Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester jest czerwony!

» 10 maja 2009, 16:27 - Autor: piniadz - źródło: devilpage.pl
Czerwone Diabły rządzą w Manchesterze! Podopieczni sir Alexa Fergusona w derbowym spotkaniu z City, odprawili swych rywali z kwitkiem, zwyciężąjąc 2:0 po bramkach Cristiano Ronaldo z 18. minuty i Carlosa Teveza z 45. Wygrana przybliżyła United do końcowego sukcesu w Premier League.
Manchester jest czerwony!
» Czerwone Diabły rządzą w Manchesterze! Podopieczni sir Alexa Fergusona w derbowym spotkaniu z City, odprawili swych rywali z kwitkiem, zwyciężąjąc 2:0 po bramkach Cristiano Ronaldo z 18. minuty i Carlosa Teveza z 45.
Old Trafford już w trzeciej minucie mogłoby szaleć z radości, jednak dobrze wypatrzony przez Rafaela Park w wydawałoby się dobrej sytuacji nie potrafił pokonać Givena. Kolejne minuty gry przyniosły uderzenia z dystansu Carlosa Teveza, a następnie Cristiano Ronaldo. Ze strony gości swoich sił próbował Elano.

W 9. minucie Diabły miały sporo szczęścia, bowiem w polu karnym Edwina van der Sara ręką zagrywał Ryan Giggs, jednakże sędzia nie zdecydował się podyktować rzutu karnego dla przyjezdnych.

W 17. minucie Ireland sfaulował Dymitara Berbatowa kilka metrów przed linią pola karnego. Do piłki jak to zwykle w takiej sytuacji podszedł Cristiano Ronaldo i na Old Trafford mieliśmy 1:0 dla United. Piłka po drodze odbiła się jeszcze od jednego z graczy gości, co utrudniło interwencję bezradnemu Givenowi.

Gol nieco ożywił poczynania obu ekip, które do tej pory w główniej mierze skupiały się na grze w defensywie. Już kilka minut po bramce Portugalczyka gorąco zrobiło się w polu karnym Van der Sara. Holender jednak dobrze interweniował przy groźnie zagrywanej z rzutu rożnego piłce.

Z czasem przewaga United zaczęła rosnąć. Ataki były coraz śmielsze. W 30. minucie mogło być już 2:0. Genialną akcję przeprowadził Carlos Tevez, który po minięciu jednego z rywali zdecydował sie na strzał, ale piłka po jego uderzeniu trafiła w poprzeczkę.

W samej końcówce pierwszej części gry zrobiło się trochę nerwowo, aczkolwiek sędzia zawodów, pan Chris Foy zdołał opanować sytuację, która dla City w 45. minucie nie była już zupełnie zbyt ciekawa. Wówczas to na 2:0 podwyższył Tevez. Argentyńczyk dostał dobre podanie od Berbatowa i zmusił Givena do ponownej kapitulacji.

Druga część gry już od samego początku nie imponowała takim tempem jak pierwsza. Jednakże w drugich 45. minutach to goście osiągneli przewagę, czego dowodem było wysokie posiadanie piłki przez graczy City.

Długo żadna z drużyn nie mogła dojść do dobrej sytuacji bramkowej. Akcje ograniczały się do dośrodkowań, albo strzałów, które w większości były bardzo niecelne. Przed szansą na zmianę obrazu gry stanął w 89. Scholes, jednak wychodząc sam na sam z bramkarzem został uprzedzony, przez Dunne'a. Minutę później w słupek trafił Fletcher.

Manchester United: Van der Sar, Rafael Da Silva, Vidic, Evans (O'Shea 70'), Evra, Ronaldo (Scholes 59'), Fletcher, Giggs, Park (Rooney 59'), Berbatov, Tevez.

Manchester City: Given, Richards, Onuoha, Dunne, Bridge, Elano, Ireland, Kompany, De Jong (Petrow 73'), Robinho (Evans 90'), Caicedo (Bojinov 63').


TAGI


« Poprzedni news
Wywiad z Ryanem Giggsem
Następny news »
Oceny za mecz z City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (100)


rosaldo: Ten komentarz jest wstawinony dla zabawy - chce byc numerem 100 ;p
» 15 maja 2009, 18:03 #81
Majek: A czy ja nie doceniam tego co dla nas zrobił Tevez? Serce mi rośnie jak widzę jego zaangażowanie na boisku i bardzo bym chciał żeby Ronaldo czy Berbatov mieli choć odrobine, 10% takiej woli walki jak Tevez... I tu nie chodzi o to, że ja go w ManU nie chce... Cieszyłbym się gdyby został, ale on chce więcej grać, no co moim zdaniem nie może liczyć, bo Berbatov prezentuje się w tym sezonie lepiej... I nie podobają mi się te 30 mln funtow, które są za dużą kwotą... pozdrawiam
» 11 maja 2009, 10:44 #80
jari13: Ktos wczesniej podawal takie statystyki bramka na ilosc minut spedzonych na boisku. I dla Teveza tez nie bylo to korzystne. Tylko D.Villa.
» 11 maja 2009, 06:05 #79
TheGoldenBoy: Majek -- > Jak juz przedstawiasz suche statystyki, to o minutach spedzonych na boisku tez moglbys wspomniec, bo to ma duze znaczenie. Na dodatek podaj gole z calego sezonu, nie tylko z ligi. Naprawde jestem załamany wypowiedziami niektorych... trzeba nie miec serca zeby nie doceniac gry Teveza i chciec go oddac :( Jesli on odejdzie to Manchester popelni fatalny blad.. i pewnie sprowadza jakiegos drugiego "Drewniatova" ...:/
» 11 maja 2009, 00:42 #78
Steckov: Ja odpowiadałem na Twoje pytanie co to znaczy piłkarz z innej półki. Dalej nie chce mi się tłumaczyć. A co do Twoich magicznych statystyk to bądź sprawiedliwy i porównaj wszystkie mecze w sezonie, a nie tylko ligowe. Bo wiadomo, że w ligowych Tevez wychodził znacznie mniej razy w pierwszym składzie, więc podawanie suchej ligowej statystyki jest bez sensu.
» 11 maja 2009, 00:14 #77
bartek812: Brawo Manchester!! Jestem dumny z nich, świetny mecz.
Dzisiejszy gol Teveza i jego gra mówi sama za siebie........
T
» 10 maja 2009, 22:47 #76
Majek: Może i nie będą gwiazdami takimi jak Rooney czy Messi, bo takich rodzi się tylko kilkunastu na dekade :P Ale bardzo dobrymi piłkarzami mogą być, szczególnie Welbeck, który mi naprawdę imponuje. Już w tym sezonie grając niewiele strzelił bodajże 3 bramki, a chłopak ma dopiero 19 lat. Mechada nawet 18 nie skończył. Nie wiem dlaczego uważasz, że oni nie mogą stać się wielkimi piłkarzami... Może i na Campbella już za późno, ale solidnym zmiennikiem zawsze może być. Zresztą spójrz na Fletchera, O'Shea czy Browna. Ciągle niedoceniani a ciągle prą do przodu i często-gęsto mają miejsce w pierwszym składzie.

I oni nie będą zmuszeni brać odpowiedzialności na swoje barki, bo od tego są tacy piłkarze jak Rooney, Ronaldo czy Giggs!


Odniosę się również do dyskusji kto jest lepszy i bardziej przydatny w ManU, Berbatov czy Tevez. Dorzucam do waszych rozważań suche statystyki z Premiership. Mam na myśli oczywiście bramki i asysty.

Gole:
Berbatov - 9
Tevez - 4

Asysty:
Berbatov - 10
Tevez - 3
» 10 maja 2009, 22:10 #75
Steckov: Otóż nigdy tą półką nie będą. Są piłkarze, po których widać, że mają talent i są piłkarze, którzy żeby dojść do odpowiedniego poziomu muszą się ogrywać. Rooney, C. Ronaldo, Messi, Tevez czy chociażby swego czasu M. Owen to są znakomici piłkarze właśnie z tej półki, którzy w wieku 18,19 bądź 20 lat potrafili (i nadal potrafią) poprowadzić swoje drużyny do zwycięstwa. Rozumiem to, że Ci chłopacy (Macheda, Cambell itp.) mają potencjał, ale nie oszukujmy się, długo, długo nie wezmą odpowiedzialności na swoje barki.
» 10 maja 2009, 21:47 #74
Majek: Steckov---> Zamiast się unosić byś czytał uważniej ;) Nigdzie nie napisałem, że Tevez w głupi sposób traci piłkę (bo od tego są Ronaldo i w szczególności Nani). Poza tym mówiąc, że czasami zachowuje się chaotycznie nie miałem na myśli dzisiejszego meczu w którym grał wyśmienicie. To, że świetnie walczy i dużo zdrowia zostawia na boisku wiemy dobrze Ty i ja i wszyscy kibice ManU, za co możemy mu tylko dziękować... Ale tu przecież nie o to chodzi...

Mówisz, że Macheda, Welbeck i Cambell to nie ta półka. A kiedy tą półką będą? Jak odejdą do innego klubu jak Rossi np? To są zawodnicy młodzi, mający przyszłość przed sobą, którym trzeba dawać szansę gry i Ci którzy siadając na ławkę nie będą się żachać, tylko cieszyć że są coraz bliżej gry w United... A skoro Tevez takiej sytuacji nie potrafi zaakceptować to niech pokaże więcej takich meczów jak dziś, że zasługuje na pierwszy skład.

Sam fakt, że Apacz nie został jeszcze wykupiony mówi sam za siebie...
» 10 maja 2009, 21:14 #73
magda16: piękna brama Teveza ;] znowu udowadnia, że musi u nas zostać :)
» 10 maja 2009, 21:11 #72
trzyha: ja powiem tylko godnie xD
pozdro dla prawdziwych
» 10 maja 2009, 20:53 #71
anetos5: Suuuper ! Jak zwykle jestem baaardzo dumna ! Cieszę się, że to właśnie Tevez i Cristiano strzelili brameczki :) szkoda tylko, że nie mogłam tego zobaczyć :(
» 10 maja 2009, 20:49 #70
rosaldo: Derby dla United, super, brawo chlopaki!!
» 10 maja 2009, 19:49 #69
karol1417: haha Brawo United niech się City schowa:)
» 10 maja 2009, 19:41 #68
united207: Myślę, że po tym Meczu Tevez zagwarantował sobie miejsce w pierwszym składzie na finał w LM z Barcą. Berbatov pewnie wejdzie w drugiej połowie aby przytrzymać piłke bo robi to znakomicie w każdym meczu.A tych młodych talentów to myślę, że SAF wypożyczy m.in Louisa Naniego żeby przemyślał swoje postępowanie...
» 10 maja 2009, 19:33 #67
kamillo1991: Tevez odchodzi ;( czemu chcą się pozbyć gwiazdy ! ?? gdzie takiego diabła następnego znajdą ??
» 10 maja 2009, 19:29 #66
CioBa: Bo My Zawsze Bedziemy Czerwoni !! !!
» 10 maja 2009, 19:20 #65
rvn10: Tevez musi zostać na Old Trafford,jeśli odejdzie to sir alex jest gapą ,żart hłe hłe ,nie mniej jednak Carlitos to prawdziwy diabeł :D
» 10 maja 2009, 19:10 #64
Paps: W sumie mecz barcy z villareal to zaden wykladnik formy naszych rywali,bo w meczu z chelsea przekonalem sie ze barca nie potrafi grac swojej pilki gdy ma sie twarda obrone,a my taka mamy (Vidic,Ferdinand) zreszta z tego Manchester zawsze slynal(Pallister,Irwin,Berg,Stam):D a jak dodamy do tego miazdzace kontry to bedzie dobrze;),marze zebysmy zagrali caly final tak jak 1 polowe finalu w Moskwie;)
» 10 maja 2009, 18:54 #63
antoinex: dokładnie ;] niech pokażą że mamy się czego bać :D Bo w półfinale nie zabardzo postraszyli Diabłów ;]
» 10 maja 2009, 18:48 #62
Paps: Juve jest w glebokim kryzysie,a Milan wygrywa wszystko,poza tym po remisie Interu bedzie dodatkowa matywacja,ale dzis i tak bede patrzyl co pokaze Barca...
» 10 maja 2009, 18:41 #61
Paps: Trzeba bylo postawic na milan z juve:),tam nasz cel transferowy KAKA:D postrzela;]
» 10 maja 2009, 18:31 #60
antoinex: Chelsea daje w tym meczu. Właśnie tym udowadnia że to ona z nami powinna grać. A Arsenal... no tak mi jest ich szkoda, że chusteczek mi brakuje :D
» 10 maja 2009, 18:30 #59
antoinex: "Gdyby tak było to chyba raczej nie byłoby miejsca dla niego w wyjsciowej jedenastce..." jako dla najlepszego strzelca Diabłów dla niego miejsce w wyjściowej zawsze będzie :) Po prostu kibice muszą zaakceptować jego fochy :) A Fergie jako osoba odpowiadająca za jego na boisku (o zachowanie chodzi) ma prawo być wkurzony na niego. Jestem pewna, że Cristinka dłuzej takiego czegoś nie zrobi :) A co do wyniku... Dobrze nam to wróży :) Pozostaje czekać na 27 maja z wielką nadzieją ;]
» 10 maja 2009, 18:23 #58
Paps: Wiem ze nie na temat ale chelsea jedzie z arenalem na emirates juz 3-0 (fabian na bramce:D) ...chyba sie zalamali po porazce z nami:D
» 10 maja 2009, 18:22 #57
olllab: MagdaMU masz racje! JA też jestem dziewczyną i mam różne nieprzyjemności związane z grą w piłke! A kibicem ManUtd jestem nie dla Cristiano Ronaldo!Jeśli ktoś ma coś do dziewczyn interesujących sie piłką nożną niech pisze na moie gg(6193745) postaram się wszystko wyjaśnić!
» 10 maja 2009, 18:18 #56
Paps: I zgadzam sie zachowanie Ronaldo bylo bardzo zle,SAF zdjal go aby odpoczywal przy wlasciwie bezpiecznym wyniku,gral swietnie i kazdy wie ze chcial pomoc,ale swoje fochy powinien zachowac dla siebie...bo to zle wplywa na druzyne i podwaza decyzje trenera, a wiemy ze Ferguson tego nie toleruje:)
» 10 maja 2009, 18:16 #55
Marcinaldinho: Ronaldo sie trochę po obraża i mu przejdzie, najwyżej na Barcelonie się wyżyje ;d
» 10 maja 2009, 18:12 #54
Paps: Ja uwazam ze zarowno Berba jak i Tevez sa bardzo przydatni zespolowi i nie pozbywalbym sie zadnego z nich.Prezentuja odmienne style gry i to bardzo dobrze bo mozemy roznie ustawic druzyne pod katem danego rywala.Berba jest wolny nie biega tyle jednak celnie podjae,wprowadza spokoj,niezle gra glowa i jest niezly technicznie,co dzis udowodnil,zreszta juz nieraz nam dupe w tym sezonie uratowal.Tevez jest za to przeciwniestwem,jest szybki,waleczny ale mniej dokladny,niemniej jednak dzis pokazal i nie tylko dzis co potrafi.Obaj musza zostac i grac w next sezonie;)
» 10 maja 2009, 18:11 #53
magdaMU: antoinex
zgadzam sie z Tobą w 100 %. To ze jestesmy dziewczynami nie znaczy ze od razu jestesmy slepo zapatrzone w Ronaldo . ;]
» 10 maja 2009, 18:06 #52
Aro1989: I kto rządzi w Manchesterze??;> w Anglii ?? Europie, świecie?? wszechświecie??:P oczywiście MANCHESTER UNITED!! GLORY GLORY!!
» 10 maja 2009, 18:05 #51
Marcinaldinho: antoinex cieszę się, że jesteś kibicem ? kibicką? czy jak to sie tam mówi ;d Manchesteru a nie fanką Ronaldo :)
» 10 maja 2009, 17:49 #50
Paulaa7: BRAWO UNITED mistrzostwo coraz bliżej :D
Obie bramki naprawde świetne a co do Teveza to może za nim nie przepadam ale wole żeby został :)
Zachowanie Ronaldo jak zwykle na poziomie a tak serio to dobrze że zaczął szczelać z wolnych (bo ostatnio jakoś mu to nie wychodziło)
» 10 maja 2009, 17:45 #49
antoinex: I właśnie dzięki takim gadkom że Ronaldo jest sexi na stronach Diabelskich, wyrasta stereotyp że każda dziewczyna, która jest za Manchesterem - jest za urodą Ronaldo. Potem są wyrażane krzywdzące opinie (które osobiście mnie nie obchodzą) o kibickach. Weźcie z tym przystopujcie i skupcie się na meczach i pucharach. :)
» 10 maja 2009, 17:43 #48
MegDevil: Tevez - dobry mecz, ładna bramka ;).
Chciałabym, żeby został w Manchesterze na następny rok, bo dużo robi dla drużyny.
Co do reakcji Ronaldo, ja go rozumiem, ale cieszę się, że zszedł, bo będzie więcej odpoczywał do finału LM. Żeby tylko zagrał tak jak w półfinale z Arsenalem.
» 10 maja 2009, 17:41 #47
Ave88: antoinex
Może nie dostanie ale reprymenda będzie napewno. Wracając do Teveza...
MuLove
Gdybyś oglądał cały mecz a nie śledzil relacje na jakims livescorze nie pisałbys takich pi**doł. Mimo paru strat grał świetnie i należała mu sie ta bramka i jestem pewien ze tym własnie golem "strzelił" sobie kontrakt na kolejne lata w Manchesterze:). Berba. Wydaje sie leniwy ospały ale jak ma już piłke przy nodze to widać jak znakomicie wyszkolony technicznie z niego zawodnik. Dlatego ja bronie jego transferu do United i uważam za sluszne sprowadzenie go.
» 10 maja 2009, 17:37 #46
antoinex: LujQa727 - eee... a ty jestes na sympatia.pl czy na devilpage?
» 10 maja 2009, 17:36 #45
GenesisS: CR7 i jego FOCH to było coś, ale najlepsza i tak była myszka popylająca koło czyichś nóg. Ciekawe w której drużynie grała?
» 10 maja 2009, 17:35 #44
Nieves: Tevez a Berbatov to dwa inne typy piłkarza.

Tevez - szybki, porywczy i pomysłowy piłkarz. Dużo walczy, wiecznie niezmęczony, ale to ma swoje minusy :] Czasami traci piłkę ale jak wiemy piłkarza z taką budową trudno jest przewrócić czy sfaulować.

Berbatov - szybki jak trzeba, pomysłowy. Przeciwieństwo Teveza :].
» 10 maja 2009, 17:33 #43
Steckov: Majek: Nie pamiętam sytuacji, aby Tevez po jakimś głupim błędzie stracił piłkę, bądź grał chaotycznie. Wręcz odwrotnie, nie dość że miał kilka groźnych strzałów to świetnie rozprowadza piłkę i jest świetny w tworzeniu groźnych akcji. Do tego zastawia się bardzo dobrze i trudno mu odebrać piłkę. A Ty tu wyjeżdzasz ze słabym Benzemą. A poza tym wymieniasz piłkarzy typu Campbell, Welbeck, Macheda a to jeszcze zupełnie inna półka.
» 10 maja 2009, 17:31 #42
antoinex: dzięki bebal :) no nie oszukujmy się, że on jest najbardziej Portugalski z Portugalów ;] ta sama natura. No, ale strzelił bramkę to się liczy. Za tego focha mu się na pewno dostanie.
» 10 maja 2009, 17:27 #41
Marcinaldinho: Vitteck dobrze mówisz ale nie z wszystkim bym się zgodził zresztą każdy ma swoje zdanie, które trzeba uszanować. Dla mnie najważniejszy jest rezultat potem ocenianie stylu gry. W zasadzie w lidze mogą tak grać aby tylko zdobywać te 3 pkt najmniejszym nakładem sił. Najważniejsze żeby szczytowa forma pojawiła się w spotkaniu z Barceloną. Tak naprawdę na mistrzostwo anglii jesteśmy już skazani, a o puchar Europy będziemy musieli powalczyć.
» 10 maja 2009, 17:26 #40
Nieves: Ekhm... ludzie, jaki klub z Premiership wyłoży 30mln na Teveza ? Sam Tevez powiedział, że chce zostać w lidze angielskiej. Liverpool ? Benitez ma pewnie max 10mln funtów budżetu transferowego na sezon... Chelsea ? Nie jestem pewien, czy tam chciałby Tevez grać. Arsenal ? W sumie pasowałby do ich stylu gry ale to nie ta klasa :].
» 10 maja 2009, 17:25 #39
bebal: ronaldo po zejsciu z boiska ostentacyjnie wyrwał koszulke podawana mu przez kogoś ze sztabu United, siadł na ławke i około minuty kiwał głowa z niezadowolenia że został zmieniony, nastepnie siedział obrażony na cały świat a jak schodził po meczu do tunelu to mine miał jakbyśmy przegrali 5 bramkami- najśmieszniejsze jest to że przed zmiana on stał przy lini z fergim i sir alex coś mu tłumaczył- nie oszukujmy sie Ferguson nie często tłumaczy zawodnikom powody zmiany a w tym przypadku ewidentnie to zrobił- ronaldo to wszystko zrobił gdy fergi stał do niego plecami wiec nic nie widział- jak zobaczy bedzie dym, jestem pewny1!

gwiazdorstwo rodem z realu!!
» 10 maja 2009, 17:21 #38
jari13: Mam podobne przemyslenia do "Majek". Tevez szarpie, biega, jest widoczny. Dlatego ma spora sympatie kibicow. Ale popelnia mase prostych bledow. Gra jakis spiety. Dlatego jesli chcecie miec zawodnika, ktory bedzie umial rozprowadzic kontratak to David Villa.
» 10 maja 2009, 17:21 #37
witek: Wygrana 2-0 i panowanie w Manchesterze - z jednej strony wypada się cieszyć , z drugiej jednak jestem nieco rozczarowany postawą Czerwonych Diabłów.

Myślę, że ten mecz wygrały nam indywidualności. Nie mieliśmy praktycznie żadnych czystych sytuacji. Pierwsza bramka po kontrowersyjnym faulu Irelanda na Dimitarze i taki "naciągany" strzał Ronaldo. Do tego momentu nic szczególnego się nie działo... oczywiście starał się jak zwykle Tevez, Park czy Fletcher. Ten pierwszy zdobył fantastyczną drugą bramkę i zaklepał nam zwycięstwo już w pierwszej połowie.

Co mnie rozczarowało? Po pierwsze nasza gra w drugich 45 minutach, a właściwie nie gra tylko podawanie sobie piłki na stojąco. Była naprawdę fajna szansa żeby troszkę się zbliżyć do L'poolu pod względem bilansu bramek, a my ją przespaliśmy. Rozumiem oszczędzanie sił, ale szacunek do kibiców którzy zapłacili za bilety jest chyba jeszcze ważniejszy. Tak samo jak szacunek Ronaldo do Fergusona i kolegów z zespołu. Portugalczyk za swoje zachowanie powinien dostać niezły opieprz od SAFa i tak się pewnie stanie. Jeśli coś mu nie pasuje - droga wolna.

Po drugie rozczarował mnie też nasz przeciwnik który całkowicie się poddał. Z tego powodu zamiast fajnego niedzielnego popołudniowego meczu, mieliśmy trochę takie flaki z olejem.

Teraz do końca musimy zdobyć tylko 4 punkty i jesteśmy po raz kolejny MISTRZAMI ANGLII!
» 10 maja 2009, 17:15 #36
antoinex: Możecie napisać co zrobił takiego Ronaldo? Niestety nie mogłam oglądać drugiej połowy ;/

Tevez pokazał klasę :)
» 10 maja 2009, 17:09 #35
bebal: Brawo United- potwornie ważne 3 punkty-brawo brawo!!

jestem w szoku po tym co zrobił dziś Ronaldo:(:(:(:(
Ferguson pewnie mu tłumaczył ze go ściąga by był swiezy na wigan a on takie fochy strzela- takie zachowanie na pewno nie wpywa dobrze na atmosfere w drużynie!
po tym co dzis zrobił stracił u mnie bardzo wiele!!
Fergi jak to zobaczy na powtórkach to może być ostro!!

Mam wielka nadzieje że ronaldo przeprosi za swoje zachowanie i bedzie ok!

Pozdrowienia dla fanów MUl
» 10 maja 2009, 17:06 #34
Majek: ehh... Tevez, ten nasz problem. To jest dziwny piłkarz. Jest świetnie wyszkolony technicznie, ma "żelazne płuca" i olbrzymią wolę walki. No po prostu jest świetnym piłkarzem. Tylko jakoś nie potrafi tych swoich umiejętności w pełni wykorzystać. Stara się, biega, walczy, ale czasem te jego wysiłki są bezproduktywne. W jego grę wkrada się za dużo chaosu. Nie wiem. Emocje? Na zmianę w drugiej połowie gdy trzeba poderwać kolegów jest bezcenny. Gdy trzeba przycisnąć obrońców. Oczywiście w pierwszym składzie też powinien wychodzić, to normalne. Ale jeśli chce mieć pewne miejsce w jedenastce na każdy mecz t.j. Rooney czy Ronaldo to nie można go oszukiwać, bo takiemu piłkarzowi sAF tego nie zagwarantuje... Dla mnie jeśli mu się obecna sytuacja nie podoba, może odejść. Poza tym trzeba by było wydać na niego ponad 30mln żeby go wykupic... ehh ja bym tyle na niego nie potrafił wyłożyć... Mamy tylu małolatów: Cambell, Welbeck, Macheda... A za takie pieniądze można by było kupić np. Benzeme, który według mnie byłby przydatniejszy...

Wielu pewnie mi się tu rzuci do gardła, ale ja napisałem tylko to co sam odczuwam oglądając regularnie mecze United...
» 10 maja 2009, 17:05 #33
Marcinaldinho: widzieliście tą mysz czy co to było na boisku? :D
» 10 maja 2009, 17:02 #32
bzyku163: Niewykupienie Teveza byloby bledem Alexa ?! Przeciez to nie od niego zalezy , tylko od wlascicieli klubu .
» 10 maja 2009, 17:02 #31
magdaMU: ale nie piszesz mądrego komentarza tylko nabijasz i sie klocisz
» 10 maja 2009, 17:01 #30
DevilFan: Jasmin nie wychwalaj sie tak wyrafinerowanym słownictwem bd piasl co chce bo to mi lezy na duszy "zal mi cie" to nie sa odzywki w stylu bachorów wiec nie wiem po co ten komentarz skoro mówie szczera prwade > MuLove widac ze nie zna Manchesteru skoro pisze takie glupoty
» 10 maja 2009, 16:59 #29
zakel: wydaję mi się że nawet jak tevez odejdzie od united to i tak zostanie w angielskiej lidze
» 10 maja 2009, 16:56 #28
Jasmin: swoją drogą ciekawe do jakiego wielkiego klubu przejdzie Tevez, bo do wielkiego to na pewno ;]
» 10 maja 2009, 16:54 #27
magdaMU: dokladnie. jesli Tevez z nami nie zostanie bedzie to najwiekszy bład sir Alexa. Zwinie nam go jakis Liverpool czy Real i bedzie zalowal ;/
» 10 maja 2009, 16:53 #26
ManUtdFun: BRAWO BRAWO. Chce mi się krzyczeć na cały dom GLORY UNITED. Jeżeli nie kupimy Teveza tóry jest super to się zabije powiesze lub coiś w tym stylu. Jest to zawodnik który.....jest boski. NIe chce kasy. On chce grać kocha grać kocha United a United go nie chce kupić. Naprawdę to będzie duża strata jak go nie kupimy. Co do meczu to ładne, spokojne zwycięztwo. Mistrzostwo mamy chyba jak w garści. Ronaldo znów z wolnego :)
BRAWO UNITED. GLORY !
» 10 maja 2009, 16:51 #25
magdaMU: ej co za klotnie wyluzujcie. Tez uwazam ze Tevez powinien zostac, on sam mowi ze jest tu szczesliwy ale nie czuje sie spelniony, szkoda no ale coz. a Ty MuLove skoro jestes takim kibicem to jak mozesz mowic ze dobrze z eodchodzi ?? yy. skoro tak Love United to sie licz ze slowami albo idz 'polovaj ' inny klub.
» 10 maja 2009, 16:51 #24
Jasmin: DevilFan ogarniaj... Spokojniej się tego już chyba nie dało napisać. Pewny jestem że Tevez nie życzyłby sobie takich obrońców. Aaaa i ''żal mi cię'' to typowa odzywka zakompleksionego bachora.
» 10 maja 2009, 16:49 #23
Dawid7MU: Drawo Diabły:D Tak trzymać ;)
» 10 maja 2009, 16:48 #22
przemuch88: bardzo pięknie:)mecz wygrany spacerkiem:)najwazniejsze to teraz nie przeciążać podstawowych graczy tylko dac im odpocząc przed najwązniejszymi meczami:)musimy zdobyć 4 pkt w 3 meczach:)pięknie:)Ciekawe co teraz powiesz banitezku??hahaa taki byłes kozak któremu słoma z butków wystaje:)pzdr
» 10 maja 2009, 16:46 #21
Majek: Nani to parodia zawodowca... Sam trwoni swój olbrzymi talent... Ferguson ciągle daje mu do myślenia sadzając go na trybuny i ławe, a gdy go wpuszcze ten znów "czaruje" publiczność swoimi notorycznymi i prostymi stratami...
» 10 maja 2009, 16:43 #20
zakel: nie wiem czy tak Arsenal da się ograć za LM :D
» 10 maja 2009, 16:42 #19
Marcinaldinho: Rooneya też poniosło w jednym momencie ;d
» 10 maja 2009, 16:42 #18
vrub: Pięknie wyjdzie ogramy Arsenal na Old Trafford i feta na stadionie :D
» 10 maja 2009, 16:41 #17
DevilFan: HaHaHa MuLove zal mi cie dzieciaku ty chyba nie ogladales meczu ile ty masz lat? Masz 13 lat gnoju i siedz cicho bo kibicujesz chyba 1 rok skoro uwazasz ze Tevez strzelil fuksem to meczu nie ogladales !! Mial 3 szanse na gola i wykorzystal 1 za co mu chwala ! ! Zal mi cie MuLove skoro takie debilne komentarze masz pisac to wogle nie pisz
OnE LoVe OnE UniTeD
» 10 maja 2009, 16:40 #16
united207: no tak też nie chciałbym zejść w 53min ale niech popatrzy na innych Rooney też nie grał cały mecz, a Tevez prawie cały sezon z ławki wchodził tylko teraz coś go zaczął wpuszczać, szkoda mi Naniego tak się marnuje :/
» 10 maja 2009, 16:38 #15
Majek: No ładny mecz. Berbatov najlepszy na boisku^, piękny mecz także Teveza. Argentyńczyka czasami jednak ponosiła energia, za bardzo chciał się pokazać często zachowując się jak jeździec bez głowy czyli pakując się między trzech obrońców. Za mecz trzeba tez pochwalić Rafaela i Vidę, którzy byli świetni w defensywie, a Brazylijczyk dobrze włączał się do akcji ofensywnych...

Najbardziej w meczu oczarowało mnie, nie bramka Teveza, tylko to jak się nasza królewna pogniewała...

Wynik sprawiedliwy^^
» 10 maja 2009, 16:38 #14
ronald: oby piłkarze nie byli nadto zmęczeni. w środę mecz z wigan. Będzie to kolejny mecz typu must -win
» 10 maja 2009, 16:37 #13
Steckov: Ale trzeba rozumieć Fergusona, który patrzy przez pryzmat zaległego meczu, który mamy za 3 dni z Wigan.
» 10 maja 2009, 16:36 #12
Marcinaldinho: MuLove prowokacja? czy jesteś małolatem? Myślę, że Tevunio zostanie, a Ronaldo czeka rozmowa z Alexem :) Glory Glory Man United
» 10 maja 2009, 16:36 #11
DevilFan: Tevez musi zostac cudowne 2 gole ale Tevez Swienty mecz tak jak Berbatov i Ronaldo[rozwcieczony tym ze zlazl z murawy w 58 minucie ] ale te zwody berbatowa jak pokazal w koncowce meczu byly cudowne jeszcze na canal+ powtorke zwodu dali ..cos pieknego
OnE LoVe OnE UniTeD

Tevez Musi zostac piekny mecz chyba SaF tego szukal aby padl gol wlasnie z rak Teveza
GloRy GlOrY MaNcHeStEr UniTeD
» 10 maja 2009, 16:35 #10
ronald: cokolwiek się stanie z tevezem zawsze z united!. Kto ze mną ?
» 10 maja 2009, 16:35 #9
zakel: @united207

Jak byś był w życiowej formie i kazali by Ci siedzieć na ławce to byś był szczęśliwy ?
» 10 maja 2009, 16:35 #8
MaciejDevil: MuLove


Siedz cicho bo Tevez grał Dobrze i strzelił ładną bramkę
» 10 maja 2009, 16:34 #7
ronald: mam nadzieje że zły nastrój przejdzie CR7. Swietnie panowie. !!
» 10 maja 2009, 16:34 #6
united207: Nie rozumiem zachowania Ronaldo gdy miał schodzić z boiska
» 10 maja 2009, 16:34 #5
Steckov: CZERWONY Manchester :D Brawo za wygraną, no i brawo Tevez, musisz zostać!
» 10 maja 2009, 16:32 #4
Cielii: GLORY GLORY MAN UNITED!
ALe Ronaldo Ladnie sie wsciekl :P
» 10 maja 2009, 16:32 #3
Adrianol1995xD: Glory Glory Man United
» 10 maja 2009, 16:31 #2
madzmu939: Piękny gol Teveza!MUSI ZOSTAĆ!
» 10 maja 2009, 16:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.