Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Inter Mediolan skłonny sprzedać Sneijdera

» 9 listopada 2011, 11:14 - Autor: matheo - źródło: Daily Star
Inter Mediolan sprzeda Wesleya Sneijdera do Manchesteru United. Włosi stawiają jednak jeden warunek – Czerwone Diabły muszą rozbić bank.
Inter Mediolan skłonny sprzedać Sneijdera
» Manchester United nadal monitoruje sytuacje Wesleya Sneijdera
Czy Wesley Sneijder jest potrzebny Manchesterowi United?
Sneijder do Manchesteru United może trafić już w styczniowym oknie transferowym, ale sir Alex Ferguson będzie musiał zapłacić za niego 40 milionów funtów. Holender stałby się wówczas najdroższym piłkarzem, który trafił na Old Trafford.

– Inter sprzeda Sneijdera pod warunkiem spełnienia ich żądań. Według nich Wesley jest wart 40 milionów funtów. To jeden z najlepszych piłkarzy na tej pozycji na świecie, więc nie puszczą go tanio. Teraz musimy czekać na rozwój wydarzeń – cytuje włoskiego informatora gazeta Daily Star.

O transferze Sneijdera do Manchesteru United głośno było w lecie, lecz wówczas obu klubom nie udało się dojść do porozumienia w kwestii kwoty odstępnego za zawodnika.

Sir Alex Ferguson poszukuje środowego pomocnika, bo formy nie potrafią ustabilizować Anderson i Michael Carrick, a Darren Fletcher i Tom Cleverley mieli ostatnio problemy z kontuzjami.


TAGI


« Poprzedni news
Owen nie wybiera się na emeryturę
Następny news »
Pogba na celowniku Arsenalu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (137)


axel52: Przykro mi to stwierdzić , ale United klub któremu kibicuję dużoooooo lat już stał się przystanią dla dużej zbyt dużej ilości średniaków nie zasługujących na grę w nim.
O większości z nich mówi się , że są talentami lub będą lub byli [ co gorsza ].
niestety świat zapier...a do przodu a United stoi w miejscu co oznacza cofanie się.
Za tym wszystkim stoi właśnie ON czyli SAF.
Nie dostrzega absolutnie sygnałów płynących z tegoż świata.
Ja nie wnikam czy Glazer nie daje kasy [ ponoć daje ] czy Gill nie umie kupić kogo trzeba.
Potrafili kupić takie coś jak BEBE za 7 mln , jednocześnie nie przekonali do gry w United ani Silvy , ani Maty, ani Nasriego ani nikogo z wielkich pomocników tego świata.
Uważam że ze względu na SAF-a w życiu Snejider nie przyjdzie do United.
Zresztą ja za nim nie tęsknię
» 11 listopada 2011, 14:41 #34
arti197: Najlepiej by było go kupić!! 40 mil to troche dużo ,ale MU ma tyle kasy mi mogą go sprowadzić:))!
» 10 listopada 2011, 15:13 #33
Devill96: Ja bym chciał zobaczyć go w MU ale jak na moje ok to znowu są jakieś spekulacje już o nim piszą że ma przejść do Mu od pół roku.
» 10 listopada 2011, 06:17 #32
Pomarancz: Nie uważam za oddanie naszego lidera defensywy za mądry pomysł, 2 sprawa te trzy wymiany nie są czymś na co inter się zgodzi.Włoski klub będzie raczej interesować tylko gotówka.
» 10 listopada 2011, 09:01 #31
IceBox: fajnie by było gdyby trafił do nas ale cena jaką żąda Inter lekko przesadzona !
» 10 listopada 2011, 00:00 #30
Klimaa: 40mln i do tego wielka tygodniówka, z takimi warunkami nie mamy co myśleć o jego pozyskaniu..
» 9 listopada 2011, 23:50 #29
axel52: Poj...o kogoś.
Maks 30 mln a i to sporo za sporo jak za wiekowego grajka , który wcale nie daje gwarancji , że się sprawdzi w Anglii.
Doprawdy szkoda słów.
Ciekawe tylko czy będzie chciał przyjść pod skrzydła SAF-a ?

Uzasadnienie tego pytania w wątku o Kuszczaku
» 9 listopada 2011, 23:31 #28
Sapphir: git kolo, Twoje wypowiedzi sa wyssane z palca.. malo wiesz, duzo piszesz to na tyle.
» 9 listopada 2011, 20:43 #27
Sapphir: Oby łapał forme bo ostatnio niezabardzo ^^
» 9 listopada 2011, 20:42 #26
Sapphir: Dla mnie on jest bezcenny i by sie idealnie zaklimatyzowal w United. SAF nie dalby nawet 35 mln za niego niestety.

Kupia Goetze.
» 9 listopada 2011, 19:01 #25
Drenus: ano
Gibson, Pogba, Carrick, Anderson
wszyscy przewyższają go umiejętnościami co najmniej o dwie klasy
» 9 listopada 2011, 18:27 #24
CRX2: @PropanButan - czy ty to napisałeś do.. Drenusa? Jeśli tak to polecam spędzić dzisiejszy wieczór ze słownikiem.. najlepiej zacznij od słowa 'sarkazm'.
» 9 listopada 2011, 19:43 #23
Drenus: @CRX2
cicho, proszę
daj mi się napawać tym widokiem : D
chociaż nie jestem pewien, czy to gość taki głupi, czy tak dobrze trolluje
» 9 listopada 2011, 20:00 #22
pwc1337: tak, no i zapomniales jeszcze o najwiekszym skarbie, czyli o Parku (czytaj DREWNO).
» 9 listopada 2011, 18:46 #21
przemekol12: Popatrzcie na Eriksena z Ajaxu, może i jest młody, ma 19 lat, ale ma już za sobą kilkanaście naprawdę dobrych meczy w lidze europejskiej i LM. Jest podstawowym zawodnikiem i liderem Ajaxu, a także reprezentacji Danii. Myślę, że tu nie ma się co zastanawiać. Jest szybki, świetny technicznie, ma dobry drybling. Myślę, że chcieliby za niego w okolicach 25 mln funtów, 3o to już maksimum. Rozgrywający na lata, z małym, ale cennym doświadczeniem w Europie. Goetzego nie ściągniemy, bo kocha Borussię, a poza tym kosztuje około 40 mln.
» 9 listopada 2011, 16:46 #20
Merguson: Nie będzie mógł grać.
» 9 listopada 2011, 16:30 #19
Vervvis: oczywiscie ze bedzie mogl ale w fazie pucharowej jak nie wiecie to sie nie wypowiadajcie..
» 9 listopada 2011, 19:31 #18
roki2008: Nawet jak przyjdzie to nie będzie mógł grać w LM dla United
» 9 listopada 2011, 16:33 #17
Pomarancz: zagra w fazie pucharowej.
» 10 listopada 2011, 09:08 #16
Vervvis: nastepne bajki o Snejderze Fergi nie szuka pomocnika bo jak sam powiedzial ze jak bedzie mu jakis pilkarz potrzebny to siegnie do szkolki...
» 9 listopada 2011, 15:52 #15
sisinho: Co do Wesa : Skoro w wakacje był wart 35-40 mln funtów , a od tego czasu zbyt wiele nie pokazał (gra nieźle , ale drużynie nic to nie daje) to dlaczego jego wartość miałaby wzrosnąć?

Ktoś powie że 1 piłkarz nie pociągnie drużyny , ale pomyślcie co by było w wielu meczach gdyby Roo nie "pociągnął" gry United więc usprawiedliwianie pozycji interu to głupota.
» 9 listopada 2011, 15:35 #14
sisinho: zgadzam się z Tobą , natomiast mamy taki nadmiar środkowych pomocników że i Wayne tam jest testowany...

Co do Interu , im teraz nic nie pomoże , jednak gra Wesa nie jest grą wartą 35-40 mln euro.
» 9 listopada 2011, 17:14 #13
H2O1994: Sneijder jest idealny na tą pozycje, powinniśmy go kupić tym bardzie że Pogbę będzie ciężko zatrzymać w United.
» 9 listopada 2011, 15:13 #12
grandes: 30 mln to dla mnie max ! ale bardzo potrzebujemy kogoś z charyzmą kto będzie prowadził grę United i odciąży Rooneya. Tylko jeśli przejdzie w tym okienku to z LM nie zagra :( więc to może być dla niego decydujące.
» 9 listopada 2011, 15:03 #11
Sorata: Tak, Cleverley - Anderson ;)
» 9 listopada 2011, 20:01 #10
Cielii: Srodkowy pomocnik im starszy tym leprzy to nie napastnik ze ma biegac on ma kreowac wszystko wrecz bym powiedzial ze snejder jest jeszcze mlody jak na ta pozycje
» 9 listopada 2011, 14:48 #9
ZuczekUnited: Sciaganie zawodnika tego pokroju to dobry pomysl, ale nie w ZIME. Przeciez on nie bedzie mogl grac w lidze mistrzow... SAF nigdy nie robil takich spektakularnych transferow w zime ,Evra i Vidić jak przychodzili nie byli jakimis gwiazdorami, a Sneijder w tej chwili to jeden z najlepszych pomocnikow na swiecie, a jak mam byc szczery dla nas najlepszy jakiego mozemy sciagnac bo raczej Silvy, Iniesty lub Xaviego to nie da rady :P. Sneijder znow bylby prowadzony przez swietnego trenera, mozeby zalapal forme z sezonu 2009/2010...ale pytanie czy przystosowalby sie do gry w anglii? Ja mysle ze tak, nie da sie ukryc ze przez naplyw cudzoziemcow do ligi ten "styl" angielski powoli sie zaczyna zacierac..
» 9 listopada 2011, 13:48 #8
Tennant: Sneijder? NIE!
Dajmy pograć Pogbie!!
Glory Glory MU
» 9 listopada 2011, 13:34 #7
Devra: tez racja , Pogby nie mozemy oddać . -.^ ... Ale Wesley byłby dobrym Playmakerem .
» 9 listopada 2011, 13:38 #6
Adamczik: 40 mln funtów to początek. Pamiętacie o jakiej tygodniówce mówiło się a propo jego transferu? 200 tysięcy funtów tygodniowo! Nikt nigdy nie miał tyle w MU. Na tyle zasługuje jedynie Ferguson a nie świeży piłkarz, który przychodzi do zespołu. Czteroletni kontrakt plus koszta transferu zawodnika to kwestia aż 81 mln funtów! Musiałby grać, jak Scholes i Makelele za najlepszych lat żeby się to spłaciło.
» 9 listopada 2011, 12:28 #5
Adamczik: Proponuje zacząć kibicować jakiejś szejkolandii, jeśli dla was uzasadnione wydawanie jest 40 mln na piłkarza plus drugie tyle na jego gażę. Właśnie przez takie bzdurne podbijanie cen, jak transfer carrolla, sancheza i pastore ten sport powoli zamienia się w football managera dla bogatych.
» 9 listopada 2011, 18:14 #4
trance: To moze porozmawiajmy o dotychczasowych wynikach Interu.
» 9 listopada 2011, 14:58 #3
DrunkenBear: martin86, no czyli nie ma nikogo doświadczonego na tą pozycję, to trzeba kogoś kupić.
» 9 listopada 2011, 12:50 #2
Jakniejaktak: cesarz masz racje Ferguson by dawno dał kreować grę osiemnastolatkowi... Śmieszny jesteś.
» 9 listopada 2011, 11:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.