Manchester United to klub, który od lat działa na wyobraźnię kibiców na całym świecie. Tylko na Facebooku oficjalny fanpage „Czerwonych Diabłów” obserwuje ponad 73 mln fanów. Według
badania firmy Kantar z 2019 roku Manchester na całym świecie ma aż 467 milionów fanów i 635 milionów osób, które interesują się klubem. Także w Polsce ma wielu oddanych sympatyków.
Niestety, ostatnie miesiące to dla kibiców piłki nożnej na całym świecie bardzo trudny czas. Pandemia koronawirusa spowodowała, że stadiony są zamknięte. Nie można oglądać i dopingować swoich drużyn na żywo z trybun. Piłkarze przyznają, że brakuje im atmosfery, którą tworzą fani. Mecze bez kibiców pokazywane w telewizji wyglądają jak sparingi. Jest jednak sposób, by dostać się nie tylko na stadion Old Trafford, ale nawet na murawę.
Manchester United i jego oficjalny partner Casillero del Diablo, producent jednego z najbardziej popularnych win na świecie, zorganizowali ogólnoświatowy konkurs „Spotkanie Legend”. 26 osób, w tym dwie z Polski, pojadą na trzydniową wycieczkę do Anglii.
- Główną atrakcją jest wizyta na stadionie Old Trafford. To nie będzie jednak tylko zwiedzanie obiektu czy klubowego muzeum. Zwycięzcy konkursu zagrają główne role w Teatrze Marzeń jak nazywany stadion Manchesteru United. Poczują się jak największe gwiazdy piłki nożnej i rozegrają mecz na murawie Old Trafford – mówi Marcin Chyliński, Marketing Manager Casillero del Diablo.
Szczegóły konkursu na stronie
legendarnewino.pl/konkurs