Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United pyta o cenę za Davida Silvę

» 2 sierpnia 2009, 00:37 - Autor: matheo - źródło: News of the World
Według informacji News of the World włodarze Manchesteru United poproszą działaczy Valencii CF, aby ci ustalili kwotę odstępnego za Davida Silvę.
United pyta o cenę za Davida Silvę
» Według informacji News of the World włodarze Manchesteru United poproszą działaczy Valencii CF, aby ci ustalili kwotę odstępnego za Davida Silvę. Sir Alex Ferguson jest gotowy zapłacić 25 milionów funtów.
Choć sir Alex Ferguson kilkukrotnie podkreślał, że to koniec zakupów tego lata, to zdaniem gazety jest gotowy złożyć ofertę za hiszpańskiego pomocnika. Szkocki menadżer ma tylko jeden warunek – cena za piłkarza musi być odpowiednia.

Przedstawiciele obu klubów spotkają się przed środowym meczem na Old Trafford. „Czerwone Diabły” są ponoć skłonne zaoferować za Silvę 25 milionów funtów.

23-letni Silva może grać na kilku pozycjach. W Valencii najczęściej występuje na pozycji ofensywnego pomocnika.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson chce goli
Następny news »
Aguero wciąż na celowniku United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (84)


federicoo: Draciel ... Ja tez uwazam ze nie wiadomą jest jak Silva zagra w angielskiej lidze ... Ale to samo było gdy do Looserpoolu przechodził Torres ... Tez zadawali tam sobie to pytanie ... A Torres wystrzelil jak z armaty ... Silva nie ma takich warunkow jak Torres to prawda ale jest szybszy i ma lepszy drybling no i jest pomocnikiem ofensywnym ... Moze by sie udalo ... A jesli tak bardzo nie chcesz Silvy to co myslisz o Youngu z AV ? :)

pzdr all :)
» 4 sierpnia 2009, 10:43 #69
Elwibrator: matii66

Chyba trochę wyobraźnia ciebie poniosła z tymi młodymi hehe ale mam nadzieje ze Rooney'a
» 4 sierpnia 2009, 09:07 #68
manooch: przeciez napisalem ze przydalby sie nam tego typu zawodnik ktory gra i na skrzydle i w srodku pola jako ofensywny pomocnik ale poprostu watpie ze bedzie to Silva, ale fakt jest taki ze potrzebuje tego typu zawodnika ; )
Glory !
» 3 sierpnia 2009, 23:54 #67
Szym7: Kolejna Plota ze strony News of the World ehh
» 3 sierpnia 2009, 23:08 #66
matii66: manooch szanuje cie, ale chyba nie docytales do samego konca, Silva najczęsciej wystepuje na pozycji ofensywnego pomocnika wiec przydalby sie do United! I obys nie mial racji z koncem tabeli... mytsle ze ten rok bedzie rokiem Rooney'a,Owena i "mlodych gniewnych" czyli Machedy, Tosicia, Welbecka, Valencji i od stycznia Ljajic'a! Glory ManUnited!
» 3 sierpnia 2009, 21:41 #65
manooch: czy ktos czyta co tu w ogole jest napisane ?
powielanie pytan po co nam on mamy duzo zawodnikow czy : do tego jeszcze aguero i bedzie swietnie...

po pierwsze malo prawdopodobne zeby silva przeszedl gdziekolwiek w tym sezonie a po drugie, jest nam potrzebny pomocnik ofensywny poniewaz mamy ich malo po odejsciu Tevez i Ronaldo dwoch zawodnikow podstawowych w ofensywie wypada a na jego miejsce kupilismy Valencie Owena Obertana ktorzy moga byc tylko w polowie tak dobrzy jak Ci którzy odeszli dlatego SAF wiedzac jak dluga i ostra jest nasza liga szuka zawodnika ktory bedzie skrzydlowym czy srodkowym a nawet jako napastnik bym go widzial, bo lawka nasza jest krotka i na dobra sprawe jesli Chelsea czy Live chce zdobyc mistrza to w tym sezonie okazja bedzie znakomita. I napewno taki zawodnik jest nam potrzebny ale czy bedzie to Silva to druga sprawa. Do tego w nadchodzacym sezonie nasz obraz gry sie zmieni a rywale nie spia zbroja sie i nikogo nie wyprzedaja. Co to oznacza? W teorii ciezke mecze przeciwko Live czy Chelshit i ogromna walka, a w praktyce kto wie ale chyba te dwa kluby w tym sezonie beda wygrywac regularnie a my z tymi eksperymentami napewno nie unikniemy wpadek co oznacza strate punktow i niestety moj typ na ten sezon to :
1.chelsea
2.live
3.man utd
4.arsenal

obym sie mylił ; )
Glory!
» 3 sierpnia 2009, 19:09 #64
lukasz1143: A najlepszym wyjściem to już nikogo nie kupować i powoli zacząć łatać ten dług który ManU posiada
» 3 sierpnia 2009, 18:00 #63
Draciel: @szpaq lepszym środkowym pomocnikiem był by Mata...
» 3 sierpnia 2009, 17:35 #62
lukasz1143: Marimba84
"Ja tam dałbym za Villę 45 mln euro".
Skoro jesteś taki hojny to proszę daj te 45 mln :)
» 3 sierpnia 2009, 17:04 #61
jezz: Nie jestem za tym transferem i mam nadzieje, ze nie dojdzie do skutku. Chce Francuza
» 3 sierpnia 2009, 15:46 #60
szpaq: nie jestem pewien czy ten filigranowy zawodnik poradzi sobie w środku pola w najbardziej fizycznej lidze świata. Oczywiscie ktoś od razu powie że scholes też nie jest gigantem ale on miał w sobie dusze do walki. nigdy nie odsatwiał nogi. z silvą jest troche inaczej ze względu na to gdzie się wychował.. nie zgadzam się z komentarzami ludzi którzy twierdzą że mamy bogactwo jeśli chodzi o pomoc bo to zwykła bzdura. Scholes i Giggs to już tylko zmiennicy Obertan to anonimowy piłkarz,a na Hagro nie ma co liczyć. Zostaje tylko Carrick Fletcher i Anderson ale przy grze systemem z 5 pomocnikami nowy środkowy pomocnik jest niczym tlen.
» 3 sierpnia 2009, 15:31 #59
rvn10: Kajdan - Jeśli chcesz tzw gotowce to idź kibicować Realowi,oni mają w nadmiarze niczego nie warte gwiazdki,natomiast nam już nikt nie jest potrzebny, możemy z powodzeniem wywalczyć mistrzostwo z takim składem jaki posiadamy...widać ,że chyba niektórzy w małym stopniu wierzą w United
» 3 sierpnia 2009, 15:19 #58
Draciel: W zeszłym sezonie mieliśmy jeszcze Ronaldo i Teveza - oni odeszli. Doszedł Owen ,Valencia ,Obertan. W zeszłym sezonie byliśmy zespołem ,który miał najlepszą i najszerszą ławkę rezerwowych w lidze teraz mamy jeszcze jednego zawodnika więcej tak więc rezerwowych mamy jeszcze więcej ,poza tym prędzej czy później Hargreaves wróci do zdrowia ,więc będzie jeszcze jeden.
@Kajdan ,a myślisz ,że kupując Silve będziemy mieli pewność ,że będzie grał na najwyższym poziomie?! NIE. Według mnie lepiej pokładać nadzieje w Valencii ,który ma już jakiś staż w Premier Ligue niż w Silvie ,który łapie kontuzje i jest blady jeśli chodzi o ligę angielską.
» 3 sierpnia 2009, 14:34 #57
aren: Silva jest bardzo wszechstronnym zawodnikiem, solidnie panuję nad piłką prawą i lewą nogą, w Valencii przeważnie grał za Villą jako ofensywny pomocnik ale były takie mecze gdzie to on grał wysuniętego napastnika czy też skrzydłowego.
» 3 sierpnia 2009, 14:27 #56
Kajdan: Draciel nie masz racji ! Mamy wielu pomocnikow , ale malo jest sprawdzonych i pewnych . Valencia nie wiadomo co pokaze w nastepnym sezonie .To samo sie tyczy Obertana . Nani ma ogromny talent , ale nie potrafi go wykorzystac . Jesli ma grac tak jak w sezonie 08/09 to ja podziekuje temu panu. Carrick to juz sprawdzony gracz , ale nie gra zbyt ofensywnie. To samo Fletcher .Giggs to fenomen i legenda klubu .Jednak to juz nie te lata. Walijczyk z pewnoscia nie bedzie gral 90 minut na rownym tempie . To samo ze Scholsem. Park i Anderson graja cudnie , ale nie maja formy przez caly sezon . Hargreaves to solidna firma , tylko te kontuzje . Wg mnie Silva by sie przydal . Osobiscie bym go widzial na lewej flance . Jego zmiennikiem bylby Ryan. Pozdrawiam :)
» 3 sierpnia 2009, 12:28 #55
Azian: #Draciel
Ale Manchester nie jest też klubem, który może sobie pozwolić na odpadnięcie w 1/4 LM, tylko dlatego, że w środku pola jest wielu zawodników, ale z tego większość gra bardzo przeciętnie.
» 3 sierpnia 2009, 12:14 #54
krecik7: Widzialbym go w MU :)
» 3 sierpnia 2009, 12:12 #53
Daanny: Zgadzam sie z kolega ktory mowil o 50 meczach w sezonie. Każde spotkanie jest inne i potrzeba zmiennikow, a poza tym silva potrafi swietnie rozegrac pile a ostatnio byl z tym w manchasterze problem. Potrzebny jest kreatywny zawodnik taki jak silva
» 3 sierpnia 2009, 12:09 #52
Draciel: Oświećcie mnie proszę bo nie ogarniam tego. Na jaką pozycje miał by przyjść Silva? Na którąś flankę? Mamy przecież 4 skrzydłowych. Na środek pola? Mamy pięciu/sześciu graczy mogących grać na środku. Po co on Manchesterowi? Śmiać mi się chce z niektórych z Was bo zawsze jak pojawi się news typu "Villa za 45mln w Manchesterze?" to na następny dzień jest 50 parę odpowiedzi typu "Tak!!1111 Wreszcie ktoś dobry". Zastanówcie się czego oczekujecie?! Manchester nie jest Realem ,który dwukrotnie przepłaca wartość zawodnika tylko po to ,żeby odpaść w 1/4 ligi mistrzów i zająć drugie miejsce w lidze.
» 3 sierpnia 2009, 11:36 #51
ogorek: może ktos sie bedzie smial z tego, ale ja chetnie bym widzial w MU Lukasa Podolskiego. Dziwne dla mnie jest to ze wraca do Koeln. Czemu nie zainteresowal sie nim zaden powazny zespol z Angli lub Hiszpani ? pokazalsie dobrze na euro 2008, potem jak gral w bayernie to tez raczej dobrze mu szlo, a teraz wraca do srednika bundesligi....
» 3 sierpnia 2009, 11:34 #50
naze: silva to by byl dobry transfer ;)
» 3 sierpnia 2009, 11:10 #49
Draciel: Całe szczęście ,że nie jesteś SAF.
» 3 sierpnia 2009, 10:54 #48
Marimba84: Ja tam dałbym za Villę 45 mln euro
» 3 sierpnia 2009, 10:28 #47
maciek4o6: Trensfery są potrzebne. Bez rotacji w drużynie nie ma co licznyć na puchary. Potrzebni są zmiennicy bo nie da się grać przez cały sezon na najwyższych obrotach, zwłaszcza w Anglii gdzie gra się po 50 meczy w sezonie.

Uważam, że Ferguson powinien sprowadzić właśnie Silve i Sergio Aguero.
Sam powiedział (Ferguson), że liczą się dla niego bramki, więc muszą być Ci co to bramki mają zdobywać. Tym bardziej, że pieniądze na transfery są.
» 3 sierpnia 2009, 10:05 #46
oldtrafford: niech pytają o cenę z Silvę to dobry zawodnik
» 3 sierpnia 2009, 09:16 #45
Azian: No dobrze, ale pomyśl o tym, że on jest jeszcze młody i niedoświadczony. On będzie jeszcze lepszy. I to mnie cieszy. A narazie przy takiej obsadzie jaką mamy w defensywie, to przy Rio i Nemanji na podstawową jedenastkę nie ma co liczyć. Jeszcze wszystko przed nim..
» 3 sierpnia 2009, 08:49 #44
federicoo: Moim zdaniem Azian Evans już jest świetny i w każdym meczu może zastąpić Rio bądź Vide na stoperze ... A i w reprezentacji gra i strzela ( z Polską ;/). To już jest piłkarz, który ... w United wiele osiągnął . To znaczy wiele jak na swój młody wiek . :) nie porównuje go do Giggsa osiągnięciami oczywiście :D ... A tak nawiasem czy wie ktoś czy będzie transmisja z Tarczy Wspólnoty z Chelsea w Canal + Sport ? :D

pzdr :)
» 3 sierpnia 2009, 08:37 #43
Azian: Widzę, że mimo, że jesteście tak jakby fanami Andersona, to i tak patrzycie na jego grę obiektywnie. To dobrze, ale... Ja naprawdę mam nadzieje, że ten chłopak nad sobą popracuje, bo osobiście też go lubię. Ale na teraz zdania o tym, że nie ma u nas w zespole pewnego środka pola (tak jak było kiedyś, za czasów Scholesa i Keano) nie zmienię :) Mamy dużo zawodników, którzy mają talent i potencjał, wystarczy ich dobrze pokierować i już niedługo mogą być przydatni o wiele bardziej niż teraz, ale w tym sezonie, samym potencjałem raczej nic nie osiągniemy. Przecież jak patrze na takich zawodników jak właśnie Anderson, Nani, Tosic, Evans, czy braci Da Silva to o tą dalszą przyszłość jestem spokojny, ale o następny sezon, trochę mniej..
» 3 sierpnia 2009, 08:05 #42
aren: Anderson to już zawodnik na International level;-) pamiętam jak grał jeszcze w Porto. Wydaję mi się że tak bardzo dużo piłek nie traci, choć gra do "przodu" takie ryzyko niesie.

Azian ja rozumiem (na szczęście) że Twoja krytyka Andersona nie jest, z cyklu NIE bo NIE, po sparingach w Azji i turnieju w Monachium mogę jasno stwierdzić że ten facet to najlepiej przygotowany zawodnik do sezonu(czy najlepszy zawodnik United - jeszcze nie). Ale musisz przyznać że jego prostopadłe podanie do napastników wygląda imponująco (jakbym widział Scholesa 5-10 lat młodszego czy Becksa w trykocie United)
O dziwo, Anderson jak na off-pom. bardzo dużo pracuję w defensywie, sam menadżer często powtarza, że Anderson nie tylko jest przydatny pod bramką rywala ale również na własnej połowie boiska, co powoduję go jeszcze bardziej wartościowym zawodnikiem.
Mam również nadzieję że w tym sezonie się rozstrzela , bardziej zależy mi na bramkach z gry niż stałych fragmentach- mimo pięknej bramki z Boco - nie ma co się podniecać.

Po takiej laurce, słowo krytyki,jednak doświadczenia mu troszkę brak, widać to szczególnie w meczach o stawkę(o dziwo w LM radził sobie b.dobrze, za to w Premiership potrafił się spalić- przypomnę chociażby mecz z Liverpoolem czy Evertonem)
75 spotkań to z jednej strony i dużo i mało.

Zaczyna się jego 3 sezon w United mam nadzieję graniczącą z pewnością że ten sezon to sezon Andersona. Mam zamiar zamówić sobie nową koszulkę United i chyba będzie to koszulka z nr 8;-)
» 3 sierpnia 2009, 04:43 #41
manooch: Azian
no pewnie ze traci pilke bo kiwa sie za dużo czasem, ale to dlatego że jest młody. Ma też zagrania niedokładne czasem albo stratne ale to z prostego powodu, on cały czas chce grac do przodu. Próbuje odwrocic sie w strone bramki bo tak sie czuje najlepiej, a jak straci to biegnie za piłką i nie mow ze z jego biegania nic nie wynika bo rok temu pod koniec sezonu stanowił siłę srodka pola naszej druzyny. Aktualnie jest naszym najlepszym ofensywnym pomocnikiem srodka pola ktory moze grac na najwyzszym poziomie, jego talent podkresla na kazdym kroku SAF jak i Dunga, mowiac ze i w Brazylii i w Man U to on bedzie w srodku pola przyszloscia tego zespolu wiec napewno nasz menadzer postawi na niego wiele razy. A to ze ja jestem fanem jego gry a Ty nie to juz inna sprawa.

famo
a wg mnie poziom ligi ustala sie patrzac na srodek tabeli, i roznica jest taka ze w hiszpanii espanyol barcelona umie wielka barce u siebie 4-1 rozj**ac i tyle a u nas poprostu na dobra sprawe jest przepasc czyli : live chelshit man utd i dalej juz arsenal nie mowiac o innych zespolach. Aston Villa czy Totenham to dobre zespoly ale jesli pierwsza 3 wyjdzie skupiona wygra praktycznie zawsze bo zespoly srodka tabeli graja fizycznie a w hiszpanii kazdy zespol umie 3mac pilke. Tylko Barca umie wygrywac regularnie a to dlatego ze jest zespolem najlepszym aktualnie w Europie a i tak ciezko bylo im wygrac lige hiszpanska o ile Ci oczywiscie wiadomo. A Real poprostu nie walczy poniewaz nie maja solidnej stalej obrony ktora pozwolila by robic to co Barcie czyli duuzo strzelamy malo tracimy. Kluczem w hiszpanii na mistrza jest swietny srodek pola i gra z polotem u nas długa ławka dobrych zawodnikow poniewaz fizycznie nie wytrzyma 15 czy 16 zawodnikow naszej ligi, powod : faule, ostra gra fizyczna,brak przerw w sezonie, z powodu ligi kontuzje, duzo pucharow + rozgrywki europejskie ; )
to wszystko powoduje ze aby wygrac nasza lige potrzeba wg mnie poprostu szerokiej lawki z wartosciowymi zawodnikami, w barcy jednak tego az tak nie ma jest ta stala 11 mozna powiedziec. chodzi o takich pilkarzy jak eto henryk messi xavi iniesta czy puyol, oni graja zawsze a u nas 11 moze byc wymieniana co mecz praktycznie ; )
Glory!
» 3 sierpnia 2009, 03:27 #40
Azian: Piszecie, że Anderson miażdży.. A wcale tak nie jest. Ma świetne mecze, tylko on jest jeszcze kompletnie nieogarnięty. Jak na ofensywnego pomocnika, którego potrzebujemy, on za mało myśli. Często wdaje się w niepotrzebne dryblingi, traci, a później lata po boisku jak oparzony, ale to nie przynosi efektu. Środka pola nie ma! Tyle.. Anderson - może za dwa, trzy sezony będzie zaje*istym pewniakiem, ale nie ma sensu marnować sezonów, dla rozwoju samych młodych zawodników.
» 2 sierpnia 2009, 23:38 #39
famo: Manooch moim zdaniem poziom ligi "ustala sie" - o ile cos takiego mozna ustalic, na podastawie rywalizacji o czolowe miejsca w lidze. Z calym szacunkiem dla Barcelony ale z kim ona moze walczyc o mistrza? Jedynie Real, czasami wlaczy sie do walki Valencia (od 2005 roku Real i Barca dzieli miedzy soba wszystko). Chcialbym tez przypomniec o tym ile druzyn angielskich gra w polfinalach LM (bo to chyba nie przypadek) oraz o tym ze wiele nie brakowalo w tym roku a final LM bylby powtorka z poprzedniego. No ale wygrala Barca chwala im za to. Jak dojda przynajmniej do finalu w przyszlym roku to nam dorownaja:) Glory Man Utd pozdro...
» 2 sierpnia 2009, 23:34 #38
urban7: wątpię żeby coś z tego wyszło...kolejne newsy tworzone przez media które nie mają tematów :/
» 2 sierpnia 2009, 23:22 #37
manooch: olaboga, jesli ma grac na skrzydle to ok, jesli ma wygryzac Andersona to won. Kocham tego zawodnika i on niszczy a raczej dopiero pokaze jak sie niszczy. Srodek pola z lekka nie istniał ale Valencia to dobry zakup z tego co widzialem. Troche mu brakuje szybkosci czasem ale umie urwac sie obroncom i udezyc i robi to wszystko na paru metrach. Nadal Dimitar nie zachwyca - mecz z Bayernem to zaledwie sredni wystep Bułgara. Nani naprawde zaskoczył a i Tosic bedzie chciał pograć. Park ławka juz teraz a Ekwadorczyk bedzie tym podstawowym skrzydlowym, sumując podstawowe skrzydla to Nani i Valencia, zmiennicy to Tosic i Park bo Giggs juz zadko tam bedzie grywał. Patrzac na pierwszy "garnitur" jest dobrze ale patrzac na zmiennikow to jest kiepso. Ten zawodnik nadał by sie nam, wprowadzenie zawodnika klasy światowej a jednoczesnie przebojowosci jest nam potrzebne i jesli ktos powie jeszcze ze Hiszpania ma innym poziom niz Anglia to przypomne ze w tym roku mistrz Anglii przegral z mistrzem z Hiszpanii zostając zjedzonym i wysranym ; )
Takze moze powtorze : Hiszpania ma inny styl gry a nie niższy poziom, wiec takie brednie mozecie mowic komu innemu bo to kompletna bzdura z tym poziomem ; /
Glory!
» 2 sierpnia 2009, 22:48 #36
Rusek93: Silva.. jakoś w to nie wierzę no ale skoro taka plota padła to nie można w 100% zaprzeczyć... Na pewno wielki talent i miło by go było zobaczyć w MU, ale jak oglądam coś takiego:
[link usunięty]
to zastanawiam się czy nie lepiej pogadać z Davidem i Go do nas ściągnąć, nie ukrywam, że jest On moim idolem i uważam, że jest najlepszym skrzydłowym... Kurde jakbym Go chciał na koniec kariery zobaczyć w ManUtd.... marzenia:)
*Silva, Young, Aguero-zapraszam:)
» 2 sierpnia 2009, 22:12 #35
rataj868: jezeli ten transfer dojdzie do skutku to moze sie okazac trafem w dziesiatke bo silva jest wszechstonnym zawodnikiem!! przyda sie! Trzymam kciuki za wladze ManU!
» 2 sierpnia 2009, 20:48 #34
Przemoo: Kurde...NIE! Lubie Silvę ale będzimy wtedy drugim Realem z 15 pomocnikami....mamy och za duuzooo...!;/
» 2 sierpnia 2009, 19:31 #33
gienio02: zgadzam si z Camrall tez nie jestem za ani przeciw
» 2 sierpnia 2009, 19:29 #32
kafal139: Będzie jeszcze jeden potężny transfer w MU! To nie ulega spekulacji !! Pytanie za 1000 funtów tylko ktooo?:D:DD:
» 2 sierpnia 2009, 19:22 #31
misiek98: Według mnie też by nam się Silva przydał.A wyczytałem że Fergie ma wydać całą kasę za ronaldo i wydaje mi się że SAF mówił że już nikogo nie kupi żeby uciąć spekulacje prasy.
» 2 sierpnia 2009, 18:40 #30
M4S73R: Ferguson nikogo nie kupi. Mamy kompletny skład. Jeżeli miałby już kogoś kupować to tylko i wyłącznie dobrego, solidnego środkowego pomocnika - jest kilku baaardzo ciekawych piłkarzy na tę pozycję.


Skrzydła mamy:

- Valencia
- Nani
- Obertan
- Giggs (choć ten pewnie będzie częściej wystawiany na środek, zaraz za napastnikami)
- Park
- Tosić

- więc skrzydłowych nie potrzeba, liczę bardzo na Naniego, jest świetny, młody, drzemie w nim ogromny potencjał. Chcę aby on i Valencia grali w pierwszej jedenastce - wiadomo że będzie stosowana rotacja, ale to ich właśnie najczęściej chciałbym widywać.


Oby wrócił Hargreaves, oby wrócił i mógł grać tak jak potrafi ... wiadomo że od razu nie będzie ''wymiatał''. Lepiej żeby wrócił, nie chciałbym aby jego transfer był zaliczony do najgorszych ...


Środek pola widziałbym tak: Anderson - Carrick. Carrick jak jest w formie jest świetny, pokazał nie raz co potrafi - laser w nogach ...
» 2 sierpnia 2009, 17:26 #29
aren: Azian - pełna zgoda, brakuje nam zawodnika który robi różnice? pytanie brzmi czy David Silva jest właśnie tym zawodnikiem? David Silva z mistrzostw europy - owszem, ale w poprzednim sezonie nie zachwycał zresztą jak cała Valencia. Osobiście wolałbym Ashleya Younga lub Aarona Lenona, ale SAF wie co robi, wiec jak będzie chciał Silve to będzie Silva, ja będzie chciał mieć Aguero to będzie Aguero.
PS. Moja ocena Andersona jest diametralnie inna, był to najlepszy środkowy pomocnik w ekipie United w sezonie 08/09.
Po meczach w Azji i w Niemczech, ewidentnie widać kto będzie playmakerem Red Devils.
» 2 sierpnia 2009, 16:50 #28
Elwibrator: Azian

tez się z tobą zgadzam ale nie jeżeli chodzi o Andersona ale reszta owszem
» 2 sierpnia 2009, 16:49 #27
rvn10: A mi się wydaje,że SAF już nikogo nie kupi,a to są wyssane z palca ploteczki
» 2 sierpnia 2009, 16:30 #26
federicoo: tym razem sie z Tobą zgadzam Azian :D niekoniecznie Silva ale ktos swiatowej klasy przyjsc musi :)
» 2 sierpnia 2009, 15:42 #25
gryfu: za 25 mln to niech lepiej kupią Young'a
» 2 sierpnia 2009, 15:03 #24
lukasz1143: To było by dobre, ale moim zdaniem to jest tylko kolejna plotka transferowa. A po za tym na miejscu Fergusona gdyby to miała być prawda to pospieszyłbym się z tym transferem gdyż kupowanie zawodników już po rozpoczęciu się nowego sezonu to nic dobrego gdyż nie biorą oni udziału w przygo0towaniach i często później nie mogą się zgrać z zespołem
» 2 sierpnia 2009, 14:13 #23
Azian: #federicoo
Oczywiście, że Giggs dalej jest dobrym zawodnikiem, ale nie na podstawową jedenastkę. W tym wieku jest zbyt słaby fizycznie. Może być dobrym zmiennikiem, tylko kogo? Jak nie mamy dobrego i pewnego ofensywnego pomocnika. Nie mówię, że musi to być Silva, ale ktoś powinien na Old Trafford w tym okienku jeszcze zawitać.
» 2 sierpnia 2009, 14:04 #22
enigmatyk: Trzeba było tak od razu zrobić i kupić Valencie , Silvę i Huntera , a nie jakieś niepotrzebne stado gwiazdek trzeciego sortu.Nareszcie SAF się budzi...pewnie po Audi Cup :)
» 2 sierpnia 2009, 13:37 #21
MU4live: Jestem na nie bo moim zdaniem nie pasuje do Premiership
» 2 sierpnia 2009, 12:52 #20
Vaacov: Jak zmieni fryzure to może do nas dojść xD Na prawdę świetny gracz :)
» 2 sierpnia 2009, 12:40 #19
gazunited: Mi się ten transfer podobał :D Nani miałby świetną konkurencję na skrzydle. Giggs może teraz z powodzeniem grać na środku. Jak ktoś popatrzy na grę Silvy to widzi, że to świetny zawodnik. Sądzę, że w nas system też by się wpasował. Może i w Hiszpanii jest inny poziom gry ale świetny zawodnik złapie się w każdych warunkach a on przecież ciągle się rozwija. Podoba mi się to, że wtedy Nani miałby dużą konkurencję i w końcu pokazałby umiejętności, które w nim drzemią. Myślę, że ma taki sam potencjał jak Ronaldo jak nie większy tylko cały czas przebywał w cieniu starszego kolegi i nie radził sobie z presją. Teraz pokaże na co go stać. Nie uważam, żeby w MU potrzebne były czystki. Jeżeli zespół się naprawdę dobrze zgra to możemy walczyć o najwyższe cele. Bo dobrzy zawodnicy to połowa ale zgrany zespół to druga połowa co pokazała chociażby Grecja na EURO 2004 zwyciężając te rozgrywki. Właściwie zespół bez gwiazd ale zgranie i dobra taktyka pozwoliły im odnieść sukces. Tak samo będzie z nami :D
» 2 sierpnia 2009, 12:37 #18
federicoo: nie mowie ze Zoran sie nie sprawdzil ... tzn narazie sie nie sprawdzil ... bo taka prawda ... ale Zoran to typowy skrzydlowy ... a Silva moze grac jako ofensywny pomocnik i to by bylo dla nas dobre posuniecie ... nie zgadzam sie tez z Azianem ktory twierdzi ze Giggs przeszedl swoja mlodosc ... Scholes moze tak ale nie Giggs ! Giggs jest nadal w bardzo dobrej formie . nie jest juz tak szybki , ale technika , przeglad pola ... to sie liczy ... a zreszta co ja bede gadac ... West Ham - Manchester United 0-1 Giggs i piekna bramka ! :D Silva tak ewentualnie Young :)

pzdr all :)
» 2 sierpnia 2009, 12:31 #17
kamipl91: To znaczy, że Tosic się nie sprawdził (?)
Jest też duże ryzyko z kupnem Silvy. Jak narazie gra w Hiszpanii. A tam jak każdy wie jest zupełnie inny poziom gry niż w Anglii.
Poza tym mamy już chyba zbyt dużo skrzydłowych. Przydałaby się jakaś czystka w zespole a nie kupno nowych.
» 2 sierpnia 2009, 12:24 #16
federicoo: jestem za ... ! aczkolwiek dalej sie upieram przy Ashleyu Youngu ! Sprawdzony w Anglii szybki , blyskotliwy, dobrze wolne wykoonuje (!) , naprawde byloby super :)
» 2 sierpnia 2009, 12:13 #15
gruby872: kiedy dostaliśmy kaseza ronaldo silva odmuwił
» 2 sierpnia 2009, 12:02 #14
Azian: Gówno mamy, a nie pomocników. Obertan, Scholes, Giggs i Hargreaves odpadają. Obertan i Owen - kontuzje, Scholes i Giggs - nawet druga młodość jest już za nimi. Anderson nie jest pewnym zawodnikiem. Ma mecze dobre, ale w większości gra słabo. Carrick nie gra za ofensywnie, a Darren jest dobry jako defensywny pomocnik. Valencia, Nani, Tosic - skrzydła, a taki ktoś jak Silva jest nam potrzebny! Potrzebujemy pewnego ofensywnego pomocnika bo w meczach z Boca i Bayernem naszego środka nie było!
» 2 sierpnia 2009, 11:35 #13
alter: Warto, ale po co kolejny ofensywny zawodnik
» 2 sierpnia 2009, 11:01 #12
DevilFan: yhy jasne tak samo jak z Huntterallem Villa i Ibrahimovicem nikogo juz nie kupi i tyle ale obecnie sklad moze byc a jaki bedzie wyniki meczu z Valencia bedzie ciekawy bo zobaczymy jak sie zaprezentuja pilkarze obu druzyn
» 2 sierpnia 2009, 10:35 #11
Elwibrator: Bla bla bla i jeszcze raz bla nic dodać nic ująć
» 2 sierpnia 2009, 09:57 #10
jacomanufan: ja nie wiem jak on gra wiec nawet nie wiem co mam myslec o tym transferze...jak przejdzie to ok skoro tak wszyscy o nim pisza. jak nie to nie:P
» 2 sierpnia 2009, 09:48 #9
jari13: Silva jest o wiele lepszy od Valencii, ale to do nas nie przyjdzie na 99%. Ciekawe co z transferem srodkowego pomocnika.
» 2 sierpnia 2009, 09:04 #8
siwy1602: no Pomocnik sie przyda a napstnikow juz nam nie trzeba
» 2 sierpnia 2009, 08:53 #7
ravli: mógłby do nas przyjść ale tylko pod jednym warunkiem :) na tym transferze nie może ucierpieć nani :) wg mnie to wystarczy chłopakowi dać pograć niech uwierzy w siebie i będzie wymiatał na skrzydle :)
» 2 sierpnia 2009, 08:51 #6
sQizz: Cóż... chętnie bym go zobaczył lecz jak wspomina Llorente prezes Valencii nie ma zamiaru go sprzedawać. No cóż... to trochę wygląda na plotkę. Wolałbym żeby coś od siebie powiedział, a nie: GAZETA JAKAŚ TAM DONOSI IŻ....
» 2 sierpnia 2009, 08:29 #5
FergiDevil: do tego transferu nie dojdzie wiec nie ma co gdybac
» 2 sierpnia 2009, 06:05 #4
Grizz: Huh, sam nie wiem. Silva to świetny piłkarz, ale czy jest nam potrzebny? I czy sprawdziłby się w Anglii? Kolejny piłkarz do "aklimatyzowania" to nie jest dobry pomysł.
» 2 sierpnia 2009, 02:16 #3
wodar14: ja mysle podobnie jak camrall jednak 60% na tak 40% na nie
» 2 sierpnia 2009, 01:12 #2
Camrall: zobaczymy co bedzie z tego transferu .. nie jestem ani za ani przeciw ..
» 2 sierpnia 2009, 00:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.