Manchester United podpisał kolejną umowę sponsorską. Tym razem klub z Old Trafford osiągnął porozumienie z Unileverem, który w południowo-wschodniej Azji został oficjalnym partnerem Czerwonych Diabłów w kwestiach produktów do pielęgnacji oraz środków do prania.
» Dział marketingu w Manchesterze United działa bardzo prężnie
Umowa obowiązuje na terenie dziewięciu azjatyckich krajów: Singapuru, Malezji, Indonezji, Wietnamu, Filipin, Tajlandii, Kambodży, Laosu i Birmy.
Osiągnięte porozumienie oznacza, że na produktach takich jak Clear, Omo i Rexona będzie mogło zostać umieszczone logo Manchesteru United.
– Manchester United to jeden z najbardziej charakterystycznych klubów piłkarskich na świecie. Ma oddanych fanów w południowo-wschodniej Azji. Unilever po raz pierwszy zdecydował się podjąć współpracę na taką skalę w tym regionie, spajając dziewięć szybko rozwijających się rynków – mówi Peter ter Kulve, prezes Unilevera.
Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis
nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.