Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Gabriel Obertan w United!

» 8 lipca 2009, 16:00 - Autor: Bart - źródło: ManUtd.com
Manchester United pozyskał kolejnego zawodnika. Jest nim 20-letni Gabriel Obertan z francuskiego Bordeaux. Zawodnik podpisał czteroletni kontrakt z Mistrzem Anglii. Umowa ta wiąże go z klubem do 2013 roku.
Oficjalnie: Gabriel Obertan w United!
» Manchester United pozyskał kolejnego zawodnika. Jest nim 20-letni Gabriel Obertan z francuskiego Bordeaux. Zawodnik podpisał czteroletni kontrakt z Mistrzem Anglii. Umowa ta wiąże go z klubem do 2013 roku.
Sir Alex Ferguson przyznał, że już od jakiegoś czasu śledził rozwój młodego Francuza., który potrafi grać na wielu ofensywnych pozycjach: - Gabriel jest zawodnikiem, którego obserwowaliśmy od kilku lat, jednak ze względu na program jego edukacji nasze oferty zawsze były opóźniane.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozyskania go w tej chwili. Zapowiada się na świetnego piłkarza. Chcemy sprowadzać do nas młodych zawodników i rozwijać ich talenty. W przeciągu najbliższych dwóch lat na pewno zaobserwujemy postęp u Gabriela.

- Bardzo cieszę się na myśl o dołączeniu do Manchesteru United. To dla mnie wielka szansa, grać w tak wielkim klubie. Jestem bardzo podekscytowany pobytem tutaj i nie mogę się doczekać, aż udowodnię, na co mnie stać – mówił Obertan.

Ze względu na drobną kontuzję nowy nabytek United nie wyruszy wraz z nowymi kolegami na przedsezonowe tourne – jest to oficjalne stanowisko klubowych lekarzy.


TAGI


« Poprzedni news
Barcelona sprzeda Toure?
Następny news »
Kolejny klub w kolejce po Huntelaara

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (152)


MikoSh: jeden mądry

ja też podzielam zdanie parady
» 9 lipca 2009, 20:05 #48
MANmanyUTD: parada

podzielam twoje zdanie :D
» 9 lipca 2009, 20:01 #47
parada: HAHAHA! KOCHAM FERGUSONA

wszystkie prasowe spekulacje o tym ze chce sciagnac Eto, Ibre, Riberriego, Aguero, Tourego ida w leb a ten GENIALNY trener sciaga za 3,5 mln gracza ktory
a)ma dopiero 20lat a potrafi sam wygrac mecz
b)talent jak cholera, ma szybsze nogi niz ronaldo!
c) jest mlody i cholernie zmotywowany by dawac z siebie wszystko!

GLORY GLORY MAN UNITED!


PS. az sie boje chwili gdy SAF odejdzie...
» 9 lipca 2009, 16:12 #46
MANmanyUTD: @jed
Tak oczywiccie że mozemy dać sobie rade bez niego również mozna by było sciagnać Younga i innych ale chodzi mi o doswiadczenie tego zawodnika bo sama młodzież moim zdaniem nic niewskura .

Może masz racje przydałby się dobry skrzydłowy ale Obertan i Valencia moim zdaniem wystarcza no i jeszcze jest NANI ktury chce wkońcu cos udowodnić . A jezeli przybył by Young to troche za duzo tych skrzydłowych bo jest jeszcze Giggs . Z drugiej strony Obertan ma 20 lat i mógłby juz grać w 11-stce moze nie we wszystkich meczach ale w większosci...

A to że ZLATAN był najlepiej zarabiajacym piłkarzem nie wiedziałem :D Dzięki za uwage
» 9 lipca 2009, 14:19 #45
MANmanyUTD: Ibrachimovic potrafi strzelać bramki z bardzo trudnych pozycji...to naprawde świetny napastnik i do tego ma doswiadczenie , jestem pewien że bardzo by nam pomógł taki zawodnik . Bardzo bym się ucieszył widząc go w koszulce UNITED .
» 9 lipca 2009, 13:39 #44
MANmanyUTD: fanbrcyjest

BLA BLA BLA...
A TWOJA STARA ZAMIATA PUSTYNIE :D I JESTEŚ CI*LEM:D:D:D:D
» 9 lipca 2009, 13:15 #43
mazdecki: Dokładnie o to mi chodzi że wrócimy do stylu gdy napastnicy będą strzelać tak jak to było za RvN (którego do tej pory nie mogę zapomnieć) czy Yorka z Colem. Nie chciałem powiedzieć że Ronaldo grał słabo poprostu widać było że potrzeba mu już czegoś innego . Przychodząc do MU był typowym napastnikiem SAF' a i Man U zrobili z niego pełno wartościowego uniwersalnego zawodnika
» 9 lipca 2009, 11:54 #42
mazdecki: Witam, ogónie kwestia zastąpienia C.R. to nie jest problem, Zagrał on tylko 1 naprawdę dobry sezon ManU i teraz już jego forma spadała (może to już wypalenie z powodu gry w tym samym klubie) myślę ż e ten chłopak Obertan jest obiecujący, może nie ma uderzenia jak C.R. ale wystarczy że będzie dokładnie podawał do napastników i wypracowywał sytuację bramkowe, tego samego oczekuję o Valencii Pozdro dla Fanów MU
» 9 lipca 2009, 11:32 #41
sinedd91: bartek1234

nie wiem skąd takie porównanie wytrzasnąłeś :)

fakt Ronaldo i Messi są mniej więcej tak sam szybcy :) ale dlaczego niby Messi ma lepszą technikę ?? może i Messiemu cięzko jest odebrać piłkę ale on nie robi za dużo zwodów tylko raczej prowadzi piłkę ... Ronaldo ma lepszy drybling moim zdaniem do tego potrafi uderzyć celnie na bramkę z dużo większą siłą niż Messi :) więc tu też bym postawił znak równości :)

pozdro :)
» 9 lipca 2009, 10:44 #40
lukasz1143: Ja bym wolał żeby Ronaldo zastąpił Obertan.
» 9 lipca 2009, 10:22 #39
oldtrafford: obertan chyba jest nam nie potrzebny w United
» 9 lipca 2009, 10:21 #38
sinedd91: Spalacz...

Jonny Evans jest uważany za jednego z najlepszych młodych stoperów w Anglii... i nie wiem czy kojarzysz ale grał kilka spotkań w tych meczach gdzie VDS ślubował rekord :) i otrzymał bardzo dobre opinie od trenerów i dziennikarzy :) a mecz z Porto to była akurat wpadka gdzie raz odskoczyła mu piłka no i traf chciał że napastnik mógł uderzyć ale każdemu mogło się zdarzyć tak samo jak Vidic'owi z Liverpoolem :) więc nie oceniaj piłkarzy na podstawie jednego meczu :)
Do tego Brown również jest środkowym obrońcą :) to SAF go wystawiał na boku :) co do O'Shea to mierzy on 191 cm wzorstu i jest jednym z najwyższych zawodników w zespole :) do tego głową też gra nieźle i jest w miare skoczny :) sądzę że od biedy też może zagrać stopera :) Evra to jeden z dwóch najlepszych lewych obrońców na świecie obok Cole'a :)
tylko prawa strona kuleje bo tam jest za stary Neville i za młody Rafael :)
a do tego to do powrocie do zdorwie to Hargreaves bedzie mógł w razie potrzeby zagrać na prawej obronie :) w sezonie 2007/08 zagrał kilka spotkań i radził sobie conajmniej nieźle :)
więc nie wiem gdzie widzisz problem :)

pozdrawiam :)
» 9 lipca 2009, 02:03 #37
manooch: jak nie ma umietności czlowieku! co wy opowiadacie !
nie tylko umie sie zastawic ale gra bardzo szybko i dobre ma panowanie piłki, umie przyśpieszyć zejść do środka do tego zagrać niekonwencjonalnie i ma dopiero 20 lat, uważam ze świetny ruch SAF-a, poki co nie byl bramkostrzelny ale nie o to chodzi, moze grac w napadzie jak i na skrzydle, bardzo lubi zejsc do srodka jak i pociagnac skrzydłem i dokładnie dośrodkować, musi popracować nad uderzeniem z dystansu, ale ogólnie ma wszystkie preferencje do klasy światowej ; )
Jeszcze raz mowie : świetny ruch zespołu ! póki co wg mnie po Owenie dopiero drugi bo valencia uwazam ze niezbyt trafiony to bedzie transfer. Mamy piłkarza z perspektywami jak i doświadczonego który napewno strzeli nam pare ważnych bramek, Fergie liczy na Owena że zagra cos podobnego jak Larsson czyli świetny napastnik który w ważnych momentach pomaga drużynie ; )
Jeszcze raz powiem, popieram!
Glory!
» 8 lipca 2009, 23:36 #36
ax1d: coś mi się wydaje, że na siłę wpadacie w hurra-optymizm
i o ile nie dziwiłbym się tym, którzy mają 1993 w nicku,
to starszym kibicom już trochę tak. widziałem chłopaka, jak gra.
podoba mi się, że gra ciałem - to będzie przydatne w Anglii,
ale nie ma jakichś niesamowitych umiejętności,
którymi teraz mógłby się pochwalić.
pieniądze niewielkie, więc i ewentualna strata będzie mała,
(chyba, że przez takie zakupy nie obronimy mistrza,
to nie tylko te 3mln będą stratą, ale coś o wiele ważniejszego)
ale do zastąpienia Ronaldo brakuje mu tyle,
ile wspomnianemu Brożkowi do Rooneya - lata świetlne,
albo dłuugie i pracowite lata ostrego treningu.

wydaje mi się, że SAF trochę przespał ostatni czas.
próbuje robić zaplecze zespołu, co jest oczywiście niezbędne,
ale kupuje młodzików w momencie, kiedy potrzeba doświadczonego
i sprawdzonego w boju cwaniaka na szpicę.
moim zdaniem zdecydowanie źle wybrał moment na takie zakupy.
jeśli Owen będzie bez formy, Berbatov nie pokaże nic innego,
niż w zeszłym sezonie, Roo będzie grał na skrzydle,
a SAF nie kupi żadnego klasowego strikera,
to Tevez będzie się z nas śmiał w czerwcu 2010, oj będzie...
» 8 lipca 2009, 21:37 #35
spalacz: ~tomekk
Zgadzam się . Mamy parę dwóch prawdopodobnie najlepszych stoperów na świecie. A kojarzysz mecze jak Rio albo Vida byli kontuzjowani? Jak Evans wchodził do podstawowego składu? Na te przykład mecz z Porto? Wtedy wszystko się sypało. I poza nimi trzema nie ma nikogo, kto mógłby grać na środku. Brown jest typowym prawym, O'Shea tylko na boki albo w środku pomocy. I tu się wszystko kończy. Potrzebujemy środkowego obrońcy, który w każdej chwili może zastąpić podstawowych graczy. I takim są właśnie wymienieni przeze mnie Lescott i Oyewu, ale ten drugi jest już stracony. Koniec wypowiedzi.
__________________________________________________________
Pozdro dla prawdziwych kibiców :)
» 8 lipca 2009, 21:35 #34
M4S73R: UWAGA !

Pamiętacie Fantasy Premier League ?

[link usunięty]


Stworzyłem ligę devilpage.pl, można dołączać

Oto kod: Code to join this league: 33638-10997



Prosiłbym moderatorów o nie usuwanie mojego postu, ewentualnie o jakiś kontakt ze mną ... czy będzie w tym roku również liga devilpage.pl
» 8 lipca 2009, 21:11 #33
MANmanyUTD: Więc luka po naszym kochanym Ronaldo powoli zanika :D
» 8 lipca 2009, 19:39 #32
MANmanyUTD: trensmen86
Ja już o nim zapomniałem :D

Także panowie Valencia na lewe , Obertan na prawe skrzydło (lub na odwrót )
i będzie BOSKO !
» 8 lipca 2009, 19:32 #31
orion: Przebudowa United idzie pelna para......
Ps Bardzo sie cieszcze ze SAF nie wydaje duzej kasy i nie kupuje wielkich gwiazd za kilkadziesiat mln.....
» 8 lipca 2009, 19:32 #30
Bidu14: dokładnie tak,
SAF ma duze doswiadczenie,
dłuższy okres obserwuje zawodnika, poznaje jego wady i zalety i dopiero wtedy decyduje sie na transfer.
Pełen profesjonalizm
» 8 lipca 2009, 19:17 #29
MANmanyUTD: Ferguson ma świetnego nosa do transferów co własnie udowodnił więc jestem spokojny o naszą drużynę :) ON WIE CO NAJLEPSZE !
» 8 lipca 2009, 19:12 #28
MANmanyUTD: Właśnie obejrzałem filmik na YouTube (wiem że to może się zdawać głupie...)
z Oberantem i musze powiedzieć że już go polubiłem :D Koles jest świetny ! Ciekawe co będzie za 3-4 lata jak pogra w United ? naprawde znakomity transfer SAF moim zdaniem najlepszy jak dotychczas i tylko za ok. 3 mln . :D
» 8 lipca 2009, 18:51 #27
oldtrafford: zgadzam się z wami panowie macie racie
» 8 lipca 2009, 18:30 #26
oldtrafford: lepiej niech sir alex ferguson zainwestuje pieniądze w w aguero lub w riberiego
» 8 lipca 2009, 18:07 #25
spalacz: Ludzie!! Bez sensu jest podawanie kolejnych bezsensownych propozycji zawodników, których mógłby kupić SAF na pozycje, które są w miarę obstawione. Wszyscy podajecie typowo ofensywnych graczy, bo oni na boisku są bardziej widoczni, dlatego mają status gwiazd. A tymczasem mamy problemy ze środkiem i lewą obroną. Lescott byłby idealny na środek. Szkoda, że Milan zaklepał Onyewu. Świetnie się spisywał na Pucharze Konfederacji. Na lewą Bale'a z Tottenhamu i będzie gitara.
Bramka jeszcze przez rok nie do ruszenia. Prawa obrona obstawiona na lata. W pomocy wzmocnić środek przez zakup Yaya Toure. Skrzydła obstawione. W ataku Rooney, Berbatov, Owen, Welbeck, Macheda. Dokupić jeszcze Sancheza i to by było na tyle.
Co do samego Gabriela to jest to naprawdę dobry gracz. On z Rooneyem pociągną nas do zwycięstw w przyszłym sezonie. Znakomity drybling - będzie wkręcał w ziemię i sadzał na tyłku wszystkich obrońców Premiership tak jak to robił Ronaldo. Ma dobre wyczucie tempa akcji. Zawsze wybiega do piłki w idealnym momencie. Według mnie najlepszy transfer United tego okienka. Grając nim z prawej i Valencią z lewej mamy dwóch młodych finezyjnych skrzydłowych, na których możemy w przyszłości nieźle zarobić. Wręcz nie mogę się doczekać początku sezonu, albo chociażby meczy towarzyskich.
_________________________________________________________
Pozdro dla prawdziwych kibiców :)
» 8 lipca 2009, 18:01 #24
psychoboby: Jeszcze tylko Sanchez lub Ibrahimowicz
» 8 lipca 2009, 17:41 #23
Mariushek1993: Elegancko ;D kto bedzie nastepny ?? Valencia , Owen i Obertan juz sa ;D Hunteraal by sie jeszcze przydal ;P
» 8 lipca 2009, 17:07 #22
manutdfan92: SAF na pewno dobrze wie czy ktoś jest wart nr 7
» 8 lipca 2009, 16:58 #21
maly1394: Wg mnie Owen na pewno nie bedzie mial 7..
» 8 lipca 2009, 16:37 #20
Predator: Ludzie !! A może nikt nie będzie grać z nr.7 !!
Ale macie kłopot " Kto z siódemką" przy każdym NEWSIE o transferze jest coś na temat nr.7 !

A jeśli chodzi o Obertan'a ... zobaczymy czy coś pogra.
» 8 lipca 2009, 16:36 #19
przemekol12: Popieram eSeN'a nani powinien dostać ,,7'' lub też macheda albo obertan, valencia albo owen lub jak przyjdzie huntelar!
» 8 lipca 2009, 16:34 #18
maly1394: hmm :D zalezy kto jak do tego podchodzi :D np. dla mnie moim magicznym nr jest 13. Wg mnie kazdy.. gracz. ma tak jakby oparcie w swoim nr
» 8 lipca 2009, 16:34 #17
maly1394: Nani.. hmm :D nie wydaje mi sie :D mysle ze tak jak w przypadku Ronaldo.. nr ten dostanie jakas Nowa twarz
» 8 lipca 2009, 16:32 #16
maly1394: Heaton ? wg mnie .. nr 1 na pewno bedzie VDS .. a potem.. Foster.
» 8 lipca 2009, 16:27 #15
pawius: [link usunięty]
bertan_sport - witamy na OT
» 8 lipca 2009, 16:26 #14
Neo1710: To będzie gwiazda!! :)
» 8 lipca 2009, 16:26 #13
maly1394: tez mi sie wydaje ze Obertan. chociaz.. trudno powiedziec. a kiedy bedzie na 100% wiadomo ?
» 8 lipca 2009, 16:25 #12
talir: Młody i zdolny, ale przypuszczam, że Ferguson powoli będzie go wprowadzał do pierwszego składu. Ja jeszcze bym chciał zobaczyć w MU Huntelaara i Yaya Toure, no niestety problemy zdrowotne Owen Hargreaves'a sprawiają, że ktos taki jak Toure przydałby się w United.
» 8 lipca 2009, 16:21 #11
maly1394: hehehe :D a nie wiecie kto bedzie gral z nr 7 teraZ? najprawdopodobniej ?
» 8 lipca 2009, 16:20 #10
Pawlo: Jest to skrzydłowy, więc na co nam Young?Może jeszcze Sachneza i Riberego? Kupiliśmy dwóch skrzydłowych na miejsce jednego Ronaldo, więc nie rozumiem po co więcej.Mamy Giggsa, Parka, Obertana, Valencie i Naniego więc moim zdaniem więcej nie trzeba...
» 8 lipca 2009, 16:19 #9
bar: nie Obertan jest skrzydłowym... może grać na środku jak i na ataku(tj. Giggs czy Ronaldo) jednak jego nominalną pozycją jest prawa, lewa pomoc

pzdr
» 8 lipca 2009, 16:19 #8
maly1394: mi sie wydaje.. ze Fergie.. chce pozyskac jak najwiecej mlodych graczy.. i zrobic z nich renome swiatowa.. tak jak z CR7 bo gdyby nie przeszedl tu.. to co by bylo.. na pewno nie mialby takiej renomy.. takze. Mlodziezy nie za wiele :D
» 8 lipca 2009, 16:19 #7
manutdfan92: bar

mi się wydaje że jak kupi sancheza to SAF da mu pograć właśnie w ataku a nie na skrzydle
» 8 lipca 2009, 16:18 #6
bar: Nani, Valencia, Park, Giggs, Obertan, Tosic... nie za dużo skrzydłowych? Owszem Alexis może grać jeszcze na ataku, ale jest przedewszystim skrzydłowym
» 8 lipca 2009, 16:15 #5
manutdfan92: bar

a to niby czemu?
» 8 lipca 2009, 16:12 #4
bar: panowie nie wiem czy ten transfer nie wykluczy przenosin Sancheza na OT
» 8 lipca 2009, 16:11 #3
manutdfan92: brawo. dobry transfer.
» 8 lipca 2009, 16:09 #2
SvenVicky: Bravo Obertan za wybór :) Chętnie bym jeszcze widział u Nas Sanchez'a :)
» 8 lipca 2009, 16:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.