Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Koniec transferowej sagi Sneijdera?

» 12 sierpnia 2011, 11:41 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Wesley Sneijder miał być ostatnim transferem sir Aleksa Fergusona tego lata. Wszystko wskazuje jednak na to, że Holender nie zamieni Interu Mediolan na Manchester United.
Koniec transferowej sagi Sneijdera?
» Na przeszkodzie transferu Wesleya Sneijdera do Manchesteru United stoją zbyt wysokie wymagania finansowe
Czy transfer Wesleya Sneijdera do Manchesteru United dojdzie jeszcze do skutku?
Według informacji Daily Mail przedstawiciele Czerwonych Diabłów nie wierzą w możliwość finalizacji transferu Sneijdera na Old Trafford. Przeszkodą nie do przeskoczenia są astronomiczne zarobki, których żąda piłkarz.

Transferowa saga z 27-letnim Sneijderem w roli głównej ciągnie się od zakończenia ubiegłego sezonu, kiedy swoją decyzję o przejściu na piłkarską emeryturę ogłosił Paul Scholes. Od tamtego dnia media niemal codziennie informowały o przeprowadzce Holendra do Manchesteru United.

Jak pisze Daily Mail transfer Sneijdera jest coraz mniej prawdopodobny, bo piłkarz chciałby zarabiać w Anglii ponad 200 tysięcy funtów tygodniowo. Takich zarobków zawodnikowi nie chce zaoferować nie tylko Manchester United, ale nawet Manchester City.

Sprawa transferu Sneijdera do Manchesteru United może powrócić, jeśli piłkarz zdecyduje się obniżyć swoje wymagania finansowe. Czerwone Diabły w tej sprawie nie zamierzają jednak robić niczego. Teraz ruch należy do Interu Mediolan i Wesleya Sneijdera.


TAGI


« Poprzedni news
Vidić: Sir Alex Ferguson jest naszą tajną bronią
Następny news »
Fletcher na ostatniej prostej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (140)


szymon1978: w w w .manutd. com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Aug/ferguson-to-promote-pogba.aspx?pageNo=2
zapraszam i koniec dyskusji o $najderze :)
» 14 sierpnia 2011, 01:26 #41
LTMek: Przyjdzie to przyjdzie, nie przyjdzie to nie przyjdzie,trudno, my na to wpływu nie mamy.
Najbardziej śmieszą mnie ludzie, którzy próbują znaleźć u nas jakiś super rozgrywających.
Jeśli Anderson by takowym był, to zaprezentowałby to chociaż przez część sezonu,a niestety tego nie zrobił. Robienie z Toma przyszłego gwiazdora jest też wręcz idiotyczne, bo chłop w oficjalnym meczu United jeszcze niczego nie pokazał, więc póki co nie mamy nikogo sensownego w środku pola.
» 13 sierpnia 2011, 22:56 #40
cvx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 00:56

NASRI prawdopodobnie trafi do CITY za 23m funtów
[link usunięty]. stm

bez sensu, ale wydaje się to całkiem możliwe, bo co do transferu Fabregasa informacje są właściwie pewne (a więc i plotki co do Nasriego zyskują na autetyczności)
» 13 sierpnia 2011, 00:55 #39
cvx: źródło: bbc sport
tllg.net/4el
» 13 sierpnia 2011, 00:59 #38
Metyu: Nim się wypowiem warto odnotować źródło , które informacje ma wyssane z palca. Więc jestem przekonany to co napisali to nie sprawdzone info, a nim się oficjalnie nie dowiemy co ze Sneijderem to jeszcze napiszą, że Wes będzie w United w ciągu 24 h :]

Nie sądzę, by Wes nie trafił na Old Trafford tylko z powodu zbyt wygórowanej tygodniówki. Jesteśmy bardzo bogatym klubem lecz nie przepłacamy za piłkarzy i do transferu może nie dojść tylko jak Inter zażąda zbyt wysokiej oferty za Holendra. Jeśli się jednak z nimi dogadamy to nic nie powinno nam stać już na przeszkodzie , Sneijder mówił sam , że United by chyba nie mógł odmówić czyli w sprawach finansowych byśmy się dogadali. Nie mówię , że będzie grosze zarabiał , ale on i nawet na 200 tyś zasługuje , bo mógł by być naszym mózgiem którego nam brakuje obecnie.
» 12 sierpnia 2011, 23:12 #37
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2011 19:11

Wszyscy jesteście zapatrzeni na Sneijdera, tak naprawdę jego transfer równie dobrze mógłby się nie udać bo Holender mógłby się nie przystosować do gry w Anglii (wszystko jest możliwe).. Takie pieniądze są chore, żaden zawodnik nie powinien tyle zarabiać dlatego dobrze że go nie kupujemy. Gdyby Alex go chciał pieniądze nie byłyby przeszkodą. Kto wie może Szkot po raz kolejny nas zaskoczy innym transferem, ale równie dobrze nie musimy kupować nikogo.
» 12 sierpnia 2011, 19:10 #36
1993greg: Od początku wiedziałem że są małe szanse żeby ten transfer wypalił... Ale Ferguson wie co robi! Mamy Andersona który w ostatnich meczach zagrał bardzo dobrze, nie możemy zapomnieć o Cleverleyu który podczas pojedynków z Barceloną i City zagrał fantastycznie. Dlatego musimy być spokojni bo Ferguson ma na pewno wszystko poukładane.
» 12 sierpnia 2011, 18:04 #35
rvn10: Nie kupili tak, bo jeśli mnie pamięć nie myli, to okienko nadal trwa. Spokojnie być może kogoś jeszcze kupią...
» 12 sierpnia 2011, 16:26 #34
Ta3k: sorry, ale w momencie, gdy do składu weszli Ryan, Paul, David, Gary itd to też nie kupiliśmy zawodników z najwyższej półki tylko daliśmy szanse naszym wychowankom. Tom naprawdę solidnie wygląda, Anderson robi postępy. Kolesie potrzebują ogrania i płynności. Może Tom będzie lepszy od Snijdera skąd wiesz? Snijder równie dobrze mógłby zostać skoszony na początku sezonu dostać kontuzji i nie grać przez cały sezon, ale pobierać niebotyczne honorarium, a niestety ma tendencje do kontuzji.
» 12 sierpnia 2011, 17:30 #33
SzYnA: pewnie to jego sposób na pozostanie w Interze skoro ciągle mówi że mu tam dobrze... nic na siłe !
» 12 sierpnia 2011, 14:58 #32
SzYnA: pewnie to jego sposób na pozostanie w Interze skoro ciągle mówi że mu tam dobrze... nic na siłe !
» 12 sierpnia 2011, 14:57 #31
parada: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2011 14:23

o tym, że nie przejdzie było wiadomo już dawno, bałem się tylko, że przejdzie do City.
Moim zdaniem Anderson zaliczy więcej występów i będzie miał lepszy sezon niż Clav, ponieważ tak uważam i tak będzie - takowo a nie inaczej i kropka.
» 12 sierpnia 2011, 14:22 #30
PaToManU: Nasri ?
» 12 sierpnia 2011, 14:46 #29
AgEnT: Jeżeli będzie chciał dojść do United to obniży swoje wymagania finansowe, a jeżeli to znaczy że chodzi mu tylko o kasę i nic więcej. Przyjdzie będzie dobrze, nie przyjdzie nie będę płakał. Myślę że jakby zdecydował się obniżyć swoje zarobki tak do 120-150 to SAF na pewno by go wziął, ale zobaczymy jak będzie.
» 12 sierpnia 2011, 14:09 #28
sisinho: Agent , on TERAZ zarabia 200 tys euro , to niby czemu Twoim zdaniem miałby zmniejszyć je o 50-80 tys? W dodatku dojdą mu podatki więc zostałby z 60-75 tys funtów na czysto.
» 12 sierpnia 2011, 14:12 #27
sisinho: 1.Słuchaj , sam jestem zwolennikiem wychowywania dobrych graczy , jednak Anderson nie daje mi takiej pewności że w tym roku pokaże coś więcej niż niezłe piłki do boków czy zmiany w 65 minucie. Więcej oczekuję od Toma bo on ma potencjał większy niż Ando , jednak czy to jest jego czas?

2. Dla Sneijdera nie są to astronomiczne kwoty , bowiem teraz zarabia 200 tys euro tygodniówki gdzie we Włoszech są małe podatki , natomiast w Anglii podatki wynoszą 50% , więc patrząc obiektywnie musiałby dostać 400 tys euro(360~tys funtów) tygodniowo aby dostał to co w Interze.

Sam widzisz że on obniżył "koszta" bowiem wydanie 200 tys funtów tygodniówki , daje około 230-240 tys euro. Jest to bardzo dużo , jednak po zapłaceniu podatków zostałoby mu na "czysto" około 115-120 tys + kasa za reklamy itp , które miałby dużo większe niż w Interze. Oczywiście podatki 50% są po pewnym czasie, jednak sprowadzając go liczylibyśmy na jego grę co najmniej 5-6 lat.

3. Rewolucja sama się robi ,bez względu czy United to robi czy nie ($ity , Chelsea czy Real) jednak już kontrakt Roo zrobił lekką rewolucję.

Rozumiem że zawodnicy mogliby poczuć sie pokrzywdzeni że ktoś zarabia od nich 2x więcej , ale ile znaczy Anderson czy Tom w obecnej piłce porównując do Wesa , który ma już za sobą parę sukcesów?
» 12 sierpnia 2011, 14:18 #26
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2011 14:38

Nie jestem zwolennikiem Sneijdera (wolałem młodego Nasriego) , jednak przez te lata gry pokazał się on już z dużo lepszej strony niz Anderson. Anderson rzadko gra coś do przodu , oglądałem większość meczy (po za tym benefisem Paula) i w większości grał dobrze z tyłu ale z ofensywą słabo to wyglądało , dlatego większą nadzieję pokładam w Tomie , który przez 45 min pokazał się z dużo lepszej strony niż przez 90 min Ando , gdzie w 1 połowie nie istniał a w 2 kilka razy zagrał na boki.

Ando przez 2 lata miał kilka dobrych występów , co prawda nie grał dużo (głównie przez kontuzje) ale często grał przeciętny mecz.

Dużo lepiej będzie dla nas jeśli Ando i Tom zagrają kapitalny sezon , jednak co się stanie gdy zawiodą nas , lub choćby Ando znowu złapie kontuzję? Co wtedy , bo za rok Wes już raczej nie będzie do kupienia , a latka lecą.

@prot
Masz racje , tylko bardziej chodzi mi o stosunek obecnej pensji do tej "witrualnej" w United. Co do Naniego to jego wkład jest wielki i aż dziwi fakt jego małej tygodniówki.
» 12 sierpnia 2011, 14:37 #25
sisinho: Nie jestem zwolennikiem Sneijdera , wolałem Nasriego . Jednak Tom nie daje mi takiej gwarancji że będzie grał na poziomie Paula z ostatniego sezonu choćby. Nie mówię już o Ando , który moim zdaniem wypadnie słabiej niż Tom w tym sezonie.

Jednak sądzę że Wes do nas nie przejdzie , chociaż po tym sezonie dowiemy się go potrzebowaliśmy (ja sądzę że potrzebujemy).
» 12 sierpnia 2011, 13:35 #24
sisinho: @NanoUnited

Fajnie by było , ale niestety nie ma takich zawodników pokroju Sneijdera czy trochę słabszych , którzy byliby dostępni teraz ;|

Osobiście chciałbym aby Tom był objawieniem sezonu i był takim zawodnikiem jak Scholes , ale w tym sezonie może mu się to nie udać.
» 12 sierpnia 2011, 13:41 #23
sisinho: Tylko że Carrick w ostatnich meczach właśnie ma problem z rozbijaniem tych akcji. Ja akurat rozumiem że jest on bardziej DP , jednak to po jego błędzie padła bramka z City w pucharze czy ostatnio w meczu o tarczę. Na pozycji DP bardziej widzę Fletchera, jednak dopiero wraca po chorobie. Tom rozwinie sie ale raczej nie w tym sezonie , a co do twojego pytania o puchar , to wolałbym ściągnąć Wesa i ugrać coś niż nie ugrać nic w tym roku.

Po to były te wzmocnienia , aby wygrać coś więcej niż tylko Ligę (może jakiś puchar jeszcze) , bo jeśli mielibyśmy w tym roku obejść się smakiem , to nie warto było kupować Younga za taką kasę (bo De Gea i Jones to raczej przyszłość).
» 12 sierpnia 2011, 13:05 #22
sisinho: Czyli ma obniżyć swój obecny kontrakt? Bo na chwilę obecną we Włoszech zarabia około 200 tys euro na tydzień ,a tam są mniejsze podatki co wyjasniłem niżej.
» 12 sierpnia 2011, 12:57 #21
sisinho: @Moby

Tak ale zobacz z jakich drużyn przychodzą do nas zawodnicy. SAF znajduje zawodników młodych , wartych 5-20 mln euro , podczas gdy dostają oni lepszy kontrakt niż we wcześniejszych druzynach (Nani,Tevez,Ronaldo,Chicha,Valencia,Roo) . Sprawdzaja się u nas i dostają lepszy kontrakt (wyjątek Teveza) , a tutaj jest taka sytuacja że Sneijder to już jest światowa klasa i ma wyrobioną renomę i świetny kontrakt w Interze , dlatego żeby dorównać takiemu kontraktowi to Musielibyśmy mu dać co najmniej 200-220 tys funtów tygodniówki.
» 12 sierpnia 2011, 13:19 #20
UnitedForEver: moby@ Tevez nie chciał po wygraniu LM podwyżki i nie dlatego odszedł.Włodarze "Czerwonych Diabłów" zgodzili się zapłacić za zawodnika 25,5 miliona funtów oraz zaproponowali mu lukratywny, pięcioletni kontrakt, dzięki któremu stałby się jednym z najlepiej opłacanych zawodników w całej Premiership, ale Carlos nie zgodził się na ten kontrakt dla tego, że Ferguson częściej wystawiał Berbatov'a i Tevez dostawał mało szans i to on odrzucił ofertę MU.
» 12 sierpnia 2011, 13:21 #19
UnitedForEver: "Ferguson nie chciał zapłacić tyle za transfer to prawda" - Ferguson nie chciał zapłacić ? skąd te informacje ? włodarze MU chcieli zapłacić za niego 25.5 mln funtów by go wykupić, dostał on lukratywny kontrakt nie przyjął go dobrze trudno się mówi sam go nie chciał z drugiej strony to dobrze, bo jak większość wie w 2013r. miał plany by powrócić do Argentyny.

"Gdyby nie zależało Mu na kasie nie odchodziłby z klubu który jest na szczycie (drugi finał LM z rzędu - tym razem rzymski niestety)." - Postaw się w jego sytuacji chciałbyś grać w wyjściowej 11-ce innego klubu niż Manchester United czy siedzieć na ławce w MU, bo SAF wolał wystawiać Berbatov'a a nie Carlos'a.Dostał dobrą ofertę tak się okazało, że od City to ją przyjął.Fakt kierował się też tym by zrobić Ferguson'owi na złość jak to wyszło wszyscy wiemy.

"A Sneijder to się wyróżniał tak na prawdę 2 sezony - w Interze gdy wygrali LM i reprezentacji na Mistrzostwach Świata." - To jest jeden sezon gdy dołączył do Interu w sezonie 09/10 były też organizowane MŚ w RPA także liczmy to jako jeden sezon.Dla tych co nie śledzili kariere Wesley'a lub oglądają tylko Angielską ekstraklasę to może on się wyróżniać ten jeden sezon.Jego talent można było już dostrzec w sezonie 2005/2006 (nie jestem pewien czy to ten sezon) gdy ustrzelił 18 bramek w Eredivisie i był kluczowym zawodnikiem Ajax'u w tedy też mówiono o przenosinach Sneijder'a do MU, lecz on wybrał Real Madryt (mówił, że zostanie jeszcze w Ajaxie).
» 12 sierpnia 2011, 14:50 #18
sisinho: Popatrzcie na to z jego strony.

Zarabia około 200 tys euro w Interze , gdzie podatki są dużo mniejsze niż na wyspach. Na wyspach przez 5 lat ma chyba zmniejszone podatki (lub ich brak) lecz po tym czasie podatki wzrastaja do 50% czyli zamiast zarabiać 200 tys jak w Interze zarabiałby 100 tys więc 2x mniej (+/- podatki we Włoszech).

Spoko , jest dobrym piłkarzem , cena nie jest tak aż duża jak za takiego piłkarza jednak popatrzcie na to z innej strony niż normalnie.
» 12 sierpnia 2011, 12:48 #17
swiety1: dokładnie to samo miałem napisac. Po prostu nie chce zarabiac mniej niż w Interze.
» 12 sierpnia 2011, 13:01 #16
sisinho: Nie czaisz tego że Modrić wyraźnie powiedział "Chce do Chelsea"?
» 12 sierpnia 2011, 12:48 #15
sisinho: Spoko rozumiem , ale dał jasno że United go nie interesuje , ani kasa w City a jedynie Chelsea. Więc jego temat można zamknąć , bo gdyby chciał przejść do Nas to by nie mówił tylko o 1 klubie.
» 12 sierpnia 2011, 12:55 #14
sisinho: Kamixxx , podaj mi tych piłkarzy którzy grają jak on?

Xavi, Iniesta , Fabregas , może Modrić i tyle. Cała trójka chce grać dla Barcy , Modrić chce do Chelsea , więc gdzie są Ci na jego poziomie?

Co do Toma i Andersona, to im ciężko będzie się zbliżyć do poziomu Scholes'a z tych ostatnich lat (bo do najlepszych raczej nie dadzą rady) gdzie ustępował Sneijderowi. Może za kilka lat będą wymiatać w środku ,ale nie na dzień dzisiejszy.
» 12 sierpnia 2011, 12:54 #13
chudzienki: Niech kupią Dariusza Dudkę i pomoc będziemy obsadzoną na lata jak to ma miejsce w Polskiej kadrze !! Heh ;-)))
» 12 sierpnia 2011, 12:42 #12
Olo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2011 12:29

I bardzo dobrze! United to nie miejsce dla gwiazdeczek które chcą sobie zarobić. Zobaczymy jak Snajder będzie płakał po przegranej z nami w ćwierćfinale ligi mistrzów :P
» 12 sierpnia 2011, 12:25 #11
sssexton90: Trochę obawiam się tego sezonu. Kupiliśmy 3 piłkarzy a pozbyliśmy się : Hargo, Scholesa, VDS-ra, Obertana, De leat'a, Browna, Oshe'a, Mamy niezłych piłkarzy, ale węższą kadrę niż w poprzednich sezonach. Na bokach obrony mamy tylko 3 obrońców : braci Da Silva i Evrę, na środku 5 więc ta formacja jest ok. W pomocy jest już dużo słabiej. Mamy tylko 5 środkowych pomocników: Fletchera, Carricka, Anderona, Gibsona i Cleverleya. Na skrzydłach jest lepiej ale Giggs ma swoje lata i niedługo odejdzie. Atak jest obecnie naszą najsilniejszą formacją.

Myślę, że będziemy mocni, ale zabraknie nam ławki na walkę o kilka trofeów. Będziemy walczyć o 1 (mistrzostwo) i może przy szczęściu o LM, ale tu będzie piekielnie ciężko bo inne kluby wzmocniły się bardziej niż my...


no, ale trzeba trzymać kciuki
» 12 sierpnia 2011, 12:13 #10
mJagiela: Scholes + Obertan + O'Shea, zostali zamienieni na Cleverley + Welbeck + Jones + Young.

Co z tego, że pozbyliśmy się Hargreavesa, de Laeta czy Browna, jak oni praktycznie nic nie grali? Nie histeryzuj...
» 12 sierpnia 2011, 12:20 #9
sisinho: czerwonydevil

Popatrz na to z innej strony - Fletcher wraca po wirusie - nie pogra na początku , Carrick też miał kontuzję a jego forma jest daleka od ideału (Tarcza) , więc zostają nam Anderson i Tom , oraz szykowany do odejścia Gibson . Boki są ok , bo mimo że Valencia wraca po kontuzji to jest Nani/Park i Young/Giggs , jednak mamy tylko 2 zdrowych pomocników na środek (+ Giggs może) jednak żaden nie jest def.
» 12 sierpnia 2011, 12:44 #8
sisinho: Inter wyraźnie pokazuje że nie mają kasy. Pozbywają się najdroższego zawodnika (E2) bo ma wielki kontrakt a tylko ruski / araby mogą mu dać więcej. Już w tamtym sezonie grali słabo a co dopiero jak teraz odejdzie najlepszy strzelec a być może jeszcze i Sneijder.
» 12 sierpnia 2011, 13:21 #7
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2011 13:25

niby macie racje, że nie ma co panikować ale jednak boki obrony mamy słabo obsadzone. Evra nie zagra 40 meczów w sezonie na najwyższym poziomie, bracia są nie pewni, mają słabsze mecze. Moim zdaniem jeżeli nie chcemy kupować Wesa bo faktycznie może go zastąpić Ando z Tomem to powinniśmy zainwestować w bocznego silnego szybkiego obrońce. W końcu mamy na to kase z transferów Obertana, Browna i OShe'a.
» 12 sierpnia 2011, 13:24 #6
sisinho: @sssexton90

Rafael-Smalling
Rio-Jones
Vidic-Evans
Evra-Fabio

Mamy 4 pary obrońców , bo widać że SAF robi z Smallinga PO aby Rafael miał konkurencje. Wiadomo że Fabio może grać na Prawej , ale ze względów konkurencji będzie grał pewnie na lewej na zmianę z Evrą.

8 obrońców to w sam raz na puchary , zwłaszcza ze 6 z nich ma poniżej 23 lat.
» 12 sierpnia 2011, 13:28 #5
sisinho: @patrykbor

Popieram , Tom przez 45 pokazał się dużo lepiej niż ando przez 90 w ostatnim meczu , jednak to właśnie w Tomie kładę większe nadzieje niż w Andersonie , który dostawał już szanse przez ostatnie 2 sezony i niezbyt dobrze mu to szło.
» 12 sierpnia 2011, 13:32 #4
BarenS: no tak. Bo onet to bardzo 'wiarygodne' źródło...
» 12 sierpnia 2011, 12:06 #3
Szilk: Należało kupić Nasriego -młodszy ,tańszy w zakupie , w zarobkach i myślę że do tej młodej drużyny lepiej i szybciej się dopasował.Takie duże zarobki jednego zawodnika robią tylko złą krew w zespole.
» 12 sierpnia 2011, 11:54 #2
Raiton: Nie wiadomo jak jest. Nie ma żadnych wypowiedzi. Tak na prawdę tylko SAF,Gill,Sneijder i władze Interu wiedzą jak się sprawy mają.
» 12 sierpnia 2011, 11:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.