Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie: Ciągle myślę o tamtym meczu

» 21 marca 2013, 18:10 - Autor: michalg - źródło: skysports.com
Holenderski napastnik Manchesteru United Robin van Persie przyznał w wywiadzie, iż wciąż rozpamiętuje rewanżowe spotkanie Ligi Mistrzów z Realem Madryt. Były gracz Kanonierów przyznał, że odpadnięcie z tych rozgrywek bardzo go zabolało.
Van Persie: Ciągle myślę o tamtym meczu
» Holenderski napastnik Manchesteru United Robin van Persie przyznał w wywiadzie, iż wciąż rozpamiętuje rewanżowe spotkanie Ligi Mistrzów z Realem Madryt. Były gracz Kanonierów stwierdził, że odpadnięcie z tych rozgrywek bardzo go zabolało, a czerwona kartka Naniego była wielce kontrowersyjna.
- Czerwona kartka dla Naniego była wielce kontrowersyjna. Tamto wejście nie zasługiwało nawet na to, by pokazać za nie żółtą kartkę. Nani nic nie mógł wtedy zrobić a poza tym on ledwo dotknął Arbeloę.

- Przez godzinę gry wszystko wyglądało świetnie. Taktyka wydawała się idealnie dopasowana do rywala, który do tamtego momentu w ogóle nie istniał na boisku. Naprawdę czuliśmy, że druga bramka dla nas jest tylko kwestią czasu. Wtedy jednak miała miejsce ta sytuacja z Nanim.

Van Persie skrytykował bardzo decyzję sędziego w 57. minucie jak również postawę tureckiego arbitra w całym meczu.

- Najgorsze w tym wszystkim jest to, że UEFA ślepo go wspiera. To przejaw tchórzostwa. Naprawdę nie rozumiem takiej postawy. Tak samo nie rozumiem, jak arbitrem tak ważnego spotkania mógł zostać mało znany w środowisku piłkarskim sędzia, który nie prowadził meczu o taką stawkę od wielu miesięcy.

- Najciekawsze jest to, że nawet sami piłkarze Realu Madryt przyznali, że Nani nie zasłużył na czerwoną kartkę. Tym bardziej szkoda, że taka sytuacja miała miejsce w takim meczu. Nieczęsto zdarza się bowiem, by dwie tak uznane i utytułowane drużyny mogły zagrać przeciw sobie.

Teraz najważniejszym celem dla nas jest wygranie Premier League. Wydaje się, że jedyną trudną przeszkodą w drodze po tytuł będzie wyjazdowa podróż do Londynu, gdzie Manchester United zmierzy się z Arsenalem oraz derby z City na Old Trafford.

- Możemy wygrać zarówno z Arsenalem na wyjeździe jak i City u siebie. To naprawdę nie ma znaczenia. Chcę po prostu wygrać mistrzostwo Anglii.


TAGI


« Poprzedni news
Ashley Young: Mam już dosyć kontuzji
Następny news »
Młode Czerwone Diabły gotowe na Dallas Cup

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (75)


Marcin23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2013 18:39

Jeśli sezon zakończony z Fa Cup (bo PL już mamy w kieszeni) to można będzie jednak uznać sezon za udany,bo każdy fan MU w głębi duszy będzie wiedział ze MU odpadło przez sędziego a nie przez swoją słabą postawę i każdy będzie mógł myśleć sobie że gdyby nie kebab to...
» 22 marca 2013, 18:39 #64
vip14: Nie ma sensu roztrząsać już tej sprawy. Moje zdanie jest takie, że sędzia był jakiś inny i koniec !!
» 22 marca 2013, 17:39 #63
United45: "Najgorsze w tym wszystkim jest to, że UEFA ślepo go wspiera. To przejaw tchórzostwa. Naprawdę nie rozumiem takiej postawy. Tak samo nie rozumiem, jak arbitrem tak ważnego spotkania mógł zostać mało znany w środowisku piłkarskim sędzia, który nie prowadził meczu o taką stawkę od wielu miesięcy."

Robin za to cie kocham nie przebierasz w srodkach tylko mówisz szczerze
» 22 marca 2013, 15:49 #62
IMMM: Brawo, wreszcie ktoś ma to odwagę powiedzieć ;)
» 22 marca 2013, 15:26 #61
hunteriarz: Ta cala liga mistrzow to jedno wielkie oszustwo. Co roku hiszpanskie zespoly sa faworyzowane przez uefe, szkoda nawet juz to ogladac. Dobrze ze jest PL i tam jestesmy najlepsi :)
» 22 marca 2013, 12:07 #60
Marcin23: Mało tego że hiszpańskie zespoły są faworyzowane w LM to jeszcze zawodnicy grający w la lidze faworyzowani są do 11ki roku,jak ktoś jest z poza la ligi to niema szans żeby tam wejść.
» 22 marca 2013, 14:44 #59
Fabio: Dobra skończmy ten temat, to już się robi nudne i rzygać się chce od tego !!
» 22 marca 2013, 12:02 #58
Fabio: Chociaż jeden ma cojones by powiedzieć publicznie co o tym wszystkim myśli.
Brawa dla Robina;D
» 22 marca 2013, 11:23 #57
Marti24: Zapomnijmy już o meczu z Realem. Robin został zajeżdżony - stracił swój błysk, skuteczność praktycznie w najważniejszym momencie sezonu. Przynajmniej w niektórych meczach Premier League dałbym mu odpocząć, bo odzyskał świeżość. Poza tym trzeba dać szansę gry Hernandezowi, bo ostatnio wydaje się być smutnym.
» 22 marca 2013, 10:11 #56
mantup89: Trzeba zapomnieć o Realu i mam nadzieję, że nie wygrają LM :) van Persie niedługo się odblokuje, choć szkoda, że na mecz z Realem stracił błysk. Myślę, że w następnym meczu strzeli coś wkońcu.
» 22 marca 2013, 11:07 #55
Damashi: przeciwnie, mam bardzo dużą nadzieje, że LM wygra ktoś z trójki Borussia, Galata bądź Real. Chciałbym zobaczyć Ronaldo dostającego piłkarza roku nareszcie, bo jak wygra LM to nie ma bata żeby nie dostał.
» 22 marca 2013, 13:49 #54
Marcin23: "...Chciałbym zobaczyć Ronaldo dostającego piłkarza roku nareszcie, bo jak wygra LM to nie ma bata żeby nie dostał. .." Damashi chyba Uefy nie znasz::-)))) Przypomnij sobie rok 2010,jaki piłkarz zdobył z klubem potrójną koronę,a na mundialu miesiąc później był głównym fundamentem i królem strzelców swojej reprezentacji zdobywając z nia wicemistrzostwo świata.Mowa o snejderze,chłop jak nikt inny na świecie wtedy zasłużył na ten tytuł,a kto go dostał wiadomo.Ale co do LM to kibicuje każdej innej drużynie prócz barsy,jak dla mnie nawet real może wygrać LM albo bayern któremu życzę potrójnej korony bo są najbliżsi dokonania tego.
» 22 marca 2013, 14:41 #53
Marcin23: A dlaczego cały świat płakał gdy w półfinale LM barca odpadła z chelsea?Barca miała z 30 strzałów na bramkę w całym dwumeczu,dominowała i miała wszystkie statystyki lepsze od chelsea prócz tej jednej,strzelone bramki.Cały świat mówił ze antyfutbol,że barca powinna przejść i że zasługiwała.A teraz kiedy real istniał przez 10min każdy mówi że real pokazał się z lepszej strony?
» 22 marca 2013, 10:12 #52
mantup89: Barca-Real 1-3
Real (rezerwy)- Barca 2-1

Glory Man United !
» 22 marca 2013, 11:09 #51
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2013 11:12

Albo jak Iniesta strzelił Chelsea w 94' minucie a sędzia nie widział 2 karnych dla Chelsea. Piszę o pamiętnym meczu szczęśliwym dla Barcelony :)
» 22 marca 2013, 11:11 #50
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2013 12:09

Do Sezonowca.Spotkały cię inwektywy, bo po co prowokujesz ? Jak jesteś taki kulturalny to powinieneć trzymać język za zębami. A nie ironiczne "buahaha". Stary, 13 lat to chyba ty masz.
» 22 marca 2013, 12:08 #49
rege: Ten sędzia prowadził mecz finałowy Euro 2012 i finał KMŚ, więc niech RvP sie nie ośmiesza tekstami, że niby nie znał tego arbitra. Gdyby jego Holandia nie zagrała na Euro tak tragicznie, to może by miał okazję poznać:)

Nie bronię arbitra, ale argument Van Persiego słabiutki. Druga rzecz- brak żółtej i brak WOLNEGO? Czy on oszalał? Wejście było mocne, żółta to minimum i zarazem chyba maksimum, choć są sędziowie, którzy normalnie za takie rzeczy wykluczają, nie patrząc czy to było celowe czy nie. Tak zrobił Turek, co mi się nie spodobało też.

Trzecia kwestia to kreowanie tego dwumeczu przez piłkarzy na taki, z którego United to klub wielce pokrzywdzony. Prawda jest inna, tylko (co mnie nie dziwi) tutejsi nie potrafią spojrzeć na to z innej perspektywy, bo nawet i nie chcą tego robić. Bernabeu... Duża przewaga Realu, można powiedzieć, że jak na starcie United-Madryt to w pierwszej połowie wręcz przytłaczająca. Wynik? 1-1, czyli korzystniejszy dla Manchesteru, który nie był lepszy (lekcja- taki jest futbol). Rzutu rożnego NIE było, a Real NIC o tym nie wspominał po spotkaniu. Drugi mecz. United kontroluje spotkanie, Real atakuje, Manchester ma bardzo groźne kontry, z których wynika tyle co z ataku pozycyjnego Realu, czyli nic. United strzela gola, a właściwie to robi to Ramos. Juz tutaj było duże szczęście gospodarzy (do tego spalony w tej akcji też był, ale to się już nawet pominie). Potem czerwo. Wszystko zostało juz powiedziane. Ale czerwona, to jeszcze nie gol, ani dwa. Real Madryt miał szczęście, że w jego skład wchodzą takie indywidualności jak Modric. Śmiem wątpić czy obecność Naniego na boisku zmieniłaby taktykę Manchesteru, bo oni wciąż grali tak samo. Prawie 8 piłkarzy pod własnym polem karnym. Teraz SAF cofnął jeszcze jednego ofensywnego gracza do tyłu. Modric znalazł miejsce i trafił, szczęscie Realu. Potem już rozlepanie defensywy w ataku pozycyjnym i drugi gol. Usprawiedliwianie słabej skuteczności piłkarzy United dobrą postawą Lopeza nie robi na Królewskich żadnego wrażenia, bo bramkarz to też jest część zespołu, o czym powinniście wiedzieć po 1 meczu, gdzie De Gea był MoTM.
» 22 marca 2013, 10:00 #48
Marcin23: To że zarejestrowałeś się na stronie drużyny której wogóle nie kibicujesz świadczy samo w sobie o twoim niskim ilorazie inteligencji,bo naprawdę trzeba być jakimś mega desperatem i bałwanem żeby wchodzić na stronę nielubianej drużyny i wmawiać im swoje żałosne,nieprawdziwe i nieobiektywne opinie.Uwierz mi że żadnego z użytkowników devilpage nie interesuje to,co ma do powiedzenie jakiś nędzny 13 letni pseudokibic-sezonowiec,nie mający pojęcia o piłce nożnej.Dlatego kończ waść,wstydu oszczędź.
» 22 marca 2013, 10:06 #47
mantup89: Nie protestował ? Nie wiem czy oglądałeś ten sam mecz. Dziwnym trafem do tureckiego sędziego podszedł Ozil. Spadaj z tej strony głupcze.
» 22 marca 2013, 11:04 #46
Marcin23: "...widać to jest poziom tej strony...",właśnie przez takich łajdaków jak ty,poziom tej strony spada.Co tu wogóle robisz?Nie jesteś kibicem barcy?No to bayernu,idź chłopczyku na swoją stronę i nie denerwuj normalnych kibiców MU którzy w przeciwieństwie do ciebie mają pojęcie o futbolu.
» 22 marca 2013, 14:33 #45
swiderski4: W końcu ktoś z piłkarzy wypowiedział się na ten temat,za kilka dni pewnie dadzą karę RvP za niestosowne wypowiedzi ale to żadna nowość.
» 22 marca 2013, 08:35 #44
deme9201: Wyjdź.
» 22 marca 2013, 09:25 #43
Wielbicielka: i nie wracaj.
» 22 marca 2013, 09:35 #42
mantup89: Sezonowiec po co tu piszesz ? S********j na blaugranę, czy gdzie tam jesteś. Barca przegrała z rezerwami Realu po słabym meczu. My zasłużyliśmy na wygraną. A co do Fergusona to lepiej ty się martw o waszego trenera, którego nie macie.
Sorry ludziska za cenzurowany wulgaryzm, ale jak widzę takie komentarze to mnie krew zalewa. Glory, glory Man United !
» 22 marca 2013, 11:02 #41
kruk581: Okradzeni ze zwyciestwa w LM, mam nadzieje, ze Puchar PL wygramy, bo o lige to sie nie martwie. ale fajnie byloby pokonac Arsenal i City. bardzo bym z tego sie ucieszyl.
» 21 marca 2013, 22:25 #40
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2013 20:29

Wydaje mi się, że nikt by nie narzekał gdyby był remis z Arsenalem i z City.
To plan minimum oczywiście :)
» 21 marca 2013, 20:27 #39
ess: Mamy taką sytuację w lidze, że nie powinniśmy myśleć o jakichkolwiek remisach. Chciałbym zobaczyć jak diabły ostro atakują
» 22 marca 2013, 00:09 #38
mantup89: Masz rację, jestem dumny z diabłów. Real też grał dobrze, ale zasłużyliśmy na wygraną w tym meczu. Teraz nie wolno olać następnych meczów, pełna koncentracja. Będzie dobrze...
» 21 marca 2013, 20:24 #37
SzYnA: dali takiego sędziego bo jego łatwo było zmanipulować , wziął kase wykonał zadanie powierzone przez tą mafię i wszystko..
» 21 marca 2013, 20:16 #36
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2013 19:31

Haha pisze:

hahaha: "Linki zostały usuniete a szkoda. Chodzilo o analizy Polla, Rostkowskiego, Stępniewskiego i kilku innych sędziów, którzy twierdzą, że czerwień była w pełni zasłuzona."

Wiemy jaki jest poziom sędziowania w lidzie polskiej, więc te przykłady są śmieszne.
» 21 marca 2013, 19:28 #35
hahaha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2013 19:37

A co ma do tego poziom sędziowania w lidzie polskiej? Widzisz różnicę miedzy bieganiem z gwizdkiem po murawie a analiza zapisu video ... Graham Poll, który konsultował swoją analizę z sedziami międzynarodowymi to też niby nasza liga. Możecie zakłamywać rzeczywistośc ale sędzia w oparciu o przepisy, interpretacje i wytyczne podją prawidłową decyzję.
» 21 marca 2013, 19:34 #34
MaTi1515: UEFA popiera Cahira ponieważ jego dezycja JEST ZGODNA Z PRZEPISAMI wiec o czym tu dyskutować. Jak Eboue dostał czerwo za mniej groźne wejście w Vere to byli wszyscy przkonani że to dobra decyzja.
» 21 marca 2013, 20:05 #33
hg92: a to dziwne bo ja pamiętam że czytałem zaraz po meczu wypowiedź Grahama Polla i mówił że absolutnie nie ma czerwonej kartki więc coś ściemniasz kolego...
» 21 marca 2013, 20:15 #32
hahaha: Wejdź na stronę sedziapiłkarski.pl, w wyszukiwarce wisz "Poll".
» 21 marca 2013, 20:27 #31
CheziChez: O ile dobrze pamiętam to Poll stwierdził, że czerwona kartka była zbyt surową karą i powiedział również, że to nie Nani, a Rafael powinien dostać czerwoną za rękę w polu karnym
» 21 marca 2013, 23:13 #30
hahaha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2013 23:47

CheziChez

Masz rację, tuż po meczu ukazał sie taki wywiad. Jednak następnego dnia Poll opublikował sprostowanie. Przytocze fragment wywiadu.

"Po przerwie niewiele było wyzwań czy trudnych do oceny sytuacji, aż do czasu faulu Naniego. Oglądając mecz byłem z początku również zaskoczony decyzją Cakira, gdyż w Anglii sędziowie są zachęcani do puszczania takich akcji, a ewentualne czerwone kartki dla zawodników są im później anulowane. Niech za przykład posłużą wykluczenia Charlotna Cole i Darrona Gibsona, których kartki zostały po prostu cofnięte przez FA. Jednak w zawodach pod patronatem UEFA, Ci zawodnicy mogliby liczyć na solidną karę zawieszenia. – tłumaczy.

Po konsultacjach z obecnymi sędziami międzynarodowymi, którzy znają lepiej od nas, byłych sędziów, obecne trendy w UEFA, przekonałem się, że Cakir podjął w stu procentach słuszną decyzję. Tłumaczymy Naniego „nie chciał takiego ataku, to nie był jego zamiar”. To nie ma jednakże najmniejszego znaczenia. Liczy się wyłącznie skutek, a nie to czy Nani chciał, nie chciał lub patrzył na piłkę. – zaznacza Poll."
» 21 marca 2013, 23:46 #29
CheziChez: Spoko, jakieś 5% ekspertów powiedziało, że to zasłużona czerwień, więc na pewno to oni mają racje, a pozostałe 95% się myli
» 22 marca 2013, 15:25 #28
hahaha: Wszystko jesteście sobie w stanie wytłumaczyć, szacunek.
» 22 marca 2013, 17:42 #27
Taurus: Niema co rozmyślać, szkoda trochę że tak to wszystko wyglądało, cóż.. strata sił i czasu..
» 21 marca 2013, 19:28 #26
Diabel16: Nie dziwie się że boli go szczególnie.Ma już 30 lat,młodszy nie będzie a mało co tak naprawdę w życiu wygrał......A królem strzelców będzie pewnie Suarez.
» 21 marca 2013, 19:22 #25
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2013 19:32

Pewnie ty będziesz królem strzelców Diabel16.
» 21 marca 2013, 19:29 #24
Diabel16: O co ci chodzi?Stwierdziłem fakt,Robin jest szczególnie zdeterminowany bo w Arsenalu miał mało okazji.....
» 21 marca 2013, 19:31 #23
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2013 19:38

Chodzi mi o to, że skąd możesz wiedzieć czy Suarez czy RVP będzie królem strzelców ? A spokojnie jeszcze parę lat może grać na wysokim poziomie.
» 21 marca 2013, 19:33 #22
devil897: RvP już był królem strzelców w Arsenalu więc jak wygra Suarez to tragedii nnie będzie tragedii . A jeśli chodzi o trofea drużynowe w tym roku wygra mistrzostwo i byc moze Fa cup . A ma 4-letni kontrakt wiec troche trofeow zgromadzi
» 21 marca 2013, 19:37 #21
Diabel16: Aha,no nie wiem tylko Urugwajczyk jest w gazie i ma parę bramek przewagi.
» 21 marca 2013, 19:43 #20
Rasiak: Nie czarujmy się - Suarez jest faworytem. Ale co się dziwić, skoro w LFC strzela tylko on?
22 Suarez
9 Gerrard (3 z karnego)
4 Sturridge
3 Downing
Reszta po 2, 1, 0. Łącznie 16. Suarez 22, reszta drużyny bez Gerrarda 23.

U nas 19 RvP, 12 Roo, 8 Chicha, 5 Kagawa, 4 Evra, Rafael i Evans po 3, Giggsy i Cleverley po 2. Reszta 1 (łącznie 8). Czyli drużyna bez Roo i RvP strzeliła w PL 35 bramek.
MU nie gra tylko na Robina, tak jak to robi LFC w przypadku Suarezam czy też Arsenal w tamtym sezonie na naszego Latającego Holendra.
» 21 marca 2013, 20:02 #19
Diabel16: Nie wiedziałem że tak tragicznie rozkładają się bramki w Liverpoolu.
» 21 marca 2013, 21:42 #18
CheziChez: Myślę, że dla Robina bardziej liczy się mistrzostwo Anglii i ewentualna wygrana w FA Cup niż zdobycie korony króla strzelców
» 21 marca 2013, 23:20 #17
pizdariusz: W końcu chociaż jeden powiedział co o tym wszystkim myśli. Reszta jak cipki, spuścili głowę i do dzisiaj zero konkretnego komentarza.
» 21 marca 2013, 19:21 #16
Nani1900: Oby Robin zaczął strzelać, bo Suarez ucieka...
» 21 marca 2013, 19:19 #15
Nemek17: Robin już od 6 meczów nie strzela, musi pogadać z psychologiem.
» 21 marca 2013, 19:19 #14
xxxcichy465xxx: Tak właściwie to Nani chciał przyjąć piłkę i już ją miał ale w niego arbeloa w biegł ... i praktycznie co go Nani tknął
» 21 marca 2013, 19:10 #13
mordynator: MATI ZGODZE SIE Z TOBĄ
» 21 marca 2013, 19:10 #12
mordynator: J****I OSZUŚCI GŁUPIE TURKI FRECLE
» 21 marca 2013, 19:09 #11
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2013 19:01

Dobra, nie ma co wracać do tamtego spotkania. Oszukali nas, wynik poszedł w świat i tyle. W kolejnym sezonie wygramy Ligę Mistrzów. W tym sezonie już mam gdzieś kto wygra.
» 21 marca 2013, 19:00 #10
naniLuis: " Możemy wygrać zarówno z Arsenalem na wyjeździe jak i City u siebie. To naprawdę nie ma znaczenia. Chcę po prostu wygrać mistrzostwo Anglii"
Świetne słowa :)
» 21 marca 2013, 18:54 #9
klikas: czerwona kartka nalezala sie dla Hiszpana :D chcial noge dla Naniego polamac, a ze Hiszpanowi nie wyszlo to Naniego sciagnal Turek :D
» 21 marca 2013, 18:40 #8
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.03.2013 18:29

Też nie mogę o tym zapomnieć. Po meczu zacząłem płakać jak dziecko. Life goes on, życie biegnie dalej, jak utrzymamy dyscyplinę taktyczną, dokonamy wzmocnienia w defensywie Liga Mistrzów w przyszłym roku jest nasza ! Glory Man United !!
» 21 marca 2013, 18:28 #7
MaTi1515: "Tamto wejście nie zasługiwało nawet na to, by pokazać za nie żółtą kartkę"- serio ?
» 21 marca 2013, 18:27 #6
devil897: Ja też nioe wiem jak można dać turka to sędziowania takiego meczu :) No nic , w przyszłym roku wygramy
» 21 marca 2013, 18:17 #5
Pauleta77: Do końca tygodnia zapewne pojawi się informacja: "Van Persie ukarany przez UEFA"
» 21 marca 2013, 18:16 #4
Olo: Haha, nie wiem czy jesteś pesymistą czy realistą, ale obawiam się że możesz mieć rację :D
» 21 marca 2013, 21:53 #3
JJmc: Dokładnie. Moja pierwsza myśl po przeczytaniu tego newsa była "Pewnie mu jeszcze karę dowalą" :/
» 21 marca 2013, 23:53 #2
lolis: no i je wygrasz Robin :)
» 21 marca 2013, 18:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.