Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Manchester United zaprezentował nowe domowe koszulki na sezon 2019/2020

» 16 maja 2019, 10:40 - Autor: Rio5fan - źródło: manutd.com
Manchester United we współpracy z Adidasem zaprezentował wzór nowej domowej koszulki, którą Czerwone Diabły będą nosiły w sezonie 2019/2020.
Oficjalnie: Manchester United zaprezentował nowe domowe koszulki na sezon 2019/2020
» Poznaliśmy wzór nowych domowych koszulek Manchesteru United
Czy podobają Ci się nowe koszulki Manchesteru United na sezon 2019/2020?
Nowe koszulki Manchesteru United trafiły do sprzedaży w czwartek 16 maja. Klasyczny projekt jest nawiązaniem do sezonu 1998/1999, w którym podopieczni sir Alexa Fergusona sięgnęli po mistrzostwo Anglii, Puchar Anglii oraz wygrali Ligę Mistrzów.

Od dwudziestu lat tego osiągnięcia nie był w stanie powtórzyć żaden inny angielski klub. Nowa koszulka na rękawach będzie miała wydrukowane minuty, w których United zdobyli bramki w finale Champions League z Bayernem Monachium.

Trykot zaprezentuje również daty finałowego meczu FA Cup przeciwko Newcastle United oraz decydującej batalii ligowej z Tottenhamem.

Koszulka bramkarska jest inspirowana strojem noszonym przez bramkarską legendę United, czyli Petera Schmeichela. Nowy dodatkiem jest również obramowanie herbu, także wzorowane osiągnięciami klubu z Old Trafford sprzed 20 lat.

Czerwone Diabły po raz pierwszy zaprezentują się w nowych koszulkach w trakcie spotkania z byłymi zawodnikami Bayernu Monachium. Ma to być upamiętnienie wydarzeń z Camp Nou z 1999 roku. Mecz odbędzie się 26 maja na Old Trafford.

Zamów w przedsprzedaży nową koszulkę Manchesteru United w sklepie PodStadionem.pl »


















« Poprzedni news
Wan-Bissaka i Van Aanholt przymierzani do Manchesteru United
Następny news »
Solskjaer: Bycie graczem United wymaga odpowiedniego nastawienia

REKLAMA


Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (293)


Czlowiek: Guardiola pierwszym trenerem w historii, który zdobył 4/4 możliwe puchary w lidze angielskiej.
City pierwsza drużyna, która od 1903 roku strzeliła 6 goli w finale pucharu Anglii.
Sezon temu Pep rekord punktow-100.
W zeszłym sezonie i w tym sezonie 32 zwycięstwa w lidze-rekord.
Zeszły sezon, najwięcej wygranych na wyjeździe: 16 (rekord)
Zeszły sezon, najwięcej strzelonych goli:106-rekord.
Zeszły sezon, bilans bramkowy +79; rekord.

Guardiola trzeci najbardziej utytułowany menager w historii i najbardziej utytułowany wśród aktywnych trenerów.

Pamiętam jak mówiłem, że Guardiola jest lepszym trenerem od Mourinho. Prawie zostałem zjedzony za poglądy i za wyrażenie, że wolałbym jego na trenera zamiast Mourinho.
» 18 maja 2019, 23:56 #290
Lokator23: Zapomniales dodac ze facet juz prawie dekade czeka zeby wygrac cos w europie
» 19 maja 2019, 01:37 #289
pelzebiusz: Jak dobrze mieć takiego mocnego sąsiada który takiemu MU z dna Ogsem za sterem pomoże w LE to jest żenada nikt szanujący do tęgo cyrku z klaunem za sterem nie przyjdzie . Wszyscy się jaraja transferami z Crystal Palace co to ma być żenada czy Wielki MU szok na dzień dzisiejszy to są już zgliszcza wielkiego klubu . A Ogs ma mistrza w gaszeniu światła jak zrobił to w Cardiff. Szkoda ze trzeba patrzeć jak ten klub od paru lat stacza się co raz niżej . Nawet tancerz Pogba woli mniej Zarabiać niż na tym Titanicu siedzieć który już trafił w górę lodowa
» 18 maja 2019, 21:44 #288
vanantygaal: czy do początku nowego sezonu będziesz tak jęczał? daj sobie spokój, to nic nie zmieni. OGS bedzie dalej trenerem czy tego chcesz czy nie. Dobrze nie jest ale wylewanie ciagle tych samych żali nic nie zmieni
» 18 maja 2019, 22:03 #287
Diablo2018: I brawo, dobrze człowiek mówi, tak będzie. I za rok TOP6 to będzie marzenie.
» 18 maja 2019, 22:29 #286
Keravnos: Chłopaki, a numery w totolotka też możecie przewidzieć skoro znacie już wyniki United w następnym sezonie ?
» 18 maja 2019, 22:42 #285
Carlitozz: Numery w totka to tylko Wałęsa zna, ale Wam nie powie.
» 18 maja 2019, 23:13 #284
GGMUN6: Ale ten Bruno Fernandes to jest miernota, ogladam mecz Porto Sporting i gość poprostu nie istnieje. No łatwo nastrzelac ogórkom z ligi portugalskiej ale jak przyjdzie granie z Porto albo Benfica to już co innego.
Niech City sobie go bierze.
» 18 maja 2019, 21:30 #283
Kamil01GGMU: Oo super, ocenianie piłkarzy po jednym meczu ciąg dalszy
» 18 maja 2019, 21:37 #282
primasort: Fernandes to piłkarz dla Guardioli,Kloppa czy Pochettino dla trenera co umie pracować z młodymi
» 18 maja 2019, 21:42 #281
Strzelec: Żebyś się nie zdziwił jak City go kupi to właduje nam hat-tricka.
» 18 maja 2019, 21:54 #280
levy181: Niektórym nie dogodzisz. Nawet gdyby kupili Ronaldo i Messiego to też byłby płacz. Sezon się skończył czekajmy co się stanie. Będziemy oceniali najwcześniej w grudniu. Poza tym niewiadomo nawet czy United chce go kupić i czy City tego chce pomimo komunikatu to może być różnie. Będzie oficjalka i będziemy dyskutowali. Ale nie ocenia się zawodnika tylko po jednym meczu. Gość może mieć słaby dzień może uraz a może po prostu zmęczenie. Spokojnie czekajmy.
» 18 maja 2019, 22:01 #279
pelzebiusz: Z ogs za sterem uuuuu strach się Bac .
» 18 maja 2019, 22:02 #278
Admin: Bardzo ladne z tym zlotym herbem...
» 18 maja 2019, 21:13 #277
primasort: Pep wyjaśnił PL,cztery trofea i kolejne rekordy.Najlepszy trener na ten czas
» 18 maja 2019, 21:07 #276
QsQs: A wielu tu porównuje Solskjeara do Guardioli. Bo też jako legendy klubu dostali szansę jako nieznani trenerzy.
Ja bym prędzej Solskjeara porównywał do Solariego albo zachowując proporcje do Djurdjovicia lub Vukovicia. Amatorka.
» 18 maja 2019, 21:13 #275
primasort: Z całym szacunkiem do OSG,ale on nie ma tego czegoś żeby dzisiejsi piłkarze brali go na poważnie.Nawet w garniturze z herbem nie budzi żadnych emocji i wygląda na wuefiste.
» 18 maja 2019, 21:40 #274
QsQs: I takiego wuefiste co w kantorku siedzi. A robotę dostał po znajomości w edukacji.
» 18 maja 2019, 22:33 #273
Lokator23: Ten Twoj najlepszy trener ostatni europejski sukces swietowal za czasow Barcelony. Juz bardziej podoba mi sie to co robi Kloop bo ten facet naprawde buduje druzyny a Pep gdzie nie pojdzie to zawsze ma najwiekszy budzet mimo tego w Lidze mistrzow nie swiecil.zadnych sukcesow od prawie dekady
» 18 maja 2019, 22:46 #272
QsQs: Ale ten los jest przewrotny. Kiedyś United zgarnialo tytuły i miało legendy. Teraz ani tego ani tego.

Za to w City tytuły i Aguero, Silva oraz Kompany są już legendami.
» 18 maja 2019, 20:38 #271
Gallacher: A co ty myślałeś,że UNITED całe życie będzie zgarniać tytuły mistrzowskie ?!
» 18 maja 2019, 21:44 #270
Lokator23: Tylko my bylismy na topie ponad 20 lat wygrywajac wszystko co mozliwe. Nawet potrojna korone i to ta prawdziwa z liga mistrzow. City liczy sie na domowym podworku bo o lidze mistrzow moga jedynie pomarzyc
» 19 maja 2019, 01:41 #269
QsQs: City to są kozaki jednak.

Ich baza kibicowska zaczyna rosnąć w siłę.
Wiadomo dalej wiele brakuje im do MU ale dzieciaki zaczynające oglądać futbol o kibicować wybierają sobie kluby. Kogo wezmą na pierwszy rzut?
Właśnie takie City, Real, Barcelonę, Juventus, Liverpool, Bayern.
Jeśli ta stagnacja United potrwa a City dalej będzie na fali. To się napewno zbliża marketingowo, zbliża się jeśli chodzi o rozpoznawalność itp.
Ta degrengolada w United trwa już 6 lat. Patrząc na Solskjeara co trenerem jest marnym i na zarząd to nie zapowiada się na szybkie odwrócenie trendu. Narazie zostaje czekać i wspominać.
» 18 maja 2019, 20:34 #268
Olo13: Niekoniecznie, ja zacząłem kibicować united jak już byli w dość dużym kryzysie i pomimo różnicy klas united a innych klubów jestem za naszymi diabłami całym sercem.
» 19 maja 2019, 00:04 #267
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 20:23

Ja czekam tylko aż jakiś bogaty właściciel kupi FC United of Manchester.
Zespół założony przez 2500 kibiców United w 2005 roku protestujący przeciwko przejęciu United przez Glazerow.

Zespół awansował z 10 ligi do 6 od tamtej pory.

Ciekawie by bylo. Jakby jakieś arabusy ich kupili i zrobili z niego ekipę na PL krok po kroku.
I czy bylo to możliwe i czy zgodziliby się na to ci zagorzali fani co go założyli.
» 18 maja 2019, 20:22 #266
Widziwoj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 19:57

Przynajmniej mamy spokojny okres przygotowawczy i uniknęliśmy klapy wizerunkowej w postaci odwołania tournee. No i Manchester City przechodzi do historii, której ponoć nie ma:-) Poczwórna Angielska Korona to jest coś
» 18 maja 2019, 19:54 #265
Joker7: i historia to$$$$
» 18 maja 2019, 20:09 #264
Diabelski97: Kolego nie poczwórna korona tylko potrójna, gratulacje dla City ale puchar ligi angielskiej i puchar Anglii są tylko koroną pocieszenia bo prawdziwy wyczyn to wygrać ligę mistrzów, puchar Anglii i ligę Tak jak My kiedyś.
» 18 maja 2019, 20:15 #263
Widziwoj: Poczwórna jakby nie było- Mistrzostwo, Puchar Anglii, Puchar Ligi i Tarcza Wspólnoty. Jose przecież Tarczę też traktował jako trofeum:-) Oczywiście potrójna korona z Champions League jest dużo bardziej prestiżowa, ale angielskiej nikt nie zdobył w historii, więc to oznacza, że też jest niezwykle trudna do zdobycia, a więc wartościowa
» 18 maja 2019, 20:21 #262
Diabelski97: Zgadzam się i gratulacje dla nich.
» 18 maja 2019, 20:31 #261
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 20:32

......
» 18 maja 2019, 20:31 #260
QsQs: City przeszło do historii bo poraz pierwszy Angielski zespół zgarnął komplet pucharów na krajowym podwórku.

Guardiola dalej leje podnosi ciśnienie wszystkim ludziom po czerwonej części Manchesteru. Robił to w 2009 i 2011 roku robi to także teraz.
» 18 maja 2019, 20:37 #259
Joker7: Watford pieknie sie spisalo w finale! 6:0 co za mecz!
» 18 maja 2019, 19:53 #258
pilchu: City rozjeżdża Watford dzięki czemu ominą nas kwalifikacje do LE. Pep z trzema trofeami w tym sezonie. Szkoda, że nie chce odejść do Juventusu. Coś czuję, że kolejny sezon też padnie ich łupem. Guardiola będzie zbroił się dalej, piłkarze chcą iść tam grać. Najwyższy poziom sportowy w kraju, świetne warunki i super płace. Będziemy patrzęć w górę tabeli przez wiele miesięcy, tak jak kiedyś inne zespoły patrzały na United.
» 18 maja 2019, 19:40 #257
UnitedFan07: No i 6:0 już
» 18 maja 2019, 19:45 #256
TomekG: Watford popsuł finał docierając do niego. ;) Ta, nikt im nie mógł zabronić, a przynajmniej nie zabronił, no i są plusy dla United...
» 18 maja 2019, 19:27 #255
Diablo2018: De Ligt i bramkarza Onana odrzucili oferty United, Ed nawet tego Jamesa ze Swansea nie umie zaklepac. A ja widzę inny problem - piłkarze nie chcą przyjść dla Solskjaera, taka prawda. Poza szczęśliwym wicemistrzem nie ma nas w TOP4 rok w rok, niedoświadczony trener, każdego piłkarza ten klub zniszczył.
» 18 maja 2019, 19:17 #254
Strzelec: Źródło?
» 18 maja 2019, 19:23 #253
karol100: To jest naczelny maruda Devilpage, depresant, albo poprostu troll. Dlatego obstawiam ze nie poda zrodla bo sam to sobie wymyslil.
» 18 maja 2019, 19:41 #252
Strzelec: A tak w ogóle po jakiego diabła nam Onana skoro mamy Hendersona?
» 18 maja 2019, 19:46 #251
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 20:18

Źródło Tweeter :D też czytałem że Onana jest przymierzany w zastepstwo za Dawida :)
» 18 maja 2019, 20:17 #250
Diabelski97: Gdy przeczytałem komentarz trochę temat mnie poruszył ale później zobaczyłem Nick Pana Diablo i poczułem ulgę..
» 18 maja 2019, 20:18 #249
Gallacher: Diablo2018 Evening Fake News
» 18 maja 2019, 21:48 #248
Strzelec: Ponoć De Ligt zainteresowany przejściem do United. Czyżby Edwin przekonał De Ligta do przejścia do nas? :D
» 18 maja 2019, 15:40 #247
MixEx: Zbyt piękne by było prawdziwe
» 18 maja 2019, 15:54 #246
stasiu669: Podobno De Ligt był widziany z De Jongiem w Barcelonie, nawet gdzieś zdjęcia po necie krążą
» 18 maja 2019, 16:42 #245
DEPE: stasiu669: wczoraj cala druzyna ajaxu przyleciala do barcelony na 3 dni aby swietowac mistrzstwo holandii -taki prezent od klubu. dziwne troche ale taki jest fakt.
» 18 maja 2019, 17:39 #244
karol100: Edwin nas napewno dobrze zareklamuje.
» 18 maja 2019, 17:40 #243
kckMU: Nie byłbym tego taki pewien karol. O ile klub przedstawi fantastycznie, o tyle aktualną jego sytuacje, szczególnie tę na boisku, niekoniecznie... Jeszcze czynnik ludzki i prawdomówność wchodzą w grę.
» 18 maja 2019, 18:09 #242
karol100: Obecna sytuacja to kwestia czasu, a on jeszcze mlody
» 18 maja 2019, 18:24 #241
kckMU: Optymistycznie z ta kwestia czasu. Przecież jest coraz to gorzej. O krok od bagna.
» 18 maja 2019, 18:36 #240
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 18:48

Mysle ze gdybysmy mieli przepracowany odpowiednio pre sezon to napewno zdobyli bysmy duzo punktow wiecej i gra tez by wygladala inaczej. Taki np Pogba zagral caly turniej ms i przedsezonowych przygotowan nawet nie powachal, podobnie Lukaku i anglicy. Trzeba o tym pamietac. Do tego tez bylo sporo kontuzji w oresie przygotowawczym np Matc. To wszystko potem wylazi w wynikach.
» 18 maja 2019, 18:47 #239
Mattias: PSG chce ugadać się z DDG żeby przyszedł do nich latem 2020 za free. Co za złodzieje!
» 18 maja 2019, 15:24 #238
Gallacher: Widocznie lepiej kombinują od zarządu UNITED.
» 18 maja 2019, 18:32 #237
karol100: Podobno wielu dyrektorow i pilkarzy w Barcelonie nie chca Griezmana ze wzgledu na to ze rok temu w brzydki sposob odrzucil ich oferte. Do tego stopnia ze w klubie nastapil podzial.
» 18 maja 2019, 12:49 #236
karol100: Nie wiem czy moge wrzucac cytat z Onetu, najwyzej prosze usunac.

Nie wszyscy w Katalonii są fanami takiego rozwiązania. Jak podaje Gerard Romero z katalońskiej rozgłośni radiowej RAC1, jedno z najlepszych źródeł dotyczących Barcy, w dyrekcji klubu istnieje spory podział ws. transferu Griezmanna. Część szefów Blaugrany miała nie wybaczyć Francuzowi stylu, w jaki w ubiegłym roku odrzucił ofertę.

Ten sam problem, zdaniem mniej wiarygodnego dziennika „Sport”, ma mieć spora część piłkarzy Blaugrany. Gazeta donosi, że Antoine jest „persona non grata” w szatni Barcelony, a zawodnicy mieli poinformować prezesa Josepa Marię Bartomeu, że nie chcą transferu gwiazdy Atletico.
» 18 maja 2019, 12:54 #235
GGMUN6: MAM PROSBE. CZY MOZECIE NA TEJ STRONIE NIE DAWAC TAKI NEWSOW MU JEST ZAINTERSEOWANY ... , WLACZA SIE DO WALKI O ... ITD.
KONKRETY PROSZE :)
» 18 maja 2019, 11:54 #234
Michux3: Po prostu w nie nie wchodz, oni zarabiają na ruchu na stronie a jeśli mają wrzucać same oficialki do tej strony by nie było .To są tylko spekulacje mediów ,nie musisz tego czytać .
» 18 maja 2019, 12:14 #233
karol100: Skad maja byc niby konkrety?
» 18 maja 2019, 12:47 #232
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 17:17

"Hmm moze na prawa Bissak" Sam bierzesz udział w takich dyskusjach xd
Może zacznij po prostu komentowac oficjalki. Albo najlepiej odwiedź manutd.com, tam masz same takie info.
» 18 maja 2019, 17:16 #231
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 11:54

Zasnawia mnie to jakie plany ma Ole w przypadku Maticia . O nim nic nie słychać , nie ma żadnych spekulacji czy ma zostać albo zostać sprzedany . Ciekawe czy ma w planach zeby go zatrzymać . Chociaz wedlug mnie najlepiej jakby odszedł póki jest jeszcze coś wart bo to jego juz ostatki gry na dosyć solidnym poziomie i jeszcze jakiś hajs mozna za niego zgarnąć a nie oszukujmy sie ze jest zbyt statyczny i z nim nasz srodek pola strasznie kuleje . Mamy Scotta i kupimy kogos jeszcze w miejsce Herrery wiec nie ma potrzeby zeby został .
» 18 maja 2019, 11:53 #230
FetraiNarrator: Na temat Maticia poczekaj do zimy...wtedy dopiero będą palić w piecu w Manchesterze
» 18 maja 2019, 14:14 #229
FergusonHistory: Tu nie trzeba lat na odbudowę,trzeba wykonać ostre konkretne ruchy,3 kroki:1 krok:sprzedać wirusa (i tak tu sieje tylko zamęt) i postarać się mocno o Mbappe,nie wierzę że taki koks nie potrzebuje wyzwań tylko chce się bić w słabej lidze,2 krok:sprzedać Alexisa,w jego miejsce walczyć o Griezzmana-dać mu 7kę Becksa,którą uwielbia i kontrakt wysokości Alexisa,3 krok Herrera powinien dostać bardzo dobry kontrakt,po prostu na to zapracował,harował za innych,nie odstawiał nogi,gryzł trawę,nie doceniony odszedł,dodatkowo pogonić Martiala,lingarda,w ich miejsce szybkich skrzydłowych siejących spustoszenie (wyboru trochę jest) Po takich ruchach,można podjąć walkę o najwyższe cele.
» 18 maja 2019, 10:13 #228
Strzelec: 4 krok wyłączyć Fife
» 18 maja 2019, 10:19 #227
FergusonHistory: 5 krok grać miernotami i bić się po czole kolejne 10 lat.
» 18 maja 2019, 10:41 #226
dlabigt23: i dalej grać Youngiem , Smallingiem i Maticiem w pomocy . A na ławce miec Jonesa i Rojo :D sam atak meczu nie wygra . Nie z taka obroną i srodkiem pola :D
» 18 maja 2019, 11:20 #225
Krystiano98: Dac tygodniówkę Alexisa xDD
» 18 maja 2019, 17:19 #224
Gallacher: 5 krok - włączyć Football Manager i myśleć logicznie na podstawie tej gry i zapewniam wielu że zrozumiecie na czym polega budowanie zespołu i nie będziecie mieć spora siana na piłkarzy.
» 18 maja 2019, 18:37 #223
karol100: 1 Krok Koulibaly, 2 Pepe, 3 Prawy obronca , najwiecej sie mowi o Cancelo,nie jestem jego fanem , ale lepszy on niz nikt. 4 Rozgrywajacy, najlepiej Kross bo tez jest do wyjecia. 6 Zredukowac kontrakt Sancheza za porozumieniem stron lub sie go pozbyc.... czyli sie go pozbyc. 7 Sprzedac Jonsa 8. Sprzedac kogos jeszcze z obrony. 9 Sprzedac Mate 10 Sprzedac Pereire 11. Przypilnowac Lukaku zeby przestal pakowac na silowni, jak bedzie szybszy to bedzie bardzo dobry transfer.

Ja tu widze lekko 11 ruchow do tego jak odejdzie Pogba to sprowadzic Fernandeza.

Po takich ruchach mozna patrzec z optymizmem na przyszly sezon, ale malo to wszystko prawdopodobne, za dobrze by bylo.
» 18 maja 2019, 18:42 #222
Widziwoj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 08:51

Dziś o 18 na Wembley bardzo ważny mecz dla nas. Prawie jakby grał United, bo to mecz, który zadecyduje o kształcie całej letniej przerwy. Nasz los jest w rękach Manchesteru City. Trzeba trzymać kciuki by wygrali, bo dzięki temu United ucieknie od stryczka czyli kwalifikacji do Ligi Europy. Konieczność rozgrywania kwalifikacji oznaczałaby kompromitacje United na arenie międzynarodowej, bo trzeba by było odwołać tournee. Pomijam fakt, że jest to potwarz dla takiego klubu jak United by grać w lecie z jakimiś ogorami z Kazachstanu czy Azerbejdżanu podczas gdy największe kluby grają sobie wtedy na luzie sparingi. Trzeba więc kolejny raz w tym sezonie kibicować Manchesterowi City.
» 18 maja 2019, 08:50 #221
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 09:02

Brawo prawdziwy kibic! Bedzie trzymal kciuki za City tylko po to, żeby United nie musialo przychodzic kwalifikacji i mialo łatwa drogę, a tym czasem Pep zdobedzie jako jedyny potrójną korone Angli czyli wszystkie najważniejsze trofea na wyspach i przejdzie tym samym do historii pilki :) Już nie bedzie gadek pokroju City bez historii bo oni sami ja pisza na naszych oczach. Wiec pytam sie jaki prawdziwy kibic United bedzie trzymal kciuki tylko po to by druzyna miala łatwiej? Bezsensu totalnie :D
» 18 maja 2019, 09:00 #220
Veron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 09:10

najlepiej jak wygra Watford, cały pierwszy skład jedzie zarabiać kasę zgodnie z planem do Hameryki, zespół u-18 odpada z LE i mamy spokój z tymi pod-rozgrywkami
i tak z nas się śmieją to ten tydzień po odpadnięciu z el.LE wytrzymamy
» 18 maja 2019, 09:09 #219
Strzelec: Veron nie doceniasz zespołu u-18
» 18 maja 2019, 09:13 #218
Widziwoj: RedsFan Twoja zapalczywosc przypomina ten popularny mem o stereotypowym Polaku i Passacie sąsiada. Lepiej sąsiadowi nie dać, a samemu mieć pod górkę. Taka januszowa mentalność zaprowadziła nas do katastrofy z Sanchezem, więc weź się zastanów co piszesz. W przyszłym sezonie United może znowu koncertowo dać tyłka w lidze krajowej, więc taka Liga Europy może być dla nas ostatnią deską ratunku na awans do Ligi Mistrzów. Wy zaś chcecie ją odpuścić, wystawiając młodzież. I jeszcze wierzycie, że te Chongi przejdą kwalifikacje, gdy na przestrzeni ostatnich lat pierwsze składy drużyn z Premier League często nie dawały rady.
» 18 maja 2019, 09:29 #217
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 09:46

Wracaj pan, panie wydziwiac na swoja City strone do widzenia :) wróżysz z fusów, czy masz szklana kulę, że wiesz co bedzie, jakie miejsce zajmiemy itp? Po co komu liga europy czy liga mistrzów jak jesteśmy na etapie budowy składu ktory musimy później ze soba zgrać? Ty chcesz nowymi chłopakami odrazu wygrywać wszystko, a nawet Oleczy europejscy eksperci mówią, że o mistrza za rok bic sie nie będziemy i potrzebujemy czasu na odbudowę. Po co komu teraz nam te całe gry w pucharach jak nie mamy kim tam grac?
» 18 maja 2019, 09:42 #216
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 09:51

Ps. "Taka januszowa mentalność zaprowadziła nas do katastrofy z Sanchezem" znaczy w tym momencie porownujesz Eda do Polaka janusza tak?Bo to on kupowal Sancheza. Ed Woodward, janusz Polak w passacie niezle brzmi :) na tym zakończę bo dalsza rozmowa z toba sensu nie ma.
» 18 maja 2019, 09:50 #215
Widziwoj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 10:03

@RedsFan Wypada mi tylko napisać, że taki sztab szkoleniowy United i Zarząd też zapewne wolą poukładany cykl przygotowań do nowego sezonu z tournee i bez kwalifikacji do Ligi Europy. Natomiast jedynym twoim argumentem jest to, by internetowi hejterzy i napinacze mogli dalej cisnąć po City, że nie mają historii. Naprawdę to jest tak dziecinna postawa, że aż szkoda z tym polemizować. Sztab szkoleniowy United w każdym bądź razie z pewnością nie reprezentuje takich postaw, bo tam są poważni ludzie, których obchodzi co się dzieje na boisku, a nie co dzieciarnia wypisuje w necie
» 18 maja 2019, 10:02 #214
RedsFan: Fakt z tym gadaniem, że City nie ma historii przesadziłem, ale to i tak nie zmienia faktu, że nie chcę im kibicować. Niebieska strona Manchester ma jakies 85% szans na wygranie tego meczu, albo i wiecej. Tak czy inaczej w kwalifikacjach czy też bez nich, wiekszych szans na zdobycie tego pucharu w tym roku nie mamy. Wolałbym zeby skupili sie na budowaniu skladu i taktyce. W kwalifikacjach moga mlodziki zdobyć sporo doswiadczenia przy slabszych drużynach i bez cianienia, zdobyć duzo doswiadczenia na obcych frontach. Tak jak Veron stwierdzil i tak się śmieją kto sie tym ma przejmować? Musimy robic swoje bez wzgledu na wszystko.
» 18 maja 2019, 10:24 #213
CHRCH: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 11:08

Te City bez historii istnieje dłużej niż united. Te City bez historii w ostatnich latach to jest czołówka ligi co najmniej. Pomijam fakt, że te ogory z Kazachstanu mogą nam tyłek złoic i to wcale nie będzie sensacja.
» 18 maja 2019, 11:07 #212
Lokator23: Historie to my napisalismy wygrywajac prawdziwa potrojna korone. Ta korona bez Ligi mistrzow to nie zadna korona. Co z tego ze istnieja dluzej niz United skoro przez te wszystkie lata my pisalismy historie a oni tylko byli. Nie zrobili nic
» 18 maja 2019, 16:17 #211
RedsFan: To co Panowie i Panie dzisiaj trzymamy kciuki za Watford?
» 18 maja 2019, 08:47 #210
CHRCH: Nie trzymamy.
» 18 maja 2019, 11:09 #209
AmerikanoPseudo: Jakieś wieści odnośnie Bruno? Ponoć byl dzisiaj widziany w Manchesterze
» 17 maja 2019, 23:58 #208
dlabigt23: cały czas na lotnisku i wyjść z tamtąd niemoze :D A tak na powaznie to szkoda sobie zaprzątać tym głowę bo to tylko spekulacje . Duzo nas jeszcze czeka newsów odnośnie transferów ...
» 18 maja 2019, 00:03 #207
Kriss92: Jak on chyba jeszcze ma 2 mecze do rozegrania w Sportingu, teraz liga a za tydzień puchar kraju.
» 18 maja 2019, 08:23 #206
Carlitozz: Nie wiem skad wzieliscie to lotnisko, jedyne info jakie mozna znaleźć na temat Fernandesa to ze ,,City dalo swoja propozycję, ale byc moze United zaproponuje swoja oferte" no ale jak ktos zobaczy plotke po angielsku na twitterze to przeciez tak juz musi byc!
» 18 maja 2019, 09:39 #205
ZebraK: Bluza bramkarska sztos, od razu kupuje :D
» 17 maja 2019, 23:53 #204
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2019 22:48

I jak tam z transferami ? . Jak zwykle znowu czekanie na jakąkolwiek oficjalke chociazby tego Daniela Jamesa a tutaj nic :D Niektorzy juz maja porobione transfery a u nas tylko spekulacje , zapytania o danych zawodników a żadnych dalszych ruchów kompletnie nie ma . Nie zdziwie sie jak kolejny sezon prześpi Edzio . Ewentualnie sciagnie 3 młodziaków z championship i tyle z tego bedzie :D
» 17 maja 2019, 22:47 #203
mycka86: Czekasz żeby móc się pochwalić przed kolegami jak to MU się zbroi? Niektórzy tj. Kto? Chyba tylko Bayern. W UK chyba tylko Chelsea ogłosiła Pulisica, ale stracą Hazarda. Cierpliwości, sezon dopiero się skończył, a formalnie okienko jest cały czas zamknięte.
» 18 maja 2019, 05:20 #202
Spadkobierca: Z tym Hazardem to już była oficjalka, czy dalej same plotki?
» 18 maja 2019, 06:50 #201
Domelo: Nie wiem czy ktokolwiek w historii sportu jakiś zespół zanotował większy upadek niż United. Jakich czasów dożylem, że Manchester City zdobywa mistrzostwo, a Liverpool jest w finale LM i istnieje wielka szansa, że go wygra, a my tymczasem jedyne o co walczymy i ostatecznie wywalczyliśmy to jest to utrzymanie w Premier League.
» 17 maja 2019, 22:08 #200
Diablo2018: Upadało Leeds, upadał Milan, Inter, przecież dłuuugie chude lata miał LFC.
» 17 maja 2019, 22:15 #199
awe: Juventus degradacja do Serie B, dalej wymieniac? Z domowego podworka historia Liverpoolu tez powinna Ci dac do myslenia
» 17 maja 2019, 22:16 #198
mycka86: Walczyliśmy w tym sezonie o utrzymanie? Chyba wszyscy coś przegapili.
» 18 maja 2019, 05:23 #197
Diablo2018: Diabełki i diablice - mam pytanie odnośnie Bruno Fernandesa. Interesuje się wieściami transferowymi, dużo czytam na Twitterze, by dementować "fake newsy" i śledzić wiarygodne źródła. Dużo ludzi upiera się że Man City wydało oświadczenie, że nie walczy o Bruno, że United jest bliski jego pozyskania. Pojawiały się także komentarze, że City "niby" wydało jako komunikat, w ktorym zaprzeczają, że są zainteresowani jego pozyskaniem.

Podacie może jakiś link?? żebym miał wiarygodny dowód a nie tweeta jakiegoś amatora.
» 17 maja 2019, 22:01 #196
slimaczy: [link usunięty]
» 17 maja 2019, 22:31 #195
slimaczy: Niestety nie mogę tu wkleić linka ale jeśli wejdziesz na polską stronę City i zescroolujesz w dół do daty 9 maja to pojawi się news odnośnie ich stanowiska ws. Bruno Fernandesa
» 17 maja 2019, 22:33 #194
Diablo2018: SLIMACZY - daj link na priv
» 17 maja 2019, 22:36 #193
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 00:39

Jest tam taki news, sam widzialem, a jako źródło podana oficjalna strona man city :) sam mam nadzieje na jego transfer dla mnie jeden z wazniejszych.
» 18 maja 2019, 00:38 #192
karol100: Ciekawe ile Edek pozwoli wydac na transfery.
» 17 maja 2019, 21:13 #191
MixEx: A co ma Ed do tego? Wyda tyle na ile mu pozwolą Glazerowie.
» 17 maja 2019, 21:45 #190
karol100: Nie wiesz o czym mowisz. Glazerowie nie maja pojecia o pilce wiec jakim cudem maja dysponowac budzetem transferowym?
» 17 maja 2019, 23:44 #189
mycka86: Takim, że MU to spółka notowana na giełdzie i posiada radę nadzorczą, na której czele stoją Glazerowie. Więc tak, ostatecznie to oni decydują o kwotach i zatwierdzaja lub nie jakieś transfery.
» 18 maja 2019, 05:27 #188
Klimaa: Mi osobiście się podobają - lepsze niż tegoroczne. Dodatkowy smaczek stanowią minuty na rękawach.
» 17 maja 2019, 20:39 #187
karol100: Ej to rzeczywiscie fajne. Nie wiedzialem ze to o to chodzi , bo nie czytalem calosci. Dopiero teraz mnie uswiadomiles. Tymbardziej mi sie podobaja.
» 17 maja 2019, 21:15 #186
Veron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2019 19:46

o ja
teraz mi przeszło przez myśl, że Mou może trafić do Juve
liga praktycznie wygrana na starcie, zostaje klepać taktycznie rywali w pucharze i LM, kadra jest bardzo mocna
chyba, że pójdą drogą gry otwartej i zatrudnią Gasperiniego

PS. ale to nie może się stać bo Inter ma kosę z Juve
» 17 maja 2019, 19:45 #185
jassaj: Przecież to by był pierwszy rok jak Juve nie zdobyłoby mistrzostwa a Mou zostałby spalony żywcem. Czemu tak uważam ? Bo Allegri jaki był taki był ale nie miał konfliktów a Mou ze swoim ego i podobno spiną z Ronaldo już na wstępie musiałby dla zasady przefasonować cały zespół, zaraz pojawiłyby się konflikty, choćby osoby za Ronaldo i osoby będące za trenerem. Pozatym tak jak mówisz, Juve ma spinę z Interem, fani Juve mają spinę z Mourinho (pamiętna noc w Turynie z naszymi diabełkami w tle). To by wybuchło, to nie ma prawa bytu. Pozatym już chyba były newsy że agent Mou kontaktował się z szefami Turynu i oni mają "inną wizję przyszłości zespołu" są niezainteresowani a dzisiejsze ploteczki były o Pochettino więc nie, napewno nie Mou
Chociaż fajnie sobie to wyobrazić, ta pożoga, te wybuchy, no chyba większy wydźwięk miałoby tylko jego przejście do Arsenalu mając na względzie jego przeszłość w Chelsea i uprzejmości z Wengerem
» 17 maja 2019, 19:53 #184
karol100: Mou jak juz to tylko Inter we wloszech , nie wierze w nic innego?
» 17 maja 2019, 20:39 #183
Lokator23: Conte prawdopodbnie zostanie managerem Interu.
» 17 maja 2019, 23:02 #182
mycka86: Juve chce zwolnić Allegriego przez defensywny i toporny styl gry. W jego miejsce miałby przyjść Mou :) żelazna logika.
» 18 maja 2019, 05:31 #181
Veron: Allegri poleciał, bo miał wygrać LM
w takich zespołach jak Bayern, PSG czy Juve musisz rozegrać 3 dwumecze i finał, w całym sezonie tylko to się liczy
» 18 maja 2019, 09:07 #180
zbyszek7: Po fatalnym sezonie Real pokazuje wszystkim jak sie robi transfery. Polowa maja o oni zaklepali juz Militao, Hazarda i Jovica
U nas narazie tylko spekulacje, byleby nie do 8 sierpnia :/
» 17 maja 2019, 16:56 #179
Dejfmi: Poczekaj do oficjalek
» 17 maja 2019, 17:06 #178
Sancho: Mam nadzieję że Pogbę też już zaklepali
» 17 maja 2019, 18:09 #177
RedRevolta: Nie byłbym taki pewien odejścia tego Hazarda, to może być podobna historia do Griezmanna kiedy to Atletico też miało bana na okienko transferowe i Francuz postanowił zostać, jeśli jednak Belg odejdzie to nie zadroszcze sytuacji w jakiej zostanie postawiona Chelsea, odejście gościa który co sezon robił im wielki liczby i brak szansy na zastąpienie go to słaba sprawa, Pulisic im dojdzie ale to nie ma o czym nawet gadać.
» 17 maja 2019, 18:48 #176
jassaj: Ale czy Hazard będzie tak lojalnym graczem ? Ja pamiętam jego sagę z przyjściem do Anglii. Najpierw było gadanie LaLiga-PL. W końcu się określił, że chce grać w Anglii. Potem jaka drużyna ? Sam powiedział że w którymś Manchesterze. Potem nagle mu się zmieniło na Chelsea, bo ta była lepszym projektem dla jego rozwoju. Nie hejtuje, nie krytykuje, ale wydaje mi się, że on nigdy nie deklarował jakiejś miłości do Chelsea więc jeżeli dostanie ofertę "nie do odrzucenia" to nie będzie sentymentów. Zresztą, umówmy się, to nie przypadek Hazarda jest wyjątkowy a zachowanie Griezmanna jest niecodzienne. Też mi się wydaje, że skończy w Madrycie. Z jakiegoś powodu co drugi zawodnik marzy o grze dla Realu lub Barcelony a do tego jest to atrakcyjny moment- nowe rozdanie i idealna szansa na zostanie "twarzą" tego projektu. A w Anglii ? Umówmy się, liga lepsza, atrakcyjniejsza ale w sumie grając w Chelsea nigdy nie wiesz napewno czy za rok LM czy LE, zespół praktycznie stoi w miejscu, zmieni się znowu trener, niby trochę lepiej niż u nas, ale też nie jest kolorowo a teraz jeszcze ten ban
» 17 maja 2019, 19:03 #175
Dejfmi: Polecam obejrzeć sobie na yt najnowszy odcinek Tomka Ćwiąkały na temat Grizemanna ;)
» 17 maja 2019, 16:50 #174
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2019 16:16

Tak sobie patrzę na tę spekulacje i myślę, że wymarzone transfery to Bruno, De Light, Pepe i ktos na prawą obronę, może Meunier :)
» 17 maja 2019, 16:15 #173
GGMUN6: Hmm moze na prawa Bissak
» 17 maja 2019, 16:29 #172
Blau: Małe szanse by choć jeden do nas trafił, a co dopiero cała 3, ale gdyby oni naprawdę przyszli to bym chyba na kolanach z Warszawy do Manchesteru przeszedł i jakiś hołd Edkowi złożył.
» 17 maja 2019, 16:30 #171
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2019 16:34

Wiem, że szanse niewielkie, ale byla by spoko paka. Meunier to fan ManUnited a Bissaka chyba nie pali sie do gry u nas :) Blau ja bym mogl ww drugą stronę iść :D
» 17 maja 2019, 16:33 #170
Bylak: Wszystkich których wymieniłem brałbym, a nawet marzę o tym.
» 17 maja 2019, 16:38 #169
RememberMe: Prędzej niż w to że kupimy Fernandesa za 50 milionów uwierzę w to że Edek zbieracz kredek płaci tym brukowcom żeby mówiły jak to United walczy w pocie czoła na rynku transferowym
» 17 maja 2019, 15:44 #168
pbskarpy: Czy poza stroną oficjalną manutd.com można gdzieś kupić te koszulki?
» 17 maja 2019, 15:33 #167
Blau: Strona Adidasa pewnie
» 17 maja 2019, 16:09 #166
grzeho16: Właśnie są na stronie Adasia tylko się zastanawiam nad jedną rzeczą
NIe wiecie może czy oprócz różnicy wizualnej jest duża roznica w jakości między tą koszulka autentyczną za 549 a ta tańsza za 379?
» 17 maja 2019, 18:23 #165
Diablo2018: pbskarpy - [link usunięty]

Trzymaj mordeczko
» 17 maja 2019, 20:06 #164
brennt: fajne, takie nie za ciekawe :D
» 17 maja 2019, 15:31 #163
GGMUN6: Serio wy wierzycie w to, że agent i sam Bruno Fernandes są w Manchesterze i że on przejdzie do nas ?
I że Wan Bissaka tez no co wy sam wyraźnie powiedział, że zostaje w Palace.
A Edek pewnie nawet nie wie, że okienko jest już otwarte i wypoczywa gdzieś na wakcjach.
» 17 maja 2019, 15:24 #162
Blau: Powiem jedno: de Ligt.

Brać za każde pieniądze, każdym możliwym sposobem go przekonywać, a jak dalej nie będzie chciał to porwać i zmusić do podpisania kontraktu.

Jego mentalność, psychika i charyzma są na zupełnie innym poziomie niż u każdego z naszych kopaczy. Takich ludzi właśnie nam brakuje i takie charaktery powinniśmy ściągać w pierwszej kolejności.

Wiem, że transfer do nas raczej niemożliwy i prędzej Pogba z Martialem przestaną truchtać niż on do nas zawita, ale ten chłopak dla mnie to aktualnie największe marzenie.
» 17 maja 2019, 15:03 #161
pies: Przecież pojawił się kiedyś news że za gruby na United :)
» 17 maja 2019, 15:05 #160
Hammurabi: facebook.com/SPORTbible/videos/396435581206006/

Nawet kraje 3 swiata sie z nas śmieją xd
» 17 maja 2019, 14:58 #159
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2019 15:22

Ja już dawno przestałem się tym przejmować i mam po prostu wyjechane. To nie zniszczy moje zamiłowania do tego klubu. A już na pewno, nie będę się wstydził mówić, że jestem kibicem United, bo czuję z tego powodu dumę, że trwam przy klubie nawet w kryzysie i tak trudnym okresie. A tym co się śmieją, to pewna rzecz, w pewne miejsce :)
» 17 maja 2019, 15:21 #158
Michux3: Podobno transfery Jamesa i Wan Bissaki są dopinane
» 17 maja 2019, 14:35 #157
GGMUN6: Hahhaha a zrodlo i moze jeszcze Fernandes ?
» 17 maja 2019, 14:43 #156
pies: James nawet ciężko wchodzi do składu w Bayernie który ma olbrzymie braki kadrowe :/
» 17 maja 2019, 15:01 #155
Michux3: Evening Standard,
» 17 maja 2019, 15:01 #154
Blau: pies

Daniel James ze Swansea.
» 17 maja 2019, 15:05 #153
pies: Przeleciał mi kiedyś że James Rodriguez jest łączony z United i PSG bo Bayern go nie wykupi a Real go nie chce. :P
» 17 maja 2019, 15:09 #152
jassaj: ej ale ja też czytając 1 raz ten komentarz wcześniej pomyślałem sobie- no luźno tego Jamesa ze Swansea to akurat nie będzie sztuka wyrwać, więc ok i wgl a teraz patrząc drugi raz czytam i myślę sobie wtf ? No i już nas z gwiazdeczką łączą, w Bayernie go nie chcą to będzie trucie tyłka o United. Dobrze, że David James przynajmniej już nie gra bo by było jeszcze większe zamieszanie :D
» 17 maja 2019, 19:33 #151
primasort: Fernandes widziany na lotnisku w Manchesterze razem z agentem
» 17 maja 2019, 14:26 #150
GGMUN6: Zrodlo?
» 17 maja 2019, 14:43 #149
Me89v2: Trollsource :D
» 17 maja 2019, 14:58 #148
RedsFan: Me89v2 już drugi raz dzisiaj poprawiasz mi chumor :D
» 17 maja 2019, 16:20 #147
Paps: Bardzo bym chcial zeby ta sesja to byl ostatni raz jak Lingard i Pogba zalozyli koszulke United.Wolalbym zeby tanczyli gdzie indziej :)
» 17 maja 2019, 14:23 #146
Diablo2018: Rodri i Bruno Fernandes bardzo blisko Man City. Rodriego chwali każdy fanatyk La Ligi a Bruno 31 goli i 14 asyst... a my musimy grać Jonesem, Smallingiem, Youngiem, Lingardem. A nasze priorytety transferowe to Longstaff, chłopak ze Swansea... SZOK , co krawaciarze zrobili z United...
» 17 maja 2019, 14:10 #145
Strzelec: Redboss pisał niżej, że Fernandes jest bliski United. Ty znowu swoje, że zarząd to dno.
» 17 maja 2019, 14:18 #144
slimaczy: City nie jest zainteresowane Bruno Fernandesem. Wydali oficjalny komunikat na ten temat 9 maja, potwierdzenie jest na polskiej stronie MC. Jeśli faktycznie zdecyduje się na Anglię to będzie to United.
» 17 maja 2019, 15:29 #143
RedsFan: Ślimaczy pytanie tylko czy to prawda, czy jednak City w jakies gierki pogrywa, żeby im go niebwykupic :)
» 17 maja 2019, 16:32 #142
TweOczyZielone: Moim zdaniem, kobiety powinny mieć wersję "Obcisłą" tych koszulek.

P.S
Czy tylko ja mam fetysz dziewczyny w koszulce United? :D
» 17 maja 2019, 12:46 #141
REDBOSS: Na twiterze ćwierkają, że Bruno Fernandes wybrał United i odrzucił City oraz, że transfer już niemal pewny za 53 mln ... oby.
» 17 maja 2019, 11:18 #140
Veron: Bernardo, David Silva, KDB, Gundogan, Foden
i pomyśl, że w składzie zawsze gra 2 lub 3 z nich a ty przychodzisz jako szósty
w United
nikt, nikt, nikt
Bruno grając nawet kupę będzie lepszy od reszty
» 17 maja 2019, 11:25 #139
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2019 11:43

Moze coś być na rzeczy . Czyzby kolejny zawodnik o ktorego ubiegało sie City bedzie grał u nas ? wczesniej Fred i Sanchez a wkkoncu wylądowali u nas . Tak naprawde City moze ale nie musi go kupywać i za wszelką cene nie bedą tutaj walczyć tak samo jak o wczesniejszych . My natomiast musimy bo nie mamy nawet dobrej pierwszej 11nastki a o ławce nie wspominając . Taki Fernandes przychodzi i z miejsca ma pierwszy sklad . Mata , Lignard , Fred , Pereira , Scott no nie ma tutaj szału każdego przeskakuje na start . Pogbe juz pomijam bo myśle ze odejdzie ...
» 17 maja 2019, 11:42 #138
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2019 12:13

pojawiły się informacje że City i Arsenal są gotowe na zakup Griezmanna
hahahahhahaha
» 17 maja 2019, 12:11 #137
pOLEw: Pewnie Edek nakręca karuzele śmiechu i zaoferował mu na początek 200 tys funtow tygodniowo
» 17 maja 2019, 12:22 #136
kckMU: No, całe szczęście że Sanchez do nas trafił. Dobrze, że przekonały go marzenia z dzieciństwa, a nie 50 milionów tygodniowo za opieprzanie się.
» 17 maja 2019, 12:38 #135
jassaj: City... rozumiem, mistrz Anglii, kasa, jakiś projekt, można "mieć nadzieję" (w ich przypadku, że to się rozwinie, ale Arsenal.... Prawdopodobnie bez LM (no ok, mają jeszcze finał LE, no ale wiadomo, wolałbym żeby solidarnie z nami cierpieli banicję), kasy mają mniej, wynagrodzenia nie zaproponują wyższego. Czym oni by go mieli przekonać niby ?
Gotowi to może i są, ale ja też jestem gotowy na noc z Margot Robbie ale "pechowo" jeszcze nawet na nią nie wpadłem :/
» 17 maja 2019, 12:39 #134
Diablo2018: @REDBOSS - źródło?? Sky?? Mirror??
» 17 maja 2019, 12:40 #133
Pete1S: Prawdę mówiąc koszulka "retro" (chociaż powinienem napisać Fauxback) podoba mnie się bardziej: footyheadlines.com/2019/01/adidas-manchester-united-2019-ls-retro-jersey.html lepiej oddaje ducha Treble (aczkolwiek Juve, Bayern, Arsenal oraz Real dostaną "retro" na dokładnie tym samym szablonie).
» 17 maja 2019, 11:12 #132
TuhajBej: Retro z poprzedniego sezonu jest przekozacka.
» 17 maja 2019, 11:20 #131
cantona007: Mega koszulki, logo wygląda kozacko
» 17 maja 2019, 10:59 #130
chong866: Jedne z najgorszych w histori... dobrze ze nie bedziemy sie nigdzie pokazywac W LM np
» 17 maja 2019, 10:51 #129
pOLEw: Tak sobie dziś myślałem nad sytuacją w klubie i stwierdziłem że Ole powinien porzucić próbę budowania zespołu wokół Pogby. To zwyczajnie nie wypali, Paul nie był, nie jest i nigdy nie będzie wiodącą postacią zadnego zespołu. Z jednej strony wizerunkowo na tym korzysta ale on tej presji nie wytrzymuje. Obrywa mu się a on nie potrafi odpowiednio zareagować na boisku. Jest przez to bardzo chimeryczny, ma wahania formy i huśtawki nastrojów które często przekładają się na jego zaangażowanie. On duzo lepiej sprawdzi sie jako wsparcie tak jak to było w Juve czy reprezentacji Francji niz jako wiodąca postać.

Moim zdaniem mamy w klubie kogoś kto bardziej zasługuje na to by mu zaufać i ustawić grę pod niego i jest to Lukaku. Nigdy nie było problemu z jego zaangażowaniem, walczy o każdą piłkę i świetnie wykorzystuje swoje warunki. Niestety rzadko ma do tego okazje bo obecnie traci nad tym że taktyka nie jest skrojona pod niego. On w takim Evertonie był w stanie walczyć o koronę króla strzelców, w reprze strzela jak na zawołanie a u nas sie marnuje bo mamy wszystko ustawione pod Pogbe. Romelu ma jeszcze pare rzeczy do poprawy ale jesli bardziej mu zaufamy , pozwolimy zbudować pewność siebie, uczynimy go wykonawcą karnych tak by mógł jako napastnik walczyc o najwyższe trofea indywidualne to jego głód sukcesów sprawi ze zrobi większy progres i odpłaci się nam bardziej na przestrzeni jednego sezonu niż Pogba na przestrzeli 3 lat.

Powinnismy ustawić grę pod niego tak jak to zrobił Everton a jesli wzmocnimy przy tym obronę i znajdziemy kogoś kto obsłuży go tak jak Eriksen obsługuje Kane to on odpłaci nam się ponad 30 bramkami w sezonie bo statystyki pokazują że Lukaku jest on Harrego znacznie skuteczniejszy a w liczbach wygląda słabiej bo nie dostaje piłek.

Co o tym myślicie ?
» 17 maja 2019, 10:05 #128
Me89v2: Ja lubię Lukaku i doceniam jego zaangażowanie. Jednak jak tylko przypomina mi się ilość zepsutych akcji przez niedokładną klepkę wynikającą z jego słabej techniki, przyjęcia na dwa metry czy ładowanie na pałę setek i albo wpadnie albo przedziurawi trybuny to jednak nie chciałbym opierać na nim budowania drużyny. W końcu (w mojej opinii) chcielibyśmy grać szybko i technicznie, a nie być drużyną opartą na wrzutkach na rosłego kolosa.

Ronney, Van Nistelrooy, Berbatov, Tevez, Ole z Tedkiem, Yorke, Cole - tu zawsze byli napastnicy, którzy byli świetni technicznie i potrafili zrobić przewagę w polu karnym, ale nie siłą - a umiejętnościami. Teraz mamy kolosa ze słabą techniką i sprintera bez dryblingu, wykończenia czy nawet dobrej techniki (Rash).

Gdyby Martialowi się chciało zapieprzać ostro, to jemu najbliżej byłoby do tamtych napastników (wykończenie bardzo dobre, sprint, technika, drybling, opanowanie i nawet warunki fizyczne są ok). Tyle, że to king of lazy players
» 17 maja 2019, 10:22 #127
Blau: Co do Pogby się zgadzam, co do Lukaku już nie, ale tylko i wyłącznie przez moją indywidualną preferencje.

Naprawdę lubię Roma i doceniam jego umiejętności, ale dla mnie on jest po prostu za klocowaty i zbyt mało techniczny. Wolę takich napastników jak Rash, Suarez czy nawet Benzema, którzy i z klepki zagrają i 1v1 pójdą z obrońcą i przede wszystkim będą żyć z podań prostopadłych, a nie z wrzutek.
» 17 maja 2019, 10:27 #126
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2019 11:06

1. Lukaku nie jest napastnikiem do klepania, tak samo jak Kane, czy Ty widziałeś kiedys klepkę w wykonaniu Kane? On sie do tego nie nadaje, nie robi tego i nie jest z tego rozliczany i tak samo powinno być z Romem. Z przyjęć też bym go nie rozliczał bo czym innym jest przyjęcie piłki prostopadłej podczas sprintu przodem do bramki co Belg robi świetnie, a co innego jest przyjęcie podania tyłem do bramki mając na plecach naciskającego obrońcę.

2. Nikt nie mówi też ze musimy grać na wrzutki bo Belg świetnie daje sobie rade w pojedynkach biegowych i jest piekielnie trudny do przepchnięcia a my potrafimy to wykorzystać jedynie gdy przesuniemy go na skrzydło. Obejrzyj sobie jak wyglądała jego gra w Evertonie, prostopadła piła za plecy obrońców i Lukaku przeganiał i przestawiał każdego.

3. Wrzuciłeś do jednego worka napastników o różnych charakterystykach i każdy z nich bazował na czym innym. Akurat Lukaku jest bardzo blisko do Rooneya i Van Nisterlooya bo oni tez bazowali na sile i pracowitości. Berbatov błyszczał techniką i ustawieniem , Tevez szybkością i dryblingiem a Ole zawsze był tam gdzie trzeba. Nie zapominaj też że oni tez mieli swoje niedoskonałości i gdyby się przyjrzeć każemu z nich to tez znalazłbyś wiele rzeczy do których można się przyczepić.

3. Widze ze nie mozesz pogodzic sie z tym ze Martial to totalny niewypał i nawet nie dostrzegasz jego wad gdy piszesz jedynie o jego lenistwie. Od jego przybycia ani razu nie widziałem by wygrał z kimś pojedynek biegowy, nawet gdy wchodzi ok 70 minuty na zmęczonych rywali. Drybling to tez sprawa wątpliwa bo 80% jego dryblingów kończy się na pierwszym napotkanym rywalu. Wrażenie robi dobre głównie dzięki temu że nienagannie prowadzi piłkę i ma dobrze ułożoną stopę ale patrząc na to jak nie potrafi tego wykorzystać przyznać że raz na pięć razy to i Matic kogoś przedryubluje. Co do wykończenia nie ma się co wdawać w polemike bo jak dla mnie nie wyróżnia się niczym spośród naszych zawodników ofensywnych i widać to zarówno na boisku jak i w liczbach.
» 17 maja 2019, 11:01 #125
Diabelred: Rowniez uwazam, ze budowanie zespolu na Lukaku to niezbyt dobry pomysl. Belg to dobry napastnik, jednak jego bardzo slabe wyszkolenie techniczne(ktore najbardziej wychodzi w meczach z topka, gdzie czesto jest tylko 1-2 sek. na reakcje) czy slaba zwrotnosc mocno go ograniczaja, co w takiej szybkiej i dynamicznej lidze ma ogromne znaczenie. Zeby chociaz on potrafil grac swietnie tylem do bramki jak chocby taki Costa za czasow gry w Chelsea, ale patrzac na warunki fizyczne Belga to szalu z tym nie ma. Taki Pogba duzo lepiej potrafi wykorzystac swoj wzrost i sile niz Lukaku. Poza tym gra wrzutkami(taktyka, w ktorej Belg sie najlepiej czuje i odnajduje) na Belga to bardzo przewidywalna taktyka i pytanie czy aspirujemy poziomem do wspomnianego Evertonu czy mierzymy jednak wyzej. Malo tego nie wiemy czy za rok/2 lata Belg nadal tu bedzie, patrzac na jak jego agent mowil, ze Lukaku chcialby kiedys zagrac w Serie A. LFC tez probowali grac na roslego napastnika, dosc szybko ten pomysl porzucili i wyszli na tym swietnie, bo Firmino jest idealnym dopelnieniem ich ofensywnego trio. Naprawde szkoda, ze nie zagramy w LM, bo tak mielibysmy jakies szanse na kupno Griezmanna, ktory bylby dla nas idealny.
Wracajac jednak do Lukaku to wiekszy pozytek mielibysmy z niego gdyby chociaz wrocil do sylwetki z czasow gry w Evertonie, gdy byl szybszy i bardziej mobilny:

meczyki.pl/sportbuzz/imponujaca_sylwetka_romelu_lukaku/143897

Sama gre tylem do bramki, tez zdecydowanie moglby poprawic.
» 17 maja 2019, 15:40 #124
pOLEw: Jedyne co obecnie ogranicza Lukaku to właśnie gra tyłem do bramki oraz gra na wrzutki. Wy serio nie oglądacie naszych meczów i nie widzicie co sie dzieje?

On jest w ataku bardzo często osamotniony i grając tyłem do bramki potrzebuje szybkich i pracowitych skrzydłowych tak jak Liverpool , to właśnie dlatego Firmino wygląda tak dobrze w Liverpoolu bo Mane i Salah pokazują mu się do gry. U nas do kogo on ma zagrać na skrzydło? Martiala który idzie czy Younga/Valencii/Dalota którzy ruszają spod wlasnego pola karnego?

Co do wrzutek to powiedzmy sobie szczerze nie mamy w składzie zawodnika który potrafiłby posłać dwie dobre wrzutki na mecz wiec rozliczanie Romelu z tego że nie ma mu kto grać tez jest bez sensu. Tak na prawde to najlepiej dośrodkowuje u nas Lukaku gdy juz zbiegnie na skrzydło ale niestety sam sobie na głowe nie wrzuci...
» 17 maja 2019, 16:24 #123
CHRCH: Zgodzę się, że w obecnej sytuacji trzeba budować zespół w oparciu o Lukaku. Podobnie wykorzystywał w ataku Lukaku Mourinho i się spraedzalo. Do tego 2 szybkich skrzydłowych i można jechać 4-3-3
» 17 maja 2019, 16:42 #122
jassaj: A co myślicie o sytuacji w polskiej e-klapie. Sytuacja jest trochę analogiczna do tej w jakiej my byliśmy niedawno. Kibice Lecha chcą żeby drużyna podłożyła się Piastowi, co da Gliwiczanom tytuł bez względu na wszystko.
Brzmi znajomo ? United które ma przegrać z City, byle Live nie zdobyło przewagi w lidze...
Przyznam, że patrząc z boku, serio wygląda to trochę niesmacznie i "zawistnie" i tak mało sportowo ale rozumiem w naszym przypadku to podtrzymanie "pięknej tradycji" Live, gdzie za parę lat nikt nie będzie dywagował, czy United przegrał specjalnie czy po prostu był gorszym zespołem (a był, nie oszukujmy się) tylko. W przypadku Lecha jest to mniej subtelne, nie ma podstawki, że jeszcze są inne mecze i ta "odpowiedzialność" się rozmyje gdzieś po drodze. Jak rzeczywiście będą chcieli przegrać a zrobią to mało umiejętnie to może być piękny skandalik w e-klapie i być może wybuchy, powstanie poznańsko-warszawskie, zerwanie wszelkich stosunków między tymi miastami i mam nadzieję, że jakaś mała selekcja naturalna tego największego "bydła"
» 17 maja 2019, 09:44 #121
Hammurabi: Ja tam nie chce Legii na top1. Ktokolwiek byleby nie legia, bo juz dosc nakompromitowali nasz kraj na arenie międzynarodowej. Czas zeby szanse na osmieszenie Polski dostala inna ekipa.
» 17 maja 2019, 09:52 #120
jassaj: Fajnie, że zauważyłeś, że Legia się kompromituje, ale, że w innych przypadkach nie zanosi się, żeby było lepiej. Bo ja też jestem często poirytowany jak czytam komentarze, np z plemienia wielkopolan, że Legia to łachy, przegrali z jakimiś Kazachami czy innymi Azerami a nie widzą tego, że a) sami są na tyle śmieszni, że nawet "nie dostąpili zaszczytu" obskoczenia takiego wpierdzielu b) oprócz pamiętnych spotkań Lecha z Juve czy MC pamiętam np. pasterzy z Islandii bodajże w 2015r więc to jest taka sytuacja jakby dwoje dzieci z domu dziecka wyzywało się, że "stara cie nie kocha" (sory jak dla kogoś to za mocny przykład, pierwsze skojarzenie, no hard feeling)
Jest to mega śmieszne, kiedy 2 "upośledzone zespoły" kłócą się, który bardziej, ale w sumie Legia już miała tyle tytułów i tyle szans, grała nawet w LM, jak mam w nosie to szambo tak może i fajnie byłoby to odświeżyć, może chociaż ten Piast do LE awansuje i trafi do grupy z United :D (tak w temacie żeby zachować) tylko po to, żeby piłkarze zobaczyli Ślunsk i jego "piękno", poczuli klimat Sosnowca i "smożek" o poranku (znowu proszę o wyrozumiałość, jako mieszkaniec tej pięknej krainy, szczególnie zimą zastanawiam się czy to jeszcze jawa czy po prostu umarłem i tak wygląda "highway to hell"), może to im trochę da do myślenia i po takiej lekcji wrócą do nas w maju, do Gdańska zobaczyć zaś, piękne morze późną wiosną i zagrać taki tam jeden meczyk
» 17 maja 2019, 10:07 #119
kckMU: Jakby to nie brzmiało, to nie wiem, dlaczego robi się z tego szum. Kibice Evertonu cieszyli się z gola City na własnym stadionie. Polska, Anglia, 10 mln zł czy 100 miliardów funtów - to nie ma znaczenia. Piłka.
» 17 maja 2019, 10:16 #118
sisinho: Legła przynosi wstyd i tyle. Wolę Piasta pooglądać w eliminacjach, przynajmniej jak przegrają z Dudelange to z honorem, w końcu 10 razy mniejszy budżet niż "wielka" Legła.

Nikt od Piasta nie oczekuje LM więc na kompromitacje nie ma szans jak w przypadku Legii, która przegrywała z kelnerami mając takie zasoby gotówkowe.
» 17 maja 2019, 11:17 #117
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2019 09:18

Hannibal Mejbri (pomocnik ) młodziak z Monaco podobno sie nim interesujemy . Podobny do Chonga też z Afro a ciekawe jak wyglada jego gra .
» 17 maja 2019, 09:18 #116
flt32705: Zaha ponoc zainteresowany poweotem do nas co wy na to
» 17 maja 2019, 09:12 #115
Bylak: Już jeden powrócił i znów chcemy się go pozbyć.
» 17 maja 2019, 09:37 #114
Me89v2: Ja powiem tak, gdyby nie udało się sprowadzić Sancho, Pepe - to wtedy Zaha mógłby wrócić jak najbardziej. Potrzebujemy skrzydłowego na PP jak tlenu.
» 17 maja 2019, 10:02 #113
levy181: Sky Sports już się rozpisuje o staraniach Realu o Salaha oraz o Jovica. To jest najgorsze w tych okienkach transferowych. Pismaki mają co pisać i tylko moim zdaniem robi się totalnie niepotrzebny spam.
» 17 maja 2019, 08:22 #112
primasort: Jović już dawno podpisany
» 17 maja 2019, 08:39 #111
levy181: No to nawet nie wiedziałem.
» 17 maja 2019, 08:57 #110
jassaj: Apropo Salaha to już lekko 2 tygodnie temu czytałem o DUŻYM PRAWDOPODOBIEŃSTWIE transferu do Realu związanym z rzekomym KONFLIKTEM ZAWODNIKA Z TRENEREM
Serio jakby to podsumować to Real już (tylko w tym okienku) skompletował wszystkie gwiazdy PL
-Na bramce jak zwykle DDG
-W obronie- no tutaj niestety nie kojarzę jakiś ostrych plotek ale pewnie coś o VVD się wygrzebie- spokojnie
-W pomocy/ataku- Pogba, Salah, Hazard, Kane
ufaj dziennikarzom, zimą będziesz chodzić w spodenkach :D
Ale jest jeden plus- takie pierdoły działają na wyobraźnie- ciekawy jestem czy i za ile w sumie Live puściłoby Salaha i jakby to na nich wpłynęło, bo widać, że atak mają genialny, ale jednak Salah to ważne ogniwo. Porozmyślać można. I tak 90 % tego się nie spełni. A jak chociaż 1 z ww transferów dojdzie do skutku to radosny pan redaktor (bo dziennikarzem go nie nazwę) ogłosi się samozwańczym królem transferów który ZAWSZE WIEDZIAŁ OCB i tutaj jest dowód, który wcale nie jest przypadkowym zbiegiem okoliczności wynikającym z napisania 12324214 bezsensownych artykułów wśród których musiała się ukryć prawdziwa hipoteza
» 17 maja 2019, 09:26 #109
OdionIghalo: Nosiłbym. Poza tą bramkarską piżamą wyciągniętą z szafy z naklejką "NIE OTWIERAĆ - LATA 90." i nieco uwspółcześnioną.
» 17 maja 2019, 05:44 #108
rreddevilss: Manchester United have made a ÂŁ45 million bid for Crystal Palace fullback Wan Bissaka. #MUFC


Oby się udalo
» 17 maja 2019, 02:09 #107
Diabelski97: Jakie źródło ?.

Bardzo liczę na ten transfer.
» 17 maja 2019, 02:15 #106
Kriss92: Też na to mocno liczę, choć ma on sporo do poprawy w grze do przodu.
» 17 maja 2019, 08:32 #105
Me89v2: Oby oby :)
» 17 maja 2019, 10:01 #104
Spawn23: De Gea fajną piżamę dostał.
» 17 maja 2019, 01:58 #103
Diabelski97: Oglądam właśnie pierwszy odcinek serialu HBO "Czarnobyl" jestem naprawdę zadowolony i polecam ;)
» 17 maja 2019, 01:30 #102
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2019 00:14

Dopóki nie będzie na koszulkach znaków równości czy innych tęcz to mi to wisi.. Aczkolwiek te koszulki bardzo gustowne.
» 17 maja 2019, 00:14 #101
DexterDevil: Niech se te koszulki wsadzą między pośladki. Niech zaczną grać a nie jakieś fatałoaszki we łbach. Jeszcze niech najmą stylistów dla tych ..........
» 17 maja 2019, 00:08 #100
Hammurabi: Placzecie o ten herb niedojdy, jakby co najmniej przerobili diabelka na aniolka z aureolą. Przestancie juz. Zobaczcie co ze swoim herbem zrobilo Juve, jaka to jest profanacja. Nasze koszulki będa przekozackie, a herb podkresla wielkosc klubu sprzed 20 laty i jest po prostu WSPANIAŁY. Połączenie czerni ze złotem nadaje odpowiedni ton dokonaniom naszej zlotej generacji. Szkoda ze tacy kopacze jak Jessie Young Jones czy Rojo beda nosic te koszulke. Nie zaslugują na nią, są za slabi. Niestety nikt im tego nie mowi wprost, a sami z siebie jak Antonio czy Patrice nie odejdą, bo kasa się zgadza...
» 16 maja 2019, 23:27 #99
Olo: Każda koszulka powinna jeszcze miec date 2013, jako rok końca United.

Fani którzy y wtedy zmarli to ci najszczesliwsi.
» 16 maja 2019, 23:13 #98
Wave: Koszulki kolorki super, strasznie drazni jednak poprzerabiany herb, zobaczymy pozostale komplety, oby bez rozowych tylko :/
» 16 maja 2019, 23:11 #97
It5M4nk0oT: Ujdą. Jeśli chcieli umieścić herb w tarczy, mogli go dać z normalnymi kolorami + logo Adidasa białe. Nie wiem, po co te dodatki 90+1' i 90+3' na rękawkach i napis "Treble Winners". Żyjmy wspomnieniami, świetny pomysł.

Strój bramkarski adekwatny do ostatnich poczynań De Gei - dramat.
» 16 maja 2019, 22:54 #96
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2019 22:12

Koszulki przeciętne, ale to logo to jakaś masakra. Kompletnie nie na miejscu. Wygląda jakby było doklejone. Porażka.
» 16 maja 2019, 22:12 #95
helupa: przecież logo na koszulkach meczowych zawsze jest doklejone xD
» 16 maja 2019, 22:37 #94
TuhajBej: Tak, ale to po prostu się za bardzo odznacza i zwyczajnie nieładnie wygląda.
» 17 maja 2019, 11:22 #93
jassaj: Dla mnie herb jest "klubowym synonimem" barw narodowych i nigdy nie zrozumiem co kieruje autorami strojów w popełnianiu takiej zbrodni. Mogą się bawić cały designem, paski, paseczki, plastry miodu, różne odcienie, jakieś "znaki wodne" czyli takie ledwo widoczne symbole czegokolwiek na tej koszulce a oni niszczą za przyzwoleniem klubów wizytówki i znaki rozpoznawcze danych zespołów.
Czekam aż kiedyś kadra zagra z czarnym orzełkiem bo będzie bardziej designersko
Dla mnie nawet na niebieskiej koszulce nasz herb wyglądałby dobrze- bo by kontrastował, na czerwonej bo by było "jednolicie" na białej, bo widoczny z daleka itd itd. Już w 2007 mieliśmy takie białe tarcze a w nich po Bożemu czerwony diabełek na żółtym tle a nad nim żółte napisy na czerwonym i ładna żółta "łódeczka" i wgl wszystko cacy.
To coś na tej koszulce wygląda jak chińska podróba z bazaru
Jedyny fajny motyw tego herbu, chyba, że to złudzenie optyczne, to ten wklęsły diabeł i uwypuklone litery, ogólnie motyw 3D, to jest spoko i jako motyw na jakiś brelok, jakąś odjechaną odznakę "kolekcjonerską" coś takiego w całokształcie jest super ale na koszulkę :/ i to w momencie kiedy reszta projektu jest dla mnie zaskakująco przyzwoita
i nawet Adidas chyba zaczął łapać trend, że na swoich koszulkach nie muszą już robić tych oczodupnych pasków tylko wystarczy je wkomponować w kolorze ogólnym stroju i też to może wyglądać i każdy będzie wiedział, że to ich
» 16 maja 2019, 22:02 #92
jassaj: aaa i to coś na piersi Davida- mają szczęście, że herb klubowy nie jest jednak oficjalnie ani w żaden sposób chroniony jak symbole narodowe, bo twórca już byłby w kryminale za profanacje, różowo-fioletowe coś w kształcie herbu United... mój Boże... To już ta czerń i złoto to przynajmniej wygląda "poważnie" i jest to dobre połączenie kolorystyczne tak ogólnie a to na bramkarskiej :/ głupie to czasy, kiedy wszyscy na około próbują w każe słowo wpleść słowo "tradycja" "DNA klubu" "historia" a nie potrafią uszanować tej jednej malutkiej rzeczy i wykonać to jedno najprostsze zadanie czyli nie ingerować w najbardziej podstawowe i rozpoznawalne "dobro klubowe"
» 16 maja 2019, 22:30 #91
pelzebiusz: To logo Chevroleta jest tragiczne ale herb ok. Tylko bramkarz jak z cygańskiego taboru . A co według Was z tym Dybala pełno feakow ze w MU , jakby to była prawda to chyba nici z pozbycia się Pogby - lekka żenada . To by było dopiero żenada . Mam nadzieje ze to nie zasłona dymna ogsa ze tylko ogórki i kelnerzyny będzie sciągał do MU
» 16 maja 2019, 21:45 #90
lastalexever: Będzie typer na nowy sezon?
» 16 maja 2019, 21:32 #89
KnabrnyGad: No piękne. W nawiązaniu do żałoby po upadku wielkiego MU. Jak to ma być innowatorskie... to brawo.
» 16 maja 2019, 21:30 #88
siara93: I taki herb powinni nosić nasi piłkarze na piersi przez nastepne lata, idealnie pasuje do sytuacji w klubie, czyli jedna wielka ŻAŁOBA.
» 16 maja 2019, 21:17 #87
DjTED: Niestety nie podobaja mi się. Do projektów od nike nie ma podjazdów
» 16 maja 2019, 20:39 #86
Gix: Niestety, podoba mi się.
» 16 maja 2019, 19:00 #85
magicsultan: Czytalem ze Adam Johnson ma wiecej asyst niz Lingard w ciagu ostatnich 6 lat, a on przez 3 lata byl w wiezieniu
Brak slow...
» 16 maja 2019, 18:20 #84
mikon70: Ale według niektórych trzeba go zostawić bo się wyróżnia. Co po niektórzy to chyba sami nie wierzą w to co piszą
» 16 maja 2019, 18:26 #83
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2019 21:21

Rzeczywiście. Sprawdziłem.

Johnson w sezonach od 13/14 do 15/16 bo później już siedział miał 13 asyst w PL.
Jessie Lingard od sezonu 13/14 do sezonu 18/19 uciułał 12 asyst w PL.

Można też tu podać ciekawostkę, że Jessie przez 6 sezonow w PL umęczył 12 asyst jako gracz ofensywny.
Trent Alexander Arnold tylko w ostatnim sezonie PL uzbierał 12 asyst jako boczny obrońca.
» 16 maja 2019, 21:15 #82
awe: Ok jak juz lubimy takie porównania, to wyciągnice tu statystykę minut na boisku
» 16 maja 2019, 21:31 #81
awe: PS. za nazwikso np. takiego Pogby 79 zl wiecej... a Lingard niedostepny :/
» 16 maja 2019, 18:00 #80
Michux3: Rash jest najlepsza opcja
» 16 maja 2019, 18:06 #79
awe: Jestem tego samego zdania
» 16 maja 2019, 18:08 #78
Michux3: Okienko otwarte a u nas nie ma porządnego dyrektora sportowego, i mam nadzieję że wezmą kogoś kto się zna a nie Fletchera
» 16 maja 2019, 18:00 #77
kckMU: Ja bym porzucił na to okienko jakiekolwiek nadzieje. Najwyżej się miło rozczarujemy.

Naprawdę, w tym klubie jest jeszcze gorzej niż przed rokiem, a ciśnienie widzę jeszcze większe.
» 16 maja 2019, 18:08 #76
Carlitozz: kckMU ja tak właśnie postanowiłem, nic mi nie da rozpisywanie sie kto, gdze i za ile, poczekam a moze bedzie na co, najwyżej rozczarowanie bedzie mniej bolalo :P
» 16 maja 2019, 19:09 #75
kckMU: Ja to w ogóle jestem jeszcze w innym stanie. Już mi smutno, a będzie jeszcze bardziej.
» 16 maja 2019, 19:31 #74
awe: pierwszy raz od bardzo dawna podbaja mi sie koszulki, maja klase, szkoda jeszcze, ze nie ma pilkarza w klubie ktorego taka koszulke by sie chcialo miec za wszelka cene
» 16 maja 2019, 17:54 #73
CHRCH: Paskudny czarny herb ale chyba nawiązuje do obecnych czarnych czasów..
» 16 maja 2019, 16:25 #72
RedDan: W sumie nawet oblecą, ale i tak bez szału dla mnie. Pozostaje mi czekać na lepsze (czasy).
» 16 maja 2019, 16:17 #71
karol100: Ktos cos wiecej wie o tej sprawie City? Oszukiwali czy nie?
» 16 maja 2019, 15:55 #70
RedsFan: Sprawa w toku :) Swoja droga gdzies czytalem kiedys, że City ma dużo klubów partnerskich i tam jakies walki robia z transferami, ale nie wiem nic wiecej.
» 16 maja 2019, 16:03 #69
karol100: Jak oszukiwali zabrac im wszystko, jak Armstrongowi. Ups zapomnialem ze city nie ma sukcesow na arenie miedzynarodowej. Oczywiscie pewenie sie wykreca, dostana 100 baniek kary I tyle. Wogole FPP dla mnie zostalo stworzone tylko poto zeby Uefa tez cos miala z tych pieniedzy szejkowskich. Dadza kare i sru miliony wpadaja. No chyba ze rzeczywiscie ich wyklucza z LM to wszystko odszczekam.
» 16 maja 2019, 16:14 #68
Daka: "Podobno" jedną ze spraw, które badają są pieniądze jakie mieli otrzymać z nowej umowy z Etihad Airways. Mowa tu o 65mln funtów, a tak naprawdę nie dostali ich od tych linii lotniczych a z kieszeni szejka, który dowodzi w City.
» 16 maja 2019, 17:36 #67
kckMU: W takich strojach w Lidze Europy :)
» 16 maja 2019, 15:21 #66
Bukaku: Stroje super, mi się podobają. Szkoda, że 20lecie wygrania Ligi Mistrzów spędzimy na zapleczu, ale już nie poradzimy nic na to :)
» 16 maja 2019, 15:18 #65
BulKens: Przepiękne
» 16 maja 2019, 15:10 #64
wedel242: bardzo fajne koszuleczki a herb chyba najlepiej ukazany od lat :)
» 16 maja 2019, 15:00 #63
Gix: Podzielam zdanie przedmówcy.
» 16 maja 2019, 19:03 #62
Kilerek7: Herb absolutnie powinien byc oryginalny w barwach klubu. Wychodzi na to, że żadna z koszulek nie będzie miała oryginalnego herbu, masakra, ta obudowa mogłaby być ale z logo oryginalnym. A koszulka bramkarza jakby wrócił z wakacji na Hawajach.
» 16 maja 2019, 14:50 #61
Dejfmi: Pomyśl co muszą czuć kibice Juve :)
» 16 maja 2019, 15:10 #60
karol100: No wlasnie, wiec nie marudz i nie szukaj problemow tam gdzie ich nie ma.
» 16 maja 2019, 16:16 #59
NoLogo: Herb wygląda jakby ktoś miał zamysł zrobić coś co by wyglądało jak wybite z metalu i na zbliżeniu jakoś nawet w miarę ciekawie wygląda, bo widać szczegóły itd. ale już z dystansu to sprawa mocno dyskusyjna.
» 16 maja 2019, 14:33 #58
EricKing: Upamiętnimy 20 lecie wygrania ligi mistrzów grając w lidze Europy :D a tak poza tym to czarne tło pod herbem to żałoba po tym sezonie najwyraźniej.
» 16 maja 2019, 14:25 #57
Dawidlademann: Naprawdę fajne stroje :)
» 16 maja 2019, 14:18 #56
pies: Kiedy otwiera się okienko transferowe? :)
» 16 maja 2019, 14:03 #55
Strzelec: Już jest otwarte
» 16 maja 2019, 14:35 #54
pOLEw: przespałeś :) ale nie przejmuj się Edek tez jeszcze nie wie że otwarte :)
» 16 maja 2019, 14:41 #53
GGMUN6: Polew dobre to
» 16 maja 2019, 17:03 #52
Fenek: Ogólnie nie jest źle, nawet ładne, po za bramkarzy.
» 16 maja 2019, 13:37 #51
Prezes007: Koszula dawida spoko. Nie rozumiem hejtu, mi sie podobaja storje.
» 16 maja 2019, 13:27 #50
Killgor: Czarne tlo wokol herbu wyglada tragicznie.
» 16 maja 2019, 13:17 #49
devilpl: Strój bramkarza wyglada jak tkanina z obicia foteli podmiejskiego jelcza.
» 16 maja 2019, 13:07 #48
Rr240: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2019 13:12

Bluza bramkarska przypomina ta co kiedyś w podobnych barwach w United grał Peter Schmeichel . Jeśli byłbyś fanem tak długo jak ja to byś wiedział. Pozdrawiam
» 16 maja 2019, 13:11 #47
devilpl: Jestem wystarczająco długo fanem MU, żeby pamiętać strój Petera, i co to zmienia? Nadal wyglada tak jak wyglada.
» 16 maja 2019, 21:25 #46
Diablo2018: Czyli Pogba zostaje :)

A Real daje 120 mln za ten cyrk
» 16 maja 2019, 12:47 #45
JebikMUTD95: Akurat to, że w kampanii która ma zaprezentować wygląd koszulek domowych na przyszły znalazł znalazł się Pogba wcale nie oznacza, że pozostanie w klubie na przyszły sezon. Z prezentacji nowych koszulek Chelsea wśród piłkarzy, którzy brali udział 2 kampanii w nowej koszulce Chelsea można było zobaczyć Hazarda.
Przede wszystkim chodzi tutaj o marketing, a Pogba jakby nie było jest u nas najbardziej medialnym zawodnikiem.
» 16 maja 2019, 14:22 #44
pbskarpy: Ciemny herb jedynym problemem.
» 16 maja 2019, 12:35 #43
cancer: Ten czarny herb to jakaś porażka.
» 16 maja 2019, 11:51 #42
dawidlp92: piłkarze czarni to i herb
» 16 maja 2019, 12:15 #41
Sideswipe: współczuję Davidowi.
» 16 maja 2019, 11:49 #40
Chestnut: Czemu?
» 16 maja 2019, 12:29 #39
Sideswipe: bo jego koszulka jest paskudna, i tak wiem, to tylko moja opinia.
» 16 maja 2019, 12:37 #38
ax1d: Szkoda, że chevrolet nie pozwala nijak modyfikować swojego loga pod takie zastosowania. Odwrócenie obwoluty i napisu na czarne dałoby świetny efekt. A tak jest poprawnie, ale bez szału.
» 16 maja 2019, 11:34 #37
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2019 03:32

zabrzmiało prawie-profesjonalnie, obwoluta to jest co najwyżej w książkach ;)
» 18 maja 2019, 03:31 #36
Hammurabi: Kozacko wyglądają, a te złoto czarne herby podkreslajace wygraną przed 20 laty przepiękne. W koncu koszuleczka na ktora chętnie wydam pieniadze.
» 16 maja 2019, 11:25 #35
Tusiu: Szału nie ma, no i do Pogby kompletnie mi nie pasuje .
» 16 maja 2019, 11:22 #34
DailySmoker: To pogba nie pasuje do koszulki xd
» 16 maja 2019, 11:30 #33
Tusiu: Może i tak to powinienem określić ... :D
» 16 maja 2019, 12:24 #32