Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Lukaku poprosił United o obniżenie kwoty odstępnego

» 28 lipca 2019, 08:11 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Romelu Lukaku poprosił działaczy Manchesteru United, aby ci obniżyli jego kwotę odstępnego. Dziennik The Sun informuje, że Ole Gunnar Solskjaer dał Belgowi czas do środy, aby dogadać transfer do Interu Mediolan.
Lukaku poprosił United o obniżenie kwoty odstępnego
» Manchester United wycenił Romelu Lukaku na 80 milionów funtów, a Inter Mediolan jest skłonny zapłacić za piłkarza maksymalnie 65 milionów funtów
Jeśli transfer Lukaku nie wydarzy się do końca lipca, to Solskjaer zamierza na nowo włączyć Belga w przygotowania do sezonu 2019/2020. Norweg ma na uwadze to, że okienko transferowe zamyka się 8 sierpnia i sprowadzenie następcy Lukaku może być problematyczne.

Manchester United oszacował wartość Lukaku na 80 milionów funtów. Na razie Inter Mediolan nie zbliżył się do tej wyceny. To dlatego Belg miał poprosić działaczy Czerwonych Diabłów o obniżenie kwoty odstępnego.

Według najnowszych doniesień Inter Mediolan jest skłonny zapłacić za piłkarza 65 milionów funtów. To o 10 milionów mniej, niż Lukaku kosztował Manchester United w 2017 roku.

Lukaku w sobotę podgrzał spekulacje na swój temat, zamieszczając na Instagramie zdjęcie ze swoim agentem Federico Pastorello. Belg opatrzył je podpisem: „Ciąg dalszy nastąpi wkrótce”.


TAGI


« Poprzedni news
Kwota za Fernandesa uzgodniona, testy medyczne wkrótce?
Następny news »
Inzaghi o Milinkoviciu-Saviciu: Jesteśmy przygotowani na każdą sytuację

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


pelzebiusz: UUU proszę szkoda że nie prosił w Evertonie jak do nas przechodził - gdzie jeszcze w drugą stronę oddaliśmy im naszą legendę . Niech siedzi - albo niech idzie tam gdzie nam pasuje - Juve . Za te jego rozmowy w temacie małpiszona Conte - jaki to z niego trenerzycho - czemu do Chelsea nie poszedł
» 30 lipca 2019, 09:43 #39
CHRCH: bo poszedł do mourinho?
» 30 lipca 2019, 11:50 #38
Puchaty: Jak tak bardzo chce to niech sam dorzuci ze 20 mln Interowi.
» 29 lipca 2019, 23:01 #37
kbck00: Może Lukaku zgodziłby się, by na poczet tego zrezygnować ze swojej pensji? ;)
» 29 lipca 2019, 10:48 #36
Klimaa: Dlaczego mamy obniżyć cenę? Moim zdaniem stawka nie jest wygórowana tym bardziej że Lukaku ma długi kontrakt.
» 28 lipca 2019, 23:47 #35
pilchu: Gdyby to była prawda, a nie głupoty słoneczka to chciałbym napisać, że sam zawodnik może się dorzucić do transferu :)
» 28 lipca 2019, 14:38 #34
Vampiro: TheSun było o dziwno najbardziej wiarygodnym źródłem transferowym w tym okienku..
» 28 lipca 2019, 15:49 #33
TuhajBej: To są chyba jakieś jaja. Sprzedać jedynego sensownego napastnika i grać Rashfordem i Greenwoodem do końca sezonu xDD
» 28 lipca 2019, 13:48 #32
Vampiro: Wole żebyśmy grali Rashfordem i Greenwoodem, którzy cały czas się rozwijają i po których nie wiadomo jeszcze czego możemy się spodziewać niż Lukaku, który po pierwsze nie chcę tutaj grać i sam składa prośbę o transfer. A po drugie nie jest napastnik na miarę takiego klubu jak nasz, nie wiem czy mamy zwrot w polskim języku na takich graczy, ale on jest tak zwanym" flat-track bully", co mniej więcej oznacza, że nabija statystki na klubach z dołu tabeli, a nie daję rady gdy gramy z kimś lepszym , lub na równym poziomie.

Nie wiem od kiedy kibicujesz United, ale zasada zawsze była jedna,
- Nikt nie jest ważniejszy od klubu.
Więc jeżeli zawodnik chcę odejść, niech idzie.
» 28 lipca 2019, 16:01 #31
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2019 17:23

No dobrze, zgadzam się że nie ma sensu go tu trzymać na siłę, ale w takim razie wypadałoby znaleźć jakiegoś godnego zastępce. Klub taki jak Manchester United nie może polegać jedynie na 2 młodzikach w ataku którzy nie są gwarantem 20+ bramek w sezonie i którzy mają wahania formy. Tacy zawodnicy powinni być wprowadzani do pierwszego składu stopniowo. Już i tak w poprzednim sezonie nasza ofensywa wyglądała bardzo kiepsko, więc nie chce wiedzieć co się stanie po odejściu Lukaku. Belg nie jest może wybitnym napastnikiem, ale jest solidny, walczy na boisku i nie pajacuje i uważam że sprzedawanie go w takim momencie jest po prostu poważnym osłabieniem. Poza tym nie do końca zgadzam się z tym że Lukaku to "flat-track bully". W reprezentacji Belgii jakoś potrafi strzelać bramki, tylko że tam ma wsparcie w postaci dobrych skrzydłowych. I tak, nikt nie jest ważniejszy od klubu, ale skoro puszczamy swojego jedynego, doświadczonego napastnika to wypadałoby sprowadzić kogoś równie dobrego w jego miejsce. Tymczasem do końca okienka transferowego czasu co raz mniej, ŚO, ŚP i PS jak nie było tak nie ma, a jak jeszcze odejdzie Pogba to środek pola praktycznie przestanie istnieć bo nie mamy tam ani jednego kreatywnego gracza. Do tego dochodzi jeszcze napastnik. Czyli pozostają nam 4 konieczne wzmocnienia do 8 sierpnia. Biorąc pod uwagę opieszałość zarządu, będzie dobrze jeśli w ogóle sprowadzimy kogokolwiek a bez wzmocnień United będzie czekać bardzo ciężki sezon, bo kadrowo wyglądamy słabiej niż rok temu.
» 28 lipca 2019, 17:21 #30
pOLEw: Rashford to sie od odejścia Ibry raczej cofa niż rozwija. Miał super początek ale pozniej zagubił się w tym małpim gaju Pogby i Lingarda.
» 30 lipca 2019, 10:32 #29
ruffnecky: Pismaki z thesun mają wyobraźnię :)
» 28 lipca 2019, 13:17 #28
Oficer: Musimy otrzymac za niego dobry pieniadz i tyle. Jak Interu nie stać na Lukaku niech kupia Stępińskiego. Widac ze Lukaku nie dal rady. Nie kazdy pilkarz daje sobie rade w takim Klubie jak United. Szkoda ze w ostatnich latach wielu takich pulkarzy sie tu pojawiło.
» 28 lipca 2019, 12:30 #27
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2019 14:20

Nie dał rady? Że nie strzelił 20 bramek w jednym z najgorzych sezonów klubu? Co ty bredzisz :)
» 28 lipca 2019, 14:19 #26
Vampiro: Nie dał rady. Nie był napastnikiem na miarę naszego klubu. Nie możemy mieć napastnika, który ma 3 dobre mecze w sezonie, przeciwko spadkowiczom. Gościa bez przyjęcia i umiejętności kontroli nad piłką.

youtube.com/watch?v=9NiumzzcmEI&t=0s pewnie wina złych podań i całej drużyn co nie?
» 28 lipca 2019, 16:14 #25
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2019 18:34

Nie zapominaj dodawac "moim zdaniem" na początku wypowiedzi. No jak rozumiem wg ciebie w te trzy mecze miał w ubiegłym sezonie kiedy to machnął 27 bramek? I to z bez umiejętności przyjęcia i kontroli nad piłką? Napisz proszę coś jeszcze, chętnie poczytam dzieciom do poduszki :)
» 28 lipca 2019, 18:33 #24
Vampiro: To nie jest "moje zdanie", to są niepodważalne fakty.

27 bramek to on strzelił, ale w 2 sezony,

Poprzedni sezon łącznie 12 bramek w PL , po 2 w meczu z Burnley, Crystal Palace i Southampton
i po jednej z Newcastle, Bournemouth, Fulham, Southampton, Watford i Brighton :)
Coś się nie zgadza z tym co napisałem?
» 30 lipca 2019, 00:11 #23
cris342: Zgadza się, że nie ma co puszczać Belga za pół darmo, jeśli chodzi o mnie to od samego początku byłem za tym żeby Romelu został, bo patrząc na nasz młody skład jest jednym z bardziej doświadczonych zawodników i tym który zawsze dawał z siebie 100%.
Faktem jest jednak, że Ole skreślił go na samym początku i z góry dał do zrozumienia, że nie zawsze będzie pierwszym wyborem. Dlatego uważam, że nie powinniśmy robić mu pod górkę, szczególnie, że jeżeli Lukaku nie będzie grał, ani strzelał bramek to za rok kluby będą proponować za niego 40-50 milionów funtów. Dlatego chyba lepiej sprzedać go trochę taniej i przeznaczyć te środki na ŚP, ŚO, ŚPO, PP. Bo chyba lepiej sprzedać kogoś kto i tak pewnie dużo nie będzie grał i kupić jakiegoś Maguire'a który od zaraz wzmocniłby naszą defensywę.
» 28 lipca 2019, 12:26 #22
Gallacher: Niech The Sun obniży swoją kwotę głupoty odstępnego.
» 28 lipca 2019, 11:33 #21
Fenek: Z jednej strony nie mamy powodu aby obniżać cenę dla interu ani aby pozbywać się belga. Z drugiej strony wychodzę zawsze z założenia aby nikomu nie utrudniać życia. Jeśli Lukaku chce tak bardzo odejść to zgodziłbym się na te 65 a znając edka to wcisnąłbym jeszcze jakiś bonu wypłacany w następnym sezonie.
» 28 lipca 2019, 10:14 #20
nani17801: Dlaczego klub ma się zgadzać ? Inter rok temu podobno nie chciał obniżyć ceny ;)
» 28 lipca 2019, 11:21 #19
Krystiano98: Ponieważ nam bardziej przyda się Savic/Bruno/Maguire niż Lukaku, chociaż też nie jestem za tym, aby obniżać cenę. Jak już to 65+15 po 20 strzelonych golach i lux
» 28 lipca 2019, 11:52 #18
Vampiro: Transfery Maguire i Bruno Fernandesa nie powinny być zależy od tego czy go sprzedamy czy też nie.

A cena 65 mln za niego to jakiś żart, jeżeli Inter na prawdę chcę dać za niego 65 mln i nasz zarząd tego nie przyjmie, to tylko utwierdzą mnie w przekonaniu, że jesteśmy zarządzani przez idiotów. To, że my wtopiliśmy w niego 75 mln nie oznacza, że jest tyle wart.
» 28 lipca 2019, 16:21 #17
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2019 18:40

Oczywiście w to miejsce powinni zatrudnić człowieka z doświadczeniem w zarządzaniu milionowym i budżetami, np ciebie? :) Najbardziej smutne jest to że byle szmatławiec coś napiszę a parakibice już mieszają ludzi w klubie z błotem
» 28 lipca 2019, 18:38 #16
Vampiro: Masz klapki na oczach? Jesteśmy zarządzani przez ludzi, którzy nie mają pojęcia o piłce nożnej. Glazerowie mają w nosie nasze sukcesy tak długo jak hajs im się zgadza, wyciągają miliony z klubu, a nasz dyrektor generalny Ed nie zna się na piłce nożnej.

W to miejsce powinni zatrudnić kogoś kto zna się na piłce nożnej, kogoś komu zależy na tym klubie i wie co jest dla niego dobre. Jest wiele ciekawych opcji i każda z nich jest lepsza od Woodwarda.
» 30 lipca 2019, 00:24 #15
Remix81: Nam nikt nie schodzi z ceny to czemu my mamy schodzić. Niech dołoży różnicę z własnej kieszeni, albo niech jedzie do Leicester i załatwi nam z prezesem że sprzeda za 65 milionów funtów Maguire to my możemy też jego puścić za 65 milionów funtów. Dlaczego mamy robić promocję, inni zawodnicy co do nas przychodzą nie mają takich wymagań.
» 28 lipca 2019, 09:50 #14
flt32705: To jeśli tak bardzo chce odejść niech sam wykupi swój transfer proste
» 28 lipca 2019, 09:49 #13
Jonathan: Za akcje z Perisicem sprzed dwóch lat nawet złotówki przepraszam centa bym im nie darował i tyle.
» 28 lipca 2019, 09:32 #12
Vampiro: ... Co do tego ma inter? Nasz zarząd nie chciał dołożyć 5mln, by domknąć transfer i to się dzieję co roku, transfer Wan Bissaki trwał nie wiadomo ile, teraz ponoć jest ta sama sytuacja z Maguirem i Bruno, nasz zarząd targuje się o każdy milion i tylko przez to nie potrafimy ściągnąć wzmocnień.
» 28 lipca 2019, 16:28 #11
Jonathan: To niech Lukaku i jego agent dorzuca się do transferu każdy po 5 milionów i po sprawie
» 28 lipca 2019, 09:31 #10
ManCr7united: Niech dają te 62 mln i przed startem następnego sezonu dopłaca 18 mln i po sprawie
Tak to co nie sprzedamy A za rok będzie trzeba cenę obniżyć
» 28 lipca 2019, 09:11 #9
Maniek2728: Ciekawe czy Maglajer też poprosił Lisy o obniżenie ceny żeby przejść do Nas.
» 28 lipca 2019, 09:02 #8
brylantowy: Mój anonimowy informator z The Sun powiedział mi wczoraj, że planujemy wypłacić klauzulę 500 milionów za Messiego i w pakiecie dorzucamy komplet nowych nieużywanych opon do Jelcza.
» 28 lipca 2019, 09:01 #7
DailySmoker: Do tego moge dorzucic 3 swiniaki i kwintal pszenicy:D
» 28 lipca 2019, 09:23 #6
Sancho: The sun i kolejna bzdura, to nie neymarek nie pasuje to do poziomu tego zawodnika. Ale gdyby coś takiego rzeczywiście miało rację bytu jestem za tym że taki delikwent powinien z własnych środków pokryć różnicę skoro mu tak zależy
» 28 lipca 2019, 08:42 #5
marc: Z jednej strony dlaczego mamy na prośbę zawodnika obniżać cenę. A z drugiej.. na co nam zawodnik który myślami już jest całkiem gdzie indziej
» 28 lipca 2019, 08:18 #4
mchudy: Hahahaha The Sun nawet nie warto czytać
» 28 lipca 2019, 08:17 #3
PogbaNaBramce: Hahahaha devil page nawet nie warto czytać
» 28 lipca 2019, 10:57 #2
NoName222: No chyba nie.
» 28 lipca 2019, 08:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.