Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin



Nowy temat Nowy temat Odpowiedz Odpowiedz

Membership a ilość biletów.

pawik998
Postów: 2
Dodano: 27.06.2019, 10:14
Cześć, zamierzam kupić kartę membership. Czy po jej otrzymaniu będę mógł zakupić bilet jedynie dla posiadacza, czy też istnieje możliwość zakupu kilku biletów meczowych na jedną kartę?
matheo

Postów: 79
Dodano: 27.06.2019, 10:53
Zazwyczaj 1 One United = 1 bilet. Czasami zdarzają się mecze, że klub na jedno One United pozwala kupić np. do 3-5 sztuk. To jednak mecze z niżej notowanymi rywalami, najczęściej w pucharach. W nowym sezonie mogą to być mecze na Ligę Europy. Albo klub zrobi tak jak kilka lat temu, gdzie na Ligę Europy nie trzeba było One United. Na Premier League bym raczej nie liczył, że pozwolą kupić więcej biletów niż 1 na jedno One United.
pawik998
Postów: 2
Dodano: 28.06.2019, 16:37
Okej, zamówiłem membership i mam kolejne pytanie. Czy mogę zakupić bilety zanim dojdzie karta? Jest ona już opłacona, ale nie wiem czy zdąży dojść na czas. Interesuje mnie mecz z Leicester (14.09.2019).
matheo

Postów: 79
Dodano: 28.06.2019, 20:04
Tak, możesz kupić bilet, zanim przyjdzie One United. Miej tylko na uwadze to, że terminarz nie jest jeszcze potwierdzony. Pewna jest tylko data meczu z Chelsea.
kasjus
Postów: 2
Dodano: 01.07.2019, 12:59
Podepne sie pod ten temat, bo mam pytanko.
Dzis zaczela sie sprzedaz biletow na nowy sezon i od razu ruszylam 'do kasy' zeby kupic wejsciowki na co najmniej jeden mecz. Wybor padl na Southampton w kwietniu przyszlego roku (planuje jeszcze Arsenal we wrzesniu, ale na ten mecz sa aplikacje w pozniejszym terminie). Oczywiscie Membership mam, cierpliwosci takze mi nie brakuje dlatego od 8 rano do 10 czekalam w kolejce zeby zakupic dwa bilety. W koncu sie udalo, za jednym zamachem obok siebie, kasa zaplacona i w momencie jak juz sie transakcja skonczyla wyskoczyl komunikat ze sorry, ale system ticketing jest teraz niedostepny. Pieniadze z konta poszly, na maila moja przyjaciolka dostala informacje ze w jej imieniu kupilam bilety na mecz, w historii obu naszych kont jest zapisane ze dzis o 10 bilety zostaly zakupione, ale nie ma zadnego potwierdzenia z klubu na maila czy sms (obie te opcje mamy zaznaczone do komunikacji z klubem) i do tego ten dziwny komunikat. I teraz do sedna, pytanie czy powinnam sie martwic, czy da sie jakos sprawdzic czy mam te bilety? Na strone nie da rady wejsc od rana, totalne przeciazenie, wszyscy sie dzis rzucili na te bilety. Mial ktos z Was taka sytuacje? Co z tym potwierdzeniem?
matheo

Postów: 79
Dodano: 01.07.2019, 13:09
Jeśli koleżanka dostała maila z informacją, że bilety kupione, to nie ma co się martwić, to jest właśnie potwierdzenie. Piszesz też, że bilety pojawiły się w historii zakupów. Także wszystko jest OK. Błąd wynikał pewnie z przeciążenia serwerów. Najprostsza opcja, żeby sprawdzić, czy wszystko przeszło jak należy, to telefon do klubu +44 161 868 8000.
kasjus
Postów: 2
Dodano: 01.07.2019, 13:56
ok, dzieki. Weszlam jeszcze raz w historie i tam doczytalam ze potwierdzenie zakupu z dokladna informacja co do miejscowki i wejscia na stadion dostane przed samym meczem, wiec wszystko powinno byc ok teraz tylko przydaloby sie szczescie w losowaniu na wrzesniowy mecz z Arsenalem

Nowy temat Nowy temat Odpowiedz Odpowiedz


Forum » We Are United » Membership a ilość biletów.


Zaloguj się, aby móc dodawać posty!
» Przejdź do logowania