W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Manchester United ogłosił dziś zawarcie współpracy z True Company Plc. - jednym z liderów branży telekomunikacyjnych na terenie Tajlandii. Trzyletnia umowa połączy przedsiębiorstwo z klubem na wielu różnych polach.
» Manchester United zyskał kolejnego sojusznika na terenie Dalekiego Wschodu
TrueMove H stanie się oficjalnym partnerem Czerwonych Diabłów w sektorze telefonii, a TrueVisions, lider w dziedzinie telewizji sportowej, który w swojej ofercie posiada m.in. kilka kanałów HD, będzie dostawcą MUTV dla mieszkańców azjatyckiego państwa.
Telewizja dotycząca aktualnych mistrzów Anglii cieszy się w tym kraju ogromną popularnością, czego dowodem może być 70 milionów widzów śledzących poczynania podopiecznych Fergusona w pierwszych siedmiu miesiącach ubiegłego sezonu. Dzięki TrueMove H, sympatycy ekipy z Old Trafford będą mieli okazję ekscytować się spotkaniami na ekranach urządzeń przenośnych dzięki technologii 3G oraz 4G.
Firma True będzie także oficjalnym sponsorem pobytu Manchesteru United w Bangkoku podczas Tournée 2013. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1990 roku i jest tajlandzkim liderem w dostarczaniu w pełni zintegrowanych systemów komunikacyjnych. W swojej ofercie posiada między innymi sieci szerokopasmowe, płatną telewizję oraz sieć telefonii komórkowej. Baza klientów True opiewa na około 27 milionów osób.
- Kiedy spojrzy się dokładniej na naszych partnerów, to widać dokładnie, że zawieramy umowy z przedsiębiorstwami, które pozwoliły nam stać się jednym z największych klubów na świecie. Przedsiębiorstwo True reprezentuje wiele godnych podziwu cech, wśród których wyróżnić należy gotowość do podejmowania nowych wyzwań. To właśnie stanowi klucz do odnoszenia sukcesów - powiedział dyrektor handlowy Manchesteru United, Richard Arnold.
- Od 1990 roku przedsiębiorstwo wyrosło na potentata branży telekomunikacyjnej, który odważnie umożliwia mieszkańcom dostęp do najnowszych technologii. Firma jest w stanie zagwarantować nam 20-milionowe grono wiernych i oddanych fanów. Chcemy umożliwić im zbliżenie się do ich ukochanej drużyny - podsumował Arnold.
Krzyk: To akurat, co trzeba przyznać, duża zasługa Glazerów. Odkąd zostali właścicielami co chwila pojawia się news o nowym sponsorze czy partnerze. Co jak co, ale prowadzić biznes to oni potrafią, a siła marki United na świecie, zwłaszcza w Azji jest niezaprzeczalna
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.