnia 2009, 09:57 #6
pkdevil: Slaanesh => Przy pierwszej bramce dla smerfów nie było mowy o faulu na Fosterze bo to on sam wbiegł na zawodnika Chelsea.

A co do drugiej bramki to sędzia ŻYD j***NY powinien zatrzyamc grę, a pozwalac na atak smerfów kiedy United mieli tylk0 3 obrońców.

Swoją drogą to dla piłkarzy Manchesteru należy się poważna rozmowa od Sir Alexa za to że już drugi raz w tym sezonie przegrywają po karnych, karne to jest loteria ale nie ma obronionych są tylko nie wykorzystane i takie co raz częściej przytrafiają się United a tonie jest dobry znak na nadchodzące rozgrywki.
» 10 sierpnia 2009, 08:43 #5
karol1417: Webba mogli wziąść on by może popełnił jakieś błędy na korzyść United:P
» 10 sierpnia 2009, 08:34 #4
d4vE7: Hmmmm... Sedzia popelnil jeszcze jeden blad uznal bramke Rooneya ktory w momencie podania byl na spalonym a mimo to sedzia nie sygnalizowal pozycji spalonej a MU mialo szanse zagrac w rzutach karnych.
» 10 sierpnia 2009, 08:26 #3
Slaanesh: Dokładnie tutaj popełnił błąd, zastanowił bym się jeszcze nad sytuacją z 1 bramki dla chelsea kiedy Foster cipka piąstkował piłkę i się wywalił to tam lekko przeszkadzał mu zawodnik londyńczyków, a to było w polu bramkarskim hmm...
» 10 sierpnia 2009, 07:47 #2
Agusssia: No dokładnie.. Co za sędzia.. Masakra
» 10 sierpnia 2009, 06:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.