Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Diabły najlepsze w ostatnich piętnastu meczach

» 13 lutego 2015, 12:00 - Autor: Tomasson - źródło: Daily Mail
W ostatnich tygodniach Louis van Gaal był chyba najczęściej krytykowanym menadżerem w Premier League. Statystyki jego drużyny z ostatnich piętnastu meczów sugerują jednak, że nierzadko ostre słowa fanów nie są do końca uzasadnione.
Diabły najlepsze w ostatnich piętnastu meczach
» Jaka szkoda, że sezon nie zaczął się piętnaście kolejek temu
Nie ulega wątpliwości, że dwudziestokrotni mistrzowie Anglii mają problemy w ofensywie, nie potrafią zaprezentować się lepiej na tle słabszych rywali i prezentują dość ubogi styl, ale liczby stoją po ich stronie. W ostatnich piętnastu ligowych meczach Manchester United zgromadził bowiem najwięcej punktów ze wszystkich ekip Premier League.

Podopieczni Louisa van Gaala zdobyli 34 z 45 możliwych oczek, podczas gdy druga w tym zestawieniu Chelsea uzbierała o jeden punkt mniej. Manchester City zamyka podium z wynikiem 31/45, zaś za jego plecami plasują się Tottenham (29/45), Arsenal i Liverpool (28/45) oraz Southampton (24/45).

W tym czasie United przegrali zaledwie jedno spotkanie (z Southampton), zaliczając również serię sześciu zwycięskich meczów z rzędu na przełomie listopada i grudnia. Lepszym wynikiem mógł się pochwalić jedynie Manchester City, który w tym samym czasie zdobywał komplet punktów w siedmiu kolejnych spotkaniach.


TAGI


« Poprzedni news
Davies: Piłkarze United nie wydają się szczęśliwi
Następny news »
Blind, Jones i Van Persie niepewni występu z Preston

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


Klimaa: Mimo kiepskiej gry mamy podium. W końcu płacimy najwięcej zawodnikom w całej Premier League a zajmujemy dopiero 3 miejsce.. Jeszcze dużo do polepszenia zostało.
» 14 lutego 2015, 21:40 #52
winers: Statystycznie mamy najlepiej opłacanych zawodników na Świecie. Statystycznie mamy całkiem dobrą obronę, znakomity atak i, statystycznie, najdroższych piłkarzy na Wyspach. Statystycznie, owi najlepsi, wszyscy grają w pierwszym składzie. I, żeby dodać do Statystyki, mamy najgorszego trenera na Wyspach i gramy najżałośnieszy futbol na Świecie. Co za dziwy, ta S T A T Y S T Y K A?
» 14 lutego 2015, 08:51 #51
piter100000: wg statystyk De Gea w zapowiedziach przedmeczowych jest najgorszym zawodnikiem sezonu (według ogólnego "ratingu"). dlatego darujmy sobie suche statystyki
» 14 lutego 2015, 08:11 #50
Virek: Co do statystyk.. Wiecie ze mamy 3 najlepsza defensyfe na wyspach (przed nami sa Chelsea oraz Southampton) oraz 4 najlepszy napad pod wzgledem zdobytych bramek (przed nami sa Chelsea, Manchester City i Arsenal)
» 14 lutego 2015, 02:05 #49
Martin: Panowie, jako że jest już wieczór i kilka razy dziś wchodziłem w tego newsa, czytając Wasze wypowiedzi, chciałem Wam powiedzieć, wszystkim - co tam, że bardzo fajnie się czytało te Wasze dyskusje. Wypowiedzi ciekawe i z sensem, ciesze się, że United w Polsce ma takich fanów. Szkoda, że nie pod każdym newsem tak jest.
» 13 lutego 2015, 22:24 #48
wojtus888: Zgadzam się z closer888 , najważniejszy jest koniec. Takie statystyki wyjęte z kontekstu nie są dobre...
» 13 lutego 2015, 20:05 #47
Kaczor5454: closer888 - zgadzam się. Po następnym spotkaniu mogą być na 5 miejscu i pojawi się news, że "United najgorsi po 16 spotkaniach".
» 13 lutego 2015, 19:39 #46
closer888: W 15 meczach? to czysta manipulacja. To tak jakby ktoś napisał: MU bije kolejne rekordy od 30 lat nei zdarzyło się żeby wszyscy piłkarze wszli na boisko prawą noga. Bezsensowne ujecie sprawy. Liczy się tylko końcowa tabela po 38 kolejkach. I Tyle.
» 13 lutego 2015, 19:02 #45
Kortney: Wyjścia są 2.
1 - będziemy grać lepiej i do szczęścia dorzucimy formę. Można być wtedy spokojnym o top4
2 - formę będziemy mieć jaką mamy dotychczas, ale szczęście nas opuści. Wtedy o top4 będzie bardzo trudno.
Została 1/3 sezonu....boisko zweryfikuje.
» 13 lutego 2015, 18:22 #44
Kortney: Wyjścia są 2.
1 - będziemy grać lepiej i do szczęścia dorzucimy formę. Można być wtedy spokojnym o top4
2 - formę będziemy mieć jaką mamy dotychczas, ale szczęście nas opuści. Wtedy o top4 będzie bardzo trudno.
Została 1/3 sezonu....boisko zweryfikuje.
» 13 lutego 2015, 18:21 #43
Muuuuuuuuuuu: No to dlaczego LvG usłyszał pierwsze gwizdy a David De Gea jest najczęściej śpiewane na OT?

Jedyne czego nie rozumiem jest łagodne traktowanie LvG w porównaniu do Moyesa przez kibiców. Moyes obrywał już ostro od paździenika a przecież tak dużo gorzej nie graliśmy. Może kibole się już zmęczyły:)
» 13 lutego 2015, 18:07 #42
Kozzie: Wspaniale van Gaal wygrywał mecze z ogórasami plus pogrążony w kryzysie Liverpool (przy lepszym celowniku Sterlinga mogło być inaczej). Z Southamptonem dwa strzały dwa gole, podobnie słabiutko z Arsenalem.
Louis to powinien się cieszyć że de Gea ma sezon życia bo bez niego w TOP4 by nas nie było. Mówił przy tym, żeby oceniać go za kilka miesięcy gdy już wniesie swój wkład do drużyny. Czas minął, wkład wniósł i co? Rooney jest cieniem samego siebie, Robin gra choć nie powinien, potencjał di Marii i Falcao zmarnowany, a obrona to pośmiewisko.

Tak czy inaczej projekt pt. LVG to taki kolos na glinianych nogach. Statystki pokazują że jest ok, tylko jak się ogląda mecze to tego nie widać i jak się skończy sezon na ogórki a przyjdzie grać z mocniejszymi przeciwnikami to możemy wylecieć z TOP4.
» 13 lutego 2015, 17:51 #41
vip14: A mimo to dopiero trzeci pozycja w tabeli.. Ehh.. Mam nadzieje, że będzie lepiej :)
» 13 lutego 2015, 17:06 #40
MU1212: Van Gaal lepszy od Moyesa jest i tyle w temacie
» 13 lutego 2015, 15:31 #39
kendo: Wiesz co...on też nakupił zawodników takich jak Shaw Falcao, Di Maria, Blind, Rojo, Herrera i mógł pozbyć się Cleverleya. :)
Kupiliśmy gości z top 11 Mistrzostw Świata: Blind, Rojo, Di Maria. Najbardziej rozchwytywanego młodego obrońcą w lidze Shawa. Hiszpańską nadzieję Herrerę i jednego z najlepszych napastników świata Falcao. I źle to wygląda. Dobrze, że De Gea ma sezon życia, bo byśmy inaczej w tabeli śpiewali.
» 13 lutego 2015, 16:32 #38
Vaxiu: https: // pbs.twimg.com/media/B9pxa6xCcAAJ_F4.png
» 13 lutego 2015, 14:29 #37
UnMishii: youtube.com/watch?v=cZ7f3nOsSjU
czy w tym sezonie widywaliśmy podobne akcje? Nie sądzę.
» 13 lutego 2015, 14:21 #36
Morata: Zwróćcie uwagę na 48 sekundę, kto popisał się kreatywnym, prostopadłym podaniem ;]
» 13 lutego 2015, 14:40 #35
mario93: Van Gaala broni tylko miejsce w tabeli, ale zarząd nie jest ślepy, więc się nie martw- jak nie będzie poprawy to on długo ie pociągnie.
» 13 lutego 2015, 15:05 #34
Rotx: watch?v=1Hn9TYhVROw
» 13 lutego 2015, 15:13 #33
UnMishii: I coś jeszcze
ustawienie w zespole Moysa
pl.tinypic.com/r/2po7jaq/8
i ustawienie w zespole gaala
i57.tinypic.com/2e2nklx.jpg
to są przykłady, ale polecam pooglądać filmiki z występów poszczególnych piłkarzy - ja oglądam Januzaja z obu sezonów - i ten zawodnik to moim zdaniem jedyny samodzielnie myślący piłkarz w tym momencie w drużynie.
Po prostu - rok temu miał z kim grać, teraz jedyną opcją zwykle pozostaje drybling albo wrzucenie na pałę (90% akcji) = strata. Potem "kibice" twierdzą że jest najsłabszym zawodnikiem na boisku bo traci piłkę; zamiast podać do tyłu.
Tak, uważam że Moyes>Gaal. Przynajmniej Moyes mniej więcej do końca stycznia zeszłego roku. Potem zaczęła się ta komedia z wrzutkami.
I w sumie - taka myśl - wydaje mi się że zawodnicy którzy boku wyglądają na inteligentnych (Blind, Herrera, Januzaj, Carrick) jakoś sobie radzą w tym sezonie, powiedziałbym - nie najgorzej. Reszty dopisywać nie będę ;)
» 13 lutego 2015, 15:16 #32
czarny226: Ostatnia akcja również malinka "stare dobre czasy" . Musimy jeszcze trochę poczekać na piękne bramki.
» 13 lutego 2015, 16:24 #31
RedDevils4life: Aż się przykro robi. W ogóle inne odczucia co do tej drużyny sprzed roku. LvG zamienił graczy z sercem i duszą na nazwiska które grają syf nie z tej ziemi. Welbeck i Kagawa - jaka szkoda, że ich nie ma. Nieważne czy grali dobrze czy czasem im nie wychodziło. Po prostu mieli więcej woli walki i oddania klubowi niż obecne "giganty" które do nas przyszły. Zapewne pożegnamy Groszka i Naniego latem. A zamiast tej dwójki pewnie przyjdą kolejne "gwiazdeczki". Jeszcze Janek jak sobie wtedy świetnie radził. Podsumowując. Jak przyszedł Mata to jeszcze można było ten zespół układać. Teraz zamiast rotacji jest upychanie wszystkich naraz. Niedługo Rooney z Di Maria zagrają na środku obrony, bo Tulipan znowu kogoś do ofensywy nakupuje.
» 13 lutego 2015, 16:45 #30
Morata: Po co Ci ten Kagawa? On był dobry na mecze z ogórkami.
» 13 lutego 2015, 17:04 #29
RedDevils4life: Dla mnie był dobry i tyle. Nie pokazał całych swoich umiejętności. ;)
» 13 lutego 2015, 17:07 #28
Arkin: Kagawa jest bardzo dobry - pokazuje to teraz w Dortmund.
» 13 lutego 2015, 17:13 #27
Morata: "Nie pokazał całych swoich możliwości" - tak samo jak Veron, Forlan czy Laurent Blanc. Nie grasz na odpowiednim poziomie - nie ma dla Ciebie miejsca. Tak to działa w przypadku klubów ze światowego topu. Wolałbyś pewnie swojego Kagawe, za to podziękowac powinniśmy Macie czy Januzajowi, tak?
» 13 lutego 2015, 17:39 #26
RedDevils4life: A czy ja coś takiego powiedziałem? Robisz z igły widły chłopie, wyluzuj trochę.
» 13 lutego 2015, 17:43 #25
zakrzak26: Wynik jest wynik, nie ma co do tego wątpliwości. Gra naszych diabłów nie jest satysfakcjonująca, ale pomimo tego, że grają (jak na Manchester United) padaczkę i przy tym zajmują 3 miejsce w lidze, to świadczy o tym, że potencjał drużyny jest ogromny, a gdy tylko wszystko wróci do normy, znów będziemy postrachem Premier League i będziemy zjadać taki Looserpool, Southampton czy West Ham na śniadanie, Arsenal i Tottenham na obiad oraz Chelsea i $hity na kolację. UNITED 4EVER!
» 13 lutego 2015, 13:57 #24
skywarp: Co jak co, ale Looserpool, zjedliśmy ostatnio 2 razy na śniadanie bez mniejszych problemów, Arsenal taktyką "obrony Częstochowy", z Totkami wyszło jak wyszło, ale przy Chelsea albo $hitty zabrakło nam szczęścia i rozumu niektórych piłkarzy (Smalling czerwona z $hitty i niepotrzebne utrudnianie Hartowi wybicie piłki)
» 13 lutego 2015, 17:02 #23
zakrzak26: Z Looserpoolem prawda, ale z resztą to była męka pańska. Ale to się zmieni, jestem tego pewien.
» 13 lutego 2015, 20:45 #22
uzarczyq: Jak dla mnie to jak piłkarze wróca na swoje ograne pozycje to wszystko będzie dobrze... Rooney do napadziorów, Mata na zmiane z Herrera na 10, no i zobaczyłbym Valencie z powrotem na skrzydle, brakuje jego rajdów, co prawda nie ma powalającej techniki ale zawsze robi tymi rajdami przewage, często sam od połowy przenosi akcje pod linie końcową, tego ostatnio nam strasznie brakuje.
» 13 lutego 2015, 13:57 #21
Profus12UTD: Głupie stracone punkty z WBA tak samo 2-2, Z city przegrana po jednej bramce, z aston villa 1-1, i ze stoke 1-1 oraz west ham 1-1 i ... daliśmy z Southampton u siebie. Myślę, że spokojni to 6 pkt więcej powinniśmy mieć, niech LVG zrozumie, że Manchester UTD jest drużyną aby wygrywać ligę, a nie być zadowolonym z miejsc 3-5 i , że jest walka, my mamy walczyć a 1 miejsce a nie o 2-4 np OmG !
» 13 lutego 2015, 13:56 #20
UnMishii: Ja to widzę tak - fuksiarskie 3 pkt z Burnley, fuksiarskie 3pkt z Arsenalem, 3 z Soton, punkt z WHU, tragiczna gra z Leicester, Villa...
Zasługujemy na 6-7 miejsce w lidze, i tak to się skończy.
» 13 lutego 2015, 14:14 #19
mcis: ja widze cos innego. 1 strzelona bramka na mecz przy takiej sile ofensywnej. 3 czolowych napastnikow, 1 topowy pomocnik i reszta ofensywy, tez nie ma sie czego wstydzic i ledwie po jednej bramce Villi, Stoke i WHU?
» 13 lutego 2015, 14:25 #18
szarosc: a ja widze to tak... malkontenci, sami malkontenci!
» 13 lutego 2015, 15:51 #17
Muuuuuuuuuuu: A czy sezon ma 15 meczów?

A jeśli już mamy patrzeć na statystyki to może niech ktoś przedstawi stats. naszego kapitana. Dla przykładu, bramki, asysty, kluczowe podania, straty, odbiór piłki. Jeszcze kilka miesięcy i LvG zrobi z Roo cień zawodnika. Albo sprawdzić jaki zawodnik statystycznie ma najlepsze oceny w naszej drużynie i jeśli wyjdzie na bramkarz to chyba wiele taka statystyka nam powie ile w tych punktach zasługi LvG a ile DdG:)

Do tego trzeba zauważyć, że mimo tak doskonałego okresu gry ciągle mamy punktową przewagę nad Soton, Arsenalem, Liverpoolem czy Totkami. A oni też mieli swoje kryzysy.

Jak skończymy na 3 miejscu to LvG obroną wyniki. Styl na pewno go nie obroni.
» 13 lutego 2015, 13:38 #16
eiden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2015 13:20

Podejście fanów jest przerażające, jak jest źle to wina van Gaala i w ogóle krytyka pełną gebą, jak okazuje się, że jest dobrze to sprzyja nam szczęście, niesamowity bramkarz ratuje dupę co mecz albo terminarz jest łatwy. Nie wiem czy pamiętacie, ale mecze z czołówką poszły nam całkiem nieźle jak do tej pory, to tak samo jak było z Liverpoolem w dołku niby drużyna słaba, ale motywacja na widok takiego rywala wznosi się na inny poziom.

Miały być wyniki? Są. Styl ma zostać wdrożony? Tak. Niektórzy mówią, że w poprzednim sezonie mieliśmy tyle samo punktów co teraz, no i dobra ja się zgadzam, ale na którym byliśmy miejscu w tabeli, ktoś mi powie?
» 13 lutego 2015, 13:19 #15
bialy500: ale za to z ostatnich 10, 8 i 6 spotkań jak sie stworzy tabele to w każdej z nich zajmujemy 6. miejsce :s tak więc nie ma co patrzeć na te odległe mecze i się podniecać, bo wyraźnie forma spadła teraz, a ważne jest aby do końca sezonu utrzymać się w topie i mieć awans do LM. tak więc jeżeli nic nie poprawimy i ta tendencja się utrzyma to tym 6. miejscem może się zakończyć sezon ;d
» 13 lutego 2015, 13:12 #14
filperos1000: Oj już bez przesady z tym łatwym terminarzem bo przypominam że jednak z tymi najlepszymi drużynami (Arsenal, Chelsea, Liverpool,Man City, Święci) zdobyliśmy 10 na 18 punktów co nie jest tragedią. Fakt styl w tych meczach też nie powalał ale jednak jest to wynik na prawdę niezły szczególnie patrząc na sezon wcześniej. Dodając jeszcze remis z Totkami i wygraną z Evertonem to na prawdę bilans z czołówką mam dobry. Najgorzej martwią mecze wyjazdowe Manchesteru bo tam tracimy bardzo dużo pkt ze słabymi rywalami. Jakby to poprawić nawet grając takim stylem to LM nie będzie problemem w tym sezonie, a od następnego sezonu lepiej przemyślane transfery i walka o najwyższe cele w lidze i europie.
» 13 lutego 2015, 12:59 #13
ro7: Te statystyki są mylące. Graliśmy bowiem głównie ze słabszymi rywalami. Od 15 marca do 25 kwietnia - przez 5 tygodni czekają nas mecze z Tottenhamem (u siebie), Liverpoolem (na wyjeździe), City (u siebie), Chelsea (na wyjeździe), a później jeszcze Evertonem (na wyjeździe). Jeśli tam nie będzie punktować to możemy zlecieć nawet na 7 miejsce... A to jeszcze nie koniec bo w maju jest jeszcze Arsenal. Niestety ta seria, ze słabszymi drużynami nic nie znaczy.
» 13 lutego 2015, 12:36 #12
mario93: Może być jednak też tak, że z tymi drużynami, które wymieniłeś będzie nam się grało łatwiej. Ale masz rację, że ta statystyka nie oznacza, że jesteśmy na fali...

Chciałbym jednak zauważyć, że w obecnym sezonie moim zdaniem zagraliśmy najlepszy mecz właśnie z Chelsea, mecz co prawa szczęśliwie zremisowany, ale jakość gry była na wysokim poziomie i zwycięstwo w tamtym meczu jeśli chodzi o styl gry, powinno być nasze.
» 13 lutego 2015, 13:12 #11
mcis: dodatkowo co to za liczenie 15 ostatnich spotkan. 2 runda trwa dopiero od 6 spotkan, a sezon od 25. rownie dobrze mozna by poprowadzic statystyke liczac spotkania, w ktorych sedzia byl leworeczny
» 13 lutego 2015, 13:54 #10
Manuel11: Liczby nie kłamia miło chociaz w takim zestawieniu zobaczyc United na czele a moze za jakis czas i do wynikow dojdzie lepsza gra, gorzej jak byloby odwrotnie;) GGMU!
» 13 lutego 2015, 12:33 #9
Rotx: Nie tylko LVG bronią wyniki.
Z Moyesem było podobnie .
Kiedy przegrał na początku z Livepoolem i City oraz zremisował z Chelsea i WBA to w kolejkach 7,8,9,10,11 wygrał 4 mecze i 1 zremisował.Następnie w 4 meczach zdobył 2 punkty ale już w 4 następnych wygrał 4 razy z bilansem 10-3. Do końca jego pracy praktycznie co 3 mecz była porazka.
Za kadencji Davida kiedy już wpadaliśmy w dołek , to w kolejnych meczach wracał niczym feniks.
Co jak co ale do 12 lutego za Moyesa było 8 porażek i 6 remisów .

Van Gaal osiągniecia ma znacznie lepsze bo przegrał tylko 4 mecze ale zremisował aż 8 razy wiec
widać ze poprawa jest duza choć co do gry to można mieć gigantyczne zastrzeżenia .
Jeżeli chodzi o zdobycze punktowe to nie jest najgorzej choć najbardziej żal tych remisów z WBA,Tottenham,Burnley i Aston Villa z racji tego ze w każdym Van Persie mógł przynieść nam zwycięstwo.
» 13 lutego 2015, 12:32 #8
RedDevils4life: No tak. Wszyscy krytykują, ale szczęście sprzyja lepszym. Sam nie jestem zadowolony z naszego kreowania gry, ale wciąż się trzymamy na 3 miejscu. Mamy słabą obronę, ale dalej 3 miejsce pod względem straconych goli w lidze. Wszystko poza grą z której te wyniki powinny być jest ok. Jak Holender ruszy głową i przestanie bać się przyznać do błędu to za rok nawet mistrz nam się należy. No, ale czy on jest w stanie przestać się upierać i postawić na coś prostego i sprawdzonego?
» 13 lutego 2015, 12:23 #7
xevy: Nie zapominajmy, że nie gramy w europejskich pucharach, to nam bardzo pomaga.
» 13 lutego 2015, 12:23 #6
Manuel11: własnie skoro nie gramy w pucharach to powinnismy w lidze wymiatac a jednak do pierwszego miejsca nam daleko.....
» 13 lutego 2015, 12:30 #5
Freddie: niby tak ale Chelsea zanotowala wspanialy start i grala futbol ponad to co sie zaklada. takim odzwierciedleniem jest strata do City tylko 5 pkt.
» 13 lutego 2015, 13:07 #4
ManUtdFan94: A wzieliście pod uwagę fakt, że Nasz zespól dopiero się buduje i zaszło dużo zmian w Naszym klubie?
» 13 lutego 2015, 17:14 #3
rc7: Wyniki wynikami,pomijając to że mieliśmy furę szczęścia,nasz bramkarz wyczynia cuda między słupkami ,to ok .Ale nasza gra i tak woła o pomstę do nieba !
» 13 lutego 2015, 12:15 #2
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2015 12:22

Terminarz tez byl laskawy,teraz kilka meczow z ogorkami(dla nas sa to tuzy pilki) marzec,kwiecien to bedzie rzeznia.
» 13 lutego 2015, 12:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.