Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie: Manchester United powinien sprowadzić Cavaniego

» 24 lutego 2020, 12:51 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Manchester United w letnim oknie transferowym powinien zakontraktować Edinsona Cavaniego. Takiego zdania jest Robin van Persie, były napastnik Czerwonych Diabłów.
Van Persie: Manchester United powinien sprowadzić Cavaniego
» Kontrakt Edinsona Cavaniego z Paris Saint-Germain wygasa w czerwcu 2020 roku
Cavani nosił się z zamiarem opuszczenia Paris Saint-Germain w zimowym oknie transferowym. Urugwajczyk był łączony z Atletico Madryt, ale francuski klub domagał się za niego 25 milionów funtów. Napastnika przymierzano także do Manchesteru United.

Kontrakt Cavaniego z Paris Saint-Germain wygasa po zakończeniu sezonu 2019/2020, więc piłkarz będzie mógł zmienić barwy klubowe za darmo.

Van Persie pytany o to, kogo powinien sprowadzić Manchester United, stwierdza: – Edinsona Cavaniego. Zdecydowanie poszedłbym w ten transfer.

– Edinson jest zdrowy, to sprawdzony snajper, maszyna do strzelania bramek. Udowadniał to w Napoli, Paris Saint-Germain i w reprezentacji Urugwaju. Jeśli zaczynałby mecze w podstawowym składzie, to dałby drużynie 25 bramek w sezonie.

– Widziałem jak gra, grałem też przeciwko niemu. To konkretny napastnik. Żyje ze strzelania bramek i to byłby mój typ – dodaje Van Persie.

Manchester United po zakończeniu sezonu 2019/2020 będzie rozglądał się za nowym napastnikiem. Tymczasowym rozwiązaniem jest Odion Ighalo, który został wypożyczony na pół roku z Shanghai Shenhua.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United przetestuje dwóch młodych Polaków
Następny news »
Shaw: Zagram wszędzie tam, gdzie będzie chciał tego menadżer

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


levy181: Cavani ok chętnie ale na bank nie teraz. Gdyby do takiego transferu miało dojść 4-5 lat temu to w ciemno bez zastanowienia, jednakże teraz to tylko solidny gracz a kasa jaką by chciał to przesada.
» 25 lutego 2020, 06:33 #25
PogbaKingOfMANU: Kolejna wypowiedź Van Persiego w której delikatnie mówiąc się pogrąża. Cavanii nie jest nam potrzebny. To zawodnik które lata świetności ma za sobą, jest poza formą, nawet w PSG juz nie błyszczy. Zobaczcie dowolny mecz w którym grał i co odwala co spotkanie. Co więcej tworzy konflikty w drużynie (faulowanie kolegi z druzyny, po złości zatrzymywanie czyichś strzałów by nie padł gol, sabotowanie gry chcąc wymusić transfer, obgadywanie innych zawodników w mediach ze lecą na hajs, wywlekanie brudów przez rodzinę...). Ponadto pazerny na kasę, transfer miałby juz klepnięty, gdyby nie jego dodatkowe wymagania $ za podpis, a podobno tak mu źle w tym Paryzu, tak bardzo wszyscy patrzą tam na pieniądze, a nie grę... Hipokryta. Nie potrzeba nam tu takich jak on.
» 25 lutego 2020, 03:39 #24
wiulk: Jak patrzę na to co wyczynia Haaland w BVB to na ten moment jest to jedyny napastnik, którego bym chciał w United. Bo to jedyny dla którego warto zmienić nieco ustawienie z przodu. A Cavani.. No cóż. Lata świetności ma za sobą. My musimy się rozwijać zarówno jako zespół jak i indywidualnie jako pojedynczy piłkarze.
» 25 lutego 2020, 02:23 #23
waletpl: Ighalo zapewne tylko do końca sezonu. Wg mnie wymiana wtedy Ighalo na Edisona byłaby krokiem do przodu. Cavani zbliża sie do piłkarskiej emerytury, ale to klasa sama w sobie.
» 25 lutego 2020, 16:29 #22
mariumax: Cavani jako nauczyciel i to pewnie za grubą kasę na tydzień??
Nie, nie, nie, nie, nie, nie.
Ole młodych nauczy.
» 24 lutego 2020, 21:27 #21
dlabigt23: Najlepsza opcja to był Mandzukić latem . Szkoda ze nie zakontraktowalismy Chorwata . Mysle ze przydalby nam sie taki zawodnik .
» 24 lutego 2020, 17:59 #20
Filiphs: Mam ogromną nadzieję, że nie ściągniemy Cavaniego. Ole pokazał, że zamierza twardo stawiać na Rashforda i Martiala i to najlepsza możliwa decyzja, w innym wypadku na zawsze pozostaliby "utalentowanymi, na przyszłość" jak kiedyś Cleverley, Welbeck, czy teraz Lingard czy Pereira. Rash i Anthony muszą grać i musi być na nich nałożona odpowiedzialność i presja, bo pokazali, że potrafią sobie z tym poradzić. Jeżeli ściągniemy teraz kogoś do podstawowej jedenastki kosztem Rasha i Martiala to tylko cofną się w rozwoju. RvP był świetnym zawodnikiem na ten jeden sezon, ale nie jest aż tak ważnym zawodnikiem w historii naszego klubu, żeby wypowiadał się o Ole i United jak Rio czy Giggs. Powinien zająć się Arsenalem, tam jest legendą.
» 24 lutego 2020, 15:58 #19
jaratkow: O ile podzielam twoje zastrzeżenia przed ewentualnym transferem Cavaniego to... zdecydowanie nie zgadzam się z ograniczaniem naszej linii ataku do Rashforda i Martiala. Obaj ogarniają ale... nie wolno nam ich "zajechać". Uraz Rashforda wziął się z nadmiernych przeciążeń. Zapobiegajmy temu. United z zasady rywalizuje na wielu polach wiec potrzebujemy odpowiednio długiej ławki w każdej formacji
» 24 lutego 2020, 16:59 #18
SwanseMU: Nie no, kompletnie nie tak, Cavani byłby bardzo pożyteczny, to już nie jest młody zawodnik taki jak Martial czy Rash, który będzie tylko lepszy. Ale da to czego potrzebujemy, rywalizacji w składzie, Cavani tylko przyjdzie na 2-3 lata góra, a w tym czasie nasze młode chłopaki zdobędą potrzebne doświadczenie ogranie, meczy w Anglii jest od groma, im wiecej zawodników tym lepiej. :)
» 24 lutego 2020, 18:02 #17
AstonMartin: Filiphs Ole doskonale pamięta z kim rywalizował w składzie. W jego czasach United grało tak jak większość europy klasycznym 4-4-2. W ataku były dwie miejscówki. Napastnicy byli zupełnie inni. O te dwa miejsca rywalizowali świetny legendarny duet Cole-Yorke, Ole i Teddy Sheringham, który był wtedy weteranem. Wszyscy byli potrzebni.

Dziś zespoły najczęściej grają 4-1-2-2-1 albo 4-2-3-1 lub pochodnymi tych taktyk. Tak gra też United, a w takim zestawieniu skrzydłowi pełnią często rolę schodzących napastników. Takimi graczami są Martial i Rashford. Muszą się rozpędzić, aby coś strzelić. Mają mało klasycznych zimnych zwyczajnych goli jakie strzelał np. Lukaku. Obaj schodzą niestety z lewego skrzydła i nie idzie im na prawym. Na środku też nie robią tego co Lukaku, Berbatov czy właśnie Cavani.
» 24 lutego 2020, 20:06 #16
DjTED: Ale on nie moze zaczynac w 1 skladzie bo mamy juz napastnika
» 24 lutego 2020, 15:43 #15
ManCr7united: A jest jeszcze mega napastnik z rb Lipsk

Timo Verner
Tego jego mościa namówić żeby do nas dałonczyl mógł by być mega wzmocnieniem i napastnikiem na kilka dobrych lat
» 24 lutego 2020, 15:41 #14
Miki1980: On już jest jedną nogą w Kloppie
» 24 lutego 2020, 15:53 #13
Bylak: Serio dołonczył?
» 24 lutego 2020, 16:51 #12
AlexChapman1986: Miki1980

Prychłem :)
» 24 lutego 2020, 17:50 #11
cycu95: a ja bym kupił Pukkiego, gość ma świetne wykończenie , fakt że w przyszłym roku stuknie mu 30 ale do rotacji... trzeba pamiętać, że coraz więcej szans do gry musi dostawać Grenwood ... Cavani chciałby grać od dechy do dechy , dodając do tego Sancho/Grealisha z przodu , Martiala , Rashforda ... myślę że lepsza byłaby tańsza , mniej wymagająca opcja w postaci kogoś takiego jak Pukki , żeby swobodnie można było rotować z przodu i ogrywać młodzież . W Norwich pokazał, że nie potrzebuje dużo sytuacji do strzelenia bramki , u nas w roli jokera mógłby się sprawdzić
» 24 lutego 2020, 14:18 #10
tara1982: Robin ma rację, do tego jest do wzięcia za darmo, na razie trzeba wzmocnić pomoc, to priorytet, napastnika można kupić za rok
» 24 lutego 2020, 14:11 #9
MiSt: Potrzebujemy doświadczonego i już ukształtowanego napastnika. Młodzi muszą się od kogoś uczyć. Czy Cavani to dobry wybór. Byłbym na tak gdyby nie fakt, że będzie chciał wysokiej tygodniówki i nie pogodzi się z rolą rezerwowego-nauczyciela.
Wolałbym już powrót Rooneya :)
» 24 lutego 2020, 14:01 #8
Wawrzu: Wazza już od kilku ładnych lat nie jest napastnikiem
» 24 lutego 2020, 14:34 #7
kamilpe: Osobiście w okienku zimowym byłem na tak na ten transfer i bardzo chciałem żeby ten zawodnik dołączył do Manchesteru. Obecnie uważam, że korzystniej będzie ściągnąć z Championship Mitrovicia do rywalizacji z Matrialem o pierwszy zespół. Tańszy, mniejsza tygodniowa, Serb, odpowiedni wiek.
» 24 lutego 2020, 13:22 #6
Iro95: Zgadzam się, mitrovic dobra opcja
» 24 lutego 2020, 14:46 #5
Magik1990MU: Nie szukajmy podstawowego napastnika, bo Antek znów się obrazi :) A poważnie: przy normalnej tygodniówce czemu nie, ale on za 100 tyg raczej nie przyjdzie tutaj. Wolę Żwirka.
» 24 lutego 2020, 13:14 #4
Fenek: Nie pasuje do obecnie zbieranej drużyny. Mała szansa, że pozyskali by go w roli głównego napastnika. Bo tym jest martial. Gdyby chcieli sprowadzić rasowego snajpera w miejsce martiala to pewnie będą szukać kogoś młodszego.
» 24 lutego 2020, 13:01 #3
SajminatoR: A moim zdaniem to zły wybór. Cavani to dobry napastnik ale swoje lata już ma ok na rok dwa to byłby bardzo dobry transfer ale raczej nie tego szukamy. Poza tym napewno chciałby tu olbrzymia tygodniówkę co moim zdaniem nie jest dobrym pomysłem patrząc na to jak bokiem nam wychodziły te wszystkie wysokie zarobki. A tak wgl to jakby chciał tu grac to już by tu był bo byliśmy zainteresowani nim zima i nas olał czekając na ciepłą emeryturę w Hiszpanii więc głupota było by go tu ściągać na siłę przepłacając tygodniówkę żeby się zgodzil tu grac. Lepiej już ściągnąć Dembele z Lyonu, młody głodny gry i sukcesów i co najważniejsze podobno marzy żeby grać w United.
» 24 lutego 2020, 13:00 #2
mario93: Dokładnie, jeśli taki zawodnik miałby dziś przyjść na 1-2 sezony to tylko pod warunkiem rozsądnej tygodniówki. On raczej nie będzie zainteresowany. Transfer bez sensu.
» 24 lutego 2020, 13:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.