Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Manchester United vs PSG 1:3

» 2 grudnia 2020, 23:41 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United przegrał z Paris Saint-Gemain 1:3 w 5. kolejce Ligi Mistrzów. Jak występ Czerwonych Diabłów ocenili dziennikarze Manchester Evening News i użytkownicy DevilPage.pl?
Oceny pomeczowe: Manchester United vs PSG 1:3
» Manchester United przegrał z Paris Saint-Germain 1:3 w 5. kolejce Ligi Mistrzów
David de GeaDavid de Gea
Nieprzekonująca postawa przy pierwszym golu Neymara, ale ładna obrona po strzale Alessandro Florenziego. Świetnie zatrzymał Mitchela Bakkera przy stanie 1:1.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 5.06

Aaron Wan-BissakaAaron Wan-Bissaka
Wykazał się dużą przytomnością przy podaniu do Marcusa Rashforda. Rzadko natomiast widziany w ostatnim sektorze boiska.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5.36

Victor LindelöfVictor Lindelöf
PSG sprawiło, że cały czas był w odwrocie. Praktycznie bez szans na wyprowadzenie ataku.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5.28

Harry MaguireHarry Maguire
Napastnicy PSG go mijali, a problemem był jego brak szybkości. Starał się wykorzystać swoją siłę.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5.64

Alex TellesAlex Telles
Zbyt powolna reakcja przy pierwszym golu Neymara. Starał się podłączać do akcji ofensywnych. Bronił uważnie.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5.57

Scott McTominayScott McTominay
Pokazał, dlaczego trener na niego postawił. Jego agresja wybijała z rytmu PSG.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6.32

FredFred
Co zaskakujące uniknął bezpośredniej czerwonej kartki, ale dalej ryzykował. Faul, po którym został odesłany do szatni nie zasługiwał natomiast na drugą żółtą kartkę.
MEN: 4/10 DevilPage.pl: 2.63

Marcus RashfordMarcus Rashford
Strzelił wyrównującego gola, choć pomógł rykoszet. Trzy gole w czterech meczach z PSG. W drugiej połowie zszedł kontuzjowany.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 5.43

Bruno FernandesBruno Fernandes
Miał świetną okazję pod koniec pierwszej połowy, ale nie opanował dobrze podania od Martiala. Po przerwie wystawił znakomitą piłkę Martialowi.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 4.86

Anthony MartialAnthony Martial
Zbyt opieszały w swoich decyzjach. Pokazał, dlaczego został przesunięty z ataku na skrzydło.
MEN: 4/10 DevilPage.pl: 1.84

Edinson CavaniEdinson Cavani
W drugiej połowie bardziej zaangażowany. Świetna akcja z Rashfordem przy sytuacji Martiala. Miał pecha, że piłka po jego podcince trafiła w poprzeczkę.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6.22

Zmiennicy:

Paul PogbaPaul Pogba (za Rashforda 74’)
Huknął z woleja tuż nad bramką.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5.29

Mason GreenwoodMason Greenwood (za Martiala 78’)
Niewiele miał pociechy z tego meczu.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 4.92

Donny van de BeekDonny van de Beek (za Cavaniego 78’)
Wprowadził różnorodność do ataków.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5.53

Odion IghaloOdion Ighalo (za Wana-Bissakę 90’)
Późno pojawił się na boisku.
MEN: -/10 DevilPage.pl: 4.7


TAGI


« Poprzedni news
McTominay: To bardzo gorzka pigułka do przełknięcia
Następny news »
Solskjaer: Musimy skuteczniej wykorzystywać swoje sytuacje

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (24)


QUEBON: Oceny się zgadzają.
» 3 grudnia 2020, 18:21 #23
LTMek: Ja zawsze zastanawiam się, gdzie są ci goście typu smutny69 czy jak mu tam, którzy po fuksiarsko wygranym meczu krzyczą najgłośniej, a po porażce, którą można było w pewnym sensie przewidzieć, siedzą ciuchutko :D
Nie mam pojęcia jaki plan na ten zespół ma uśmiechnięty facet nazywający się trenerem. Nie wiem też jak długo inni goście będą tolerować to, że pewne osobniki są nietykalne w pierwszym składzie. Co ma zrobić DDG żeby usiąść na ławce? Jaki poziom musi prezentować Martial, żeby nie wychodzić w 1 składzie?
Przecież nikt na dłuższą metę nie będzie akceptował głaskania po główce i mówienia "robisz kawał dobrej roboty na treningach!", a następnie lądowania na ławce... To się znów skończy nieciekawą atmosferą...
Nie rozumiem też co robią klubowi psychologowie, skoro takie akcje jak ta Freda mają jeszcze miejsce. Ja wiem, że piłkarze to nie jest wybitnie myśląca grupa zawodowa, ale od tego są odpowiedni ludzie, by z nimi rozmawiać...
Mecz bez presji, bo wystarcza remis a i jak nawet nie, to z Lipskiem wystarczy nie przegrać, a ty dajesz się sprowokować jak dziecko, wiedzac ze masz wokol siebie kamery, a kilka kolejek wcześniej twoj kumpel z drużyny wyleciał za podobne zachowanie...
Z drugiej strony masz na ławce gościa, który widzi całą sytuację i powinien doskonale wiedzieć, że tylko pobłażliwość sędziego ma wpływ na to, że twój zawodnik dalej gra i nie zmieniasz go w przerwie...

Dużo osób twierdzi, że zespół zrobił progres... Progres względem czego? Wczorajszy mecz oglądało się równie "przyjemnie", jak starcie zespołu Mourinho z Juventusem na wyjeździe. Tam się chociaż wynik zgadzał...
Jedynym krokiem naprzód było kupno Bruno - ciężko to przyznać, ale my nadal stoimy w tym miejscu, w którym byliśmy 2 lata temu i nie widać żadnych perspektyw, by to się miało zmienić...
» 3 grudnia 2020, 09:59 #22
dobrodziej: Nie znam typa, ale nie ma chyba takiej zasady, że trzeba komentować każdego newsa po każdym spotkaniu. Ja po meczu takim jak wczoraj nie wchodzę zbyt często na Devilpage, bo nie chcę się dodatkowo denerwować po i tak rozczarowującym wyniku.

Podobnie można rzec, że są użytkownicy tacy jak ty, którzy brylują w komentarzach wylewając litry żółci z wątroby po takich meczach jak ten, a jak drużyna wygrywa to siedzą cicho w swoich norach, albo doszukują się i tak dziury w całym.
» 3 grudnia 2020, 14:40 #21
LTMek: Nie o to chodzi. Chodzi o wycieczki personalne i durne posty typu HAHAHA I CO MU WYGRAŁ I CO TERAZ?!
Każdy normalny kibic chce zwycięstwa swojego zespołu, natomiast oglądając mecz można dostrzec to i owo.
Ja mam podejście, że zwycięzców się nie osądza... ;)
» 3 grudnia 2020, 15:45 #20
rvn10: Martial za wysoka ocena.
» 3 grudnia 2020, 09:20 #19
Fenek: Zastanawiam się cały czas czemu Ole Freda nie zdjął. To było do przewidzenia, że z takim rywalem nie trudno o faul a i Brazylijczyk był już na cenzurowanym.
» 3 grudnia 2020, 08:07 #18
awe: Mozna teraz gdybyac, w pierwszym meczu pierwsza polowe mial slaba, a w drugiej juz wiekszosc kibicow sie nim podniecala, moze Ole myslal, ze po pierwszym faulu Fred doceni to ze nie wylecial z boiska i sie ogarnie...
W pierwszym meczu gralismy ultra defensywnie 8 pilkarzy bronilo pilkarze byli blisko siebie i kazdy z tych 8 pilkarzy wygladal dobrze, tyle ze ofensywnie bylo slabo, dzisiaj Fred nie mial takiego wsparcia i jego braki doporowadzalay do takich desperackich fauli.
» 3 grudnia 2020, 08:40 #17
LTMek: Ale co doceni? Kto doceni? Gość, który wie, że patrzy na niego co najmniej kilkanaście kamer i daje się sprowokować? Przecież w EPL typ by wyleciał i dostał jeszcze 3 mecze zawieszenia, takiego zachowania nie da się obronić...
No tak, po prostu murowaliśmy :D
Mou za taki styl zostałby tu wyśmiany, wyszydzony i zlinczowany, OGS natomiast miał uznanie, że "świetnie dobrał taktykę". Dziś zrezygnował z murowania i wyglądało to jak wyglądało...
Myślę, że remis byłby w zasięgu, ale nie da się walczyć o cokolwiek, skoro na ławce masz gościa, który nie reaguje na wydarzenia na boisku...
Co miało na celu wprowadzenie VDB za Cavaniego, skoro przegrywaliśmy? 1-2 to i tak wynik premiujący PSG przy równej ilości pkt, więc jest to niezrozumiała decyzja...
Odbija nam się czkawką mecz w Turcji, ale może to i lepiej, bo - nie oszukujmy się - gdzie my możemy zajść w LM?
» 3 grudnia 2020, 09:28 #16
awe: Chyba nie wieszm, ale piszemy o tym samym ;)
» 3 grudnia 2020, 14:47 #15
lukJakubowski: Stoperdo, masz może nawet rację, ale wolę Fredzia z gorącą czapą, niż Martiala, który w takich meczach powinien podobne sytuacje kończyć. Czerwone kartki czasem się trafiają, a dzięki temu wyśmiewanemu Fredowi środek pola PSG gówno grał. Podoba mi się to, że nasi zawodnicy nie wymiekaja. Wolę, żeby leciały czerwone, niż mają się turlać od podmuchu wiatru. Gra lepsza, niż wynik. Bywa.
» 3 grudnia 2020, 07:31 #14
kamtor: Ole po tym meczu sam powinien odejść po prostu nie nadaje się
» 3 grudnia 2020, 05:41 #13
tomciocr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2020 00:18

Ole Gunnar Solskjaer: 0
» 3 grudnia 2020, 00:17 #12
Drzejkob: Polecam w takim razie znaleźć inny klub do kibicowania.
» 3 grudnia 2020, 01:16 #11
shovit12: Bo mamy trenera, który boi się podjąć decyzje? Czemu grał hiszpanski recznik, fred czy tez bruno caly mecz, ktory od 60 minuty oddychal rekawami, az sie prosilo o pogbe na 10...
» 3 grudnia 2020, 09:00 #10
LTMek: No tak, jak ktoś źle ocenia pracę trenera czy piłkarza, to koniecznie powinien zmienić klub, jak tak w ogóle można... :D
» 3 grudnia 2020, 09:32 #9
mishaplc: Dobrze ze jak saf rozpoczynał prace z united nie było internetow i tylu profesjonalnych doradców. Ludzie normalnie w świece dali mu robić swoją robotę. Może wszyscy którzy chcą mieć na już zespół wygrywający to przerzuca się na chwile do Liverpoolu a jak zacznie manu wygrywać to wrócicie ? Kolejny raz mówię wole Ole albo innego diabła z którym zespół ma szanse się odbudować nawet w 5 lat niż jakiegokolwiek innego najemnika który wygra ligę w jeden sezon a później przez kolejne 8 lat będzie 6 innych trenerów. W tej sytuacji jestem pewny ze jemu nie przyświecają żadne inne cele jak dobro zespołu.
» 3 grudnia 2020, 14:02 #8
LTMek: Ok, czas na lekcję historii :D
86 przychodzi SAF, kończy na 10 miejscu, lipa. Sezon później jest DRUGI, przegrywa u siebie tylko raz. 88-89 jest 11nasty, wiec raczej porównanie do Mou byłoby adekwatne :)
Kolejny sezon FA cup, ale 13 miejsce w lidze, potem dopiero zaczął iść w górę...
Masz rację, dostał CZAS. Ale Mou też w 2gim sezonie miał 2-gie miejsce i tego czasu NIE DOSTAŁ. OGS póki co dostaje CZAS, ale g. z tego wynika, bo nie trzeba być ekspertem, by widzieć co gość odwala...
Co dała zmiana VDB na Cavaniego? Co miała dać, skoro w spotkaniach bezpośrednich i tak mieliśmy już gorszy bilans? Bał się wersji Spurs 2.0 i srogiego lania?
» 3 grudnia 2020, 14:35 #7
Drzejkob: Przypomnę, że za Mourinho nie dało się oglądać meczy.. Gra była toporna, defensywna, czasami bez celnego strzału w meczu. Fajnie że zrobił drugie miejsce, ale co z tego? Mecze mają być przyjemne dla oka a nie fajnie na kartce wyglądać.
» 4 grudnia 2020, 02:40 #6
LTMek: No mecz z psg to byl mega przyjemny dla oka... xD Poprzedni również...
» 5 grudnia 2020, 22:02 #5
getryscholesa: Fredziszenka XDDDDDD
» 3 grudnia 2020, 01:55 #4
Pawlo: Nie zgadzam się całkowicie z tą opinią. Martial we wczorajszym meczu grał bardzo słabo, w pierwszej połowie miał koncert strat i same złe decyzje.Jedynie to podanie do Cavaniego zasługuję na pochwałę, ale umówmy się, to nie było podanie w uliczkę pomiędzy dwóch rywali. Francuz przegrał nam mecz i dziwię się, że dostał 4.
» 3 grudnia 2020, 05:42 #3
AgentBartezz: Ludzie zacznijcie oglądać mecze... Martial miał udział przy 1. bramce, dość powiedzieć że ten jego mini rajd i strzał to była pierwsza groźna nasza sytuacja, oraz puścił piłkę do Bruno. Strat nie zaliczył więcej niż pozostali nasi ofensywni zawodnicy. Co do Freda ze Storpedo nie ma co nawet zaczynać dyskusji.
» 3 grudnia 2020, 07:12 #2
LTMek: Słowo klucz "wystarczyło"... Ofensywnych piłkarzy ocenia się po zdobytych bramkach/asystach, Martial i skuteczność to ostatnio rzeczy, które nie mają ze sobą kompletnie nic wspólnego...
» 3 grudnia 2020, 09:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.