Roy Keane o polityce transferowej United

» 11 lutego 2014, 15:43 - Autor: Rio5fan - źródło: theguardian.com
Roy Keane oskarżył władze Manchesteru United o działanie na skróty podczas ostatnich kilku okienek transferowych.
Roy Keane o polityce transferowej United
» Roy Keane otwarcie wytyka błędy Manchesteru United
Poprzednie lato było dla klubu z Old Trafford wyjątkowo nieudane pod względem wzmacniania składu. David Moyes zdołał pozyskać tylko Marouane‘a Fellainiego, który do tej pory nie spełnił pokładanych w nim nadziei.

- Manchester United przez ostatnie kilka lat działał na skróty, władze nie skupiały się na ściąganiu piłkarzy z najwyższej półki i to zemściło się w tym roku. Myślę, że klub potrzebuje pięciu lub sześciu nowych graczy. Najbliższe lato może być bardzo ekscytujące dla kibiców. Sztab szkoleniowy będzie się starał, by Czerwone Diabły wróciły na należne im miejsce - podkreślił Irlandczyk.

- Zawsze jest cel, do którego można dążyć. Trzeba się skupiać na najbliższym meczu, więc mówienie, że sezon się skończył w styczniu jest nonsensem. Należy walczyć o swoją dumę i ligowe punkty, by zakwalifikować się do Ligi Mistrzów. Starcie z Olympiakosem będzie priorytetowe, gdyż w tym momencie Czerwone Diabły są dalekie od gry w Champions League w przyszłym sezonie. Uważam jednak, że w ciągu następnych kilku miesięcy dużo się zmieni, United pokonają greckich rywali.

- Wayne Rooney i Robin van Persie wracają po kontuzjach. Czy w tym momencie wyobrażam sobie Manchester United w przyszłorocznej edycji Ligi Mistrzów? Prawdopodobnie nie. To jednak nadal wielki klub, który pozostaje zagrożeniem dla innych. Jeżeli uważnie ogląda się mecze tej drużyny, to można dostrzec, że niebawem znów mogą się liczyć. Jeśli piłkarze wezmą się w garść, to w ciągu następnego miesiąca lub dwóch wiele może się zmienić. David Moyes zasługuje na więcej czasu. Myślę, że ludzie obawiali się tego, że Szkot będzie zmuszony całkowicie przebudować zespół, ale na to właśnie wygląda - podsumował Keane.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź: Arsenal vs Manchester United
Następny news »
David Moyes przed starciem z Arsenalem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


Diablord: Keane zawsze mowil to co mysli. Dajmy trenerowi troche czasu na przystosowanie pilkarzy do nowej ery. Po tylu latach panowania czarodzieja SAFa, wszyscy w klubie przezyli szok i jak widac jeszcze sie nie otrzasneli. Mysle, ze jeszcze troche pograja takie ***** jakie ogladamy, az wreszcie odbija sie od dna i ich gra zacznie sie ukladac. Wiekszosc tego skladu rok temu miala 11 pkt przewagi nad City. Wiem, ze cala czolowka sie wzmocnila latem (Chelsea, MC, Arsenal, Liverpool), a my wzmocnilismy sie (o ile mozna to tak nazwac) Fellainim. Zmiana trenerow im nie zaszkodzila tak jak u nas, ale w tamtych klubach nie bylo takiego wybitnego trenera przez 27 lat i latwiej bylo sie tym pilkarzon przestawic.
DM musial poznac sklad, zeby wiedziec kogo wypierdolic (Anderson), jakie pozycje wzmocnic (srodek pomocy, prawie cala obrone i skrzydla). To wymaga czasu i duzo pracy.
Swiatelko w tunelu jest. Januzaj i Jones to moga byc wielkie gwiazdy, a te ciezkie chwile tylko wszystkich pilkarzy zachartuja.
» 12 lutego 2014, 16:26 #24
Diabelred: Powiem Wam, ze dobrego menedzera/trenera poznac wlasnie po tym, ze nawet ze slabymi/ nie znanymi zawodnikami potrafi cos ugrac np. SAF, Kloop, Simeone.
» 11 lutego 2014, 23:19 #23
Bena1878: smuda (lech poznan)
» 12 lutego 2014, 03:41 #22
seth: bzdury opowiadasz.. posłuchaj i poczytaj wypowiedzi ludzi którzy w Anglii są ekspertami piłkarskimi. oczywiście zawsze znajdzie się ktoś pokroju Hansena i palnie głupotę, ale jak już wywołałeś do tablicy Wengera to Ci powiem, że Jego Arsenal zawsze miał swój styl i nie wypadł poza top 4 tak więc nie troluj już tutaj bo to nie interia ani onet;)
» 12 lutego 2014, 20:22 #21
seth: Moyes miał przynajmniej kilka miesięcy żeby opracować swój pomysł na MU, ale jak widać nie zrobił tego do samego końca okna transferowego latem.. cały czas się mota i nie potrafi stworzyć zespołu z tych piłkarzy. oczywiście skończy się rewolucją kadrową, ale ten sezon może okazać się wielką porażką, a to skutkować będzie jeszcze długo długo potem, bo brak MU w LM to i mniejsze pieniądze i mniejsza chęć przyjścia konkretnych piłkarzy. dobrze wiedział jaki klub przejmuje i jacy są piłkarze. mógł znacznie lepiej się przygotować ale tego nie zrobił i sytuacja sportowa klubu to jego wina. szkoda, że nie potrafi przyjąć tego na klatę tyko ciągle słyszymy jakieś wymówki i głupawe tłumaczenia.
» 11 lutego 2014, 19:59 #20
jari13: Wtedy mogliśmy grać 442, bo Keane i Scholes rządzili w środku pola. Keane świetnie grał w defensywie a dodatkowo potrafił przyzwoicie podać, technicznie nie odstawał. A Paul to był pomocnik kompletny. Odbiór, podanie, strzał. Była taka statystyka pokazująca wyższość Scholesa nad Xavim. Nie docenialiśmy naszego rozgrywającego. Teraz widać jakim zawodnikiem był Paul Scholes!
» 11 lutego 2014, 19:06 #19
jari13: Looknij na mojego ulubionego zawodnika MU ;p. Chodziło mi o to, że powinien mieć pomnik na OT czy coś takiego.
» 11 lutego 2014, 22:18 #18
SYSTEM: A dla mnie Keane nie ma racji. Zresztą akurat z nim rzadko kiedy się zgadzam. Wzmocnienia wzmocnieniami ale manager bez pomysłu na grę to całkiem inna sprawa. Pod wodzą Moysa nawet Bayern Monachium by grał słabiej z taką silną kadrą jaką dysponuję. Jeśli chcemy budować od nowa potęgę United to trzeba zacząć od podstaw czyli porządnego Managera - geniusza taktycznego który posiada wielką charyzmę. Tych dwóch cech naszemu Davidowi niestety brakuje.
» 11 lutego 2014, 17:34 #17
welllone: To nie tyle, że Moyes nie ma geniuszu i auterytetu.
Który z nich ma?

Menedżer: David Moyes
Asystent menedżera: Steve Round
Trener pierwszej drużyny: Jimmy Lumsden
Trener bramkarzy: Chris Woods
Trener ds. kondycyjnych: Richard Hawkins
Trener ds. siły i dyspozycji: Mick Clegg
Trener drużyny rezerw: Warren Joyce
Szef skautingu: Jim Lawlor

Może ktoś odpowie poprawnie? ;)
» 11 lutego 2014, 17:53 #16
N17: Woods i Joyce się sprawdzają moim zdaniem.
» 11 lutego 2014, 18:20 #15
Yaankes: Jakoś nie widzę by pod okiem Woodsa, nasz De Gea grał wybitnie. Wpuszcza często jakieś dziwne bramki, które rok temu by złapał z lekkością.
» 11 lutego 2014, 18:24 #14
jaratkow: Pokaż mi proszę bramkarza, który gra skutecznie w sytuacji, gdy obrona nieustannie popełnia błędy...
» 12 lutego 2014, 05:32 #13
SYSTEM: Amen Nic dodać.
» 11 lutego 2014, 17:35 #12
karuzel91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2014 18:28

Wygrana na Santiago Bernabeu? Hmm... Chyba kibicujemy innym Manchesterom... Bo od kiedy kibicuje United czyli 99' to chyba nigdy nie wygraliśmy na Bernabeu.
» 11 lutego 2014, 18:28 #11
welllone: @up ok był remis 1:1 na wyjeździe co słabym wynikiem nie jest ;)
» 11 lutego 2014, 18:40 #10
jari13: Masz rację co do zmiany sztabu szkoleniowego. Steele i tak odchodził na emeryturę, ale np Rene mógł zostać asystentem. Na pewno Moyes musi w końcu znaleźć koncepcję gry, w Evertonie miał pomysły taktyczne, szczególnie na mocne drużyny. Na Goodison Park każdy tracił punkty. Byćmoże się, co do niego pomyliłem i nie ma umiejętności wypracowania nowoczesnego stylu gry. Za SAFa graliśmy czasami bardziej chaotycznie niż teraz, ale zawodnicy byli w lepszej formie.
» 11 lutego 2014, 19:14 #9
welllone: Grali chaotycznie, często wręcz miałem wrażenie, że wygrywamy mega fartem. Owszem w tym sezonie brakuje nam trochę szczęścia, ale piłkarze wyglądają na przemęczonych.
Ile to było spotkań gdzie do pierwszej połowy przegrywaliśmy 2:0 a ja do ziomków mówię spokojnie będzie suszareczka, będzie remis może nawet 3 punkty. Co było potem przez pierwsze minuty drugiej połowy nic. Potem Ferguson wstaje z ławki, a Ci nagle z 40% posiadania piły wpadają na 75% i cisną jak poje*ani. Jedna brama, druga, ostatnie 7 minut doliczone trzecia i trzy punkty nasze.
Nawet jak grali padake przez 3/4 spotkania to widać było zryw, parcie, strach przed porażką.
Teraz nie ma nic. Roo w 70 minucie wygląda jakby grał trzeci mecz w ciągu 2 dni, reszta to samo. Bez energii, bez zapału, bez kondycji na MECZU!!
To są Ci sami piłkarze co rok temu plus 3 świetnych grajków.
Nie mówcie mi, że to ich wina.
90% ponosi Moyes i jego decyzje, 10% po stronie zawodników bo nie czują chyba jego metod...
» 12 lutego 2014, 00:45 #8
kazak8: Zgadzam się w 100%! Dlatego musimy być głośni i domagać się natychmiastowego zwolnienia Moyesa! Im szybciej tym lepiej! Tym, którzy zaraz mi napiszą, że Fergie miał czas, też mu nie szło... itp. itd, odpowiadam: Proszę mi powiedzieć, które miejsce zajmował Manchester Utd, gdy obejmował go Ferguson i jakich klasowych piłkarzy posiadał w składzie? Dlatego nie porównujcie sytuacji sprzed prawie 30 lat do naszej sytuacji! Dziękuję, pozdrawiam! Zdejmijcie wreszcie te swoje różowe okulary!
» 14 lutego 2014, 12:51 #7
Fenek: Chociaż Roy lubił dogryźć Bossowi a i Moyesowi się dostało, to jednak tym razem ciężko się z nim nie zgodzić.
» 11 lutego 2014, 17:23 #6
kalek87: Ma racje Kaene. SAF ostatnie lata zawalił pod względem zakupów i to się zemściło. Wiecznie mówił mamy dobry skład, że zostawi swojemu następcy dobry skład. A co zostawił? Szrot szczególnie środek pola(prócz Carricka). Nasprowadzał jakiegoś szrotu w postaci Younga, Valencii i Kagawy. Teraz priorytetem jest kupno kogoś do środka i jakiegoś skrzydłowego, ale jakiegoś z wyższej półki, ŚO i LO. Zatrzymać Rooney'a i RVP.
» 11 lutego 2014, 16:25 #5
karuzel91: Bym coś napisał na temat Twojego fachowego komentarza odnośnie Kagawy ale się powstrzymam... Widać nie oglądałeś nigdy meczów Borussi, ten chłopak ma potencjał by być jedną z najlepszych 10 na świecie. Ale co on może zrobić skoro zarówno najpierw jeden, teraz drugi Szkot każą mu grać tam gdzie grać nie potrafi... Pozycja pozycją... Nie oszukujmy się, on nawet nie zbliży się do poziomu gry za czasów Borussi bo grać nie ma z kim po prostu... Nie ma co liczyć że będzie grał w jednym składzie z Matą, jak grał z Januzajem to zajebiście to wyglądało. Niestety jak napisałem, personalnie United się nie umywa do Borussi niestety to i Kagawa nie może pokazać na co go stać. Nie ma tu ani Reusa, ani Goetzego, Lewandowskiego, Gundogana, Sahina czy nawet Bendera... To ja się pytam, z kim ten Kagawa ma grać dobrze? Z Cleverleyem? Z Antkiem czy Youngiem? No prosze was...
» 11 lutego 2014, 17:18 #4
jari13: Young jak do nas przychodził był jednym z najlepszych asystentów w lidze i reprezentantem Anglii. Pamiętasz jak grał na początku?. Myślałem, że przez kontuzje jest stracony, ale z Fulham pokazał, że potrafi grać. Valencia był kupowany jako zastępstwo CR, a później SAF chyba nie miał serca posadzić go na ławce i kupić kogoś lepszego. Kagawa, który wypracował połowę bramek Borussi to oczywiście szrot. Nie kupujmy środkowego pomocnika tylko zacznijmy grać 4231.
» 11 lutego 2014, 19:22 #3
Fenek: jari13 błagam nie pisz tekstów że Young w meczu ze Stoke zagrał dobrze.
Posłał wiele niecelnych i w dodatku na ślepo wrzutek w pole karne i nic po za tym . Już ja bym wolał żeby on dośrodkował z 4 razy w meczu ale aby te dośrodkowania były celne i coś z nich wynikało.
» 11 lutego 2014, 19:46 #2
slawko93: Keane ma rację, ostatnie okienka transferowe nie były wykorzystywane
» 11 lutego 2014, 16:23 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.