Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Eto'o za 29 milionów w United?

» 12 lipca 2009, 14:30 - Autor: mufaneeek - źródło: goal.com
Według brytyjskiej prasy Manchester United może być przyszłym klubem Samuela Eto'o.
Eto'o za 29 milionów w United?
» Manchester United przyszłym klubem Samuela Eto'o?
Manchester United jest blisko pozyskania napastnika Barcelony. Według mediów przygotował ofertę w wysokości 29 mln euro, którą Barcelona zaakceptuje. News of the World twierdzi, że mistrzowie Anglii zaproponują Eto'o 4 letni kontrakt, gwarantujący 150 tysięcy funtów tygodniowo.

Lokalny rywal, Manchester City był faworytem w pozyskaniu Kameruńczyka, ale w piątek oficjalnie zrezygnował z wyścigu, zostawiając wolną drogę United. Według raportów, Eto'o poinformował Laportę o swoim odejściu tego lata, a Manchester United jest jego wymarzonym celem.

Jose Maria Masalles, agent piłkarza mówi, że to nie pieniądze są teraz dla jego podopiecznego najważniejsze.

- W wieku 28 lat on chce dołączyć do klubu, z którym będzie mógł zdobywać kolejne trofea - powiedział.

- Tu nie chodzi o pieniądze. Tu chodzi o jakość sportową.

Obserwując brak postępów w negocjacjach między Barcelon,ą a Manchesterem City Sir Alex Ferguson postanowił złożyć ofertę i sprowadzić Kameruńczyka na Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson zachwycony Owenem
Następny news »
Robson: Berba będzie błyszczał

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (96)


ax1d: zastanawia mnie, czemu PRZED transferami
WSZYSCY, albo chociaż większość mówi,
że SAF jest nieomylnym Bogiem, że wie, co robi,
a później płaczą przez chociażby Berbatova
(żeby daleko nie szukać), że nieudany,
że nie umie grać, że słabo, że drewno...
no to jak?
może dorośnijcie,
wtedy zobaczycie, że kwestionowanie czegoś
niekoniecznie równa się brakowi wiadomości.
są transfery dobre i złe. Berba, moim zdaniem,
przynajmniej w tamtym momencie, był złym
(bo może teraz, bez ChR, będzie lepiej).
to samo myślę o Eto'o. nie ma dla niego miejsca,
nie poświęcając Roo, Owena, czy Berbatowa.

grow up, kids and learn some distance.
» 13 lipca 2009, 14:47 #68
gruby872: jak może w*********ć do barcelony jak on jest w barcelonie
» 13 lipca 2009, 14:09 #67
Piter17: Nie chce mi sie już o nim pisać. Powiem krótko : Wypier.... do Barcelony !!
» 13 lipca 2009, 12:45 #66
Bartex1309: eto'o czy huntellar wszystko mi jedno ważne żeby ktoś był :I
» 13 lipca 2009, 12:21 #65
tuba85: eto jest świetnym napastnikiem ma wszystko co powinien mieć napastnik grający w lidze angielskiej jest szybki agresywny i dobry technicznie ale czy nie będzie za dużo napastników ?zawsze któryś będzie nie zadowolony z faktu że musi siedzieć na ławie.może lepszym posunięciem było by kupić klasowego pomocnika bo dziura po ronaldo nie została załatana przynajmniej ja tak uważam ale mogę się mylić i lepiej żebym się mylił...
» 13 lipca 2009, 11:27 #64
simonsimon: gruby872 --> proszę - używaj poprawnego słowa: TRANSFER
» 13 lipca 2009, 11:20 #63
gruby872: ja myślę że SAF powinien kupic eto i powalczyć o toure i myślę że to tych zakupów dojdzie a przynajmiej mam taką nadzieje bo barcz jest bliska pozyskania cesca z arsenalu a kasy potzrzeba tak niech dojdzie do tych transwerów
» 13 lipca 2009, 11:09 #62
nani23: co myślicie o edinie dżeko
» 13 lipca 2009, 11:05 #61
Hairdryer: Etoo to genialny wybór, szybki, zwrotny, bardzo bramko strzelny. Co zresztą pamiętamy po finale LM. Wcale nie jest powiedziane że najlepsze lata ma za sobą a ma doświadczenie do gry na najwyższym poziomie. Dla mnie super opcja o ile nie przesadzi z wymogami finansowymi.
» 13 lipca 2009, 10:27 #60
Michalxd90: tylko nie on........
» 13 lipca 2009, 09:41 #59
famo: A zastanowiliscie sie moze co bedzie jesli Welbeck i Macheda nic nieudowodnia a nasz Michael (uwazam go za naprawde wysokiej klasy napastnika) w dalszym ciagu bedzie borykal sie z kontuzjami? Pozostanie Rooney i Berba w ktorych bedziemy pokladac cala nadzieje? Moim zdaniem Eto'o jest super opcja. Ibra to wielka gwiazda ale dla Realu, do Man U sie nie nadaje :)
» 12 lipca 2009, 23:46 #58
kuvite: Eto'o mimo wszystko przydałby się!
» 12 lipca 2009, 23:31 #57
84cantona7: mamy 3 dojrzałych napastników i przynajmniej dwóch młokosów którzy maja dużo do udowodnienia Welbeck i Macheda więc po co nam kolejny i to do tego kapryśny napastnik?mam nadzieje że to tylko plota!
» 12 lipca 2009, 22:25 #56
gruby872: nie kun nie ibra to tylko pozostaje eto
» 12 lipca 2009, 22:12 #55
MikoSh: bo macheda i welbeck to szeroka ławka, berba i roo, pierwszy skład a owen miał być gdyby nie udłao się sciągnąc ani et'o, ibry, huntelara i aguero. on ma być rezerwą. pozatym nic nie kosztował to stratni nie będziemy
» 12 lipca 2009, 22:09 #54
Mati888: Po co nam kolejny napastnik? Rooney, Owen, Berba i Macheda starczą. Lepiej zastanowić się nad nowym skrzydłowym.
» 12 lipca 2009, 21:42 #53
bartek812: NIE NIE NIE! Przecież miała być polityka transferowa, która polega na kupowaniu młodszych zawodników niż 28-letni Eto. W ogóle nie jest nam potrzebny. To po co jest Owen? Żeby był 4 napastnikiem? A co z Welbeckiem i Macheda?
» 12 lipca 2009, 21:27 #52
MANmanyUTD: olllab

RACJA
ja też nie rozumiem czemu jesteście przeciwko.
» 12 lipca 2009, 21:25 #51
mufa07: Do czego nam Eto ? i to jeszcze za taką kase ? to lepiej powalczyć o Ibre a nie o Eto on nie jest wart tych pieniędzy Gdy by był taki dobry to barca by go zatrzymała a oni po prostu chcą kogoś lepszego a nam chcą wcisnąć kit to jest głupota ;/
» 12 lipca 2009, 21:23 #50
olllab: Nie rozumiem dlaczego niektórzy nie chcą Eto'o w United?? On przecież dobrze gra!! strzela dużo goli i jest poprostu jednym z najlepszych!! Osobiście bardzo bym sie cieszyła!!
» 12 lipca 2009, 21:09 #49
MANmanyUTD: Macheda-18 lat (pogra 15-16 lat )
Rooney-24 lata (pogra 9-10 lat )
Eto'o-28 lat (pogra 5-6 lat )
Owen-29 lat (pogra 4-5 lat )

Moim zdaniem to nie wygląda tak źle . Eto'o będzie grał powiedzmy 5-6 lat więc Macheda osiaga 23-24 lata gdzie pod okiem Fergusona się nieźle wyrobił i to on tworzy pare z Roo który ma 30-31 lat i powoli kończy kariere a Owen...trudno powiedzieć :D

A w między czasie Ferguson (lub jego następca nie daj Boże ) kupi jeszcze nie jeden super talent więc prosze was nie wygadujcie bzdur o latach zawodnika .
» 12 lipca 2009, 20:48 #48
Elwibrator: Eto'o w Manchester'ze to moze co najwyrzej sprzedawac banany w kiosku lub na straganie :P
» 12 lipca 2009, 20:39 #47
sakjaszfili: mial bym kim szybko biegac w pes ;p
» 12 lipca 2009, 20:24 #46
nani17utd: Eee.. Jakoś nie widzą Eto w lidze Angielskiej. Za wysoki poziom na niego. ale to tylko moje zdanie...
» 12 lipca 2009, 19:54 #45
waddle: Dałbym "dychę" więcej i wolałbym na OT Zlatana Ibrahimovicha! Eto jakoś mi nie pasuje do Premiership
» 12 lipca 2009, 19:45 #44
Szymon7817: Prosze nich Eto'o dolaczy do Manchesteru United Plis
» 12 lipca 2009, 19:19 #43
azi1: Pit7
Nie lubię barcelony, po prostu chciałbym go tutaj. Barcelony nienawidze :)
» 12 lipca 2009, 19:08 #42
Mati888: Huntelaar raczej pójdzie do Niemiec, Aguero chce mnóstwo kasy (gdziś czytałem, że 11 miliomów rocznie), to Eto'o może być. Strzela bramki- przyda się, ale lepiej byłoby kupić Younga. Jest młody i gra w pomocy, więc się bardziej przyda.
» 12 lipca 2009, 19:01 #41
azi1: a ja jestem zdecydowanie na tak! nie mamy takiego kogoś! nie pasuje, ale po co ma pasować skoro moze siędobrze wkomponuje? ma dobrą technike, jest bramkostrzelny... uzupełniałby się z Roo i Berbą! Wolę 10x bardziej jego niż Huntelara.
» 12 lipca 2009, 18:44 #40
manutdfan92: to niezły zawodnik ale nie pasuje do United. nie lubie go za charakter i jego zachowanie, ale SAF zrobi co uzna za stosowne
» 12 lipca 2009, 18:21 #39
MikoSh: AC Milan już prawie ściągnął Luisa Fabiano, wieć jeśli tylko SAF złoży oferte to barca zostanie bez wyjścia, jęsli chce się go pozbyc
» 12 lipca 2009, 18:19 #38
leito276: a idźcie w cholerę z tą mendą >.>" Nie chcę śmieci z Barcelony... no chyba, że był by to Xavi lub Messi... 150k funtów tygodniowo? dla niego? Muahahahahaha chyba się koleś trochę przecenia ;)
» 12 lipca 2009, 18:14 #37
lordpietro: Zdecydowane nie dla Eto, nie potrzebujemy kolejnego zasranego gwiazdora.
» 12 lipca 2009, 18:04 #36
Krystian1224: Skoro Huntelaar nie przejdzie to dobrze bylo by go widziec w Man United :D
» 12 lipca 2009, 18:00 #35
Damian1991: Myślę, że byłoby to dobre posunięcie ze strony United. Zawsze jak go oglądałem to podobała mi sie jego gra. No ale czy tak samo będzie sie spisywał w United, tego nie wiemy. Ale przy zakupie każdego zawodnika jest ryzyko, że będzie sie spisywał gorzej niż w poprzednim klubie.
Szczerze mówiąc wolałbym go zobaczyć w koszulce United niż Huntelaara.
» 12 lipca 2009, 17:33 #34
Mixek: @
MANmanyUTD
weź poprawkę na to że Ferguson jest bliżej zakończenia :
» 12 lipca 2009, 17:26 #33
triadevil: Niektórzy tutaj piszą takie coś: Nie kupywać go, bo mamy wystarczająco napastników.

... Teraz tak piszecie a w innych newsach dotyczących Aguero czy Hunteelara piszecie: tak, pozyskać bardzo się nam przyda.Jeszcze on i koniec juz z napastnikami:)

Żałosne.
» 12 lipca 2009, 17:19 #32
MANmanyUTD: Macheda-18 lat (pogra 15-16 lat )
Rooney-24 lata (pogra 9-10 lat )
Eto'o-28 lat (pogra 5-6 lat )
Owen-29 lat (pogra 4-5 lat )

Moim zdaniem to nie wygląda tak źle . Eto'o będzie grał powiedzmy 5-6 lat więc Macheda osiaga 23-24 lata gdzie pod okiem Fergusona się nieźle wyrobił i to on tworzy pare z Roo który ma 30-31 lat i powoli kończy kariere a Owen...trudno powiedzieć :D

A w między czasie Ferguson kupi jeszcze nie jeden super talent więc prosze was nie wygadujcie bzdur o latach zawodnika .
» 12 lipca 2009, 17:03 #31
jacomanufan: olac juz napastnikow. atak jest idealny. Berba Owen i Wazza dadza sobie rade. W sumie juz na zadnej pozycji nie potrzeba nowych nabytkow. pomoc dobra obrona najlepsza. VDS pogra jeszcze rok a mamy Fostera jakby co. Wszystko jest ok;]
» 12 lipca 2009, 16:53 #30
Elwibrator: Dzieki bogu to tylko plotka temu panu mowie NIE!! :D
» 12 lipca 2009, 16:42 #29
kamipl91: Czemu nie. Można go sprowadzić. Ale te 29mln. Gdyby tak zmniejszyć do 20-25mln.
» 12 lipca 2009, 16:31 #28
SvenVicky: Według Mnie Eto'0 przydałby się nam bardzo, jako dobry partner Rooney'a :) Jest z pewnością lepszy od Berby i Owen'a. Także, byśmy wreszcie przeprowadzili jakiś Transferowy "Hit" :P
» 12 lipca 2009, 16:17 #27
Enorel: Mi sie wydaje ze to ploty wszystko. Przeciez wg nowej polityki transferowej SAF nie da tyle kasy za goscia powyzej 25 roku zycia. Nie twierdze ze Eto nie jest tego wart bo to naprawde niesamowity napastnik - goli napi**dziela co niemiara, jednak nie wiem czy chcialbym go w ManU:/ Przeciez Barca nie chce go sprzedac dlatgo ze jest slaby, tylko ze wzgledu na jego charakter. Boje sie ze i u Nas moglby macic w zespole i mimo wielkich umiejetnosci zaszkodzilby druzynie
» 12 lipca 2009, 16:14 #26
Mr88: jeżeli ktoś pisze, że nie chce eto'o w ManU to niech się stuknie kupujemy doświadczonego, w najlepszym wieku dla piłkarza. napastnika najwyższej ścisłej czołówki z piłkarskiego świata. za 25 mln Ł mamy piłarza kompletniejszego od berbatova czy owena! znajduje się on w mega-wysokiej formie strzeił 30 goli w ostatnim sezonie ligii hiszpańskiej. myślę że z taką grą spokojnie może zawitać na OT i berbatov na przywitaie niech mu da trykot z nr 9! moim zdaniem idealny zakup na załatanie dziury po ronaldo i tevezie. Na TAK! nawet zarobki może miec na tym poziomie 150 tys Ł tyg. przecież sam piłkarz mówił, że może liczyć się z obniżkom kasy w stosunku do tego co zarabiał w barcie, ale dodał, że jedynym klubem w którym może zagrać to ManU i tylko jego bym wziął i to szybko bo czasami cwelsi go wexmie
» 12 lipca 2009, 16:08 #25
nani23: ja bym wolał edina dżeko
» 12 lipca 2009, 16:08 #24
misiek98: po tym co pokazał w finale LM i lidze Hiszpańskiej to będzie strzał w 100! Jest w wyśmienitej formie a Barca ofertę zaakceptuje!!
» 12 lipca 2009, 16:02 #23
HB7: I niech pozostanie tylko Twoim...'
Czytałeś newsy o Benie Fosterze, że spokojnie nr. 1 !!
To będziemy mieć GK nr.0 i nr. 1 ??
» 12 lipca 2009, 15:35 #22
MikoSh: racja, ale viekaw co z huntelarem. gdyby podpisła kontrakt z VTB to napewno było by o tym głośno. jak ktoś ma jakieś info niech napisze
» 12 lipca 2009, 15:33 #21
Kajdan: Oby przeszedl , czuje ze to bedzie strzal w 10 ! Po odejsciu Teveza :( potrzeba nam szybkiego napastnika ! Teraz tylko mozna wzmocnic skrzydla bo przeciez defensywe mamy swietna :)
» 12 lipca 2009, 15:29 #20
Gicha7: taa...29 mln za napastnika takiej klasy ? Patrzcie ile on bramek strzela, juz nawet Kaka mniej strzela a za niego Real musiał wyłożyć 2x więcej. Wiem, że styl gry Kaki i Eto'o sporo się różnią, ale myśle że 29 mln to atrakcyjna i opłacalna cena za takiego napastnika ... I byśmy mieli świetny atak Rooney-Eto'o i Owen na zmiane... później chciałbym już tylko ujrzeć Aguero albo Ashleya Younga w barwach Manchesteru i na przyszły sezon wystarczy...a za rok trzeba się rozglądać za bramkarzem i może jakimś środkowym obrońcą bo mamy tylko 2 bardzo dobrych [Vidic i Ferdinand] i dopiero uczącego się Evansa... chociaż ogólnie co do bramkarzy bardzo bym chciał ujrzeć w bramce United Julio Cesara... albo o ile wróci do swojej wielkiej formy Artura Boruca ^^
» 12 lipca 2009, 15:27 #19
Bigszwed: Nareszcie MU robi jakieś transfery , nareszcie stawia na teraźniejszość na nie na przyszłość nareszcie jakaś światowa oferta .... Eto'o fenomenalnie pasowałby do gry Manchesteru , bo Huntelar gra zbyt pasywnie i siedział rok na ławie czyli brakuje mu na dodatek ogrania.
» 12 lipca 2009, 15:25 #18
LRostalski: Według mnie eto'o to jeden z najlepszych zawodników na świecie, Fc Barcelona jest głupia że pozbywa się tak świetnego zawodnika i nie zgadzam się z tym że Huntelar był by lepszy , on nie dorasta mu do pięt. Gdy by trafił na Old trafford to razem z Rooneyem stworzyli by atak nie do zatrzymania lepszy niż ten z berbatovem czy tevezem i na pewno nie będzie to strata kasy tylko wzmocnienie zespołu nawet gdy by mieli wydać 40 mln.
» 12 lipca 2009, 15:10 #17
mufaneeek: b90 --> jesli nie sprzedadza go teraz, to za rok odejdzie za darmo bo nie przedluzyl kontraktu. Nikt nie zaplaci za niego wiecej.
» 12 lipca 2009, 15:09 #16
MikoSh: gogheta- huntelar już siedzi w VTB. ja tam bym chciał żeby eto'o grał w MU
» 12 lipca 2009, 15:07 #15
ManUtdFun: MANmanyUTD --> niby będą, ale nie uważasz że lepiej by było kiedy bramkarz by się powoli przystosował do ... United tzn. wczuł się w ten klub a nie przyjdzie i od razu numer 1. Powinien przejść taki ... "okres próbny". Ale to tylko moje zdanie :)
» 12 lipca 2009, 15:04 #14
MANmanyUTD: Po raz pierwszy spotykam sie z osobami które mówią że Eto'o jest słaby
na bank jest lepszy od Berby i przez tyle lat w barcelonie grał w pierwszej jedenastce (a barca to nie taki słaby klub) i jeżeli SAF uważa że się przyda to na pewno ma całkowitą racje...
» 12 lipca 2009, 15:03 #13
fst91: Jeśli to prawda to dajcie czas Eto i Fergusonowi. SAF wie co robi bo już nie raz to pokazywał. Skoro chce miec kameruńczyka u siebie to niech go kupi a psy bedziemy na nim wieszac jesli nie bedzie nic grał.
» 12 lipca 2009, 14:59 #12
b90: No i zaje...cie :) w końcu bo ile można czekać. On wprowadzi nową jakość do Manchesteru. Moim zdaniem lepszym transferem mogło być tylko pozyskanie Ibrahimovicia i Ribery'ego. Eto ma charakter, jest zwinny i szybki. Świetnie wychodzi w tempo na czystą pozycje. Ma 28 lat więc jeszcze pogra. Dziwie się że Barcelona mało tego że go chce sprzedać to za takie śmieszne pieniądze.
» 12 lipca 2009, 14:59 #11
cejotinho: ReAlIsTa to ty jestes skonczonym idiota, Ferguson sie nie nadaje za to ty zjadles wszystkie rozumy i jestes zaj**isty, skoro jestes takim ekspertem to czemu nie prowadzisz jakiegos klubu? Najlatwiej psioczyc w necie na kogos zamiast samemu do czegos dojsc, zal mi takich znawcow, a dla twojej wiadomosci to wlasnie ten Eto'o ktoremu sie tyle placi i nie umie strzelac bramek wladowal nam bramke w finale ligi mistrzow zaraz na poczatku meczu
» 12 lipca 2009, 14:57 #10
MANmanyUTD: ManUtdFun

"Ja bym wolał np. nowego bramkarza - zastępca naszego Edvina dla którego ten sezon będzie niestety ostatnim :("

Jeszcze bdą dwa okienka transferowe żeby pozyskać GK
» 12 lipca 2009, 14:57 #9
Gicha7: ReAlIsTa
kolejny ekspert się znalazł...jak myślisz kto lepiej wie czy on sie nada, sir Alex Ferguson który już kilkanaście lat pracuje z United czy Ty? Skoro Ferguson twierdzi, że Eto'o sie nam przyda to ja jestem gotów zaufać tej decyzji.
A sam podejrzewam, że Eto'o grałby zamiast Berbatova. W końcu podobno nawet Ferguson chciał oddać Berbe za Aguero i dołożyc troche kasy do tego ... A nie wydaje mi się żeby taki Eto'o spisywał się gorzej od Berbatova...
» 12 lipca 2009, 14:56 #8
ManUtdFun: Według mnie to jest tylko strata kasy. Mamy Rooneya, mamy Berbe a także Owena. Trzech napastników nam wystarczy i nie zapomnijmy że w przodzie może grać także Giggs. Eto`o - nie to że go nie lubie, ale to naprawdę strata kasy. Ja bym wolał np. nowego bramkarza - zastępca naszego Edvina dla którego ten sezon będzie niestety ostatnim :(
» 12 lipca 2009, 14:53 #7
MANmanyUTD: Moim zdaniem SAF mógłby spokojnie pozyskać Huntelaara . Jeżeli daje za Eto'o 29 mln to mógł też za Holendra wyłożyć taką sumę lub jeszcze za Younga...
Z drugiej strony jeżeli Eto'o przejdzie to nic takiego strasznego się nie stanie przecierz Kameruńczyk jest dobrym piłkarzem . Fakt ma 29 lat ale może podpisać 4-letni kontrakt a do tego czasu SAF kupi kogoś młodego (a z resztą mamy Machede ) juz nie róbcie takiej tragedii bo moim zdaniem wyolbrzymiacie sytuacje . Ja wam mówię że będzie dobrze
» 12 lipca 2009, 14:51 #6
ax1d: omfg.
tylko nie eto'o

bardzo nie chcę go na OT.
to jest żenua.
zgadzam się z realistą,
z grubsza...
» 12 lipca 2009, 14:51 #5
mickb: raczej wymysl mediow - jjc to nie za taka kase i nie z taka tygodniowka...
» 12 lipca 2009, 14:46 #4
Jojooo: ODESZLI: Darron Gibson (wolny transfer), Cristiano Ronaldo (Real Madryt, 94 mln €), Fraizer Campbell (Sunderland, 4,1 mln €), Lee Martin (Ipswich Town, 2,25 mln €), Rodrigo Possebon (wypożyczony do Sportingu Braga), Carlos Tevez (wolny transfer)

co to jest z Gibson'em?? moze mi ktos wyjasnic?
» 12 lipca 2009, 14:37 #3
lipinho89: eh nie wiem co myśleć o tym transferze :( troszkę złe to będzie bo na pewno będzie to czyimś kosztem, w takim razie wydaje mi się że Berba dużo nie pogra, Owen rooney eto berba, ktoś z nich będzie dużo siedział
» 12 lipca 2009, 14:36 #2
goghetta: nie!! to za dużo on nie jest tyle wart lepiej kupić za te kasę Huntelara !!
» 12 lipca 2009, 14:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.