Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fergie wyjaśnia brak zakupów

» 8 sierpnia 2009, 11:09 - Autor: bar - źródło: tribalfootball
W dzisiejszym wywiadzie dla United Review sir Alex Ferguson wyjaśniał, dlaczego jeszcze nie wydał osiemdziesięciu milionów zarobionych na transferze Cristiano Ronaldo do Realu Madryt.
Fergie wyjaśnia brak zakupów
» Fergie pragnie inwestować w młodzież, jednak nie wyklucza transferów gwiazd.
- Wiem, że zawsze będą fani którzy będą zawiedzeni z faktu, iż do tej pory nie wydaliśmy 80 mln zarobionych na Ronaldo na zakup innej gwiazdy z najwyższej półki – rozpoczął w wywiadzie dla United Review.

- Już dawno bym to zrobił, jeśli miałbym pewność, że wydane przez nas pieniądze będą miały równorzędne odzwierciedlenie w umiejętnościach piłkarzy jakich kupujemy – wyjawił. - Kluby takie jak Real Madryt czy Manchester City wydają niebotyczne kwoty na zawodników, co podbija cenę reszty, więc nie mamy możliwości zakupu najlepszych piłkarzy za rozsądną cenę - podsumował.

- Pytaliśmy o ceny kilku graczy, jednak proponowane kwoty były po prostu niewyobrażalne. Przez te wszystkie lata pokazaliśmy, że możemy kupować piłkarzy z najwyższej półki, co nie zmienia faktu, iż robiliśmy to stosunkowo rzadko, czyli tylko kiedy to nam się opłacało, teraz nie ma to sensu – dodał.

- Więc odpuściliśmy, ale nie myślcie, że do końca. Na pewno popracujemy nad wzmocnieniami, nie poddaliśmy się w walce o najwyższe laury. Realizujemy właśnie długoterminowy plan, który ma na celu ściąganie młodych, perspektywicznych piłkarzy – stwierdził.

- Popatrzmy chociażby na Cristiano Ronaldo, kupiliśmy go za 12 mln, no a resztę już znacie. Widzicie ile dzięki temu transferowi zyskaliśmy. W przeciągu sześciu lat zrobiliśmy z niego najlepszego piłkarza globu, a teraz życzymy mu powodzenia w nowym klubie – zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Owen będzie błyszczał
Następny news »
McLeish: Odejście Ronaldo to nie problem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


Cwiartek: Przydał by się aguero i dobry stoper taki jak vincent kompany.
» 12 sierpnia 2009, 22:05 #28
waddle: Arjen Robben! On wystarczy, i wcale nie jest taki drogi...
» 11 sierpnia 2009, 18:39 #27
paula99: Przydałyby się transfery szczególni,że tyle kontuzji w zespole jest.I to piłkarzy "z górnej półki".Warto by było wydać trochę więcej kasy na piłkarza ale przynajmniej mieć dobrego napastnika,który pomógłby drużynie w trudnej sytuacji,bo nie ukrywajmy taka sytuacja istnieje.
» 11 sierpnia 2009, 16:31 #26
tiger363: Aren - Źle się wyraziłem. Nie miałem na myśli tego że Fergusonowi nie zależy na dobru drużyny, bo to naprawdę jest głupota, tylko o to że mimo iż pieniądze są i wzmocnienia są potrzebne, to charakter SAFa przeszkadza mu w wydaniu większej ilości pieniędzy na jakieś konkretne wzmocnienia.
» 10 sierpnia 2009, 15:40 #25
Elninio: Potrzebujemy Kuszczaka na bramce bo Foster ma ciagle tremy i nie potrafi wykopac pilki powiem tak.Popelnil SAF pare blendow Berbatow nie powinien startowac w 1 polowie powinien postawic na Owena lub Machede on z Roonyem i kto wie.A tak szanse mielismy nie wykorzystalismy a potem w glupi sposob przegralismy Evra sie pcha na te karne i nie wtrafia pomylka zyciowa.
» 10 sierpnia 2009, 15:17 #24
aren: Tiger363 - "Gdyby tylko Ferguson na chwilę przed swoją szkocką mentalnością postawił dobro drużyny"
Większej głupoty na tej stronie nie czytałem a wchodzę na nią regularnie.

Broowar - Gourcuff!! to geniusz, najlepszy zawodnik w lidze francuskiej, poza tym trenerem Bordeaux jest Blanc(uczeń Fergusona), bodaj żyrondyści zapłacili tylko 13.5 mln za transfer Yoanna z AC Milanu, na pewno jest to zawodnik który w United by się przydał bardziej od Silvy, Davida Villi czy Aguero, przy całym moim szacunku dla tak klasowych piłkarzy;-)
» 10 sierpnia 2009, 14:52 #23
tiger363: Eh...
Gdyby tylko Ferguson na chwilę przed swoją szkocką mentalnością postawił dobro drużyny. Transfery są nam potrzebne, jeśli chcemy w tym sezonie walczyć o najwyższe trofea. Chyba, że SAF chce w tym sezonie zrobić drużynie wolne od sukcesów i poczekać aż nasza złota młodzież nabierze doświadczenia i rozwinie się na tyle by stanowić o sile naszego zespołu, ale nie wiem czy Ferguson doczeka tej chwili.
Niech SAF nie oczekuje, że Real nagle straci swoje pieniądze a arabscy właściciele City zbankrutują i wartość piłkarzy znacznie spadnie.
To że obecnie ceny piłkarzy nie odzwierciedlają ich umiejętności jest kwestią niepodważalną ale czasami trzeba przepłacić, by później nie żałować że się oszczędzało.
2 transfery są dla nas niemalże koniecznością - ofensywny pomocnik oraz bramkarz. Nasz środek w ostatnim czasie właściwie nie istnieje. Jeśli nie środek pomocy to trzeba wzmocnić bardziej skrzydła. Nani i Valencia są świetni, ale nie mają realnych zastępców w razie kontuzji czy dla systemu rotacji. Park? Tosic? Oboje prezentują poziom daleki od wymaganego do gry w podstawowym składzie United. O ile Serb jeszcze się pewnie rozwinie, o tyle ze strony Parka nie można już oczekiwać jakiegoś przełomu.
No a jeśli chodzi o bramkę to nasza sytuacja w obecnej chwili gdy VDS jest kontuzjowany chyba mówi sama za siebie.
» 10 sierpnia 2009, 11:43 #22
Broowar: Najważniejszy obecnie jest środek pola i potrzebujemy wzmocnienia tej formacji, osobiście najchętniej widziałbym w United Yoanna Gourcuffa, gdyż ten piłkarz zapowiada się na nowego Zidane'a i sprowadzenie go byłoby strzałem w dziesiątkę, co do ataku to jestem raczej spokojny, jeśli będą dobre dogrania to napastnicy będą strzelać.
» 10 sierpnia 2009, 02:42 #21
maciek4o6: Chyba dzisiejszy mecz pokazał, że potrzeba kupić napastnika który strzela bramki i karne :/
» 9 sierpnia 2009, 21:20 #20
Marto: Dobra SAF otwieraj portfel i jazda na rynek bo lipa jest lipa...
» 9 sierpnia 2009, 20:24 #19
Gicha7: glanden: `Wazza` czyli Rooney nie jest wychowankiem Manchesteru...został za młodu sprowadzony z Evertonu, więc mimo iż od bardzo młodego wieku zaczął grać dla United to jednak jest wychowankiem klubu z Liverpoolu.
» 9 sierpnia 2009, 10:35 #18
destroyer89: w tym roku najlepszym piłkarzem "globu" będzie Wayne Rooney
» 9 sierpnia 2009, 08:35 #17
glanden: Felek zgadzam się. Wychowanek odda wszystko za klub (Wazza, Gigss - wzór do naśladowania i oby trzymali go jak najdłużej niech młodzież widzi bohatera i żywą legendę klubu).
» 9 sierpnia 2009, 08:06 #16
glanden: Powiem tak SAF rządzi a nie WY! Kupi kogo będzie chciał i zrobi co będzie uważał za stosowne! Proszę mi tu nie pisać kto kogo gdzie i za ile bo w porównaniu do SAFa to wiedzę z zakresu piłki nożnej macie na poziomie żłobka (ja też jestem w tej grupie no ale nie piszę kogo SAF mugłby kupić).
I proszę mi tu nie pisać więcej o tym jakiego piłkarza potrzebje ten klub!
» 8 sierpnia 2009, 21:27 #15
przemuch88: ale mnie tu niektóre dzieciaczki śmieszą,hahaha
ja na miejscu fergusona kupiłbym huntelaara,villę,silvę i riberego,HAHAHA narmalnie żal tyłek ściska:)
po co wam willa,hunter itp??bo wy znacie tylko tych piłkarzy z najwyzszej półki i dlatego że są znani byscie ich chcieli....Ribery? pytam po co??
żeby za rok powiedział że jego marzeniem jest pi**d*lony real??
wg mnie to potrzebny nam człowiek na srodek pola,najlepiej obunożny oczywiście mam tu na mysli Silvę:)
oczywiscie jesli za rozsądną cenę bo jesli nie wiadomo ile to niech siedzi w walencji do konca zycia....pzdr
» 8 sierpnia 2009, 20:37 #14
karol1417: ManU kreuje gwiazdy i następną taką może być moim zdaniem macheda ale to tylko moje spekulacje
» 8 sierpnia 2009, 17:22 #13
elpajaco93: Kajdan ---> nie mozna z kazdego zrobic gwiazde. Taka osoba musi miec najpierw jakis potencjal, a po 2 w MU trzeba kogos kto moze wziasc na siebie odpowiedzialnosc i pressie meczu, jest moze i Roon ale przydal bysie ktos jezcze ktos taki jak Villa albo Aguero.
» 8 sierpnia 2009, 17:09 #12
Kajdan: Sp0kojnie ! United nie kupuje gwiazd , tylko robi z zawodnikow gwiazdy . Nie srajcie sie tak o te transfery. Ferguson wie co robi i zgadzam sie z nim , ze nie ma co teraz bulic kosmicznych pieniedzy . Sam chetnie widzialbym u nas Aguero ,ale nie za ponad 50 mln ! W nastepnym okienku moze kosztowac okolo 20-30 mln wiec nie ma co sie spieszyc . Jedyny gracz ktorego moglby kupic Ferguson to jest Silva . Mysle , ze nie kosztowalby za wiele a na pewno by sie przydal . Pozdrawiam .
» 8 sierpnia 2009, 15:53 #11
kuba82: jari13 -> po pierwsze wcale nie trzeba sciagac "duzo" talentow.
po drugie jesli kogos sprowadzac to najlepiej z wysp (takie jest moje zdanie).
a po trzecie o ile mi wiadomo to transfer ronaldo do realu byl juz "ugadany" z calderonem i jezeli jedna ze stron by sie nie wywiazala to miala zaplacic wg mediow drugiej stronie ok 20 mln.
» 8 sierpnia 2009, 15:20 #10
alter: Kuszpit5, nie masz racji. Ferguson wychował o wiele więcej piłkarzy. Tylko, że wielu nie zauważa, że bohaterami okien transferowych byli Beckham, Ronaldo czy Van Nisterlooy, a nie np. Giggs, Vidic, czy Rooney. Talir ma rację, to klub z tradycjami i wiernymi kibicami, a nie gwiazdorski serial transferowy jak real czy chelsea
» 8 sierpnia 2009, 14:39 #9
Kretonus: Kup i kup....Po co można zaczekać na dobrą okazje i dokonać zakupu znaczącego piłkarza.
» 8 sierpnia 2009, 14:00 #8
talir: Żal mi tych co sie tak napalają na te transfery, MU to klub z tradycją, w którym ceni się przywiązanie do barw klubowych, od lat stawiało sie na młodzież, a co niektórzy najchetniej zrobili z MU "Legię Cudzoziemską". Ja bym kibicował MU nawet jak przez najbliższe 10 lat nie wygrali ligii, za to widzę ze co niektórzy to kibicują United, bo teraz jest na topie... ciekawe ilu "fanów" odeszło po sprzedaniu Ronaldo, oraz ciekawe ilu by odeszło gdyby MU w tym sezonie nic nie wygrało. Real w ciagu 23 lat miał 23 trenerów, a United jednego, to jest siła tego klubu, stabilnosc i konsekwencja, a nie najemnicy i sezonowi kibice.
» 8 sierpnia 2009, 13:48 #7
sqrwsn7: Nie rozumiem dlaczego mowicie "Bez wzmocnien".
A co z Valencia.? Przeciez on jest mlody a tak piekielnie szybki. I jego drybling, dosrodkowania. Kilka moze kilkanascie meczy i jestem pewny ze bedzie regularnie w pierwszej 11 ;]
Jak dla mnie bedzie jednym z najlepszych w PL.
Owen.? Moze jest niezbyt mlody i po ostatnich wydarzeniach kibice mysla o nim nie najlepiej. Ale przeciez pokazal ze jest bramkostrzelny. Mecz z Valencia no ok nie wyszedl. Ale kiedys musi byc gorszy dzien.
Tosic.? Technika bajeczna. Jak nabierze doswiadczenia rowniez bedzie bardzo mocny.
Berbatov jak wiemy w poprzednim sezonie Boss nie dawal mu najlepszej dla niego roli w druzynie. Teraz jak obiecal poprawi to.
Roo bedzie w koncu na srodku ataku. Spokojnie moze byz krolem strzelcow PL.
Wiele razy juz zastanawialismy sie "Co ten Ferguson robi". A potem zawsze okazywalo sie ze wiedzial dobrze co robi. I jeszcze bardzuej go za to szanowalismy :)
Ja jestem spokojny. Ogladalem wszystkie mecze przedsezonowe. Bedzie dobrze ;]
» 8 sierpnia 2009, 12:09 #6
kamipl91: best17 nie obrażaj taktyki Fergusona porównując go do taktyki Arsenalu.
Stawianie na młodych nie jest wcale złym pomysłem. W przeciwieństwie do Wengera SAF miesza młodość z doświadczeniem.
Bos Arsenalu stawia tylko na młodych. Oczywiście ma Van Persiego i Arshawina, ale reszta to młodzi gracze.
» 8 sierpnia 2009, 11:54 #5
jari13: Po pierwsze, zeby wychowywac takich graczy jak Cris to trzeba sciagac duzo talentow, a tego nie robimy na jakas bardzo duza skale. Poza tym Arsenal pokazuje, ze na samych juniorach nie mozna sie oprzec. I w koncu jak SAF wyobraza sobie gre bez Crisa i bez wzmocnien. Jak nie ma na rynku zawodnikow, ktorzy moga zastapic Crisa za rozsadne pieniadze to po co go sprzedawal?
» 8 sierpnia 2009, 11:47 #4
lukasz1143: best17 ManU nie bedzie Arsenalem ponieważ to nie sa te same transfery Arsenal kupuje graczy w ogole nie doswiadczonych , a ManU mówiąc o młodych i dobrych często myśli o graczach 20-25 lat. Ale moim zdaniem piłka nożna za kilka lat to już nie będzie to samo. Stanie się z nią to samo co z F1. Będzie tam zero sportu lecz same pieniądze
» 8 sierpnia 2009, 11:47 #3
gruby872: gdyby nie SREAL i SRITY to aguero kosztowałby 35 ibra 30 villa 25 a tak to sami widzicie
» 8 sierpnia 2009, 11:43 #2
pawlak0908: Też jestem takiego zdania, bo jak np Atletico chce za Aguero chcą ponad 50 milionów funtów to jest przesada i to spora, więc lepiej kupić jakiegoś młodego i zdolnego, zrobić z niego gwiazde i przez kilka najblizszych lat bedzie dla nas strzelał bramki :P Przecież za każdym razem jak odchodziła jakaś gwiazda to sobie z tym poradziliśmy znajdując nową (ale nie za 50 mln)
» 8 sierpnia 2009, 11:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.