Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie i Rooney dają zwycięstwo nad Crystal Palace!

» 22 lutego 2014, 20:26 - Autor: michalg - źródło: DevilPage.pl
W spotkaniu 27. kolejki Manchester United pokonał Crystal Palace na Selhurst Park 2:0. Gole dla Czerwonych Diabłów zdobyli Robin van Persie i Wayne Rooney. Była to pierwsza wygrana na wyjeździe podopiecznych Davida Moyesa w 2014 roku. Dzięki temu zwycięstwu Manchester United awansował na szóstą pozycję w tabeli.
Van Persie i Rooney dają zwycięstwo nad Crystal Palace!
» W spotkaniu 27. kolejki Manchester United pokonał Crystal Palace na Selhurst Park 2:0. Gole dla Czerwonych Diabłów zdobyli Robin van Persie i Wayne Rooney. Była to pierwsza wygrana na wyjeździe podopiecznych Davida Moyesa w 2014 roku. Dzięki temu zwycięstwu Manchester United awansował na szóstą pozycję w tabeli.
Oceń zawodników:
David de Gea
Chris Smalling
Nemanja Vidić
Rio Ferdinand
Patrice Evra
Marouane Fellaini
Michael Carrick
Adnan Januzaj
Juan Mata
Wayne Rooney
Robin van Persie
Darren Fletcher
Ryan Giggs
Antonio Valencia

Oddano 226 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Mecz na Selhurst Park lepiej rozpoczął się dla gości, którzy on początku spotkania nadawali ton boiskowym wydarzeniom. W 17. minucie piłka po raz pierwszy zatrzepotała w siatce, ale Adnan Januzaj zdaniem sędziego pomagał sobie ręką przy przyjęciu futbolówki. Młody Belg zbytnio nie protestował w związku z czym można przypuszczać, że arbiter prowadzący to spotkanie Michael Oliver podjął dobrą decyzję.

W 27. Wayne Rooney oddał „centrostrzał” na bramkę Julio Speroniego i dopiero Damien Delaney wybił piłkę z linii bramkowej ratując skórę argentyńskiemu bramkarzowi. Chwilę później gola mógł zdobyć nowy nabytek Interu Mediolan czyli Nemanja Vidić, ale strzał głową Serba poszybował nad bramką Crystal Palace. Dwie minuty później z kolei po raz pierwszy groźnie było pod bramką Davida de Gei. W zamieszaniu pod bramką Manchesteru United i strzale jednego z graczy gospodarzy piłka odbiła się jeszcze od Chrisa Smallinga i o mało co nie zaskoczyła hiszpańskiego golkipera.

Trzy minuty później swoją szansę miał Marouane Chamakh, którzy po dośrodkowaniu Ince’a zdołał oddać strzał głową, ale wprost w środek bramki i kłopotów z tą próbą Marokańczyka nie miał de Gea.
Końcówka pierwszej części gry należała do gości. Najpierw w 42. Minucie Wayne Rooney uderzył z dystansu . Tym razem jednak prosto w ręce dobrze ustawionego Speroniego. Minutę później powinno być 1:0 dla Czerwonych Diabłów, ale Marouane Fellaini w tylko sobie znany sposób przestrzelił z dziesięciu metrów po ładnej, składnej akcji gości. W ostatniej zaś akcji pierwszej części spotkania z rzutu wolnego uderzał Wayne Rooney, ale minimalnie się pomylił.

Druga część spotkania lepiej rozpoczęła się dla gospodarzy. Najpierw po dośrodkowaniu w pole karne z najwyższym trudem piłkę nad poprzeczkę przeniósł de Gea. Chwilę później zza „szesnastki” uderzał Puncheon, ale uderzenie byłego gracza Southampton było zbyt lekkie, by zaskoczyć de Geę. W 59. minucie po rozegraniu z rzutu wolnego strzelał król strzelców ligi Championship z zeszłego sezonu Glenn Murray, ale piłka poleciała w środek bramki.

Po godzinie gry goście wreszcie objęli prowadzenie, choć wydarzenia boiskowe w tej drugiej części meczu na to nie wskazywały. Po szybko rozegranym wrzucie z autu piłka trafiła do Patrice’a Evry, który został wycięty równo z trawą na linii pola karnego przez Chamakha. Sędzia Michael Oliver słusznie wskazał na punkt oddalony o 11 metrów od bramki Speroniego. Do piłki podszedł van Persie i pewnym strzałem dał prowadzenie Manchesterowi United.

W 66. minucie po ładnej kombinacyjnej akcji Rooneya i Maty,Hiszpan wyłożył piłkę Fellainiemu, a Belg uderzył zza pola karnego. Niestety próba powracającego po kontuzji pomocnika była zbyt niemrawa, by zaskoczyć Julio Speroniego. Minutę później wprowadzony na boisko Camerone Jerome świetnie przyjął piłkę za „szesnastką” i kapitalnie uderzył technicznie po długim rogu bramki de Gei, ale Hiszpan wyciągnął się jak struna i zapobiegł utracie niemal pewnego gola.

Zamiast gola wyrównującego chwilę później goście, a konkretnie Julian Speroni po raz drugi musiał wyjmować piłkę z siatki. Ponownie udział przy bramce miał Patrice Evra, który tym razem odegrał piłkę do Rooneya, który kapitalnie złożył się do strzału z powietrza i ulokował piłkę w sieci. To było kapitalne uczczenie nowopodpisanego przez Anglika kontraktu na mocy którego będzie zarabiał 300 tys. Funtów tygodniowo! Co za bomba. Manchester nie chciał jednak zwalniać tempa i już dwie minuty później mogło być 3:0. Po bardzo dobrym podaniu Adnana Januzaja w sytuacji jeden na jeden z obrońcą znalazł się Robin van Persie, który zdołał wykorzystać go jako naturalną zasłonę i uderzyć zaskakująco. Rozwiązanie Holendra zaskoczyło Speroniego, ale w sukurs argentyńskiemu bramkarzowi przyszła poprzeczka.

W ostatnim kwadransie najpierw interesująco było pod polem karnym de Gei. Wówczas to z dystansu uderzył Yannick Bolasie, ale uderzenie reprezentanta Demokratycznej Republiki Konga złapał hiszpański golkiper Czerwonych Diabłów. W 85. minucie po dośrodkowaniu w pole karne głową strzelał Joel Ward, ale tym uderzeniem nie mógł zaskoczyć de Gei. W doliczonym czasie gry powinno być 1:2. Świetną sytuację po dośrodkowaniu w pole karne miał Scott Dann, ale piłka po strzale głową obrońcy Crystal Palace minęła bramkę de Gei. To była ostatnia dobra sytuacja w tym szybkim, ciekawym spotkaniu. Manchester United ostatecznie pokonał zasłużenie Crystal Palace 2:0 i dzięki tej wygranej wyprzedził szósty w tabeli Everton, który dziś przegrał z Chelsea 0:1.

Crystal Palace – Manchester United 0:2 (0:0)

Bramki: van Persie 62’ [k.], Rooney 68'

Crystal Palace: Speroni - Ward, Dann, Delaney, Parr, Puncheon - Jedinak, Ledley, Ince (Gayle 84’) - Chamakh (Bolasie 75'), Murray (Jerome 66')

Manchester United: De Gea - Smalling, Vidić, Ferdinand, Evra – Fellaini (Fletcher 88’), Carrick – Januzaj (Giggs 80’), Mata, Rooney - Van Persie (Valencia 80’)


TAGI


« Poprzedni news
U-18: Akademia United gromi Middlesbrough
Następny news »
Rooney: Zawsze daję z siebie 110 procent

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (174)


PatrykSNK: Wygralismy mecz ligowy ale teraz czas na wyzwanie! Liga Mistrzów! Musimy pokonac Greków! GLORY MAN UNITED!
» 24 lutego 2014, 21:36 #165
sssexton90: Fellaini to potężny zawodnik, defensywny pomocnik. On nie ma zasuwać, kiwać, się, dryblować bo to nie jego atuty. I tak moim zdaniem zagrał dobrze, zdecydowanie lepiej niż Carrick.
» 24 lutego 2014, 12:34 #164
mateomufc: no rusza sie jak ljuboja we fifie
» 24 lutego 2014, 14:00 #163
NewtonHeath1878: @sssexton90
Rzeczywiście, "truchtanie" za rywalami, by odebrać piłkę jest ok. Liczę, że gość coś pokaże. Bądź co bądź chyba jego najlepszy mecz w ManU.
» 24 lutego 2014, 22:41 #162
Klimaa: Postawiliśmy jeden mały krok. Aby myśleć o pucharach w kolejnym sezonie musimy nadal poprawić naszą grę. Brakuje mi takiej swobody przy rozgrywaniu akcji ofensywnych, nadal nasze akcje wyglądają na mozolne. Środek musi robić więcej, chociaż w tym meczu już więcej akcji rozgrywaliśmy właśnie tą strefą boiska.
» 23 lutego 2014, 22:02 #161
xatu93: Fakt, cenne 3 punkty ale sama gra nie zachwyca. Brakuje nam srodka pola i srodka obrony i jest jak jest niestety. W kazdym razie mysle ze traktujac ten sezon jako przejsciowy to Moyes robi dobra robote testujac rozne opcje, z meczu na mecz te opcje sie zawezaja i mysle ze jesli unikniemy kontuzji to mamy szanse na dobra druga czesc sezonu.
» 23 lutego 2014, 21:19 #160
epizotmaister: No dziś dzięki Norwich nadrobiliśmy punkty do piątego miejsca.Myślę ze w tym sezonie na bank mamy szanse grac o ligę mistrzów.W lidze gramy jeszcze z Liverpoolem,a zaś Liverpool ma mecz z Southamptonem na wyjeździe,Chelsea,Manchester City,te 12 punktów jest realne do odrobienia ale man u musi grac na wysokim poziomie.Wieżę w mój wielki klub i jestem pewny ze w tym sezonie zobaczymy czerwone diabły na czwartej pozycji.Panowie to Manchester United więcej nic niemuszne mówić :) Pozdrawiam
» 23 lutego 2014, 20:17 #159
mun72: wynik lepszy niż gra, można powiedzieć, że w końcu tym razem do nas uśmiechnęło się szczęście co pozwala zachować szanse na jedyny realny, ale jakże ambicjonalny cel w tym sezonie dla naszego menago- wyprzedzenie w tabeli Evertonu (choć przypominam, że mają zaległy mecz z CP u siebie)
nadal nie ma pomysłu jak ustawić grę by wykorzystać indywidualne umiejętności Roo,RvP,Maty czy Januzaja
nadal obrona jest niepewna i nie wiem po co Moyes gra uparcie Vidicem, który myślami jest już w Interze
cieszy powrót Fellainiego, myślę że gdyby w końcu strzelił gola, to by się chłop w pełni odblokował
ciekawe jak Moyes ustawi drużynę w Grecji bez Maty, powrót Kagawy czy powrót Valencii?
» 23 lutego 2014, 20:03 #158
uzil25: Vidic grał ponieważ Smalling musiał być ustawiony na PO. Jones i Evans od dłuższego czasu są kontuzjowani i to samo tyczy się Rafaela. W razie kontuzji, któregoś z ŚO musiałby zastąpić go Carrick więc już wiesz czemu Moyes uparcie gra Vidicem.
» 23 lutego 2014, 20:45 #157
mun72: w takim meczu, z takim przeciwnikiem i schodzącym ciągle ze skrzydła do środka Matą dużo lepiej chyba na PO od Smallinga pasowałby Valencia, przy takim "fałszywym" skrzydłowym boczny obrońca musi grać na boku jak Evra czy Rafael, a tego na pewno Smalling nie zapewnia, Smalling za to mógł spokojnie zagrać za Vidę w środku obrony gdzie jest jego miejsce i gdzie jest ostatnio najpewniejszy z całej naszej kadry...
» 23 lutego 2014, 21:10 #156
BartekMU10: Strasznie nie podoba mi się styl gry United... Praktycznie ZERO strzałów z dystansu, ZERO kombinacji przed polem karnym (gry z klepki). Ciągle tylko komenda 'sprintem do linii końcowej i wrzutka'... Jeśli chcemy cokolwiek jeszcze ugrać w Lidze Mistrzów i być w TOP4 w tym sezonie, to myśle że Moyes powinien popracować nad taktyką jaką im wpaja, bo niekiedy wydaje mi się że chłopaki są bezsilni i grają bez jakiegokolwiek pomysłu.
Co do meczu, wiadomo że najważniejsze 3 punkty, ale wystawiając tak silny skład, liczyłem na coś więcej. Nie mówie tutaj tylko o wyniku (który fakt faktem mógł być większy) ale o samym stylu gry. Mata, Rooney, Van Persie, Januzaj, Fellaini - oni powinni być bardziej kreatywni.
» 23 lutego 2014, 18:50 #155
Widera: nom racja wczoraj chyba tylko 1 raz Roo z matą przed polem karnym fajnie z klepki zagrali
tak to było widac że często piłkarze nie wiedzieli co zrobić z piłką
» 23 lutego 2014, 19:20 #154
zgred001: Wreszcie :D GGMU
» 23 lutego 2014, 18:19 #153
Czolgu1878: Norwich 1-0 Totenham po 50 minutach. Także może uda sie coś nadrobić do totków.
» 23 lutego 2014, 18:11 #152
mycka86: Tottenham nie jest w top4, więc nie ma co na nich patrzeć
» 23 lutego 2014, 19:28 #151
Czolgu1878: Ale to też nasz rywal w walce o 4 miejsce, bo tak czy siak jest przed nami w tabeli. W końcu gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta.
» 23 lutego 2014, 20:27 #150
mun72: dajcie spokój już z tymi mrzonkami o TOP4, pierwsza czwórka jest już ustalona i jedyne pytanie kto będzie mistrzem z dwójki $ity/CFC, a kto 3 z dwójki AFC/LFC, my walczymy z Evertonem o 6 miejsce (nota bene to dla Moyesa jest na pewno prestiżowa sprawa) i może przy załamaniu Totków i dużej furze szczęścia o 5 i grę w LE
» 23 lutego 2014, 21:16 #149
damianz5: 150 Komentarzy a nie 500 ??
Czyżby 350 komentarzy po przegranych jest dodawana przez kibiców innych drużyn aby nas denerwować i dołować jeszcze bardziej ;/?
» 23 lutego 2014, 17:21 #148
tomciocr7: Odpływ sezonowców. I bardzo dobrze!
» 23 lutego 2014, 23:25 #147
Mazi1989: Powinniśmy takim składem grać jak najczęściej. Valencia, Young i Cleverley są za słąbi na pierwszą "11"
» 23 lutego 2014, 16:48 #146
b90: Niestety ta wygrana i tak nas nie zbliżyła do czwórki.
» 23 lutego 2014, 16:36 #145
xardas: Guendogan za 32 mln w Man Utd ;)
» 23 lutego 2014, 14:16 #144
klb9k: skąd masz takie informacje ? :)
» 23 lutego 2014, 14:37 #143
Cleverli: Jemu nie chodziło o Ä°lkaya GĂźndoğana, tylko o Guendogana z Albanii. Naszemu MU tak się powodzi, że możemy sobie pozwolić na taki zakup i za taką kwotę :)
» 23 lutego 2014, 14:58 #142
Czolgu1878: Możesz podać link, albo chociaż nazwe strony, z której masz to info?
» 23 lutego 2014, 18:31 #141
Czolgu1878: Poczucie humoru nie jest twoją najmocniejszą stroną
» 23 lutego 2014, 20:45 #140
xardas: [link usunięty] .onet .pl/pilka-nozna/transfery/media-ilkay-guendogan-dogadany-z-manchesterem-united/prgxt
» 24 lutego 2014, 12:12 #139
cinek06: @Cleverli tak samo, jak byłes pewny że Vida idzie do Interu, a pisałeś że nie pójdzie do Interu ale Baku. Daj spokój już.
» 24 lutego 2014, 20:51 #138
pawbuk6: Mecz dość słaby, cieszy wygrana. Jakieś zmiany taktyczne na plus są, ale zobaczymy jak to będzie wyglądać w następnych meczach. Trochę więcej gry dołem, ale nadal za dużo bezsensownych i całkowicie niecelnych wrzutek. Niewiele składnych akcji, większość gry po obwodzie pola karnego.
Najbardziej mnie martwi brak chęci do wyprowadzania szybkich kontr, które przez wiele lat pozwalały United siać postrach w Europie.
» 23 lutego 2014, 13:46 #137
andycole9: mecz przeciętny , ale zwycięski!! i przynajmniej było widać jakieś próby rozegrania kombinacyjnej akcji po ziemi a nie tylko wrzuty... wielki plus za bardzo ładną kombinacyjną akcje Rooney'a z Mata, która zakończyła się strzałem Fellainiego:)
» 23 lutego 2014, 13:04 #136
kanaryjski: A ten Carrick to nie umie ruszyc z pilka do przodu tylko gra w miejscu bezprodukttwnie ale moze to jego rola jest tyle ze slaba......
» 23 lutego 2014, 11:36 #135
Maaattttt: Ważne, że są 3 punkty i w końcu awans w tabeli. Teraz nie możemy pozwolić sobie na wpadki. Cieszy dobry Rooney, aktywny Fellaini. Fajna wymienność wśród ofensywnej czwórki, chciałbym żeby właśnie tak to działało. Mata zaczyna się zgrywać z kolegami i coraz lepiej wszystko wygląda. Optymalny skład z przodu na dzisiaj. Świetnie zagrał Evra, którego większość ze strony już dawno spisała na straty. Dzisiaj znów graczem meczu i pytam gdzie oni wszyscy są?

Na minus Vidic, zwłaszcza dwa błędy, które mogły nas sporo kosztować. No i Smalling, skóra cierpnie kiedy patrzy się na jego grę na prawej stronie, wolałbym zobaczyć tam Valencię. Brak szybkości i techniki, słaba wrzutka i nieudolne włączanie się do akcji ofensywnych. Smalling to stoper a my nie mamy zmiennika Rafaela.

Było nieźle i myślę, że będzie coraz lepiej.
» 23 lutego 2014, 11:27 #134
Maaattttt: P.S. Przestali grać do boku i wrzutki, kombinowali dołem i może nie było idealnie ale inaczej i jak dla mnie o wiele lepiej. Ale wrzucają - źle, grają kombinacyjnie dołem - też źle. Zdecydujcie się. Do pierwszej bramki nie było łatwo się przebić przez ich obronę, później było już zupełnie inaczej.
» 23 lutego 2014, 11:32 #133
Filipdm: Vidiciowi niestety coraz częściej głupie błędy się zdarzają. a pomyśleć, że jeszcze pare miesięcy temu był postrachem napastników. teraz brakuje mu koncentracji i już nie jest taką ścianą nie do przejścia
» 23 lutego 2014, 12:04 #132
marsin7: Po dzisiejszym meczu śmiało można stwierdzić, że naszą najsłabszą stroną jest środek obrony, a wszyscy wiemy jak ważna to formacja. Dokładnie, czwórka ofensywna bardzo ładnie dzisiaj wyglądała ;)
» 23 lutego 2014, 12:32 #131
Czolgu1878: No chyba lepiej żeby grali tak jak dziś, niż jak przez większość meczu z Fulham
» 23 lutego 2014, 18:32 #130
gervasio2: Dobrze że nie Grał Tom"obrażany przez fanów"Cleverley
» 23 lutego 2014, 10:44 #129
gervasio2: Cieszy tylko wynik gra niestety pozostawia wiele do życzenia mam nadzieje że jak fellaini zagra 3-4 mecze z rzędu dobrze to ten środek będzie jakoś wyglądał trochę nie pewni stoperzy david super interwencje,osobiście mam nadzieje że to w końcu będzie jakoś wygladać majac z przodu takich piłkarzy jak:Mata,Rooney,Van Persie,kagawa,Januzaj,Welbeck można grać z polotem
» 23 lutego 2014, 10:43 #128
prosty312: Mecz słaby, bez pomysłu na grę i przez większość spotkania nie potrafili zrobić składnej akcji zakończonej strzałem. Cieszy wygrana i trzy punkty ale gra pozostawia wiele do życzenia.
» 23 lutego 2014, 10:35 #127
Czolgu1878: Wie ktoś czego Rafael nie grał?
» 23 lutego 2014, 10:33 #126
vip14: Ładny mecz United :) Defensywa widać, że zaczęła pracować :D Oby tak dalej :]
» 23 lutego 2014, 10:25 #125
Maslak96: Nie licząc Smallinga która sama piłka kiwa go, oraz Ferdziocha który nie wie co się dzieje na boisku.
» 23 lutego 2014, 10:54 #124
dev13: Cieszą tylko punkty nic więcej ;)
» 23 lutego 2014, 07:42 #123
Leon776: Szkoda tylko ze gramy strasznie przewidywalną piłkę i strasznie razi brak pomyslu w ofensywie i rozgrywanie w bardzo wolnym tempie. Muszą nad tym koniecznie popracować. 3punkty ważne w kontekscie podbudowania morali w drużynie i nabrania pewności siebie przed meczem w LM:-)
» 23 lutego 2014, 06:19 #122
filperos1000: Piękna piłka która zawsze była u Fergusona? No błagam jeszcze jak był Ferguson to przez jego dwa ostatnie sezony ta drużyna nie grała żadnej pięknej piłki. Fakt grała o wiele skuteczniej , ale ogólnie to był futbol bez wielkiego stylu.Ferguson wygrywał wiele meczów po prostu tym że bardziej motywował zespół a część rywali srała w gacie tylko dlatego że na ławce był SAF. Tym właśnie udało się wygrać ligę a nie stylem bo oprócz paru przebłysków jak np. drugi mecz w LM z Realem do kartki Naniego gdzie zdominowaliśmy Real to większość spotkań była męczarnią.
» 23 lutego 2014, 10:25 #121
PR1OR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2014 01:38

wygrana cieszy lecz styl w jaki to osiągamy niestety jeszcze nie, wiele pracy przed DM
» 23 lutego 2014, 01:36 #120
Filipdm: przy jego kolejnym nieudanym meczu wszyscy będą chcieli go wyrzucić, podobnie jak kiedyś Valencię, Younga czy nawet Giggsa ;)
» 23 lutego 2014, 01:13 #119
Bydgoszczanin: Ja pierniczę... Naprawdę tyle tutaj fanów Fellainiego?! Super! Oby nie hipokryci!
» 23 lutego 2014, 01:06 #118
Davix: Dobry mecz, ale spodziewałem się więcej po tym składzie (moim zdaniem najlepszym jaki do tej pory wystawił DM).

Szkoda, że nie chcemy zaryzykować zagrać bardziej ofensywnie, ale z tak niedoskonałą obroną może to faktycznie zbyt niebezpieczne. Mimo wszystko będę powtarzał z upartością maniaka, że WARTO wypróbować kombinacyjną grę z Matą, Januzajem i Kagawą w pomocy, najlepiej w meczu ze słabiutkim rywalem (Crystal Palace było dobrą okazją).

Nie wiem gdzie w takim ustawieniu miałby zagrać Jego Ekscelencja Wayne Rooney, wszak od niego zależy WSZYSTKO, czego niezbitym dodowem była bramka w dzisiejszym spotkaniu. Teraz wszyscy zaczną bronić podpisania z nim nowego kontraktu. W końcu jego skuteczność w tym sezonie jest wprost zachwycająca, bez wątpienia zasługuje na swoją tygodniówkę. Ba! Moim zdaniem powinien dostawać więcej od CR i Messiego razem wziętych.
» 23 lutego 2014, 01:01 #117
xwilkux: Co Cie to stary obchodzi ile on zarabia?
Ból d*py się włącza czy o co chodzi. Nie Twój hajs, nie Ty jesteś trenerem więc skończ.
Typowy polaczek.
» 23 lutego 2014, 01:27 #116
listek007: "Jego skuteczność"- widać że mecze oglądasz od wczoraj. Jakim cudem Rooney ma strzelać 30 goli na sezon, skoro w każdym meczu haruje na całym boisku pomagając w każdej formacji? Za tą robotę którą odwala, również czarną, to należy mu się ta tygodniówka. A gimbaza dalej niech szczeka zamiast wziąć się do nauki.
» 23 lutego 2014, 09:00 #115
cinek06: @listek007 a Ty idź do pracy, zamiast obrażać gimbusów. Ja jakoś chodzę do gimnazjum i nie ,szczekam', że Ronney dostaje tyle tygodniówki, czy że nie strzela 30 goli/sezon. Nie generalizuj, bo nie tylko gimnazjaliści są głupi i narzekający, ale dorośli też.
» 23 lutego 2014, 09:39 #114
oberyn: @cinek06 - gimbaza to raczej styl bycia i iloraz IQ, a nie skrót od uczniów gimnazjum, także spokojnie ;)
Co do Roo, no to wg mnie świetnie, że podpisał ten kontrakt. Odstraszy potencjalnych kupców, a jeśli nawet tacy się znajdą, to spokojnie będzie można żądać z 60 mln, bo argumentu, że kończy mu się kontrakt już nie ma. A czy zasługuje? Patrząc na jego wkład na boisku, czyli obrona, rozgrywanie, strzelanie, to jak najbardziej. Owszem, naraził się z proszeniem o transfer, ale oficjalne powody nie są znane. Natomiast widać było, że po tych jego akcjach nagle pieniądze na wzmocnienia się znalazły, a także MU zaczął grać lepiej.
Wg mnie Roo mógłby zagrać na szpicy, jako że RvP w tym sezonie chyba wypalony jest... Może przydałoby się mu kilka meczów na ławce, by zobaczył, że nie jest nietykalny. Ale też chętnie bym zobaczył taki przód.
» 23 lutego 2014, 16:37 #113
Filipdm: ułóżmy może teraz wspólnie wszyscy jakąś piosenkę na cześć Fellainiego :)
» 23 lutego 2014, 00:47 #112
cinek06: Fellaini kontuzje miał,
2 miesiące wogóle nie grał,
Lecz gdy wrócił na boisko,
Nie było to wcale pośmiewisko.
Zagrał dobrze i mógł strzelić,
pozostaje się weselić :D
» 23 lutego 2014, 09:42 #111
InSaneR: Przecież jest Chant o Fellainim"
Viva Fellaini!
Vivia Fellaini!
Elbow To The Chest!
Hair like a nest!
Viva Fellaini.
» 23 lutego 2014, 10:07 #110
reddevil7777: Dobra widzę ze niektórzy dalej robią śmietnik. To tak. Fella super mecz, stać go na jeszcze więcej ale zagrał najlepiej z całej czwórki defensywnej a do tego angażował się w atak.

Nasza gra była dobra. CP nie traci goli, ciężko im je wbić a my stworzyliśmy kilka dogodnych sytuacji.
Ktoś wspomniał ze gdyby nie karny było by krucho z nami... . Karny to błąd przeciwnika a my wykorzystaliśmy go. Trochę szczęścia, znów mamy je przy sobie, wcześniej go brakowało.

Gra fatalna jak niektórzy twierdzą, ogarnijcie sie! Gra widowiskowa wrzutkami wam nie odpowiada, to gramy po ziemi. Popatrzcie na barce, na tą waszą kochaną tiki take, została poniżona dziś przez Sociedad. Gramy nieźle a po za tym nie zapominajmy że jeszcze te skład nie jest przebudowany. Co mówi Moyes?
W lecie wzmocnię skład, przebuduję, czekajmy i wierzmy a nie ZWALNIAJMY!

Pozdro :)
» 23 lutego 2014, 00:15 #109
UnMishii: Fellaini - największy, świetny pozytyw po tym spotkaniu. Wreszcie widze naszego ŚP, który nie ogranicza do posłania piłki do boku albo do tyłu. Świetny w dryblingu, strzały, pokazywał się, chyba zawodnik meczu jak dla mnie. Przeciętnie Carrick, RVP, Mata, fatalnie stoperzy. Januzaj jakby stracił ikrę, albo inaczej - dopasowuje się do naszej "taktyki" i naszego poziomu.
» 22 lutego 2014, 23:52 #108
brennt: nie wiem gdzie ty jego dobra gre widziales...
» 23 lutego 2014, 01:09 #107
Krzyk: Z punktu widzenia czysto taktycznego to ciekawa odmiana. Chłopaki nauczeni tym, że zylion wrzutek szczęścia nie daje próbowali grać kombinacyjnie po ziemi. Bywało ciężko, widać, że wiele im brakuje do najlepszych, ale jest też nadzieja na to, że potrafią tak grać i że kontynuując tym tropem można jeszcze sporo osiągnać, choć nie łudźmy się, prawdopodobnie jeszcze nie w tym sezonie.
» 22 lutego 2014, 23:50 #106
Bydgoszczanin: Nagle tutaj tylu fanów Fellainiego? Super.
» 22 lutego 2014, 23:48 #105
Greendevil: Zwycięstwo oczywiście cieszy tak jak każde inne. Ameryki raczej nie odkryję pisząc, że bardzo fajnie zaprezentował się Fella. Dobrze widzieć go znowu na boisku. Nie ustrzegliśmy się kilku błędów w obronie, ale na szczęście bez konsekwencji w postaci straconej bramki. David spisał się jak zwykle imponując refleksem w kilku sytuacjach. Warto też podkreślić dobrą decyzję Moyesa, jaką było wystawienie Januzaja od początku.
We wtorek będzie trudniej, mimo to patrzę w przyszłość z optymizmem. Come On United!
» 22 lutego 2014, 23:42 #104
MIKUr1: kalek87 - nie ma na kogo najeżdżać to jest cisza. Zespół zagrał dobrze (obrona ciut bardziej mogłaby sie postarać), zagraliśmy na 0 z tyłu, "przepłacony" zawodnik (nasz Biały Pele :) strzelił piękną bramę, Fella (letni transfer od bidy, zresztą też przepłacony) zagrał bardzo dobry mecz, cały mecz praktycznie był pod kontrolą. Jak nie ma nic do biadolenia to malkontenci siedzą względnie cicho. Poza tym, przecież jest moda na pisanie "MOYES OUT" przez tutejszych taktyków i menadżerów światowej klasy. Widać przynajmniej kto jest "supporterem", a kto wiecznie niezadowolonym jęczkiem :)
» 22 lutego 2014, 23:30 #103
Diabelred: Mecz bez fajerwerkow. Strach pomyslec, co bylo gdyby nie ten karny, bo do karnego, to bilismy glowa w mur, a raczej zaparkowany autobus Orlow. Wiadomo trzeba cieszyc z 3 pkt, jednak nie ma co sie zbytnio nastawiac i liczyc, ze nasi teraz zlapia wiatr w zagle... Sam myslalem, ze nasi zlapia wiatr w zagle, po pierwszym meczu z Ars( 1-0) na OT, jak to sie wszystko potoczylo pozniej nie trzeba przypominac... Dobrze, ze dzis wygralismy, bo tragiczne bylyby morale zespolu przed meczem z Olimpiakosem.

Swoja droga zaczynam coraz powazniej myslec, czy aby nasi pilkarze specjalnie sabotuja Moyesa. Praktycznie co mecz nasi marnuja sete/setki, tak jak dzis. Ja rozumiem, ze nie wszystko wejdzie, jednak dzis np. Fellaini(chodzi mi o zmarnowana sete),mial czas , byl blisko bramk,i powinien zdobyc z tego bramke, a on nawet nie trafil w swiatlo bramki...

heh Moyes po bramce Rooneya, cieszyl sie jakby wygral majstra :), widac pod jaka musi byc presja...
» 22 lutego 2014, 23:30 #102
InglorOronar: fakt , Fellaini mógł strzelić bramkę, minus dla niego.. ale jeżeli uważasz, że miał czas na przygotowanie strzału, to dziw mnie bierze. Dla mnie wyglądało to tak, że Belg został troszkę zaskoczony podaniem i instynktownie oddał strzał z pierwszej. Zważywszy na brak gry od dłuższego czasu i to, że nie jest meksykaninem od którego piłka sama się odbija, wpadając do bramki, to jestem mu wstanie to wybaczyć.

Co do teorii sabotażu, nic nie powiem tylko zaśmieje się sobie pod nosem ;)
» 23 lutego 2014, 00:21 #101
Diabelred: Bo to tak wyglada :D, niewidze innej mozliwosci, przeciez nie mogli po przyjsciu Moyesa zapomniec jak sie wykancza akcje...
» 23 lutego 2014, 07:19 #100
Krzyk: Weź pod uwagę, że kibice Arsenalu przez lata narzekali, że niby RvP jest wybitnym napastnikiem, ale potrzebuje 3 setek na jedną bramkę. Zeszły rok był wyjątkowy (ta motywacja by w koncu zdobyć mistrza Anglii) i chłop strzelał z kazdej, nawet zdałoby sie niemożliwej sytuacji.
» 23 lutego 2014, 10:25 #99
20ManU16: Miejmy nadzieję, że ta pierwsza wygrana na wyjeździe w tym roku przełamie złą passe Czerwonych Diabłów. GLORY GLORY MU :)
» 22 lutego 2014, 23:26 #98
shaolin: A gol Roo odpowiedzia dla wszystkich pajacow ktorzy to ostatnio mieli duzo do powiedzenia na jego temat na co on zasluguje a na co nie w zwiazku z podpisaniem nowego kontraktu:).Pozdrowinka GLORY,GLORY MANCHESTER UNITED!!
» 22 lutego 2014, 23:14 #97
Hardwell: Procz samego zwycięstwa bardzo cieszy dobry występ Maty i długo oczekiwanego Fellainiego szkoda że nie strzelił swojego pierwszego gola dla United ;)
» 22 lutego 2014, 22:52 #96
xevy: Jeżeli Fellaini będzie grał tak, jak dzisiaj, to zdecydowanie jest naszym najlepszym środkowym pomocnikiem, w mojej opinii.
» 22 lutego 2014, 22:34 #95
kalek87: Coś mało komentarzy. Dziwne to troche bo po przegranych jest dwa razy więcej w pięć minut po meczu, a teraz ledwo 86 po upływie 2 godzin. Dziwne to troche.
» 22 lutego 2014, 22:18 #94
Widera: czego chcieć więcej w urodziny ?? :D
wreszcie wygrana :D
i piękny gol roo
» 22 lutego 2014, 22:10 #93
damianz5: Wygrana była obowiązkiem i na szczęście nie było wtopy tylko oby jutro Liverpool nie zdobył kompletu punktów bo od nas już coraz mniej zależy.
Real Sociedad
3 - 1
Barcelona
Aż się łezka w oku kręci ze szczęścia.
Zdecydowanie udany dzień.
» 22 lutego 2014, 22:07 #92
Pastuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2014 22:01

Cieszą 3 punkty, dobry wybór składu ale to wszystko. Nie jestem pesymistą bo mam cicha nadzieje nawet na 2 miejsce ;)Ale co do trenera to naprawdę mi tam obojętne kto siedzi na ławce. Może być David Moyes, Sir Alex Ferguson, Franciszek Smuda czy tam nawet Grzegorz Rasiak. Ta osoba ma sprawić, że będziemy grali jak prawdziwe Diabły, a nie biegamy jak żel-betonowe kloce. Wystarczy dobry impuls i jesteśmy w LM na przyszły sezon
» 22 lutego 2014, 21:59 #91
Deluxe: Nic, tylko się cieszyć. Do wyśmienitej postawy trochę Diabłom jeszcze brakuje, a jeden spokojnie wygrany mecz wiosny nie czyni, ale na pewno napawa entuzjazmem i jest taką małą iskierką nadziei w to, że drużyna w końcu wypali. Obyśmy we wtorek byli świadkami powtórki z rozrywki, bo tak grające United ma realne szanse na pokonanie Olympiakosu.
GGMU!
» 22 lutego 2014, 21:58 #90
PwnT: Ile to już było takich postów na tej stronie :)? Po każdym wygranym meczu to czytam, a później jest tylko zawód...
» 22 lutego 2014, 23:13 #89
Niemanek: Cześć niestety nie mogłem oglądać meczu.Możecie mi napisać jak zagrali Fellaini,Januzaj,Robin i Roo :D?
» 22 lutego 2014, 21:58 #88
zylkos1988: Fella jak na powrot calkiem niezle, Januzaj swietna pierwsza polowa w drugiej slabiej, RVP niewidoczny caly mecz ale nie dostawal pilek, Roo byl wszedzie, lewa obrona srodek pomocy i pole karne przeciwnika
» 22 lutego 2014, 22:27 #87
ElTunel2000: Ja bym do tego dodał piękno bramkę Roo
» 22 lutego 2014, 23:27 #86
grandes: Trzy punkty muszą cieszyć, idealnie byłoby gdyby jutro Liverpool stracił punkty, niestety musimy liczyć na błędy rywali. W perspektywie jest jeszcze spotkanie z Liverpoolem na Old Trafford więc wszystko jest jeszcze możliwe. Nadzieje może płonne ale wierzyć trzeba.
» 22 lutego 2014, 21:50 #85
InglorOronar: szczerze mam w nosie wyniki tego sezonu.. dla mnie mozemy byc na 10 miejscu, byle gra byla ladna i mozna bylo serio powiedziec - cholera mielismy pecha.
» 23 lutego 2014, 00:14 #84
Kubisiek11: Van Persie i Rooney strzeli orły omelali ;p
» 22 lutego 2014, 21:48 #83
eXodomy: a moznaby po polsku?
» 22 lutego 2014, 22:02 #82
PwnT: Mi się Fella dziś podobał, ale błagam. To jest jeden mecz...
» 22 lutego 2014, 23:10 #81
eXodomy: Jestem w pełni zadowolony z dzisiejszego meczu, pomimo niemocy strzeleckiej i gry na stojąco przed wykorzystanym karnym. Moyes powinien trenować gre z klepy i prostpadłe piłki, zamiast wrzutek. Po 15 minutach myślałem, że Fallaini jest po to, żeby wykancząc wrzutkowa taktyke zespolu :D Ale na szczęscie się myliłem. A tak na marginesie, Vidić znów udowodnil, że nie podpisanie nowego kontraktu, to słuszna decyzja naszego sztabu. Glory!
» 22 lutego 2014, 21:37 #80
JJmc: Ciężko się oglądało ten mecz do karnego, ale najważniejsze 3 punkty są. Czyste konto i udany powrót Fellainiego też bardzo cieszą.
» 22 lutego 2014, 21:28 #79
saharicus: Piękny dzień. Wygrana Manchesteru, wygrana Legii i wygrana Azotów. Czego więcej mogłem sobie życzyć w urodziny?
» 22 lutego 2014, 21:20 #78
winers: Wszystkiego najlepszego!!
» 22 lutego 2014, 21:22 #77
gohan27: 100 lat Diable ;p
» 22 lutego 2014, 21:25 #76
N3rF: no to sto lat :)
» 22 lutego 2014, 21:27 #75
lukaszek9000: Ja bym dodał przegrana barcelony :)
» 22 lutego 2014, 21:28 #74
winers: lukaszek9000. Oj to to! Oj to to! Przegrana barcelony!! tak! Tak!
» 22 lutego 2014, 21:37 #73
saharicus: Dziękuję za życzenia :D Pozwolę sobie zażyczyć wielu sukcesów dla naszego ukochanego Manchesteru :)
» 22 lutego 2014, 21:38 #72
44everUnited: tak się składa że ja też mam dziś urodziny :D wszystkiego najlepszego
» 22 lutego 2014, 21:52 #71
saharicus: @44everUnited

Najlepszego :D
» 22 lutego 2014, 22:56 #70
Diabelred: ja takze dodalbym porazke BVB 0-3 hehe :), wszystkie najlepszego wszystkim :D
» 22 lutego 2014, 23:14 #69
gohan27: Wszystko pieknie ladnie tylko dlaczego zamiast wpuscic Hernandeza ktory gra w tym sezonie malo nawet moge smialo powiedziec bardzo malo a puszcza sie Valencie ktory gra prawie co mecz ? Giggs ? Okej facet ustawia rekord ale serio to jest jedyna niezrozumiala przeze mnie decyzja Moyes'a w tym meczu.
» 22 lutego 2014, 21:20 #68
InglorOronar: to samo powiedzialem! liczylem ze okolo 60 minuty wejdzie cziczarito za persila a tu buba, antonio banderas zawital znowu na pokladzie !
» 23 lutego 2014, 00:11 #67
InglorOronar: Więcej takich akcji jak z II połowy po celnym strzale Fellainiego !
Jak chłopaki zaczną grać odważniej, szykuje nam się ładna piłka.

W tym sezonie widać po naszych stres w podejmowaniu decydujących, ryzykownych podań. Na zasadzie " kurde jak spierdziele to podanie, to na pewno będzie kontratak, strzelą nam, my znowu przegramy i wszyscy będą na mnie źli. Podam do boku, albo o.. Wayne się wystawił, niech on się martwi "
» 22 lutego 2014, 21:18 #66
Wielbicielka: Dzisiaj było widać prawdziwą radość po golach więc Ci Prorocy co biadolili, że atmosfera jest kiepska, że drużyna jest w rozłamie, że zawodnicy nie cieszą się z goli będą musieli pogodzić się z tym, że gadali bzdury.
» 22 lutego 2014, 21:13 #65
winers: Panie i Panowie. Ten mecz unaocznił, mam nadzieję, jak doskonale słabego mamy trenera. Jak ustawienie zespołu nijak się ma do taktyki, której w zasadzie nie ma. Jak żałośnie wyglądamy i fizycznie i szybkościowo i kondycyjne i w sposobie gry, na tle jednego z najgorszych zespołów w lidze. Przykłady. Mając trzech ofensywnych pomocników rozgrywającym jest Carrick i to tylko do połowy boiska, potem każdy kopie jak mu się uda i w stronę w którą mu się uda. Żadnego schematu rozegrania. Nic. Na dodatek Januzaj zostawiony sam na boku. Nikt sie nie pokazuje. Tempo gry jednostajne, wyłącznie oparte na rozegraniu wszerz boiska. Brak dośrodkowań, brak podań prostopadłych, brak, wreszcie, strzałów z daleka. Jeden gol Rooneya nie czyni wiosny. Popatrzcie jak żałośnie wyglądamy siłowo, szybkościowo, w starcie do piłki, w SKOCZNOŚCI!! na tle, co się oszukiwać, kelnerów! Nasi są zajechani, brak im chęci do gry, wybiegania, siły, sprawności, refleksu, startu do piłki. To wszystko spartolił moyes. Udało mu się zniszczyć nawet samego Rooneya. Zajechać Robina. RvP dlatego tak się cieszył, bo widzi i czuje, że nie ma formy. Z Maty, bardzo, ale to bardzo, klasowego gracza moyes w parę sekund zrobił biegającego bezwładnie i bez pomysłu grajka, niewiele różniącego się od Ledleya, Incea. Nawet Rooney nie ma szybkości, woli walki, sprawności i siły. Przegrywa pojedynki, traci piłki, nie ma poprzedniej wytrzymałości. Moge tak jeszcze z dwie godziny pisać. Ale po co? Sami widzieliście nasza obronę. I ten sposób grania, na utrzymanie wyniku, po strzeleniu bramki! Toż to zgroza! Dobrze że Rooni strzelił drugą. I ostatnia rzecz. moyes cieszący sie po drugiej bramce! Radość, jak po golu roztrzygającym finał LM! To ma być MU? To tak ma być, że wygrana z półamatorami jest zachwycająca? Boże ! Jakich ja czasów doczekałem! GGMU. Ale żal........
» 22 lutego 2014, 21:12 #64
Wielbicielka: Zniszczył Rooneya, zajechał Robina, z Maty zrobił bezwładnie biegającego grajka...znalazł się Znawca i Trener! Zal to czytać Twoje mądrości..nikt nie wkurza mnie tak jak pierdzący w fotel kibic któremu się wydaje, że potrafi kierować drużyną lepiej niż sam SAF.
» 22 lutego 2014, 21:19 #63
winers: Jestem Pani Wielbicielem. Jedakże każdy ma prawo do własnej oceny. I tak po prawdzie , zachowując proporcje, ja myślę, że byłbym lepszym trenerem MU niż moyes. I nie pierdzę w fotel. no chyba, że oglądam właśnie mecz Naszej drużyny.
» 22 lutego 2014, 21:25 #62
xAthizard: Ja rozumiem, że dla was jak zawsze wszystko jest źle ! Ale znajdzcie też jakieś pozytywy, ładny gol Rooney'a, powrót po kontuzji Felli. Ludzie ogarnijcie się, ten sezon w lidze jest już stracony, ale pozostaje nam jeszcze LM, należy wierzyć i cieszyć się nawet małymi rzeczami !
» 22 lutego 2014, 21:28 #61
Kozzie: Moyes przegra - źle, zremisuje - źle, wygra - jeszcze gorzej. Rooney podpisal nowy kontrakt - "nawet babcia klozetowa bylaby w stanie to zalatwic". Kazdy sukces Moyesa to nie jego zasługa, każda zła sprawa, nawet od trenera nie zależna to jego wina. I tak w kółko... Zastanów się trochę. RVP bez formy? Ponad miesiąc był kontuzjowany, ale od kiedy wrócił trafia w każdym meczu. Rooney zasuwa z pełną motywacją, a Mata przez pół roku grzał ławę, teraz ma już 3 asysty, ale Moyes go zniszyczył. Może drużyna ma słabszy sezon, może ma dołek, a tu zamiast wsparcia jest obwinianie trenera o każdą głupotę. Fakt Moyes ma trochę na sumieniu, czasem wkurza też mnie, ale bez przesady.
» 22 lutego 2014, 21:28 #60
Szczymryj: Dobrze, ze nie napisales jeszcze ze DM mial rozwiazanego buta, a i Rooney przekrecona koszulke. Idz sie poplacz mamie, albo wg sie tu nie udzielaj, bo jak mam czytac takie laboraty to wole przeczytac cos sensownego, a nie STEK BZDUR. Pondro 927
» 22 lutego 2014, 21:29 #59
western: Mi się już odechciało pisać "felietonów" na ten temat ale z chęcią poczytam dłuższe wypowiedzi i przyznam, że Ty w swojej masz trochę racji. Nie ma co się podniecać wygraną z Palace. Jak ogramy City lub kogoś z górnej półki w Lidze Mistrzów to wtedy będzie czas huralne śpiewy. Oczywiście każda wygrana cieszy kibica ale zachowajmy spokój. Osobiście ciągle liczę, że chłopaki się rozkręca i nie będzie nerwowo przed meczami z "ligowymi dostarczycielami punktów". Pozdro
» 22 lutego 2014, 21:31 #58
winers: Koleżanki i Koledzy. Przecież to ni jest tak, że sie nie cieszę z wygranej. To nie jest tak, że nie podobała mi się bramka Rooniego, bo od ładnych paru lat uważam Go za najlepszego gracza na świecie i jest moim ulubionym graczem Mu, a Mu kocham. Po prostu marzę o Wiekim, Cudownie Grającym, Niepokonanym United, a tu musze patrzec jak męczymy sie z kelnerami i drzeć o wynik. Co to tak trudno zrozumieć?
» 22 lutego 2014, 21:36 #57
wazza89: Crystal Palace półamatorami? Niezła skala. United się męczyli? Przez cały mecz mieli dużą przewagę wizualną, w posiadaniu piły itp. Od 68 min klepali sobie na luzaku. Straszna męka. Drżałeś o wynik? Może relanium? Czyli co? Co trzeba było zrobić lepiej? Wcisnąć 6 bramek i mieć 80% czasu przy piłce? Typowe. Co do radości po drugiej bramce. Kojarzysz sir Alexa Fergusona? Taki tam trener wielokrotnie zwalniany przez wielu użytkowników DP. Pamiętasz jego reakcje po KAŻDEJ bramce Czerwonych Diabłów? O co chodzi z zajechaniem, skocznością, wybieganiem, siłą? Jak to mierzysz? Na oko? Ta skoczność brzmi najciekawiej. Wtajemnicz mnie. Bardzo fachowy twój wpis. Profesjonalny. Fajny. Śmieszny. KELNER! Rachunek(sumienia)
» 23 lutego 2014, 02:17 #56
reddevil7777: Super mu pojechałeś wazza89. :)
» 23 lutego 2014, 14:03 #55
MU1212: nareszcie zwycięstwo teraz czekam na derby z City
» 22 lutego 2014, 21:07 #54
Triiinity: ale to dopiero 25.3
» 22 lutego 2014, 21:12 #53
QraBrat: Nareszcie wygrana, ważne ze obaj napastnicy zdobyli gole może w końcu się odblokują. Fella b. dobry mecz biorąc pod uwagę ze to jego powrót po 11 tygodniowej przerwie.
» 22 lutego 2014, 20:59 #52
Cinz: Dobra nawet jak nie będzie LM (nie ma się co łudzić ale chciałbym się mylić) bo to już za poźno na łapanie punktów to niech chociaż United grają fajna i skuteczna dla oka piłke to przynajmniej będzie rokować dobrze na następny sezon.
» 22 lutego 2014, 20:57 #51
Cleverli: Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Gratulują naszym chłopakom wygranej ale w tej chwili to już tylko jest łabędzi śpiew.
» 22 lutego 2014, 20:55 #50
Vaxiu: No i co w zwiazku z tym ? Ciesz sie chlopie bo "Twoj" klub wygral!
To ze ten sezon jest stracony nie znaczy ze caly czas trzeba narzekac i nie cieszyc sie z razem z nimi.
» 22 lutego 2014, 21:01 #49
Cleverli: Jasne, że się cieszę ale myślę już o następnym sezonie!
» 22 lutego 2014, 21:16 #48
chudy1948: Ten klub jest Glazerów nie jego. !!
» 22 lutego 2014, 21:16 #47
mepol: Mega szału nie było, ale kontrolowaliśmy mecz i zagraliśmy na zero z tyłu. Fellaini ? Może coś z niego będzie.
Zagrał po długiej nieobecności, momentami widać było brak ogrania, ale zaprezentował się przyzwoicie.
Kagawa ? Chyba już sajonara. Evra ? Kupować lewego obrońcę, a Pata rzucić na lewe skrzydło :)
» 22 lutego 2014, 20:54 #46
m4c1eq1991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.02.2014 20:52

Patrząc na CAŁY mecz, najlepsi to De Gea, Carrick, Evra, Ferdinand i Rooney. Reszta przeciętnie. Najsłabszy wg mnie Smalling. Rezerwowi nie pokazali nic ciekawego.
» 22 lutego 2014, 20:51 #45
voocash91: Sądzę że zamiast Carricka bardziej pasowałby Fellaini, który dzisiaj grał świetnie, pomijając ten jeden kiks. Z resztą się zgadzam.
» 22 lutego 2014, 21:10 #44
qba93: Moje oceny (w skali 1-10):
De Gea - 7 - obronił kilka nieprzyjemnych strzałów, na dodatek czyste konto
Evra - 8 - w pierwszej połowie mało widoczny, w drugiej już bardziej, na dodatek miał udział przy wszystkich bramkach
Vidic - 6 - dwa szkolne błędy, na dodatek z metra nie trafił w bramkę, ocena o jeden w górę za czyste konto
Ferdinand - 7 - lepszy niż Vidic, parę razy wyczyścił
Smalling - 5 - wg mnie najsłabszy dzisiaj, z przodu fatalnie, z tyłu nieco lepiej
Carrick - 6 - niezbyt widoczny, Fellaini go "przyćmił", wykonywanie brudnej roboty szło mu dość dobrze
Fellaini - 8 - genialnie w obronie, w ataku mieszał, szkoda że nie trafił w końcówce pierwszej połowy, wg mnie najlepszy zawodnik meczu
Mata - 7 - biegał, rozgrywał, fajny mecz, szkoda że bez asysty albo bramki
Januzaj - 6 - biegał, coś tam starał się klepać, kilka ciekawych zagrań, ale bez szału
Rooney - 7 - w paru sytuacjach miałem wrażenie że zapomniał jak dobrze przyjąć piłkę, aktywny z przodu i z tyłu, ale parę dziwnych strat, +1 za ładną bramkę
van Persie - 6 - coś mu nie szło, +1 za gola z karnego
Fletcher i Valencia - 5 - niewiele pograli, 5 to u mnie ocena wyjściowa
Giggs - 4 - to samo co reszta zmienników, -1 za głupią żółtą kartkę

Takie są moje oceny, jak ktoś się nie zgadza, może KULTURALNIE to napisać :)
» 22 lutego 2014, 20:49 #43
champione2013: Smalling z przodu fatalnie ekhm ... jak możesz go oceniać za grę w ofensywnie skoro on nie potrafi grać do przodu ? To tak samo jakbys kazal Macie grać w obronie . Jednym zdaniem nie nadaje się na bocznego obrońcę .
» 22 lutego 2014, 20:56 #42
mrk: ale na prawym boku boiska grał sam, czyli jego rolą w tym meczu było też atakować. Mata grał przecież bardziej w środku.
» 22 lutego 2014, 21:01 #41
0ptimus: Z kosmosu oceny. Mata na wszystkich portalach miał najniższą ocenę a u ciebie cudem 7. Biegał, ciekawe gdzie, zobacz ile ma odbiorów i ile strzałów :)
» 22 lutego 2014, 21:08 #40
aida32: I tak ma być :-)
» 22 lutego 2014, 20:48 #39
ElTunel2000: Słaby mecz ale wygrana najważniejsza. W ataku tak jak w ostaniach meczach szału niema, ale jedna bramkę uda się wywalczyć, (barwa dla Evry). Potem Rooney dołożył na 2-0. Dobrze że obrona w końcu na 0 bo mogło by się skończyć jak z Fulham bądź Stoke.
» 22 lutego 2014, 20:48 #38
damianz5: Po 1 mecz był dobry bo go kontrolowaliśmy od początku.
Po 2 atak wywiązał się ze swoich obowiązków bo dwóch napastników strzeliło po golu.
Po 3 obrona zagrała przeciętnie ale dużo do gry wniósł Fellaini który dziś pokazał że będzie ważnym zawodnikiem w ofensywie jak i defensywie.
» 22 lutego 2014, 20:53 #37
ElTunel2000: 1.Zawodnicy Crystal Palace mieli jedno założenie, zremisować i naprawdę bardzo długo im się to udawało.
2. Evra wyręczył atak. Potem Roo popisał się pięknym udeżeniem i było po meczu i od tego momentu można powiedzieć że kontrolowaliśmy grę.
3 Fellaini zagrał w końcu tak jak się od niego wymaga.
» 22 lutego 2014, 21:08 #36
Tervin: nie wygranie tego meczu ... nie mogła się zadżyc
» 22 lutego 2014, 20:46 #35
Abrakadabra: Yoda?
» 22 lutego 2014, 20:59 #34
PLDan11: Giggs zapadłby w pamięć jako absolutna legenda, ale przez to wpuszczanie go na końcówki Moyes tylko psuje mu opinię. Myślę, że Ryan powinien udać się na emeryturę dla dobra swojego, jak i klubu :)
» 22 lutego 2014, 20:45 #33
irration: watch?v=pBG4RsGtguM
Idealny komentarz do sytuacji Giggsa.
» 22 lutego 2014, 20:47 #32
damianz5: Myślę, że Ryan może dawać dużo więcej drużynie niż myślisz na treningach jak i odprawach przedmeczowych.
A jego gra wcale nie wygląda tak źle jak się o nim piszę.
» 22 lutego 2014, 20:50 #31
Vaxiu: A czy ktokolwiek pokazal by cos broniac sie praktycznie calym zespolem ?
Giggs to spokoj i opanowanie, Januzaj dac tego nie moze. Zmien "kanal"...
» 22 lutego 2014, 21:04 #30
irration: Daj spokój, dziura w środku pola jest niemiłosierna, nie te lata by biegać za piłką. Jedynym jego argumentem w obronie jest faul.
» 22 lutego 2014, 21:04 #29
RadsonRadson: Mam pytanie, co z Welbeckiem ?
» 22 lutego 2014, 20:43 #28
ElTunel2000: Komentatorzy mówili że kontuzjowany. Już 3-4 mecz z rzędu niema go nawet na ławce, a patrząc na jego grę to spokojnie by się do podstawowego łapał.
» 22 lutego 2014, 20:51 #27
damianz5: Widziałem ostatnio jakieś zdjęcie Welbecka z ciepłych krajów może po prostu kokos mu spadł na głowę i zabłądził w dziczy.
» 22 lutego 2014, 20:58 #26
Abrakadabra: prostuje banany
» 22 lutego 2014, 21:01 #25
0ptimus: Wspiera protestujących na majdanie.
» 22 lutego 2014, 21:05 #24
0ptimus: Podobno Waldemar Fornalik zastąpi Moyesa po sezonie.
» 22 lutego 2014, 20:41 #23
profesor999: W końcu Fellaini wrócił , co jak co ale przynajmniej potrafi się dobrze ustawić , co najważniejsze podać do przodu i cofnąć do defensywy w porównaniu do Tom`a "the next Scholes" Cleverleya /;
» 22 lutego 2014, 20:41 #22
irration: Ładnie czyścił, ale szkoda tej przestrzelonej sytuacji.
» 22 lutego 2014, 20:46 #21
Arioch: Tytuł pownien brzemieć Van Persie, Rooney i Evra dają zwycięstwo nad Crystal Palace. Teraz jeszcze tylko Olimpiakos i znowu wakacje :P.
» 22 lutego 2014, 20:39 #20
ElTunel2000: Raczej Evra i Rooney.
» 22 lutego 2014, 20:42 #19
Chestnut: No ale RvP mogl nie trafic z karnego więc też się przyczynił.
» 22 lutego 2014, 20:45 #18
Diabelred: ElTunel2000, predzej Evra i Robin, bo gol Roo, byl golem, ktory tylko podwyzszyl nasze prowadzenie. Jednak samo prowadzenie dal nam van Persie do spolki z Evra. Zawsze pierwsza bramka jest najwazniejsza, kolejne sa zwykle konsekwencja tej pierwszej, tak jak dzis kiedy Roo nie zdarzyl pokryc zaden z ich zawodnikow . Chociaz najbardziej sprawiedliwie by bylo, gdyby do Rooneya i Robina dopisac Evre w tytule newsa.
» 22 lutego 2014, 20:55 #17
Arioch: Dokładnie ElTunel2000 :).
» 22 lutego 2014, 22:22 #16
TheTreble: Nadal gramy lipę, ale zwycięstwo najważniejsze.. ;)
» 22 lutego 2014, 20:39 #15
damianz5: Nie ma nie ma lipy tu
» 22 lutego 2014, 21:03 #14
Exigo: Cieszy wygrana i wreszcie jesteśmy przed Evertonem, ale widać że jest wiele rzeczy do poprawy. NIekiedy gramy strasznie powolnie nawet z tak słabym przeciwnikiem. No ale najważniejsze są te 3 punkty, styl z czasem może się poprawi.

Największym mankamentem są nadal jednak zmiany. Moyes pokazuje, że mistrzem taktyki to on nie jest. Wprowadzać Giggsa to jest jakaś parodia. Tylu piłkarzy czeka na szansę, a ten daje takich zawodników...Groszek w tym sezonie dostał 2 szanse w BPL, nie zdziwię się jeśli odejdzie skoro w zamian za schodzącego RvP na boisko wchodzi wiecznie nabijający statystyki Giggs.
Moyes nie ma jaj i podejścia do ludzi - kiedyś się to odbije na nas jak mu się zacznie skład buntować.
» 22 lutego 2014, 20:39 #13
4lex: Wiesz co.. niby fakt, że wielu młodych zawodników czeka na szansę, także chciałbym aby więcej dostawał ich groszek, którego osobiście bardzo lubię. Ale Giggs też mimo wszystko nie był takim znowu bezsensownym pomysłem. Może Moyes po prostu chciał uspokoić grę... pamiętamy wszyscy co było jakiś czasm temu z Fulham.
» 22 lutego 2014, 20:45 #12
Exigo: No tylko, że graliśmy przeciwko CP - naprawdę słabemu przeciwnikowi, wygrywaliśmy 2-0 także ciężko rozpatrywać to w kontekście chęci uspokojenia gry, bo to tak jakbyśmy się ich bali. Zresztą wszedł Fletcher żeby dać świeżość w środku pola. W innych zespołach takie ostatnie 15-20 minut to czas właśnie dla młodych zawodników, albo takich, którzy potrzebują minut, żeby wrócić do formy. Chyba już nigdy nie zobaczymy Naniego, Kagawy czy Grocha.

Giggs to nadal dobry piłkarz, szczególnie patrząc na jego umiejętności w zestawieniu z wiekiem, ale jest też pomocnikiem trenera w sztabie - sam powinien wiedzieć, że wypadałoby dać co niektórym szansę zaprezentowania się i podsuwać takie pomysły trenerowi. Przez takie zachowania traci się młodych graczy, którzy szukają szczęścia w innych klubach oraz hamuje się możliwość dojścia do wysokiej formy piłkarzom, którzy potrafią zrobić sporą różnicę w jakości gry.
» 22 lutego 2014, 21:05 #11
lukaszek9000: Jedno mnie zastanawia, czemu mając piłkę Fellaini nie biegnie do przodu tylko zatrzymuje się i oddaje (najczęściej w bok)
» 22 lutego 2014, 20:39 #10
rownykrzys: Fela zagrał dzisiaj dobrze. Nie przesadzaj! Gdyby zagrał Cleverley to zamiast podań do boku, wszystkie kierowałby do Vidy lub Rio
» 22 lutego 2014, 20:48 #9
borson: Może imponuje mu gra innego naszego środkowego :D
» 22 lutego 2014, 20:49 #8
lukaszek9000: Tak, Giggsa :D
» 22 lutego 2014, 20:56 #7
irration: Zaraz się zacznie lawina komentarzy piejących z zachwytu nad naszą grą, ale gdyby nie ten karny to krucho by z nami było.
» 22 lutego 2014, 20:38 #6
karim: Taki jest sport :) Tak samo moglibyśmy tłumaczyć poprzednie przegrane: "bo za silny wiatr", "bo powinien być karny", "bo kontuzje", "bo nie mieliśmy szczęścia", "bo Clev nie potrafi strzelić z 4m do pustej bramki", "bo zniżka kodycji X", "Bo Antek nie ma lewej nogi", etc, etc... ;)
Liczą się 3ptk, które potrzebne były jak prostytutce penicylina ;)
» 22 lutego 2014, 20:42 #5
kanapkaa: wytłumacz mi z tą penicyliną bo nie z czaiłem :)
» 22 lutego 2014, 20:44 #4
irration: No masz rację, tym bardziej, że statystyki po dzisiejszym meczu są takie , że Guardiola by się nie powstydził.
» 22 lutego 2014, 20:45 #3
Lukasz15: Bardzo ładnie, teraz tak samo zagrać z Olimpiakosem :)
» 22 lutego 2014, 20:37 #2
winers: łukaszku. jeżeli tak zagramy z grekami to polegniemy sromotnie. Módl się, żeby wynik był taki, ale taka gra jak nasza, to rany Boskie.
» 22 lutego 2014, 21:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.