Sędzia Roger East w specjalnym oświadczeniu wydanym po meczu Manchester United – Sunderland (2:0) podtrzymał swoje stanowisko w sprawie czerwonej kartki dla Wesa Browna.
» Wes Brown w sobotę przedwcześnie zakończył zawody na Old Trafford
Arbiter wyrzucił z boiska byłego piłkarza Czerwonych Diabłów, gdyż uznał, że to Anglik faulował będącego sam na sam z bramkarzem Radamela Falcao. Tymczasem niemal wszyscy oglądający mecz na Old Trafford byli przekonani, że czerwoną kartkę powinien obejrzeć John O'Shea.
Choć O'Shea przyznał się sędziemu, że to on nieprzepisowo zatrzymywał Falcao, to ten pozostał niewzruszony na jego komentarze.
„Biorąc pod uwagę swoją pozycję Roger East, sędzia spotkania, uznał, że dostrzegł kontakt pomiędzy Johnem O'Shea, Wesem Brownem i Radamelem Falcao. Stwierdził, że Brown sfaulował Falcao, kiedy ten przymierzał się do strzału. Usunął więc z boiska Browna. Po tym incydencie sędzia główny skonsultował decyzję ze swoimi asystentami, ale żaden z nich nich nie był w lepszej pozycji, aby wspomóc go w werdykcie” – głosi oświadczenie przez Professional Game Match Officials Limited, spółkę reprezentującą angielskich arbitrów.
Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis
nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.