Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Trzy autorytety Berbatova

» 13 lipca 2009, 13:42 - Autor: rogi - źródło: sport.co.uk
Dimitar Berbatov przyznał, że ma trzy piłkarskie autorytety. Jednym z nich jest Alan Shearer, drugim Marco van Basten, a trzecim i chyba najważniejszym – jego ojciec Ivan.
Trzy autorytety Berbatova
» Dimitar ma własny styl gry
Berbatov trafił do United latem ubiegłego roku za rekordową wówczas sumę, jaką Manchester United kiedykolwiek wydał na piłkarza. Wielu sądzi jednak, że dotychczas nie rozwinął w pełni skrzydeł i będzie miał do udowodnienia w nadchodzącym sezonie, że był wart prawie 31 milionów funtów.

Bułgar powiedział, że oprócz Shearera jako junior był wielkim fanem Marco van Bastena.

- Było trzech takich zawodników, na których spoglądałem z wielkim podziwem, gdy byłem mały. Mój tata wiele mnie nauczył, za co bardzo mu dziękuję. To mój pierwszy piłkarski idol, pozostali to Alan Shearer oraz Marco van Basten. Kiedy słyszysz te nazwiska, no może poza moim ojcem, nie trzeba ci mówić dlaczego są wspaniali – powiedział Berbatov dla magazynu Inside United.

- Byli świetni, strzelali bramki, w każdym występie prezentowali się znakomicie. Nigdy jednak nie starałem się ich naśladować. Napastnik musi mieć własny styl, nie skopiowany od kogoś. Kiedy już kogoś zaczynasz podrabiać, to nie sądzę, że pozostaniesz sobą. Musisz cieszyć się tym, co sam posiadasz.

- Czasami oglądam video z nimi, tak tylko, żeby przypomnieć sobie jacy byli dobrzy...


TAGI


« Poprzedni news
„Nie było oferty z Manchesteru”
Następny news »
Huntelaar o krok od Stuttgartu!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (32)


manutdfan92: może i berba ma świetną technikę, wizję gry i świetne podania jak tu wszyscy twierdzą i mogę po części się z tym zgodzić. ale te wszystkie cechy nie powinny charakteryzować rasowego napastnika. z takim usposobieniem berby to SAF powinien go przekwalifikować np na środkowego pomocnika a na atak kupić jakiegoś naprawde skutecznego napastnika
» 13 lipca 2009, 23:04 #32
leito276: No i bar pełen szacunek w Twoją stronę ;) Jesteś chyba jedyną osobą na tej stronie która mimo, że nielubi Berbatova dostrzegła to iż jest on świetnym technicznie zawodnikiem. No ale niestety wielu "znawców" jak to napisał Wizi myśli, że technika = sztuczki i drybling >.>"
» 13 lipca 2009, 16:58 #31
simonsimon: bar -->wielkie brawa za taki komentarz, bo

1. nie kryjesz swoich sympatii co do poszczególnych zawodników
2. ale potrafisz dostrzec zalety tego "drugiego" - co nie często się zdarza

i w sumie nic dodać nic ująć (może tylko tyle, że Tottenham ładnie wykorzystał zainteresowanie transferem Berbatova i w obliczu walki SAFA z City ugrał jak najlepszą cenę dla siebie - i pewnie gdyby nie zainteresowanie City, jak i to, że prawie każdy transfer Manchesteru ma dopłatę "extra" cena za Bułgara była by o wiele mniejsza)

i nie sposób odmówić zaangażowania i walki o każdą piłkę Carlosowi (choć wolę jak Wayne cofa się szaleńczo do linii obrony za piłką i ją przejmuje), jak i techniki i wywiązywania się z powierzonych przez trenera zadań "pomocniczo-napastniczych"
» 13 lipca 2009, 16:51 #30
bar: co do tej całej sprawy....

1. nie lubie Berby(jego stylu gry, zachowania na boisku) uważam że mimo wszystko był sporo przepłacony...
2. lubię Teveza(tj. Rooneya) za ich zaangarzowanie, walkę i determinację

ale...
1. jak można nazwać Berbatova 'drewnem'?? przecierz to (prawdopodobnie) najlepiej wyszkolony technicznie piłkarz w klubie... jeśli nie jest najlepszy to jest w ELICIE...
2. zadaniem Berby w MUFC nie jest paradoksalnie zdobywanie bramek(owszem jest napastnikiem jednak jego główną rolą jest...) jak sam Fergi stwierdził połączenie pomocy i ataku(m.in. stąd tyle asyst i stosunkowo mała liczba bramek)
3.oczywiście zawsze bd fani Teveza i Berby i zawsze będzie spór o to czy Apacz czy może Bułgar jest lepszy... i może się niektórym niepodobać nonszalancki styl gry Berby, ponieważ jest to subiektywna ocena, jednak NIKT nie ma prawa powiedzieć, że jest DREWBEM bo obiektywnie patrząc on ma nieziemską technike.

takie jest moje zdanie pzdr
» 13 lipca 2009, 16:26 #29
Elevan: manooch ta twja wyowiedz to jest smieszna normalnie :D ale sie usmiałem jak ja czytałem :D a przez cały czas wydawało mi sie ze to Fergi ustala kto jaka role spełnia w druzynie i idocznie sie myliłem :D Manooch`o "na trenera Manu" nie ma co :D to dzieki niemu wroci cr7 i tevez a berba bedzie grzał ławe :D
PS mowiło sie duzo o kibicach crisa a nie mu a tu prosze widze ze mamy wielkich fanow tej baby teveza a nie własnie naszego kochanego MU :D czy ktos czytał jakies ostatnie 10 newsow o tevezie inne niz to zeby nie nazekał albo nie krytykował saf?? pozdro jak ktos ma cos do powiedzenia to zapraszam na PW bo nie chce mi sie szukac odpowiedzi na moj koment :D
» 13 lipca 2009, 16:20 #28
simonsimon: Wizi-->nie sposób się z Tobą nie zgodzić - czasem na prawdę mądre i rzeczowe komentarze zostają przytłoczone masą durnych często jednozdaniowych komentarzy-i niestety znikają one albo gubią się pośród tego spamu i ten fakt powoduje ogólną moja niechęć do komentowania wielu newsów - bo czasem mi się wydaje że mało kto zwraca uwagę na zdanie poprzedników i wali swoje - nawet jeśli to co pisze nie ma nic wspólnego z komentowaną informacją

i ktoś może uznać mój komentarz za głupi i jednozdaniowy:-) (piszę teraz z komórki więc interpunkcja przez to cierpi)

a tak powracając do tematu newsa - mam nadzieję że w przyszłym sezonie Bułgar zaprezentuje się jeszcze lepiej - i dla mnie obojętne będzie czy strzeli 30 bramek czy będzie mieć powiedzmy 20 asyst czy będzie biegać czy też będzie sępić na polu karnym - jeśli dzięki temu drużyna będzie wypełniać z sukcesem założenia trenera
» 13 lipca 2009, 15:59 #27
Wizi: Kilka razy mialem tak, ze zaczynala sie mila rzeczowa dyskusja na jakis temat, ale zniknela pod lawina wyzwisk, spamu i niedorzecznych komentarzy wypowiedzianych przez dobrze nam znanych "znawcow" ktorych nick'i widac w praktycznie kazdym temacie. To dziala (przynajmniej na mnie) bardzo odpychajaco, i z reguly ograniczam sie do czytania samych newsow, bez wypowiadania wlasnego zdania o nim.
» 13 lipca 2009, 15:29 #26
simonsimon: Wizi--> "Naprawde admini powinni zmodernizowac system dodawania komentarzy"

tylko jak?
i wprowadzać wewnętrzną cenzurę? I żeby każdy post był zatwierdzony do wyświetlenia przez administratora? Takie coś jest na BBC - i z reguły to wygląda tak, że większość postów oczekuje na zaakceptowanie ;-)

po prostu trzeba próbować dyskutować z tymi, co chcą i są otwarci na dyskusję - bo przecież i tak dominować będą teksty typu - drewno itp.

choć - ten temat na razie jakoś taki spokojny jest i rzeczowy - może jeszcze fani Carlosa go nie zauważyli :) (to był oczywiście żart - bo do Carlosa na boisku żadnych wątów nie mam)
» 13 lipca 2009, 15:21 #25
Wizi: simonsimon zgadza sie, niestety czesto Ci drudzy przewazaja...


Naprawde admini powinni zmodernizowac system dodawania komentarzy
» 13 lipca 2009, 15:17 #24
simonsimon: Wizi --> "komentarze moga byc madre i prowadzic do zacietej i wiele wnoszacej do tematu dyskusji jezeli tylko, pisza je osoby z odrobina wiedzy o danym zagadnieniu. Problemy zaczynaja sie w momencie, kiedy zjawia sie "znawca" i narzuca swoje madrosci innym, w dosc malo cywilizowany sposob..."

to po pierwsze - bo na prawdę fajnie się czyta i bierze udział w dyskusji nawet zaciętej - jeśli dyskusja oparta jest o w miarę konkretne założenia, ale jeśli...

...to po drugie - zaczynają przeważać li tylko osobiste antypatie i sympatie nie podparte niczym innym - to zaczynają się problemy
» 13 lipca 2009, 15:12 #23
Wizi: @ leito276

komentarze moga byc madre i prowadzic do zacietej i wiele wnoszacej do tematu dyskusji jezeli tylko, pisza je osoby z odrobina wiedzy o danym zagadnieniu. Problemy zaczynaja sie w momencie, kiedy zjawia sie "znawca" i narzuca swoje madrosci innym, w dosc malo cywilizowany sposob...
» 13 lipca 2009, 14:58 #22
ax1d: manooch,
napisałeś dokładnie to,
co chciałem napisać ja :]
nie wiem, jak to zrobiłeś,
ale wielkie pozdro za to!
» 13 lipca 2009, 14:58 #21
leito276: W końcu normalne komentarze! Bez żadnych wyzwisk... Berba jest świetnym zawodnikiem zwłaszcza technicznie... potwierdza to chociażby filmik nadesłany przez GyMana...
» 13 lipca 2009, 14:46 #20
Jojooo: Berbatov nasz indywidualista zawsze Go cenilem i nadal cenia daje abrdzo duzo druzynie wystarczy byc spostrzegawczym xp
» 13 lipca 2009, 14:39 #19
simonsimon: Wizi --> bo prawdę mówiąc, gdyby Berbatov próbował i jakoś udałoby mu się strzelić bramkę z West Ham (zamiast podawać do lepiej ustawionego Ronaldo), to pewnie byłaby to jedna z bramek sezonu - a tak - to jedna z najładniejszych asyst ubiegłego sezonu.
» 13 lipca 2009, 14:34 #18
GyMan: Były takie wykresy bodajże zrobione przez Sky Sports, pokazywały one gdzie najczęściej w czasie meczu taki zawodnik się znajdował, wynikało z nich, że Berba był cofnięty do tyłu, a nie wysunięty naprzód :P

[link usunięty] - Dla czegoś takiego warto było go ściągnąć :D
» 13 lipca 2009, 14:33 #17
mufaneeek: Jedyna wada, ktora widze u Berbatova, to to, ze nie jest jakims mega sprinterem i nie wydrybluje 3 pilkarzy na pelnym biegu. Nie zmienia to jednak faktu, ze jest pilkarzem swietnym, ze znakomita technike i wizja gry.
» 13 lipca 2009, 14:28 #16
Wizi: simonsnim zgadzam sie z Toba w 100%, niestety jednak nie wszycy to widza...

Zamist samolubnie wykonczyc, badz tez zmarnowac wolal podac... I ktos inny strzelil.
» 13 lipca 2009, 14:26 #15
simonsimon: Ale przecież te 10 asyst Berbatova przełożyło się na 10 bramek dla United (w tym 3 strzelone przez Carlosa), więc chyba powinno chodzić o dobro całej drużyny - a nie o to, kto więcej goli strzeli
» 13 lipca 2009, 14:24 #14
Wizi: Ciekawie czy gdyby zamiast tych 10 asyst, mial o 10 trafien wiecej...

Gdyby mial w sumie 20 trafien w tym sezonie, co wtedy by mowili jego przeciwnicy?

manooch przeczysz sam sobie, pisze ze to sep ktory tylko czeka na pilke, a potem mowisz, ze to wysuniety napastnik ktory ma tylko strzelac, a nie rozgrywac i nie podawac bo on nie jest od tego ;| Ogarnij sie!


Jestem za napisaniem jakiejs petycji do administratorow tego serwisu, w sprawie bzdurnych i zenujacych komentarzy ktroe mozemy tu czytac. :|
» 13 lipca 2009, 14:20 #13
sonsun: Teraz Berbatov będzie miał okazję do pokazania swoich umiejętności strzeleckich. Wcześniej rządził Ronaldo, wszyscy na niego grali, był uniwersalny; dośrodkowywał, rozgrywał i strzelał (przede wszystkim). Teraz wreszcie będzie konkretny i jasny podział ról, a rolą Berby będzie strzelanie.

Polecam,

[link usunięty]

Walcz na arenie!
» 13 lipca 2009, 14:19 #12
Piter17: Po prostu wiem że każdy piłkarz ma gorsze i lepsze cechy ,a nie którzy nie potrafią tego zrozumieć ,tak samo jak nie potrafią sobie przypomnieć ile to pięknych akcji przeszło po zagraniach Berbatova i jak dużo znaczy dla naszego klubu !
» 13 lipca 2009, 14:17 #11
leito276: Piter17... W końcu ktoś zauważył to, że mało kto potrafi przyjąć tak piłkę jak Berba ;) Szacunek dla Ciebie ziomek :D
» 13 lipca 2009, 14:12 #10
Piter17: Wydaje sie że Berba czasem spowalnia akcje MU ,ale na prawde tak nie jest . To jets zawodnik ,który ma duże wyczucie kiedy zagrać piłke i to niesamowite przyjęcie ,potrafi przyjąć piłke od razu z kierunkiem biegu co daje mu przewage nad obroną . Ma pare zagrań które go charakteryzują i co najważniejsze MA SWÓJ STYL !!
» 13 lipca 2009, 14:11 #9
leito276: glorusek, Ty nie masz mózgu idź się kłócić na bazarkach przydomowych ;)

Berbatov jest świetnym technicznie zawodnikiem ale mało kto potrafi to docenić...
» 13 lipca 2009, 14:07 #8
gruby872: i myślę że teraz powinniśmy pozyskać eto
» 13 lipca 2009, 14:06 #7
manooch: nie doceniam bo jest typowym sępem który czeka na piłke by ją wcisnąć, nie jest on od rozgrywania piłki ciągniecia po skrzydle czy 3mania piłki, jest od strzelania goli bo jest NAPASTNIKIEM WYSUNIĘTYM, dlatego to że ma on wiele asyst nie zadowala mnie, od asyst to mamy pomocników i Rooneya który często gra ze środkiem pola, Dimitar zaś ma strzelać tylko i wyłącznie, a on moze i ma asysty i tworzy akcje, tylko ze on nie ma ich tworzyc tylko kończyć, poki co mial innych od tego ale szczególnie zaczniemy to widziec bez apacza i krystyny ;) Wtedy zobaczymy co pokaze ale wg mnie nic specjalnego, moze 10 bramek w sezonie to chyba maks co moze wyciagnac ten drewniany chłop ;P
Dlatego wlasnie nie doceniam jego wysiłku który za chwile stanie nam się już zupełnie niepotrzebny, o ile mozna nazwac wysilke piłkarza który nie odwróci sie do bramki i nie pociagnie 30 metrow po czym odda strzał z dystansu, jego jakos mocnych uderzeń jest wg mnie zenujaca ; )
Całkowicie przeciw jestem temu transferowi, moze i mnie przekona ale poki co jego wystepy wg nie daja powodow do radosci ;)
» 13 lipca 2009, 14:05 #6
gruby872: może i kosztował dużo ale było warto go kupić
» 13 lipca 2009, 14:02 #5
glorusek: slaby sprzedac go do wisly
» 13 lipca 2009, 14:00 #4
kamipl91: Tu się zgadzam z Wizi. Niektórzy myślą, że jeżeli piłkarze nie strzelają, nie widać ich aż tak jak innych w akcjach na boisku to uważają ich za piłkarzy słabych. Berbatov wiele zrobił. Poza tym, że strzelał (może nie tak często jak sie od niego oczekiwało, no ale czego więcej trzeba wymagać od zawodnika, który dopiero się aklimatyzuje) to także stwarzał wiele świetneych sytuacji dla innych samemu pozostając w cieniu.
Szkoda, że nie wszyscy doceniają taki wysiłek.
» 13 lipca 2009, 13:56 #3
Schokan: ssiirr skoro tak potrafisz krytykowac to najlepiej by bylo jak bys sam sie do skladu diablow przebil i zeby za ciebie zaplacili te 31 baniek


pewnie jak co niektorzy tutaj chcialbys Riberego Aguero Eto i kilku innych ale Manchester to nie real i nie bedzie sprowadzal ludzi za niebotyczne pieniadze tylko wychowa sobie nowych pewnie lepszych.


a co do Berbatova nie byle co do niego obtymistycznie nastawiony na poczatku ale uwazam ze nie podwinie ogona i nie ucieknie za miedze lub do realu jak posiedzi kilka meczy na lawce
» 13 lipca 2009, 13:54 #2
Wizi: niestety nie wszyscy doceniaja i w pelni rozumieja role jaka Berba ma na boisku... a szkoda...
» 13 lipca 2009, 13:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.