W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Jak wynika z najnowszego raportu Deloitte Football Money League, Manchester United zajmuje trzecie miejsce na świecie wśród klubów piłkarskich pod względem popularności w mediach społecznościowych.
» Manchester United na światowym podium pod względem popularności w mediach społecznościowych
Pierwsze dwie lokaty są okupowane, co nie jest większym zaskoczeniem, przez dwóch gigantów z Półwyspu Iberyjskiego - Barcelonę oraz Real Madryt.
Klub z Old Trafford może się za to pochwalić największym w całej stawce procentowym wzrostem liczby obserwujących profil klubu na Twitterze.
JuveUnited: Wniosek jest jeden -angielska pilka jest najbardziej rozreklamowana a patrzac przez poziom i wyniki w Europie najbardziej przereklamowana liga . Niestety ale tak to jest ze liczy sie to co najladniej jest opakowane. Przynajmniej dla ciemnego ludu
Domelo: Ojeju, to że jestem obiektywny i piszę tak jak jest to od razu "idź kibicować komu innemu". Jakbym chciał tak zrobić to już po sezonie 2013/2014 mnie by tu nie było.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.