Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Rooney poprosił o zgodę na transfer

» 12 maja 2013, 20:43 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson po meczu ze Swansea City (2:1) potwierdził, że Wayne Rooney poprosił go o zgodę na transfer. Szkocki menadżer nie ma jednak większej ochoty puszczać piłkarza z Manchesteru United.
Ferguson: Rooney poprosił o zgodę na transfer
» Wayne Rooney w niedzielnym meczu ze Swansea City nie znalazł się nawet na ławce rezerwowych
Czy Manchester United powinien sprzedać Wayne'a Rooneya?
Rooney był wielkim nieobecnym niedzielnego spotkania ze Swansea na Old Trafford. Anglik pojawił się na boisku, aby odebrać medal za mistrzostwo Anglii, ale całe spotkanie oglądał z trybun. 27-latek odbierając mistrzowski medal został nawet wygwizdany przez niektórych fanów Czerwonych Diabłów.

– Nie sądzę, że Wayne miał dziś ochotę do gry, bo po prostu poprosił o zgodę na transfer – przyznał sir Alex na antenie Sky Sports.

– Sądzę, że Wayne chce przemyśleć kilka spraw. To dobry pomysł. Nie zamierzamy go puszczać.

– Być może jest nieco sfrustrowany, że został zmieniony raz czy dwa w ostatnich kilku tygodniach – dodał Szkot.

Wayne Rooney już po raz drugi prosi sir Alexa o zgodę na odejście z Manchesteru United. W 2010 roku Anglik zdecydował się na podobny krok, po czym podpisał nowy kontrakt z Czerwonymi Diabłami.

Angielska prasa jako potencjalnych pracodawców Rooneya wymienia Paris Saint-Germain, Bayern Monachium i Chelsea.


TAGI


« Poprzedni news
Scholes: To właściwy czas na emeryturę
Następny news »
Mieszane uczucia Patrice‘a Evry

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (244)


increase: Fakt jest taki, że jeśli Rooney miałby grać w pomocy to jest nam zbędny. Zaś jakby miał wrócić do napadu to już inna bajka. Na tej pozycji mało jest zawodników lepszych od niego. (o ile będzie w takiej formie jak niegdyś) Jak już odejdzie to trzeba zakupić klasowego napastnika, środkowego pomocnika i skrzydłowego. Moi faworyci: Falcao (ok 60mln funtów), Moutinho (ok 30mln funtów), James Rodriguez (ok 25mln funtów). Za Rooneya dostalibyśmy ok 40mln funtów.
» 13 maja 2013, 19:56 #69
Domestos: Rooney pewnie zostanie i zobaczycie wtedy. Jeszcze będziecie klękali przed nim, zobaczycie!
» 13 maja 2013, 17:11 #68
likethiisgame: Bardzo go lubię i szanuje za wszytko co zrobił to w sumie dzięki niemu zacząłem kibicować United. Byłem fanem jego talentu i oglądałem wszystkie mecze z jego udziałem, później nie oglądałem tylko jego tylko cały Manchester United zacząłem mu kibicować. Uważam, że jak Rooney na prawdę chce odejść to powinni go puścić, oby tylko nie poszedł do jakiegoś klubu PL bo przestane go szanować bo sam mówił, że jest czerwonym diabłem. Zrozumiem natomiast jak przejdzie do jakiegoś innego klubu bardzo dobrego żeby poznać inna ligę i tam grać. Wtedy należy mu się szacunek za to ile zrobił dla klubu i ile zostawiał serca na boisku , wówczas należy mu się godne pożegnanie, i nie rozumiem ludzi którzy go hejtuja za to ze odchodzi. Każdy może zmienić zdanie tylko "krowa" zdania nie zmienia. Nie wiadomo do końca co jest powodem jego odejścia powtarzam jeszcze raz jak odejdzie do innego klubu w Hiszpańskiej Włoskiej Francuskiej Niemieckiej to należy mu się szacunek ja bynajmniej nie zapomnę tych pięknych meczów w jego wykonaniu i serca które zostawił na boisku w barwach RD!
» 13 maja 2013, 17:01 #67
Budewajn: Piszecie o hejtach na Rooneya, a ja ich wcale tak dużo tu nie widzę. No chyba że za takie uznamy "chce odejść niech odchodzi", "straciłem do niego szacunek" itd. Sam uważam ze jeżeli Wayne chce odejść to spoko, nie ma sensu trzymać go na silę, szanuję to co zrobił dla klubu. Kibicuje United od czasu kiedy kolega kupił fife 99 i w meczu towarzyskim na ekranie pojawiały się 2 drużyny, on grał Arsenalem ja Manchesterem. 2-3 lata później rodzice kupili cyfrę i mogłem oglądać co tydzień mecze mojej drużyny. Obserwowałem karierę Rooneya w MU. On się bardzo zmienił, to nie jest ten gracz co kiedyś, ale jeżeli mamy go sprzedać bo jest wypalony to zaróbmy na nim. 2 lata do końca kontraktu można niezłą kasę za niego wynegocjować, ok 30-40 mln bo to cały czas marka, nazwisko za które Real da takie pieniądze bo koszulki szybko zwrócą inwestycje. Płakać nie będę, ale szkoda człowieka który tyle zrobił dla klubu. Tak naprawdę to jego decyzja. Nie wiem czy ma kwotę odstępnego w kontrakcie jeżeli nie to zawsze można zablokować transfer, zwłaszcza do ligi angielskiej jeżeli będzie poniżej wartości zawodnika. Jeżeli prawdą jest ze zarabia 250 tyś tygodniowo to nawet odejście za sprawą prawa webstera daje nam 26 mln i co więcej nie może grać w angielskim (Nie brytyjskim tylko angielskim) klubie.
» 13 maja 2013, 16:44 #66
CRX2: @maray - rzygam twoją ignorancją. Posłuchaj sam swoich rad i poczytaj trochę - chociażby na TEJ stronie: devilpage pl/biafra/blog/komentarze/26661/manu-kilka-liter-a-tyle-szumu/.
A odnośnie samego Roo - piłkarzem jest świetnym, ale skoro 'nic go tu nie trzyma' to po co trzymać go na siłę?; >
» 13 maja 2013, 19:24 #65
Olo: Hihi i nagle Rooney ma mniej fanów na tej stronie niż śmieć i zdrajca Hargreaves :P
» 13 maja 2013, 13:06 #64
JustDoIt: Mniej fanów o co najmniej 1/3 xD
» 13 maja 2013, 14:21 #63
Domestos: Powiem krótko:
United=Rooney
Rooney=United
» 13 maja 2013, 11:34 #62
JustDoIt: Jest to ktoś ważny dla zespołu ale nie aż tak.. Bardziej by pasowało z SAFem
» 13 maja 2013, 14:20 #61
Olo: Weź się Rooney w garść i strzel te 25-30 goli w sezonie I POKAŻ NAM WSZYSTKIM ŻE NIE JESTEŚ GORSZY OD VAN PERSILA a nie chrzań o transferze!
» 13 maja 2013, 11:17 #60
ziomboy777: .. szacunek mu sie nalezy za wszystkie strzelone bramki , asysty , waleczność.. ale w United jest skończony. Kibice na OT po raz drugi mu nie wybaczą. Spalił sobie mosty , nawet jak zostanie będzie wygwizdywany , itp.. ztaem dwa pytania:

- za ile?

- kto za niego?
» 13 maja 2013, 09:36 #59
JustDoIt: Przykro mi, że mój idol deklarował chęc gry w United do konca kariery a teraz wyjeżdża z prośbą o transfer... Przyczyn może byc wiele- rotacje w składzie, przyjsce RVP, chec gry za większą kase i(jak dla mnie najbardziej prawdopodobna) spór z Moyes'em ... Tak właściwie dzięki Rooneyowi zacząłem kibicować United
(wiem wiem długo kibicuje ;) ) oraz dzięki niemu rzuciłem sporty walki na rzecz piłki nożnej... to przykre, że twój ulubiony zawodnik, chce odejść przez taką błahostkę.... Ale coż jeżeli odejdzie, to trzeba miec dalej do niego szacunek i życzyc mu powodzenia w nowym klubie
» 13 maja 2013, 08:17 #58
JustDoIt: Możliwe, ale bardziej jestem przy sporze z Moyes'em
» 13 maja 2013, 08:59 #57
10wazzar10: Gdyby każdy piłkarz strzelał focha o to, że kilka razy został zmieniony czy też w ogóle nie zagrał, brakło by nam chyba zawodników do gry... wcale sie nie dziwie, że go wygwizdali wczoraj, niech sobie to wszystko przemyśli, bo pózniej może żałować..
» 13 maja 2013, 08:08 #56
UrbannLegend: Bez formy od dwóch lat? W zeszłym sezonie wyrównał swój rekord goli - 34. Rozumiem, że strzelone był z łaski.
» 13 maja 2013, 09:50 #55
checix69: szanuje go i bardzo lubie gral dla nas przez dekade, strzelil mnostwo pieknych i waznych goli, pomogl wygrac wiele pucharow ale jesli mamy teraz co 2 lata go prosic zeby zostal to koniec. manchester sie nie prosi. powod dla ktorego chce odejsc to juz jego sprawa. moze przez moyesa, moze chce zmienic otoczenie, moze to zycie w cieniu robina. jesli odejdzie do jakiegos innego duzego klubu z historia i tradycjami to nie bede mial nic przeciwko, nadal bede go szanowal. jesli jednak pojdzie do (wciaz) slabej ligi francuskiej i psg dla kasy to stwierdze ze jest zalosny. a przejsciu do innego zespolu w anglii chyba nie musze mowic, przejscie do chelsea, city(rip tevez) bedzie rownoznaczne z tym ze przestane go szanowac. peace
» 13 maja 2013, 00:32 #54
Klimaa: Jeśli chce odejść tylko dlatego że w kilku meczach zagrał w pomocy, bądź był zmiennikiem Robina to jest to po prostu śmieszne. Gdzie ten człowiek ma ambicje! Najpierw mówi że klubowi brak ambicji a teraz gdy jest rywalizacja ten chce po prostu uciec.. Jest żałosny.
» 13 maja 2013, 00:01 #53
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2013 23:59

Jezeli chce nie odejdzie...Jak dla mnie to Roo z sezonu na sezon coraz bardziej sie wypala.Niewykluczone ,ze sam juz to zauwazyl i miedzy innymi dlatego chce zmienic srodowisko by na nowo od zyc...Mam tylko nadzieje ,ze jezeli odejdzie to zachowa resztke honoru i nie przejdzie do Chelsea czy tym bardziej City.
» 12 maja 2013, 23:56 #52
wrobel1992: Dla mnie to jest zwyczajnie przykre. Wg mnie nigdy mu nie zależało na dobru klubu. On okazuje sie zwyklym egoista. Póki był najważniejszy było w pożądku, przyszedł RvP, forma spadła to trzeba uciekać. Gdzie jest jego zawziętość i chęć "zakończenia kariery na OT"!? I proszenie SAF'a o transref w takim czasie... "Diabeł z krwi i kości"- jak mogliśmy go tak nazywać;/
» 12 maja 2013, 23:55 #51
radek87urban: Przykro, ale nie oszukujmy się Rooney nie należy do najbardziej inteligentnych i piłkarzy, kiedyś pożałuje swoich wyborów, jego życie.
» 12 maja 2013, 23:38 #50
Gig5: Cos sie konczy cos sie zaczyna ......jest jeden plus United wedlug mnie nie maja wlasnego stylu slabe skrzydla tragiczna pomoc licze ze Moyes wprowadzi troche swiezosci sciagnie kogo trzeba i uporzadkuje druzyne w ktorej niektorzy mieli luzy i gwarancje gry w pierwszym skladzie ......Sami pisaliscie jeszcze pare miesiecy temu ze Saf sie powoli konczy przegramy mistrzostwo gramy tragicznie itd ......staruszek pewnie powoli to przejrzal i postanowil zakonczyc kariere dac nowy impuls i swiezosc druzynie .........On juz sie wykazal i zasluguje na dlugi i szczesliwy odpoczynek ..........Kagawa hmmm mysle ze Reus bylby wtedy 100 razy lepszym transferem jakos nie przekonuje mnie ten chlopak i w dalszym ciagu musimy kogos sciagnac na srodek ......a co do Rooneya obnizyl loty juz 2 sezon masa strat i fochy medialne tyle zapamietalem z tego sezonu
» 12 maja 2013, 23:09 #49
dagoberto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2013 00:59

Ty w kazdym komentarzu "masz nadzieje", twoich komentow nie daje sie czytac wszystko pisane zeby tylko bylo ladnie i pieknie, matko boska co za ludzie. to mialo byc do postu nizej.
» 13 maja 2013, 00:55 #48
Wuj3k: Powodem nie moze byc niechec do Moyesa, bo prosil o transfer sporo przed tym, jak sam sie dowiedzial, ze Fergi odejdzie z Manchesteru, a co dopiero o tym, ze to Moyes bedzie go trenowal... Mam mieszane uczucia co do tych newsow o Wazzie, z jednej strony nie wierze, ze mogl prosic o transfer a z drugiej strony ciekaw jestem czy to prawda, zwlaszcza biorac pod uwage cyrk jaki nam odstawil jakis czas temu.
» 12 maja 2013, 22:56 #47
mik99: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2013 22:02

Panowie, ale teraz też wypływa jedna istotna sprawa. W obecnym sezonie Roo grał głównie na pomocy.Nnie wiadomo czy pomimo jego słów gra na tej pozycji mu odpowiadała. Z dnia na dzień nie zrobi się z niego Becksa. Wazza to napastnik pełną gębą i niemoc strzelania bramek odbiera mu chęć do gry. Myślę, że sprawę unormować może Moyes, który wg. mnie raz powinien widzieć Rooneya jako podstawowe ogniwo napędowe a dwa postawić go obok RvP. Myślę, że to jest opcja która mogłaby sprawić ponowną radość gry jeszcze naszemu zawodnikowi.
» 12 maja 2013, 21:59 #46
mik99: Zobaczymy co czas pokaże. Odejdzie to odejdzie..... nie powiem będzie mi go żal bo wiemy doskonale co robił przez swoje sezony w United z rywalami. Zostanie to mam nadzieje, że nowy szkoleniowiec ustawi go tak by razem z Robinem siali postrach na całej kuli ziemskiej. To jest sprawa mentalna i musimy poczekać jaka będzie ostateczna decyzja.
» 12 maja 2013, 22:13 #45
zaluda: Kończy się pewna epoka i rozpoczyna nowa (oby jeszcze lepsza) !!
» 12 maja 2013, 21:52 #44
mik99: Dokładnie!. Podczas tamtej afery jako jednego z potencjalnych nabywców Rooneya wymieniano City a tutaj ktoś pisał, że chciał tam odejść. Chcieć to on pewnie chciałby grać i nawet w Monaco.
» 12 maja 2013, 21:55 #43
kapiozza: Rooney to świetny piłkarz, zrobił dla United bardzo wiele rzeczy, dlatego ja będę go zawsze dobrze pamiętał mam tylko nadzieję, że nie odejdzie do żadnego klubu z Anglii. Nie rozumiem tylko czemu chce odejść.
Ja życzę mu wszystkie dobrego i trzymam za niego kciuki.
» 12 maja 2013, 21:47 #42
atos1987: Kolejny cios dla kibiców.
Nie wiem co mówić.. za dużo tego na tak mało dni. Środa odejście SAF, dziś Roo. Dla mnie UNITED to zawsze było: SAF GIGGS SCHOLES ROO teraz osobiście każdy kibic który kocha ten klub dpstaje szpilke w swoje kibicowskie fanatyczne serce. Owszem, może i on pokazywał fochy ale Roo to United jak United to Roo.
Bardzo mi nie po drodze z tymi wszystkimi newsami.
» 12 maja 2013, 21:47 #41
mrk: Po tym jak wyglądała dzisiejsza "piątka" którą Rooney przybił z Fergiem po odebraniu medalu tak myślałem, że jednak z tym odejściem to prawda.
Nani jednak myślę, że zostanie.
» 12 maja 2013, 21:45 #40
mantup89: Prawdopodobnie to koniec Rooney'a na OLd Trafford. Dziś, był gotowy do gry, a mimo to, nie pojawił się nawet na ławce rezerwowych. Przy odbieraniu medalów, "zimne" gratulacje Wayne'a i Sir Alexa. Moim zdaniem już pozamiatane. Nie sądzę, że Roo zostanie na OT. Z pewnością otrzyma zgodę, jak nie od Fergusona, to od Moyes'a.
» 12 maja 2013, 21:40 #39
sensi: Bzdura jego pozycja na boisku nie jest spowodowana przyjściem RvP.
» 12 maja 2013, 21:39 #38
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2013 21:31

Niech idzie i to prędko, od października 2010 nie lubie go, bo pokazał że ma skłonności do sprzedania się.
» 12 maja 2013, 21:31 #37
Petrus147: a za 2 lat kolejna gwiazda MU + x mln za Rooney'a?
» 12 maja 2013, 21:33 #36
Macheda94: ja powiem tak jesli Roo chce odejsc niech odejdzie z niewolnika nie ma zawodnika:) ale za niego niech Wroci Cr7 + np jakis napastnik moze nawet RL9:) wiem ze zaraz mnie zwyzywacie RL9 co on to drewno itp:)
ale pod styl MU on by sie idealnie nadawal poogladajcie mecze jak gral Barrios a Rl9 gral za nim i jak swietnie mu szlo:) pomyslcie a Cr7 tu nie musze chyba pisac za duzo:D
» 12 maja 2013, 21:26 #35
Kajdano: Tylko nie to...wystarczy, ze dzis stracilismy 2 geniuszy a teraz jeszcze Roo? Tego juz zbyt wiele, Roo niech sie ogarnie i zostanie bo nigdzie nie bedzie mial lepiej niz w United. Beckham i RVN tez odeszli i co na tym zyskali ? Z dnia na dzien tylko sie staczali bo tracili blask, ktory mieli na Old Trafford. Widze, ze juz wielcy fani by go sprzedawali za kilkadziesiat baniek tylko co my na tym zyskamy? Ronaldo sprzedalismy za 90 mln i co z tego mielismy? Nikt go nie potrafil zastapic i tak samo nikt nie zastapi Wazzy. Wierze, ze Roo sie ogarnie i zostanie bo naprawde zarowno on jak i United by na tym odejsciu stracili bardzo duzo.
» 12 maja 2013, 21:23 #34
Petrus147: zgadzam sie z tobą w 100%
» 12 maja 2013, 21:25 #33
mik99: Nikt z nas nie zna powodu dla którego Rooney chciałby (chcę?) opuścić klub. Wątpię, że chodzi tu o kasę bo jest to człowiek nie dość, że zarabiający niebotyczne pieniążki ze środków klubowych to ma też sponsorów a niektóre firmy korzystają z jego wizerunku z czego są kolejne profity. Na tej skali środków finansowych jakimi dysponuje można pokusić się o obalenie mitu związanego z $. Ja bardziej kierowałbym wzrok na rotacji składu oraz pozycji RvP. To właśnie mogło napędzać Rooneya do takich a nie innych poczynać nie mniej jednak piłkarz tej klasy powinien pokazać co jest warty i stawiać czoło każdemu nawet niemożliwemu zadaniu.
» 12 maja 2013, 21:20 #32
HuiSton: RvP zostanie z '20' na plecach :)
» 12 maja 2013, 21:21 #31
Diabelred: Robin mial do dyspozycji nr 9,ale jak sam juz mowil,chce zachowac 20 ;)
» 12 maja 2013, 21:22 #30
ziomboy777: droga dedukcji... skoro Rooney nie grał bo chce odejsc... Nani tez odejdzie ;/... kwestia tylko zeby nie bylo tak jak po transferze CR7 i Teveza... ze trzy sezony łataliśmy te dwie dziury (po CR7 zreszta dziura jest do dzisiaj)
» 12 maja 2013, 21:18 #29
Rooni126: Chce niech idzie...ja do niego pretensji nie bede mial pod warunkiem ze nie pojdzie gdzies do city czy chelsea
» 12 maja 2013, 21:15 #28
kaberdo13: Widzę,że prawie wszyscy chcą aby Rooney odszedł.Nie rozumiem was.Jak była sytuacja Ronaldo to były te same komentarze jak z sytuacją Rooneya.Za 2 lata będziecie znowu płakali aby wrócił nasz Red Devil, tak jak w sytuacji Ronaldo.Poprosił o transfer z powodu Moyesa.Widzieliście go dziś szczęśliwego na OT z swoim synkiem?Myślę,że jednak zostanie a jak nie to w następnym sezonie możliwe,że będziemy walczyć o LM jak teraz Chelsea, oczywiście mam nadzieję,że się mylę.Piszecie,że jakby przeszedł do jakiegoś innego klubu z Anglii to 0 szacunku dla niego,a sami piszecie aby kibice Arsenalu mają mieć duży szacunek dla RVP.
» 12 maja 2013, 21:15 #27
Diabelred: u nas Roo niczego nie brakuje,kasy(250 tys/tyg) pucharow ma pod dostakiem,Robin 8 lat bez pucharow,bez mistrzostwa,bez godziwej pensji w Ars (jak na tej klasy pilkarza),takze nie porownywalbym obu tych przypadkow :)
» 12 maja 2013, 21:18 #26
BartekMU10: Nie moge w to po prostu uwierzyć... Po raz DRUGI?!
» 12 maja 2013, 21:12 #25
mik99: @lenka zgadzam się z Toba.
Jeśli Roo odejdzie to go nikt nie zatrzyma. Ja pamiętam co zrobił i będę mu życzył powodzenia w nowym klubie. To samo było z CR wielu z Was po wiadomości, że odchodzi pisało "......... co on robi", "traci mój szacunek" itp a teraz na pewno spora część tego samego grona chciałaby widzieć CR w czerwonym trykocie z diabelskim herbem. Czas goi rany i ja potrafię uszanować decyzje piłkarza, na annałach klubowcy nie będzie widniał jako piłkarz zmieniający kluby a zapisze się to jakie piętno odcisnął i to jest ta różnica.
» 12 maja 2013, 21:11 #24
lenka: Ładnie ujęte. Jednak mimo wszystko najlepiej byłoby gdyby został, bo to w United jest jego miejsce.
» 12 maja 2013, 22:04 #23
Petrus147: tylko szkoda ze zrobił wiecej dla Man Utd niz TY wiec prosze cie o wiecej szacuku dla niego.
» 12 maja 2013, 21:23 #22
ReedSnakee: Zawiodłem się... Ale cóż... Chce to niech odchodzi. Poradziliśmy sobie po odejściach innych graczy to i po nim sobie poradzimy.
» 12 maja 2013, 21:09 #21
triball27: jesteście zalosni!jak wygrywał dla nas wszystkie trofea to był kochany Roo,a teraz go najlepiej od dziwki zwyzywac!!kibice po byku,Rooney zawsze będzie diabłem nawet jeśli odejdzie i zakończy karierę gdzie indziej tak jak becks któr lata po świecie a i tak wytarl nos o koszulkę city po pamiętnych derbach 1:6:-(a to że ma swoje humory to wszyscy wiemy od lat ja mam tylko nadzieję że ochlonie i zostanie(może nawet kiedyś założy opaske i wtedy czując się ważny nie będzie strzelał fochow)
» 12 maja 2013, 21:06 #20
lenka: Mimo całego zła, które ludzie zrzucają na Rooneya, jest bohaterem. Chcielibyście jeden z drugim grać taki "piach" jak Rooney. Nie jest maszyną, jest człowiekiem (szok, co?), a emocje to rzecz ludzka. Mam nadzieję, że do żadnego transferu nie dojdzie, ale jeśli naprawdę będzie chciał odejść, to będę mu życzyć jak najlepiej, bo szanuję Roo, więc wypada uszanować również jego decyzję.
» 12 maja 2013, 21:04 #19
lenka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2013 21:59

@Deluxe, słusznie zauważasz, że może faktycznie ten szacunek jest nieodwzajemniony, a pewnie nie w takim stopniu w jakim kibice by chcieli, jednak nie można zapominać mu tego, czego dokonał :)

@BydlakzKrakowa, jest ikoną, oczywiście, diabeł z krwi i kości. Pewnie, że nie powinien odchodzić z klubu, powinien tu grać do emerytury! Jednak gdyby był naprawdę mocno sfrustrowany, to wolałabym aby odszedł (tfu tfu, odpukać) bo wiadomo, że z niewolnika żaden pracownik ;) Mam tylko nadzieję, że to minie, a Roo będzie błyszczał w United jak w najlepszych czasach, które przecież nie były tak dawno :)
» 12 maja 2013, 21:55 #18
dawidlp92: bez szopki , odchodzisz albo nie
» 12 maja 2013, 21:04 #17
ziomboy777: jedno slowo: WON!
» 12 maja 2013, 21:03 #16
Wielbicielka: Mam nadzieje, że Rooney zostanie...to serce naszej druzyny która i tak stanęła na rozdrozu. Ale czytając biografie Roo wątpie czy bedzie chciał grać pod wodza Moyesa i trzeba to uszanować.
» 12 maja 2013, 20:56 #15
Michau38: Zastanawiam się kto by go chciał... do Barcelony za słaby technicznie, Real to samo, a na dodatek za wolny. PSG ma Ibre, więc byłby tam od podawania mu piłek... Chelsea - pasował by jak ulał, ale ManUtd nie odda go drużynie z ligi. Bayern nie potrzebuje go tak naprawdę.
Może zostanie, ale moim zdaniem już jest przez te zachowanie na straconej pozycji. Moyes będzie musiał wizerunkowo i nie tylko udowodnić w pierwszym sezonie, że radzi sobie z gwiazdami i trzyma dyscyplinę, a więc Roo nie będzie mógł liczyć na pewne miejsce w 11...
Ale zawsze mogę się mylić ;-)
» 12 maja 2013, 20:56 #14
Pkuczek: Ludzie przychodzą i odchodzą, taka jest kolej rzeczy. Dał nam niesamowite chwile, a jego bramki cieszyły jak nikogo innego. Niestety czas leci, a ktoś mądry powiedział kiedyś, że nie ma na świecie ludzi niezastąpionych.
Osobiście kibicuje, nie zawodnikowi, a KLUBOWI i jeśli właśnie to jest lepsze dla klubu to niech odejdzie. Prawdopodobnie narodził się... bądź dopiero się narodzi, ktoś kto będzie strzelał bramki tak jak on( albo i lepiej) i historia zatoczy koło. Zajrzyjcie do historii, a zobaczycie ilu wspaniałych zawodników już było, a kto wie ilu jeszcze będzie...

Champions!! GG MAN UTD
» 12 maja 2013, 20:56 #13
rm900502: Jestem za transferem - po jego sprzedaży można kupić innego, wysokiej klasy napastnika, którego tygodniówka na pewno nie będzie wynosiła 250tyś funtów na tydzień! Z mojego punktu widzenia wszyscy na tym zyskają.
Lecz z drugiej strony mam trochę żal do Rooneya, bo mógłby być gwiazdą pokroju Giggsa czy Scholes'a. Lecz jeśli nie chce, by jego nowym trenerem był Moyes jego wybór, nikt go w Manchesterze nie będzie trzymał na siłę. Mam tylko nadzieje, że nie trafi do innego klubu PL.
» 12 maja 2013, 20:55 #12
HuiSton: Żaden zawodnik nie jest ważniejszy niż Manchester United.
Jak chce to niech idzie, każdy kto chciał opuścić Man Utd wcześniej czy później chciał wrócić.
Powodzenia :)
» 12 maja 2013, 20:54 #11
mik99: Ciekawe jak nowy trener będzie widział atak. Ja postawiłbym na dwóch silnych napastników o ile pozycja RvP nie jest zagrożona tak nie wiem czy "Czika" lub Wellbeck są na tyle kompletni by nie zawodzić. RvP jest piłkarzem który podczas niemocy kolegów sam potrafi przesądzić wynik meczu. Czy to głową czy to nogą, wewnętrzna, zewnętrzną częścią stopy itp. Dwaj wcześniej wymieniani piłkarze wg. mnie tego nie potrafią stąd po odejściu Roo widziałbym jakiegoś silnego fizycznie, psychicznie grajka na poziomie Robina tylko czy ktoś taki jest w naszym zasięgu?. Jeśli mamy sprzedać Wazze to tylko teraz bo w obecnej formie nie zasługuje na honorarium jakim go darzy Nasz klub no i chyba wszyscy powoli zaczynamy mieć dosyć tych szopek. Prawdziwy zawodnik to gracz który w każdej chwili identyfikuje się z klubem.
» 12 maja 2013, 20:53 #10
Rafik07: Już zapomnieliście ile dla nas zrobił?
» 12 maja 2013, 20:52 #9
Rafik07: Tak, a jak nie było RvP, to kto strzelał bramki? kto zdobywał Tytuły? no kto? już macie go gdzieś po tym co dla nas zrobił.. Tacy kibice nie warci nawet najgroszego Klubu na świecie, zachowujecie się jak Fani City czy Chelsea, brak słów ...
» 12 maja 2013, 20:57 #8
Rafik07: Nie wiem ile Kibicujesz United, ale widzę, że mało wiesz co Rooney dla tego drużyny zrobił...
» 12 maja 2013, 20:53 #7
Rafik07: Jest młody nie będzie marnował swojej Kariery na jakieś zmiany było dobrze na co jego dawać do obrony? nie rozumiem on powinien piłeczki do RvP, podawać a nie pod własną bramką on cały czas z przodu grał jak chciał to wracał pomagał w obronie ale bez przesady żeby miał cały czas tam grać.. albo z ławki wchodzić na ostatnie 15-20min... On szanuję Klub więc Klub powinien też szanować jego...
» 12 maja 2013, 21:02 #6
Daminek8: Dwa lata temu już przesadził i dziwie się, że znowu robi coś takiego. Skoro nie chce grać w takim klubie jak United to niech stąd odchodzi.
» 12 maja 2013, 20:50 #5
messengerUTD: Wcale mu się nie dziwie, że się trochę wkurza bo jest strasznie rzucany po różnych pozycjach. Dobrze, że Ferguson dał mu przemyśleć, mam nadzieję, że w lato się wyjaśni, a Rooney zostanie. Mimo wszystko to wartościowy gracz.
» 12 maja 2013, 20:48 #4
diabelek1: Jeżeli ma grać w pomocy to nawet z całej tej sympatii do Wazzy wole żeby odszedł...
» 12 maja 2013, 20:48 #3
mikrofalowka: I on chciał zostać legendą? Bardzo go lubię ale skoro nie chce już tu grać to droga wolna. Niech idzie, a my trochę zarobimy.
» 12 maja 2013, 20:47 #2
Michau38: Im szybciej odejdzie tym lepiej.
» 12 maja 2013, 20:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.