Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Paul Pogba dołączy do Juventusu Turyn

» 6 marca 2012, 21:23 - Autor: Biafra - źródło: The National
Według najnowszych doniesień angielskiej prasy, Manchester United odpuścił walkę o utalentowanego francuskiego pomocnika Paula Pogbę.
Paul Pogba dołączy do Juventusu Turyn
» Francuz nie zechciał pozostać na Old Trafford
Reprezentant Francji do lat 19 odrzucił możliwość pozostania na Old Trafford i już podczas letniego okienka transferowego dołączy do drużyny Juventusu Turyn.

Sir Alex Ferguson, który do końca starał się przekonać Paula do pozostania w United, nazwał działania włoskiego klubu 'totalnie niezrozumiałymi i pozbawionymi logiki'.

18-letni Pogba został podobno zwabiony lukratywnym kontraktem, dzięki któremu będzie zarabiał około miliona euro za sezon gry, podczas gdy agent piłkarza Mino Raiola za doprowadzenie do tej transakcji ma zgarnąć około 2 milionów euro.

Ferguson w związku z takim obrotem spraw podobno zarządził, iż Francuz do momentu przenosin do Włoch nie będzie mógł trenować z pierwszą drużyną, a także z zespołem rezerw, ponadto nie zagra w żadnym spotkaniu do końca sezonu. Paulowi pozostaną jedynie treningi indywidualne.


TAGI


« Poprzedni news
Wywiad z Tonym Strudwickiem
Następny news »
"Posadzenie na ławce mnie zmobilizowało"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (115)


vip14: JA bym o niego walczył do ostatnich dni !! Ja go chcę nadal w United !
» 9 marca 2012, 17:52 #107
bartekMCU: No i pupcia i po bardzo dobrym zawodniku......
» 8 marca 2012, 17:00 #106
michal1302k: Szkoda bardzo ,zaimponował wtedy tym jednym występem.No ale cuż nie było dla niego miejsca,trudno
» 8 marca 2012, 16:33 #105
michalmisiu: Raiola - i wszystko jasne... mu jest na rękę ten transfer tak jak i na rękę jest mu że kolejny z jego piłkarzy będzie grał we Włoszech....
» 8 marca 2012, 03:07 #104
vip14: Szkoda, bo chciałem, aby był w szeregach United i zdobywał dla nich gole, ale mówi się trudno :-(
» 7 marca 2012, 20:10 #103
wiktorg104: Niech idzie!Jak ma kompleksy co do Manchesteru to żegnam
Nie ma co o niego walczyć damy rad bez niego
» 7 marca 2012, 18:05 #102
Mikez: Zabawnie się zawsze czyta takie komentarze, w których kibice przypisują sobie większe kompetencje w ocenianiu potencjału jakiegoś gracza od sir Alexa Fergusona i jego sztabu. Zwłaszcza, że większość widziała go przez kilkanaście minut na boisku i w skrótach z meczów rezerw.

Jeszcze zabawniejsze są głosy, że United nie daje szansy młodym zawodnikom. Cleverley, Welbeck, Jones, Smalling, Hernandez - to rzeczywiście bardzo wiekowi gracze. Ronaldo czy Rooney regularnie grywali w pierwszym składzie będąc jeszcze nastolatkami. Może więc przyjmiecie do wiadomości, że być może Pogba nie ma aż takiego wielkiego potencjału jak Wam się wydaje, albo jak wynika z Football Managera?

Jeszcze większy lament był, gdy Rossi odchodził do Hiszpanii. I co? United poradziło sobie jakoś bez niego. Nie ujmując niczego Hiszpanowi, który jest naprawdę dobrym i skutecznym napastnikiem, śmiem wątpić, czy dałby koniec końców radę na stałe przedrzeć się do pierwszego składu w Manchesterze.
» 7 marca 2012, 16:54 #101
rs71: Szejp nie chodzi mi o to ze ktoś jest bardziej lub mniej utalentowany od Pogby. Chodzi o to ze w tej chwili jest pięciu lepszych od niego( Paul Ryan Tom Carrick i nawet Anderson:-)))a on chce grać. Nie pójść na roczne wypożyczenie wrócić i grać...nie on chce już teraz. Koniec. Foch:-). Stawia warunki. 18 letni koleś stawia warunki United a Ty myślisz ze Alex da mu grać? Najbardziej jednak nie podoba mi sie Twoja wypowiedz odnośnie Roya i jego powrotu z emerytury. Po co ta zbędna aluzja do powrotu Paula? Nie podoba Ci sie ze wrocil? Ja jestem zachwycony widząc jak znowu rozrzuca galy( nawet jak czasami przydarzy mu sie głupia strata). Wygranie z nim ligi w tym roku byłoby czymś szczególnym. Moze wolalbys żeby United traktowalo swoich zasłużonych graczy podobnie jak Real? Np Raula..Pogba naszego środka pola po odejściu Paula i Ryana nie zbawi...dlaczego? Brak mu jaj. Chciałby wszystko mieć na start. Jedyny ktory mógłby zrobić to z miejsca to Modric...nikogo innego nie widzę. Pozdr.
» 7 marca 2012, 15:35 #100
rs71: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2012 14:57

Jednego goscia ktory z miejsca dalby radę...Modric. Do nikogo innego nie mam pewności.
» 7 marca 2012, 14:54 #99
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2012 13:43

Nie żeby coś ale pół roku temu wszyscy bluzgali na osoby krytykujące SAF'a o środkowym pomocniku.

"On wie lepiej" "Da pograć młodym Pogbie i Morissonie" takie były zazwyczaj Wasze argumenty na brak transferu środkowego pomocnika . Na dzień dzisiejszy realia są takie że SAF olał tych zawodników (dostali po 2 szanse , jak na pół sezonu to za mało) , ściągnął Paula i nici z Waszego "stawiania na młodzież". Pokazuje to tylko kto miał rację przed sezonem - że SAF i tak nie będzie na nich stawiać (a jego gadki o zdolnej młodzieży która może wejść w każdej chwili do 1 składu to bujdy) , a nawet stało się gorzej bo odeszli za darmo (lub za marne kwoty).
» 7 marca 2012, 13:41 #98
buhert: "widziałem kilka występów Paula w pierwszej drużynie..."

mówisz o tym sezonie(?) Czyli kilka to będzie hmmm...dwa tak(?)
» 7 marca 2012, 13:16 #97
badbull: Z tego, co wiem, Owen ma zarobki uzależnione od ilości występów (choć mogę się mylić), więc wypominanie mu pensji jest tu trochę nie na miejscu.
» 7 marca 2012, 13:19 #96
sisinho: Di Maria bodajże zarabia 3 mln euro (albo taki miał 1 kontrakt w Realu) czyli 3 razy więcej a w porównaniu do Pogby dał on x razy więcej druzynie.
» 7 marca 2012, 13:38 #95
Hellsing: Primo. Mam nadzieję, że każdy, kto jedzie po Pogbie nie będzie musiał odszczekiwać, gdy okaże się, że to tylko prasowe dywagacje. Lepiej poczekać na oficjalny komunikat.
Secundo. Każdy kto krytykuje w tej sytuacji Bossa to albo się z ch. na łby pozamieniał albo nie zasługuje na to by nazywać się kibicem United.
» 7 marca 2012, 12:45 #94
badbull: Wolę poczekać na oficjalną informację, ale jeśli rzeczywiście to prawda, to szkoda. Widziałem Pogbę tylko przez kilkanaście minut w meczu ze Stoke i sprawił tam wrażenie naprawdę utalentowanego i dającego nadzieje na przyszłość zawodnika. Jeśli jednak Ferguson zamierza pozwolić mu odejść, to z jednego z dwóch powodów: albo nie widzi w nim przyszłości United albo sam Pogba wykazuje za mało pokory (jak Morrison). W obu przypadkach jest to słuszna decyzja sAFa.
Zarzuty o to, że nie potrafi on wprowadzić do zespołu młodych wychowanków, są śmieszne. Żeby nie szukać daleko, sprawdźcie sobie, w jakim wieku debiutowali Giggs, Scholes, Beckham czy bracia Neville. Zresztą są i świeższe przykłady: Welbeck i Cleverley jakoś nie narzekali, że mało grają, z pokorą poszli na kilka wypożyczeń. Dziś Dany to czołowy strzelec United (tyle samo bramek, co Berbatow, jedna mniej, niż Hernandez, Rooney jest poza wszelką konkurencją), debiutuje w dorosłej reprezentacji, zapowiada się na wielkiego napastnika. Cleverley zagrał zaledwie ok. 10 spotkań w tym sezonie (z powodu kontuzji), a i tak wyczekujemy jego powrotu, jak objawienia. Zresztą podobnie, jak w przypadku nieco starszego wychowanka, Fletchera.
» 7 marca 2012, 02:44 #93
4uKrychu: Hitman, oszczędź nam swoich wypowiedzi.
Sam fakt, że piszesz, iż nie zamierzasz podważać decyzji Fergusona, a po chwili dokładnie to robisz, skreśla Cię z listy ludzi myślących.
Czytam 2 argumenty "adwokatów" Pogby.
1. Że w Juve ma większe szanse na grę.
Oh tak? To nic nie wiecie o Juve. Poza tym w United miałby szanse na grę, wystarczyłaby cierpliwość, pokora i determinacja.
2. Że Rooney czy Ronaldo w jego wieku już grali.
Oh tak? A jaki poziom gry prezentowali w jego wieku?
Taki z niego talent, że aż nie usnę, całą noc będę dzisiaj o nim rozmyslał. Szkoda, że w portugalii, holandii czy hiszpanii takich graczy jest na pęczki. Jizzujecie się tym, że media pisałe o WIELKIM UTALENTOWANYM POGBIE. A jaki on wielki i utalentowany, to nie wiecie, bo skąd. Skoro jak sami mówicie - nie gral. Wiecie tyle ile Wam gazety napisały. Sorry, ale dla mnie SAF jest większym autorytetem.
» 7 marca 2012, 01:41 #92
DavidKu: Podpisuje się w pełni, bo sam o tym mówię ale twardogłowi i tak zostaną przy swoim...
» 7 marca 2012, 12:50 #91
Rarian: Wszyscy, którzy piszą o tym, że "w Juve ma wieksze szanse na grę" chyba nie wiedzą jak wygląda środek pola Juve. Marchisio i Pirlo w obecnej formie biją na głowę każdego naszego pomocnika w środku pola, a jest jeszcze znakomity DM jakim jest Vidal.
» 7 marca 2012, 00:36 #90
przemekk28: No racja, sam miałem to napisać. Jeśli by odszedł, czego sam nie chce, to tam by narzekał jeszcze bardziej.
» 7 marca 2012, 07:42 #89
hitman90: A jeszcze jedna ważna sprawa. Jakiś czas temu na DP pojawiły się słowa Sir Alexa, który cieszył się, że system szkolenia i kontraktowania zawodników jakiś czas temu się zmienił i zaraz powrócą do tradycji wychowanków....a tutaj właśnie jedno pokolenie, być może pokroju Giggsa, Becksa, Scholesa się sypie.
» 7 marca 2012, 00:09 #88
hitman90: Jasne, mówcie, że "chłopaczkowi się powaliło w głowie ble ble ble...". Prawda jest taka, że przed sezonem mówiło się o tym, że Morrison, Pogba, Fryers będą w przyszłości realnie stanowić o sile zespołu. Morrison gra dla Młotów, Pogba zaraz dołączy do Juve a i Fryers za ich przykładem wyfrunie. Dlaczego Barcelona potrafi utrzymać swoje młode wilki?? Hmm... może dlatego, że na prawdę grają a nie na niby. Szanuję SAFa i nigdy nie będę podważał jego decyzji, jednak myślę, że prowadząc 3:0 z jakimś zespołem można wpuścić młodych zawodników. Pewnie wiele osób myśli, że oni mają czas i mogą poczekać, ale zaraz... czy to nie dzisiaj Chamberlain wymiatał w meczu przeciwko AC Milan, a ile ma lat? O! Tyle co Pogba i Ravel...:)) Szkoda zmarnowanych lat na ich trening, bo inne kluby dostają idealnie przygotowane nie do końca oszlifowane diamenty, które niemal na 100% wypalą! Brawa dla Juve i WHU za spryt!
» 6 marca 2012, 23:54 #87
devious: zgoda, SAF dał ciała i wiele razy dziwiłem sie, czemu Pogby nie ma na ławce a gdy siedzi - nie wchodzi nawet na 2-3min w końcówce... przy czym United wiele razy nie wykorzystywało wszystkich 3 zmian a Ferguson próbował idiotyzmów pokroju Parka i Rafaela w środku pomocy... no sorry, jak Pogba był w hierarchii pomocników niżej od starego woźnego z Old Trafford to jak mógł liczyć na rozwój?

z drugiej strony oczywiście sam Pogba jak i jego agent dali popis - kasa, kasa, kasa... choć w Juve na pewno Francuz ma większe szanse na grę - to fakt... skoro jednak w wieku 18 lat tak zależy mu na pieniążkach to cóż, nie wróży to dobrze jego karierze...

a mi to w sumie juz wszystko jedno, niech spada na drzewo - United ma wielu młodych piłkarzy i sobie poradzi... obie strony zapewne stracą na tym rozstaniu ale cóż, coś czuję, że więcej Pogba :) ja po nim na pewno płakał nie będę...
» 7 marca 2012, 00:18 #86
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2012 00:37

devious, myślisz, że chodzi mu tylko o pieniądze??:) Podziel sobie 1mln na 52 tygodnie, a wyjdzie Ci niespełna 20 tys. tygodniowo. Uważasz, że to na prawdę takia ogromna kasa? Pewnie po kilku miesiącach gry w MU dostałby zaraz nowy kontrakt opiewający na ok. 40 tysięcy tygodniowo (tak było z Hernandezem czy Welbeckiem). Jest głodny grania, ma na to papiery, więc na co ma czekać?

Zgadzam się w pełni, że wpuszczanie na boisko Parka kiedy wszystko jest przesądzone zamiast jakiegoś młokosa to dziwny wybór. Jestem ciekawy wizji Sir Alexa, ale jeśli polega ona na graniu Andersonem i Cleverleyem, to raczej słabo będzie. Lubię młodego Anglika, ale wg. mnie drugi Scholes to z niego nie będzie. Anderson?? Zawsze to będę powtarzał. Brazylijski magik zamieniony na angielskiego rzemieślnika. Nie wiem czy to Anglia mu nie posłużyła, czy jakieś inne czynniki, ale ten chłopak zmarnował swój wielki talent.
» 7 marca 2012, 00:36 #85
rs71: Hitman...Ty lepiej czekaj na 3 czy tam 4 cześć swojej gry... Brawo dla Whu i Juve za spryt?? Co to ma być ?? Pieprze West Ham. Byłeś kiedyś w poblIzu upton park? Spróbuj przejść sie tam wieczorem w koszulce Diablow... Morrison skończy za kilka lat w drugoligowym Leeds:-) a Pogba jak pójdzie jego śladem to w rezerwach Malagi...:-). Takich grajkow to my w United nie potrzebujemy. Ps Sorka dla wszystkich za mało ambitna wypowiedz ale jestem po kilku lampkach dobrego czerwonego... Ps2 po meczu ze spursami napisałem sie dłuższa chwile i zostalem zbanowany na 24 h za " zbyt duza ilosc bezsensownych znakow"... Napiszcie prosze czy to normalne na tej stronie? Ps3 juz tak na koniec dodam tylko ze mam jednak nadzieje ze mlody Paul Pogba przejrzy na oczy, podpisze umowe, pojdzie na roczne wypozyczenie pokazujac na co go stac i wroci do nas jako wpelni uksztaltowany pilkarz... Co do Barcelony Kolego I ich mlodych wilkow:-). Nawet po dwoch butelkach przypomne Ci ze na...prawde piszemy razem:-) a juz konkretnie do willow.. Barca zatrymuje piłkarzy którzy naprawde:-) czuja ten klub. Przykład Krcica najlepszy. Nie podoba sie ?? Dziękujemy. I co ? Rezerwowy w Romie. Idzmy ta sama droga. Chcesz grać dla United?? Fajnie. Musisz mieć umiejętności ale najważniejsze to charakter... Pozdrawiam
» 7 marca 2012, 00:41 #84
nosiema: jezeli wg hitmana 20 tys tygodniowo dla 18-latka, ktory rozegral w pierwszej druzynie 3 (?) mecze, to nie jest duza kasa to powodzenia hahahah. boze o czym ty myslisz czlowieku
» 7 marca 2012, 08:00 #83
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2012 08:44

@hitman Też oglądałem ten mecz i byłem pod wielkim wrażeniem gry AOC. Ten chłopak jest niesamowity - niby skrzydłowy, a i w środku grać może. Dodatkowo obdarzony świetną techniką i piekielnie szybki. Może trochę przesadzam, ale obserwując jego poczynania przychodzi mi na myśl tylko CR7, jak rozpoczynał karierę w United. Genialny transfer Wengera.

A że wybrał Arsenal? Cóż, tak jak napisał kilka postów niżej Spontan, w Arsenalu ten chłopak już jest gwiazdą, a w United obserwowałby pewnie tylko z ławki, jak mota się bez celu po boisku Park.
» 7 marca 2012, 08:41 #82
hitman90: Jasne, najlepiej pojechać po człowieku, nie znając do końca jego motywacji...W ich wieku Ronaldo z Rooneyem w miarę regularnie grali w 11. Co więcej, patrząc na to, jakie dziury mieliśmy w środku pola, Pogba z Morrisonem mogli mieć nadzieję na częstsze występy, szczególnie słysząc te głosy zachwytu z ust fachowców. Mimo, że MU prowadziło wysoko, oni nie wchodzili. Czas pokaże, czy postąpili dobrze odchodząc (na razie tylko Ravel) z klubu. Idąc jeszcze przykładem Chamberlaina wydaje się, że dobrze zrobił odmawiając MU, bo czy dzisiaj miałby szanse zagrać pełny mecz? Wątpię. Jeśli Pogba rzeczywiście odejdzie, będzie to znaczyło, że coś złego tam się dzieje.
» 7 marca 2012, 00:26 #81
rs71: Czytam Cię dalej Hitmenie i nie daje rady:-))) Rooney i Ronaldo w jego wieku już grali?? Myślisz ze jak Pogba mialby choć troche zbliżony talent do dwójki wymienionych Alex nie dostrzegłby tego?? Jeśli uważasz ze w United dzieje sie coś złego bo odejdie Pogba to...wybacz...brak mi słów. Ps szacun dla Yaankesa.
» 7 marca 2012, 01:00 #80
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2012 08:17

rs, a czy Pogba dostał jakąś szansę oprócz zagrania 15 minut w podstawie? Jak ma się wykazać skoro NIE GRA? Ronaldo i Rooney'a w przeciwieństwie do Pogby GRALI. Nawet jak ci z początku kilka meczów nie wyjdzie, to na pewno doświadczenie które zdobyłeś dzięki tym meczom zaprocentuje za jakiś czas. Fabregas dostał szansę w Arsenalu jak miał 17 lat, i gdzie jest teraz? Czy np. jak hitman wspomniał Oxlade-Chamberlain, przyszedł z 2 ligi, początkowe mecze miał lekko mówiąc nie najlepsze, a teraz jak gra?

Ferguson ma pod ręką chłopaka o wielkim potencjale, mógłby go zanim odejdzie odpowiednio uformować, ale znowu skąpi kasy, bo zamiast dać Pogbie te 20tys tygodniowo, to on woli wydać 7mln na transfer za jakiegoś no-name, który to okaże się niewypałem do potęgi, a po sezonie lub dwóch sprzedać go za 1mln, a pewnie ten no-name i tak zarobi więcej, niż te 20tys tygodniowo. Czasem mam wrażenie, że dziadek specjalnie robi wszystko na opak, żeby tylko pokazać swoją oryginalność, która nie zawsze jest poparta rozumem.
» 7 marca 2012, 08:16 #79
Szejp: rs, masz rację - przecież są bardziej utalentowani środkowi pomocnicy od Pogby, np Rafael lub Park. A w razie braków kadrowych to możemy zawsze ściągnąć Roya Keane'a z emerytury.
» 7 marca 2012, 08:31 #78
UrbannLegend: Cóż, połasił się na kasę i tyle. Z drugiej strony czy taka kara jest uzasadniona? Do końca sezonu mógłby się przydać, zwłaszcza rezerwom.
» 6 marca 2012, 23:40 #77
UrbannLegend: Żeby potem się kłócił z nimi latami. :) Oj, nie tak prosto zerwać kontrakt. Fakt, niewdzięcznik z niego.
» 7 marca 2012, 00:11 #76
nosiema: wg mnie powinien sobie tam grac w rezerwach, bo to nieprofesjonalne tak karac. ale rownoczesnie nie powinien miec wstepu do pierwszej druzyny. oczywiscie o ile te plotki sie potwierdza
» 7 marca 2012, 07:54 #75
miko29: wielka gwiazda się znalazła...
» 6 marca 2012, 23:32 #74
Forfiter: no jak liczy się tylko kasa, to ja mu wielkiej przyszłości nie wróżę, skończy w lidze greckiej -_-
» 6 marca 2012, 23:32 #73
miko29: a niech idzie tak samo jak macheda jak nie chcą grać w United to droga wolna
» 6 marca 2012, 23:32 #72
zubrosy: milion to raptem 20k tygodniowo, choć ponoć żądał 40k.
» 6 marca 2012, 23:27 #71
braku: Jescze mu mógł kazac kosic murawe na OT do konca kontraktu.
» 6 marca 2012, 23:27 #70
Klimaa: Koniec historii..
Pewnie inaczej by się potoczyła gdyby jego agent za priorytet nie uważał pieniędzy..szkoda bo chłopak ma talent, ale widać że gra dla United nie była mu przeznaczona bo tutaj barwy trzeba szanować!
» 6 marca 2012, 23:26 #69
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2012 23:16

Wszystko przez tych agentów ...

Wmawiają młodym piłkarzom, że są nie wiadomo kim i co to oni nie mogą, a chodzi im tylko oto żeby sami na tym zarobili. I później przez takich cepów pełno talentów jest marnowanych, bo zawodnik zamiast skupić się na grze to liczy kasę. Przecież jest najlepszy to nawet się starać nie musi, bo po co ,ważne że dobrze płacą ...
» 6 marca 2012, 23:15 #68
Jabi: w głowie mu się poprzewracało. z miejsca chciałby do pierwszego zespołu, a przecież legendy MU typu Scholes, Giggs, czy przyszłe gwiazdy Cleverley, Welbeck ciężko pracowali na to, żeby się znaleźć w pierwszej 11. polityka SAF'a, jak i samego MU co do takich młodziaków mi się podoba. a taki szczęścliwy, że przechodzi do MU był pogba. już widze, jak gra w juve siedząc na trybunach w loży 'dla zbyt słabych na ławkę'. tyle w tym temacie nie ma co płakać za nim.
» 6 marca 2012, 23:03 #67
slawekmatera: dodam że wole zawodników typu Welbecka a nie Machedy i Pogby!! tzn. Dany wie czemu i po co tu gra a wcześniej wymieniona 2 raczej nie! traktuje United jak dobry sponsoring do wielkiej piłki!! dobrze że przpisy się w Angli zmieniły to mniej takich piłkarzyków bedzie a wiecej Welbecków, Cleverley'ów Tunnicliffe'ów!!
» 6 marca 2012, 22:51 #66
18Lukasz78: Oby to nie była prawda.
» 6 marca 2012, 22:51 #65
Sapphir: Gratulacje jesli to prawda to zawalili okropnie..
» 6 marca 2012, 22:49 #64
szalik666: Brawo Fergie! Facet który nic jeszcze nie dokonał nie moze stawiac warunkow jakby chciał grac w United to by nie kombinował w zespole liczy sie druzyna a najwazniejszy jext terener! ja doceniam taalent Pogby ale nie chce go u nas jesli mialo by to zachwiac naszymi standardami! SAF wie corobi!
» 6 marca 2012, 22:48 #63
slawekmatera: mogłeś być u nas bedziesz u nich!! dzrze szacunkiem Juve bo to wielki klub i dlatego mam nadzieje że tam nie zagrasz Poul!!i skończysz jak wielu przed Tobą!! wielki niespełniony talent!! badź ew. drugi Anelka!!
» 6 marca 2012, 22:47 #62
Dubi: BOSS słusznie postanowił krótka piłka ,źle mu było w klubie któremu Juventus nie dorasta do pięt ,jeżeli poszedł do Juventusu tylko ze względu na nagabywania agenta i pieniądze to nie wróżę mu dobrej kariery ,taki młody a już chytry na kasę którą w United jeszcze by zarobił. Mam nadzieję ,że w Turynie będzie grzał ławę i życie go popieści,to wtedy przypomni sobie jaki błąd zrobił,a Ci co nie rozumieją sir Alexa i go krytykują za tą decyzję niech się zastanowią jakby postąpili na miejscu Pogby i czy odeszli by do o wiele gorszego Juve za kasę jak nie powiem kto.
» 6 marca 2012, 22:47 #61
8ball: Tytuł news'a strasznie nakręca użytkowników do jeżdżenia po Pogbie. :D On nic nie zadeklarował. A news jest typu "Pogba opuści Old Trafford?"
» 6 marca 2012, 22:45 #60
Dubi: Tytuł jest przejrzysty i wyraźny "Pogba dołączy do Juventusu Turyn" nie widzę tam żadnego znaku zapytania ,chyba ,że mam problemy ze wzrokiem ;)
» 6 marca 2012, 22:49 #59
8ball: Dubi

Napisałem, że znaczna czesc uzytkownikow nakreca sie na tytuł news'a. Moim zdaniem ten tytuł powinien inaczej brzmieć. Dlatego w cudzysłowie podałem jak mniej wiecej powinien wygladac. ;)
» 7 marca 2012, 15:53 #58
TraN: Nie powiem co i nie powiem w co temu piłkarzowi i jego agentowi. A SAF zachował się dobrze moim zdaniem.
» 6 marca 2012, 22:44 #57
sssexton90: Cóż, Pogba będzie tego żałował...ale to jego kariera. W sumie ma powody by odejść, jeszcze długo nie grałby ważnej roli w United, aczkolwiek w tym klubie popłaca cierpliwość.

są inni wychowankowie, będzie dobrze
» 6 marca 2012, 22:43 #56
Pennn: tych agentów to za jaja powinno się wieszać... Oni tylko marnują talenty zdolnym zawodnikom.
» 6 marca 2012, 22:42 #55
ManUtd1993: Młody naiwny, agent stary i cwany - teoria do tej sytuacji i nic więcej.
» 6 marca 2012, 22:40 #54
mateo13: Teraz nie ma co liczyć na lojalność, takie czasy:(
Ja się tym martwić nie zamierzam, nie tacy odchodzili!
» 6 marca 2012, 22:34 #53
riv8: Nie rozumiem ludzi, którzy bronią Pogbę. Ponoć podpisał z Juventusem. Odszedł za kasą (bo chyba nie za grą z takim środkiem jaki ma Juventus?!). Wypiął się na Klub. A tu go jeszcze bronią kibice Manchesteru United...to jest właśnie ten wyklinany modern football :/
Jego w takim wypadku trzeba jeszcze w dupę kopnąć i życzyć wszystkiego najgorszego a nie bronić!
» 6 marca 2012, 22:32 #52
xCleverley: na pewno sobie tam pogra z Pirlo, Marchisio czy Vidalem .. ;)
» 6 marca 2012, 22:06 #51
mateuszr20471: Narazie nie ma co sie zoladkowac, bo to tylko spekulacje prasowe, jednak powoli zaczynam sie martwic. Kazdy go krytykuje, jednak ja postaram sie go bronic. Oczywiscie ma dopiero 18 lat, nic jeszcze nie osiagnal, jednak jest uwazany za pilkarza, ktory w przyszlosci moze byc gwiazda. Nie mowie tutaj o rzucaniu go od razu na gleboka wode, bo nie o to tu chodzi. Tutaj chodzi o przynajmniej jakis cien szans na gre w doroslej druzynie w przyszlym sezonie, a czy on ma na to szanse? Watpie. Gralismy w CC, gralismy w FA Cup, czyli w pucharach, w ktorych 90 minut powinni rozgrywac wlasnie tacy pilkarze jak Pogba,Keane. Paul zagral w sumie w pierwszej druzynie moze ze 100 min. Ile bylo meczow, w ktorych po pierwszej polowie wygrana byla pewna a Ferguson wolal wprowadzic Giggsa czy Scholesa, aby tylko nabic licznik wystepow. Wiadomo, ze Scholes i Giggs to ikony futbolu, nadal prezentujacy wysoki poziom, jednak oni juz swoje zrobili,zas mlody Pogba potrzebuje tego doswiadczenia. Oczywiste jest takze, ze agent robi tutaj zamieszanie i chce mlodemu chlopakowi poprzewracac w glowie. Licze, ze jednak dojdziemy z nim do porozumienia, i zostanie w United.
» 6 marca 2012, 22:05 #50
Mucha1470: Jeśli naprawdę odchodzi, to trudno. Jego decyzja, jego pieniądze. Ale SAF wychowałby go na zawodnika europejskiego, może i światowego formatu. A w Juve i tak nie pogra, bo środek pola mają całkiem nieźle obstawiony. Powinien walczyć w United, bo Fergie potrafi wymieszać rutyniarzy z młodymi i dałby mu zapewne kilka szans na pokazanie się jeszcze w tym sezonie. Pogba stracił niewyobrażalną szansę i stracił moje uznanie, już w tak młodym wieku goniąc za kasą.
» 6 marca 2012, 21:58 #49
szajba7: Nie jestem w stanie go pojąć. Skąd wiesz, że w Juve będzie grać więcej? Na pewno z miejsca do składu nie wskoczy, ale będzie musiał pracować na swoją pozycję. Tu miał takie same możliwości, ba! Nawet większe! Pod okiem SAFa mógł wyrosnąć na naprawdę dobrego piłkarza - zarówno mentalnie, jak i pod względem umiejętności. Moim zdaniem zmarnował szansę.
» 6 marca 2012, 22:05 #48
jokefoke: Ja mu się w ogóle nie dziwie, że zrezygnował i opuszcza MU.
Popatrzcie na to w jakiej dupiatej sytuacji on był. Fletcher nie zagra do końca sezonu, Anderson i Cleverley przez połowe sezonu kontuzjowani, a żeby załatać dziure w środku Fergie siąga Schoolsa z emerytury,a były mecze gdzie P.Jones, a nawet Rafael grał w środku pola - ŻENADA
....ja mu się nie dziwie że miał dość i odchodzi.

Jeszcze o nim usłyszymy, jestem tego pewny.
Ferguson traci nosa do transferów!
» 6 marca 2012, 21:50 #47
spokoziomek91: a w Juventusie będzie w lepszej? już widze jak gra w 11 pierwszej ehe tak
» 6 marca 2012, 21:52 #46
Radosny: Usłyszymy o nim jako o bywalcu klubów nocnych. Jestem prawie pewien, że nic z niego nie będzie.
» 6 marca 2012, 21:54 #45
szajba7: To nie jest tak, że 18 latek grający do tej pory w rezerwach może z miejsca wskoczyć w środku sezonu do pierwszego składu. Z całą pewnością Ferguson miał wobec niego plany, bo nie wierzę, że nie, ale to wymaga czasu. Nie daję wiary, że wybrał Juventus kosztem United... Po prostu nie wierzę.
» 6 marca 2012, 21:58 #44
szajba7: #Radosny
Dokładnie. Choć mu tego nie życzę, to myślę, że źle skończy. Kasa i interesy nie powinny kierować rozumem piłkarza.
» 6 marca 2012, 22:01 #43
Ta3k: Sorry, ale Pogba nie pokazał nic nadzwyczajnego, kiedy grał, a dostawał szansę w meczach ze słabszymi drużynami. Wolę dziadka Schoolsa, który nadal gra świetnie. Pogba w meczach by się pogubił. Jak się popatrzy na innych młodych piłkarzy, których SAF wprowadzał do pierwszego zespołu, to pokazywali oni wysoki poziom, choćby taki czarodziej jak Giggs albo Beckham. Oni pokazali, że są gotowi na mecze w pierwszym składzie. Pogba nie pokazuje, że jest gotowy choćby na ławkę. Koleś ma 18 lat i może trenować w jednym z najlepszych klubów świata pod okiem najlepszego trenera, ale nie. Narzeka, że nie dostaje szans. W Manchesterze od zawsze to trener decyduje kogo wystawić i kto jest gotowy. Każdy ma robić swoje, a kiedy dostanie szansę wykorzystać ją. Mamy w zespole wielkich piłkarzy, którzy nie narzekają, że nie grają. Przy okazji w meczach rezerw Pogba też nic wielkiego nie pokazał, więc skoro tam nic nie pokazuje to jak ma sobie radzić w najtrudniejszej lidze świata? Jak mu tak bardzo zależy na występach to powinien poprosić o wypożyczenie, a nie odwracać się od klubu, który dał mu fundament do budowania kariery.
» 6 marca 2012, 22:10 #42
Szejp: Boże, jak już odchodzi to nie bądźcie hipokrytami. Jedni piszą że źle skończy, inni że nieważne, bo to i tak przeciętniak. A po meczu ze Stoke część tych znawców go na rękach nosił.

Fakty są takie, że gość w Juve przynajmniej będzie wiedział dlaczego na ławie siedzi. W United bywało że SAF wystawiał na środku Rafaela, a Francuz te wszystkie 'roszady' z boku mógł obserwować.

Teraz pytanie co Szkot latem wymyśli. W takiej sytuacji to jeden pomocnik do środka to minimum. Jeśli Fletch nie wróci do piłki to będą jeszcze większe problemy...
» 6 marca 2012, 22:49 #41
wladek22: Znowu ten ból lecz znacznie bardziej wyraźny gorszy cięższy trudny do opisania ach ile ja bym dał aby być na jego miejscu :/ cóż oni mają w głowach?
» 6 marca 2012, 21:50 #40
wrobel1992: Szkoda, że SAF przy dobrych wynikach wpuszczał na 15 min np Parka, a nie jego. Myślę, że gdyby pograł chodź trochę to by został, ale poczekajmy na jakieś oficjalne oświadczenie cd. tych informacji.
» 6 marca 2012, 21:48 #39
adrianty: Mino Raiola i wszystko jasne, namieszał w głowie młodemu, szkoda go bo dobrze się zapowiada, ale z niewolnika nie ma zawodnika
» 6 marca 2012, 21:47 #38
buhert: United za młodu o niego walczyło a on tak się odpłaca lecąc na $ - niewdzięcznik !
» 6 marca 2012, 21:46 #37
18kamil78: Ferguson to jest najlepsza osoba w prowadzeniu kariery takiego piłkarza jak on i jeśli do teraz tego nie zrozumial i nie chciał sie dogadac no to żegnamy go
» 6 marca 2012, 21:42 #36
cocobooo: Tak jakby w Juve miał szansę gry ... Pirlo nietykalny a o drugie miejsce walczy Vidal i Marchiso szanse ma że hoho
No , ale jak manago otrzyma 2mln za samo podpisanie kontraktu to nic tylko wcisnąć kij młodemu a lyknie .
» 6 marca 2012, 21:40 #35
Jokerr: Ja nie mogę... Mamy talent w drużynie, może powiem na wyrost ale "kura niosące złote jajka". Z resztą sami wiecie jak się zapowiada. Chodzi mi o to, że wydajemy na Bebe i Obertana kilkanaście milionów funtów i nic z nich nie ma, a tu żałujemy kasę na wypłatę. Trzeba było go wpuścić więcej razy, tak jak wspominał padre i Pogba byłby zadowolony na tyle, że nie wymagałby jakiś wielkich pieniędzy. Nie znamy dokładnie sytuacji, ale śmiało można chyba powiedzieć, że kolejny raz Stary się nie popisał...
» 6 marca 2012, 21:40 #34
ManUtdFun: Stary, dostałby ten kontrakt, większe zarobiki i by zobaczył, że to on tu rządzi, myślałby, że jest pępkiem świata i może dyktowac warunki. a tak być nie będzie! SAF jest bossem i to on decyduje a nie jakiś 18letni smarkacz czy jego agent. Jakby tak każdy młody dostawał kontrakty grożać odejściem wiesz co by się działo?? Z resztą, taki zawodnik który nie kocha klubu lecz kase prędzej czy później by odszedł, skusiłby go po kilku sezonach inny klub, który zagwarantowałby mu jeszcze wyższe pensje. Zawodnikiem jest dobrym, ale skoro woli odejść niech idzie. Może ktoś kto wejdzie na jego miejsce okaże się bardzej rozsądny :)
» 6 marca 2012, 22:45 #33
mJagiela: Ferguson jest zły. Jak on może...
» 6 marca 2012, 21:39 #32
erni93: Beckie myślisz ,że to że naśmiewasz się z dzieci którzy tak pisali jest śmieszne?? Chłopie to jest żałosne i tyle!!
» 6 marca 2012, 21:56 #31
Vamper: Jeszcze z 2 miesiace temu wyobrazalem sobie srodek pola za 5 lat z Morrisonem i Pogbą.
» 6 marca 2012, 21:38 #30
Radosny: Zatęskni jeszcze niewdzięcznik !
» 6 marca 2012, 21:37 #29
wlodekzlc: Powinni go natychmiast wsadzić w samolot i niech leci, a nie do końca sezonu jeszcze będzie zamieszanie robił gwiazdor...
» 6 marca 2012, 21:37 #28
parkfun: Jaki gwiazdor? Ten chłopak wie, ile wart jest jego sportowy styl, im młodszy bedzie kiedy zacznie grac na wysokim poziomie, tym lepiej.
» 6 marca 2012, 21:40 #27
szajba7: Ty go jeszcze bronisz? Swoim zachowaniem udowodnił ile jest wart. Nie wierzę, żeby SAF nie miał wobec niego żadnych planów i jestem przekonany, że na pewno był ich świadomy. Gdyby chciał zostałby, wolał kasę - trudno. Super młodzież kreuje współczesna piłka...
» 6 marca 2012, 21:45 #26
redmati: Nie kompromituj się parkfun... szanuję każdego zdanie, ale głupoty tutaj wypisujesz... przez takie myślenie futbol brnie tylko w pieniądze, zanika piękno tego sportu... 18 letni piłkarz zna swoją wartość - milion euro rocznie... Mam nadzieję, że to wszystko tylko jakieś durne plotki...
» 6 marca 2012, 22:05 #25
parkfun: Moim zdaniem zachowanie SAF'a beznadziejne, "nie zagrasz w żadnym meczu bo odszedłeś", nie zagra bo wybrał dla siebie lepsza przyszłość? Być może lepsze zarobki? Wybrał drużynę gdzie go docenią i bedzie mógł grac i za to bedzie teraz karcony do lata, aż spadnie mu forma i z Juve bedą chcieli go oddać? Co za beznadziejna polityka, chciał odejsc bo nie grał, odszedł i nie powinien być za to w taki sposób karcony, jest dużo zawodników w Europejskich klubach, którzy w lato odchodzą, a ustala sie od ich nazwisk wyjsciowe "11", współczuje młodemu Pogbie, bo to moze była jego przepustka do "wiekszego świata" a przez brak rozegrania moze wszystko stracic, beznadziejne zachowanie bossa, dać nauczke za to że się odchodzi.
» 6 marca 2012, 21:37 #24
wlodekzlc: Ale on miał 18 lat,miał jeszcze sporo czasu na grę w pierwszej drużynie.Rozumiem piłkarza 25 letniego,który nie gra i chce odejść,ale nie 18 latek... I to w dodatku z takiego klubu...
» 6 marca 2012, 21:39 #23
Vamper: nie udawaj, ze jestes glupi... po co ma wpuszczac pilkarza, ktory juz zdecydowal sie odejsc? Fergie mysli bardziej o United niz o 1 zawodniku, a Pogba mysli bardziej o sobie niz o United. Pomysl ziąą!
» 6 marca 2012, 21:40 #22
parkfun: Nie chodzi mi o jego decyzje, chodzi o zachowanie Bossa, przesada :) Chciał odejsc, odszedł i tylko on wie jaki jest tego prawddziwy powód. Pozdrawiam
» 6 marca 2012, 21:41 #21
parkfun: Moze po to, że sie przyda ? ;o
» 6 marca 2012, 21:41 #20
riv8: Po co ogrywać nie swojego gracza?
» 6 marca 2012, 22:21 #19
crash: padre, a ile on ma grać? to normalne, że trzeba młodych zawodników wprowadzać do składu powoli, stopniowo! Kto jak kto ale Fergie ma w tym względzie wystarczające doświadczenie. Z jednej strony nie ma co płakać: nie rozumie, że gra w jednym z 3 najlepszych klubów na świecie, nie ma szacunku do historii, nie czuje się emocjonalnie związany z United - i tak nie byłoby z niego pożytku. Żałosne, że dla tak młodego zawodnika najważniejsza jest forsa. Ale niestety trudno nie zauważyć faktu, że kolejny młody i perspektywiczny piłkarz opuszcza nas zanim mielibyśmy z niego jakikolwiek pożytek. Szkoda bo pamiętam jakie było zamieszanie kiedy do nas przychodził, trzeba było o niego walczyć itd. A teraz oddajemy go za darmo... I to jest niepokojące ;/
» 6 marca 2012, 21:36 #18
spokoziomek91: nie dość że nie sprowadzimy nikogo na środek to jeszcze taki talent odchodzi... to są jakieś żarty.
» 6 marca 2012, 21:34 #17
buhert: "będzie zarabiał około miliona euro za sezon gry, podczas gdy agent piłkarza Mino Raiola za doprowadzenie do tej transakcji ma zgarnąć około 2 milionów euro. "

Money Money money - gratuluje zmarnowania szansy na bycie gwiazdą w najlepszym klubie świata - arivederchi roma Pogba.
» 6 marca 2012, 21:34 #16
Kapizak1: Powtórzę, co napisałem na Facebooku:
Czy ktoś ma jakieś wątpliwości, że sam chciał odejść? Agent wcisnął dzieciakowi gadkę o grze w pierwszym składzie, pomachał banknotami przed nosem i tyle widzieliśmy talenty w United (podobnie pewnie było z Morrisonem).
Szkoda, bo bardzo podobała mi się jego gra w 1. składzie.
» 6 marca 2012, 21:32 #15
lukas0970: Ręce opadają ,tak dobry gracz a oddaliśmy go za darmo.
» 6 marca 2012, 21:32 #14
riv8: A widziałeś jakikolwiek jego dobry występ oprócz 15 minut ze Stoke? Dobrym graczem to on może kiedyś dopiero zostać...kiedyś i nie wiadomo czy.
» 6 marca 2012, 22:19 #13
lukas0970: Wnioskuje to po jego grze w koncowkach meczu kiedy to wchodzil np. z Aldershot (we wszystkich ktore widzialem spisal sie rewelacyjnie) jak i na licznych dobrych recenzjach udzielanych na jego temat, moze to niezbyt duzo , ale skoro wszyscy okrzykneli go mega talentem i bija sie o niego wszystkie czolowe kluby europy to chyba nie bez przyczyny no nie ?
» 6 marca 2012, 22:46 #12
GloryGloryMu: Ej, ale na oficjalnej stronie United nie ma nic o tym. Może to tylko bzdury z Angielskich gazet.
» 6 marca 2012, 21:31 #11
Skobel: Liczę na to ;)
» 6 marca 2012, 21:39 #10
Krystiano98: W sumie to może Fergie dobrze robi, że o nich nie walczy, bo jak odejdzie to mogą się z nich takie gwiazdeczki zrobic, że zespół rozwalą, z drugiej strony szkoda Pogby.
» 6 marca 2012, 21:30 #9
GloryGloryMu: To już oficjalne jest?
» 6 marca 2012, 21:29 #8
Mirkowski: gnij w Juve do lat 40
» 6 marca 2012, 21:29 #7
padre: nie agenci, tylko jak by go SAF wpuscil ze 2 razy na ostatnie 10 minut to by zostal, nic dziwnego ze chlopak chce zmienic klub
» 6 marca 2012, 21:27 #6
szajba7: Nic dziwnego? Człowieku on ma 18 lat i ma tam zarabiać milion na sezon. Powody są zatem jasne. Smutne jest tylko to, że w dzisiejszym futbolu liczy się tylko kasa, ale to jego wybór. Niech tam gnije i już nie wraca.
» 6 marca 2012, 21:40 #5
riv8: Jak nie wpuścił, widocznie nie jest tak dobry jak go prasa kreuje. Kij mu w nerki niech spada. Mamy Petrucciego i Tunicliffea.
» 6 marca 2012, 22:17 #4
N17: Szkoda mi go. Zasrani, łapczywi agenci.
» 6 marca 2012, 21:25 #3
Cyryl: On tez ma wlasne zdanie, wlasnie je pokazal.
» 6 marca 2012, 21:30 #2
Dubi: Jeżeli do odejścia z United wystarczył obcy człowiek w dodatku agent ,który z definicji patrzy jak zarobić ,to już lepiej ,że jest po sprawie ;) Lepiej teraz niech odejdzie niż może za parę lat BROŃ BOŻE do CITY
» 6 marca 2012, 22:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.