Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tevez: Teraz liczy się tylko City

» 25 lipca 2009, 11:16 - Autor: Bart - źródło: The Mirror
Carlos Tevez wczorajszego wieczora obiecał sir Alexowi Fergusonowi zemstę w nadchodzącym sezonie na boisku.
Tevez: Teraz liczy się tylko City
» Tevez liczy na wielką karierę w Manchesterze City. Czy uda mu się przebić przez liczną kadrę The Citizens?
Sprawa dotyczy oczywiście transferu Teveza do Manchesteru City. David Gill, dyrektor wykonawczy United, twierdzi, że poszło o pieniądze gdyż cena 25 milionów funtów za Carlosa była zawyżona.

- Nie martwię się Alexem Fergusonem. To już przeszłość, teraz liczy się Manchester City. Ferguson jest do mnie uprzedzony i zawsze rozmawia tylko o aspektach finansowych. To nie był jednak powód mojego przejścia i udowodnię to strzelając bramki.

- Szanuję fanów United, ponieważ wspierali mnie od pierwszego dnia na Old Trafford i myślę, że rozumieją moją decyzję. Derby Manchesteru będą dla mnie wyjątkowe. Dam z siebie wszystko, aby pokazać coś specjalnego fanom City.

- W swoim życiu podejmowałem już trudne wyzwania i teraz jestem gotów na kolejne. City to duże przedsięwzięcie i jestem tym podekscytowany. Mamy najlepszy atak w Europie – Robinho, Santa Cruz, Adebayor czy Wright-Phillips. Jestem pewny, że City osiągnie szczyt w europejskiej piłce zaledwie w jeden rok, bo to mocny i ambitny zespół – zakończył Carlos Tevez.


TAGI


« Poprzedni news
Neville wróci do gry za 10 dni
Następny news »
Ferguson liczy na bramki Owena

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


sinedd91: Jaap Stam to był klasowy stoper :) swojego czasu jeden z najlepszych na świecie :)
z kolei Carlitos był dobrym piłkarzem ale niestety nie będzie takiego tekstu ze strony SAFa jak o holendrze :) bo mamy świetnych napastników ktorzy graja lepiej od Apacza :) Wazza Berbatov czy chocby teraz Owen :) a Argentynczyk ciagle marudzil ze nie gra i sądzę że to był głownym powodem odejscia :) psuł również atmosfere w szatni :)
z kolei nie mieliśmy wówczas lepszego stopera od Staama :) i prawodopodnie dlatego Sir Alex powiedział że żałuje decyzji :) bo może wtedy wygralibysmy wiecej :) no cóż :) a od Arentynczyka są lepsi :)
» 28 lipca 2009, 22:53 #49
urban7: Mi osobiście bardzo żal Teveza, bardziej niż Cristiano, kiedyś Van Nistelrooya a jeszcze dawniej Beckhama. Tevez to młody, nieustępliwy walczak boiskowy z charakterem, który za kilka lat byłby grającą legendą United. Mógłby być Diabłem do końca kariery no ale Ferguson zrobił swoje. I nie chodzi tu o formę Apacza itd. Czasem Ferguson ma "takie swoje" i musimy przełknąć tą gorzką pigułkę od czasu do czasu. Jakiś czas temu Sir Alex przyznał się do tego, że mówiąc krótko - "nawalił" pozwalając odejść panu, który się nazywał Jaap Stam. Pamiętacie? Za niedługo, wspomni Teveza...niestety:/
» 28 lipca 2009, 21:03 #48
gienio02: Według mnie Tevez poprostu sie poddal i nie walczyl o pierwsza 11 w Man United dlatego odzszedł ;/
» 28 lipca 2009, 13:00 #47
siwy0134: Tevez jest za Cienki dla MU .Berba robi robote chłopak sie rozegrał kapitalny wystep w czoraj TO co kolo robi z piłka CZysta Fantazja :)
» 27 lipca 2009, 18:03 #46
Kajdan: Tevez dla mnie zawsze pozostanie pilkarzem , ktory na boisku byl niewiarygodny. Biegal i walczyl chyba najbardziej z calej druzyny . Ten gracz ma umiejetnosci i oddaje serce na boisku . Mozecie tu mowic o nim co chcecie ,ale dla mnie jest lepszym pilkarzem niz Berbatov , ktorego lubie i szanuje . Rozumiem , ze mogl byc zdenerwowany i mial ku temu powody bo wg. mnie Ferguson troszke go wykiwal . Zyczylbym mu powodzenia gdyby przeszedl np do hm.....Porto lub Evertonu , ale nie do City! Uwazam ,ze besztanie Carlito nie ma sensu . On sam zrozumie ,ze popelnil wielki blad odchodzac do lokalnego rywala . Ciekawi mnie co powie jesli w derbach City dostanie solidne baty :) Osobiscie sam z niecierpliwoscia czekam na derby Manchesteru :) Pozdrawiam.
» 27 lipca 2009, 00:10 #45
Mareczek: Tevez ja Ci dobrze radzę ty się nie pokazuj na Old Traford , będziesz tą wizytę wspominał jako koszmar swojego życia.
» 26 lipca 2009, 20:16 #44
Piter17: Zasłużył sobie na takie traktowanie ! I tak bede sie do niego właśnie zwracał : Ty ścierwo ! Ty sprzedawczyku !! Ty szmato !! Takiego czegoś sie nie robi ,nie odchodzi sie do lokalnego rywala ,takie są honoru i Manchesteru zasady !! ZASADY LOJALNOŚCI !
» 26 lipca 2009, 15:33 #43
manooch: tak sprzedał się, też tak myślę...

szczegolnie ze odszedl po wypozyczeniu, klub twierdzi ze byl za drogi tevez ze warunki byly zle, takze poprostu sie nie dogadali, ani klub nie chcial apacza ani apacz klubu takze nie wiem co tu jest sprzedajacego. Zreszta ja nie wiem o co chodzi z tym sprzedawaniem, czy to polski hip hop ? czy pilka na najwyzszym poziomie ? tu sie liczy kasa i nikt tego nie ukrywa przeciez, takich pilkarzy jak scholes czy maldini juz nie ma ;)
cos takiego jak przywiazanie do klubu nie istnieje praktycznie.
a tym co tevez powiedzial o napadzie to chyba jakis dowcip, patrzac na ofensywe to nikt inny tylko sam sReal ma najlepszy napad aktualnie.
a czy Dimitar lepszy od Teveza pokaze sezon zreszta to juz bylo przedyskutowane ; )

Glory !
» 26 lipca 2009, 14:05 #42
sinedd91: Piter17
znam historię klubu i wiem co i jak :)
Schmeichel tez gral dla United a potem dla City z tą różnicą że nie zrobił tego bezpośrednio :)
ja uważam że Tevez jest płaczkiem i nie jest profesjonalny :)
ale nie nazywam go ścierwem ciotą itp :) bo to co zrobił świadczy o nim a to co ja na niego pisze świadczy o mnie :)
zachowanie tak jak dzieci z lfc.pl po przejsciu Owena do United :)
najpierw pisaliście że to śmieszne i żałosne :) a teraz część z was wypisuje to samo co dzieci Liverpoolu :)
no fakt że nikt go nie będzie raczej kochał w United za to co zrobił ale takie wyzywanie piłkarza od ścierw ciot itp jest żałosne :]
» 26 lipca 2009, 12:44 #41
mufaneeek: bar oni nie maja 3 napastnikow : 9. Valeri Bojinov
10. Robinho
14. Roque Santa Cruz
20. Felipe Caicedo
24. Ched Evans
25. Emmanuel Adebayor
27. Benjani Mwaruwari
32. Carlos Tevez
a do tego jest jeszcze bodajze Bellamy. Moze i reszta nie jest takiej klasy, ale jednak jest.
Co do tego, ze Berba ma lepsza technike od Ronaldo to sie zgadzam ;d
Ronaldo dobrze prowadzi pilke przy nodze, ladnie przeklada te nogi nad pilka, ale przyjecie Berby - palce lizac.
Co do porownan Teveza i Berbatova to ja tylko powiem jedno : Berbatov wybral United Tevez City. Tyle na ten temat.
» 26 lipca 2009, 09:49 #40
Piter17: Od początku wiedziałem że ta łajza sie sprzeda ,ale niiie myślałem że zrobi to Nam wszystkim i pójdzie do City !! Tylko jeden człowiek mógł przejść z United do City i był to Denis Law.
Tak więc sinedd91 lepiej ty nic nie pisz i poczytaj troche o historii Naszego klubu ,albo pooglądaj coś ,a nie sie wpiepszasz jak nie wiesz co i jak. Wiadome jest że takiego czegoś sie nie wybacza i takie ścierwo jak on trzeba tępić i nie ważne czy strzelił dla Nas 10 bramek czy 100 . Zawsze bedzie zwykłym sprzedawczykiem ,który nie wie co to znaczy lojalność !!
» 26 lipca 2009, 02:46 #39
sinedd91: piter17 ...
więc lepiej nic nie mów ... bo szkoda czytać takie komenty :)
» 25 lipca 2009, 23:17 #38
testosteron: weźcie dzieci zamilknijcie jeszcze niedawno płakaliście że ma nie odchodzić że super walczak a teraz mu jedziecie on i tak tego nie przeczyta jak macie kompleksy to idzcie je rozładujcie gdzieś indziej. Mamy Owena który nie będzie płakał że jest rezerwowy. Super posunięcie brak Teveza i CR :D A City i tak nic nie ugra tak jak i real. To tyle w temacie
» 25 lipca 2009, 23:05 #37
Piter17: Powiem tylko jedno
ARGENTYŃSKIE ŚCIERWO !!
» 25 lipca 2009, 21:43 #36
asik: Tracę do niego resztki szacunku... jego wypowiedzi obrażają klub, trenera i kibiców (bo United to też a może przede wszystkim kibice) którym dużo zawdzięcza. Powinien skupić się na piłce, a nie na udzielaniu wywiadów później może bardzo żałować tych słów. City i tak nic wielkiego w nadchodzącym sezonie nie zdziała, prędzej się ci "najlepsi" napastnicy pozabijają, gdyż każdy chce tam odgrywać pierwsze skrzypce. No chyba że będą grać bramkarzem i 10 napastnikami - choć nie widzę tu sukcesu.
» 25 lipca 2009, 20:49 #35
Drenus: Atak? może tak. 8 napastników na boisku to naprawdę dużo i ich siła może być powalająca. Robinho, Santa Cruz, Adebayor, Wright-Phillips, Taylor, Bożinow, Mwaruwari, Bellamy. Gorzej jak linię ataku przelobują i przejdą tych dwóch obrońców :D. A cyrk zacznie się wtedy, kiedy Hughes będzie musiał posadzić kilku z nich na ławce. No cóż, Carlos... odszedłeś, więc się z a m k n i j! Powodzenia w nowym super bogatym klubie bez historii. Do zobaczenia za rok. Miło będzie Cię widzieć pod bramą Old Trafford na kolanach, błagającego o pozwolenie do powrotu. A jeszcze milej będzie widzieć twoją twarz, kiedy siedząc na ławce rezerwowych będziesz patrzył jaki łomot City dostaje od United.
Pa pa!
» 25 lipca 2009, 20:43 #34
Agusssia: Tevez jest bardzo dobrym piłkarzem i moim zdaniem lepszym do Berbatova , ale znudziły mi się już te ciągle wyzywki z jego strony do SAF-a ! Poczekajmy na początek sezonu zobaczymy co zaprezentuje z tym swoim mistrzowskim Manchesterem City :) A co do tego ataku to w żadnym wypadku nie zgadzam się z nim.. Taki atak to już chyba mieli w zeszłym roku i jakoś niczego wielkiego nie osiągnęli.. Wrzuć na luz Carlos !
» 25 lipca 2009, 20:41 #33
DR47: jak narazie city może tylko pomarzyć o zdobywaniu pucharów może za 5 lat będą coś znaczyć w europie ale narazie są przeciętniakami premier league
» 25 lipca 2009, 20:32 #32
Jasmin: Wizi fakt ale Liverpool jest przeciwnikiem ktorego czujemy oddech na karku, a co do Man City to nie wierze ze nam przeszkodza w walce o tytuł.
» 25 lipca 2009, 20:16 #31
Wizi: Juz nie raz wypowiadalem sie na temat Apacza. Pojecie PROFESJONALISTA jest mu zupelnie obce. Poszedl dla kasy, to fakt. United proponowalo mu kontrakt, on odmowil, poszedl do city w ktorym ma wieksze szanse na gre w podstawowej 11. Co nie zmienia faktu, ze jest pazera na kase. Swoja droga city sa o wiele wiekszymi wrogami niz liverpool. Wiec wybral najgorzej jak sie dalo. A teraz szopke odstawia ;| zenada
» 25 lipca 2009, 19:57 #30
TheONEkkk: @Zenek20083 , sam na 99% byles fanem Teveza wiec prosze uspokuj sie, ja również zaluje ze odszedł, ale nie rozumiem dlaczego do City, przez ta decyzje stracił sporo w moich oczach a to czy jest lepszy od Berby okaże się na boisku !
» 25 lipca 2009, 19:56 #29
sinedd91: Tevez jest innym typem napastnika niż Berbatov :) juz wiekszy sens ma porownywanie Apacza i Rooneya :) i nie ma wątpliwości że ten drugi jest o niebo lepszy :)
Tevez jest dobrym piłkarzem ale jak na zawodnika tej klasy ma za słabe przyjęcie :) piłka często odskakuje od jego nogi ... fakt potrafi walczyc i uderzyc z daleka :) więcej go widać na boisku :)
Berbatov z kolei gra w taki sposob ktory absolutnie mi sie nie podoba... nie widac czasem ze on gra w ogole ... ale ma dobry przeglad pola ... tylko mi nie piszcie ze jest zaj**istym rozgrywajacym bo to nie mozliwe ... rozgrywajacy to jest taki pilkarz ze z kazdego miejsca na boisku mozna do niego dograc pilke po ziemi a on przyjmie podniesie glowe popatrzy i zagra do najlepiej ustawionego partnera :) co do drugiej czesci to sie zgadza ... co do pierwszej to nie bardzo :) Berbatov jest również wolniejszy w mojej opini od Teveza chociaz ten drugi do najszybszych zawodnikow nie nalezy :) Berba jest dobry i Tevez jest dobry :) tylko jak widac Alexowi bardziej odpowiada Bułgar :)
» 25 lipca 2009, 19:10 #28
bar: do wszytskich którzy piszą że Tevez jest lepszy od Berby pytam:

W czym?? na jakich zasadach ich porównujecie? przecież to dwa różne typy piłkarzy(napastników)...

i prosze tylko nie piszcie ze jest 'drewniany' bo mnie szlag trafi... każdy kto ogląda mecze MUFC i nie jest slepy nie może tak napisać:P jego przyjęcie jest nieziemskie zaryzykuje stwierdzenie że Ronaldo nie miał takiej techniki jak on(być moze przesadzam:P)

czekam na sensowne odp:)

pzdr
» 25 lipca 2009, 18:48 #27
olllab: Ktoś kiedyś powiedział "srają muchy będzie wiosna"... Nazwiska nie zmieniają zespołu !! A od City są lepsze zespoły!! Co z tego że mają dobry atak jeżeli obrona mu nie doruwnuje!! Zgadzam sie z madry14 że nie zagra 10 napastnikami!! Zawsze którys z nich będzie siedział na ławce a wtedy zacznie sie walka o miejsce w pierwszym składzie, a co za tym idzie nieprzyjemna atmosfera i nieporozumnienia na boisku!! I co wtedy??...I jeszcze jedno!! Jak Tevez nie strzeli gola w derbach narobi sobie odciachu bo teraz tak sie tym wychwala... do zobaczenia na boisku>>;)
» 25 lipca 2009, 18:44 #26
simonsimon: I znowu się zaczyna że Carlos był lepszy od Berbatova - w każdym wątku poświęconym Carlosowi musi paść porównanie do Dimitara

tak - Carlos miał serce do gry - do gry w City też pewnie będzie miał serce

ale pisanie że Carlos jest lepszy od Berbatova - to już jest nudne - Dimitar jest piłkarzem lepszym technicznie - dającym bardzo dużo zespołowi - i jest ciągle zawodnikiem United
» 25 lipca 2009, 18:29 #25
Aspanu: cypek- po pierwsze używanie skrótu "ManU" na stronie fanów United jest niestosowne , no chyba ,ze chciałeś wszystkich obrazić.
Po drugie Tevez wcale nie jest lepszy o Berbatova powiedziałbym nawet ,ze Dymitar jest lepszy technicznie od Carlosa.
No i Tevez ciągle marudzi i jęczy jak to go niesprawiedliwie potraktowano ,a zapomina ,ze był tylko wypożyczony na 2 sezony.
» 25 lipca 2009, 18:24 #24
cypek: Czemu mówicie, że jest po**bany.? Dlatego, że odszedł z ManU.? Jest napewno lepszym graczem niż Berbatov i to jego wolałbym mieć w ManU.A że odszedł do City to jego sprawa i napewno będzie tam miał 1 skład.
» 25 lipca 2009, 18:06 #23
bar: panowie fakt Tevez przegina, jego zachowanie jest fatalne, jednak patrzmy OBIEKTYWNIE.

City ma 3 nominalnych napastników Teveza, Cruza i Adebe.... reszte wyjaśniłem w kom nr 13.

Tevez NIE bd grzał ławy wątpię aby Cruz był go w stanie wygryźć bd duża rotacja i nie ma na to szans.

a wszystko co teraz mówi to jego fanaberie i nie należy się tym przejmować:P

pzdr
» 25 lipca 2009, 18:03 #22
Kynys: do tej pory go lubiłem...
» 25 lipca 2009, 18:02 #21
seth: do liverpoolu nie odszedł bo wiedział że Torres jest tam nietykalny i bał sie zbyt wysokiego poziomu rywalizacji. myśli, że w City będzie traktowany jak król... koleś ma strasznie wybujałe ego. lubiłem go, ale to w jaki sposób rozstał się z klubem sprawia, że tracę do niego szacunek.. nie wiem czy poszedł za większą kasą, ale myślę, że po prostu wystraszył się rywalizacji i nie potrafił pogodzić się z tym, że nie obchodzono się z nim w MU jak z jajkiem... zachowuje się jak panienka, którą trener musi adorować, żeby łaskawie zechciała grać...żenua.
» 25 lipca 2009, 16:55 #20
Grizz: @RedOzzy: Tak, sprzedawczyk, napewno, nie sądze aby miał dużo większe zarobki niż w MU. Nie jestem fanem Apacza, ale jak patrze na to co wypisujesz to szkoda mi sie was robi, ludzie, opanujcie się, nie spodobało mu się w MU, nie chciał przechodzić do naszych największych rywali(Liverpool) bo szanował kibiców, dostał ciekawą oferte od City, ci rozmową o swoich planach i ambicjach przekonali go, więc sie zgodził, nie zrobił tego dla kasy. Dla gracza który zarabia ok. 100 tysięcy tygodniowo nie ma różnicy 30 w tą czy w tą.
» 25 lipca 2009, 15:27 #19
84cantona7: mówi:"szanuje fanów United" i zaraz dodaje że w derbach "pokaże coś specjalnego fanom City" TO CO SAMOBÓJA sobie strzeli hehe to by było coś specjalnego. ON jest głupszy niż ustawa przewiduje!
» 25 lipca 2009, 14:07 #18
sinedd91: albo mi sie zdaje albo on nie potrafi powiedziec nic nowego :) to juz wiemy przeciez :)

a z tym ze City ma najlepszy atak w Europie ?? ;> tam chyba Adebayor jest tylko z prawdziwego zdarzenia :) Robinho potrafi co nie co ale jakos nie odnioslem wrazenia ze pokazal cos szczegolnego w City :) Santa Cruz jest solidny ale to napastnik na zespol z Ligi Europejskiej co najwyzej :)
co do SWP to niby jest utalentowany ale raczej szczegolny nie jest :P brakuje mu duzo do kogos z najlepszego ataku swiata :) zreszta to skrzydlowy :P
a Tevez chyba bedzie gral w podstawowym... takie jest moje zdanie .... ale bedzie duzo biegania a malo pozytku :P ale to juz wyjdzie w trakcie sezonu :)
a tak z innej beczki to te oferty City za terry'ego są śmieszne :) bo nawet jesli Chelsea zaakceptuje oferte w co watpie to nie sądzę ze bd chcial odchodzic z jednego z lepszych klubow pilkarskich na swiecie ktory co sezon bije sie o trofea do klubu gdzie moze uda mu sie cos wygrac :)
A już same stwierdzenie że City w rok osiagnie szczyty w Europie budzi smiech i litosc dla tego ktory to powiedzial :) ale to juz inna bajka :)
» 25 lipca 2009, 14:04 #17
RedOzzy: taa, kibice Diabłów na pewno będą uważali Teveza za wielkiego zdrajce heh, dajcie spokój, sprzedawczyk za pieniądze, i tyle. Tylko zaślepieni fani apacza jeszcze jakoś się z nim identyfikują i bronią go, dla wielu ten człowiek jest już zapomnianym egoistą. I nie ma co mu wrzucać dzieci tak jak scoursersi MO, bo to tylko pokazuje poziom waszego 'wychowania'. Udziela tych wywiadów, chce się przypodobać niebieskim, żeby nie bylo, że coś go jeszcze łączy z Diabłami, taki zawodnik to dno i nie ma co marnować czasu na komentowanie jego wypowiedzi, bo juz pokazał że funta kłaków nie jest wart.
Zagrał jeden sezon, okej dzieki carlos, miło było a teraz z fartem przy walce z villa, fulham, arsenalem, evertonem itp o LE.
W tym sezonie City nie ma co się obawiać, może za 2-3 coś będą znaczyć w czołowce angielskiej piłki. A papierowy skład póki nie pokaże czegos porządnego to można olac, przypomnieć warto jaki Tottenham miał niedawno i jak skonczyli lige.
» 25 lipca 2009, 13:52 #16
kamil16ch: Tevez pi**dzieli ze maja najlepszy atak...wiec Robinho z Adebayorem w pierwszym skladzie a on na rezerwie :D hahahaha
» 25 lipca 2009, 13:26 #15
magiczarzak: no właśnie
ade z bayora i baby'nho...
carlos będzie trzecim, a jeśli cruz złapie formę, czwartym w napadzie...
hasta lavista kurduplu
» 25 lipca 2009, 13:12 #14
vald3k: Tevez......w derbach to Ty może i wejdziesz na ostatnie 10 minut. City ma lepszych od Ciebie. Wpodstawowym składzie będzie Cruz, Ade z Bayora i wysuniety Robinho....Tobie tylko koniec laweczki pozostanie ( mały jestes to się zmieścisz :-))..Żal mi Apacza , że został tak wysterowany przez "kasę " :-((
» 25 lipca 2009, 13:05 #13
Marshall: Czy ktoś ma wrażenie, że on 137 raz mówi to samo, tylko innymi słowami?
» 25 lipca 2009, 12:58 #12
crx6radziu: Nie nom Tevez - Adebayor-Robinho tez to nie jest zly atak ,ale do najlepszych tez nie nalezy.Chociaz jestem kibicem Manu to Moim zdaniem najlepszy Napad ma BarCfelona
Henry-Ibrahimovic-Messi
» 25 lipca 2009, 12:41 #11
ManUTD1878: wypi**dalaj tevez !!
Jesteś dziwką która leci na kase !nie masz pojęcie o miłości do klubu ,
» 25 lipca 2009, 12:39 #10
bar: tak k'woli ścisłości:P

mają 3 napastników Tevez, Cruz i Adeba:)

Robinho(może i ma w danych striker ale...) gra (tj. Rooney w większości spotkań poprzedniego sezonu) na skrzydle, wysuniętego bocznego pomocnika.

a SWP to w ogóle jakaś parodia ten to jest tylko i wyłącznie skrzydłowym:P

więc Tevez w swoim stylu pieprzy smuty jednak nie oszukujmy się, raczej nie bd rezerwowym w City.

pzdr
» 25 lipca 2009, 12:04 #9
azi1: znowu takie pieprzenie...
[link usunięty]
tu macie newsa, ibra w barcelonie ;/ wiec ani on, ani eto u nas nie pogra...
» 25 lipca 2009, 12:01 #8
RapGame: ciekawe kiedy powie ktora lawka rezerwowych jest wygodniejsza :D Man Utd czy Man City :D
» 25 lipca 2009, 11:56 #7
MU4live: Z goryczą musze przyznać ze Najlepszy Atak w Europie ma Barcelona (chyba że Eto'o odejdzie)
» 25 lipca 2009, 11:48 #6
szytter: skoncz juz mowic pi**doly Carlos
» 25 lipca 2009, 11:31 #5
Gall88: Znalazłbym kilka drużyn z mocniejszym atakiem... Chociażby UNITED, zeby daleko od City nie szukać...

Odszedł bo nie łapał się do pierwszego składu.. ot, co. Szkoda bo jako zmiennik był odpowiedni ale na napastnika pierwszego składu niestety brakuje mu umiejętności. Niech gra dla City... zobaczymy co wyjdzie z tej drużyny...
» 25 lipca 2009, 11:30 #4
GZY: Mamy najlepszy atak w Europie – Robinho, Santa Cruz, Adebayor czy Wright-Phillips.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

nie mam pytan jesli on to powiedzial to juz wstyd choc moze to byc wymysl mediow

najlepszy atak dobre ^^

jeszcze zateskni za MU a w derbach MU wygra i tyle bedzie z jego City
» 25 lipca 2009, 11:28 #3
fst91: ahahahaha prosze ... co typ mowi ...
» 25 lipca 2009, 11:27 #2
Jasmin: Najlepszy atak w europie? hahaha, już Real ma lepszy atak...
» 25 lipca 2009, 11:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.