Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Żyjemy w zwariowanym świecie

» 24 sierpnia 2011, 08:57 - Autor: Biafra - źródło: espn.co.uk
Sir Alex Ferguson stanął w obronie Arsene'a Wengera, przyznając, że to śmieszne, aby po dwóch słabych spotkaniach Arsenalu domagać się zwolnienia francuskiego menadżera.
Ferguson: Żyjemy w zwariowanym świecie
» Szkot stanął w obronie swojego kolegi po fachu
Trenerzy Manchesteru United i Arsenalu na przestrzeni ostatnich lat stoczyli ze sobą wiele bitew, zarówno na boisku jak i poza nim, lecz pomimo tego na każdym kroku przyznają, iż darzą się wzajemnie ogromnym szacunkiem. To właśnie więź łącząca obu menadżerów nie pozwoliła Fergusonowi przejść obojętnie wobec krytyki jaka w ostatnich dniach spadła na Wengera.

Krytycy żądają głowy Francuza argumentując to tym, że Kanonierzy od przeszło sześciu lat nie zdobyli żadnego znaczącego trofeum, a ponadto podczas letniego okienka transferowego stracili swoją największą gwiazdę - Cesca Fabregasa, na rzecz FC Barcelony. Sympatykom Arsenalu nie podoba się również słaby początek sezonu w wykonaniu ich ulubieńców i zdaje się, iż to właśnie ostatnie występy przelały czarę goryczy.

Jednak zdaniem Szkota klub z Emirates Stadium nie znajdzie lepszego menadżera niż Wenger, który powinien według zaleceń sir Alexa przestać słuchać bezpodstawnej krytyki i zainwestować w zatyczki do uszu.

- Żyjemy w zwariowanym świecie - wyznał Ferguson. - Każdy potrafi tylko krytykować i wystarczy przegrać zaledwie kilka spotkań, aby nie pozostawiono na tobie suchej nitki.

- Ostatnio wszyscy mówią na temat Arsenalu i odejścia Arsene'a. Jednak kto mógłby go zastąpić? To najbardziej absurdalna sytuacja z jaką miałem do czynienia. Ten człowiek jest niesamowity, po prostu nie do zastąpienia. Wprowadził Arsenal w świat, o którym ten klub nawet nie marzył, a oni chcą jego głowy.

- Powinien dalej robić swoje i nie przejmować się tym co mówią ludzie. Jedną z rzeczy niezbędnych w tym zawodzie są zatyczki do uszu, w które Wenger powinien jak najszybciej się zaopatrzyć - zakończył Fergie.


TAGI


« Poprzedni news
"Dam z siebie wszystko na tej pozycji"
Następny news »
Terry: Jesteśmy w stanie odrobić stratę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (35)


SCHOLES: Jakby Wenger odszedł Arsenal popadłby w ruinę.
» 25 sierpnia 2011, 12:37 #35
dera: Zapowiada się ciekawe spotkanie w niedziele ;)
» 24 sierpnia 2011, 19:27 #34
rooney18810: Nie ma się co dziwić Wenger stracił Fabregasa ale mogą jeszcze kogoś kupić.
» 24 sierpnia 2011, 16:01 #33
arturjezyk: Ferguson jest mądrym człowiekiem, ale czasem patrzy na to z perspektywy korzystnej dla siebie. Sam jest trenerem i broni tego zawodu, dlatego zawsze staje po stronie trenerów, których chcą zwolnić. Zawsze, za każdym razem gdy jest taka akcja w PL to czy to klub z czołówki czy broniący się, on broni trenera.
Prawda jednak jest taka, że Arsenal gra ładnie ale nic nie wygrywa. Być może zmiana by się przydała. I wcale nie dotyczy to dwóch meczów o których mówi trener, a o kilku ostatnich sezonach
» 24 sierpnia 2011, 15:22 #32
welllone: Mi tam nie przeszkadza ich osłabienie. Jeden klub mniej do tytułu. Chociaż czy tak naprawdę ktoś w ostatnich sezonach brał Arsenal tak na poważnie jako klub mogący wygrać? Rok w rok to samo. Dobrze radzą sobie do stycznia, potem jedna kontuzja, zadyszka, seria przegranych spotkań i w okolicach kwietnia nie są brani już pod uwagę. Wenger miał wizję młodych piłkarzy, wizja mu się powoli sypie bo bez sukcesów nie ma motywacji, pieniędzy. Piłkarze chyba postrzegają Arsenal jako przystanek i okazję do pokazania się.
» 24 sierpnia 2011, 15:06 #31
AGa18: Widzę że nie tylko ja darzę sympatią Arsenal..
Ale jak prawie każdy zauważył osłabili się totalnie.. I niestety widzę małe szanse na to by utrzymali się w I czwórce..

Poza tym kibice nie powinni obwiniać tylko i wyłącznie Wengera, bo to wszystko zależy od zarządu który jak widać do wydawania kasy się nie śpieszy.. A przecież każdy klub potrzebuje wzmocnień zwłaszcza po odejściu kluczowych piłkarzy
» 24 sierpnia 2011, 14:42 #30
kriss001: @AGa18 ...tu nawet nie chodzi o lubienie,czy tez nie lubienie jakiegos zespolu...chodzi o zwykly szacunek dla przeciwnika i rywala...
I szczerze podziwiam Ferguson'a,bo Wenger tez nie zawsze byl tak cichy jak teraz...
» 24 sierpnia 2011, 15:38 #29
Xeres: Wyjdź, skoro darzysz sympatią Arsenal, może jeszcze Liverpool? A nie! Manchester City, rozumiem szanować, ale nie lubić, co jest dla mnie równoznaczne z pierwszym wersem Twojej wypowiedzi. Ferguson stara się utrzymać Arsena z racji, że tylko oni dwaj jeszcze 3mają stare czasy PL, bo Liverpool to już dawno u-boot a nie Premiership, CFC i MC to coś w rodzaju gospodarki USA z olbrzymim datkiem gotówki. Twierdzę, że po odejściu dwóch Panów z Manchesteru i ekipy Kanonierów możemy mówić o nowej erze PL.
» 24 sierpnia 2011, 17:19 #28
kriss001: @Xeres ...to co napisales jest troszke dziwne...mozna darzyc symaptia inne kluby,to nic zlego i nie przeszkadza w byciu fanem MU...jesli AGa18 lubi arsenal to jest jej sparawa...
ja szanuje i lubie Spursow,Everton i Stoke ,lubie tez paru trenerow,czy to mnie dyskfalifikuje jako fana MU ,ktorym jestem od ponad 26 lat?
» 24 sierpnia 2011, 17:51 #27
Xeres: No po części racja, ale widzisz różnicę między Arsenalem a Twoimi zespołami? Ja ogólnie też jestem zainteresowany czymś spoza elity, mianowicie WHU. Ogólnie wstyd, no ale cóż, mózgu nie zmienię, chyba, że inni kibice mi to zrobią, a tak po za tym, nie, nie od momentu obejrzenia GSH.
» 24 sierpnia 2011, 19:38 #26
pbskarpy: Co znowu usunęliście mój post, który pokazuje brak podstaw polskiej ortografii?


Znowu wstyd, to usuwacie. Nie?

Dla przypomnienia napiszę, że redaktor napisał: "Jedną z rzeczy niezbędnych w tym zawodzie są zatyczki DLA USZY, w które Wenger powinien jak najszybciej się zaopatrzyć."
» 24 sierpnia 2011, 12:43 #25
wrobel1992: Taki z Cb polonista to może poproś redakcję, żeby Ci podsyłali artykuły, a Ty je będziesz poprawiał! Ja jestem wdzięczny im za pracę jaką wykonują wyszukując i tłumacząc te wszystkie artykuły! Błędy się zdarzają każdemu, a jak Tobie się to nie podoba to nie musisz wchodzić na tę stronę!
» 24 sierpnia 2011, 13:39 #24
Mac1us91: "Co znowu usunęliście mój post, który pokazuje brak podstaw polskiej ortografii?"

Akurat błąd, który podałeś, nie był błędem ortograficznym...
» 24 sierpnia 2011, 13:42 #23
Choski17: Fraza "Co znowu usunęliście mój post" jest błędem składniowym, poprawnie powinno być "Dlaczego usunęliście...".
Ale co ja wiem, w końcu taki wielki specjalista jak ty wie lepiej...
» 24 sierpnia 2011, 14:08 #22
designer: tekst Fergusona o zatyczkach jest bezcenny hehe :) Ma racje. Lepiej nie sluchac bredni kogos, kto wogole nie zna sie na futbolu, polityce futbolu i trenowaniu zespolu, tylko potrafi krytykowac. Olac takich glupoli i robic dalej swoje, bo jesli Wenger jest pewny swoich umiejetnosci trenerskich to na pewno ta krytyka bedzie po nim po prostu splywac a on dalej bedzie robil to co robil przez ostatnie lata czyli trenowal Arsenal. Swoja droga jest szansa by jeszcze bardziej sfrustrowac Kanonierow juz w niedziele i niech United dolozy wszelkich staran by Arsenal pozostal nadal z tym jednym punktem po 3 spotkaniach.
» 24 sierpnia 2011, 12:35 #21
MichaelAngelo: Lubię Arsenal ze względu na ich politykę. Nie kasa, a młodziki - to jest to co lubię. Niestety przez brak wyników wszyscy ci świetni zawodnicy trafią do innych klubów. Szkoda.
» 24 sierpnia 2011, 12:31 #20
faster666: Ze względu na Wojtka Szczęsnego życzę Arsenalowi wicemistrzostwa, bo mistrzostwo oczywiście nasze. :)
» 24 sierpnia 2011, 12:05 #19
kuba711: @DEPE na devilpage też jest dużo zakompleksionych dzieciaków którzy na każdym kroku hejtują Barcelonę.
@Forfiter z szacunku też ale przede wszystkim z tego co pisze Lukasz78 że Arsenal nie jest żadną konkurencją dla United a szkoda. Zarówno The Gunners i Liverpool powinni być w piewszej trójce i bić się z United do 38. kolejki, ale niestety kasa też rządzi i mamy takie śmieszne drużyny jak Chelsea i ManCity.
» 24 sierpnia 2011, 11:47 #18
kuba7887: Dokładnie tak jak mówisz kuba711, no ale czasy sie zmieniają niestety. Nie lubie Liverpoolu, ale pojedynki o mistrzostwo między nimi a United były fascynujące. Fajnie by było zobaczyć wkurzone miny kibiców Arsenalu przez to, że przegrali z nami ostatecznie i mają "tylko" wicemistrza... Cóż, pozostała nam walka z miliarderami.
» 24 sierpnia 2011, 12:40 #17
ZuczekUnited: Szkoda mi Arsenalu, chcialbym zeby regularnie grali w lidze mistrzow i sie utrzymywal w top 4, bo maja naszego rodaka na bramce
» 24 sierpnia 2011, 10:56 #16
SEBEKMU11: jak by Wendżer nie był taki skąpy to by zrobił niezły Team bo zawodników to oni mają świetnych ale brakuje po prostu doświadczenia i obrone trochę wzmocnić bo z całym szacunkiem ale obrone to Arsenal ma na poziomie Fulham .
» 24 sierpnia 2011, 10:46 #15
kriss001: szkoda tylko,ze obroncy Fulham byli w czubie klasyfikacji obroncow PL...
» 24 sierpnia 2011, 14:54 #14
Przemo07: W tym sezonie Arsenal może cienko piszczeć. Chyba że kupią kogoś na miejsce Fabregasa i Nasriego, w co wątpię ^^
» 24 sierpnia 2011, 10:32 #13
gunnersfan9: L'Equipe podało, że zaoferowaliśmy 25 mln euro za Yanna M'Vile. Podobno jest jeszcze coś na rzeczy z Edenem Hazardem, oraz z tego co pisza rosyjskie media Arsenal wystosował oficjalne zapytanie o Hondę z CSKA. Nie wiem jak będzie z Jagielką, ale wiem, że napewno ktoś jeszcze przybędzie do Północnego Londynu.
» 24 sierpnia 2011, 11:13 #12
ZuczekUnited: Noo Honda bylby dla was idealny, a slyszalem ze nie podoba mu sie w Rosji i chce odejsc
» 24 sierpnia 2011, 11:51 #11
gunnersfan9: Zgadzam się.Wydaje mi sie, że Honda byłby świetnym wzmocnieniem środka pola. To co jest pozytywne w Azjatach, to waleczność. Wystarczy spojrzeć na takiego Parka, który walczy za dwóch. Wracając do Hondy to koleś ma dobra technike, niezły przegląd pola a co najważniejszy piekielnie mocne strzały z dystansu. Świetnie wykonuje rzuty wolne, także jestm jak najbardziej ZA tym transferem, ale na chwile obecną to nie pozostaje nic innego jak czekać.
» 24 sierpnia 2011, 14:34 #10
gunnersfan9: Prawda jest taka, że od kilki sezonów trwa wojna, ale nie pomiędzy kibicami a Wengerem, ale pomiędzy Bossem a naszym zarządem. Wenger chce wprowadzenia większych tygodniówek dla najlepszych zawodników ( coś koło 150 tyś/tydzień ), chce sprowadzić kilka wielkich nazwisk do klubu, tylko na to wszystko ni pozwala zarząd. Wenger w obecnej sytuacji nie może zrobić nic. Dostanie 20 mln na fransfery i musi łatać dziury w składzie. Proponuje przeczytać wiadomośc, jaka wyciekla do sieci na temat Wengera i zarządu.
» 24 sierpnia 2011, 10:21 #9
DEPE: swiadczacy o kompleksie. ale u arszenikow to normlane.
» 24 sierpnia 2011, 11:19 #8
sisinho: @Janczar

Co takiego zrobił od 6 lat? Prawda , przed 2005 rokiem odnosili sukcesy , może dzięki Wengerowi , ale 6 ostatnich lat to suche lata. W innym klubie niż United czy Arsenal , Wengera dawno by już zwolniono , natomiast jak widać zarząd interesuje tylko kasa , którą Arsenal dostaje za zawodników.

Ja się nie dziwię kibicom , bo oprócz słabych wyników dochodzi systematyczne osłabianie drużyny (a Wenger mówił przed sezonem o wzmocnieniach , których jak na razie nie ma) więc kibice mogą być tym już oburzeni.
» 24 sierpnia 2011, 09:52 #7
DrunkenBear: Stadion im wybudował i teraz go spłaca sprzedając oszlifowane diamenty. To chyba jednak wiele
» 24 sierpnia 2011, 10:49 #6
18Lukasz78: Fergie i Wenger kiedyś strasznie ze sobą " walczyli " ich prowokacje i wgl. Ale od pewnego czasu już tak nie jest. Dlaczego ? Dlatego że Arsenal już nie liczy się tak bardzo w Angielskiej piłce i też stąd oni skończyli konkurować w mediach itp.
» 24 sierpnia 2011, 09:28 #5
Forfiter: Skończyli konkurować z szacunku do siebie.
» 24 sierpnia 2011, 10:02 #4
Janczar: Dużo racji na Ferguson. Kibice Arsenalu zapominają ile dla nich zrobił ten trener.
» 24 sierpnia 2011, 09:18 #3
peter48: Może i Wenger ma duże zaslugi dla Arsenalu, ale liczy się tu i teraz. Myślę że nie można skreślać tak doświadczonego szkoleniowca po 2 występach w lidze, ale jeśli pod koniec rundy Arsenal nie zacznie grać przyzwoicie to Arsene może zacząć bać się o stołek. Inną rzeczą są transfery, brak wzmocnień jest bardziej chyba wynikiem polityki klubu niż samego trenera...
» 24 sierpnia 2011, 10:14 #2
Klich: Zgadzam Się w 100 %
» 24 sierpnia 2011, 11:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.