Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Barcelona oferuje United układ

» 11 maja 2009, 00:49 - Autor: misza - źródło: The Times
Władze FC Barcelony mają nadzieję, że dzisiejsza decyzja Komitetu Wykonawczego UEFA spowoduje, iż czerwona kartka dla Darrena Fletchera będzie anulowana, dzięki czemu Szkot będzie mógł wystąpić w finale Ligi Mistrzów.
Barcelona oferuje United układ
» Guardiola liczy na wsparcie United
Czy oferta Barçy jest uczciwa?
Szkoleniowiec Barçy Josep Guardiola uważa, iż pozytywne rozpatrzenie apelacji złożonej przez Manchester United pozwoliłoby na grę w decydującym starciu także Ericowi Abidalowi, który, podobnie jak Fletcher, niesłusznie został usunięty z boiska.

Szefostwo katalońskiego klubu ma nadzieję, że na pozytywne rozpatrzenie sprawy mógłby wpłynąć kompromis zawarty pomiędzy Manchesterem United a FC Barceloną. Umową miałaby polegać na wyrażenie zgody dla gry Darrena Fletchera w barwach Czerwonych Diabłów oraz występu Erica Abidala oraz Daniego Alvesa w Barçie.

- Chciałbym zobaczyć ich wszystkich w finale. Mam tu na myśli oczywiście Fletchera, Abidala oraz Alvesa - powiedział Guardiola. - Teraz musimy się dowiedzieć, czy uda nam się porozumieć z Manchesterem United. Fletcher najpierw trafił w piłkę, więc faul przeciwko niemu, oraz Abidalowi, został odgwizdany niesłusznie. Powinni grać w finale - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Kontuzja Andresa Iniesty
Następny news »
Bruce: Z United zagramy lepiej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


lordpancio1234: Niech barca ciśnie .Widać boją się nas.poj**ało się Guardioli dwóch za jednego , nie z nami te numery.
» 13 maja 2009, 15:08 #34
MquC: Aro1989- Wasz Manchester. Lubie go ale akurat jestem za Barca;] Dzieki kolejorz za zrozumienie. Może nie chodzi mi o to ile kto ma lat bo jak byłem młody też kibicowałem Barcy. Tylko nie znoszę tych całych napinek. Młodsi powinni się uczyć, że trzeba mieć szacunek do przeciwnika. Ostatni przykład to fani Realu, którzy wbijali na naszą stronkę i przepowiadali pogrom Barcy. A jak się skończyło wszyscy wiemy. Ja licze na finał marzeń, bo naprawdę są w nim dwie najlepsze drużyny tego sezonu i też byłbym za tym aby wystąpiły w najsilniejszych zestawieniach.
» 12 maja 2009, 13:38 #33
Kolejorz: Aro1989 - może masz rację, że podpuszczam, ale nie sądzę, że doprowadziłoby to do wojny domowej bo żaden dzieciak i tak nie przyna się, że jest dzieciakiem. Jeśli się przyzna to znaczy, że jest spoko dzieciakiem, a takich lubię (tylko nie pomyślcie że jestem pedofilem xD) i nie miałem ich wcale na myśli w poprzednim komencie ;) A z resztą nie ważne... Myślmy o przyjemnych rzeczach np. o tym, że być może już w weekend będziemy mogli cieszyć się mistrzostwem Anglii :D
» 11 maja 2009, 23:43 #32
Aro1989: MquC wasz?? czy NASZ??bo już nic nie rozumiem:P nawet jeśli średnia wieku to 12 to nic nie szkodzi jedno gardło więcej na stadionie:P może i brak niektórym kultury i ogłady, ale ktoś powinien ich tego uczyć;] a nie potęgować w nich agresję i niechęć do przeciwnika;/ a co do Ciebie Kolejorz hmmmmm............... Ty chyba specjalnie podpuszczasz te dzieciaki, żeby mieć na kogo narzekać:P (jakbyś miał 80 lat i nosił moher na głowie) ale cóż:P co do sezonowców to masz rację są tam gdzie wynik, ale przyjemnie jest czytać jeszcze więcej pozytywnych komentów o UNITED;] a prawdziwy kibic i tak wie swoje, będzie Diabłem na dobre i na złe:) więc nie wykłócajcie się kto pusty albo młody a po prostu dyskutujcie z ludźmi na waszym poziomie, tymi kto wam odpowiada:P a komentarze typu nc po prostu olejcie:p bo czy potrzebna nam wojna domowa?? w tak ważnym momencie;] teraz kiedy wsparcie kibiców jest najważniejsze;] chyba niee:) pozdrawiam tych prawdziwych i tych troszkę mniej :) tymi słowy kończę:P GLORY GLORY MAN UNITED:):):)
» 11 maja 2009, 23:19 #31
Kolejorz: MquC - muszę się z tobą zgodzić, że średnia wieku kibiców Man United na tej stronie to 12 lat... Ale sezonowcy i napalone dzieci to skutek każdej wygranej w Champions League. Nic z tym nie zrobimy :) Barcy w 2006 też to nie ominęło :) Ale mam nadzieje, że Manchester udowodni, że jest lepszy od Barcy ;) Pozdro dla Ciebie bo tu zaraz polecą bluzgi od dzieci i to pewnie jest to pierwszy i ostatni życzliwy komentarz na tej stronie względem Ciebie ;)
Glory Glory Man United!
» 11 maja 2009, 22:48 #30
Aro1989: Co wy za głupoty wymyślacie:P jeszcze nigdy nie było takiego czegoś, żeby jednostka zmieniała prawa w państwie tak nie może być i nie będzie:p co z tego, że Guardiola i SAF się dogadają;] to UEFA stoi na straży porządku, a zasady są proste masz za dużo kartek nie masz finału. Nawet jeśli któraś kartka była niesłuszna, to czy widzieliście rządzącego przyznającego się do błędu?? bo ja niee;] i nie licytujcie się czy Abidal i Fletcher bez Alvesa, czy też z, bo to naprawdę nie ma sensu;] po to w klubach trenuje kilkudziesięciu piłkarzy, żeby trener mógł nawet z takiej sytuacji wybrnąć;] i rzeczywiście komentarz Guardioli pokazał to, że troszkę brak mu doświadczenia, oczywiście nie mówię, że jest trenerem słabym bo tak też nie jest w końcu poukładał tą Barcę:] ale właśnie w takich sytuacjach możemy zobaczyć jak wysoką kulturę osobistą i piłkarską, a także szacunek do swych piłkarzy ma SAF;] młodzi trenerzy uczcie się bo jest od kogo:) a długo to jeszcze nie potrfa:(:( niestety:(:(
» 11 maja 2009, 22:43 #29
czerwonediablyy: Abidal dostał nie złusznie czerwona kartke ale Alvesa to była 3 kartka w LM i sie nalezało ta kartka
» 11 maja 2009, 22:05 #28
MquC: Zero kultury i szacunku od was dzieci. Chyba naprawdę pomyślę, że średnia wieku kibiców Man U to 12 lat. Pewnie sraliście w portki jeszcze niedawno jak Barca rozwalała wszystkich po 5 i 6 do 0. A teraz jacy wszyscy cwani, bo macie dużo kompetentniejszy skład. Skoro wasz Manchester jest taki silny to niech to udowodni grając przeciwko mocnemu zestawieniu Barcy. Pozdro dla wszystkich obiektywnych.
» 11 maja 2009, 21:53 #27
ManUtd4ever: Umowa uczciwa ale zupełnie nie korzystna dla MU
» 11 maja 2009, 20:17 #26
Lordscorpio4: hahaha.... on chyba jest poje**ny ... Guardiola może jeszcze frytki do tego... idio** , myśli ze SAF pójdzie na ten układ... marzenia... heh ;p nie musimy mieć Flethera żeby wygrać LM .... Glory ManU !!
» 11 maja 2009, 19:50 #25
Bartoosh21: raaaaaaaaaaacja :] :P
» 11 maja 2009, 19:45 #24
jacket7: Ja uważam,że sprawa czerwonej kartki dla Fletchera nie powinna być łączona z czerwoną kartką dla Abidala. Jestem pewien,że UEFA będzie te sprawy rozpatrywała indywidualnie i co więcej uważam,że zarówno w przypadku Fletchera, jak i Abidala odwołanie nie zostanie pozytywnie rozpatrzone. Wierzę w dobre intencje Guardioli i chciałbym obejrzeć obie drużyny w najsilniejszych składach,ale Liga Mistrzów to nie jest jeden mecz. Tu chodzi kilkanaście spotkań i nagrodą za wcześniejszą dobrą grę jest gra w wielkim finale. W pamiętnym finale LM 1999/2000 Sir Alex Ferguson nie miał do dyspozycji kilku podstawowych graczy,a mimo tego pokazał całej piłkarskiej Europie,że można wygrywać nawet bez takich graczy jak Roy Keane czy Paul Scholes. Co więcej,Ferguson jest przykładem menadżera,który potrafi poradzić sobie w każdej sytuacji i przy tym bardzo umiejętnie dobiera zawodników do swojej drużyny czego przykładem jest obecny skład Manchesteru United.
Reasumując, Guardiola nie powinien proponować układu Fergusonowi. Jestem pewien, że finał będzie piękny nawet bez takich nazwisk jak Fletcher, Abidal czy Alves. Trener drużyny, która myśli o tryumfie w Lidze Mistrzów nie może wychodzić z taką propozycją. Cenię Guardiolę za to co zrobił w Barcelonie, ale gest, który wykonał świadczy o braku profesjonalizmu. On musi zrozumieć,że finał w Rzymie jest tylko częścią piłkarskiej Ligi Mistrzów 2008/2009. To ostatni mecz - ten najważniejszy,ale nie jedyny w Lidze Mistrzów.
» 11 maja 2009, 16:17 #23
kkkamil: Ja uwazam ze SAF nie powinien isc na ten uklad. Po pierwsze to do nas jeden przychodzi do nich dwoch. Po drugie fletcher jest strata dla manu ale nie taka jak dla barcy abidal i alves. Po trzecie fletchera mamy kim zastapic jest anderson scholes carrick ...
» 11 maja 2009, 14:32 #22
CR7MUFC: Oni chcą przkupić ManU
» 11 maja 2009, 14:08 #21
M4S73R: Można powiedzieć że Josep sra w portki, bo nie ma za bardzo kim zastąpić swoich najlepszych bocznych obrońców. Wolę żeby nikt z trójki: Fletcher, Alves, Abidal nie wystąpił w finale - jak mają dopuścić dwóch ważnych graczy Barcy do gry w finale. Barcelona patrzy na siebie ... chcą mieć lżej, my Fletchera bez problemu możemy zastąpić: Scholes'em, Giggs'em, Anders'onem.
» 11 maja 2009, 13:46 #20
ManUtdFun: To jest dobry pomysł. Przynajmniej ja tak uiważam. Lepsze widowisko będzie dzięki tym zawodnikom gdyż Fletcher odwala kupe roboty w środku a Abidol to w końcu obrońca. Jak patrze na komentarze innych to piszą żę to żąrt, że nie. Ale czemu nie? - United i tak wygra :)
» 11 maja 2009, 13:22 #19
Przemoo: Jakiś sposób jest! Hehe:D
» 11 maja 2009, 13:17 #18
sienek: co do abidala to spoko bo tak jak fletcher nieslusznie zostal ukarany czerwona kartka, ale Dani Alves niech siedzi, on na to zasluzyl
» 11 maja 2009, 13:16 #17
jankes9031: Moze i to wszystko wyglada smiesznie i nie jest oplacane dla United ale mam nadzieje ze to dojdzie do skutku;) chcialbym zobaczyc final w optymalnych skladach. Mimo wszystko watpie ze dojdzie...

GLORY MAN UNITED!
» 11 maja 2009, 13:09 #16
Steckov: Hehe Guardiola chyba upadł na głowę. W życiu nie poszedłbym na taki układ. On doskonale sobie zdaje sprawę, że brak Abidala no i przede wszystkim Alvesa to duża strata.
» 11 maja 2009, 12:47 #15
pizdarek: I jeszcze czego!? Może sobie dobierzcie sędziego, piłkę, boisko... Jasny ch*j, człowieku fartem jestes w finale! Cala ta Barcelona i 'Uefa' to skorumpowane sku**** ! Ile zaplaciles sedziemu by przejsc półfinał!? Wszystkie ostatnie wypowiedzi Guardioli świadczą,że sra w majty na mysl o Manchesterze! "My gramy piękniej więc sędziowie powinni być za nami" - BUAHAHAH! "Jakie piękniej, drugi mecz rewanżowy z Chelsea - to było pięknie? 1 celny, kartoflany strzał Iniesty w meczu to było piękno!? Caly mecz siedzialei w defensywie. Sedzia zalatwil wam final więc powinna ta żalosna barcelonka siedzieć cicho i oczekiwac na swoj zalatwiony final.

"Chciałbym ich zobaczyć wszytskich w finale" - Ferguson jakos pomyślal i potrafil wycofać Ronneya i Evrę. Za tą wypowiuedź dałbym mu czerwoną kartkę i ogladaj fibal z trybun cwaniaku!
Manchester powinien na to zareagowac śmiechem. Bez Flethera damy rade. A barcelona bez swoich bocznych obrońców raczej nie! i oni to wiedza dlatego sraja ze strachu! Njabradziej obawiam sie ze Ferguson moze sie zgodzic na propozycje Guardioli co bedzie czystym kretynizmem!

PS. Wczoraj w ligowym meczu FC cWELONA znowu Alves - żółta kartka i Abidal czrewona. Nagminnie faulują - więc niby za co w tym finale... ehh
» 11 maja 2009, 12:10 #14
krzysiek212mu: Mimo ze Fletchet jest zawodnikiem z podstawy to nie powinno byc dopuszczone poniewaz 1 zawodnik za 1 a nie za 2 mowa o abidalu i alvezie!!
» 11 maja 2009, 11:12 #13
Bartoosh21: No śmiech.. Do składu MU miałby wrócić Fletcher a do składu Barcy Abidal iAlves..Guardiola to jest chyba poj**any... zza co niby Alves?? dostał zasłużoną kolejną żółtą kartke i wypad... j**any cwaniak, chce wykorzystać słabość SAFa do Fletchera i cofnąć zarazem kare dla Alvesa króry na nią zasłużył... żenua :/ Guardiola wie że dostanie wpi**dol jak nie będzie Alvesa...
» 11 maja 2009, 10:59 #12
ManSaguniaUtd: On chyba nie wie co mówi.heh ja jestem na nie. kurde mogli tak nie faulować i w ogóle nic nie musieli robić to by nic nie było. :) :P hyh moje zdanie.
» 11 maja 2009, 10:59 #11
parada: Abidal przyznal sie ze skosil Anelke ktory wychodzil 1vs1, byl to atak od tylu na nogi = czerwona kartka (on chcial z siebie zrobic meczennika barcy, ktory poswieca sie w imie klubu...haha teraz moglby zagrac:D)

Fletcher atakowal pilke, jego zagranie nie byly agresywne, WYBIL pilke z przed napastnika i w zasadzie nie bylo to takie czyste wyjscie na 1vs1...
Najwyzsza kara powinna byc żółta kartka...

Mam nadzieje ze UEFA nie przestraszy sie nastepnych zazalen i sprawiedliwie rozsadzi ta sprawe!

Ale watpie w to.... W takim wypadku mamy jeszcze Scholesa (byle tylko trzymal rece z dala od pilki)
» 11 maja 2009, 09:33 #10
Paps: HEHEHE,układ,my Fletchera a oni Abidala i Alvesa;> i ciekawe jeszcze kogo?
Roznica jest taka ze Fletcher dostal nieslusznie a oni zasluzenie,wiec na miejscu MU nie zgadzalbym sie na zaden uklad;],i niecg Guardiola nie mydli oczu ze chcialby zobaczyc Fletchera,bo oczywiste jest ze zalezy mu na wlasnym interesie.kropka.
» 11 maja 2009, 08:33 #9
bar: wypowiedzi obu panów mogą nieznacznie wpłynąć na decyzję UEFA w gre wchodzi raczej anulowanie kary Darrena i Abidala, ponieważ fauli nie było a nawet jeśli to nie zasługiwały na "czerwień".

"uniewinnienie" Alvesa raczej nie wypali-dostał sprawiedliwą kartke(prawde mówiąc nie wime jak dostał 2 poprzednie ale tego sie już nie odwoła)na kare zasłuzył. Imo będzie oglądał mecz z trybun Stadio Olimpico. takie są przepisy i nawet Pepe tego nie zmieni.

MU-fan--> to Guardioli bardziej zalezy na odwołaniu kary, ponieważ on więcej traci i pieprzenie o wielkim widowisku to tylko zasłona i pewnego rodzaju pretekst dla tego aby dopuścić Daniego i Erica do gry w finale...

owszem nie przecze Flether napewno przydał by sie w finale ale jeśli miało by to wglądać tak Flether= Abidal i Alves to wolimy grać bez Darrena a mamy go kim zastąpić... moim zdaniem obaj managerowie we własnym zakresie powinni sie starać o anulowanie kar a nie szukanie jakiś kompromisów, gołym okiem widać że to Guardiola ma olbrzymi problem-i mimo że to nie jest dla dobra widowiska to jestnsza siła:P

pozdrawiam
» 11 maja 2009, 08:07 #8
truered: Ok,ale Abidal przyznał,iż faulował Anelkę, Fletch tego nie zrobił. Po drugie, Alves dostał słuszną żółtą kartkę za agresywna grę. Fletch w swoim wejściu kwalifikował się na karny,bo wchodził od tylu na zawodnika,który był w dogodnej sytuacji bramkowej. Na usprawiedliwienie Fletcha idzie fakt,iż wybił on piłkę. Jak na moje decyzja sędziego to żółta kartka dla Szkota i rzut karny. Czerwona to jakby nie trafil piłki. Ale w życiu, Rosetti nie przyzna się do błędu, a tym samym UEFA nie pozwoli Fletchowi zagrać w Rzymie. Ja jednak mocno liczę na Andersona,Carricka i Scholesa/Giggsy'ego.
» 11 maja 2009, 02:48 #7
mickb: powiem tak - intencje odnosnie calego widowiska pewnie sluszne, ale NOW F***** WAY!! taka jest pilka - scholes i keano tez nie grali w barcelonie z bayernem bo po drodze polapali kartki - polapali walczac o to, aby druzyna awansowala, jak by abidal nie sfaulowal anelki (?) to bramka iniesty bylaby co najwyzej na otarcie lez, no sorry - piekno footbalu polega na tym, zeby radzic sobie w kazdej sytuacji, bo to juz przypomina kupowanie najlepszych zawodnikow i skladanie druzyny marzen - niech rezerwowi pokaza, ze sa rezerwowymi an maire tych klubow w ktorych wystepuja...
» 11 maja 2009, 02:24 #6
misza: @mally - owszem nie ma nic do gadania, zgadzam się. Hiszpan wyraził tylko swoją opinię i własną wizję rozwiązania tego problemu. Ma do tego prawa. Może liczył na wypowiedź Fergusona w całej sprawie? Wydaje się, że jak obaj menedżerowie mieliby podobne zdanie to mogłoby to mieć jakiś wpływ na UEFA. A dobro widowiska zostało pogwałcone niesłusznie, więc uważam, że wypowiedź moja i Josepa Guardiolii ma rację bytu.
» 11 maja 2009, 01:21 #5
Adamm: Ja uważam że widowisko nie utraci tak wiele przez nieobecność zawodników o których rozmawiamy. Barcelona ma najsilniejszą ofensywę w tym sezonie z którą United będzie mieć problemy, natomiast brak podstawowych obrońców Barcy sprawia, że siły ofensywne się wyrównują + do tego pojedynek indywidualności Ronaldo i Messiego zapewnia spore emocje i nie mają tu znaczenia braki kadrowe :) ( tak nawiasem mówiąc wszelkie spekulacje w Barcelonie na temat nie obecności Messiego, Henrego, czy też Iniesty mogą być zwykła grą psychologiczną, piłkarze Ci są oszczędzani na treningach i meczach bo najważniejsze co ich teraz to Rzym)
» 11 maja 2009, 01:19 #4
mally: A co on ma do gadania? Jeżeli Uefa uzna, że czerwona kartka dla Fletchera była pomyłką to powinni go "odwiesić", ale ze względu na słuszność kary, a nie ze względu na dobro widowiska.
» 11 maja 2009, 01:07 #3
misza: Guardiola po prostu chce, aby ten finał był po prostu wielkim widowiskiem. Może trochę przesadził mówiąc o 'wymianie' Fletcher vs Alves & Abidal, ale jego intencje, w gruncie rzeczy, były słuszne. Bez mgnienia okiem przystaję na zgodę gry dla Fletchera oraz Abidala, ponieważ obaj panowie zostali ukarani niesłusznie. O zgodzie gry dla Alvesa mógłbym polemizować i trudno byłoby mi podjąć ostateczną decyzję. Warto zwrócić uwagę, że w Rzymie chodzi także o wspaniałe widowisko, a brak Brazylijczyka może spowodować, że ten mecz będzie nieco nudniejszy. No, ale dobra, niech będzie, po jednym zawodniku z MU i Barcy i wszystko gra.
» 11 maja 2009, 00:58 #2
Adamm: To chyba jakiś żart :) Fletchera damy radę zastąpić mimo iż jest jedynym z podstawowych zawodników, natomiast Abidal i Alves mocno wzmocnią kadrę Barcy;]
» 11 maja 2009, 00:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.