Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Silva i ktoś jeszcze?

» 7 sierpnia 2009, 12:50 - Autor: bar - źródło: tribalfootball
Ostatnio w angielskiej prasie pojawiły się pogłoski o tym, jakoby boss Manchesteru United sir Alex Ferguson miał zamiar wzmocnić skład jeszcze dwoma piłkarzami.
Silva i ktoś jeszcze?
» Czy David Silva nie będzie ostatnim piłkarzem który zawita na Old Trafford?
Według dzisiejszego Daily Mail sir Alex Ferguson jest bardzo bliski pozyskania piłkarza Valencii CF Davida Silvy. 23-latek przez cały poprzedni sezon obserwowany był przez skauta Martina Fergusona.

United interesowało się tym zawodnikiem już rok temu, jednak nie udało się pozyskać utalentowanego Hiszpana, rozmowy na nowo zostały wznowione na początku bieżącego okienka transferowego.

Proponowana przez Valencię cena 23 milionów zniechęca włodarzy United, jednak zdają sobie oni sprawę z nieprzeciętnego talentu Silvy wiedzą również, że jest niezwykle wszechstronnym zawodnikiem, może grać zarówno w środku pola jak i na lewym skrzydle.

Dużo mówi się o tym, jakoby Silva miał być jednym z dwóch piłkarzy jakich sir Alex Ferguson pragnie ściągnąć do Manchesteru United, podobno Szkot chce znacząco wzmocnić środek pola.


TAGI


« Poprzedni news
Wywiad z Carrickiem
Następny news »
Anderson: Zapomnieć o Ronaldo i Tevezie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (68)


Cwiartek: Najlepiej gdyby kupił oby dwóch...
» 11 sierpnia 2009, 23:23 #50
Agusssia: Niom Arjena Robbena Real sprzedaje.. Ale wolałabym zdecydowanie Davida Silve
» 11 sierpnia 2009, 18:07 #49
Agusssia: Przydał by się nam :) Bo jak narazie to cienko u nas z Carrickiem..
» 11 sierpnia 2009, 08:46 #48
Kajdan: Jak juz wczesniej wspominalem w innych tematach , chetnie widzialbym go u nas ! Wiem , ze United rzadko kupuje graczy znanych . Przewaznie kupuje mlodych graczy , ktorych kreuje na gwiazdy . Nawet cena nie jest tak duza jesli sie porowna do innych transferow w tym 'dziwnym' okienku trasferowym .
» 10 sierpnia 2009, 00:55 #47
federicoo: nie zgadzam się z Kolejorzem ;/ Park to bardzo wartościowy gracz i jakbyś nie zauważył Ferguson wystawia go w prawie każdym meczu z Wielką Czwórką ... A i gra w nich nieźle ... Naprawde pożyteczny ... Szybki piłkarz z dobrą techniką ... Nie wiem właśnie co masz do jego techniki ... Techniką nie jest umiejętność przełożenia piłki nad nogą tylko utrzymywanie się przy piłce np. A to Park robi b. dobrze ... Tyle ... Silva -> 23 mln -> jak najbardziej TAK ! :D

pzdr all :)
» 8 sierpnia 2009, 21:07 #46
lukasz1143: Anderson oraz Nani są dobrymi graczami a to że nie grają jeszcze jak Xavi czy Ronaldo to świadczy o ich młodym wieku i małym doświadczeniu. Zauważcie że obaj piłkarze dopiero wchodzą do 11 swoich reprezentacji ( w przypadku Andersona może to jeszcze potrwać), myślę że jeśli Ferguson naprawdę nikogo nie kupi to oboje mocno się rozwiną w nadchodzącym sezonie
» 8 sierpnia 2009, 18:14 #45
karol1417: nie wiem co wy chcecie od Andersona przecież to dobry piłkarz może i nie strzela dużo ale się stara. a widzieliście jego gola z rzutu wolnego? ten piłkarz ma talent tylko musi się rozwijać a nie będzie się rozwijał jeśli nie dostanie szans na grę w pierwszym składzie. moim zdaniem przed nim świetlana przyszłość.
» 8 sierpnia 2009, 17:07 #44
Draciel: Beznadziejny jesteś tylko Ty... Anderson będzie gwiazdą tylko musi się jeszcze trochę ograć... Jak Ci się nie podoba skład to wypi**dalaj.
» 8 sierpnia 2009, 16:41 #43
elvis04051984: a poza tym ten cały Anderson jest beznadziejny i do niczego się nie nadaje nosi tylko te obleśne dredy stroi głupie miny jakby miał zaraz puścić pawia i jest rozkapryszonym dzieciakiem który nie wie co z piłką zrobić a gra często w pierwszym składzie tylko dlatego że Hargreaves nie może grać tyle czasu !!
» 8 sierpnia 2009, 16:18 #42
piter100000: może i Anderson ma dobre podanie tylko że póki co to jego strzały sa w trybuny no i strat ma tez więcej niż tych udanych podań. mimo wszystko wierze że sie chłopak ogarnie :D
» 8 sierpnia 2009, 12:24 #41
Przemoo: Hej elvis04051984 !

Anderson jest również skrzydłowym...większość meczy w Porto grał na lewej flance

MANmanyUTD - Silva jest lewo nożny...na prawej stronie? ://
» 8 sierpnia 2009, 11:59 #40
kerpin09: blagam nie bawmy sie w real....
kogo wiecej nam potrzeba w srodku pola skoro mamy andersona z nieprzecietnym podaniem i kreatywnego carricka...prawa flanka valencia lewa nani....napad owen i roo...na bramce wiadomo VDS w obronie vidic ferdinand da silva i evra...jeszcze dobra lawka rezerwowych i czwarty raz z rzedu mistrz anglii
» 8 sierpnia 2009, 11:57 #39
piter100000: a ja się zgadzam kolejorzem;p bo widać ze wie co mówi, mamy zaj******** wychowankówi w ogóle inne talenty typu Tosic czy Obertan ale jakoś nie widze ich w roli głównodowodzących a nawet dobrych graczy którzy daliby rade w LM. oprócz młodych talentów trzeba mieć kilkuwybitnych. a na środku pola wybitnych to nam brakuje. taki Arsenal ma samą młodzież praktycznie i co?? od 5 lat nic nie wygrał....
» 8 sierpnia 2009, 11:02 #38
destroyer89: przydałby się takie wzmocnienie w lini pomocy ... jestem ZA :D
» 8 sierpnia 2009, 08:49 #37
pumbiks17: smiesza mnie niektore komentarze ze nie ma dla niego miesjca w skladzie haha:D Silva jest lepszy od Andersona (ktorego baardzo lubie i podoba mi sie jego gra), Valenci, Giggsa czy Naniego (na bardzo wiele go stac ale cos nie moze zablysnac). Bylby ogrooomnym wzmocnieniem i 20 czy nawet 30 mln to nie duzo jak na zawodnika tej klasy. Tak na marginesie to marzy mi sie taki sklad zeby w pomocy gral: Valencia,/Nani -- Carrick -- Anderson -- Silva.
» 8 sierpnia 2009, 00:55 #36
elvis04051984: zafajdane durnie od kiedy Anderson gra na lewej pomocy pytam sie??
» 7 sierpnia 2009, 23:18 #35
MANmanyUTD: Ja bym sobie pomoc wyobrażał tak :

Anderson Silva
Valencia Nani

Ale to tylko moje takie moje wyobrażenie :P
» 7 sierpnia 2009, 22:36 #34
toffifee: [link usunięty]
rowni-z-realem-i-reprezentacja-brazylii-quot-1705.htm


ma gość fantazję, znakomicie poprawia humor xD
» 7 sierpnia 2009, 20:24 #33
gienio02: co do silvy to nie mam zdania ale ewentualnie aguero moze byc
» 7 sierpnia 2009, 18:59 #32
Kolejorz: A jak tam uważacie... Nie wiem co takiego złego napisałem, że kazacie mi spadać na bambus, ale nie obchodzi mnie to nie musiscie mnie lubić. Większość z was krytykuje jednak zawsze czyjeś wypowiedzi nie podając argumentów, ale ja was za to ganić nie bd bo po co mi to? Nie mówię, że Obertan i Tosić nigdy nie będą wystarczająco dobzi czy nawet zaj**iści, ale wg. mnie nie można im powierzać jeszcze tak ważnego zadania jak gra z Chelsea czy Liverpoolem. A jeśli się okaże że Nani wcale nie będzie lepszy niż rok temu to uważam że bedziemy mieli spory problem. Albo lepiej nic nie piszę, bo znowu mi się dostanie... Już widzę komentarze : Masz rację lepiej nie pisz.
Pozdro dla wszystkich co mnie nie lubią... Idę się zabić, na wasze szczęscie ^ ^
» 7 sierpnia 2009, 18:35 #31
Agusssia: elpajaco93 wydaje mi się że zapomniałeś o Waynie , Michealowi i Machedzie nie potrzebny nam Aguero po pierwsze dlatego że mamy dosyć napastników a po drugie że cena za niego jest zaporowa..
» 7 sierpnia 2009, 18:24 #30
elpajaco93: Moze byc Silva i Aguero wterdy bym byl bardzo zadowolny z transferow SAF-a.
» 7 sierpnia 2009, 18:10 #29
Gicha7: Być może tym drugim zawodnikiem jest Costa...
A Kolejorz zgasił swoim komentarzem chyba wszystkich, którzy przeczytali jego wypowiedz ^^
Osobiście uważam, że potrzeba nam zawodnika ofensywnego na pomoc gdyż Carrick i Fletcher to są zawodnicy bardziej defensywni, Hargreaves wróci do gry za pare miesięcy a i on jakoś typowo ofensywny nie jest...Jest Scholes który jest już stary i często mu nie wychodzą niektóre rzeczy, jest też Giggs który w ostatnim czasie pare razy robił jako play-maker, ale to chyba narazie za mało. Za mało jak na ofensywe, ale w sam raz na gre defensywną. Jednym słowem...
PODSUMOWUJĄC.. Silva by się przydał, ale jak transfer ten nie wypali to nie będzie to wielka strata.
» 7 sierpnia 2009, 17:49 #28
Mariushek1993: Danyan
Szymkov7
Dzieki za info ;D pytalem bo nie wiem jak tam graja w Valenci ;P
» 7 sierpnia 2009, 17:25 #27
Marimba84: Kolejorz

gratuluje straty populara u mnie
» 7 sierpnia 2009, 17:22 #26
patryk211290: Kolejorz...

Spadaj na bambus...
Coś takiego jak Ty to napisałby jedynie 5latek albo fan Chelsea który mało wie o rywalach swojej drużyny;///
» 7 sierpnia 2009, 17:22 #25
2Fast4You: skrzypek soryale ja sie zabardzo walutami nie interesuje nie wiem jak tam z tym kryzysem w angli jest xD
» 7 sierpnia 2009, 17:21 #24
przemuch88: Kolejorz....

Proszę Cię,idz sobie i juz nie wracaj tu lub najpierw 10 razy się zastanów zanim coś napiszesz....
» 7 sierpnia 2009, 16:41 #23
skrzypu1992: Kolejorz

Ale Ty śmieci stary piszesz! Sam chyba tego nie przeczytałeś, albo w to nie wierzysz? Hargo? Prawdopodobnie za szybko nie wróci do pierwszego składu. Bierz pod uwagę rehabilitację i powrót do sesji treningowych, nie mówię o czasie na powrót do wysokiej formy.

Tosić i Obertan? Są jeszcze młodzi, jeżeli się sprawdzą to pewnie będziesz jednym z pierwszych, którzy będą chwalić SAF, że dał młodym szansę i na nich postawił. Po drugie, Obertan? Trzymiesięczna kontuzja?

Giggs - za wolny na skrzydło, ale wystarczająco szybki na ofensywnego? Śmieszne. Giggs dostaje teraz rolę rozgrywającego, który nie musi biegać zbyt dużo, bo ma przyjąć i zagrać do wychodzącego zawodnika.

Parki Ji-Sung jest dobrym zawodnikiem. Może jego gra nie przykuwa uwagi, ale jest produktywnym zawodnikiem. Stwarza sytuacje zawodnikom, dobre dośrodkowania, niezłą kiwkę (dobra kiwka, to nie super zwód, a raczej skuteczny). Zawodnik, który zasługuje na grę w MU. Jakby tak nie było, SAF by go tak długo nie trzymał i nie zapowiadał, że... dostanie nowy kontrakt!

A najśmieszniejsze to słowa "niech SAF mnie lepiej nie wkurza z tym skrzydłem"... pytam się, bo co? On jest trenerem, on widzi tych zawodników każdego dnia na treningu i najważniejsze ON DECYDUJE! A Ty co? Możesz sobie tylko takie głupawe i nieprzemyślane teksty napisać.

Pozdro stary i pomyśl nim coś napiszesz. Bo się kompromitujesz głupawymi tekstami.
» 7 sierpnia 2009, 16:25 #22
piotrek8553: my tu dyskutujemy a na innej stronie pojawil sie newus ze nie bedzie juz transferow itp nie ma co sobie glowy zawracac tymi plotkami bo to tylko wymysly gazet!! pozdro dl prawdziwych fanow i do niedzieli a sa tu moze fani z woj lodzkiego??
» 7 sierpnia 2009, 15:40 #21
Kolejorz: Moim zdaniem można ustawić zespól tak aby warunki fizyczne Silvy nie byłyby problemem. Przykład: Robinho, chude to takie, ale radzi sobie całkiem nieźle... Typową walką mogą się zajmować przecież inni piłkarze, ja widze to tak... Silva jako ofensywny pomocnik, a za nim Hargo/Fletcher/Carrick. A jako skrzydłwy to też by się przydał bo ja nie widzę za bardzo Tosić'a czy też Obertana w składzie na ważniejsze mecze, a Giggsy na skrzydło jest już za wolny i to on mógłby być też tym ofensywnym pomocnikiem. A Park wg. mnie nie nadaje się do United, ma chęci i wole walki i jest całkiem szybki, ale techniki to prawie wcale , o strzałach nie wspomne, a za same chęci i walkę w United nie można być, przykład: Alan Smith. Nie pamiętam żadnego dobrego meczu Parka z mocnym rywalem, może wy jakieś kojarzycie? No raz pamiętam bramkę jego chyba z Arsenalem, ale tego nie dało się nie strzelić. Moim zdaniem mamy jak narazie 2 dobrych skrzydłowych, no może jeszcze Giggsy, ale go bardziej w środku widzę, a Wayne ma grać w ataku i niech SAF mnie lepiej nie wkurza z tym skrzydłem, dlatego myślę, że Silva bardzo nam się przyda.
» 7 sierpnia 2009, 15:35 #20
Agusssia: Chciałabym go zobaczyć na Old Trafford niemniej jednak uważam że pozyskanie kolejnego skrzydłowego byłoby nie małym problemem ponieważ mamy już paru zawodników na tej pozycji.. A na środku mamy przecież świetnego Carricka i Fletchera.. Sama nie wiem.. Świetny zawodnik przydał by się ManU ale nie ma za bardzo miejsca dla niego w składzie :(
» 7 sierpnia 2009, 15:30 #19
kaczan777: Według mnie transfer Silvy do Mu byłby głupotą, ponieważ mamy wystarczającą ilość skrzydłowych ( Nani, Valencia, Gigs, Park, Tosić, Obertan) i myślę że jeszcze jeden stał by się problem a nie błogosławieństwem. Jeżeli chodzi o środek pola to myślę ,że rzeczywiście przydałby się nam jakiś kreatywny ofensywny pomocnik, potrafiący strzelać dużo goli i przy wielu asystować. Ale skoro SAF powiedział niedawno ,że żadnych transferów do MU w tym okienku już nie będzie to raczej należy mu wierzyć. Dlatego sądzę ,że podniecanie się informacjami o rzekomych transferach jest bez sensu.
» 7 sierpnia 2009, 15:03 #18
Szymkov7: lukasz1143
Inesta czy Xavi to też "koksy", nie?
I uprzedzając argument, że La Liga to nie Premiership; w Lidze Mistrzów też sobie poradzili.
» 7 sierpnia 2009, 14:53 #17
lukasz1143: Dokładnie, przecież Silva to jest skrzydłowy, a z reszta z jego warunkami fizycznymi nie spisał by się na środku
» 7 sierpnia 2009, 14:42 #16
Szymkov7: Mariushek1993
Po części masz rację. Silva najczęściej gra na lewym skrzydle, ale czasami występuje również na środku pola i z tego co widziałem gra całkiem dobrze.

A o do rzekomego transferu... Daily Mail nie jest gazetą zasługującą na jakąkolwiek uwagę. Zwykły brukowiec, który pisze to co ludzie chcą czytać. Jeżeli jednak Silva miałby zasilić szeregi United za 23 mln funtów to myślę, że możemy w niego zainwestować. Stracić wiele nie stracimy, a zyskać możemy dużo. Trzeba liczyć się z kontuzjami takich piłkarzy jak Valencia, Nani czy Anderson... Silva mógłby zastąpić każdego z nich. Mimo, że mamy już kompletny skład, uważam że kasa wydana na Silve(nie więcej niż 30 mln euro) nie zostałaby wyrzucona w błoto
» 7 sierpnia 2009, 14:41 #15
kocisz191: No wcale bym nie [powiedział, że mamy jakiś specjalnie słaby środek pola: Fletcher i Carrick to bardzo dobrzy piłkarze, ale aj jestem za transferem bo może też grać (a właściwie to jest jego nominalna pozycja) na lewej pomocy
» 7 sierpnia 2009, 14:35 #14
lukasz1143: Cena mała jak na dzisiejsze czasy, i choć piłkarz jest zaj**i... to sądzę że w tym okienku nie kupimy nikogo
» 7 sierpnia 2009, 14:32 #13
gruby872: ciekawe kto to ten 2 zawodnik
» 7 sierpnia 2009, 14:23 #12
Mariushek1993: ODPOWIE MI KTOS ??
#13
» 7 sierpnia 2009, 14:19 #11
skrzypu1992: 2Fast4You 23 mln funtów, przy obecnym kursie walut wyjdzie jakieś 26-27 mln euro. Także to i tak o jakieś 13-14 mln euro mniej niż wcześniejsza, wydawałoby się zaporowa cena.
» 7 sierpnia 2009, 14:10 #10
Mariushek1993: On napewno gra w srodku pomocy ??
Bo cos mi sie kojarzy ,ze na skrzydle ;P
Moze sie myle....
» 7 sierpnia 2009, 14:08 #9
2Fast4You: Rosaldo: Tak masz racje wtedy było 40 mln euro ale to 23 miliony to chyba funty to wyjdzie jakoś podobnie.Jestem za tym transferem !
» 7 sierpnia 2009, 13:48 #8
Mati888: To dobry ruch. 23 mln to wręcz cena okazyjna, więc Ferguson powinien się zdecydować na ten transfer.
» 7 sierpnia 2009, 13:46 #7
budek14: Taka cena za tak utalentowanego i młodego zawodnika,to mało! SAF powinien go kupić i to bez zastanowienia ! ! !
» 7 sierpnia 2009, 13:43 #6
blef71: dobra opcja z tym Silvą bo jeżeli Nani i Anderson się nie odblokują to kto inny pociągnie lewą flanke :D
» 7 sierpnia 2009, 13:18 #5
koli123: Na pomocy potrzebujemy tak wszechstronnego piłkarza jakim jest właśnie Silva. Na obronie mamy już wszechstronnego zawodnika jakim jest O'shea. Myślę że warto wydać te 23 miliony na Silve. To było by rozsądna decyzja SAF.Glory Glory United
» 7 sierpnia 2009, 13:17 #4
skrzypu1992: Szczerze mówiąc nie jestem przekonany co do słuszności tego transferu. Fakt, że jest to niewątpliwie bardzo dobry zawodnik, który mógłby wnieść do zespołu wiele świeżości, ale jak zawsze jestem uprzedzony do Hiszpanów w Premiership... dlatego patrzę na ten transfer z wielkiego dystansu.

Jednak to SAF i jego ludzie obserwowali go przez dłuższy czas i doskonale wiedzą czy da sobie radę. Dlatego trzeba zaufać naszemu "skąpemu" Szkotowi.
» 7 sierpnia 2009, 13:14 #3
psychoboby: Uważam że United nikogo juz nie potrzebuje na ten sezon, mamy szeroką kadre zdolną wygrać z każdym!
» 7 sierpnia 2009, 13:10 #2
krav3n: jak srodek to już jest fletcher, pomyślałbym nad skrzydłami obrony ewentualnie nad drugim valencia
» 7 sierpnia 2009, 13:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.